- x
Bir İnsan En Fazla Kaç Metre Yükseklikten Zıplayabilir/Atlayabilir?
59 Cevap8126 Görüntüleme3 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


3282 Mesaj
1 Mayıs 2009; 14:17:01 

2,5 metreden toprak zemin üstüne zıpladığımı biliyorum.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ottoman_PoweR -- 1 Mayıs 2009; 18:01:34 >


_____________________________


[sm=You_Rock_Emoticon.gif]
Çabalar sonuç verdi, efsane döndü.


 
1213 Mesaj
1 Mayıs 2009; 14:28:49 

Efendim Halep'de biri 70 arşın..


_____________________________

adam gibi adam fabio bilica


310 Mesaj
1 Mayıs 2009; 14:28:56 

3 metreden fazla bı yerden betona atladım ayaklarım baya bi agırmıştı
Abim 2. kat bi inşaattan kum yığının üstüne atladı


_____________________________



2287 Mesaj
1 Mayıs 2009; 14:37:41 

yaklaşıl 10 metreden kumun üstüneç kucağından cocuk varken


_____________________________

elimde olsa bu dünyayı küçümserdim. kul olup bir güzele gönülden
iyisine , kötüsüne yuh çekerdim . geçtik her bağdan , her tövbeden
daha doğrusu da bu aşağılık yere , herkes koyu müslüman döner ;
ne gelirdim ne yaşardım ne ölürdümbiz putperest döndük kabeden
düşünceme saygı duymanı dahi beklemiyorum ; yeter ki ağzını tut.


1108 Mesaj
1 Mayıs 2009; 14:39:04 

5 nokta taklasını eğer tam olarak öğrenebilirseniz 5-6 metreden bile sert zemine yara almadan inebilirsiniz.


_____________________________



403 Mesaj
1 Mayıs 2009; 14:39:22 



http://www.youtube.com/watch?v=WV3nZnFMin0


_____________________________



3282 Mesaj
1 Mayıs 2009; 15:17:56 


quote:

Orjinalden alıntı: arf*

5 nokta taklasını eğer tam olarak öğrenebilirseniz 5-6 metreden bile sert zemine yara almadan inebilirsiniz.


O nasıl birşey hocam?


_____________________________


[sm=You_Rock_Emoticon.gif]
Çabalar sonuç verdi, efsane döndü.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
1 Mayıs 2009; 15:28:50 


quote:

Orjinalden alıntı: bonobopanzer





ALHAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ALLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH


Evet..


357 Mesaj
1 Mayıs 2009; 15:35:35 

4m den betona zıplamıştım. Deli gücü işte.. Hiçbirşey olmamıştı. Sadece 30 dk ayaklarım zonklamıştı.


12 yaşındayken.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dwight Stifler -- 1 Mayıs 2009; 15:35:47 >


_____________________________



3282 Mesaj
1 Mayıs 2009; 16:01:48 

Beş nokta taklası; parasütle yere inme anında, bacakların bitisik ve dizlerden hafif kırık olarak, yere deger degmez, saga veya sola dogru önce yan baldır, sonra kalca, omuz ve ters omuz istikametini izleyerek tamamlanan ve, yere carpmadan kaynaklanan darbenin etkisini azaltarak minimum hasar görmeyi saglayan bir harekettir.

Anlamadım tam olarak.


_____________________________


[sm=You_Rock_Emoticon.gif]
Çabalar sonuç verdi, efsane döndü.


3203 Mesaj
1 Mayıs 2009; 16:07:57 


quote:

Orjinalden alıntı: Ottoman_PoweR

Beş nokta taklası; parasütle yere inme anında, bacakların bitisik ve dizlerden hafif kırık olarak, yere deger degmez, saga veya sola dogru önce yan baldır, sonra kalca, omuz ve ters omuz istikametini izleyerek tamamlanan ve, yere carpmadan kaynaklanan darbenin etkisini azaltarak minimum hasar görmeyi saglayan bir harekettir.

Anlamadım tam olarak.


ben de anlayamadım uygulamalı görmek lazım galiba.


_____________________________

Türkçede cümleler büyük harfle başlar, nokta ile biter.Bi, diil, ii, gelio, gelcem, ole Türkçe değildir; Bir, değil, iyi, geliyor, geleceğim, öyle denir. Türkçede q, w, x harfleri yoktur dolayısıyla we denmez ve denir. Soru ekleri kelimeden ayrı yazılır: Oldumu denmez oldu mu? denir. Dahi anlamındaki de ayrı yazılır. Bende denmez ben de denir. Yani "de" ekini cümleden attığınızda anlam bozulmuyorsa o zaman ayrı yazmanız gerekir. Ayrıca mesajlarınızdaki vurgular da ifadelerinizle hayat bulur, parmağınızın bir tuşa basılı kalmasıyla değil. Seviyoooommmmm yaaaaaaaaaaa denilmez, gerçekten çok seviyorum denir. Klavyeniz İngilizce ayarlı değilse i, o, s, g, u, c harfleri ı, ö, ş, ğ, ü, ç yerine kullanılmaz. Türkçede -bilite diye bir ek yoktur, bu tarz yazımlar Türkçeyi yozlaştırmaktan başka bir şeye yaramaz.


3282 Mesaj
1 Mayıs 2009; 16:12:23 

Beş nokta taklası, önemli bir güvenlik hareketidir. İlk olarak askeri paraşütçüler tarafından, kumandasız paraşütlerle (T-10) çok ağır bir şekilde (tam teçhizatlı) hızlı iniş yaparken meydana gelen sakatlanmaları azaltmak için geliştirilmiştir.
Yamaç paraşütü diğer hava araçlarına benzemez. Yamaç paraşütü ile sert bir inişte veya kaza durumunda pilotun açıkta olması nedeniyle hiçbir koruma söz konusu değildir. Eğer yere çok hızlı ve yanlış yönde (yan rüzgar, arka rüzgar, eğim, vs.) yaklaşma yapılırsa, yere sert iniş yapmak kaçınılmaz olur. Bu gibi durumlardan kaçınmak için yapılacak ancak birkaç yöntem vardır. Birincisi, her zaman hissedilebilir rahat kıyafet, boğazlı bot ve kask giymektir. İkincisi ise, beş nokta taklasında yeterli deneyime sahip olmaktır.
İniş anındaki yaralanmaların çoğu yanlış düşüş ve pozisyondan kaynaklanır. Bu nedenle tehlikeli iniş durumlarında beş nokta taklası; iniş şokunu geniş bir alana yaymak, vücudun değişik bölgelerine gelen şoku azaltmak ve vücudun kolaylıkla zarar gören kısımlarını korumak için atılır.
İniş anında aşırı şiddetteki sarsıntılardan, şoktan korunabilmek için beş nokta taklası atılırken temel olarak önce ayaklar birleştirilmiş, diz ve kalça adeleleri hafifçe bükülmüş olmalıdır. Ayrıca hareketi yaparken vücut mümkün olduğunca rahat olmalı, ancak ayakları ve dizleri bir arada tutmak için de çaba gösterilmelidir.
En çok yaşanan problemler, iniş tamamlanıncaya kadar vücut pozisyonunun korunamaması ve kuvvetli rüzgarlarda yeterince seri hareket edememektir. Özellikle yere vuruş anında ayakları açmak ya da heyecana kapılıp iniş anındaki dikkati dağıtmak, iniş sonrasında ise gerekli önlemleri almadan yerde oyalanmak, yavaş hareket etmek, sağa sola bakıp çevreyle ilgilenmek yapılan en belirgin hatalardır. Ayrıca yerde gereğinden fazla açık duran bir yamaç paraşütü, yardıma ihtiyaç olduğunun bir işaretidir. Başkalarını yanıltmamak için takladan hemen sonra ayağa kalkma ve seri hareket etme alışkanlığını geliştirmek, her pilotun yapması ve dikkat etmesi gereken bir davranış biçimi olmalıdır.

0





Yere çakılırken bir işe yarar mı acaba?


_____________________________


[sm=You_Rock_Emoticon.gif]
Çabalar sonuç verdi, efsane döndü.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
1 Mayıs 2009; 16:27:52 


quote:

Orjinalden alıntı: .Uğur.




Evet..


Sizi dışarı alalım.


3282 Mesaj
1 Mayıs 2009; 16:49:35 

Konuyu değiştirmeyelim.


_____________________________


[sm=You_Rock_Emoticon.gif]
Çabalar sonuç verdi, efsane döndü.


403 Mesaj
1 Mayıs 2009; 16:52:34 


quote:

Orjinalden alıntı: Ottoman_PoweR

Beş nokta taklası, önemli bir güvenlik hareketidir. İlk olarak askeri paraşütçüler tarafından, kumandasız paraşütlerle (T-10) çok ağır bir şekilde (tam teçhizatlı) hızlı iniş yaparken meydana gelen sakatlanmaları azaltmak için geliştirilmiştir.
Yamaç paraşütü diğer hava araçlarına benzemez. Yamaç paraşütü ile sert bir inişte veya kaza durumunda pilotun açıkta olması nedeniyle hiçbir koruma söz konusu değildir. Eğer yere çok hızlı ve yanlış yönde (yan rüzgar, arka rüzgar, eğim, vs.) yaklaşma yapılırsa, yere sert iniş yapmak kaçınılmaz olur. Bu gibi durumlardan kaçınmak için yapılacak ancak birkaç yöntem vardır. Birincisi, her zaman hissedilebilir rahat kıyafet, boğazlı bot ve kask giymektir. İkincisi ise, beş nokta taklasında yeterli deneyime sahip olmaktır.
İniş anındaki yaralanmaların çoğu yanlış düşüş ve pozisyondan kaynaklanır. Bu nedenle tehlikeli iniş durumlarında beş nokta taklası; iniş şokunu geniş bir alana yaymak, vücudun değişik bölgelerine gelen şoku azaltmak ve vücudun kolaylıkla zarar gören kısımlarını korumak için atılır.
İniş anında aşırı şiddetteki sarsıntılardan, şoktan korunabilmek için beş nokta taklası atılırken temel olarak önce ayaklar birleştirilmiş, diz ve kalça adeleleri hafifçe bükülmüş olmalıdır. Ayrıca hareketi yaparken vücut mümkün olduğunca rahat olmalı, ancak ayakları ve dizleri bir arada tutmak için de çaba gösterilmelidir.
En çok yaşanan problemler, iniş tamamlanıncaya kadar vücut pozisyonunun korunamaması ve kuvvetli rüzgarlarda yeterince seri hareket edememektir. Özellikle yere vuruş anında ayakları açmak ya da heyecana kapılıp iniş anındaki dikkati dağıtmak, iniş sonrasında ise gerekli önlemleri almadan yerde oyalanmak, yavaş hareket etmek, sağa sola bakıp çevreyle ilgilenmek yapılan en belirgin hatalardır. Ayrıca yerde gereğinden fazla açık duran bir yamaç paraşütü, yardıma ihtiyaç olduğunun bir işaretidir. Başkalarını yanıltmamak için takladan hemen sonra ayağa kalkma ve seri hareket etme alışkanlığını geliştirmek, her pilotun yapması ve dikkat etmesi gereken bir davranış biçimi olmalıdır.

0





Yere çakılırken bir işe yarar mı acaba?



bu hareketi binlerce kez tekrarlamanız lazımki refleks olsun yoksa işe yaramaz. thknun paraşüt kursunda öğretmişlerdi bu taklayı yüzlerce kez yapmamıza rağmen atlayış gününde atamamıştım bu taklayı ( sadece ben değil bir çok kişi atamadı ) allaha şükür ayaklara hiçbirşey olmadı.


_____________________________



217 Mesaj
1 Mayıs 2009; 17:05:41 


quote:

Orjinalden alıntı: Ottoman_PoweR

2,5 metreden toprak zemin üstüne zıpladığımı biliyorum.

vay anasına kendin mi atladın


_____________________________



BuralARDA Biri Var , Bizi CoşTURAN


3282 Mesaj
1 Mayıs 2009; 17:23:25 


quote:

Orjinalden alıntı: ihtiyatlı



vay anasına kendin mi atladın

Evet.

@Nyorai : Hocam diyelim ki ben 5m yükseklikteki bir evin camından atladım. 5 nokta taklası yaparsam yaşarmıyım?


_____________________________


[sm=You_Rock_Emoticon.gif]
Çabalar sonuç verdi, efsane döndü.


106 Mesaj
1 Mayıs 2009; 17:30:36 


quote:

Orjinalden alıntı: .Uğur.




Evet..

Bunu, alın bunu dışarı.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
1 Mayıs 2009; 17:48:41 


quote:

Orjinalden alıntı: bonobopanzer





ALHAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ALLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH


Hahahaha yaw öldüm gülmekten Tarık Mengüç nasıl korkmuştu off ya ölüomm


5331 Mesaj
1 Mayıs 2009; 17:51:01 


quote:

Orjinalden alıntı: Ottoman_PoweR



Evet.

@Nyorai : Hocam diyelim ki ben 5m yükseklikteki bir evin camından atladım. 5 nokta taklası yaparsam yaşarmıyım?


10 metreden bile atlasan ters bi yerine denk gelmediği sürece ölme şansın yok sanırım... bi ara futbol maçında hakemin üzerine atlicam diye manyağı biri stadın üzerine tırmanmış yaklaşık 10metreden atlamıştı ayağını kırmıştı sanırım...


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2179 Mesaj
1 Mayıs 2009; 17:52:41 

2.kattan kuma sırt üstü çakılmıştım istemeden olmuştu


_____________________________



3282 Mesaj
1 Mayıs 2009; 17:56:16 


quote:

Orjinalden alıntı: Basar




10 metreden bile atlasan ters bi yerine denk gelmediği sürece ölme şansın yok sanırım... bi ara futbol maçında hakemin üzerine atlicam diye manyağı biri stadın üzerine tırmanmış yaklaşık 10metreden atlamıştı ayağını kırmıştı sanırım...


Hocam bizim okulun üst katından aşağıya atlama fikri geldi bugün aklıma. Ondan açtım konuyu aslında. Ters bir yerden kastın nedir?


_____________________________


[sm=You_Rock_Emoticon.gif]
Çabalar sonuç verdi, efsane döndü.


5331 Mesaj
1 Mayıs 2009; 17:59:38 


ayak üstü düşememek demek istedim. ne bileyim sırtüstü kafa üstü fln çakılırsan gidersin tabi .. ayrıca napcan ordan atlayıp yaw



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Basar -- 1 Mayıs 2009; 18:00:57 >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2711 Mesaj
1 Mayıs 2009; 18:00:33 

bi arkadaş gözümün önünde 2. kattan asfalt zemine atladı(zıplamadı, atladı) ve yarım dakka içinde ayağa kalktı.


_____________________________



3282 Mesaj
1 Mayıs 2009; 19:11:01 


quote:

Orjinalden alıntı: Basar


ayak üstü düşememek demek istedim. ne bileyim sırtüstü kafa üstü fln çakılırsan gidersin tabi .. ayrıca napcan ordan atlayıp yaw


Ayak üstü düşsem kemikler kırılmaz mı? Kafa üstü düşeyim demiyorum gerçi.


_____________________________


[sm=You_Rock_Emoticon.gif]
Çabalar sonuç verdi, efsane döndü.


1699 Mesaj
1 Mayıs 2009; 19:16:11 

ilkokuldayken yaklaşık 2 metre boyundaki bi oyun demirinin üstünde otururken bir anda geriye doğru kafa ütsü kuma düşmüştüm...şans eseri hiçbirşey olmadı mazallah ölebilirdim veya beynimde kalıcı hasarlar oluşabilirdi....tanrıya minnettarım..


_____________________________



3282 Mesaj
1 Mayıs 2009; 22:47:44 

Yukarı.


_____________________________


[sm=You_Rock_Emoticon.gif]
Çabalar sonuç verdi, efsane döndü.


3282 Mesaj
2 Eylül 2009; 1:22:49 

Yukarı.


_____________________________


[sm=You_Rock_Emoticon.gif]
Çabalar sonuç verdi, efsane döndü.


 
3296 Mesaj

[30 Ekim 2014; tarihine dek bölüme mesaj atamaz]

2 Eylül 2009; 1:26:35 


quote:

Orijinalden alıntı: 3S3R

Efendim Halep'de biri 70 arşın..



http://www.youtube.com/watch?v=BNLDKEYNvD0


_____________________________



3282 Mesaj
2 Eylül 2009; 2:27:08 

Hiç zıplayan, hoplayan yok mu?


_____________________________


[sm=You_Rock_Emoticon.gif]
Çabalar sonuç verdi, efsane döndü.


217 Mesaj
18 Eylül 2009; 3:15:23 


quote:

Orijinalden alıntı: Ottoman_PoweR

Hiç zıplayan, hoplayan yok mu?

hscı senin okulun çatısından atlama işi noldu.


_____________________________



BuralARDA Biri Var , Bizi CoşTURAN


1116 Mesaj
18 Eylül 2009; 3:20:57 

3 metreden kıçımın üstüne atladım beton zemin.Bişey olmadı.


_____________________________



DISTURBED


3282 Mesaj
18 Eylül 2009; 3:25:04 


quote:

Orijinalden alıntı: ihtiyatlı



hscı senin okulun çatısından atlama işi noldu.

Bizim okul yıkıldı. Erteledim o planımı şimdilik.


_____________________________


[sm=You_Rock_Emoticon.gif]
Çabalar sonuç verdi, efsane döndü.


8307 Mesaj
18 Eylül 2009; 3:25:33 

Oldukça yüksek bir yerden zemine inerken eğer ayaklarınızın üstüne düşerseniz feci bir sonuçla karşılacağınız kesindir. Sonuçta vücudunuza yüzlerce kiloluk ani bir yük binişi oluyor.

Ama aynı yükseklikten zemine inerken tam zemine değeceğiniz zaman yükünüzü yok edecek hareketleri doğru yaparsanız ayağa kalkar yolunuza devam edersiniz. Önemli olan yere çakılmamak. Bütün yükünüzü yere vermelisiniz. Üstünüzde kalmamalı.


_____________________________

Hp G62-B01ET
Logitech Anywhere Mx
Samsung Galaxy Young S6310



549 Mesaj
18 Eylül 2009; 3:27:26 

yüksekten atlarken -tabi burda bahsettiğim en fazla10metre - tam yere değdiğimiz anda takla atarsak vücuda zarar gelmeden iniş yapabiliyoruz.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
18 Eylül 2009; 3:27:48 

39 m yükseklikten denize atlamıştım sayılıyormu ?


2179 Mesaj
18 Eylül 2009; 3:28:13 


quote:

Orijinalden alıntı: Joke®™

2.kattan kuma sırt üstü çakılmıştım istemeden olmuştu

aferin genç

alın beni dışarı


_____________________________



152 Mesaj
18 Eylül 2009; 3:29:43 

4 mt den "acil" atladığımı bilirim. neden olduğunu anladınız siz ellerimide yere doğru tutmuştum. direkt vınn.


_____________________________


Zippo'yu seviyorum !


