- x
Otomatik Vites Geri Kaçırma
36 Cevap18593 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
14 Mesaj
9 Mayıs 2009; 23:03:03 

Merhaba

Toyota Corolla Otomatik M/M Elegance model araç aldım. Tek problemim yokuşlarda. Yokuşlarda gaz vermekte biraz geç kalınca geri kaçıyor. Yokuş çok yüksek ise kalkarken patinaj yapıyor. Kalkmasına kalkıyor ama kaydırmaktan korkuyorum. Toyota kitapçığında bu tip kalkışlar için el freni kullanın veya multi mode olduğu için düz vites gibi kullanarak kalkın yazıyor.

İyi de ben böyle kırk türlü manevra yapacaksam niye otomatik aldım ki? Düz viteste yarım debriyaj ve gaz ile hiç kaymadan kalkıyordum. Ben zaten bundan kurtulmak istemiştim.

Ayrıca, geçenlerde yokuşta geriye doğru giderek parktan çıkmak istedim. Bir anda araba öne doğru gitti. Eğer mesafe az olsa öndekine vurmuştum. Gazı verene kadar bu kadar öne kaçması moralimi bozdu.

Madem tam otomatik değil o zaman neden hill-holder takmazlar bu araçlara? Sorduğumda sonradan da takılamazmış!!!

Uzmanlar bu sorun için ne yapmamı önerirler??
Teşekkürler...


_____________________________



6321 Mesaj
9 Mayıs 2009; 23:47:57 

quote:

Orjinalden alıntı: kasim_sen

Merhaba

Toyota Corolla Otomatik M/M Elegance model araç aldım. Tek problemim yokuşlarda. Yokuşlarda gaz vermekte biraz geç kalınca geri kaçıyor. Yokuş çok yüksek ise kalkarken patinaj yapıyor. Kalkmasına kalkıyor ama kaydırmaktan korkuyorum. Toyota kitapçığında bu tip kalkışlar için el freni kullanın veya multi mode olduğu için düz vites gibi kullanarak kalkın yazıyor.

İyi de ben böyle kırk türlü manevra yapacaksam niye otomatik aldım ki? Düz viteste yarım debriyaj ve gaz ile hiç kaymadan kalkıyordum. Ben zaten bundan kurtulmak istemiştim.

Ayrıca, geçenlerde yokuşta geriye doğru giderek parktan çıkmak istedim. Bir anda araba öne doğru gitti. Eğer mesafe az olsa öndekine vurmuştum. Gazı verene kadar bu kadar öne kaçması moralimi bozdu.

Madem tam otomatik değil o zaman neden hill-holder takmazlar bu araçlara? Sorduğumda sonradan da takılamazmış!!!

Uzmanlar bu sorun için ne yapmamı önerirler??
Teşekkürler...



arkadaşım; malesef bu dezavantajı arabayı almadan araştırmanız gerekiyordu.

aynı tip şanzıman benim aracımda da var 6 ileri amt. mmt ile aynı mantıkta yokuşlarda normal vitesli araba gibi geri kaymakta.

benim de kullanma kılavuzumda el freni ile kalkın demekte.

bu sorun değil şanzımanın yapısı böyle o sebepten ya arabayı satacaksınız, yada el freni ile kalkış yapmaya alışacaksınız, yada el freni kullanmamakta diretip iki de bir 1000 ytl verip baskı balata değiştireceksiniz.

zira bu tip şanzımanlarda yokuş yukarı kalkacağım diye gaza abanıranız baskı balatanızı erken tüketirsiniz

3.5 yıllık aynı tip şanzıman kullnıcısı olarak size el frenine alışın derim. hem geri geri çıkış yaparken hem yokuş yukarı kalkarken.

benim aracımda zor değil çok iyi bir el freni ve kuvvetli bir motoru var. sizinkinde de zor olmayacaktır.

biraz sonra yarım gaz yap abi ( ayak hem frende hem gazda)gibilerinden tavsiyeler de gelecektir kaale almayınız.

evet şanzımanınız tam otomatik gibi kaydırmamazlık özelliğine sahip değil ama tam otomatikten neredeyse yüzde 20 daha az yakıt tüketmek gibi bir özelliğe sahip. ayrıca tam otomatiğe göre daha az güç kaybına sebep olur ve daha iyi performans verir.

hayırlı günler.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 9 Mayıs 2009; 23:49:25 >


_____________________________



:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
2006 MİTSUBİSHİ COLT 1.3 İNVİTE 6 İLERİ AMT 95 HP


 
6252 Mesaj
9 Mayıs 2009; 23:56:24 


Herhangi bir sorun yok.Araç motoru ve şanzumanı zorlamamak için kendini salıyor..

