- x
avea da hat kapama
37 Cevap47016 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
12 Mesaj
7 Nisan 2009; 9:23:06 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

iyi günler..
aveada hat kapama işlemi nasıl gerçekleştirilir bu konuda bana yardımcı olabilecek olursa çok sevinirim.

ben telefonunu yoğun kullanan biriyim işim gereği. önceden turkcell kullanıyordum. ama heryöne tarifeleri içerisinde avea daha ucuz geldiği için bi kaç ay önce avea kullanmaya başladım.
ama memnun değilim. arama yapmam da sıkıntı var. müşteri hizmetleri tam bir felaket. ve en önemlisi günce fatura bilgilerimi göremiyorum aveada. (turkcell de online işlemlerden görebiliyordum bunu üstelik ücretsiz.) ve şu an avea benden ara ödeme talep ediyor.

dün avea müşteri hizmetlerini aradım. "tüm müşteri hizmetleri yetkilileri meşgul" denerek bekletildim. 30 dakika sonra görüşmem kendiliğinden sonlandı. yine aradım yine 30 dakika boyunca bağlanamadım. bi müşteri hizmetleri yetkilisine ancak 5. aramam da ulaşabildim belki en azından 2 saat sonra.. ama müşteri hizmetlerinden hattımın kapatılması için avea bayiine uğramam gerektiği söylendi.

artık avea kullanmak istemiyorum.ve bugün bu hat kapama işlemini yaptıracam. bunla ilgili bi kaç sorum olacak.

ben tüm borcumu ödeyip hattımı kapatmak istiyorum. bu mümkün mü? yoksa yine faturamı görmek için fatura dönemini mi beklemeliyim?

o durumda bu ara ödemeyi yapmak zorunda mıyım? yada ara ödemeyi yapmadan hattımı kapatırlar mı?

hattımı kaç günde kapatabilirler?

avea tarafından kandırılmamak için nelere dikkat etmeliyim?

hat kapama işlemimi kanıtlamak için hangi belgeleri almalıyım? (bu konuda biraz araştırma yaptım internette ama net bi bilgiye ulaşamadım yani bu hat kapama talep formu nedir? hat kapama belgesi nedir?)

eğer bu konuda bana yardımcı olabilecekler olursa çok çok sevinirim.


_____________________________



 
12 Mesaj
7 Nisan 2009; 11:07:19 

cevap için çok teşekkür ederim. bir iki saat sonra bayiiye gidip iptal işlemimi başlatıcam. yazmayı unutmuşum aveadan bir başka şikayetimde faturamı e-maili olarak göndermemiş olmasıydı (ilgili işlem için başvuruda bulunmama rağmen) bakalım kapandıktan sonra bana fatura gönderecekler mi?
konuyla ilgili yaşadıklarımı burdan paylaşmaya devam edicem belki ilerde benle aynı sıkıntıyı yaşayan olursa okuyabilsin diye.
yardımlarınızı beklemeye devam ediyorum..


_____________________________



 
12 Mesaj
7 Nisan 2009; 13:31:18 

az önce aveaya bayiinden hat iptal talep formu doldurarak hattımı iptal etmek için işlemleri başlattım.
7 gün içinde deniyor ama müsteri hizmetlerine ulaştıktan itibaren 7 gün. bakalım bugün talebim müşteri hizmetlerine ulaşmış olacak mı?
bir de acaba hattım kapandıktan sonra kapandığına dair bir belgeyi nasıl ve nerden alabilirim? bu konuda bilgisi olan kimse var mı acaba?


