- x
98 palio 1.4 el var. Turbo taktırmayı dusunuyorum
14 Cevap3414 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
397 Mesaj
10 Nisan 2009; 3:49:23 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

98 palio 1.4 el var. Turbo taktırmayı dusunuyorum..

fiyat aldım.500 ytl turbonun fiyatı + motor modıfıyesı ( tam bır fıyat soylemıyorlar) asagı yukarı 700 e gelıcekmıs..

%60 oranında performans artısı oluyormus

aranızda turbo taktıran varmı ? memnunmu


4421 Mesaj
10 Nisan 2009; 4:00:58 

aklıma sedicivalvole geldi.




_____________________________



 
397 Mesaj
10 Nisan 2009; 4:03:28 



4421 Mesaj
10 Nisan 2009; 4:14:42 

aracı kasdetmedim ben, forumda sedicivalvole vardı, sana en iyi o cevap verirdi.

Bir de akıncı aklıma gelen diğer isim

Bu saatte aşırı yüklemeden devrelerim yanacak zaten.Yanlışlık varsa idare et :)

İyi geceler


_____________________________



774 Mesaj
10 Nisan 2009; 7:49:17 


quote:

Orjinalden alıntı: YüXeXes26

98 palio 1.4 el var. Turbo taktırmayı dusunuyorum..

fiyat aldım.500 ytl turbonun fiyatı + motor modıfıyesı ( tam bır fıyat soylemıyorlar) asagı yukarı 700 e gelıcekmıs..

%60 oranında performans artısı oluyormus

aranızda turbo taktıran varmı ? memnunmu





Nasıl oluyor bu iş ya?
Bu hesaba göre...
70 HP'lik Palio 1.4 8 Valf motorla 112 Hp olacak.???


_____________________________

IMZAM KURAL DIŞIDIR | | Uymam gereken imza kurallarını okumam icin zorlamayınız.


774 Mesaj
11 Nisan 2009; 11:39:03 



_____________________________

IMZAM KURAL DIŞIDIR | | Uymam gereken imza kurallarını okumam icin zorlamayınız.


4922 Mesaj
11 Nisan 2009; 12:44:06 

500 lira turbo+ 200 lira da motor modifiyesi =700 lira
Motor modifiye işinin daha pahalıya patlayacağını düşünüyorum.
İşin içine bir girersen dönüşün zor olacağı için cebin bayağı bir yanabilir.
Sonra palio o kadar gücü kaldıracak kadar dengeli bir araç mı?
Sonra turbo takıp ne yapacaksınız, gazı kökleyince motor kaputtan uçar gider.


_____________________________

dıgıdık dıgıdık dıgıdık iihühühü



3323 Mesaj
11 Nisan 2009; 13:02:39 

O kadar ucuz maliyetli turbo kit mi uygulanırmış yahu

Hem boşverin Palio gibi güvenlik konusunda yeterli olmayan bi modelde bu tür modifikasyonlara girişerek paranıza yazık etmeyin


_____________________________



742 Mesaj
11 Nisan 2009; 13:04:51 

Turbo takılabilir olmayacak diye bişey yok ama astarı yüzünden pahalıya gelir. Benim eski arabam da 1,2 palioydu bu konuyu biraz araştırmıştım ama sağlıklı bir turbo için 700 tl değil 5-6 bin tlyi gözden çıkarmak gerek. Olay sadece motora turbo takmakla bitmiyor. Aracın bu gücü kaldırabilmesi ve sağlıklı, uzun ömürlü bir şekilde kullanmak için pistonların, aktarma organlarının, frenlerin, jant+lastiklerin vs vs birsürü şeyin değişmesi; ECU'ya remapping yapılması gerekir. Ha ben turboyu taktırır çok zorlamadan birkaç bin km. kullanırım dersen taktır ama bu iş o kadar basit değil.

Edit:Eğer illede güçlü bir Palio istiyorum diyorsan arabanın üzerine 1500-2000 tl verip linkteki gibi bir sportingle takasla.Stock 120hp.
http://www.sahibinden.c...47576WQQpXQQdisplayitem



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serdar_39 -- 11 Nisan 2009; 13:18:06 >