Eski araçlarda böyle bir şey yoktu..

Yokuşa park ederken ilk önce el frenini çekin ve daha sonra P ye alınız..

Vitesler arası boşluk olduğundan parkdan kalkışlarda kayma olmasını engellemek için..


_____________________________



640 Mesaj
10 Mayıs 2009; 0:00:48 

hazır bu konuyu görmüşken benim de bir sorum olacak, (tasshelhoff 'da değinmiş yazısında soruma)

malum el freni arka tekerleri tutarak geri kaçmasını engelliyor,
peki bu tip şanzımanda el frenini çekerek veya hem gaz hem frene basıp freni bırakarak kalkmak arasında ki farkı bana biri açıklayabilir mi ?
önden çekiş ve arkadan itişli araçlar için ayrı değerlendirilseniz sevinirim.


_____________________________

    ρѕη: edore1907_88


    3520 Mesaj
    10 Mayıs 2009; 0:21:52 





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prokizya -- 10 Mayıs 2009; 9:51:47 >


    _____________________________

    ///
    Niyet hayr, akıbet hayr.


     
    3776 Mesaj
    10 Mayıs 2009; 1:41:40 

    yar otomatik şanzımanlarda olası durum.
    aracın kitapçığında yazılanlara uymanız yararınıza.aksini yaparsanız rampalarda kalkışta balata kokusu duymanız ilerki zamanlarda bitmiş baskı balata ve yüksek onarım maliyetleri eklenir.


    _____________________________

    EIRP:Effective Isotropically Radiated Power
    |∇xE=-(dB/dt) | ∇xH=J | ∇.D=φv | ∇.B=0 | D=ϵ.E | B=µ.H |


     
    946 Mesaj
    10 Mayıs 2009; 12:50:41 

    2003 model otomatik honda crv aracım var inan oda geri kaçma yapıyor


    _____________________________



    281 Mesaj
    10 Mayıs 2009; 13:08:31 

    arkadaşlar iş yerimde 2006 model r 320 mersedes kullanıyorum yokuşlarda oda belli bir süre durduktan sonra geri kayma yapıyor.ama mersedes kullanıcıyı zor durumda bırakmamak adına şoyle birşey uygulamış ayagınızı frenden kaldırdıktan sonra yaklaşık olarak 4-5 saniye fren pedalı basılı kalıyor ve bu süre içide araba kaymadan siz gaza basıp istediğiniz manevrayı yapabiliyorsunuz.


    _____________________________



    4279 Mesaj
    10 Mayıs 2009; 14:59:12 

    yanılmıyorsam şanzıman robotize manuel. robotize manuellerde aracın geri kayması normal. hafifçe ayak freni yada biraz sıkılabilirsiniz ama el freni kullanmanız gerekiyor...


    _____________________________

    Intel Q6600 --- ASUS P5Q-Pro
    Sparkle SF-PX88GT512D3-HP --- Corsair Dominator 2x2gb DDR2 1066mhz
    Logitech MOMO Racing + Logitech Dual Action
    Coolermaster RC-690 --- Samsung HD321KJ
    Samsung S3 mini --- iPad 16gb --- PSP 1001 --- iPod nano 6g 8gb
    Canon 550D + 18-55MM IS + 50mm 1.8f + 55-250mm IS-II


     
    661 Mesaj
    10 Mayıs 2009; 17:30:11 

    Bizim arabada dik yokuslarda geriye kacıyor biraz gaz verdigimde patinaj yapıyor.Bence normal bir durum.


    _____________________________

    >>>>>VolkswageN GolF IV<<<<<


     
    14 Mesaj
    11 Mayıs 2009; 14:44:13 

    Yanıtlarınız için teşekkürler.


    _____________________________



    82 Mesaj
    4 Ağustos 2010; 11:29:08 

    Merhaba,

    Otomatik vites 2.el bir araç bakıyorum.

    Tek önemli kriterim var:

    * Yokuşlarda kesinlikle geri kaçırmaması. (Yani tam otomatik) Sırf böyle bir araç almak için 2008 Jazz Elite'mi sattım.


