- x
[b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]
18 Cevap7267 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


354 Mesaj
17 Nisan 2009; 23:11:33 

Sevgili Arkadaşlar,
2000 model Renault Megan I otomatik şanzıman araç sahibiyim. Ankara’da şehir içinde araç kullanıyorum. Öte yandan, sık sık şehirlerarası yola çıkıyorum.
Otomobiller, dünyadaki en değerli varlıkların (kendimiz, eşimiz ve çocuklarımız ile diğer aile fertlerimiz olmak üzere) taşındığı araçlardır.
Bu nedenle, şehir içi ve şehirlerarasında güvenle seyahat edebileceğim bir araç olarak Passat düşünüyorum.
Bütçem ancak 20 000 – 30 000 TL arası bir araca müsait olduğu için, 2002-2005 model Mark 5 (B5.5 platformu) Passatları inceliyorum.
Sevgili meke “Volkswagen Passat Tarihi” başlığı altında oldukça faydalı bilgiler vermişti. Yine Sevgili Taner Göde’nin çok faydalı açıklamaları var. Diğer başlıklar altında da bazı bilgiler bulunmakta ise de, Passat’ın çok beğenilen B5.5 (2001–2005) modelleri hakkındaki bilgiler derli toplu değil. Bazı başlıklar da oldukça uzun ve içerisindeki önemli bilgileri bulmak samanlıkta iğne aramak gibi bir şey. Bu kadar vaktimiz olmadığı da açık.
Resimler de koymak isterdim ama, diğer yetenekli arkadaşlarımın bu konuda destek olacaklarına eminim.
Evet, bu başlık altında, 2002–2005 (B5.5) model Passatlar hakkında her şeyin yer almasını arzuluyorum. Ben ve okuyan tüm arkadaşların faydalanabileceği bir konu olacağına inanıyorum.
Passat 1.8 ve 1.8T olarak Comfortline, Highline ve Trendline versiyonları bulunmakta olduğu görülmektedir.
—İkinci el olan bu model araçların alımında nelere dikkat etmeliyiz?
—LPG uyum konusunda verimli midir?
—Motor teknik verileri, özellikleri nelerdir?
—Şase ve kaporta sağlamlığı nasıldır?
—Aracın modellerindeki iç donanım kalitesi nasıldır?
Passatlar konusunda bilgi ve fikir sahibi tüm arkadaşların katkılarını bekliyoruz.
Kazasız ve sağlık dolu sürüşler diliyorum. Selamlar…


_____________________________

ADANALIYIK ALLAHIN ADAMIYIK ...


3171 Mesaj
18 Nisan 2009; 11:43:01 

bende geçen 2 ay öncesine kadar aynı kasa passat almayı planlıyodum ben istanbuldayım.(aracın birde exculisive modeli var onu yazmamışsın). 1.6 motorlar 102 bg 1.8T lar 150 bg'dir.1.6 motor bana tavsiye etmediler arabayı kaldırmıyomus ve cok yakıyo (ortalama 400 bin gibi).aracın iç donanım kalitesi harika hiç bir sorun soyulma gibi şeyler yok.güwenlik sınıfında 5 yıldızı hakkıyla almış bi araç çok sağladımdır.

2.el alımlarda aracın kmsine fazla bakma derim çünkü volkswagen motoru yatıyo seni 300.000 km ye kadar performans kayıpsız götürür.

ben 2005 model exculisive alıcaktım ancak çok yakmasından dolayı almaktan vazgeçtim baya da bi araştırmıştım bu kasaların özelliklerini hiç passat kullanmadım ama kullanmadan öğrendiklerim bunlar ancak alırsanız 1.8T alıp tüp taktırın çok harika olur hem performans hem yakıt tasarrufu. inş hayırlısı olur


_____________________________

DH FACEBOOK POLO 6R CLUP


354 Mesaj
23 Nisan 2009; 10:39:45 

Sevgili Arkadaşlar, meke arkadaşamızın “Volkswagen Passat Tarihi” başlığı altında B 5.5 kasalar hakkında verdiği bilgileri, aşağıya aldım. Faydalı olması dileğiyle.

