klonlu cihaz hakkında yapılması gerekenleri ve bu sorundan mağdur olan arkadaşlara yardımcı olmak için konunun üst konu yapılması taraftarıyım. (tabi yöneticilermiz uygun görürse)
-Yaklaşık 5ay önce cep telefonuma gelen mesajla garantili-faturalı- telefonumun klonlandığı ve 1ay içerisinde kapanacağını öğrenmiştim -Bir sürü araştırma yaptım telefonu aldığım firmayla görüştüm.Nokıayı aradım, KVKyı aradım ama hepsi olumsuz cevap verdiler. Bana çözüm olarak; telefonumun benim vereceğim bir tek hat üzerine açılacağı söylendi ilk başta olayı tam anlamadığım için kabul etmiştim ama sonradan mağdur olduğumu anladım çünkü telefonumu artık satamayacaktım değiştiremeyecektim -ki tek hat üzerine açılması 3ayı buldu zaten -
bunun üzerine TÜKETİCİ HAKLARI HAKEM HEYETİNE başvurumu yaptım ve yasal süreci başlattım ve sonuçlanması yaklaşık 5-6ay civarı sürdü.Sonuç olarak haklı çıktım ve fatura bedeli kadar paramı aldım.
-şimdi kısaca yapılması gerekenleri özetlemeye çalışayım 1- tüketici hakları hakem heyetine garanti belgesi, faturanız ve dilekçe ile başvuru yapılıyor(3er adet fotokopi) 2-yaklaşık 1aylık süreç geçtikten sonra hakem heyetinden istediğiniz sonuç cıkmışsa(ki sizin sonucunuz isterseniz telefonun yenisi isterseniz fatura iadesi) karşı tarafın 15 gün içinde itiraz hakları var 3- o süreç geçtikten sonra firmayla gidip bi görüşme yapıp çözüm yöntemlerini sormanızda yarar var 4-eğer biz ödemeyiz elinden geleni ardına koyma gibi laflar duyarsanız 5-icra dairesine gidip başvurunuzu yapıp telefonunuzuda oraya teslim edip yaklaşık 10günlük bir bekleme sürecide orada gececektir. 6- orayada 7gün içinde itiraz etmesse yada gerekli ödemeyi yapmassa icra takibini başlatabiliyorsunuz ve icra memurları işi çözüyorlar.
başımdan geçen bir olayı sizinle paylaşmak istedim bu konu ve yapılacak süreç hakkında bir sürü olumsuz şey söyleniyor bu yüzden yardımcı olmak istedim sorularınız olursa cevaplayabildiğim kadarıyla söylerim.