    Düşündüğüm fiyat aralığı 15.000 TL - 25.000 TL. Temiz, güvenilir olduktan sonra değerinde bir fiyatı olması yeterli. Ancak geçici (2 sene kadar) bir tecrübe edinme arabası olacağından, uygun fiyatlı olmasından yanayım tabii ki. O yüzden, aman boyasız olsun, aman değişeni olmasın gibi takıntılarım yok. Taklalı, ağır darbeli, önemli bir kaza yapmamış olsun yeter... Zaten servisler kasko kapsamında parça yenilemek için takla atıyorlar maalesef...

    Bu şartlarda, 2. eli daha hareketli ve yakıt tüketimi nispeten daha düşük olan ve aklıma ilk gelen arabalar:

    2002 - 2008 Jazz CVT
    2004 - 2008 Polo 1.4
    2004 - 2007 Corolla D-4D 1.4
    2005 - 2006 Fusion 1.4 TDCi
    2005 - 2008 Fiesta 1.4 TDCi
    2002 - 2008 Corsa

    Tavsiyelerinizi ve tecrübe paylaşımınızı rica ediyorum.

    Teşekkürler...


    1091 Mesaj
    4 Ağustos 2010; 11:35:48 


    quote:

    Orijinalden alıntı: mrvirtuous

    Merhaba,

    Otomatik vites 2.el bir araç bakıyorum.

    Tek önemli kriterim var:

    * Yokuşlarda kesinlikle geri kaçırmaması. (Yani tam otomatik) Sırf böyle bir araç almak için 2008 Jazz Elite'mi sattım.


    Düşündüğüm fiyat aralığı 15.000 TL - 25.000 TL. Temiz, güvenilir olduktan sonra değerinde bir fiyatı olması yeterli. Ancak geçici (2 sene kadar) bir tecrübe edinme arabası olacağından, uygun fiyatlı olmasından yanayım tabii ki. O yüzden, aman boyasız olsun, aman değişeni olmasın gibi takıntılarım yok. Taklalı, ağır darbeli, önemli bir kaza yapmamış olsun yeter... Zaten servisler kasko kapsamında parça yenilemek için takla atıyorlar maalesef...

    Bu şartlarda, 2. eli daha hareketli ve yakıt tüketimi nispeten daha düşük olan ve aklıma ilk gelen arabalar:

    2002 - 2008 Jazz CVT
    2004 - 2008 Polo 1.4
    2004 - 2007 Corolla D-4D 1.4
    2005 - 2006 Fusion 1.4 TDCi
    2005 - 2008 Fiesta 1.4 TDCi
    2002 - 2008 Corsa

    Tavsiyelerinizi ve tecrübe paylaşımınızı rica ediyorum.

    Teşekkürler...


    quote:


    2004 - 2007 Corolla D-4D 1.4
    2005 - 2006 Fusion 1.4 TDCi
    2005 - 2008 Fiesta 1.4 TDCi


    Bunlarda tam otomatik seçeneği yok.
    Corsa'da da 1.4 benzinli'de var yalnızca.


    _____________________________



    82 Mesaj
    4 Ağustos 2010; 11:49:53 


    quote:

    Orijinalden alıntı: ___Murat___




    Bunlarda tam otomatik seçeneği yok.
    Corsa'da da 1.4 benzinli'de var yalnızca.


    Peki hocam, bunlarin benzinli olup ta tam otomatik seçeneği olan var mı?

    Bir de Jazz CVT ve Polo 1.4 beklentimi karşılar mı?


    1091 Mesaj
    4 Ağustos 2010; 12:08:26 


    quote:

    Orijinalden alıntı: mrvirtuous




    Peki hocam, bunlarin benzinli olup ta tam otomatik seçeneği olan var mı?

    Bir de Jazz CVT ve Polo 1.4 beklentimi karşılar mı?


    Jazz CVT
    Corsa 1.4 otomatik
    ve Polo 1.4 otomatik tek kriterini< olan tam otomatik olma özelliğini karşılıyor.
    Bunlar arasından seçim yapabilirsiniz.

    Yada hillholder'ı olan yarı otomatik bir astra cdti veya corsa cdti alabilirsiniz. Onlarda geri kaçırmaz.


    _____________________________



    82 Mesaj
    4 Ağustos 2010; 13:19:11 


    quote:

    Orijinalden alıntı: ___Murat___

    Jazz CVT
    Corsa 1.4 otomatik
    ve Polo 1.4 otomatik tek kriterini< olan tam otomatik olma özelliğini karşılıyor.
    Bunlar arasından seçim yapabilirsiniz.