2001 Makyajı (B5.5 Platformu) Avrupa
2001 yılının yaz aylarında Passat makyaj operasyonuna tabi tutuldu. 5.5 olarak isimlendirilen bu kuşağın kapsamı bazı ufak stil değişiklikleri ve mekanik alternatifler olarak sınırlı kaldı. Kaportanın çoğu parçası aynı kalırken, farlar, tamponlar, fren lambaları ve krom aksesuarlar araca yeni bir görünüm kazandırmayı başarmıştı.

4.0 lt 275 HP W tipi motor W8 motor, 2002 yılında piyasaya sürüldü ve standart olarak 4WD 4 Çeker yürüyen aksama sahipti. Passat için 2004 yılına kadar kullanılan bu motor ile W tipi motor çalışmaları devam etti ve hem VW Phaeton, hem de A8'de kullanılan 12 silindirli W tipi motor W12'a, hem de Bugatti Veyron'da kullanılan 16 silindirli W tipi motor W16'a zemin yarattı.

Kuzey Amerika
2004 yılında yeni ve güçlü 2.0 lt Turbo Dizel motor TDI üretimi başladı. 136 HP gücündeki bu motor ile Amerika pazarına da giren VW, bu pazarda "Orta büyüklükte araç" sınıfında satılan yegane dizel araca sahip olmuştu.

Çin
1999 yılında daha uzun şaseli bir versiyonu Şangaylı VW tarafından piyasaya sürüldü ve devamında bu şase Škoda Auto Superb için de kullanıldı. Her iki model için B5 şasesi 100 mm uzatıldı, dolayısıyla kasa uzunluğu da 100 mm uzamış oldu. 2005 yılında Passat Lingyu ismiyle makyaj gören Çin versiyonları, benzinli 1.8 lt 20 valf TurboşarjSıralı tip motor 4 silindir, 2.0 lt Sıralı tip motor 4 silindir, 2.8 lt 30 valf V tipi motor V6'lar ile satılıyordu.

Modeller
İngiltere'de modeller E, S, Sport, SE, V5 ve V6 idi. E modeli sadece 1.6 lt 105 HP motora sahipken, S ve Sport modelleri 1.6 lt, 1.8 lt, 1.8 lt 20 valf Turbo ve 2.0 lt benzin veya 90, 100, 110, 115 ve 130 HP'lik 1.9 TDI motora sahipti. S modeli otomotiv basını tarafından donanım açısından çok beğeniliyordu ve "What Car?" dergisi S 1.8'i 1999'un en iyi aracı seçti.
SE modeli, S modeli ile aynı motor seçeneklerine sahipken donanım seviyeleri daha yüksekti. V5 modeli 2.3 lt V tipi motor V5 kullanırken, V6 modeli 2.8 lt V tipi motor V6 benzinli veya hem 150, hem de 180 HP gücünde 2.5 lt V6 Turbo Dizel motor ile satılıyordu.

Avrupa'da satılan model isimleri, VW'in "yaşam tarzı" felsefesine uygun olarak Trendline, Comfortline ve Highline olarak belirlenmişti. Daha düşük donanım seviyeli bir giriş modeli daha hazırlanararak özel taleplere ve filo müşterilerine satıldı.

Amerikada satılan modeller 1.8 lt 20 valf Turboşarj, 2.8 V6 veya 4.0 W8 benzinli, 2.0 TDI dizel motorlara sahip GL (2003 sonrası), GLS, GLX ve W8 (2002-2004 arası) oldu. W8 modeli sadece 4WD 4motion olarak satılırken, donanım seviyesi GLX modellerinden daha yüksekti. V6 modeli ve 2004 yılında başlayan 1.8T modeli 4WD 4motion opsiyonuna sahipti. GLX modeli sadece V6 ile satılıyordu.

Meksika modelleri Avrupa modellerine benziyordu ve gümrük kotalarından dolayı daha yüksek fiyatlarla satılıyordu.

Seri İmalat Problemi
2001 yılında B5.5 kuşağı ile beraber ateşleme bobinlerinde bir sorun oluştu. Bu sorun sadece 4 silindirli 1.8T motorlarda ve ateşleme bobinleri "06B 905 115H" seri numarasına sahip ise oluşuyordu. Yeni seri numaraları bir versiyon ile değişim yapılarak çözüm bulundu.


