Şimdi Ara

★★★ CHEVROLET CRUZE ★★★ (2047. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45.112
Cevap
162
Favori
3.531.764
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 20452046204720482049
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    Arkadaşlar, aracıma triger bakımı yaptıracağım. Triger kayışı ile birlikte değişmesi gerekenler nedir acaba?

    Trigerinizi set olarak değiştirin. Ayrıca devirdaim pompası hareketini trigerden aldığı için ileride devirdaim pompasından kaynaklanan arızalarla uğraşmak istemiyorsanız pompayı değiştirmenizi kesinlikle tavsiye ederim. Devirdaim pompasından kaynaklanan su kaçaklarını tespit etmek hem zor hem de pompayı değiştirmek için trigerin sökülmesi gerektiğinden maliyetli bir işlem olduğu için değiştirmenizde fayda var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: urfes


    quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    Arkadaşlar, aracıma triger bakımı yaptıracağım. Triger kayışı ile birlikte değişmesi gerekenler nedir acaba?

    Trigerinizi set olarak değiştirin. Ayrıca devirdaim pompası hareketini trigerden aldığı için ileride devirdaim pompasından kaynaklanan arızalarla uğraşmak istemiyorsanız pompayı değiştirmenizi kesinlikle tavsiye ederim. Devirdaim pompasından kaynaklanan su kaçaklarını tespit etmek hem zor hem de pompayı değiştirmek için trigerin sökülmesi gerektiğinden maliyetli bir işlem olduğu için değiştirmenizde fayda var.

    Evet set halinde değiştiriyorum. Bilyası, rulmanı hepsi değişiyo.
    Ayrıca v kayışını ve v kayışı gergisini de değiştiriyorum.
    Fakat görüştüğüm özel servis, devirdaim pompasının trigerden bağımsız çalıştığını, bu nedenle de devirdaim değişimine gerek olmadığını söyledi. Bu doğru mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erAn_ -- 27 Nisan 2016; 16:05:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar arkadaşlar. 2011 124 HP aracımın 16 inç olan jant ve lastiklerini 19 inç jant ve lastiklerle değiştirmek istiyorum. Fakat malumunuz bizim bijon aralığı 5x105 olduğundan Flanşsız olarak takmak için bir model bulabilmek mümkün değil. Cruze için Flanş tecrübesi olan varmı ? veya genel anlamda Başka araçlarda tecrübe yaşamış kişilerin yardımlarını bekliyorum. Jantım ve lastiğim hazır sadece flanş konusunda ikna olmam lazım. Şimdiden teşekkürler Takacağım jantın bijon çapı 5x112.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: urfes

    quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    quote:

    Orijinalden alıntı: urfes

    quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    quote:

    Orijinalden alıntı: urfes

    quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    quote:

    Orijinalden alıntı: urfes

    quote:

    Orijinalden alıntı: fotbes

    Selam arkadaşlar..

    2012 model cruze aracımda son 3-4 aydır artık bana kafayı yedirmek üzere olan bir sorun mevcut..
    Amortisör lokurtusunu düzelttikten kısa bir süre sonra bu sorun başladı.

    Çok çok büyük ihtimalle ön sol tekerleğin balataları, diske sürterek bu sesi yapıyor.
    İşin asıl sorun olan tarafı ise şu;
    FRENE BASMADIĞIM ZAMANLARDA BİLE, YOLDA NORMAL GİDERKEN SÜREKLİ GURÇ GURÇ SES GELİYOR.

    Meşhur amortisör lokurtusu değil bu ses.. Balata sürtme sesi diye düşünüyoruz. Çünkü frene basıp bırakınca da benzer ses anlık olarak artıyor.
    3 gün önce balataları değiştirdim, diskler sorunsuz olduğu halde tornaya verdim ve bakım yaptırdım.

    Ama ses yine kesilmedi, hatta biraz daha arttı gibi..
    Gece hava serinleyince biraz daha fazla yapıyor.

    Ekte videosunu paylaşıyorum.
    Bu sorunu hiç yaşayan oldu mu aranızda?
    Ne yapabilirim, neden olabilir bu??

    https://youtu.be/L3-BidYGovE





    Lastiklerinizin balansını kontrol ettirdiniz mi? Bu ses düşük hızlarda mı yoksa yüksek hızlarda mı yada sürekli mi geliyor? Amortisör sorununu nasıl çözdünüz? Kasislerde sesde artma var mı? Aracınızın fren kaliper pimlerinde boşluk olup olmadığını kontrol ettirdiniz mi yada değişim yaptırdınız mı?

    sorun çözüldü arkadaşlar..

    yeni takılan balatalar ile daha beter olmuştu. usta ile malzemeciye gittik ve malzemeciyi daha farklı bir balata vermesi için ikna ettik.
    3 gün önce takılan balata markası İTALYAN MALI DELCO idi.
    Bu balatadan uzak durun..

    şu anda kore malı, adı aklıma gelmiyor, balata taktık ve miss oldu. fren performansı da gayet iyi..