    Yada hillholder'ı olan yarı otomatik bir astra cdti veya corsa cdti alabilirsiniz. Onlarda geri kaçırmaz.


    Çok teşekkürler.

    Peki son bir soru: bu "yokuş kalkış desteği" her 1.3 Corsa Cdti' de var mı? Ya da hangi yildan sonra var? Yoksa sadece opsiyonel mi? Yani her ilan için arayıp sormam mı gerekir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrvirtuous -- 4 Ağustos 2010; 13:27:42 >


    1091 Mesaj
    4 Ağustos 2010; 13:39:48 


    quote:

    Orijinalden alıntı: mrvirtuous




    Çok teşekkürler.

    Peki son bir soru: bu "yokuş kalkış desteği" her 1.3 Corsa Cdti' de var mı? Ya da hangi yildan sonra var? Yoksa sadece opsiyonel mi? Yani her ilan için arayıp sormam mı gerekir?


    Maalesef hepsinde yok belli bir yıldan sonra standart oldu astra için ama corsa'da sanırım hep opsiyoneldi. ESP Paketi ile birlikte geliyor. ESP varsa hillholder da vardır.


    82 Mesaj
    4 Ağustos 2010; 14:14:32 


    quote:

    Orijinalden alıntı: ___Murat___
    Maalesef hepsinde yok belli bir yıldan sonra standart oldu astra için ama corsa'da sanırım hep opsiyoneldi. ESP Paketi ile birlikte geliyor. ESP varsa hillholder da vardır.


    Analdım üstad, çok sağol.

    Peki, Seat İbiza 1.4 Otm. çok güzel gözüküyor gözüme, onun şanzımanı hakkında bir tecrüben ya da bilgin var mı acaba?



     
    280 Mesaj
    4 Ağustos 2010; 14:49:01 

    Seat 1.4 otomatikte tam otomatiktir. Zaten VW ile aynı model şanzımanı kullanır, onunda geri kaçırmaması lazım.


    1091 Mesaj
    4 Ağustos 2010; 14:57:12 


    Önemli değil size de kolay gelsin ins. aradığınızı bulursunuz.
    Cordoba hakkında çok bilgim yok ama genelde polo ile aynı parçaları kullanıyor.


    _____________________________



    12544 Mesaj
    4 Ağustos 2010; 19:28:51 

    sorunuza cevap olurmu bilemem ama arkadaşım kia ceed tam otomatik aldı bu sebeplerden ötürü.

    bende Caddy i denemiştim dsg li bir test sürüşünde aynı olay ondada var ve can sıkıcı idi benim fikrim hiç kaçırmasın istiyorsunuz otomatik lafını duyunca.


    _____________________________



    268 Mesaj
    1 Ocak 2011; 13:54:08 


    quote:

    Orijinalden alıntı: mrvirtuous

    Merhaba,

    Otomatik vites 2.el bir araç bakıyorum.

    Tek önemli kriterim var:

    * Yokuşlarda kesinlikle geri kaçırmaması. (Yani tam otomatik) Sırf böyle bir araç almak için 2008 Jazz Elite'mi sattım.


    Düşündüğüm fiyat aralığı 15.000 TL - 25.000 TL. Temiz, güvenilir olduktan sonra değerinde bir fiyatı olması yeterli. Ancak geçici (2 sene kadar) bir tecrübe edinme arabası olacağından, uygun fiyatlı olmasından yanayım tabii ki. O yüzden, aman boyasız olsun, aman değişeni olmasın gibi takıntılarım yok. Taklalı, ağır darbeli, önemli bir kaza yapmamış olsun yeter... Zaten servisler kasko kapsamında parça yenilemek için takla atıyorlar maalesef...

    Bu şartlarda, 2. eli daha hareketli ve yakıt tüketimi nispeten daha düşük olan ve aklıma ilk gelen arabalar:

    2002 - 2008 Jazz CVT
    2004 - 2008 Polo 1.4
    2004 - 2007 Corolla D-4D 1.4
    2005 - 2006 Fusion 1.4 TDCi
    2005 - 2008 Fiesta 1.4 TDCi
    2002 - 2008 Corsa

    Tavsiyelerinizi ve tecrübe paylaşımınızı rica ediyorum.