_____________________________

ADANALIYIK ALLAHIN ADAMIYIK ...


793 Mesaj
23 Nisan 2009; 18:58:14 

ben ve kardeşim 2 tane passt aldık daha önceki kullandığım hemde 10 yaşındaki arabamı arar oldum bunları araba diye çıkarıyorlar şahsıma ben gibi ne diyeceğimi bilemiyorum bizlerde alıyoruz şu anda 20 gün geriye dönebilsem aynı parayı 7 yaşında malum arabaya basardım hiçte içim yanmazdı inanın 2 defa 0 malum araçtan kullanılmış şekilde aldım 7 yıllık biride 10 yıllık tı şimdiki araçlarla mukayese bile etmem iyi günler herkese


_____________________________

TÜM İNSANLAR EŞİTTİR KİMSENİN KİMSEYE ÜSTÜNLÜĞÜ olamaz


354 Mesaj
23 Nisan 2009; 20:59:59 

Birkaç da resim koyalım...

0


0


0


Ekteki dosya (3)


_____________________________

ADANALIYIK ALLAHIN ADAMIYIK ...


354 Mesaj
23 Nisan 2009; 22:59:13 

Resimlere devam arkadaşlar...

0


0


0


Ekteki dosya (3)


_____________________________

ADANALIYIK ALLAHIN ADAMIYIK ...


354 Mesaj
23 Nisan 2009; 23:07:21 


Passat B5.5 kasaların teknik özelliklerini de buldukça ekleyeceğim. Araçların hangisinin alınacağına ya da kullandığımız aracın özelliklerini bilmede önemli olduğunu düşünüyorum.

2003 - Volkswagen - Passat 1.9 TDI

Genel Bilgiler

Marka Volkswagen
Model Passat 1.9 TDI
Üretim Yılı 2003

Karoser ve Boyutlar

Karoser Tipi 4/5S SAL
Kapı Sayısı 4
Dingil Mesafesi 2703 mm (106.4 in)
Ön İz Genişliği 1515 mm (59.6 in)
Arka İz Genişliği 1515 mm (59.6 in)
Uzunluk 4703 mm (185.2 in)
Genişlik 1746 mm (68.7 in)
Yükseklik 1462 mm (57.6 in)
Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1.74
Ağırlık 1396 kg (3074.9 lb)
Ağırlık Dağılımı (ön/arka)
Yakıt Kapasitesi 62 litre (13.6 Imp gal , 16.4 US gal)

Aerodinamik
Hava Sürtünme Katsayısı 0.27
Ön Kesit Alanı 2.17
Cx 0.59

Motor Özellikleri

Motor Üreticisi Volkswagen
Motor Yeri Ön
Motor Yerleşimi Enlemesine
Motor Yapısı cast iron block & light alloy head
Soğutma Türü Su
Motor Tipi SOHC
Silindir Sayısı ve Yerleşimi S-4
Silindir Başına Subap Sayısı 2 (Toplam 8 Adet)
Motor Hacmi 1896 cc (115.7 cu in)
Çap 79.5 mm (3.13 in)
Strok 95.5 mm (3.76 in)
Çap / Strok Oranı 0.83
Silindir Başına Düşen Hacim 474 cc/silindir (28.93 cu in/silindir)
Krank Ana Yatak Sayısı 5
Sıkıştırma Oranı 18.5 : 1
Yakıt Besleme Tipi direct diesel inj.
Hava Besleme Türü Turbo D.
Kompresör Tipi
İntercooler Türü
Katalitik Konvertör Var
Maksimum Motor Gücü 128 HP (95.4 kW)
Maksimum Güç Devri 4000 d/d
Maksimum Tork 385 N.m (284.1 lb.ft , 39.3 kg.m)
Maksimum Tork Devri 1750 d/d
Maksimum Güç Devrinde Tork 227.9 N.m (4000 d/d)
Güç / Ağırlık Oranı 91.7 HP/ton (68.4 W/kg)
Güç / Motor Hacmi Oranı 67.5 HP/litre (50.3 kW/litre)
CO2 Emisyonu 151 g/km
Yakıt Tüketimi 7.5/4.5/5.6 l/100km urban/extra-urban/combined