_____________________________



 
12 Mesaj
7 Nisan 2009; 14:26:19 

inanın ki sabahtan ber şikayetvar.com da sizin hikayeniz gibi hikayeleri okumaktayım. nerden bulaşmışım bu aveaya bilmiyorum. inşallah bir an önce kurtulabilirim.
faturasız hattan faturalı hatta geçme işlemim için 2 gün süre vermişlerdi ama 10 günde gerçekleşti. o gün anlamalıydım avea nın mantığını.. yarın müşteri hizmetlerini arayıp hat kapatma talebimi alıp almadıklarını soracam. eğer 15 gün sürerse bu işlem bi sonraki fatura dönemine sarkmış olacağı için bi fatura daha talep edecekler benden..
strese girdim gerçekten


_____________________________



 
2065 Mesaj
7 Nisan 2009; 14:33:47 

ya üstad neden hattını kapıyorsunki, gitseydin bir turkcelle hattını taşısaydın oraya, 6 günde aveadan kurtulurdun. son faturan gelince öderdin biterdi. hem kontörlü turkcell hattın olurdu. geçişle gelenlerede bir sürü kampanya var... yazık olmuş bence


_____________________________



1163 Mesaj
7 Nisan 2009; 14:39:48 


quote:

Orjinalden alıntı: oksit

ya üstad neden hattını kapıyorsunki, gitseydin bir turkcelle hattını taşısaydın oraya, 6 günde aveadan kurtulurdun. son faturan gelince öderdin biterdi. hem kontörlü turkcell hattın olurdu. geçişle gelenlerede bir sürü kampanya var... yazık olmuş bence



Dogru Bence kullanmasanda Vodafone & Turkcell Birine Gecerdin Sabit ücreti az olan bi pakete atardın kendini kurtulurdun sadece tavsiyem kly gelsin.


_____________________________

ecHo


 
12 Mesaj
7 Nisan 2009; 14:51:36 

benim zaten kullandığım bi turkcell hattım var. 2 telefon kullanıyordum. artık ihtiyacım yok 2. bi hatta. turkcele geçir sonra iptal et 2 iş olmasın dedim. belki öylesi daha kolay olurdu bilemiyorum ama düşünemedim işte.
tavsiyeler için teşekkür ederim.
bakalım. bu iş bitsin avea bayisinin önünden geçmiyecem. bayi görürsem karşı kaldırıma geçicem.


_____________________________



2028 Mesaj
8 Nisan 2009; 6:04:56 

Allah avea'nın eline düşürmesin diyorum. Gerçekten müşteri hizmetleri rezalet. Müşteri memnuniyeti kavramından haberdar bile değiller. Avea kullanacaksan ben müşteriyim haklıyım kavramını unutacaksın.


_____________________________



Hayatının Bir Zamanında Bir Kız Tarafından " Arkadaş Olarak Görülmüş " İnsanlar Topluluğu


 
12 Mesaj
8 Nisan 2009; 13:45:05 

hat kapama işlemim için bugün ikinci gün.
bayiden yaptığım hat kapama talebinin müşteri hizmetlerine ulaşıp ulaşmadığını teyit etmek için avea500 ü aramak istedim. (bundan emin olmak istiyorum çünkü bana 2 gün deyip 10 günde yaptıkları faturalı hatta geçme işlemimin gecikmesine gerekçe olarak bu talebin bayiden kendilerine ulaşmadığını söylemişlerdi.)
ama müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum 1 saattir. 2 defa aradım 2sinde de 30 dakika bekledikten sonratelefon kapandı. bu kadar bekletilmenin yanı sıra bu iki aramanın ücretide 1 buçukardan 3 sms ücreti olarak faturamam yansıyacak. müşteri hizmetlerine ulaşamamış olmama rağmen..
ne güzel demiş SKELETER Allah avea'nın eline düşürmesin..


_____________________________



 
12 Mesaj
9 Nisan 2009; 8:20:41 

nihayet avea müşteri hizmetlerine ulaştım. sabah saat 7 de aramak gerekiyo demek ki.ancak öyle ulaşılabiliyor. dilekçeyi bayii e verdiğim gün almışlar hat kapama talebimi. 7.4.2009 tarhinde. size dönüş yapılacak dendi. yasal süre 7 gün olduğu için aveanın bana en geç 14 nisanda geri dönüş yapması gerekiyor kanunen.