    Teşekkürler...



    jazzı sattınız ama o geri kacırıyomuydu bildigim kadarıyla tam otomatik oldugu icin kacırmıyor bnde almayı dsunüyorum jazz elite


    _____________________________

    The Power of Dreams Honda

    Honda Jazz 1.4 Elite CVT


    3407 Mesaj
    1 Ocak 2011; 14:16:22 

    Alacağınız arabada Autohold özelliği olup olmadığına bakmanızda fayda var.
    santim kaçırmaz arabayı ne yokuş yukarı ne yokuş aşağı.


    _____________________________



    10929 Mesaj
    1 Ocak 2011; 14:40:49 

    www.sikayetvar.com sitesinde bu arabalarla ilgili yokuşta geri kaçırıyor şeklinde bir sürü şikayet vardı. Üretici firmanın verdiği cevap ta aynen şöyle oluyordu.

    Bu sistem şanzımanlı arabalarda geri kaçırma toleransı vardır. Yarım metre kadar geri kaçabilir.

    O yüzden şikayet edecek bir şey yok. Ya alırken araştıracağız. ya da aldıktan sonra pişman isek üç aşağı verip kurtulacağız. Sonuçta ayıplı mal değil. Adamlar açıkça belirtiyor.


    _____________________________

    Arabam yok ama 1.5 DCI Dacia Logan'ım var. Arabadan daha üstün.


     
    14147 Mesaj
    1 Ocak 2011; 16:29:01 

    tasshelhoff arkadaşımızın da bahsettiği gibi bu araçlarda yokuşta yarım gaz yarım fren böyle gitti gidecek şekilde durmayın....
    ya tamamen frene basın durun yada birden gaza yeterince basıp harekete geçin.... bu şanzımanlar ara konumu pek sevmiyor ...

    önünüzdeki araç biraz ilerlesin ondan sonra hareket edin gıdım gıdım gitmeyin...
    hatta normal trafikte de yoğun durumlarda sürekli gaz fren yapmaktansa biraz daha toleranslı öndeki araçla ara daha çok açılınca aracı hareket ettirmekte yarar var...

    ne kadar az atraksiyon olursa ömrü o kadar uzun olur... debriyaj balatasıda uzun ömürlü olur...


    _____________________________

    İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


    10929 Mesaj
    1 Ocak 2011; 16:35:30 

    Biraz yoğun trafikte önümdeki araba ile bir araba boyu takip mesafesi bıraktığım zaman (sözüm forumdan dışarı) öküzün biri hemen araya girer. Öndeki araba ile boşluk bırakmaya da gelmiyor.


    _____________________________

    Arabam yok ama 1.5 DCI Dacia Logan'ım var. Arabadan daha üstün.


    7006 Mesaj
    1 Ocak 2011; 16:55:32 

    En temizi tam otomatik dizel era almak sanırım


    _____________________________



     
    1467 Mesaj
    1 Ocak 2011; 19:42:40 

    Jazz CVT kullanıyorum. Yokuşlarda zaman zaman az da olsa kaçırır. Ama hiç bir zaman bu yarı-otomatiklerdeki gibi boştaymışçasına kaçmaz. Gaza dokunduğunuz an toparlar kendini. Yokuş yukarı geri geri park ederken de sorun yaratmaz. Bir çok yarı-otomatikde hill-holder yok. Hatta bildiğim kadarıyla Toyota hala MMT'de hill-holder kullanmıyor. VW ise Polo'da ve Seat'ın bazı modellerinde hill-holder kullanmıyor. Yarı-otomatik alırken buna dikkat etmeniz gerek. Çünkü özellikle İstanbul'da kullanıyorsanız hem sıkışık trafik hem de çok fazla tırmanış nedeniyle zor durumda kalırsınız..Vakti zamanında Jazz ile Astra arasında kararsız kalmışken Astra Easytronik'ten sırf hill-holder yok diye vazgeçmiştim. Jazz'ı aldıktan birkaç ay sonra standart olmuştu. iyiki de öyle olmuş..: )


    _____________________________

    GolfVII 1.2 TSİ Comfortline DSG Gece Mavisi


    1514 Mesaj
    1 Ocak 2011; 21:28:18 

    yokuşta geri kaçıcaksa napıcam ben o otomatik arabayı


    _____________________________

    DH looks for a ‘.NET Developer’.
    Bulana OnYüzBinMilyon baloncuk hediye!!!


     
    415 Mesaj
    1 Ocak 2011; 22:50:14 

    İmzamdaki araçta hillholder dualogic şanzımanla birlikte geliyor.Asr ve Esp de pakete dahil.Yeni evolardada bu şekilde standart.