Performans

0 - 80 km/h 6.9 s
0 - 60 mph
0 - 100 km/h 9.9 s
0 - 160 km/h
80 - 120 km/h (son viteste)
0 - 400 m Hızlanma 17.3 s
0 - 1000 m Hızlanma 31.4 s
Son Sürat 208 km/h (129.3 mph)

Şanzıman ve Aktarma

Şanzıman Türü 5M
Son Vites Dişlisi Oranı 0.69 : 1
Son Dişli Oranı 3.44 : 1
Aktarma FWD (Önden Çekiş)

Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler

Direksiyon Türü rack & pinion PAS
Direksiyon Turu
Dönüş Çapı 11.5 m (37.7 ft)
Süspansiyon (ön) I.MultiLi.CS.ARB.
Süspansiyon (arka) I.DW.CS.
Fren Türü (ön/arka) VeDi/VeDi-S-ABS
Disk Çapı (ön) 288 mm
Disk Çapı (arka) 245 mm
Jantlar (ön) 6J x 15
Jantlar (arka) 6J x 15
Lastikler (ön) 195/65 R 15 V
Lastikler (arka) 195/65 R 15 V



_____________________________

ADANALIYIK ALLAHIN ADAMIYIK ...


354 Mesaj
25 Nisan 2009; 19:54:57 


Sevgili Arkadaşlar,

Güzel 5.5 kasa resimlerinden birkaç tane daha ekleyelim.. İçimiz açılsın.

0


0


0


Ekteki dosya (3)


_____________________________

ADANALIYIK ALLAHIN ADAMIYIK ...


253 Mesaj
25 Nisan 2009; 20:30:06 

Hüseyin Adanalim, bu ne hizli, bu ne sahane, bu ne muhtesem, bu ne cömert bir paylasim Çukurovalim.

Seni kutluyor ve saglik dolu günler diliyorum. Sencileyin otomobil tutkunlarinin FDH'de sayisi daha da artmali, ki burasi hakikaten devasa bir centilmenler kulübü halini alsin.

3C kasa (B6 kasa) VW Passat'in yeri tabi ki ayri. Çünkü o en yeni, en alimli, en elegant kasa.

Lakin su da bir gerçektir ki, D segmentinde Passat'in liderlige oturmasi ve -en azinda Türkiye yollarinda- ALMAN TANKI PASSAT algisinin insanlarin aklina yerlesmesi, B5.5 kasa sayesinde olmustur...

Eskiden de Alman tanki olarak Panther vardi, Elefant vardi, Tiger vardi, halen bir Leopard 2 var ki, karsisina çikani hacamat eder, hic affetmez! Ama onlar ba$ka

Buyrun Efsanevi Ramstein grubundan kan donduran bir parça esliginde Leopard 2 vs. T90. Konuyu dagittigimi düsünmüyorsunuzdur umarim. Fakat ne yapayim, bilinçaltimdaki Alman arabalari sevdasi Etna Yanardagi gibi patladi!



Edit: yanlis videoyu koymusuz!



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LagrangePasha -- 25 Nisan 2009; 20:31:12 >


_____________________________

Teröre Lanet Olsun


354 Mesaj
25 Nisan 2009; 21:24:38 


Sevgili LagrangePasha,

Güzel duygu ve ifadelerin için çok teşekkür ediyorum.

Bende de "3C kasa (B6 kasa) VW Passat'in yeri tabi ki ayrı" . Ancak herşey imkan meselesi. B6 kasaların bir iki resminden aşağıya koydum. Yani bu resimlerin üzerine söze hacet yok. Sözün bittiği yer burası. Saygılarımla.

quote:

Orjinalden alıntı: LagrangePasha

Hüseyin Adanalim, bu ne hizli, bu ne sahane, bu ne muhtesem, bu ne cömert bir paylasim Çukurovalim.

Seni kutluyor ve saglik dolu günler diliyorum. Sencileyin otomobil tutkunlarinin FDH'de sayisi daha da artmali, ki burasi hakikaten devasa bir centilmenler kulübü halini alsin.

3C kasa (B6 kasa) VW Passat'in yeri tabi ki ayri. Çünkü o en yeni, en alimli, en elegant kasa.

Lakin su da bir gerçektir ki, D segmentinde Passat'in liderlige oturmasi ve -en azinda Türkiye yollarinda- ALMAN TANKI PASSAT algisinin insanlarin aklina yerlesmesi, B5.5 kasa sayesinde olmustur...

Eskiden de Alman tanki olarak Panther vardi, Elefant vardi, Tiger vardi, halen bir Leopard 2 var ki, karsisina çikani hacamat eder, hic affetmez! Ama onlar ba$ka

Buyrun Efsanevi Ramstein grubundan kan donduran bir parça esliginde Leopard 2 vs. T90. Konuyu dagittigimi düsünmüyorsunuzdur umarim. Fakat ne yapayim, bilinçaltimdaki Alman arabalari sevdasi Etna Yanardagi gibi patladi!



Edit: yanlis videoyu koymusuz!



0


0


0


Ekteki dosya (3)


_____________________________

ADANALIYIK ALLAHIN ADAMIYIK ...


354 Mesaj
25 Nisan 2009; 21:28:05 


Birkaç da 6CC kasa resmi koyalım da olayın vahameti daha iyi anlaşılsın. Saygılarımla....

0


0


0


Ekteki dosya (3)


_____________________________

ADANALIYIK ALLAHIN ADAMIYIK ...


354 Mesaj
25 Nisan 2009; 21:32:01 


Pardon, yanlışlıkla B6 kasa içine ait fotolardan koydum. 6 CC kasa resimlerinden koyalım da tam olsun.. Saygılarımla...

0


0


0


Ekteki dosya (3)


_____________________________

ADANALIYIK ALLAHIN ADAMIYIK ...


354 Mesaj
25 Nisan 2009; 21:35:07 


Birkaç da 6CC kasanın içine ait fotolardan koyuyorum. Saygılar...

0


0


0


Ekteki dosya (3)


_____________________________

ADANALIYIK ALLAHIN ADAMIYIK ...


354 Mesaj
2 Mayıs 2009; 23:39:06 



2003 - Volkswagen - Passat 2.0 TDI

Genel Bilgiler
Marka Volkswagen
Model Passat 2.0 TDI
Üretim Yılı 2003
Ülke
Tasarımcı
Üretim Adedi
Model Kodu
Model Ailesi
Karoser ve Boyutlar
Karoser Tipi 4/5S SAL
Kapı Sayısı 4
Dingil Mesafesi 2703 mm (106.4 in)
Ön İz Genişliği 1515 mm (59.6 in)
Arka İz Genişliği 1515 mm (59.6 in)
Uzunluk 4703 mm (185.2 in)
Genişlik 1746 mm (68.7 in)
Yükseklik 1462 mm (57.6 in)
Yerden Yükseklik
Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1.74
Ağırlık 1445 kg (3182.8 lb)
Ağırlık Dağılımı (ön/arka)
Yakıt Kapasitesi 62 litre (13.6 Imp gal , 16.4 US gal)

AerodinamikHava Sürtünme Katsayısı 0.27
Ön Kesit Alanı 2.17
Cx 0.59

Motor Özellikleri
Motor Üreticisi Volkswagen
Motor Yeri Ön
Motor Yerleşimi Enlemesine
Motor Yapısı cast iron block & light alloy head
Soğutma Türü Su
Motor Tipi SOHC
Silindir Sayısı ve Yerleşimi S-4
Silindir Başına Subap Sayısı 2 (Toplam 8 Adet)
Motor Hacmi 1968 cc (120.1 cu in)
Çap 81 mm (3.19 in)
Strok 95.5 mm (3.76 in)
Çap / Strok Oranı 0.85
Silindir Başına Düşen Hacim 492 cc/silindir (30.02 cu in/silindir)
Krank Ana Yatak Sayısı 5
Sıkıştırma Oranı 18.5 : 1
Yakıt Besleme Tipi direct diesel inj.
Hava Besleme Türü Turbo D.
Kompresör Tipi
İntercooler Türü
Katalitik Konvertör Var
Maksimum Motor Gücü 134 HP (99.9 kW)
Maksimum Güç Devri 4000 d/d
Maksimum Tork 335 N.m (247.2 lb.ft , 34.2 kg.m)
Maksimum Tork Devri 1900 d/d
Maksimum Güç Devrinde Tork 238.5 N.m (4000 d/d)
Güç / Ağırlık Oranı 92.7 HP/ton (69.2 W/kg)
Güç / Motor Hacmi Oranı 68.1 HP/litre (50.8 kW/litre)
CO2 Emisyonu 162 g/km
Yakıt Tüketimi 8.2/4.8/6.1 l/100km urban/extra-urban/combined

