- x
Avea ve diğer opreratörlerde MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ ne bağlanma...
29 Cevap54390 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


1312 Mesaj
21 Mayıs 2009; 13:23:01 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Her operatörde olduğu gibi hatla ilgili derdimiz anlatmak için bile bir dsürü kontör vermek durumunda kalıyoruz, bu durumdan şikayertçi, olan yok mu?

Mesela rezil avea da 500 ü arayıp 3 kontör karşılığı konuşmak durumunda kalıyoruz ne yazıkki...

web den e-mail gönderincede gelen mesaj fix olarak 500 ü arayın çözelim oluyor, siz arayın çözelim diye mesaj atıyorum ama nafile ona da yine 500 ü arayın çözelim mesajı geliyor

Bunun bir çözümünü bilen bulan var mı?


_____________________________



8328 Mesaj
21 Mayıs 2009; 19:12:26 


quote:

Orjinalden alıntı: memet

Her operatörde olduğu gibi hatla ilgili derdimiz anlatmak için bile bir dsürü kontör vermek durumunda kalıyoruz, bu durumdan şikayertçi, olan yok mu?

Mesela rezil avea da 500 ü arayıp 3 kontör karşılığı konuşmak durumunda kalıyoruz ne yazıkki...

web den e-mail gönderincede gelen mesaj fix olarak 500 ü arayın çözelim oluyor, siz arayın çözelim diye mesaj atıyorum ama nafile ona da yine 500 ü arayın çözelim mesajı geliyor

Bunun bir çözümünü bilen bulan var mı?

sen daha yenisin galiba

aveanın anladığı yol mail atarmış gibi
www.şikayetvar.com'a yazacaksın onlar seni arayacak


_____________________________



 
660 Mesaj
21 Mayıs 2009; 19:57:48 

turkcell'de benim çözümüm sürekli "0" a basmak
sizin de dediğiniz gibi avea" rezil": bir defa anne kızlık soyisminin tamamını istemişlerdi, ben de bir daha aramadım , banka istemiyor tamamını siz niye istiyorsunuz diye


_____________________________

"YA BİR YOL AÇ YA BİR YOL BUL YA DA YOLDAN ÇEKİL"


1312 Mesaj
23 Mayıs 2009; 20:13:41 

quote:

Orjinalden alıntı: HePsİ1LeŞmE

aveanın anladığı yol mail atarmış gibi
www.şikayetvar.com'a yazacaksın onlar seni arayacak



şikayetimi buraya yapmam yeterli oluyor mu?


_____________________________



964 Mesaj
30 Mayıs 2009; 21:26:31 

cevap verirler ve ararlar :) denenip onaylanmıştır.

Ayrıca tabiki şöyle birşey var avea müşteri hizmetleri çok yetersiz.En az 10-15 dk bekletiyorlar.
Şu ana kadar banka yada gsm operatörü müşteri hizmetlerinde bu kadar fazla beklediğimi hiç hatırlamıyorum tebrik etmek gerek :)


_____________________________

Karşıyaka'lı...



8328 Mesaj
30 Mayıs 2009; 23:26:38 


quote:

Orjinalden alıntı: memet




şikayetimi buraya yapmam yeterli oluyor mu?

oluyor merak etme onlar sana geri dönerler
avea müşteri hizmetlerini arayın 1'e basın sonra 0'a basın direk temsilciye bağlanırsınız
kaç saniye yada dakika bekletir belli olmaz


_____________________________



538 Mesaj
31 Mayıs 2009; 20:01:12 

[font="Arial"]Avea'nın Müşteri Hizmetleri Oldukça Kalitesiz. Müşteri Memnuniyeti Açısından Eksi Puan.


_____________________________

---..V o d a f o n e ... F a r k ...V a r ..---




3329 Mesaj
31 Mayıs 2009; 20:41:19 

bırak avea yı geç turkcell e keyfine bak


_____________________________

Oyuncaklarım; Canon EOS 5D MII,EOS 1D MIV,Samsung Galaxy Note II,Apple Macbook Pro 15",iPod Shuffle,iPhone 4,Xbox 360, - Opel Astra HB 2012 1.6


900 Mesaj
1 Haziran 2009; 18:07:31 

aynen yaa bende avea kullanıcısıyım üstüne hem faturalı hem faturasız hattım var ve her ikisinide aktif olarak kullanıyorum..Bazen sorunlarım oluyo müşteri hizmetlerini arıyorum en az 10 dakika telefon kulağımda bekliyorum..Olacak iş değil..


