- x
Jeep Patriot vs Jeep Compass ?
86 Cevap43421 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


261 Mesaj
1 Mayıs 2009; 20:30:18 

Arkadaşlar bu iki Jeep arasındaki fark nedir?İkisi de aynı fiyat,aynı motor ve donanımları da aynı galiba...Bu iki Jeep arasında bir fark varmı?Sizce hangisi?

İki araçta 65.000TL şu an dikkatimi çekti..


Jeep Compass 2.0 CRDI 140 HP

0


Jeep Patriot 2.0 CRDI 140 HP

0



_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


261 Mesaj
1 Mayıs 2009; 21:04:28 

yok mu kimseden cevap?


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


1712 Mesaj
1 Mayıs 2009; 21:20:54 



Dış kasa haricinde teknik altyapı ve donanım+motorlarda hiçbir fark yok.


_____________________________

1.4 120 Hp 2009 Lancia Delta Beyaz


1187 Mesaj
1 Mayıs 2009; 21:47:17 

Sadece dış tasarımları farklı galiba. Patriot daha oturaklı duruyor.


_____________________________

"Dünyada her millet icraatına tahammül ettiği hükümetin mesuliyetine ortak sayılır."



261 Mesaj
1 Mayıs 2009; 22:42:51 

Peki alınırmı bu Jeep'ler?Sorun falan çıkarırmı?65000Tl verilirmi?


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


 
581 Mesaj
1 Mayıs 2009; 22:47:34 

dış tasarım


1101 Mesaj
1 Mayıs 2009; 22:57:14 

Bence alınmaz, boşver.


_____________________________

2010 VW Tiguan 1.4 TSI 4Motion Sport&Style Şeker Beyazı



 
75 Mesaj
2 Haziran 2009; 14:00:34 

selam neden alınmasın ? ben aldım gayet memnunum 2 senedır hıc bır sorun yok
bu rakamlara alınacak en ıyı 4 carpı 4


_____________________________



882 Mesaj
2 Haziran 2009; 14:28:23 

ailemizde bir tane yeni kasa 2.4 lt. 173 bg. limited edition Chrysler Sebring var. Bu yüzden Chrsyler-Jeep-Dodge araçlar konusunda bayağı bilgim de var. Alınmaz diye yazanlar önce bir Jeep veya amerikan aracına binsin öyle yorum yapsın. Bal gibide alınır ve yıllarca da kullanılır. Chrsyler holdinge bağlı Jeep firmasının global planlarından birisi olan Compass ve Patriot, Sebring altyapısı kullanılarak üretilmiş kompakt SUV sınıfında yer alan çok sağlam üretimlerdir. Bu sınıfta yer alan araçları saymak gerekirse, VW Tiguan,Land Rover Freelander, Nissan, Qashai, Renault Koleos,BMW X3 örnek verilebir. Her iki araçta da ülkemize ithal versiyonlarında 2.0 lt dizel 140 bg. motor ve 2.4 lt 173 bg. benzinli otomatik motor kullanılmaktadır. dizel motor VW üretimi TDI motordur. 2.4 lt. ise Chrsylerin 2007 yılında üretimine başladığı world engine adına verdiği VVTi sistemli çok modern bir makinedir. araçlar limited yani tam full olarak gelmektedir. hafif arazi kullanımında yeterli verim alınmaktadır. ama araçların ön ve arka yaklaşma ve uzaklaşma açılarının azlığından dolayı daha çok asfalt kullanımına uygundurlar.kokpitleri 2009 yılında makyaj görmüştür. Compass modelini Limited donanımın yanında Rally kiti ekleterek sportif tampon ve mrşpiyeler ile de alabilirsiniz. Aynı segmentte neden iki ayrı araç diye sorulacak olursa Compass biraz daha şehirli hani yeni moda crossover çizgilere sahipken patriot klasik keskin köşeli Jeep çizgilerine sahiptir. ülkemizdeki satışlarda patriot biraz daha öne çıkmıştır. fiyatların TL olarak verilmesi ise eldeki araçların satışına katkı yapmak amaçlı bir stratejidir. Bence SUV alacaksanız gidin bu işin adını koyan markadan alın.


_____________________________

DH 308 CLUB


2009 PEUGEOT 308 Comfort 1.6 VTI 120 Hp Babylone Kırmızı


16645 Mesaj
2 Haziran 2009; 14:30:35 

patriot daha güzel duruyor


_____________________________

Opel Vectra 1.9 CDDesign Edition
150 ps 320 nm 6 ileri Active Select


1857 Mesaj
2 Haziran 2009; 14:43:46 


quote:

Orjinalden alıntı: ablukada54

Sadece dış tasarımları farklı galiba. Patriot daha oturaklı duruyor.

+1


_____________________________


GALATASARAY
Opel Astra 1.6 CD
Iphone 4S 16 Gb iOS 7.1.1
Asus K56 Series


 
2407 Mesaj
2 Haziran 2009; 15:25:24 

araç sorun çıkartmaz akrabamda 2001 model JEEP var 4.7 Limited, daha sorun çıkarttığını görmedim araç hala yeni gibi duruyor bastın mı zaten fırlıyor yerinden


_____________________________



12193 Mesaj
2 Haziran 2009; 16:15:39 

Patriot daha güzel





_____________________________

.:: İzmir Ekonomi Üniversitesi ~ Logistics Management ::.

.:: 2012 Opel Astra J 1.3 95 hp & Olimpik Beyaz & Navi 600 & Cosmo ::.


 
25 Mesaj
2 Haziran 2009; 16:19:23 

merhaba; zamanında bizde jeep patriota bakmıştık. Genelde yabancı sitelerde çok kötü bişey söylenmemişti. beğenilmeyen özelliği içindeki işçilik ve malzeme kalitesi. En büyük özelliği az yakan bir 4x4 olması, bir depo benzinle 1000 km gidiyor diye bir haber vardı bir ara. Ancak daha sonra yolda görünce biraz soğudum. Gerçi bu zevk meselesi. O fiyata en yakın dodge nitro var. Ama onunda iç kalitesi çok iyi değilmiş herhalde.


_____________________________



3206 Mesaj
3 Haziran 2009; 13:40:30 

sadece dış tasarım ve ufak tefek model özellikleri dışında alt yapı motor vs. hepsi ayni

dizel motor hem cok verimli hemde cok ekonomik 0-100= 11 sn civarı

ancak bu aracların tek dezavantajı dizel modellerinde otm. vites olmaması otm. vites olsaydı en az 2 katı fazla satardı tr.de fiyatı uygun ve jeep logosu taşıyor cünkü..

birde arac kabininde sert plastik yoğun olarak kullanılmış oda malzeme kalitesi başlıpında - yönlerinden biri...

eğerki düz vites benim için sorun değil denirse alınır ve keyifle kullanılır

ancak benim kişisel tercihim otm. dizel bir suv olurdu daima..


_____________________________

Dünyanın en iyi eğitimini almış , motivasyonu en yüksek insanlarını işe alın ve işe yaramaz bir sistemin içine yerleştirin ; göreceksiniz ! Kazanan her seferinde sistem olacaktır...


1045 Mesaj
3 Haziran 2009; 13:50:44 

bugün yolda yeni kasa compass gördüm ilk aklımdan geçen büyük jant alıp bu arabayı yere yaklaştırmak oldu (tabii arazide kullanmayacaksan) bence gayet güzel araçlar parasını da sonuna kadar hak ederler.


