- x
Kaç Gün Devamsızlıktan Kalınır ?
19 Cevap18382 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


5981 Mesaj
10 Mayıs 2009; 21:50:25 

Az Önce Devamsızlıklarıma Baktım Ve 21,5 Gün Olmuş Birde 7 Gün Raporlu Olan Devamsızlığım Var 28 Gün Falan Dh Halkı Kaç Gün Devamsızlıktan Kalınıyordu Yusuf Yusuf Atmaya Başladım
Bir Ara Kolum Kırıldı Doktor 1 Hafta Rapor Yazdı Ben birde 1 Hafta Raporsuz Gitmedim Ordan Çok Devamsızlığım Oldu
Rapor Falan Götürsem Olurmu Yaw



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 6e -- 10 Mayıs 2009; 21:51:34 >


_____________________________

AgitoGaming Türkçe Let's Play Kanalı. Channel:


5981 Mesaj
10 Mayıs 2009; 21:54:17 

Up


_____________________________

AgitoGaming Türkçe Let's Play Kanalı. Channel:


997 Mesaj
10 Mayıs 2009; 21:55:46 

20 özürsüz

45 özürlü..


_____________________________



185 Mesaj
10 Mayıs 2009; 21:55:56 

Eğer raporsuz,özürsüz devamsızlığın 20 günü bulursa kalırsın ayrıca geçmişe dönük rapor alamazsın.Raporlu+özürsüz devamsızlık ise en fazla 45 gündür.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
10 Mayıs 2009; 21:56:54 

geçmiş olsun kardeş tabikide sınıfta kaldın xD.ama şöyle bir şey bahane edebilirsin.raporumu getirmiştim ama işlenmemiş bu durumda sınıfta kalcam birazda üzülüyo gibi yap.sana doktordan o günler için rapor almanı söyleyeceklerdir.


 
5112 Mesaj
10 Mayıs 2009; 21:58:49 

Özürsüz (izinsiz) devamsızlığın 20 günü geçerse kalırsın. Özürlü devamsızlığı bilmiyorum.


_____________________________



İstanbul Üniversitesi


 
191 Mesaj
10 Mayıs 2009; 21:59:10 

kardeşim geçmiş güne rapor alınmaz die bişi yok tanıdık warsa herşekilde alırsın raporu git m.yardımcısına hocam ben eksik olanları getirmeyi unutmuşum alın bunlar eski günlerinki de tabii almış olucaksın raporları wericeksin


_____________________________

[image]http://img195.imageshack.us/my.php?image=23963585.jpg[/image]


2205 Mesaj
10 Mayıs 2009; 22:00:27 

20 özürsüz 25 rapor devamsızlık hakkın var . Yani sınıfta kalmışsın geçmiş olsun


_____________________________



185 Mesaj
10 Mayıs 2009; 22:02:46 


quote:

Orjinalden alıntı: MooNS_TR

kardeşim geçmiş güne rapor alınmaz die bişi yok tanıdık warsa herşekilde alırsın raporu git m.yardımcısına hocam ben eksik olanları getirmeyi unutmuşum alın bunlar eski günlerinki de tabii almış olucaksın raporları wericeksin

Arkadaşımın babası doktor kendi ağzıyla diyor geçmiş güne rapor alamıyorum diye bu arkadaş nasıl alacak merak içerisindeyim?


_____________________________



317 Mesaj
10 Mayıs 2009; 22:02:51 

20 çzürlü 20 özürsüz 2 sinden biri 20 weya 20+ olursa kalırsın kardeş 2 sinide 19 da tutmak yada paso izinli kaçmak sonra yazın yani şu zamanlarda özürsüz dvmsızlık yapmak


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
191 Mesaj
10 Mayıs 2009; 22:04:34 

@webmaster33
ben burdan 55 gün dewamsızlık yaptım 30 a kadar hep gitmediim günden sona eski iin raporlaıodum ama artı raporsüreside gecti napıcaımı bilmiorum artık heyet raporu cıkartmya bakıcam demekki babası wermek istemio raporu normal de ben hep alıyorum geçmiş güne dair rapor


_____________________________

[image]http://img195.imageshack.us/my.php?image=23963585.jpg[/image]

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
10 Mayıs 2009; 22:04:53 


quote:

Orjinalden alıntı: webmaster33



Arkadaşımın babası doktor kendi ağzıyla diyor geçmiş güne rapor alamıyorum diye bu arkadaş nasıl alacak merak içerisindeyim?

seni yemiş arkadaşının babası .


1925 Mesaj
10 Mayıs 2009; 22:05:01 

gecmis olsun sınıfta kalmıssın


_____________________________



185 Mesaj
10 Mayıs 2009; 22:07:18 

Valla bilmiyorum 1. ağızdan çıkan bilgilere göre yazdım demekki babası devamsızlık yapmasın diye yazmıyormuş.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
10 Mayıs 2009; 22:09:00 

ilkokulda devamsizliktan kalinmiyor bildigim kadariyla


5981 Mesaj
10 Mayıs 2009; 23:46:57 




Nasıl Ya Off

Bir Kol Kırılması Yüzünden Başıma Gelenlere Bak


_____________________________

AgitoGaming Türkçe Let's Play Kanalı. Channel:


 
3900 Mesaj
10 Mayıs 2009; 23:55:34 

Malesef kalmışsın dostum.


_____________________________



204 Mesaj
10 Mayıs 2009; 23:58:10 

Müdürle konuş belki hallederler kalmazsın inş


_____________________________



 
616 Mesaj
11 Mayıs 2009; 0:07:11 

sınıfta kalmıssın ama sen okul idaresiyle konus durumu anlat.insallah gecirirler. bizim okulda kızın birinin ozursuz devamsızlıgı 18.5 gun olmustu kız mudur yardımcısına pasta mı almıs birseyler olmus(gunahına girmiyim simdi) kızın devamsızlıgını 10 gune indirmişler.(vallaha ben de duydum seni yanlıs yonlendirmiyim sakın bu yazdıgım ornege guvenme.)


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
11 Mayıs 2009; 0:09:26 

Abazalıktan sınıfta kalmışsın omegleci. Bu arada geçmiş olsun bende kalcam heralde.
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Kaç Gün Devamsızlıktan Kalınır ?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.344