Şimdi Ara

VOGAS DUAL SIRALI SİSTEM DİYORLAR NEDİR ? NE DEĞİLDİR ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
415
Cevap
3
Favori
38.234
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://www.vogasplus.com/vogas.html

    BUNLARI YAZMIŞLAR SİSTESİNDE ŞEMASIDA VAR
    Görüldüğü gibi sıradan sıralı sistemlerde araç ve LPG sistemi arasındaki iletişim aynı kaynakları kullanmaktadır. Bu kaynaklar hem aracı LPG ile çalıştırmak hem de hesaplama yapmak için kullanılınca sistemde yavaşlamalar meydana gelmektedir.Böylece bazı hesaplar tahmini olarak gerçekleştirilmekte ve kusursuz bir çalışma sağlanamamaktadır. VOGAS PLUS DUAL SIRALI SİSTEMde ise arabayı LPG ile çalıştıran sistem ve hesapları yapan sistem ayrı ayrı kaynaklar kullanmaktadır. Bu sayede kusursuz bir çalışma sağlanırken aynı anda eksiksiz analiz ve hesaplamalar yapılabilmektedir. Bu, daha uzun motor ömrü, daha performanslı bir araç daha ekonomik bir sürüş anlamına gelmektedir.
    Sıradan sıralı sistemler yüksek devirlerde LPG sistemini süremediklerinden, kullanıcı bilgisi haricinde aracı benzine alarak bu zorluğu yenmektedir.Bu da aşırı benzin tüketimine sebep olarak sistemin ekonomikliğini azaltmaktadır. VOGAS PLUS ile aracınız tüm devirlerde kusursuz çalışır ve sıradan sistemlerdeki sorunları yaşatmaz. Mevcut araç teknolojisinde 7000 ve üzeri motor devrine ulaşmak mümkün olmadığından 7000 üzeri testler labaratuvarda yapılmış ve sistemin 300 Bin devirde dahi sinyal kaçırmadan çalıştığı belirlenmiştir.
    Sıradan sıralı sistemler kaynaklarındaki dar işlem kapasitesi yüzünden bazı hesaplamaları tahmine dayalı metod ile yaptıklarından LPG ekonomisinde, motor performans ve ömründe kayıplara sebep olmaktadır. VOGAS PLUS son teknoloji ürünü dijital bir sistemdir.Aracınızın motorunun ihtiyaç duyduğu işlem kapasitesinin çok üzerinde kapasiteye sahiptir.Böylece arabanın orjinal sürüş sistemindeki her veriyi değerlendirir. Araç LPG ile çalıştığını hiçbir şekilde farketmez.
    Araca ait tüm verileri değerlendirmeyen sıradan sıralı sistemler, zamanla motorun olması gerekenden daha fazla yıpranmasına sebep olabilir. VOGAS PLUS LPG ile zaten uzayan araç ömrünü daha da uzatarak, hesap hatalarından kaynaklanabilecek erken hasarların önüne geçer.
    Sıradan sıralı sistemlerde aslında istenmeyen, araç sahibinden gizlenen ama sistemlerin yetersizliği sebebi ile mecburen konulmuş bir özellik olan yüksek devirde benzine geçme yerine : Dual sıralı sisteminiz VOGAS PLUS,yüksek devirlerde benzine geçmeyi gerektiren sorunlar yaşamaz.Ancak aracınıza kurulum anında veya daha sonra servislerimizi ziyaret ettiğinizde, seçebileceğiniz opsiyonel bir özelliği ile aracın zorlanma anında zorlanan silindire benzin gönderecek şekilde programlanabilir.Böylece motorunuzun ömrü daha da uzar.
    Sıradan sıralı sistemlerin genelinde aracın orjinal benzin enjektörleri LPG EKÜSÜ üzerinden elektromekanik olarak kontrol edildiğinden yazılımla tek tek yönlendirilemezler. VOGAS PLUS, benzin ve LPG enjektörlerini dijital sürücüler üzerinden kontrol ederek, gerek LPG gerekse orjinal benzin enjektörlerini tek tek zaman duyarlı şekilde sürebilir.bu özellik sayesinde kusursuz yakıt geçişleri sağlanırken, PC programı üzerine bir çok test uygulaması yapılabilmektedir.
    Birçok sıradan sıralı sistem, her marka enjektörle çalışmaz.Ayrıca ne marka enjektör kullanılırsa kullanılsın ortaya çıkabilecek yıpranmalara karşı oluşabilecek debi farklılıklarını dijital olrak engelleyecek donanıma sahip değildir. VOGAS PLUS PC programı ile dünyada üretilen tüm LPG enjektörleri istenildiği gibi ayarlanabilir. Hazırda tanımlı rail tekli , rail çoklu ve kullanıcıya özel enjektör seçenekleri ile kolayca enjektör seçimi yapılabilir.Enjektörlerin kullanılması ile birlikte oluşabilecek aşınmaların getirebileceği debi farklılıkları ise periyodik olarak giderebilir, debi testleri araç üzerinde kolayca yapılabilir.
    Sıradan sıralı sistemlerin otokalibrasyonları %60-70 arası verimliliklerde çalışır. VOGAS PLUS aracın orinal benzin sisteminin yaptığı gibi sadece rölanti devrinde otokalibrasyon işlemini bitirir.Kullanılan %90-95 doğrulukta tamamlanır.kullanılan enjektör çaplarında ustanız aracın ihtiyacına göre hatalı seçim yaptı ise bunu otokalibrasyon sonucunda belirleyip düzeltme yapmanızı sağlar. VOGASPLUS'ın devrim niteliğindeki otokalibrasyon sistemi sayesinde adeta her bir kit , içinde gizli bir mühendis varmış gibi ayarlanır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendel50 -- 30 Mart 2010; 6:58:43 >







  • Hocam bu yazıda ben pek yeni bir şey göremedim.
  • Sıradan sıralı sistemler yüksek devirlerde LPG sistemini süremediklerinden, kullanıcı bilgisi haricinde aracı benzine alarak bu zorluğu yenmektedir.Bu da aşırı benzin tüketimine sebep olarak sistemin ekonomikliğini azaltmaktadır.

    BU İFADE ÇOK İLGİNÇ VARMIDIR BÖYLE BİŞEY ?????? MERAK ETTİM ŞİMDİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendel50 -- 9 Nisan 2009; 17:14:42 >
  • 7000 devire kadar kim araba kullanır birde enjektörlerin çoğunluğu 4000 devirden sonra sürekli açık kalıyor( lpg sistemlerinin çoğunda ) bence reklam Açık kalan enjektörden sonra sinyalıi yakalasan ne olur yakalamasa ne olur
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    Sıradan sıralı sistemler yüksek devirlerde LPG sistemini süremediklerinden, kullanıcı bilgisi haricinde aracı benzine alarak bu zorluğu yenmektedir.Bu da aşırı benzin tüketimine sebep olarak sistemin ekonomikliğini azaltmaktadır.

    BU İFADE ÇOK İLGİNÇ VARMIDIR BÖYLE BİŞEY ?????? MERAK ETTİM ŞİMDİ

    Fazla iddialı bir ifade olmuş...
  • Siteye baktığım anda en aşağıda üçyıldız adını gördüm. Sanırım voltran' ın üreticisi idi. Bana öyle geliyorki voltran adını değiştirip (imaj meselesi) piyasaya bu isimle girmeye çalışıyor...Ben olsam uzak dururdum...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Emre_D


    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    Sıradan sıralı sistemler yüksek devirlerde LPG sistemini süremediklerinden, kullanıcı bilgisi haricinde aracı benzine alarak bu zorluğu yenmektedir.Bu da aşırı benzin tüketimine sebep olarak sistemin ekonomikliğini azaltmaktadır.

    BU İFADE ÇOK İLGİNÇ VARMIDIR BÖYLE BİŞEY ?????? MERAK ETTİM ŞİMDİ

    Fazla iddialı bir ifade olmuş...

    Emre bey, zaten sıradan sıralı sistem demiş, romano kme brc için dememiş yani




  • Farkındayım zaten üstüme alınmadım Yine de iddialı bir laf bence

    Bu arada yeniliklere açık, kendini geliştirmek için uğraşan her firmayı takdir etmek gerekir. Voltran firmasına tüm içtenliğimle Türkiye'de yeni uygulanmaya başlanan yeni sistemlerinin hayırlı olmasını dilerim.