_____________________________

[link=http://forum.donanimhaber.com/m_82697641/f_//tm.htm


8328 Mesaj
1 Haziran 2009; 18:17:44 


quote:

Orjinalden alıntı: DEAD-RECKONING

aynen yaa bende avea kullanıcısıyım üstüne hem faturalı hem faturasız hattım var ve her ikisinide aktif olarak kullanıyorum..Bazen sorunlarım oluyo müşteri hizmetlerini arıyorum en az 10 dakika telefon kulağımda bekliyorum..Olacak iş değil..

BENDE bugun aradım açıldı 1 e bastım sonra 0 a bastım hemen bağlandı


_____________________________



900 Mesaj
1 Haziran 2009; 18:25:26 

bundan sonra bende aradığımda hemen 1e ve 0 a basma olayını bi deniyim bakıyım.belki bekleme derdinden kurtulurum


_____________________________

[link=http://forum.donanimhaber.com/m_82697641/f_//tm.htm


8328 Mesaj
1 Haziran 2009; 23:22:35 


quote:

Orjinalden alıntı: DEAD-RECKONING

bundan sonra bende aradığımda hemen 1e ve 0 a basma olayını bi deniyim bakıyım.belki bekleme derdinden kurtulurum

bağlandığını duyacaksın


_____________________________



900 Mesaj
2 Haziran 2009; 1:31:48 

bakalım işalla


_____________________________

[link=http://forum.donanimhaber.com/m_82697641/f_//tm.htm


 
43 Mesaj
20 Ağustos 2009; 18:07:35 

10 dk dır bekletio 1 tane müşteri hizmet yetkilisi açmadı telefonu


_____________________________



 
623 Mesaj
30 Ağustos 2009; 13:36:16 

yeni rekor 12 dk


6894 Mesaj
30 Ağustos 2009; 13:39:17 


quote:

Orijinalden alıntı: channex

yeni rekor 12 dk


12 dakikaya rekor mu diyorsun sen?


_____________________________




94 Mesaj
7 Eylül 2009; 15:35:17 

72 dk


_____________________________

BioStar tf 5600 A2+ * Athlon X2 5600+ * Kingston 4 gb 1066 Mhz * Nec 5170-A * Sandisk Extreme 120 GB + 320 gb Samsung * Asus HD 4770 512 * High Power 500 watt


3063 Mesaj
7 Eylül 2009; 15:43:11 


quote:

Orijinalden alıntı: mehce

72 dk



_____________________________



609 Mesaj
7 Eylül 2009; 15:52:14 

AVEA kadar berbat bir operatör görmedim.Müşteri hizmetlerine bağlanmak ayruı dert.Bağlansan da müşteri temsilcisine dert anlatamıyorsun.AVEA'da müşteri hizmetleri diye bir birimin olduğuna inanmıyorum.


_____________________________

Aşkla nefret arasında ince bir çizgi vardır.


3063 Mesaj
7 Eylül 2009; 16:45:40 


quote:

Orijinalden alıntı: netfriend

AVEA kadar berbat bir operatör görmedim.Müşteri hizmetlerine bağlanmak ayruı dert.Bağlansan da müşteri temsilcisine dert anlatamıyorsun.AVEA'da müşteri hizmetleri diye bir birimin olduğuna inanmıyorum.

avea


_____________________________



 
1173 Mesaj
7 Eylül 2009; 17:04:11 


Neumaramı aveadan turkcelle taşıdım :)


8328 Mesaj
7 Eylül 2009; 20:00:14 


quote:

Orijinalden alıntı: syruse





HAYRET kapanmamış


_____________________________



5933 Mesaj
7 Eylül 2009; 21:06:56 

Sırf bu AVEA'nın müşteri hizmetlerinin ilgisizlik ve lakaytlığından Türkcell'e geçtim..