_____________________________

WarmongeR


 
118 Mesaj
4 Haziran 2009; 10:21:36 

Ben bu iki aracı da inceledim. Dış görünüşleri çok güzel. Motorları iyi. Ancak malzeme kaliteleri kötü. Kapıyı açtığınızda bunu hemen farkediyosunuz. Zaten kapılar kuş gibi hafif ve güven vermiyor. İçeride kullanılan plastikler ucuz bir görüntü veriyor. Kullanmadığım için uzun süre de ne olur bilemem. Güvenlik testlerinde compassa tavan ve önden çarpışma testi uygulanmadı. Patriot ise önden yandan ve tavan testlerinden iyi sonuçlar aldı. İç malzeme kalitesi önemli değil diyorsanız her ikisi de güzel araçlar.


_____________________________

2012 BMW 3.20d


882 Mesaj
4 Haziran 2009; 10:32:12 

daha önce de yazdığım gibi biz Sebring de kullanıyoruz arkadaşın almayı düşündüğü araçlarıda gayet iyi biliyorum. crd otomatikler ithal edilmeye başlandı.bu ilk not. diğeri ise şu. amerikan araçlarını avrupa araçları ile karşılaştırısanız hata yaparsınız. abd imparatorluğu başka ülkelerin üretimlerini çok fazla dikkate almadan üretim yapar. sadece ford F-150 pikabının yılda 500.000 adet sattığı bilinen bir ülkede de olması gereken budur. evet doğru bu araçlarda sert dolgulu malzeme vardır. fakat çok sağlamdır. sert dolgulu malzeme olması abd de bunun bir ihtiyaç olmasıdır. adamların büyük highwaylerinde ve kasabalar arası yolculuklarında aşırı sıcakları ile meşhur death valley tarzı yerlerde araçların malzemelerinin sert dolgulu vb. yapıda olması gerekir.ben bu iyidir kötüdür demiyorum sadece adamlar kendi ülkeleri için yüzbinlerce adet üretip sattıkları bu araçları kendi ülke şartlarına göre üretmektedir. bunu beğenen alır beğenmeyen almaz.ama şu bir gerçektir ki çok sağlam üretimlerdir. akla hayale gelmeyen std. donanımlarla gelmektedirler.bizim aracımızda 230 wattlık surround DVD navigasyon sistem bile var.


_____________________________

DH 308 CLUB


2009 PEUGEOT 308 Comfort 1.6 VTI 120 Hp Babylone Kırmızı


882 Mesaj
4 Haziran 2009; 10:38:29 


quote:

Orjinalden alıntı: W_R_11

bugün yolda yeni kasa compass gördüm ilk aklımdan geçen büyük jant alıp bu arabayı yere yaklaştırmak oldu (tabii arazide kullanmayacaksan) bence gayet güzel araçlar parasını da sonuna kadar hak ederler.

bu araç yeni kasa değil benim daha önce bahsettiğim rallye donanım kiti uygulanmış olan compasstır.


_____________________________

DH 308 CLUB


2009 PEUGEOT 308 Comfort 1.6 VTI 120 Hp Babylone Kırmızı


 
1916 Mesaj
4 Haziran 2009; 10:41:46 

Bu compass kadar çirkin bir 4*4 araç çok azdır galiba... General Motorsun neden battığına şaşmamak lazım, görsel açıdan araçlar bence felaket...


_____________________________



7966 Mesaj
4 Haziran 2009; 11:14:19 


quote:

Orjinalden alıntı: airea

Bu compass kadar çirkin bir 4*4 araç çok azdır galiba... General Motorsun neden battığına şaşmamak lazım, görsel açıdan araçlar bence felaket...

Compass Jeep firmasına ait olup oda Mopar grubuna aittir. Gm ile alakası yoktur. Gm'ninde batması değil küçülmesi söz konusudur. Zaten %60'ı devlet tarafından alınmış...Dizayn göreceli iş, Patriot'un yanında bende Compass'ı beğenmiyorum.


_____________________________

2013 Citroen C4 E-Hdi Mcp 1.6 115 Hp Exclusive - SAM
2013 Toyota Corolla 1.4 D4D M/T 90 Hp Advance


 
1916 Mesaj
4 Haziran 2009; 12:38:30 

Hocam dizayn göreceli bir iş, ona diyecek birşey yok ama bence insanların asgari bir beğeni standardı vardır bence... Kompas 30 yıl önce üretilmiş olsa belki o zaman gözümüze güzel gelirdi ama şu anki görüntüsü, rakip ve muadil araçların çok gerisinde. Kore malı traktörden bozma 4*4 araçlar bile göze daha fazla hitap ediyor...

GM ye gelince... GM kağıt üzerinde batmamış görünmekle birlikte iflas erteleme kararı alması ve ardından hisselerinin devletleştirilmesi fiilen batışın/çöküşün delilidir. Zaten senelerdir zor durumda idi, son finansal kriz de tabuta son çiviyi çaktı...


_____________________________



882 Mesaj
4 Haziran 2009; 12:56:45 

Bazı yazılanları toparlayalım. Jeep firması (yani konumuz olan Compass ve Patriot'ı da üreten firma) Chrysler Holdinge bağlı bir üretim şirketidir. Chrysler Holding'in markaları Chrysler, Dodge ve Jeep'tir. Chrysler Holding'in yöneticisi ise Cerberus finansal yatırımcılıktır. Mopar ise Chrysler grubunun yedek parça üretici ve tedarikçisidir.
GM ise tamamen başka bir amerikan otomotiv kuruluşudur. şuanda her iki firmada iflastan koruma kuruluna başvurmuştur. Amerikada batmak çıkmak öyle pek kolay olmaz,, hepsinin bir prosedürü vardır. Amerikan hükümeti de neredeyse amerikanın pretiji olan bu iki grubu kolay kolay batırmaz.
konumuza dönersek bu iki modelden alınası olan Patriot'tır. Compass orası burası şişmiş komik bir araçtır.


_____________________________

DH 308 CLUB


2009 PEUGEOT 308 Comfort 1.6 VTI 120 Hp Babylone Kırmızı


7966 Mesaj
4 Haziran 2009; 13:00:44 

quote:


GM ye gelince... GM kağıt üzerinde batmamış görünmekle birlikte iflas erteleme kararı alması ve ardından hisselerinin devletleştirilmesi fiilen batışın/çöküşün delilidir. Zaten senelerdir zor durumda idi, son finansal kriz de tabuta son çiviyi çaktı...


Hayır değildir. Batmakla çökmek arasında fark olduğu gibi batmakla "küçülmek" arasındada fark var. Dediğin olsaydı eğer, %60'ı alınmazdı. Komple tarihten silerlerdiki Abd otomotiv tarihinde bu güne dek 100'lerce marka yok olmuştur.


_____________________________

2013 Citroen C4 E-Hdi Mcp 1.6 115 Hp Exclusive - SAM
2013 Toyota Corolla 1.4 D4D M/T 90 Hp Advance


882 Mesaj
4 Haziran 2009; 13:16:09 


quote:

Orjinalden alıntı: newmonarch



Hayır değildir. Batmakla çökmek arasında fark olduğu gibi batmakla "küçülmek" arasındada fark var. Dediğin olsaydı eğer, %60'ı alınmazdı. Komple tarihten silerlerdiki Abd otomotiv tarihinde bu güne dek 100'lerce marka yok olmuştur.

haklısın hem burada bir marka değil dev gruplardan söz ediliyor.bence bu gruplar ve özellikle GM elindeki bazı markaları satarak veya kapatarak bu işten sıyrılır.


_____________________________

DH 308 CLUB


2009 PEUGEOT 308 Comfort 1.6 VTI 120 Hp Babylone Kırmızı


7966 Mesaj
4 Haziran 2009; 13:23:48 

Öylede yapıyor zaten, Hummer ve Opel gitti, Saab'da gidici, Pontiac kapatılacak ( 2004'tede Oldsmobile yok olmuştu )...


_____________________________

2013 Citroen C4 E-Hdi Mcp 1.6 115 Hp Exclusive - SAM
2013 Toyota Corolla 1.4 D4D M/T 90 Hp Advance


3755 Mesaj
4 Haziran 2009; 13:35:34 

2-3 hafta önce içimde kalmasın dedim gittim inceledim ve test sürüşü yaptım (patriot) dışarıdan güzel fakat iç mekan kalitesi, konfor, suspansiyon çok kötü, performans kişiye göre değişir ama benim için yetersizdi, araç arazi şartlarında kullanışlı olabilir , yani iç malzemeler çok sert ve basit ,zor yıpranır muhtemelen birşey olursada üzülmezsiniz, mitsubishi L200 lere benzettim ben malzeme ve konforunu , sonrada gidip tiguan aldım

compass ile arasında pek fark yok , 65000lik patriotlar bir eski model bu arada ,yeni geleceklerde ön havalandırmalar değişikmiş pek de bir fark yok aslında.
ben şahsen araziye çıkmayacaksanız önermiyorum


_____________________________

Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır


 
1916 Mesaj
4 Haziran 2009; 14:11:24 


quote:

Orjinalden alıntı: newmonarch



Hayır değildir. Batmakla çökmek arasında fark olduğu gibi batmakla "küçülmek" arasındada fark var. Dediğin olsaydı eğer, %60'ı alınmazdı. Komple tarihten silerlerdiki Abd otomotiv tarihinde bu güne dek 100'lerce marka yok olmuştur.


ABD hükümetinin şirketin %60'ını almasının nedeni küçülme vs değil, GM'nin batmasının getireceği sosyal çalkalanmayı ve piyasadaki tedirginliği gidermektir. Ecnebilerin "too big to fail" diye bir tabirleri vardır. GM gibi büyük firmalar fiilen batmış olsalar dahi batırılmalarına izin verilemez, çünkü abd de binlerce kişi bu şirketler ve bunların yan sanayileri sayesinde ayakta durmaktadır. Eğer abd de liberal piyasa dinamikleri tam olarak işletilse ise GM'nin devletleştirilmesi söz konusu olmaz, batmasına devlet göz yumardı. Aynen AIG ya da Citibank gibi büyük bankaların, finans kurumlarının batmasına izin verilmediği gibi GM'nin batmasına da izin verilemez. Yani konu GM'nin küçülmesi vs değil, piyasanın tamamını korumak arzusudur...


_____________________________



7966 Mesaj
4 Haziran 2009; 17:34:58 

Tamamda Gm'de küçüldüğü müddet sağlıklı olabilir. Aslında bu olay "Tavukmu yumurtadan çıkar yoksa tersimi" ile tıpatıp aynı. Neticede, Gm küçülecek ve daha sağlıklı bir şirket haline gelecek. Bu kadar büyük bir şirketin önünün tıkanmasıda zaten kaçınılmazdı, nede olsa yemek üretmiyorlar, enerji üretmiyorlar. Otomobil gibi sınırlı bir piyasaya hitap ediyorlar. Artık doyum noktasına geldi her Amerikalı'nın garajında 3 tane araba olunca.

Ki otomobil sektörü her zaman zorlu olmuştur, Bmw'de karından zarar açıklamaya , Porsche ise kredi arayışına girmeye başladı bile...Ama onları kurtaran olay bu kadar devasa olmamaları.


_____________________________

2013 Citroen C4 E-Hdi Mcp 1.6 115 Hp Exclusive - SAM
2013 Toyota Corolla 1.4 D4D M/T 90 Hp Advance


968 Mesaj
4 Haziran 2009; 17:44:30 

Ötv indirimiyle beraber alınabilecek en uygun 4x4 (ki özellikleri de iyi) tiguandir..Dir diyorum çünkü anında tükenmiş:)Ben olsam daha bir garantiye oynar Mitsubishi Outlander,Suzuki Grand Vitara veya onun gbi kendini ispatlamış modellere bakardım..Jeepler için pek birşey demiyorum ama oto testlerde falan yapılan bazı olumsuz yorumlar(doğru veya yanlış) insanı soğutmuyor değil..


_____________________________



882 Mesaj
5 Haziran 2009; 9:26:30 


quote:

Orjinalden alıntı: Müteferric

Ötv indirimiyle beraber alınabilecek en uygun 4x4 (ki özellikleri de iyi) tiguandir..Dir diyorum çünkü anında tükenmiş:)Ben olsam daha bir garantiye oynar Mitsubishi Outlander,Suzuki Grand Vitara veya onun gbi kendini ispatlamış modellere bakardım..Jeepler için pek birşey demiyorum ama oto testlerde falan yapılan bazı olumsuz yorumlar(doğru veya yanlış) insanı soğutmuyor değil..

ülkemizde ve avrupa da okunan veya basılan otomobil dergilerinin büyük bir bölümünün orjini Alman olmalarıdır. Çok görünür şekilde Alman araçlarını üstün gösterirler. Tabii ki Alman mühendisliği iyidir. ona lafımız yok. Ama bu bilinç altı olayı herkese bir baskı yapar. Tiguan geldi bitti vs. sözler doğrudur. ama Tiguan bana göre ne kokpiti ne de kasa olarak çok güzel bir araç değildir. Modern araçların hepsinde olan dizayn sonlandırma hataları bunda da vardır. Daha önce de yazdığım gibi otomobilleri üretildikleri ülke normlarına göre değerlendirmek ve kendi zevkinize göre almak lazımdır tabii bir de paranıza..... Jeep'in kendini ispatlama olayını gelince Jeep kendiniçoktan ispatlamış ve olay bitmiştir. Tüm dünyada SUV veya 4X4 tipi araçlara insanlar Jeep demektedir. Varmı dahası?


_____________________________

DH 308 CLUB


2009 PEUGEOT 308 Comfort 1.6 VTI 120 Hp Babylone Kırmızı


2298 Mesaj
5 Haziran 2009; 9:49:33 


quote:

Orjinalden alıntı: reisG



ülkemizde ve avrupa da okunan veya basılan otomobil dergilerinin büyük bir bölümünün orjini Alman olmalarıdır. Çok görünür şekilde Alman araçlarını üstün gösterirler. Tabii ki Alman mühendisliği iyidir. ona lafımız yok. Ama bu bilinç altı olayı herkese bir baskı yapar. Tiguan geldi bitti vs. sözler doğrudur. ama Tiguan bana göre ne kokpiti ne de kasa olarak çok güzel bir araç değildir. Modern araçların hepsinde olan dizayn sonlandırma hataları bunda da vardır. Daha önce de yazdığım gibi otomobilleri üretildikleri ülke normlarına göre değerlendirmek ve kendi zevkinize göre almak lazımdır tabii bir de paranıza..... Jeep'in kendini ispatlama olayını gelince Jeep kendiniçoktan ispatlamış ve olay bitmiştir. Tüm dünyada SUV veya 4X4 tipi araçlara insanlar Jeep demektedir. Varmı dahası?



Mesele bilinçaltından baskı yapması değil malesef. Amerikan üretimi her mal, 2-3 senede işi bitip, yenisi alınması doğrultusunda geliştirilir. Amerikan ekonomisi insanların para harcamasıyla yürür. Son 10- 15 senede üretilen hiçbir Amerikan malına "Taş Gibi" diyemezsiniz. Almanlar ise, her alanda "Taş
Gibi" mal üretmeye devam etmektedirler. Uzun lafın kısası Fiyat-Performans olarak bakıldığında hiçbir Amerikan malı, Alman mallarının önüne geçecemez.
Fiyat performans dememin sebebi, Türkiye'deki satış fiyatları yüzündendir. Amerikan Malları, ülkemizde neredeyse Alman malı fiyatlarında satılmaktadır.
Durum bu olunca, Türkiye'deki fiyatlara bakıldığında Alman malı fiyatına, Amerikan malı alınmaz...


_____________________________

Canon 6D | EF 24-70 2.8 L | EF 50 1.8 | EF 100mm 2.8 L | EF 135 2 L
FujiFilm X-A1 | 16-50 kit
www.myfotografi.com


882 Mesaj
5 Haziran 2009; 11:13:37 

taş gibi lafı şuan için bir kaç firmanın birkaç niş modeli haricinde kullanılamamaktadır. buna amerikan üretimleri de alman üretimleri de dahildir. şu dediğiniz çok doğrudur. dünyadaki ekonomi tamamen kullan ve tüket hesabına kurulmuştur.bunu en önce uygulayan ve ihraç eden ülke amerikadır. ve şuanda özellikle çin pazarında yapılan üretimler ile tepe noktası yapmıştır. (mesela BMW güncel 5 serisini Çin'de de üretmekte ve belli dünya ülkelerine oradan ihracat yapmaktadır, bir önceki nesil Mini de motorlar Brezilya'daki Chrysler fabrikasında üretilip İngiltere'ye gönderiliyordu, yeni nesilde ise benzinli motorlar Peugeot Citroen grubu ile geliştirilmiştir.)
Amerikan araçlarının fiyatları Alman araçları kadarken Amerikan aracı alınmaz sözünüze ne yazık ki katılamayacağım. Buyrun bazı örnekler 0 km. bazında,

D sınıfı premium Chrysler Sebring Limited 2.4 otomatik benzinli tam full 67.000 TL
D sınıfı premium BMW 325i otomatik baz versiyon 95.254 EURO

E sınıfı premium Chrysler 300M 3.0 CRD otomatik 58.631 EURO
E sınıfı premium BMW 530d otomatik baz versiyon 105.874 EURO

Büyük boy premium SUV JEEP Grand Cherokee 3.0 CRD otomatik 58.444 EURO
Büyük boy premium SUV BMW X-5 3.0d baz versiyon 107.467 EURO

Super spor sınıfı Dodge Viper 8.3 lt 506 bg. 193.000 EURO
Super spor sınıfı Porsche 911 Turbo 480 bg. 266.986 EURO +4.925 TL

İşte sınıflarına göre benzer premium araçların Türkiye fiyatlarının karşılaştırması.


_____________________________

DH 308 CLUB


2009 PEUGEOT 308 Comfort 1.6 VTI 120 Hp Babylone Kırmızı


 
28 Mesaj
5 Haziran 2009; 12:07:05 

alman arabalarıyla amerikan arabalarının karşılaştırılmasına şaşırdım. arabayı almanlar üretir alır, uzun yıllar kullanırsınız çoğunu ( mercedes,vw..vs). amerikalılar ise benzini resmen içen büyük motorlu arabalar yapmaya çalışırlar.

amerikalıların motor teknolojisi de hala 1900'lü yıllarda saydığı için GM bugün iflasını isteyecek hale gelmiştir. almanlar ise hem motorları küçültüp hem de performansı arttırmaya çalışmaktadırlar. örneğin vw 1,4 tsi motorları artık passat,tiguan gibi araçlarda kullanmaktadır.

jeep kendi kategorisine ismini vermiş bir markadır ve saygı duyulmalıdır, Grand Cherokee gibi tezlere konu olmuş modeller üretmiştir. son dönemlerde çıkan modelleri ise her kesime hitap edebilmek için yapılmış hamleler olarak değerlendirilmeli ve aynı performanslar beklenmemelidir.

ancak alman arabalarını motor teknolojisi, yol tutuş, sağlamlık, konfor, sürüş zevki, performans vs. hepsini birarada düşündüğümüzde amerikan arabalarıyla karşılaştırmak yersiz olur.

tabiki bir BMW 5 serisi Chysler 300M'den veya bir Porsche 911 Turbo Dodge Viper'dan iyidir, sürüş zevki performansı, kalitesi düşünüldüğünde kat kat üstündür ve daha pahalı olacaktır. kim aksini söyleyebilirki.

ve tabiki eğer alabiliyorsan amerikan yerine alman aracı alınır.


_____________________________



7966 Mesaj
5 Haziran 2009; 12:13:15 

quote:

Orjinalden alıntı: kegand

alman arabalarıyla amerikan arabalarının karşılaştırılmasına şaşırdım. arabayı almanlar üretir alır, uzun yıllar kullanırsınız çoğunu ( mercedes,vw..vs). amerikalılar ise benzini resmen içen büyük motorlu arabalar yapmaya çalışırlar.

amerikalıların motor teknolojisi de hala 1900'lü yıllarda saydığı için GM bugün iflasını isteyecek hale gelmiştir. almanlar ise hem motorları küçültüp hem de performansı arttırmaya çalışmaktadırlar. örneğin vw 1,4 tsi motorları artık passat,tiguan gibi araçlarda kullanmaktadır.

jeep kendi kategorisine ismini vermiş bir markadır ve saygı duyulmalıdır, Grand Cherokee gibi tezlere konu olmuş modeller üretmiştir. son dönemlerde çıkan modelleri ise her kesime hitap edebilmek için yapılmış hamleler olarak değerlendirilmeli ve aynı performanslar beklenmemelidir.

ancak alman arabalarını motor teknolojisi, yol tutuş, sağlamlık, konfor, sürüş zevki, performans vs. hepsini birarada düşündüğümüzde amerikan arabalarıyla karşılaştırmak yersiz olur.

tabiki bir BMW 5 serisi Chysler 300M'den veya bir Porsche 911 Turbo Dodge Viper'dan iyidir, sürüş zevki performansı, kalitesi düşünüldüğünde kat kat üstündür ve daha pahalı olacaktır. kim aksini söyleyebilirki.

ve tabiki eğer alabiliyorsan amerikan yerine alman aracı alınır.

Çok yanlış düşünüyosun... Mercedes'inde yakın zamana kadar büyük hacimli ancak size göre "verimsiz" motorları vardı.

Eski 6.9'lar, 6.3'ler, W220 S500'de kullanılan 4.9 litrelik motorlar. Yazılacak çok şey var aslında bunlar hakkında ancak böyle kestirip atamazsınız. Ayrıca Grand Cherokee'nin ne tip tezlere konu olduğunu merak ediyorum. Asıl Almanlar'da, Q7 gibi X5 gibi karda gidemeyen modeller üretilerek, bunlar daha sağlam tezlere konu olmuşlardır. Keza Grand Cherokee SRT8'in muadil Cayenne Turbo'dan fren ve yol tutuş performansında iyi olduğunu söylemeye gerek yok.

Alman motor teknolojisinin önemli bir şey olduğu yok, hiç biri gözümde bir LS7 etmez.

Ki Avrupa kıtasında sadece Mercedes'te adam akıllı motorlar var, onlarıda hoyratça "Verimsiz" damgası verip eleştirdiler. 6.2 V8 motor, neden C63 Amg'de 457 ps üretiyormuş. Bmw M3 gibi bir taraflarını yırtması gerekirdi çünkü. Keza motor tipleri farklı olan uygulamalarda motor iç hacmi dış büyüklüğü ve ağırlığı belirlemez.

Keza Corvette'nin 7.0 litrelik motoru size eşşek kadar gelebilir ancak dış boyutları ve ağırlığı E92 M3'ün motoru kadardır. Arada ise 100 hp güç farkı var, şimdi kim daha verimli oluyor birde buradan bakalım isterseniz.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi newmonarch -- 5 Haziran 2009; 12:18:34 >


_____________________________

2013 Citroen C4 E-Hdi Mcp 1.6 115 Hp Exclusive - SAM
2013 Toyota Corolla 1.4 D4D M/T 90 Hp Advance


882 Mesaj
5 Haziran 2009; 12:40:13 


quote:

Orjinalden alıntı: newmonarch


Çok yanlış düşünüyosun... Mercedes'inde yakın zamana kadar büyük hacimli ancak size göre "verimsiz" motorları vardı.

Eski 6.9'lar, 6.3'ler, W220 S500'de kullanılan 4.9 litrelik motorlar. Yazılacak çok şey var aslında bunlar hakkında ancak böyle kestirip atamazsınız. Ayrıca Grand Cherokee'nin ne tip tezlere konu olduğunu merak ediyorum. Asıl Almanlar'da, Q7 gibi X5 gibi karda gidemeyen modeller üretilerek, bunlar daha sağlam tezlere konu olmuşlardır. Keza Grand Cherokee SRT8'in muadil Cayenne Turbo'dan fren ve yol tutuş performansında iyi olduğunu söylemeye gerek yok.

Alman motor teknolojisinin önemli bir şey olduğu yok, hiç biri gözümde bir LS7 etmez.

Ki Avrupa kıtasında sadece Mercedes'te adam akıllı motorlar var, onlarıda hoyratça "Verimsiz" damgası verip eleştirdiler. 6.2 V8 motor, neden C63 Amg'de 457 ps üretiyormuş. Bmw M3 gibi bir taraflarını yırtması gerekirdi çünkü. Keza motor tipleri farklı olan uygulamalarda motor iç hacmi dış büyüklüğü ve ağırlığı belirlemez.

Keza Corvette'nin 7.0 litrelik motoru size eşşek kadar gelebilir ancak dış boyutları ve ağırlığı E92 M3'ün motoru kadardır. Arada ise 100 hp güç farkı var, şimdi kim daha verimli oluyor birde buradan bakalım isterseniz.


MKI kasa Dodge Viper'ın 100-0 km fren mesafesi daha 1990lı yıllarda 36,5 metreydi ve bunu ABS dahil hiçbir elektronik donanım kullanmadan yapıyordu. avrupalı araçlar o rakamlara en az 5 tane elektronik yardımcı kullanarak 2005li yıllarda eriştiler.


_____________________________

DH 308 CLUB


2009 PEUGEOT 308 Comfort 1.6 VTI 120 Hp Babylone Kırmızı


7966 Mesaj
5 Haziran 2009; 13:02:55 

Bakın forumda beni hep "Amerikancı" vs. olarak nitelerler, evet tasarımlarını sevdiğim doğrudur ancak şurada doğruya doğru konuşmamız gerekirse bu söylediklerim geçerli. Kimsenin hakkının yenmesinden hoşlanmam.

Onun için bu tip mesajlardanda hoşlanmıyorum, bir şeyi tam anlamıyla biliyorsanız mesaj atarsınız.

Cadillac Srx'de var Amerikan yapımı, yol tutuşta oda iddialı bir modeldi, isteyen aratıp bakabilir. Ha ama hayatında bu modelin ismini duymayan adamlar, Escalade'ye, Hummer'e bakarak "Yol tutmaz bunlar" derse o zaman işimiz iş.

Ufak hacimden büyük güç elde etmek CİDDİ BİR BAŞARI değildir. Bakın "Değildir". Tabi bu bölgelere görede değişebilir. Amerikan arabaları Amerikanın uzun düz yollarına göre yapıldığı için büyük hacim motor kullansanızda iş değişmez.

Corvette C6 Z06'yı örnek vermek gerekirse, F430 ve Gallardo'dan daha az yakıyor. Buna karşın motoru 7.0 olmasına rağmen kompakt bir yapıda, ( Hayvansı değil ), büyüklüğü ve ağırlığı Avrupa'daki 4-4.6 litre V8'i geçmiyor. Çünkü DOCH motor ile OHV motoru bu şekilde kıyaslayamazsınız.


_____________________________

2013 Citroen C4 E-Hdi Mcp 1.6 115 Hp Exclusive - SAM
2013 Toyota Corolla 1.4 D4D M/T 90 Hp Advance


 
28 Mesaj
5 Haziran 2009; 13:39:23 

newmonarch nickli arkadaş içinde nasıl bir amerikan sempatizanlığı var onu bilemem ama yazarken dikkat et eşşek gibi benzetmelerdeki imanı anlıyorum, saygılı ol bence. ayrıca 7,0 motor da hakikaten çok büyük bir motordur. benzin istasyonun varsa binersin o araca ancak.

Grand Cherokee hakkındaki tez de onun fiyat performans olarak ne kadar hakkını veren bir araç olduğu hakkındaydı ve sen yine önyargılı yaklaşmış ve yanlılş anlamışsın, burada sana yine eşşek lafını hatırlatırım.

yazımda tek bir verimllik kelimesi yokken bunun üstüne bir alay yazmışsınız, m3 ile corvette'i bile karşılaştırmışsınız ne alaka çözemedim.

reisg corvette'in fren mesafesi de iyiymiş zamanında da bundan bize ne.

bahsettiğimiz şey sadece fren değil, 7.0 cc'lik motor hiç değil. araba bir bütün olarak değerlendirilmeli performans, yol tutuş, konfor, yakıt tüketimi!!, malzeme kalitesi, dayanıklılık vs. tasarımı da unutmamak lazım.

tüm bunlar bir arada en yüksek oranda sunabilen araçlar iyi araçlardır ve ikinci elleri de yüksektir. bu konuda da almanlar iyidir.

tabi bunlar benim fikrim katılmayabilirsiniz ama hakaret etmeye hakkınız yok.

başka spesifik anlamsız kıyaslamalarla saptırmanın da anlamı yok.







_____________________________



882 Mesaj
5 Haziran 2009; 14:09:22 


quote:

Orjinalden alıntı: kegand

reisg corvette'in fren mesafesi de iyiymiş zamanında da bundan bize ne.



sevgili dostum yazıyı biraz dikkatli okusaydın Corvette değil Dodge Viper'dan bahsettiğimi ve bunu da açık açık MKI kasa Dodge Viper diye yazdığımı görürdün.
Her neyse, kim neyi isterse onu alsın ve kullansın. Bizim aile olarak bir Sebring bir de 308'imiz var severek ve isteyerek aldık. kullanıyoruz. sizde bir alman aracı alın kullanın bende daha çok param olsa çekinmeden bir Dodge Avenger SRT'ye,bir 911'e veya R32 Golf V'e veririm. burda konu sadece sohbett. hoşçakalın...



_____________________________

DH 308 CLUB


2009 PEUGEOT 308 Comfort 1.6 VTI 120 Hp Babylone Kırmızı


7966 Mesaj
5 Haziran 2009; 14:13:48 


quote:

Orjinalden alıntı: kegand

newmonarch nickli arkadaş içinde nasıl bir amerikan sempatizanlığı var onu bilemem ama yazarken dikkat et eşşek gibi benzetmelerdeki imanı anlıyorum, saygılı ol bence. ayrıca 7,0 motor da hakikaten çok büyük bir motordur. benzin istasyonun varsa binersin o araca ancak.

Grand Cherokee hakkındaki tez de onun fiyat performans olarak ne kadar hakkını veren bir araç olduğu hakkındaydı ve sen yine önyargılı yaklaşmış ve yanlılş anlamışsın, burada sana yine eşşek lafını hatırlatırım.

yazımda tek bir verimllik kelimesi yokken bunun üstüne bir alay yazmışsınız, m3 ile corvette'i bile karşılaştırmışsınız ne alaka çözemedim.

reisg corvette'in fren mesafesi de iyiymiş zamanında da bundan bize ne.

bahsettiğimiz şey sadece fren değil, 7.0 cc'lik motor hiç değil. araba bir bütün olarak değerlendirilmeli performans, yol tutuş, konfor, yakıt tüketimi!!, malzeme kalitesi, dayanıklılık vs. tasarımı da unutmamak lazım.

tüm bunlar bir arada en yüksek oranda sunabilen araçlar iyi araçlardır ve ikinci elleri de yüksektir. bu konuda da almanlar iyidir.

tabi bunlar benim fikrim katılmayabilirsiniz ama hakaret etmeye hakkınız yok.

başka spesifik anlamsız kıyaslamalarla saptırmanın da anlamı yok.







Mercedes haricinde Avrupalı otomobiller uzun ömürlü değildir. 20-30 yıllık bir Bmw görüyormusunuz yollarda, ama Mercedes görürsünüz. Amerikan'da görürsünüz...Üstün alman teknolojisi Golf'ü hiç saymıyorum zaten, iç döşemelerinin soyulması vs.

7.0 motorun benzin istasyonu istediği doğrudur ancak rakipleride ister.


_____________________________

2013 Citroen C4 E-Hdi Mcp 1.6 115 Hp Exclusive - SAM
2013 Toyota Corolla 1.4 D4D M/T 90 Hp Advance


 
28 Mesaj
5 Haziran 2009; 15:29:01 

reisg yanlış yazmışım gerçekten kusura bakma lütfen

newmonarch haklısın bmw bir performans arabasıdır ve motoru çabuk yorulur dolayısıyla 20-30 yıllık bmw göremezsin ama karşı komşumun audi 80'i rahat 20 yıllık, eski opelleri de görebilirsin yollarda volkswagenleri hiç söylemiyorum bile.

golf ise kendi segmentini yaratan bir arabadır, iç döşemeleri soyulmaz kapı kollarındaki mat siyah kaplamaları soyulur altından parlak siyah plastikler görünür. diğer yandan kokpitindeki plastiğin kadifemsi dokusu benzersizdir. gerçekten üstün alman teknolojisidir ve servis nedir bilmezsin ( özellikle golf IV ).

birşeyi tam anlamıyla biliyorum ve yazıyorum;

ufak hacimden büyük güç elde etmek ise başarının en alasıdır, ufak hacimden büyük güç elde etmek son derece zor bir iştir.

diğer yandan bizleri sömürüp benzini bedavaya alan amerikalılar için motor hacminin büyüklüğü veya ne kadar benzin tükettiği önemli olmayabilir ama bizim için önemli olmalı biz türkiye'de yaşıyoruz ve en pahalı benzin de bizde.

bunu da unutmamak gerekir.







_____________________________



7966 Mesaj
5 Haziran 2009; 15:45:38 

Önemli olan zoru başarmak değil, bunu başardıktan sonra bunun getirisinin iyi olmasıdır. Önemli olanda budur.

Ufak hacimden alınan gücü arttırmak için,

Ya devir sayısı arttırılır yada turbo vs. gibi işlemler uygulanır.

İkiside hem maliyeti arttırır, sistem kompleks olduğu için arıza yapma riski daha fazladır.

Büyük hacim motor uzun soluklu bir motordur ve daha iyi iş çıkarır. Bu gün hala Mercedes 6.3 V8 atmosferik kullanıyor.

Performans olayıda saçma, 1960 Model Corvette'de, Mustang'da performans arabası halada canavar gibiler. Ayrıca Amerikan arabaları sanıldığı kadar benzin tüketmez. 7.0 Corvette C6 Z06'yı çıkar uzun yola, 12 litre yakıyor araba, hatta daha azını görenlerde var.

1400 kg'luk bir araba neticede bu, kaputun altında 512 Ps'lik bir canavar yatıyor...İnanmazsan gene bizim sattığımız Cherokee 4.7 ile uzun yolda 9 litre gördük. 2 ton araç, sen o ufak Tsi'larla kaç görüyorsun? Veya 2.0 Golf Gtı getir uzun yolda kaç yakıyor?

Bu arada, malik sende hangi VW vardı?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi newmonarch -- 5 Haziran 2009; 15:47:50 >


_____________________________

2013 Citroen C4 E-Hdi Mcp 1.6 115 Hp Exclusive - SAM
2013 Toyota Corolla 1.4 D4D M/T 90 Hp Advance


5073 Mesaj
5 Haziran 2009; 16:02:03 

Arkadaş alıcı değil sanırım sadece aradaki farkı merak etmiş gibi..


_____________________________

2011 Volkswagen PASSAT 1.4 TSI 122 HP Bluemotion Highline DSG Şeker Beyazı


7518 Mesaj
5 Haziran 2009; 16:02:57 


quote:

Orjinalden alıntı: kegand

alman arabalarıyla amerikan arabalarının karşılaştırılmasına şaşırdım. arabayı almanlar üretir alır, uzun yıllar kullanırsınız çoğunu ( mercedes,vw..vs). amerikalılar ise benzini resmen içen büyük motorlu arabalar yapmaya çalışırlar.

amerikalıların motor teknolojisi de hala 1900'lü yıllarda saydığı için GM bugün iflasını isteyecek hale gelmiştir. almanlar ise hem motorları küçültüp hem de performansı arttırmaya çalışmaktadırlar. örneğin vw 1,4 tsi motorları artık passat,tiguan gibi araçlarda kullanmaktadır.

jeep kendi kategorisine ismini vermiş bir markadır ve saygı duyulmalıdır, Grand Cherokee gibi tezlere konu olmuş modeller üretmiştir. son dönemlerde çıkan modelleri ise her kesime hitap edebilmek için yapılmış hamleler olarak değerlendirilmeli ve aynı performanslar beklenmemelidir.

ancak alman arabalarını motor teknolojisi, yol tutuş, sağlamlık, konfor, sürüş zevki, performans vs. hepsini birarada düşündüğümüzde amerikan arabalarıyla karşılaştırmak yersiz olur.

tabiki bir BMW 5 serisi Chysler 300M'den veya bir Porsche 911 Turbo Dodge Viper'dan iyidir, sürüş zevki performansı, kalitesi düşünüldüğünde kat kat üstündür ve daha pahalı olacaktır. kim aksini söyleyebilirki.

ve tabiki eğer alabiliyorsan amerikan yerine alman aracı alınır.


MALİK Hoşgeldın.

Nasıl gıdıyor hayat?


_____________________________

0-100'de şanzıman konuşur, motorun ne mal olduğu 100'den sonra belli olur.

Her DSG birgün arızayı tadacaktır.


7966 Mesaj
5 Haziran 2009; 16:03:48 

Malik;

Porsche'nin borçlarından haberin varmı?


_____________________________

2013 Citroen C4 E-Hdi Mcp 1.6 115 Hp Exclusive - SAM
2013 Toyota Corolla 1.4 D4D M/T 90 Hp Advance


 
28 Mesaj
5 Haziran 2009; 18:27:42 

herkese merhaba hoşbulduk

tam bir amerikan hayranları topluluğunun arasına düştüm sanırım, işimiz zor.

Ufak hacimden büyük güç elde etmek CİDDİ BİR BAŞARI dır bunu kabul ediyorsun yani bu iyi.

getirisini sen düşünme bak adamlar yok satıyor sıraya yazıyorlar bayilerde. batan sadece GM !

porsche'nin borçları mı var bilmiyorum, bana ne. bence sen de kafana takıp üzme kendini hiçbiri bizim firmamız değil.


artık konuyu dallandırıp budaklandırıp uzatmanın alemi yok, ben amerikan alırım dersin kestirir atarsın. yok corvette 7.0 uzun yolda 12 yakarmış, yok inanmazsan 4,7 Cherokee'ye bak 9 yaktı bunlara gerek yokki.

konumuz net aynı paraya amerikan arabası mı alırsın alman mı? bu kadar basit.

hangisi daha sağlamdır, hangisini satarken daha az zarar edersin, hangisini kullanırken benzine daha az para verirsin, hangisiyle servise daha az gidersin.

dranov haklı ben alıcı değilim sadece aradaki farkı gösterdim.

benim iyi gidiyor sizin nasıl gidiyor hayat?



_____________________________



7966 Mesaj
5 Haziran 2009; 18:32:40 

Yahu hayranlık başka GERÇEKLERİ yazmak başka.

Al yazdım sana, abarttığınız kadar ( Benzin istasyonu sahibi olmak ) yakmıyor bu arabalar diyorum. Daha ne istiyorsun? Ben her koşulda Amerikan'mı alırım yazmışım? Ama sen her koşulda VW'i deliler gibi savunmayı sürdürüyorsun.

Gm batıyormuş. Senin VW , Mercedes veya Bmw'de önce Gm kadar büyüsünler, ondan sonra konuşsunlar. Ki bak bakalım adamların yeni ürettikleri modellere, iyimi kötümü, 10-15 senesi öncesinden kalma şeyleri yazıp duruyorsun şurda.

Almanya'nın en da..... arabalarından M5'i, Porsche CGT'leri , Lambo Murcie'leri nasıl dağıttı Cadillac CTS-V ile Corvette zr-1 istiyorsan bunlarıda yaz? SSC Ultimate Aero nasıl aldı aşağı ünlü Bugattinizi, niye bunları yazmıyorsun?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi newmonarch -- 5 Haziran 2009; 18:34:25 >


_____________________________

2013 Citroen C4 E-Hdi Mcp 1.6 115 Hp Exclusive - SAM
2013 Toyota Corolla 1.4 D4D M/T 90 Hp Advance


968 Mesaj
5 Haziran 2009; 21:13:52 

Heralde bu yorumu yiyecek en son kişi benimdir.Üstün alman kalitesi,vw olsun çamurdan olsun gibi standart düşüncelere sahip değilimdir.Zaten tiguanın iç tasarımının bir çok muadilinden basit olduğunun farkındayım.Ancak kalitesi,motoru,fiyatı,performansı kesinlikle es geçilemez.Heleki volkswagenin arazi araçlarının motorları büyük hacimli olur görüşünü yıkıp 1.4turbo motoru tasarlaması onun tüketici karşındaki ilgisini çok yükseltmiştir.İnsanların kısıtlı parayla da,vergi,yakıt durumlarını kafalarına takmadan 4x4 almalarının önü açılmıştır.Heleki ötv indiriminden sona aracın 60.000tlden satılması 4x4 arayanlar için tam bir dampingdir.Kısacası,ben de vwnin dış tasarımı olsun,iç tasarımı olsun pek beğenmesem de kaliteli bir araç olduğu kesindir,buna zaten kimse bir şey demez.Zaten bir çok kişinin vw'den caymasının sebebi muadillerine göre yüksek fiyatlı olmasıdır(ben ayrıyetten tipine de bakarım ancak tiguanın tasarımı da kesinlikle tatmin edicidir).Ama dediğim gibi ÖTV indirimiyle vw'nin düşük hacimli motorlarındaki bu Fiyat dezavantajı kalkmıştır.Ve bundan dolayıdır benim de tiguan demem (diğer taraftan 2.0 motordan bir 4x4 alacak olsam bu sefer tiguan almam ama jeep de almam.Eskiden ün yapmış olabilir,yeni bir segment yaratmış olabilir,ama pek çok insana kullanana test edene göre (forumlara baktığımızda) insanlar kalitesinden yakınmaktadır.Tercihim işte dediğim gibi Mitsubishi Outlanderdan yana olurdu.
quote:

Orjinalden alıntı: reisG



ülkemizde ve avrupa da okunan veya basılan otomobil dergilerinin büyük bir bölümünün orjini Alman olmalarıdır. Çok görünür şekilde Alman araçlarını üstün gösterirler. Tabii ki Alman mühendisliği iyidir. ona lafımız yok. Ama bu bilinç altı olayı herkese bir baskı yapar. Tiguan geldi bitti vs. sözler doğrudur. ama Tiguan bana göre ne kokpiti ne de kasa olarak çok güzel bir araç değildir. Modern araçların hepsinde olan dizayn sonlandırma hataları bunda da vardır. Daha önce de yazdığım gibi otomobilleri üretildikleri ülke normlarına göre değerlendirmek ve kendi zevkinize göre almak lazımdır tabii bir de paranıza..... Jeep'in kendini ispatlama olayını gelince Jeep kendiniçoktan ispatlamış ve olay bitmiştir. Tüm dünyada SUV veya 4X4 tipi araçlara insanlar Jeep demektedir. Varmı dahası?