_____________________________



2028 Mesaj
9 Nisan 2009; 8:37:12 


quote:

Orjinalden alıntı: sakarya71

nihayet avea müşteri hizmetlerine ulaştım. sabah saat 7 de aramak gerekiyo demek ki.ancak öyle ulaşılabiliyor. dilekçeyi bayii e verdiğim gün almışlar hat kapama talebimi. 7.4.2009 tarhinde. size dönüş yapılacak dendi. yasal süre 7 gün olduğu için aveanın bana en geç 14 nisanda geri dönüş yapması gerekiyor kanunen.


Tabi o kanunu ciddiye alıyorlar mı tabi ki hayır. Zira telekominikasyon kurumu saldım çayıra mevlam kayıra mantığı ile çalıştığı için 3 GSM operatörününde devletten yana korkusu yok. Oldu da hakkımı arayim dersen, dilekçe ile başvuracaksın takip edeceksin, şikayeti dikkate almayanı ayrıca şikayet edeceksin, dava açacaksın vs en sonunda bir yerde lanet olsun deyip takılıp kalacaksın.

Ufak bir bilgi: Bu işle ilgilenen avukatların dediğine göre müşterisi ile en çok davalık olan operatör avea. Yani astarı yüzünden pahalıya geliyor.


_____________________________



Hayatının Bir Zamanında Bir Kız Tarafından " Arkadaş Olarak Görülmüş " İnsanlar Topluluğu


90 Mesaj
9 Nisan 2009; 13:50:00 

Avrupadakilere gavur ne diyoruz ama kardeşim adamlar müşteri memnuniyeti v.s oturtmuşlar her alanda kardeşim türkiyede ise gördüğümüz gibi :)

Networksolutions dan 1 aylık paket aldım 15 gün kullandım bankayı aradım paramı geri aldım paketi adamlar kapatmadı 1 ay boyunca kullandım.İngilizcem iyi değil voipden aradım adam anlamadıgım halde mister kenan deyip durdu kaç saat :) işi bilsem ev telefonunu verecem onlar arasın ama ingilizcemiz iyi değil :)


_____________________________



 
12 Mesaj
10 Nisan 2009; 12:29:55 

hat kapama işlemim için bugün 4üncü gün.
avea müşteri hizmetlerinden beni arayıp "özel değilse" hattımı kapatma nedenimin ne olduğunu sordular. ben anlattım dertlerimi. tabi bi cevap veremedi müşteri hizmetleri görevilisi bayan. bana önce her yöne sınırsız tarifesini teklif etti. sonra heryöne 300 dakika tarifemde 300 dakikayı aşan konuşmalarım için yüzde 50 indirim teklif etti. her ikisini de reddettim.
(bence avea hat kullanıyosanız kapattırmak istemeseniz bile bi hat kapama talebinde bulunun. turkcel kullanacam bundan sonra deyin. 3 gün sonra sizi arayıp "size özel" adı altında bi teklifle geri döneceklerdir size. o zaman da peki deyin kabul edin)
hattımı kapatmak ta ısrarcı olduğumu görünce de haftaya araryıp hattın kapatılıp kapatılmadığını kontrol edin dediler. ben de siz arayıp haber vermeyecek misiniz hattımın kapandığını dedim. onlar da "aradık ya.. işlemleriniz başlatıldı. sistem otomatik kapatıyo sıra ile" dediler (tabi ben bu yalanı yemedim.. sistem sırasıyla otomatik kapatıyomuş.. demek o kadar çok hat kapatılıyo ki bana günler sonra sıra gelecek ha.. )
7 gün içinde yapmanız lazım bu işlemi dedim.. bana utanmadan "ara ödeme talep edilmiş sizden bu yüzden kapatma işleminiz dondurulabilir" dedi. yani pişkin pişkin biz bu yasayı yönetmeliği sallamıyoruz kafamıza göre hareket edeceğiz diyorlar.. adamların bi korkusu bi çekincesi yok çünkü..
sen hattımı kapat. ben fatura günü gelir de ödemezsem kanuni hakkın neyse yaparsın..
yazıklar olsun..


_____________________________



 
12 Mesaj
14 Nisan 2009; 9:08:06 

aveaya hattımın kapanması için başvuralı bugün 7 gün oluyor. hattım kapatılmadı. geçen hafta müşteri hizmetlerinden hattımın kapanmasını takip etmek için müşteri hizmetlerini aramam gerektiği söylenmişti. ama şu anda hattımla müşteri hizmetlerini arayamıyorum. hiç bir arama yapamıyorum.. arandığım zaman çalıyor telefon..
ben müşteri hizmetlerini nasıl arıycam? nasıl bilgi edinecem?
başka bi hattan aradım müşteri hizmetlerini bu sabah. saat 7:20 den 7:45 e kadar hatta beklettiler bağlamadılar.. hem ulaşamıyorum hem para veriyorum. böyle müşteri hizmetleri mi olur? böyle operatör mü olur?
avea hattımı kapatmayıp bu işi bi sonraki fatura dönemine geçirmek için elinden geleni yapıyor benim anladığım bu bundan..
tam bi işkenceye döndü bu iş..
ailemdeki 2 avea hatta da kapatma başvurusunda bulunuyorum bugün.. bu kadar aptal yerine konmamıştım hayatımda..


_____________________________



 
12 Mesaj
16 Nisan 2009; 8:27:10 

avea hattımı dün gece itibariyle kapattı. arandığında aradığınız numara kullanılmamaktadır diyor.
8. günün son saatlerinde kapanmıştır hattım.
son faturamı ödeyip kurtulacam aveadan.


_____________________________



 
11495 Mesaj
16 Nisan 2009; 11:13:41 

En güzeli :) ben de aynen kurtulmuştum aylık 200 tl yaklaşık fatura ödemekten bıkmıştım, artık turkcell faturalı kullanıyorum.
quote:

Orjinalden alıntı: sakarya71

avea hattımı dün gece itibariyle kapattı. arandığında aradığınız numara kullanılmamaktadır diyor.
8. günün son saatlerinde kapanmıştır hattım.
son faturamı ödeyip kurtulacam aveadan.



_____________________________



3696 Mesaj
17 Nisan 2009; 0:50:49 

kapatmıyorsa hattını git taşı kontörlü turkcell veya vodafone a hiç kontör montör yükleme at sim kartı kendi kendine zamanı gelince kapanır zaten..


ne uğraşıyorsun avea bilmem ne müşteri hizmetiymiş :P



not: hat kapanmış pardon sonradan gördüm.. neyse kapatmaya niyeti olanlar varsa avea faturalı kullanıp dediklerimi yapsınlar inanın daha kısa yoldan kapanır :)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kankys -- 17 Nisan 2009; 0:51:47 >


_____________________________

Skoda Octavia 2014 - Elegance 1.6 TDI CR 105 PS DSG Green Tec - Metal Grisi


 
35 Mesaj
21 Nisan 2009; 11:59:42 

Darısı başıma artık. Ben de bir an önce kurtulmak istiyorum bu ve benzeri muamelelerden.


_____________________________



 
12 Mesaj
22 Nisan 2009; 10:21:31 

14. günde hat iptal belgesi bana ulaştı.. şaşırdım açıkçası..


_____________________________



1394 Mesaj
22 Nisan 2009; 10:51:21 

@sakarya71 istersen sana farklı bir yöntem söyleyeyim. Hattından gün içinde 5 - 6 saatlik görüşme yap hattı senin iptal etmene gerek kalmadan Avea iptal ediyor. Usulsüz kullanmış sayıyor seni avea.

İlk mesajında Müşteri Hizmetlerini aradım.30 dk bekledim yazmışsın.

Avea'da müşteri hizmetleriyle görüşmenin dakikası 1,5 SMS'tir. Bilginize...


_____________________________

Kusur benim imzamdır.Bir ismim olduğu sürece bir kusurum da olacak ve olmalı.



1394 Mesaj
22 Nisan 2009; 11:26:17 


quote:

Orjinalden alıntı: bungee20

Hat iptal belgesinin gelmesine çok şaşırdım. Bana 6 ay sonra göndermişlerdi. Demekki karşılama servisleri sorunlu ama "uğurlama" servislerini geliştirmişler.

Arama başı 1,5 sms


Bungee hocam ben bunu sordum müşteri hizmetlerine bana dakikası 1.5 SMS dedi ama. Hatta bu yüzden de baya kızmıştım.


_____________________________

Kusur benim imzamdır.Bir ismim olduğu sürece bir kusurum da olacak ve olmalı.



2028 Mesaj
22 Nisan 2009; 11:50:16 

Ah avea ah, tamam isteklisin ama biraz da ileriyi düşünerek hareket etsen. Küstürdüğün abonenin en az 5 aboneyi daha etkilediğini bilsen, kavgalı ayrılanın daha geri dönmeyeceğini bilsen çok güzel olurdu.


_____________________________



Hayatının Bir Zamanında Bir Kız Tarafından " Arkadaş Olarak Görülmüş " İnsanlar Topluluğu


 
35 Mesaj
22 Nisan 2009; 17:18:49 


quote:

Orjinalden alıntı: SKELETER

Ah avea ah, tamam isteklisin ama biraz da ileriyi düşünerek hareket etsen. Küstürdüğün abonenin en az 5 aboneyi daha etkilediğini bilsen, kavgalı ayrılanın daha geri dönmeyeceğini bilsen çok güzel olurdu.


5 abone az sevgili Skeleter. Ben eşimle birlikte 2 hat kapattım şimdi. Babam, kardeşim ve anneminkini de bu ay sonuna kadar kapatacağız. Eşimin yakınlarıyla birlikte 7-8 hat kapatacağız.


_____________________________



 
12 Mesaj
24 Nisan 2009; 13:59:53 

@SKELETER ve @kuzey55 çok haksınız. küsen her abone bi kaç kişiyi peşine takıp gidiyor.. avea bunun farkına vardığında bence çok geç olacak.
avea bişeyleri düzeltmek istiyorsa müşteri hizmetlerinden (hezimetleri mi demek lazım acaba) başlamalı. baksanıza dünyadan haberleri yok. doğrusunu ben söyleyim dakikası 1,5 sms değil arama başına 1,5 sms. ve ulaşsanızda ulaşamasanızda faturanıza yansıyor.

bir de yanılmıyorsam avea kontörlü hatlar için kontör harcama detaylarını online işlemlerden inceleme imkanı sunmaya başlamış.. aynı aveanın aynı hizmeti faturalı hatlar için sun(a)maması hatta güncel fatura bilginizi bile göstermemesi, faturanızı ancak size iletildiğinde görebilmeniz sizce de garip değil mi?


_____________________________



131 Mesaj
15 Aralık 2009; 18:55:05 

banada benzeri bir arama geldi. bu gün aradılar. 73 tl ara ödeme istediler yoksa 2 gün sonra hattınız kapanacak dediler.
her ne kadar çok avantajıda olsa bana bu hattın. bu haksızlığa katlanamayacağım artık.

bu sözü unutmayın, hayatınızda her zaman size lazım olur
"Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz." (Hz. Ali )



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xkadir61 -- 15 Aralık 2009; 18:56:03 >


_____________________________



1444 Mesaj
6 Ocak 2010; 20:01:16 


quote:

Orijinalden alıntı: xkadir61

banada benzeri bir arama geldi. bu gün aradılar. 73 tl ara ödeme istediler yoksa 2 gün sonra hattınız kapanacak dediler.
her ne kadar çok avantajıda olsa bana bu hattın. bu haksızlığa katlanamayacağım artık.

bu sözü unutmayın, hayatınızda her zaman size lazım olur
"Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz." (Hz. Ali )




_____________________________

DH FOSİL GRUBU:2001-2005 ÜYELERİ


579 Mesaj
12 Mayıs 2010; 10:16:14 

ben de kapatmaya çalışıyorum
yaptık bi hata faturalı aldık
en kısa yol taşımak dedim ama 90gün dolmamışmecburen bayiye gidecem
Allah avea çalışanları ile uğraşabilecek güç ve sanır versin bana


_____________________________

2008 COROLLA 1.6 ELEGANT




SAMSUNG GALAXY S III


579 Mesaj
17 Mayıs 2010; 10:26:06 

başvuruyu cumartesi yaptım
bayiden çıktığım an hattınız dış aramalara kapatılmıştırdiye uyarı vermeye başladı
başvurduğum anda beni uzaklaştırmışlar
hiçbirişlemi zamanında yapamayan avea bu işlemi 3-5 dakika sürmeden halletti
eee müşteri memnuniyeti tabii
herşeyde böyle olsanız o müşteri ne kadar memnun olacak ama . . .
bu başvuru granti değil kapanmayabilir sizi arayacaklar aramazlarsa siz arayın kapnamsı için dediler bi de
sanki manava başvurdum kapatmak için
kendi bayileri bile garanti edemiyor


_____________________________

2008 COROLLA 1.6 ELEGANT




SAMSUNG GALAXY S III


579 Mesaj
18 Mayıs 2010; 8:40:33 

dün akşam aradılar
özeld değilse diye başlayan soru bana da soruldu
özel ama anlatayım da rahatlayın dedim
biraz eksik de kalsa anlattım dertlerimi
çoğuna karşılık veremedi uzun bi muhabbet sonunda defalarca kapatmanızı rica ediyorum diye ısrar edince
bari faturasız hatta taşıyalım dedi
taşıyın da bi de faturasız hatta geçiş ücreti mi ödeyeyim deyince
sizin için özel ücretsiz geçelim bi de 20 lira hediye verelim dedi
iyi bari hadi hatrın kalmasın yap öyle dedim
hat şuan kapalı aradığınız numara kullanılmamaktadır diyor
bakalım faturasıza geçip 20lirayı verecekler mi



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fbytu -- 18 Mayıs 2010; 8:42:05 >


_____________________________

2008 COROLLA 1.6 ELEGANT




SAMSUNG GALAXY S III


 
7061 Mesaj
18 Mayıs 2010; 11:25:16 


quote:

Orijinalden alıntı: fbytu

dün akşam aradılar
özeld değilse diye başlayan soru bana da soruldu
özel ama anlatayım da rahatlayın dedim
biraz eksik de kalsa anlattım dertlerimi
çoğuna karşılık veremedi uzun bi muhabbet sonunda defalarca kapatmanızı rica ediyorum diye ısrar edince
bari faturasız hatta taşıyalım dedi
taşıyın da bi de faturasız hatta geçiş ücreti mi ödeyeyim deyince
sizin için özel ücretsiz geçelim bi de 20 lira hediye verelim dedi
iyi bari hadi hatrın kalmasın yap öyle dedim
hat şuan kapalı aradığınız numara kullanılmamaktadır diyor
bakalım faturasıza geçip 20lirayı verecekler mi


faturalı hattı en sorunsuz kapatma yöntemi faturasıza geçirmek..

belli süreler dahilinde, lira yüklemeyince iptal oluyor zaten


_____________________________



579 Mesaj
18 Mayıs 2010; 11:53:28 

öyle tabi ama işte geçiş yaparken faturasız tarifelerin 30 lira üyelik ücreti faturaya geliyor
ama eğer dediğini yaparsa ücretsiz geçecek


_____________________________

2008 COROLLA 1.6 ELEGANT




SAMSUNG GALAXY S III


 
7061 Mesaj
18 Mayıs 2010; 12:02:07 


quote:

Orijinalden alıntı: fbytu

öyle tabi ama işte geçiş yaparken faturasız tarifelerin 30 lira üyelik ücreti faturaya geliyor
ama eğer dediğini yaparsa ücretsiz geçecek


evet bazı faturasız tarifelerde geçiş ücreti var.

eğer iptal ediyorsanız, tarifesi pek önemli değil aslında.. hediyeli 55 olsa ne olur


_____________________________



579 Mesaj
18 Mayıs 2010; 12:54:35 

tarifesi önemli değil zaten ama faturalıdan geçişte ücret alınmayan yok galiba
hepsinde 30 lira alıyor
sadece faturasızdan faturasıza geçişte ücret alınmayanlar var

genç avea dedim ben ama keşke harbi tarife deseydim
verdiği 20 lirayı geniş kapsamlı kullanıp öyle kapatırdım bari


_____________________________

2008 COROLLA 1.6 ELEGANT




SAMSUNG GALAXY S III


13626 Mesaj
18 Mayıs 2010; 13:07:36 




< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


579 Mesaj
18 Mayıs 2010; 15:05:53 

evet öyleymiş ama böyle daha iyi oldu :)
hat faturasız oalrak açıldı
20kuruş+19.80 lira hediye vermişler
şimdi merak ettiğim şey ben bu kapan hattın faturasını nerden öğrenecem
online işlemler faturasız hatta ait artık
bayiden başka yol yok mu


_____________________________

2008 COROLLA 1.6 ELEGANT




SAMSUNG GALAXY S III


579 Mesaj
8 Temmuz 2010; 12:51:43 

hattı kapatmak için başvuru yapıp faturasıza karar kılınca kıymete bindim
düzenli oalrak arayıp fikir alışverişi yapmak istiyoruz bizim çok değerli bi müşterimizsiniz önerilerinizi dinlemek isteriz falan filan diye öneri ve memnuniyet görüşmesi yapıyorlar

avea kullanırken bu kadar ilgilenseydiniz ya
ben de işin gerçeği o günden sonra pek kullanmadım dedim çünkü sadece o 20 lirayı kullandım
yine de uzun bi görüşme yapıp öneri ve görüş aldılar


_____________________________

2008 COROLLA 1.6 ELEGANT




SAMSUNG GALAXY S III


 
102 Mesaj
19 Ağustos 2011; 23:32:39 

Selamlar avea ön ödemeli hattım vardı 6 ayı geçti hiç yükleme yapmadım. 3 ay daha geçince kapanacakmış fakat "telsiz kullanım ücreti" ödemek gerekiyor mu bu konuda bir sorun çıkar mı? TK ücreti eskiden sadece faturalı kullanıcılardan alınıyordu artık ön ödemeli hatlardan da alınacakmış ondan soruyorum. Gidip kapattırmakla uğraşmak istemem. Cevaplar için teşekkürler.


_____________________________



26 Mesaj
15 Ocak 2014; 19:18:38 

Kafalarına göre fatura çıkarmalarına hayret kalıyorum. Hattından da, internetinden de neler çektirdiler. Abone sözleşmesi felan neyse ney hiç beklemeycem. Kapama cezası vs. ne varsa öderim. Olacak şey değil yeminle her hay fazladan fazladan bor çıkıyor üstüme hayret birşey!


_____________________________

^
_____----------********----------______
|||
_______
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Mobil Cihazlar] » Mobil Operatörler » Avea » avea da hat kapama
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



1.063