    _____________________________

    2012 İbiza Reference


    951 Mesaj
    2 Ocak 2011; 0:27:34 

    Bu araçlarda az da olsa gaz tepkisi geç olduğu için vede yarı otomatik olduğu için geri kaçırma dediğiniz gibi çok oluyor
    Bu gaz tepkisini bir nebzede olsa ortadan kaldıracak bir cihaz var Sprint Booster 2 kademeli bir cihaz gaz tepkisini istediğiniz hıza göre ayarlaya biliyorsunuz bunu öneririm .

    Sprint Booster nedir?

    2003 model ve üzeri bir cok aracta gaz teli bulunmamaktadır, gaz telinin yerini basit anlatımla aracın boğaz kelebeğine sinyal gönderen bir potansiyometre almıştır. Sprint booster otomobilin gaz pedalı sensörü ile beyin ve boğaz kelebeği arasındaki sinyal transferini hızlandırarak aracınızın gaza daha tepkili olmasını sağlayan mucizevi bi parçadır.

    Aracınızdan beklediğiniz atak hareketlerini veya ilk gaz tepkilerini yarı sürelere indirgemektedir. Bu sayede örneğin Mini Cooper S de 0-100 akselerasyonu 0.7-0.9 saniye gibi hızlandırmaktadır ve düşük hacimli veya otomatik vitesli araçlardaki alt devirlerdeki hantallığı %80 oranında serileştirmektedir.

    Aynı zamanda Sakin kullanımlarda %5-10 yakıt ekonomisi de yapmaktadır. Tüm araçlara 5 dakika gibi kısa bir sürede uygulanabilen bu ürün aracınızı bir kat daha sevmenizi sağlayacak.

    http://vimeo.com/12645186

    0


    Ekteki dosya (1)


    _____________________________

    1.4 TSI VW SCİROCCO 160 HP -18 İNTERLAGOS-Bİ-XENON-CAM TAVAN-AYNA PAKETİ-KAŞMİR DÖŞEME-H&R 3,5 CM FEDERN-15MM CUSTOM SPACERS-İTG CAİ-Ecufast Stg 2 Remap-SUPERSPRİNT FULL EXHAUST-GReddy Turbo Timer


     
    3 Mesaj
    13 Aralık 2012; 13:21:17 

    arkadaşlar 97 model passat aracım var araç d konumunda iken rampada geriye doğru gitmesi şanzımana bir zarar verirmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi passat9797 -- 13 Aralık 2012; 13:22:42 >


    _____________________________



     
    3 Mesaj
    13 Aralık 2012; 13:30:53 

    arkadaşlar 97 model passat aracım var yokuşta d konumundayken araba geri kaçırdı d konumanda geri gitmesi şanzımana zarar verirmi


    _____________________________



    85 Mesaj
    15 Şubat 2014; 12:19:03 

    arkadaşlar araba geri kaçırıyorsa vites d ye aldın kaçıyor vitesi N ye Al yani boşa ondan sonra bir daha d ye al kaçrmaz öyle benim arabam kaçırmıyor daha doğrusu öyle yaptığım zaman...


    _____________________________



     
    186 Mesaj
    11 Ağustos 2014; 15:26:06 

    merhaba.2006 model triptonic otomatik vites opel corsa var..normal yokuşa park edemiyoruz.arkaya kayıyor..el freni çeksek bile arkaya kayıyor.nedeni ne olabilir acaba..arabayı kayıyor diye yokuşa park edemiyoruz..yardımcı olursanız sevinirim..saygılar


    _____________________________



    1657 Mesaj
    11 Ağustos 2014; 15:34:39 

    Bunlarla ugrasmamak için manuel alin. Araba sizi değil, siz arabayı kullanın.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


    _____________________________



    524 Mesaj
    11 Ağustos 2014; 16:01:39 

    quote:

    Orijinalden alıntı: KNTLG

    Bunlarla ugrasmamak için manuel alin. Araba sizi değil, siz arabayı kullanın.

    Ve manuel alınki sıkışık trafikte sol ayağınızı hissetmeyin, böylece kendi kendinize, olsun ben arabayı kullanıyorum o beni kullanmıyor diye züğürt tesellisi verin.


    _____________________________

    Sayfa:   [1]
    Sayfa: [1]
    Foruma Git
    Bölümde Ara
    Başa Dön


     
    Reklamlar


    DH VİDEO

     



    Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
    Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

    Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



    0.625