_____________________________



94 Mesaj
9 Eylül 2009; 10:31:23 


quote:

Orijinalden alıntı: HePsİ1LeŞmE



HAYRET kapanmamış


İnat ettim kapatmadım sırf çıkan kişiye okumak için


_____________________________

BioStar tf 5600 A2+ * Athlon X2 5600+ * Kingston 4 gb 1066 Mhz * Nec 5170-A * Sandisk Extreme 120 GB + 320 gb Samsung * Asus HD 4770 512 * High Power 500 watt


8328 Mesaj
9 Eylül 2009; 17:29:19 


quote:

Orijinalden alıntı: mehce




İnat ettim kapatmadım sırf çıkan kişiye okumak için


1 saat 1 dak sonra kapanabiliyorsda o yüzden dedim 1 de emeline ulaşmışsın


bende kulaklığı takıp bekliyordum 1 i alo diyene kadar


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Haziran 2010; 13:06:48 

bu avea kadar dandik bir operatör yok aqa..6-7 senelik avea numaram var diye hatrına katlandım ama artık hattı taşıyacağım..bu aveanın rezillikleriyle hiç uğraşamam.....

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Haziran 2010; 0:57:10 

Arkadaşlar bu operatörlerin 3' üde birbirinden beter, al birini vur ötekine.

İstedikleri gibi at oynatıyorlar.

Devlet bunların önüne bizi attı ve kendisi de bu kuruluşlara müdahale edemiyor.

Halbuki devletin elinde bir tane operatör olmalıydı ki rekabet ortamı oluşturabilsin.

Her neyse ben de 5, 6 yıldır kullandığım 4 tane Vodafone hattımı Aveaya taşıdım, ama yarın ne olacağı belli olmaz.

Vodafone müşteri hizmetlerinin Aveadan çok daha kötü olduğunu düşünüyorum.

Çünkü bu da en iyi ihtimalle en az yarım saat sizi telefonda bekletiyorlar.

Beklemek istemiyorsanız bu kurumu 00:30 dan sonra aramanız gerekiyor, size de bunu tavsiye ederim,

Ben her arayışımda en az yarım saat bekletildiğim için artık müşteri hizmetlerini gece 00:30 dan sonra arıyorum, insan gibi saatlerde aranmayı haketmiyor bu kurumlar.

Vodafone' u bir Pazar sabahı sat 08:00 de arayıp 09:00' a kadar beklediğimi bilirim.

Müşteri hizmetlerindeki elemanlarda bir şeyden anlamıyorlar zaten.

Bunun dışında ben 3 operatör tarafından da konuştuğumuz dakikaların şişirildiğini düşünüyorum, tabi bu benim şahsi düşüncem, belki de böyle bir şey yoktur, ama ben de böyle bir izlenim oluştu.

Sonuçta ; al birini vur ötekine.

Hepsi birbirinin aynı.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çok bilinmeyenli denklem -- 9 Haziran 2010; 0:59:30 >


1604 Mesaj
9 Haziran 2010; 2:10:31 

avea yakında pazardan çekilecektir büyük ihtimal. son sınırsız tarife kazığından sonra çok abone kaybetti ve hala kaybetmeye devam ediyor inş batarlar


_____________________________


Uzaklaştırılmış
4 gün cezanın,
19 sa. 35 dk. kadarı kaldı.
9 Şubat 2013; 13:32:48 

quote:

Orijinalden alıntı: rbcntechnic

avea yakında pazardan çekilecektir büyük ihtimal. son sınırsız tarife kazığından sonra çok abone kaybetti ve hala kaybetmeye devam ediyor inş batarlar

öngörünüze bayıldım :))))


1604 Mesaj
9 Şubat 2013; 13:46:57 

quote:

Orijinalden alıntı: 1984


öngörünüze bayıldım :))))

2010 da kazık yiyenlerdeniz ama hala avea kullanmaya devam ediyoruz demekki deveye diken insana s. ken yaranıyormus


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Mobil Cihazlar] » Mobil Operatörler » Avea » Avea ve diğer opreratörlerde MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ ne bağlanma...
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.531