2515 Mesaj
18 Eylül 2009; 3:30:24 

2.kattan atlayan arkadaşım var (zeminhariç )


_____________________________



1631 Mesaj
18 Eylül 2009; 3:31:16 

Bence şunu tartışalım:

Diyelimki 4.kat ve yukarısından düştük.Öyle bi düşme taktiği gerek ki ölmiyecez.Bunu tartışalım, insan en az yara alarak nasıl kurtulur o kadar yüksekten düşerek.

not:3.kattan düşmüştüm ( yaklaşık olarak 15 metre ) .Ama düştüm atlamadım yani

not : sayfa başı



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Beatles -- 18 Eylül 2009; 3:31:10 >


_____________________________



1996 Mesaj
18 Eylül 2009; 3:32:24 


quote:

Orijinalden alıntı: Van HaLLen

39 m yükseklikten denize atlamıştım sayılıyormu ?

O da ayrı bir konu,neden çok çok yüksekten denize atlanmıyor ? Atlayan ölüyor ?


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
18 Eylül 2009; 3:34:52 


quote:

Orijinalden alıntı: .Silence.



O da ayrı bir konu,neden çok çok yüksekten denize atlanmıyor ? Atlayan ölüyor ?

Fazla basınç dengesiz atlarsan vucudun darma duman olur valla.Atladığım yerden benim gibi atlıyan bir çocuk ölmüş kolu bacakları filan kırılmış ama ben çıkarken orda hep atlıyan bir abi vardı gösterdi nasıl atlıyacagımı atladım aşşa bişi olmadı sonra birde balıklama atladım, ama böyle havada 1 tane takla atıp sonra yine balıklama pozisyonuna girdim havada istem dışı dönüyorsun ama girirken tam suya kafamda bir basınç hissetmişim acıdan duramadım beynim kulaklarımdan fışkırıyo zannettim.


1996 Mesaj
18 Eylül 2009; 3:41:04 


quote:

Orijinalden alıntı: Van HaLLen



Fazla basınç dengesiz atlarsan vucudun darma duman olur valla.Atladığım yerden benim gibi atlıyan bir çocuk ölmüş kolu bacakları filan kırılmış ama ben çıkarken orda hep atlıyan bir abi vardı gösterdi nasıl atlıyacagımı atladım aşşa bişi olmadı sonra birde balıklama atladım, ama böyle havada 1 tane takla atıp sonra yine balıklama pozisyonuna girdim havada istem dışı dönüyorsun ama girirken tam suya kafamda bir basınç hissetmişim acıdan duramadım beynim kulaklarımdan fışkırıyo zannettim.

Çivileme dalsak bu seferde bacaklar mı kırılır ?


_____________________________



8307 Mesaj
18 Eylül 2009; 3:41:21 


quote:

Orijinalden alıntı: Van HaLLen



Fazla basınç dengesiz atlarsan vucudun darma duman olur valla.Atladığım yerden benim gibi atlıyan bir çocuk ölmüş kolu bacakları filan kırılmış ama ben çıkarken orda hep atlıyan bir abi vardı gösterdi nasıl atlıyacagımı atladım aşşa bişi olmadı sonra birde balıklama atladım, ama böyle havada 1 tane takla atıp sonra yine balıklama pozisyonuna girdim havada istem dışı dönüyorsun ama girirken tam suya kafamda bir basınç hissetmişim acıdan duramadım beynim kulaklarımdan fışkırıyo zannettim.


Denize tekniği ile atlamazsan betona düşmüşsün gibi etki yapar. O yüzden yaralanıyorlar.


_____________________________

Hp G62-B01ET
Logitech Anywhere Mx
Samsung Galaxy Young S6310


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
18 Eylül 2009; 3:42:44 

@.Silence.

Zaten civileme atlıcan birazcık acı hissedersin ama kırılma olmaz

@hardcrss

Zaten öyle kol bacak açık saçma bir şekilde atlarsan garanti pertsin birde göbek üstü düştünmü yada sırt bağırsakların azından çıkar valla


1996 Mesaj
18 Eylül 2009; 3:43:58 

Atlayış tekniği nasıldır ? Öyle fantezilerim yok ama sorayım dedim


_____________________________



3282 Mesaj
18 Eylül 2009; 3:44:05 

@Van HaLLen; Denize atlama tekniklerinden bahseder misin?


_____________________________


[sm=You_Rock_Emoticon.gif]
Çabalar sonuç verdi, efsane döndü.


 
3826 Mesaj
18 Eylül 2009; 3:45:05 

2. Kat balkonundan, Fayans apartman girişine atladım. Kaç metre bilmiyorum..


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
18 Eylül 2009; 3:48:32 

quote:

Orijinalden alıntı: Ottoman_PoweR

@Van HaLLen; Denize atlama tekniklerinden bahseder misin?

Yüksekten atlamaktan bahsediyorsan.Bak kollarınla vucudunu sarıcaksın sağ elini sol omzunun üstüne koy sol elini sağ omzunun önüne koy sıkıca tut ayakları birleştireceksin dümdüz olacaksın kısaca zaten atladınmı yukardan suya girerken vucudun suyu yardırıyor birşey olmuyor tabi öyle girdigin için mermi gibi dibe ilerliyorsun bu bahsettigim dibe inme olayı 39 m den atladıgımda oldu nefesini iyi alman lazım ben girdim dibe çıkasıya kadar anam ağladı valla.

Ayrıca o kadar yüksekten benim gibi balıklama atlama fantezileri yapmayın ölür gidersiniz valla bir atladım havada çift salto yaptım sanki allahtan dengemi toparlıyabildimde dümdüz girdim suya.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Van HaLLen -- 18 Eylül 2009; 3:51:14 >


1631 Mesaj
18 Eylül 2009; 3:56:19 


quote:

Orijinalden alıntı: Van HaLLen


Yüksekten atlamaktan bahsediyorsan.Bak kollarınla vucudunu sarıcaksın sağ elini sol omzunun üstüne koy sol elini sağ omzunun önüne koy sıkıca tut ayakları birleştireceksin dümdüz olacaksın kısaca zaten atladınmı yukardan suya girerken vucudun suyu yardırıyor birşey olmuyor tabi öyle girdigin için mermi gibi dibe ilerliyorsun bu bahsettigim dibe inme olayı 39 m den atladıgımda oldu nefesini iyi alman lazım ben girdim dibe çıkasıya kadar anam ağladı valla.

Ayrıca o kadar yüksekten benim gibi balıklama atlama fantezileri yapmayın ölür gidersiniz valla bir atladım havada çift salto yaptım sanki allahtan dengemi toparlıyabildimde dümdüz girdim suya.



Ölürsünüz derken kasteddiği ölüm tekniklerinden biri balıklama daldığınızda vücut yamuksa beliniz kırılır , hatta kopar

not :son kısım abartılmıştır


_____________________________



3282 Mesaj
18 Eylül 2009; 3:59:10 


quote:

Orijinalden alıntı: Van HaLLen


Yüksekten atlamaktan bahsediyorsan.Bak kollarınla vucudunu sarıcaksın sağ elini sol omzunun üstüne koy sol elini sağ omzunun önüne koy sıkıca tut ayakları birleştireceksin dümdüz olacaksın kısaca zaten atladınmı yukardan suya girerken vucudun suyu yardırıyor birşey olmuyor tabi öyle girdigin için mermi gibi dibe ilerliyorsun bu bahsettigim dibe inme olayı 39 m den atladıgımda oldu nefesini iyi alman lazım ben girdim dibe çıkasıya kadar anam ağladı valla.

Ayrıca o kadar yüksekten benim gibi balıklama atlama fantezileri yapmayın ölür gidersiniz valla bir atladım havada çift salto yaptım sanki allahtan dengemi toparlıyabildimde dümdüz girdim suya.


Teşekkürler.


_____________________________


[sm=You_Rock_Emoticon.gif]
Çabalar sonuç verdi, efsane döndü.


813 Mesaj
18 Eylül 2009; 14:20:26 

Sakın suya cok yuksekten çivileme atlamak gibi bir hata yapmayın atlarsınız ama nefesı de bırakın eger atladıgınız yer derın ıse kı derın olması lazım yoksa dıbe cakılırsınız derın ıse de basıncdan beyın damarlarınız zarar gorebılır bu nedenle atlama sıtıllerı vardır ozellıkle cok yuksekten balıklama atlanır ve atlandıktan sonra belınızı kıvırırsınız daha suya gırerken ve suyun ıcınde kendınızı yukarıya dogru bır yay gıbı kıvırmanız gerekır benım gordugum bu bu ısın ılmını bılmıyorum ama mantıklısı da bu ılmını bılen var ıse soylesın:D

SAYGILAR


_____________________________

Fedakar insan gönülden sevendir yürekli insan kendini bilendir mutlu insan yaşamı sevendir unutmayan bir dost ömre bedeldir


2846 Mesaj
18 Eylül 2009; 14:23:23 



quote:

Orijinalden alıntı: Canhatti

3 metreden fazla bı yerden betona atladım ayaklarım baya bi agırmıştı
Abim 2. kat bi inşaattan kum yığının üstüne atladı


ne atlaması meraklısı aileymişiniz


_____________________________



45 Mesaj
18 Eylül 2009; 15:51:35 


quote:

Orijinalden alıntı: 3S3R

Efendim Halep'de biri 70 arşın..



Alllaahhhh....


_____________________________



2291 Mesaj
18 Eylül 2009; 16:02:09 

Hocam boyuttan boyuta atlarken sorun mu yaşadın hayırdır

Ayrıca o atladıktan sonra takla atmayı görmüştüm bi belgeselde belgeselin adı "human body pushing the limits" free runningcileri gösteriyodu adam ebesinin ..dan atlıyo (yazmiyim dedim de kendimi tutamadım çok uydu buraya ) yüksekten atlıyo baya ama atladıktan sonra takla atınca çarpma kuvveti tüm vücuda yayılıyormuş ama her takla atmada olmaz heralde onun yöntemi vardır hem yüksekten düşünce öne doğru bi gitme şeyi olur kendini tutarsın o arada heralde kendilerini tutmayıp takla atıyorlar


_____________________________

[Satılık Xbox 360 Oyunları] Tıkla!

//Satılık Fossil erkek saati\\ TIKLA!


12202 Mesaj
18 Eylül 2009; 16:02:37 

3 metreden havuza atladım.


_____________________________

.:: İzmir Ekonomi Üniversitesi ~ Logistics Management ::.

.:: 2012 Opel Astra J 1.3 95 hp & Olimpik Beyaz & Navi 600 & Cosmo ::.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
21 Şubat 2012; 23:25:54 

hort
ulan hep bunu yapmak istemişimdir be


577 Mesaj
23 Ocak 2013; 21:22:02 

hep parkur vesaire hoşuma gitti oldum olası severim, geçenlerde 3 metrelik yerden çok ufak sıçrayarak atlamıştım, ayaklarım üstüne inip tüm enerjiyi o şekilde absorbe ettim, çok hafif acıdı, sonra aynı şekilde atlayıp üstüne takla atmayı denedim, çok hızlı oldu aslında :)) ama altayıp yere düşer düşmez, yani ayaklarımı koyduğum anda öne bırakınca kendimi takla otomatik gerçekleşiyo, bittiğinde ayağa kalkmış oluyorum, sonra biraz abarttım 4 metreden denedim, en son tüm gücümle zıplayarak denedim, 60 cm zıplıyorum :)


_____________________________



725 Mesaj
23 Ocak 2013; 21:29:56 



ahan takla işte