_____________________________



Linea 1,3 Multijet Emotion



4130 Mesaj
11 Nisan 2009; 13:05:47 

Sana 700 TL fiyatı kim verdi

Veren adamın ya hiç bir şeyden haberi yok

yada turbo takmayı motora hava filtesi takmakla falan karıştırıyor

Turbo o kadar basit ve ucuz bir iş değil en başta yapman gerekenler

bu işe ne kadar para ve zaman ayırabilirsin zira paran ve zamanın yok ise

bu işe hiç bulaşma ortalıkta kalırsın

Bu işn ikinci aşaması ise aracına uygun artan gücü karşılayabilecek silindir piston kombinesidir

benzin basınç regülataörüdür bujidir kasnaklardır vs vs dir

yine aracına uygun turbo intercoler seçimi bunları yazması aşırı basit gelsede uygulaması hayli meşakatlidir

aracının gücü artacağı için bunu hızlandırdığın gibi durdurmanda gerekecektir ve bunun için standart frenlerin yetmeyecektir

turbo ile beraber süspansiyon modifiyesi yapman gerekecektir bu modifiyeyi tamamlayabilmen için birde jant lastik

kombinasyonuna ihtiyaç duyacaksın ki arabama turbo taktım diyebilesin bu saydıklarımın ve sayamadıklarımın hepsi sana

maliyet ve zaman olarak yansıyacaktır bunları karşılayabilirim dersen bu iş için kolları sıva yoksa otur oturduğun yerde

bağla bir lpg birde açık hava filtresi gazla gazlayabildiğin kadar


_____________________________

http://forum.donanimhaber.com/m_70018429/mpage_1/f_/key_//tm.htm#70018429


2020 Mesaj
11 Nisan 2009; 14:19:43 

eskiden (şimdide yapılıyormuş) mobllyet motorlara çift motor takmalar,daha güçlü motor takmalar sıkça yapılırdı.bu iş ona benzeyecebilir.eksileri artılardan çok fazla.araba o motoru kaldıracakmı(fren ,yol dengesi vs.)bide satarken yaptığın masrafı alamazsın.üstelik alıcı şüpheyle bakar.sen en iyisi o arabayı sar.üstüne biraz koyup gönlüne göre motoru olan bir araç al.


_____________________________



2040 Mesaj
11 Nisan 2009; 14:42:10 

Araca turbo taktırmak Need for Speed deki gibi kolay değil. Sadece motor olarak düşünürseniz zaten baştan yanlış yoldasınız. Hızlı gitmek dışında ; durabilmeniz , yolda stabil gidebilmeniz lazım. Bunun içinde yeni diskler , yeni amortisörler vs. birsürü şey eklemeniz gerekecek. Benim tavsiyem aracınızı turbolu olan bir araçla değiştirmeniz.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
11 Nisan 2009; 14:56:10 

bir de üstüne çelik piston kolları + dereceli ekzantrik mili + Azotlu yakıt deposu (N2O) + Hava filtresi + 6 kaliperli yarış diskleri + kule gergisi......


çocuk işi mi bu kardeşim NFS mi oynuyosun TAK LPG'ni bin güzel güzel arabana!!!


3782 Mesaj
11 Nisan 2009; 15:18:11 

o arabaya turbo deymez... boşuna masraf


_____________________________

geçme namert köprüsünden alırsa sel alsın seni,yatma çakal gölgesinde yerse aslan yesin seni...


 
250 Mesaj
11 Nisan 2009; 15:36:55 

[font="Arial"]Bahsettiğiniz benim de 2 sene sahip olduğum eski arabam. Emin olun ki ilk su koyverecek olan şanzumanın olacak. O şanzımanın senkromeci arabanın mevcut durumuna bile yetersiz geliyor. Hızlı vites değişimlerinde senkromeç donen dişlileri durdurur. Standart şanzuman standart arabaya bile yetersiz geliyor hızlı değişimde cart ediyor tabiri caizse.
İkinci olarak fren sistemi. Gucun artacak ve eskisinden daha kısa mesafelerde daha yuksek hızlara çıkacaksın. Orneğin mahalle arasında gezerken en basitinden sokağın başından sonuna 70'e ulaşıyorsanız şimdi 110'a ulaşacaksın ve sonuç olarak duramayıp olmadık belalar alacaksın başına
Üçüncü olarak araba viraj kabiliyeti çok duşuk olan ve onden kopmasıyla meşhur bir araç aynı şekilde hızın arttığı için bu da artacak.
Dostum sana dost tavsiyesi sat o arabayı para harcama performans istiyorsan yazık parana harcadığın paraya yazık. Sat 1.6 palio al. Onu da kullandım gerçekten garip bir performansı var 1.6 motor palionun. 9.5 saniye gibi bir 0-100 süresi vardı. Ve çoğu performanslıyım diyen arabayla oynarsın hiç beklenmeyen bir şekilde. Ama frenler ve viraj kabiliyeti onun da rezil. O yuzden palio ile performans tutkundan zararlı cıkacaksın kardeş forumdan biri demişti dersin



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cezmi33 -- 11 Nisan 2009; 15:54:44 >


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » Otomobil Genel » Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel » 98 palio 1.4 el var. Turbo taktırmayı dusunuyorum
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.250