Garantiden Değişim Şartları???
20 Cevap6009 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


676 Mesaj
11 Mayıs 2009; 0:20:40 

Arkadaşlar merhaba. Nokia 6300 cep telefonum var 1,5 yıllık. 3kez şarj sorunu yüzünden, garanti için Genpa'ya verdim. Geçen hafta 3.kez yolladım. Acaba cihazın değiştirilmesi için ne yapmam gerekiyor? İlk sefer gidişinde sorun çözülmeden geri yollandı, 2.sefer çözüldü fakat tekrar başladı 15-16saatte şarj bitimi tekrar yolladım. Daha önce bu işlemi yapanlar varsa yardımcı olurlarsa sevinirim.


_____________________________

En büyük efelik; efendiliktir...


5123 Mesaj
11 Mayıs 2009; 0:40:46 

3 kez aynı arızadan servise verdiysen ve bunları servis formları ile belgeleyebiliyorsan para iadesi veya ürün değişim hakkın var. Ürün değişimi için servis ile veya nokia müşteri hizmetleri ile irtibata geçmen yeterli. Ama para iadesi için muhakkak Tüketici Hakem Heyeti (THH) kararı istiyorlar. Thh'de hazır bulunan dilekçeyi doldururup ilişiktede servis formlarını ekleyip şikayette bulunabilirsin.

THH kararı 2 ila 3 ay kadar sürer. Para iadesi satın alınan fatura bedeli üzerinden yapılır.
Bu yolla 2 kez para iadesi aldım. Az çok tecrübe kazandım artık


_____________________________

Pentax K5 | Rokinon 85mm F1.4 | Samsung D-Xenogon 35mm F/2 AL | Helios 44K-4 58mm F2 | Sigma 17-70mm F/2.8-4 DC
Apple iPhone 5 16Gb iOS 7.1.1 Jailbroken By Pangu
Opel Vectra CD 2.0 16V 136hp Automatic || HP Compaq CQ60 125ET
Flickr | Twitter || Elektrik Öğretmeni


5856 Mesaj
11 Mayıs 2009; 0:42:31 

Genpa sana cihazınızı teslim alabilirsiniz dediğinde hemen Nokia Müşteri hizmetlerini arıcaksın (212) 3371717. Burdan cihazın 3 kere aynı sorundan servise gittiğini ve değişim talebinde bulun. Birde birşey ekliyim sakın genpadan telefonu teslim alma. Yoksa talebin geçersiz sayılır. Onlar zaten işleme alıyorlar 1 haftada haber veriyorlar. Sonra yeni cihaz gelincede servise bıraktığın yerden alıyorsun. Ama bu işi genpa ile değil nokia ile hallediyorsun. Kolay gelsin.


_____________________________



5123 Mesaj
11 Mayıs 2009; 0:46:56 

Bu arada bir tavsiyede bulunayım. Eğer bütçen müsait ise başka bir tel al. Seni 2-3 ay kadar idare edebilecek bir telefon olabilir. Sonra belgeler ile thh'e şikayette bulun. Para iadesi iste. %99 ihtimal karar para iadesi çıkacak. (Belgelerin ve faturan var ise). Sonra o paraya kafana göre bir telefon alabilirsin

Beklemek sorun olmayacaksa para iadesi her zaman daha mantıklı...


_____________________________

Pentax K5 | Rokinon 85mm F1.4 | Samsung D-Xenogon 35mm F/2 AL | Helios 44K-4 58mm F2 | Sigma 17-70mm F/2.8-4 DC
Apple iPhone 5 16Gb iOS 7.1.1 Jailbroken By Pangu
Opel Vectra CD 2.0 16V 136hp Automatic || HP Compaq CQ60 125ET
Flickr | Twitter || Elektrik Öğretmeni


676 Mesaj
11 Mayıs 2009; 1:57:18 

Eski 8310'umu kullanıyorum zaten cihaz sorunum yok.
Başvuru ve gelişmeler hakkında detaylı bilgi verir misin? Elimde daha önce 2kere garantiye gittiğine dair belge var. Acaba Genpa kayıtlarında oynama yapılır mı?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Koray_Aykut -- 11 Mayıs 2009; 1:59:36 >


_____________________________

En büyük efelik; efendiliktir...


676 Mesaj
11 Mayıs 2009; 2:06:05 

Elimde bi fatura var Genpa'nın; batarya değiştirildiğine dair: 04.10.2008 tarihli.
Ayrıca da "Teknik Servis Tutanağı" var: "Yazılım yüklendi. Elektronik parça değiştirildi. Kalibrasyon yapıldı." yazıyor tarihi: 26.09.2008

İlk seferde batarya değiştirip yolladılar, 2.seferde parça değiştirmişler cihazdan. Geçen hafta da 3.sefer gitti yine sorun şarj.
THH'ye nasıl başvururum? Cihazın faturası var.


_____________________________

En büyük efelik; efendiliktir...


676 Mesaj
11 Mayıs 2009; 2:10:09 

Ayrıca bir nokta daha var. Diyelim ki ben gittim yarın garantiye başvurdum, 3gün sonra garanti bitti, 4.günde heyet karar verdi. Heyetin kararı, başvuru gününe göre mi geçerlidir yoksa garantinin bitiş gününe göre mi? 26.09.2007 garanti bitiş süresi.


_____________________________

En büyük efelik; efendiliktir...


5856 Mesaj
11 Mayıs 2009; 3:30:14 

Dostum THH başvurulcak bir durum yok şu anda. Başta anlattım zaten sana cihaz değişimi için 3. kez aynı sorunu versin ve teknik serviste gerçekten sorun olduğunu görsün. Yani yine onarım yapılacak sonra dediğim gibi sen değişim başvurusunda bulunacaksın. Onlar birebir cihaz yollcuklar. Aynı şeyi yaptım bende. Para iadesi istiyorsan anca 3 kez aynı sorundan cihaz değişicek. Yeni gelen telefonda yine 3 kere hatadan servise gidicek o zaman para iadesi talebin oluyor. Tabi bu iş uzun olduğundan THH'e başvurabilirsin. Ama dediğim gibi şu anda Genpanın sorunu kabul etmesini bekle. Onlar onarım yaptıktan sonra hemen nokiayı ara. THH ile şu anda birşey halletmene gerek yok.


_____________________________



676 Mesaj
11 Mayıs 2009; 11:36:48 

Neyse en azından cihaz değişmiş olur o da birşey


_____________________________

En büyük efelik; efendiliktir...


5123 Mesaj
11 Mayıs 2009; 13:32:37 


quote:

Orjinalden alıntı: FatalERROR!

Dostum THH başvurulcak bir durum yok şu anda. Başta anlattım zaten sana cihaz değişimi için 3. kez aynı sorunu versin ve teknik serviste gerçekten sorun olduğunu görsün. Yani yine onarım yapılacak sonra dediğim gibi sen değişim başvurusunda bulunacaksın. Onlar birebir cihaz yollcuklar. Aynı şeyi yaptım bende. Para iadesi istiyorsan anca 3 kez aynı sorundan cihaz değişicek. Yeni gelen telefonda yine 3 kere hatadan servise gidicek o zaman para iadesi talebin oluyor. Tabi bu iş uzun olduğundan THH'e başvurabilirsin. Ama dediğim gibi şu anda Genpanın sorunu kabul etmesini bekle. Onlar onarım yaptıktan sonra hemen nokiayı ara. THH ile şu anda birşey halletmene gerek yok.

Yanlış biliyorsunuz. 3. kez değişmesi gerekmiyor. 3 kez aynı arızayı vermiş ise zaten değişim veya para iadesi hakkı doğuyor. Bu durum zaten garanti belgesinde açıkça yazıyor. Şu anda arkadaşın bu hakkı doğmuş vaziyette.

Arkadaşım sen evrakların ile birlikte sana en yakın kaymakamlığa git. Orda THH'nin odasını bul ve ordaki görevliye durumu anlat. Sana en iyi o yardım edebilir.


_____________________________

Pentax K5 | Rokinon 85mm F1.4 | Samsung D-Xenogon 35mm F/2 AL | Helios 44K-4 58mm F2 | Sigma 17-70mm F/2.8-4 DC
Apple iPhone 5 16Gb iOS 7.1.1 Jailbroken By Pangu
Opel Vectra CD 2.0 16V 136hp Automatic || HP Compaq CQ60 125ET
Flickr | Twitter || Elektrik Öğretmeni


5123 Mesaj
11 Mayıs 2009; 13:37:19 


quote:

Orjinalden alıntı: Koray_Aykut

Ayrıca bir nokta daha var. Diyelim ki ben gittim yarın garantiye başvurdum, 3gün sonra garanti bitti, 4.günde heyet karar verdi. Heyetin kararı, başvuru gününe göre mi geçerlidir yoksa garantinin bitiş gününe göre mi? 26.09.2007 garanti bitiş süresi.

Cihazı senin servise verdiğin tarih önemli. Ayrıca cihazın serviste durduğu gün kadar garantiye eklenir. Ben ücret karşılığı başarı servise verdiğim cihazı 30 iş günü dolduğu için para iadesi aldım. Gerisini sen düşün

Şu anda kozlar senin elinde. Merak etme. Para iadesi rahatlıkla alabilirsin. Ama dediğim gibi biraz zaman alıyor işte..


_____________________________

Pentax K5 | Rokinon 85mm F1.4 | Samsung D-Xenogon 35mm F/2 AL | Helios 44K-4 58mm F2 | Sigma 17-70mm F/2.8-4 DC
Apple iPhone 5 16Gb iOS 7.1.1 Jailbroken By Pangu
Opel Vectra CD 2.0 16V 136hp Automatic || HP Compaq CQ60 125ET
Flickr | Twitter || Elektrik Öğretmeni


323 Mesaj
11 Mayıs 2009; 19:03:16 

bende 6220 c almıştım.ama kamresaı bozuldu hemen ilk gün.servise verdim adamlar kamerası normal bir şekilde verdi bana 1 gün sonunda ve aldıktan 1 gün sonra tekrar bozuldu.tekrar verdim.. ilk verişimdeki servis raporunda belirttiğiniz sorun bulunamadı cihazda diyor.. ben nasıl değişim yapabilirim?


_____________________________


Bruce Lee Fan Club


1190 Mesaj
11 Mayıs 2009; 19:40:04 

3 kere servisten dönerse para iadesi hakkın var.


_____________________________


Oh My God!They Killed Kenny.


676 Mesaj
11 Mayıs 2009; 21:20:20 

Yarın Kadıköy'de işim var zaten kaymakamlığa da uğrayıp detayları öğreneyim. Cihazın yenisi verilse bile tüm 6300'larda var zaten şarj sorunu daha sonra tekrar yaşarım. Parayı geri alabilirsem daha iyi bir cihaz alırım


_____________________________

En büyük efelik; efendiliktir...


323 Mesaj
11 Mayıs 2009; 21:51:15 

zaten tüketicinin lehinde karar veriyorlar genelde.bende paramı almıştım


_____________________________


Bruce Lee Fan Club


676 Mesaj
14 Mayıs 2009; 19:22:19 

FatalERROR! ; konu hakkında hiçbir doğru bilgiye sahip değilsin. Bundan sona kimseyi yönlendirmeye çalışma. Bugün cihaz teslim ettiğim şubeye geri gelmiş teslim almadan Nokia'yı aradım verdikleri cevap şu: "Cihaz tamir aşamasındayken aramanız gerekiyordu. Cihaz onarıldığı için değişim talebinde bulunamazsınız." Ayrıca 2-3defa telefon değişecek, onlar da her seferinde aynı sorundan garantiye gidecek diye birşey yok para iadesi için!