_____________________________



 
28 Mesaj
6 Haziran 2009; 11:15:11 

arkadaşım tamam uzatma, konuyla da alakası kalmadı zaten yazdıklarının. birşey biliyorsan yaz yoksa yazma. anlamsız sürat karşılaştırmaları da yazmanın gereği yok. konumuz sürat de değil.

genel toplamda alman mı ve amerikan mı konu bu, tek bir markadan söz etmedik hiç.
bugattinizi, vw'inizi falan yazıyorsun ne bugatti bizim ne cadillac senin bunları bu kadar fanatik biçimde sahiplenmeni yadırgıyorum. bunlar bizim ülkemizin markaları değil, sahipleneceksek kendi markalarımızı sahiplenelim.

ayrıca bilgi sahibi olunmadan fikir sahibi olunmaz derler

ne lamborghini ne de bugatti ikisi de alman arabası değildir bunu minik çocuklar bile bilir. sen önce bunları öğren, bırak 10-15 yılları sen yüzyıllık şeyleri daha yanlış biliyorsun, uzatma artık daha fazla.







_____________________________



3699 Mesaj
6 Haziran 2009; 11:39:57 

bende konuya farklı bir bakış açısıyla yaklaşmak istiyorum...

ml320, x5,sonata,crv... gibi bir çok suv aracı deneme ve kullanma fırsatım oldu. hemde öyle bir iki tur atacak kadar değil. ama şahsi fikrim suv araçlar bana göre değil. x5 dışında viraja girdiğinde diğer tarafa yatıp devrilecek hissi vermeyen suv yok kullandıklarım arasında( bakın yol tutmuyor veya devriliyor demiyorum sadece verdiği his olarak) ne bilim alışamadım bir turlü, tamam yüksek araç güzel, yola her türlü hakim oluyorsunuz ama insan viraja girince dışarı değil içeri yatmak istiyor. dediğim gibi bir çok suvu denedim kullandım, gitmiyor viraj alamıyor demiyorum. bir çogu binek otomobillerden bile daha iyi bir şekilde viraj alıyor, tabiri caizse vazır vazır gidiyor. hatta bir çogunun, özellikle lüks suvların, performansı bir çok spor sedanı kıskandıracak nitelikte, ama dediğim gibi alışkanlık meselesi sanırsam


_____________________________

Demokratçılık boruculuk değildir...Demokratçılıkta herkes nerde, sen orda...Muhalif olmak, münafık olmak yok, yasak bunlar..


7966 Mesaj
6 Haziran 2009; 22:15:05 


quote:

Orjinalden alıntı: kegand

arkadaşım tamam uzatma, konuyla da alakası kalmadı zaten yazdıklarının. birşey biliyorsan yaz yoksa yazma. anlamsız sürat karşılaştırmaları da yazmanın gereği yok. konumuz sürat de değil.

genel toplamda alman mı ve amerikan mı konu bu, tek bir markadan söz etmedik hiç.
bugattinizi, vw'inizi falan yazıyorsun ne bugatti bizim ne cadillac senin bunları bu kadar fanatik biçimde sahiplenmeni yadırgıyorum. bunlar bizim ülkemizin markaları değil, sahipleneceksek kendi markalarımızı sahiplenelim.

ayrıca bilgi sahibi olunmadan fikir sahibi olunmaz derler

ne lamborghini ne de bugatti ikisi de alman arabası değildir bunu minik çocuklar bile bilir. sen önce bunları öğren, bırak 10-15 yılları sen yüzyıllık şeyleri daha yanlış biliyorsun, uzatma artık daha fazla.







Gayette konuyla alakası var, bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan sendin, artık öğrenmiş oldun.


_____________________________

2013 Citroen C4 E-Hdi Mcp 1.6 115 Hp Exclusive - SAM
2013 Toyota Corolla 1.4 D4D M/T 90 Hp Advance


 
28 Mesaj
15 Haziran 2009; 18:38:15 

hah şöyle. neymiş, bilmiyorsan boş boş konuşmayacakmışsın. önce bilgi sahibi olacakmışsın sonra fikir sahibi olacakmışsın.


_____________________________



7966 Mesaj
15 Haziran 2009; 18:49:35 

quote:

Orjinalden alıntı: kegand

hah şöyle. neymiş, bilmiyorsan boş boş konuşmayacakmışsın. önce bilgi sahibi olacakmışsın sonra fikir sahibi olacakmışsın.

Bilmeyen sensin . Hayatında görmediğin arabalar hakkında yorum yapmayacaksın.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi newmonarch -- 15 Haziran 2009; 18:49:14 >


_____________________________

2013 Citroen C4 E-Hdi Mcp 1.6 115 Hp Exclusive - SAM
2013 Toyota Corolla 1.4 D4D M/T 90 Hp Advance


7518 Mesaj
15 Haziran 2009; 19:26:38 

quote:

Orjinalden alıntı: plantamax

2008 model coompas arkadaşımda var hiçte öyle süper bir araç değil.......amerikan arabası sonuçta......tr ye göre vereceğin parayı etmez.....amerika fiyatına göre alacak olsan iyi araç......ama trde sayacağın o paraya çok daha iyi araçlar var.....ama illa jeep alacam diyorsan zaten bu sınıfta jeep coompas; dodge gibi firmalar var.......bana sorarsan illa JEEP firmasından alacam diyorsan Patriot olanı al......


Plantamax ne garip adamsın yahu, başka bir konudaki msjında alman uretıcılere ezik diyordun premium bozması dıyordun, amerikan araclarının yanında lafı bıle edılemez dıyordun, yere goge sıgdıramıyordun amerıkanları...

bu msjındada ıse tam tersı amerıkan arabalarını köpeciğin bitarafına sokmussun... Bu nasıl bir çelişkidir arkadasımm..

Ne içtiysen aynısından bende istiyorum




EDIT: avatarını begendım, eskisi cok antipatık gelıyordu. hatta her gordugumde sınırlerım tepeme cıkıyordu...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GTRulez -- 15 Haziran 2009; 19:27:23 >


_____________________________

0-100'de şanzıman konuşur, motorun ne mal olduğu 100'den sonra belli olur.

Her DSG birgün arızayı tadacaktır.


7966 Mesaj
15 Haziran 2009; 19:27:23 

Ya her Amerikan bir değil sonuçta bu aracın fiyatı Honda CRV vs. ayarında.


_____________________________

2013 Citroen C4 E-Hdi Mcp 1.6 115 Hp Exclusive - SAM
2013 Toyota Corolla 1.4 D4D M/T 90 Hp Advance


7518 Mesaj
15 Haziran 2009; 20:34:16 

iyi hadi dediğin gibi olsun bakalım senimi kırıcaz

merak etme ayrıca bu sınıfta bısey bakıyor olsam x5 kesınlıkle dusunmezdım



_____________________________

0-100'de şanzıman konuşur, motorun ne mal olduğu 100'den sonra belli olur.

Her DSG birgün arızayı tadacaktır.


7518 Mesaj
15 Haziran 2009; 20:49:01 

Aslında açıkçası SUV, Jeep vs gibi araclarla pek işim olmaz dıyebılırım.. Yuksek arac sevmem, kesinlikle yola yakın olmalıyım. Ne o öyle kamyon kullanır gibi

Altımdaki arac mutlaka adam gibi hızlı ve sportif bir sedan olmalı

Yani Fast Saloon Car cıyımdır ezelden beri denilebilir


Ama sordugun soruya yanıt verıcek olursak, sanırım bu sınıfın lıderı ezelden berı oldugu gıbı halen Amerıkanlardır. O yuzden Escalade tercıh ederdım sanırım


_____________________________

0-100'de şanzıman konuşur, motorun ne mal olduğu 100'den sonra belli olur.

Her DSG birgün arızayı tadacaktır.


7966 Mesaj
15 Haziran 2009; 20:58:23