    Lokurtu sesini ise 4 ay kadar önce amortisörü değiştirerek çözdük.
    Ama ASLA ORJİNAL almayın, yine lokurtu yapar.
    Yan sanayii amoritsör taktık ve artık lokurtu yapmıyor araç hiç.. kasislerde bile gayet güzel sonuç..

    Sorunun çözülmesine sevindim...

    Teşekkürler..

    yüzde yüz çözülmemiş aslında ama nispeten daha iyi..
    ilk gün diskler sıcak olduğu için pek ses yapmamış sanırım.

    bugün soğuk olarak kullandığımda hala biraz ses vardı ama nispeten daha az..

    İşin ilginç tarafı, sadece ön sol balatadan ses geliyor. bunu çözemedik gitti..
    yani sesin kaynağı kesinlikle balata, bundan eminiz.
    diskte bir eğrilik, sorun vs de yok..

    garip..
    yıllanmış ustam diyor ki, yeni nesil birçok balata az veya çok ses yapabiliyor. çaresi yok...

    Ses yapan taraftaki lastiğin balansına baktırdınız mı? Yaptırmadıysanız bir kontrol ettirmekte fayda var. Janttan kaynaklanan bir sıkıntı fren disk ve balatalarında salınımdan dolayı bir sürtme oluşturabiliyor.

    Bu hiç aklımıza gelmemişti.
    Bir yerde jant göbeğinde boşluk olabileceğini ve bunun da ses yapabileceğini okumuştum.
    Bu ses olayı, 5-6 ay önce arka jantları öne alınca başlamış olabilir.

    Ses ikinci gün yine eski haline döndü maalesef.. Gurç gurç beynimi yiyor...

    bu dediğinizi dikkate alacağım, teşekkür ederim.

    Araç herhangi bir kazadan sonra veya yüksek hızlarda lastiğin derin bir çukura girmesinden dolayı jantta göremiyeceğiniz hasarlar oluşmuş olabilir.

    İlk işim zaten ön jantları arkalara takıp denemek olacak.

    Sonradan mantıklı düşününce balanstan olmayacağına karar verdim. çünkü çok yavaş giderken ya da ilk kalkışta da bu ses yoğun şekilde oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    quote:

    Orijinalden alıntı: urfes


    quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    Arkadaşlar, aracıma triger bakımı yaptıracağım. Triger kayışı ile birlikte değişmesi gerekenler nedir acaba?

    Trigerinizi set olarak değiştirin. Ayrıca devirdaim pompası hareketini trigerden aldığı için ileride devirdaim pompasından kaynaklanan arızalarla uğraşmak istemiyorsanız pompayı değiştirmenizi kesinlikle tavsiye ederim. Devirdaim pompasından kaynaklanan su kaçaklarını tespit etmek hem zor hem de pompayı değiştirmek için trigerin sökülmesi gerektiğinden maliyetli bir işlem olduğu için değiştirmenizde fayda var.

    Evet set halinde değiştiriyorum. Bilyası, rulmanı hepsi değişiyo.
    Ayrıca v kayışını ve v kayışı gergisini de değiştiriyorum.
    Fakat görüştüğüm özel servis, devirdaim pompasının trigerden bağımsız çalıştığını, bu nedenle de devirdaim değişimine gerek olmadığını söyledi. Bu doğru mu?

    Servisin dediği gibi devirdaim pompası hareketini trigerden almıyorsa pompayı trigerle beraber değişmesine gerek yok. Sizin aracın motoru hangisi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: urfes


    quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    quote:

    Orijinalden alıntı: urfes


    quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    Arkadaşlar, aracıma triger bakımı yaptıracağım. Triger kayışı ile birlikte değişmesi gerekenler nedir acaba?

    Trigerinizi set olarak değiştirin. Ayrıca devirdaim pompası hareketini trigerden aldığı için ileride devirdaim pompasından kaynaklanan arızalarla uğraşmak istemiyorsanız pompayı değiştirmenizi kesinlikle tavsiye ederim. Devirdaim pompasından kaynaklanan su kaçaklarını tespit etmek hem zor hem de pompayı değiştirmek için trigerin sökülmesi gerektiğinden maliyetli bir işlem olduğu için değiştirmenizde fayda var.

    Evet set halinde değiştiriyorum. Bilyası, rulmanı hepsi değişiyo.
    Ayrıca v kayışını ve v kayışı gergisini de değiştiriyorum.
    Fakat görüştüğüm özel servis, devirdaim pompasının trigerden bağımsız çalıştığını, bu nedenle de devirdaim değişimine gerek olmadığını söyledi. Bu doğru mu?

    Servisin dediği gibi devirdaim pompası hareketini trigerden almıyorsa pompayı trigerle beraber değişmesine gerek yok. Sizin aracın motoru hangisi?

    Motor kodunu şu an hatırlayamıyorum. Ama kaba ifadeyle 2010 model 115 beygirlik motor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_


    quote:

    Orijinalden alıntı: urfes


    quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    quote:

    Orijinalden alıntı: urfes


    quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    Arkadaşlar, aracıma triger bakımı yaptıracağım. