- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
öksürüğü kesmek için ne yapmalıyım ?
Bu konudaki kullanıcılar:
 
53
Cevap
1
Favori
113141
Tıklama
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


3244 Mesaj
17 Nisan 2009; 2:47:17 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

beyler yaklaşık 3 hafta önce grip oldum doktora gittim bir haftada geçti ama 3 haftadır deli gibi öksürüyorum. Öksürük ilacı aldım bunu aldım yok kâr etmiyor. Doğal olarak öksürüğü kesmek için ne yapabilirim?
_____________________________



1593 Mesaj
17 Nisan 2009; 2:50:44 

ilik balli sut icmeni tavsiye ederim seni biraz rahatlatir, en kotu ihtimalle iskoc viskici ic adamin bogazini desiyor valla, oksurugu birak nefesi bile kesiyor
_____________________________


College of Engineering 2010/2014-Univeristy Park, PA


12465 Mesaj
17 Nisan 2009; 2:55:49 

Ilık ballı süt veya şekerli ılık su; olmadı arkadaşın dediği gibi sert bi içki yudumlayabilirsin.
_____________________________



1497 Mesaj
17 Nisan 2009; 2:57:29 

ılık ballı süt yumuşatır boğazını..süt sevmem diyorsan ılık suya bal katıp,birazda limon sıkarak içebilirsin..umarım faydası olur
_____________________________



194 Mesaj
17 Nisan 2009; 3:04:05 

pekmezin içine karabiber (bolca) ve biraz limon sık
_____________________________



8611 Mesaj
17 Nisan 2009; 3:17:47 

sigara içiyorsan normal

ben her gece yatmadan önce asprin içip yattım 1 haftada geçti
_____________________________

2015 Seat Leon 5F 1.6 TDI 110 Manuel Style Beyaz

2015 VW Golf 7 1.2 TSI 110 Manuel Comfortline Tungsten Gri


3244 Mesaj
17 Nisan 2009; 3:19:41 

sigara içiyorum. Öksürük başladığından beri mentollü marlboro kullanmaya başladım...

dediklerinizi deneyeceğim
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



405 Mesaj
17 Nisan 2009; 3:23:26 

Bnde geçen yaz bu zamanlar Oksurdum oyle 2-3 hafta doktora gıttım dedı bronşit

lan 1 ay geçtı azımdan burnumdan kan geldı

gıttık doktora demesınmı verem :S

bence 2-3 haftadır geçmedıyse bı daha doktora gıt Koca karı ılaçlarıyla olcak ış dııl
_____________________________



"Yüksel Türk Senin için yüksekliğin hududu yoktur.İşte parola budur."
M.Kemal Atatürk


 
517 Mesaj
17 Nisan 2009; 3:25:21 

Öksürmekten uyuyamadım bugün ılık su içiyorum ama onun faydasını göremeyince naneli şeker aldım uyuyacağım zaman bi tane yiyorum kesti öksürüğümü rahatladım biraz
_____________________________



3508 Mesaj
17 Nisan 2009; 3:27:17 

Annem hep elmayı kabuklarıyla doğrayıp, içine gene kabuklarıyla küçük parçalar halinde kestiği limondan atar ve üzerine bir miktar nane de koyduktan sonra su ekleyip kaynatır.
Sıcak olarak günde 2-3 kez içersen 2 günde öksürüğü kesiyor. Tadı acı olabiliyor biraz. İçerisine şeker eklersin hallolur. Hatta bal eklersen çok daha iyi gelir.
_____________________________

Devlete bile kapalı zarfta yapılan mal bildirimini millet imza yapmış. Vay be.


501 Mesaj
17 Nisan 2009; 4:33:58 

Öksürmek acının ilacıdır nasıl mı? İlk öksürmeden kendinizi cimcikleyin sonrada aynı işlemi öksürürken deneyin. Hadi bakalım


992 Mesaj
17 Nisan 2009; 4:44:21 

ballı ıhlamur, öksürürken boğazın yada göğsün acıyorsa çok rahatlatır
_____________________________



3923 Mesaj
17 Nisan 2009; 4:46:27 


quote:

Orjinalden alıntı: ::ExtremE::

beyler yaklaşık 3 hafta önce grip oldum doktora gittim bir haftada geçti ama 3 haftadır deli gibi öksürüyorum. Öksürük ilacı aldım bunu aldım yok kâr etmiyor. Doğal olarak öksürüğü kesmek için ne yapabilirim?


bence bi uzmana görün bronşit olabilirsin. Grip dediğin 1 hafta sürer. Antibiyotik tedavisi lazım sana


8081 Mesaj
17 Nisan 2009; 8:38:55 

ekinezya çayı iç
_____________________________

birinci sayfa, ilk mesaj günceldir :)http://forum.donanimhaber.com/m_46528250/tm.htm email:ferhatde@hotmail.com


596 Mesaj
17 Nisan 2009; 8:56:45 

Sigarayı azaltmadan geçmiyor o sinir öksürük.


Bol bol ballı ıhlamur,ballı süt falan iç ve sigarayı mümkünse azalt(günlük 2-3 ) bu şekilde birkaç güne kadar geçiyor.


Geçmiş olsun.
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
17 Nisan 2009; 10:38:57 

Başımdan geçen kısa bir olay anlatayım hocam sana öksürüğü hafife alma.

2002 senesinde bende grip olmuştum. Öksürük falan bir hastaneye gittim adam muayane etti şurup ve antibiyotik verdi neyse ben bunları içtim bitirdim ne hikmetse 3-4 hafta öksürdüm. Yine aynı doktora gittim yine aynı ilaçları verdi bu sefer almadım tabi gittim hemen başka hastaneye dedim böyle böyle ben öksürüyorum bu adam bana paso şurup veriyor. Dedi gel bir röntgen çekelim kan tahlili yapalım. Neyse yaptık onları adam demez mi sen tüberküloz olmuşsun yani verem. Apar topar hastaneye yattım 3 ay. Yani sen sen ol öksürüğü hafife alma git bir röntgen çektir. Hiçbirşeyden kaçmayın. Geçmiş olsun.


2639 Mesaj
17 Nisan 2009; 10:48:14 

"asist" şurup. eczaneden al ,dene.
_____________________________



2342 Mesaj
17 Nisan 2009; 10:56:37 

Dostum sana şimdi süper bir tavsiye vereceğim koca karı yöntemi gibi gelecek ama inan ki değil.

Ballı sütle falan uğraşma.

Akşam uyumadan önce sırt üstü yat. Göğüs bölgene bal sür. (Tam ciğerlerinin üstüne gelecek şekilde, biraz da bol sür incecik tabaka yapma). Üstüne ayı gibi karabiber at. Sonra üstünü yumuşakça bastırmadan Rulo Kağıt ile kapat. Dikkatlice üstüne T şörtünü Pijamanı giy. Sabah kalktığında tüm bal ciğerlerinden içeri geçmiş olacak. Ve oradaki bütün bakteri makteri artık ne varsa hipertonik ortamda kalacak.

Çok tuhaf ve saçma geliyor biliyorum ama eğer bir mikropdan dolayı falan öksürüyorsan sabaha yumuşacık bir boğazla uyanacaksın ve bir daha öksürmeyeceksin.

_____________________________



748 Mesaj
17 Nisan 2009; 11:01:03 


quote:

Orjinalden alıntı: ::ExtremE::

beyler yaklaşık 3 hafta önce grip oldum doktora gittim bir haftada geçti ama 3 haftadır deli gibi öksürüyorum. Öksürük ilacı aldım bunu aldım yok kâr etmiyor. Doğal olarak öksürüğü kesmek için ne yapabilirim?


Aynı dert bendede vardı 3 haftadır en sonunda yıllardır doktor yüzü görmediğim halde gittim Antibiyotik ve şurup verdi

sıgara içiyorsan içme Asılıyorsan fazla asılma (enerjini fazla harcama) ilaçlarını düzenli kullan iyi beslen geçer

_____________________________

l


97 Mesaj
17 Nisan 2009; 12:21:30 

KENDİNİ İDAM ET SORN KÖKÜNDEN GİDER ÖKSÜEMEZSİN
_____________________________



1922 Mesaj
17 Nisan 2009; 12:34:03 

hahahahahaha alemsınız valla heee.sigara malboro olsunda mentollü olsun diyenlerdensin sende he

bolca karabıberlı ıhlamur iç kendıne gelırsın
_____________________________



3508 Mesaj
17 Nisan 2009; 17:35:15 


quote:

Orjinalden alıntı: koraytugay

Dostum sana şimdi süper bir tavsiye vereceğim koca karı yöntemi gibi gelecek ama inan ki değil.

Ballı sütle falan uğraşma.

Akşam uyumadan önce sırt üstü yat. Göğüs bölgene bal sür. (Tam ciğerlerinin üstüne gelecek şekilde, biraz da bol sür incecik tabaka yapma). Üstüne ayı gibi karabiber at. Sonra üstünü yumuşakça bastırmadan Rulo Kağıt ile kapat. Dikkatlice üstüne T şörtünü Pijamanı giy. Sabah kalktığında tüm bal ciğerlerinden içeri geçmiş olacak. Ve oradaki bütün bakteri makteri artık ne varsa hipertonik ortamda kalacak.

Çok tuhaf ve saçma geliyor biliyorum ama eğer bir mikropdan dolayı falan öksürüyorsan sabaha yumuşacık bir boğazla uyanacaksın ve bir daha öksürmeyeceksin.



Sen ciddimisin ya?
_____________________________

Devlete bile kapalı zarfta yapılan mal bildirimini millet imza yapmış. Vay be.


19 Mesaj
17 Nisan 2009; 17:39:54 

kara turp suyuyla balı karıştır iç ben öle yapıom 1-2 güne geçiyo
_____________________________

Avatar : The Last Airbender Fan Club


2342 Mesaj
17 Nisan 2009; 17:42:48 


quote:

Orjinalden alıntı: jedi_master



Sen ciddimisin ya?


Dostum denemeyen bilmez. Aklınızda olsun kışın falan ciğerler dolarsa ayı gibi balgam öksürüyorsanız bir gece şu dediğimi deneyin. İnanılmaz geliyor biliyorum ama deri tüm balı içine alıyor artık ne oluyor bilmiyorum sabaha sadece biraz yapış yapış oluyor vücut ama öksürük adına hiçbir şey kalmıyor.

Koca karı ilaçlarıyla falan otla bitkiyle hiç işim olmaz ama bunu annem seneler önce zorla yaptığında o kadar rahatlamıştım ki.

_____________________________



556 Mesaj
17 Nisan 2009; 17:43:06 


quote:

Orjinalden alıntı: koraytugay

Dostum sana şimdi süper bir tavsiye vereceğim koca karı yöntemi gibi gelecek ama inan ki değil.

Ballı sütle falan uğraşma.

Akşam uyumadan önce sırt üstü yat. Göğüs bölgene bal sür. (Tam ciğerlerinin üstüne gelecek şekilde, biraz da bol sür incecik tabaka yapma). Üstüne ayı gibi karabiber at. Sonra üstünü yumuşakça bastırmadan Rulo Kağıt ile kapat. Dikkatlice üstüne T şörtünü Pijamanı giy. Sabah kalktığında tüm bal ciğerlerinden içeri geçmiş olacak. Ve oradaki bütün bakteri makteri artık ne varsa hipertonik ortamda kalacak.

Çok tuhaf ve saçma geliyor biliyorum ama eğer bir mikropdan dolayı falan öksürüyorsan sabaha yumuşacık bir boğazla uyanacaksın ve bir daha öksürmeyeceksin.



yok canım estağfurullah
_____________________________




194 Mesaj
17 Nisan 2009; 17:43:48 

bir miktar bala zencefil dök karıştır karıştır 1-2 çay kaşığı ye her gün ya da her öğün (çok yemeee) iyi gelir
_____________________________



556 Mesaj
17 Nisan 2009; 17:45:50 

tarçınlı bal
_____________________________




2342 Mesaj
17 Nisan 2009; 17:46:16 

İnanılmaz geliyor benim yöntemim biliyorum ama ben ne bal satıyorum ne kağıt rulo satıyorum.

Sadece aklınızda bulunsun hasta olursanız ve ciğerleriniz dolmuş gibi hissederseniz bir deneyin sadece.

Denemekten zarar gelmez.

Sonra konuşalım. Şu an inandırıcı gelmiyor biliyorum ama acaip etkili bir yöntem.

_____________________________



839 Mesaj
17 Nisan 2009; 17:52:08 

Boğazını tıka bir bezle, hava geçmicek şekilde
_____________________________

Dizel artı ticari deyip ezme, düşün o motorda yatan hayvanı

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
17 Nisan 2009; 18:03:00 

ben pekmez yapıyorum ciddende kesiyor


 
169 Mesaj
17 Nisan 2009; 20:15:40 

bi parça lokumun üzerine karabiber ek ağzında çiğnemeden yut. (lokum şu iki bisküvi arasına konup yenen tipten olanlardan, ihtiyar insanların evinde genelde bulunur)
_____________________________



4948 Mesaj
14 Haziran 2009; 21:44:28 

grip falan değilim sadece kuru öksürük ne yapabilirim pratik yol söyleyin
_____________________________

G.S.S YE GARABETİNE HAYIR ....


4948 Mesaj
14 Haziran 2009; 21:51:10 

kardeşim için
_____________________________

G.S.S YE GARABETİNE HAYIR ....


670 Mesaj
14 Haziran 2009; 21:53:20 

Annem ballı karabiber yapar ben de yerdim. Bu geçiririrdi. Bir dene istersen.
_____________________________

Dear Resident,
The time we spent together however long it was meant the world to me. I would love to see you again, but unfortunately, I cannot. You see, I am a ghost. I can't only materialize once every decade on the anniversary of my death. I chose to spend my one day among the living with you, sweet... Resident. Perhaps we will meet again in another decade, provided you keep your figure.
Until then, all my love from the beyond,
Barney

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
14 Haziran 2009; 22:55:48 

sıgarayı bırakmakla baslayabilirsin :D


92 Mesaj
14 Haziran 2009; 22:58:22 

biraz iğrenç gelebilir ama, süt ve sarımsak.. çok iyi gelir.. ister sütün içine at sarımsağı, ister yut
_____________________________


..


1451 Mesaj
4 Ekim 2009; 19:41:58 


quote:

Orijinalden alıntı: kiloverecegim

Dostum sana şimdi süper bir tavsiye vereceğim koca karı yöntemi gibi gelecek ama inan ki değil.

Ballı sütle falan uğraşma.

Akşam uyumadan önce sırt üstü yat. Göğüs bölgene bal sür. (Tam ciğerlerinin üstüne gelecek şekilde, biraz da bol sür incecik tabaka yapma). Üstüne ayı gibi karabiber at. Sonra üstünü yumuşakça bastırmadan Rulo Kağıt ile kapat. Dikkatlice üstüne T şörtünü Pijamanı giy. Sabah kalktığında tüm bal ciğerlerinden içeri geçmiş olacak. Ve oradaki bütün bakteri makteri artık ne varsa hipertonik ortamda kalacak.

Çok tuhaf ve saçma geliyor biliyorum ama eğer bir mikropdan dolayı falan öksürüyorsan sabaha yumuşacık bir boğazla uyanacaksın ve bir daha öksürmeyeceksin.




Bende hiç işe yaramadı acaba bronişt mi oldum.
_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Ekim 2010; 22:16:52 

Bende çok pis öksürüyom küçükken bogmacaydım nasıl geçtiyse geçti ama şimdi yine bogmaca gibi öksürüyom gidip bi ballı süt içem


 
12 Mesaj
5 Ekim 2010; 22:35:37 

tereyağıyla pekmezi karıştır tavada altını yak biraz ısınsın iç tadı kötü ama çok faydası oluyor
_____________________________


Burası İstanbul-Ayazma! Burada 3100 konutluk yeni bir yaşam merkezi kuruyoruz. Yüzde 87'si yeşil alan olacak. İçinde golf sahası bile olacak! Hep hayal ederdim, "10. kattaki evin bahçesi olur mu?" diye. Yaptım, olacak! Çünkü bu ülkede herkes havuzlu, güzel, kaliteli bir evde oturmayı hak ediyor! Burada havuzlar olacak. Bir tanesi tam 130 metre kare! Burada meydan var, mağazalar var, her şey var. Burada bir yaşam var! Burası enerjisini kendi üretecek. Elektriğiniz yüzde 20 daha ucuz olacak. Bu yeni projemizde 10 bin lira peşinat veren herkes ev sahibi olacak. İnşaata başladık bile! HAHAHAHAHAHA!!!

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
6 Ekim 2010; 22:49:45 


quote:

Orijinalden alıntı: Cracker-16

tereyağıyla pekmezi karıştır tavada altını yak biraz ısınsın iç tadı kötü ama çok faydası oluyor


Konuyu kirletme faydasız


3 Mesaj
6 Ekim 2010; 22:52:29 

Çözüm kolay aslında bir ay oksureceksin sonra geçiyor bende ise yaradı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


740 Mesaj
6 Ekim 2010; 22:59:42 

ciğer kopcak gibi öksütüyorum..verem merem olmayak

millette bi sağlık ocağına git diyip duruyolar... anlamıyorum sağlık ocağı sırtı dinlemeyle bronsit-verem-üşütme vs oldugunu anlıyor süper bunlar ya
_____________________________

........


663 Mesaj
10 Aralık 2011; 21:49:59 

Ya arkadaşlar bende hasta felan değilim arada sırada bi öksürük krizi tutuyor ama arada sırada dediğimede bakmayın siz 10 dk aralıksız öksürük tutuyor
_____________________________


Packard Bell Easynote TS11 HR-510TK / Intel Core i5 / turbo 3.2 ghz / 4 gb ram / 1 gb nvidia geforce gt520m cuda ekran kartı


663 Mesaj
10 Aralık 2011; 21:58:51 

Lütfen şu anda forumda olanlar acil cevap ayyy çok kötüyüm yaaa
_____________________________


Packard Bell Easynote TS11 HR-510TK / Intel Core i5 / turbo 3.2 ghz / 4 gb ram / 1 gb nvidia geforce gt520m cuda ekran kartı


2342 Mesaj
10 Aralık 2011; 22:20:17 

bana da oluyor dostum rezalet bir şey.
yaz gelince geçecek herhalde
_____________________________



315 Mesaj
10 Aralık 2011; 22:24:13 

Bazı geceler öksürükten uykumdan uyandığımı yada uyuyamadığımı bilirim. Böyle nöbetler geldiğinde;
Bir bardağın içine Sıcak su, Bal, Karabiber ve limon karıştırıp güzelce içiyorsun rahat rahat uyuyorsun
_____________________________



 
318 Mesaj
10 Aralık 2011; 22:24:49 

Bendede öksürük boğazdan geliyor ciğerden değil.
Genelde gece yatınca başlıyor mide sorunlarım var reflüden midir acep.
_____________________________



308 Mesaj
10 Aralık 2011; 22:27:50 

Bende 1 aya yakın kuru öksürük geçirmiştim en sonunda doktora gitmiştim yüksek dozlu bir ilaç vermişti sadece geceleri alınanlardan geçmişti.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

>implying implications
also bait


 
318 Mesaj
11 Aralık 2011; 0:13:23 

quote:

Orijinalden alıntı: normal73

Bende 1 aya yakın kuru öksürük geçirmiştim en sonunda doktora gitmiştim yüksek dozlu bir ilaç vermişti sadece geceleri alınanlardan geçmişti.

Sende sadece geceleri mi öksürüyordun
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



308 Mesaj
11 Aralık 2011; 12:41:41 

quote:

Orijinalden alıntı: mozturkgss


Sende sadece geceleri mi öksürüyordun

Evet, öyle oluyor geceleri çok fena bastırıyordu.
_____________________________

>implying implications
also bait


 
43 Mesaj
9 Aralık 2012; 18:13:36