Gelelim esas hikayeye.
Bugün kaymakamlığa gittim. Tüketici heyetine başvuruda bulunacakları bilgilendireyim. Yanınızda aklınıza yatan tüm evrakları, belgeleri götürün. Bunların hepsinden 3er tane fotokopi çektirip teslim edeceksiniz. Ayrıca ptt'den alacağanız 2TL'lik 3adet pul gerekiyor(kaymakamlıkta 1er liralık 5pul diyorlar ama ptt'nin öyle bir pulu yok ) Ayrıca ordan size bir dilekçe veriyorlar, onu da doldurup 2adet daha fotokopisini çektirip bu şekilde teslim ediyorsunuz. Daha önce bu tür devlet binalarına işi düşmeyenler dikkatli olsun orda en dandik koltuğa oturanlar bile kendini bakan, paşa, padişah falan sanmaya başlar 1sene önce en son böyle bir kuruma işim düşmüştü bugün yine gördüm aynı vahim tabloyu. Yıldızı olmayan polis bile kendini emniyet amiri sanıyor o derece yani
Birkaç sorum vardı: "Cihazı teslim alayım mı?" gibi bir muhattap aradım kaymakamlık içinde bir üst kattaki bir odaya yönlendirdiler zira evrak teslim odasındakilerin tüm mesaisi çay ve sigara içip maaş almak. Neyse çıktım yukarı; sivil olduğunu düşündüğüm bir hanım vadı 50yaşlarında sağolsun çok ilgilendi. Çatır çatır geri alırız paranı dedi İşte yeni nesil böyle davranmalı, hakkınızı arayın falan dedi. Arada 1kat fark var ama aşağıdakiler kral yukarıdakiler insan anlamadım bu işi

Ayrıcada 2aya kadar sonuçlanır işlemler dediler.

marikanwap; yardımların için çok teşekkürler.

Not:Bahsi geçen kaymakamlık İstanbul, Kadıköy'de bulunan kaymakamlıktır.


_____________________________

En büyük efelik; efendiliktir...


5123 Mesaj
14 Mayıs 2009; 20:12:42 

@Koray_Aykut
Rica ederim. Ayrıca senin adına sevindim...


_____________________________

Pentax K5 | Rokinon 85mm F1.4 | Samsung D-Xenogon 35mm F/2 AL | Helios 44K-4 58mm F2 | Sigma 17-70mm F/2.8-4 DC
Apple iPhone 5 16Gb iOS 7.1.1 Jailbroken By Pangu
Opel Vectra CD 2.0 16V 136hp Automatic || HP Compaq CQ60 125ET
Flickr | Twitter || Elektrik Öğretmeni


676 Mesaj
14 Mayıs 2009; 22:53:21 

Gelişmeleri de yazarım buraya


_____________________________

En büyük efelik; efendiliktir...


 
26 Mesaj
14 Ocak 2014; 23:26:57 

aldığımız telefon hatalı çıktı ise aldığımız yer mi değişim yapar yoksa garanti kapsamına girer uğraştırır mı?


_____________________________



 
6707 Mesaj
15 Ocak 2014; 1:56:06 

Hocam benim eskiden 3 sene önce nokiam aynı sorundan iki kere servise gitti ilk itti yapılmadan geldi tekrar yolladık düzelti garanti bitince tekrar başlamıştı.


_____________________________

Öyle horozlar vardır ki öttükleri için güneşin doğduğunu sanırlar. -G.Dumant


 
3 Mesaj
19 Temmuz 2014; 17:00:29 

Telefonum iki defa ahize bozulduğu için servise gitti. Şimdi tekrardan ahizesi bozuldu. Tekrar servise gönderecem değişim yapılır mı? Telefon htc one.


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Mobil Cihazlar] » Cep Telefonu ve Aksesuarları » Nokia » Garantiden Değişim Şartları???
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



1.047