Performans
0 - 80 km/h 6.8 s
0 - 60 mph
0 - 100 km/h 9.8 s
0 - 160 km/h
80 - 120 km/h (son viteste)
0 - 400 m Hızlanma 17.2 s
0 - 1000 m Hızlanma 31.3 s
Son Sürat 211 km/h (131.1 mph)

Şanzıman ve Aktarma
Şanzıman Türü 6M
Son Vites Dişlisi Oranı 0.56 : 1
Son Dişli Oranı 3.88 : 1
Aktarma FWD (Önden Çekiş)

Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler
Direksiyon Türü rack & pinion PAS
Direksiyon Turu
Dönüş Çapı 11.5 m (37.7 ft)
Süspansiyon (ön) I.MultiLi.CS.ARB.
Süspansiyon (arka) I.DW.CS.
Fren Türü (ön/arka) VeDi/VeDi-S-ABS
Disk Çapı (ön) 288 mm
Disk Çapı (arka) 245 mm
Jantlar (ön) 6J x 15
Jantlar (arka) 6J x 15
Lastikler (ön) 195/65 R 15 V
Lastikler (arka) 195/65 R 15 V




_____________________________

ADANALIYIK ALLAHIN ADAMIYIK ...


354 Mesaj
2 Mayıs 2009; 23:46:58 


2003 - Volkswagen - Passat TDI Automatic

Genel Bilgiler

Marka Volkswagen
Model Passat TDI Automatic
Üretim Yılı 2003
Ülke
Tasarımcı
Üretim Adedi
Model Kodu
Model Ailesi

Karoser ve Boyutlar

Karoser Tipi 4/5S SAL
Kapı Sayısı 4
Dingil Mesafesi 2702 mm (106.4 in)
Ön İz Genişliği 1515 mm (59.6 in)
Arka İz Genişliği 1513 mm (59.6 in)
Uzunluk 4703 mm (185.2 in)
Genişlik 1746 mm (68.7 in)
Yükseklik 1462 mm (57.6 in)
Yerden Yükseklik
Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1.74
Ağırlık 1685 kg (3711.5 lb)
Ağırlık Dağılımı (ön/arka)
Yakıt Kapasitesi 62 litre (13.6 Imp gal , 16.4 US gal)

Aerodinamik

Hava Sürtünme Katsayısı 0.27
Ön Kesit Alanı 2.17
Cx 0.59

Motor Özellikleri

Motor Üreticisi Volkswagen
Motor Yeri Ön
Motor Yerleşimi Enlemesine
Motor Yapısı cast iron block & light alloy head
Soğutma Türü Su
Motor Tipi DOHC
Silindir Sayısı ve Yerleşimi V-6
Silindir Başına Subap Sayısı 4 (Toplam 24 Adet)
Motor Hacmi 2496 cc (152.32 cu in)
Çap 78.3 mm (3.08 in)
Strok 86.4 mm (3.4 in)
Çap / Strok Oranı 0.91
Silindir Başına Düşen Hacim 416 cc/silindir (25.39 cu in/silindir)
Krank Ana Yatak Sayısı 4
Sıkıştırma Oranı 18.5 : 1
Yakıt Besleme Tipi direct diesel inj.
Hava Besleme Türü Turbo D.
Kompresör Tipi
İntercooler Türü
Katalitik Konvertör Var
Maksimum Motor Gücü 177 HP (132 kW)
Maksimum Güç Devri 4000 d/d
Maksimum Tork 370 N.m (273.1 lb.ft , 37.7 kg.m)
Maksimum Tork Devri 1500 d/d
Maksimum Güç Devrinde Tork 315.1 N.m (4000 d/d)
Güç / Ağırlık Oranı 105 HP/ton (78.3 W/kg)
Güç / Motor Hacmi Oranı 70.9 HP/litre (52.9 kW/litre)
CO2 Emisyonu 222 g/km
Yakıt Tüketimi 12.3/6.3/8.4 l/100km urban/extra-urban/combined