    Saygılarımla...
  • Dual sıralı sisteminiz VOGAS PLUS,yüksek devirlerde benzine geçmeyi gerektiren sorunlar yaşamaz.Ancak aracınıza kurulum anında veya daha sonra servislerimizi ziyaret ettiğinizde, seçebileceğiniz opsiyonel bir özelliği ile aracın zorlanma anında zorlanan silindire benzin gönderecek şekilde programlanabilir.Böylece motorunuzun ömrü daha da uzar.(BURAYA KADAR OLAN BÖLÜM VOGAS PLUS UN İFADELERİ)ZORLANAN SİLİNDİRE BENZİN GÖNDERECEĞİ İFADE EDİLİYOR EĞER CİHAZ İDDEA EDİLDİĞİ KADAR KALİTELİ OLMAZ VE HER DEVİRDE ZORLANACAK OLURSA NE OLACAK LPG DEN ÇOK BENZİN TÜKETECEK YANİ ZOLTARAN GİBİ
  • Emre bey, cihazın voltran olduğunu deşifre etmeseydiniz iyiydi, yeni bir yapılanma içine girmişler...

    Bende kendini geliştirmek için uğraşan her firmayı taktir ediyorum ki, voltran bu işe çok para yatırdı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Emre_D

    Farkındayım zaten üstüme alınmadım Yine de iddialı bir laf bence

    Bu arada yeniliklere açık, kendini geliştirmek için uğraşan her firmayı takdir etmek gerekir. Voltran firmasına tüm içtenliğimle Türkiye'de yeni uygulanmaya başlanan yeni sistemlerinin hayırlı olmasını dilerim.

    Saygılarımla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Berlin_ -- 9 Nisan 2009; 12:55:00 >




  • Yanlış anlaşılmasın, cihaz Voltran değil; Voltran'ın üreticisi Üçyıldız firmasının farklı bir ürünü.
  • BU SAYIKLARI TÜM ÖZELLİKLER BEDİNİ IMP6 KİTTE VAR BENDE VAR BİLİYORUM.

    YANİ BENCE KİTE BAKILIRSA MUHTEMEL OLARAK ALTINDAN DEC2001 MARKASI ÇIKACAK.

    AYRICA BU KADAR GELİŞMİŞ ECUYU KAÇ LPG Cİ AYARLACAK

    BEDİNİ NEDEN BATTI
  • MUSTAFA BEY bedini battıysa kendi beceriksizliğinden battı.
    adamlar yazmış zaten sitelerine otomatik kalibrasyon %90 doğruluk ile oluyor. bu işlemde sistemi zorlaştırmaz kolaylaştırır
  • arkadaşlar haticeye değil neticeye bakmak lazım durun bir ürün azcık kullanılsın yorumları ondan sonra hep beraber yaparız
    bu firma türk firması azcık milliyetçi olalım ülkemizin üreticilerini desteklemek lazım destek olmassa bir yere varılmaz.ben burada peşin hükümlü yazılar yazıldığını görüyorum.acımasız eleştiri yapmayın lütfen.saygılarımla
  • Merhaba;

    Ben vogasplus projesinin yöneticisi Mehmet Akyurek; Müsade ederseniz Dual Sıralı sistem ile ilgili tüm sorularınzı cevaplamaya hazırım...
  • quote:



    Orjinalden alıntı: mendel50

    Sıradan sıralı sistemler yüksek devirlerde LPG sistemini süremediklerinden, kullanıcı bilgisi haricinde aracı benzine alarak bu zorluğu yenmektedir.Bu da aşırı benzin tüketimine sebep olarak sistemin ekonomikliğini azaltmaktadır.

    BU İFADE ÇOK İLGİNÇ VARMIDIR BÖYLE BİŞEY ?????? MERAK ETTİM ŞİMDİ

    Sayın Mendel 50
    Bahsedilen olay 2 sebeple sıralı sistemlerde mevcuttur. Marka model vermeyeceğim. Ancak çoğu kit 5000 - 6000 devir civarında sistemi benzine alır. Bu istenmeyen birşey olduğu için ecu PC yazılımında görünmez. Anlamanız için aracınızı yüksek devirle uzun süre kullanarak benzin tükkettimini izlemeniz lazım..
    Sebep olarak,
    1.Sistem istenen hızda çalışamayabilir
    2.Yüksek devirde LPG enjektörleri sürekli açık kaldığından enjektör ve/veya enjektörü süren elektronik komponent yüksek akım ve dolayısı ile oluşan ısınma sebebi ile yanabilir.

    bunu bilmiyoruz çünkü, farkedecek kadar yüksek devirde sürekli araç kullanmıyoruz.. Benzin sarfiyatını da yakıt geçişlerinde harcanan normal miktardan ayırd edemiyoruz... Marka söylemiyorum ancak vogasplus haricinde kit takılı bir aracın benzin deposunu fulleyip uzun yolda 3-4. vites 6000 devir civari bir süre (gazda !) gidince tekrar fulleyip aslında gazda gittiğinizi zannedip benzin tükkettiğinizi göreceksiniz...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: uysalotogaz

    arkadaşlar haticeye değil neticeye bakmak lazım durun bir ürün azcık kullanılsın yorumları ondan sonra hep beraber yaparız
    bu firma türk firması azcık milliyetçi olalım ülkemizin üreticilerini desteklemek lazım destek olmassa bir yere varılmaz.ben burada peşin hükümlü yazılar yazıldığını görüyorum.acımasız eleştiri yapmayın lütfen.saygılarımla

    Kesinlikle katılıyorum Sistemi görmeden, kullanmadan, kullanıcılarıyla paylaşımda bulunmadan yorum yapmak yerine tebrik etmemiz ve başarılar dilememiz gerekir.
  • Sizi tebrik ediyorum, uysal otogaz. Bazı arkadaşlar daha ürünü kullanmadan yorum yapıyorlar. Bu arkadaşlar sadece yazmak için yazıyorlar, tamamen gereksiz yazışmalar.
  • quote:

    Dual sıralı sisteminiz VOGAS PLUS,yüksek devirlerde benzine geçmeyi gerektiren sorunlar yaşamaz.Ancak aracınıza kurulum anında veya daha sonra servislerimizi ziyaret ettiğinizde, seçebileceğiniz opsiyonel bir özelliği ile aracın zorlanma anında zorlanan silindire benzin gönderecek şekilde programlanabilir.Böylece motorunuzun ömrü daha da uzar.(BURAYA KADAR OLAN BÖLÜM VOGAS PLUS UN İFADELERİ)ZORLANAN SİLİNDİRE BENZİN GÖNDERECEĞİ İFADE EDİLİYOR EĞER CİHAZ İDDEA EDİLDİĞİ KADAR KALİTELİ OLMAZ VE HER DEVİRDE ZORLANACAK OLURSA NE OLACAK LPG DEN ÇOK BENZİN TÜKETECEK YANİ ZOLTARAN GİBİ


    Sayın unalgedik;

    Bu özellik opsiyoneldir, ayrıca zorlanacak olan şey cihaz değil motordur. Motorun zorlanması manifold basınç değerlerinden okunabilir. Tabi her basınç dalgalanması zorlanma değildir. Biz gerçekten zorlanma olduğunu algılayan bir algoritma geliştirdik. Bu dinamometre testleri ile 6 ay boyunca doğrulanmıştır.
    Ancak; bu özellik yumuşak valf kullanan motorlarda yıpranmayı önlemek amacı ile innovatif bir yaklaşım olarak sunulmaktadır. Daha çok Amerikan yapımı araçlarda gerekli olabilmektedir.. Sistem performans korunmasından çok motor ömrü açısından kullanılabilir. Zira sistemin LPG de güç kaybı yoktur.




  • quote:

    Emre bey, cihazın voltran olduğunu deşifre etmeseydiniz iyiydi, yeni bir yapılanma içine girmişler...


    Merhaba...

    Üçyıldız firmasının ithal, yerli çok çeşitli ürünleri var.. Voltran gizlenen bir ürün değildir...
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.