Performans

0 - 80 km/h 6.5 s
0 - 60 mph
0 - 100 km/h 9.6 s
0 - 160 km/h
80 - 120 km/h (son viteste)
0 - 400 m Hızlanma 16.9 s
0 - 1000 m Hızlanma 30.7 s
Son Sürat 221 km/h (137.4 mph)

Şanzıman ve Aktarma

Şanzıman Türü 5A
Son Vites Dişlisi Oranı 0.74 : 1
Son Dişli Oranı 2.98 : 1
Aktarma AWD (Tüm Tekerleklerden Çekiş)

Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler

Direksiyon Türü rack & pinion PAS
Direksiyon Turu
Dönüş Çapı 11.5 m (37.7 ft)
Süspansiyon (ön) I.MultiLi.CS.ARB.
Süspansiyon (arka) I.DW.CS.
Fren Türü (ön/arka) VeDi/VeDi-S-ABS
Disk Çapı (ön) 312 mm
Disk Çapı (arka) 256 mm
Jantlar (ön) 7J x 16
Jantlar (arka) 7J x 16
Lastikler (ön) 205/55 R 16 W
Lastikler (arka) 205/55 R 16 W



_____________________________

ADANALIYIK ALLAHIN ADAMIYIK ...


354 Mesaj
2 Mayıs 2009; 23:59:26 

Birkaç tane de B5 kasa resimlerinden koyalım... Saygılarımla...

0


0


0


local://upfiles/477290/0B19E52A7CFE4F29854B690F60E28F87.jpg

local://upfiles/477290/CBC251719CFF48928839DDDD5AC2974B.jpg

local://upfiles/477290/B971B045823348529197A9AE566F086D.jpg


Ekteki dosya (3)


< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huseyinn06 -- 22 Mayıs 2009; 12:28:07 >


_____________________________

ADANALIYIK ALLAHIN ADAMIYIK ...


354 Mesaj
16 Mayıs 2009; 22:23:28 

Sevgili Arkadaşlar,

B5.5 kasa 2002-2005 Passat kullanan arkadaşlar tecrübe ve izlenimlerini paylaşırlar ise bu başlık daha da yararlı olur. Çorbada tuzumuz bulunsun diyen veya demeyen herkese teşekkürler...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huseyinn06 -- 16 Mayıs 2009; 22:24:30 >


_____________________________

ADANALIYIK ALLAHIN ADAMIYIK ...


 
792 Mesaj
17 Mayıs 2009; 2:42:25 

2001 model 1.9 TDİ Comfortline'ım var hoşuma giden özellikler;
- Arabanın camları açıkken anahtarla kitlersem camları kapatıyor,
- Araç içi Hareket sensörü var çoçuklar uyuyorken kitlersem uyandıklarında alarm çalıyor ama bu çoçuklarıda daha da çok korkutuyor
- Çoçuklara özel yükselebilen koltukları var hoşuma gidiyor
- Bagaj da extra çakmaklık varki uzun yolda elektirikli buzdolabı için hoş bi durum
- Torpido da sogutma var
- Yagmur sensörü var
- Hız sabitleme de gerekten hoş bi kullanıma sahip

sizinde sevdikleriniz varsa yazarmısınız.


_____________________________



354 Mesaj
18 Mayıs 2009; 22:14:47 


Teşekkürler Osmanselim,

Diğer arkadaşların da katkı ve paylaşımlarını bekliyoruz. Saygılar...


_____________________________

ADANALIYIK ALLAHIN ADAMIYIK ...
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » Markalar » Vw » [b]2002-2005 MODEL PASSATLAR HAKKINDA[/b]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.582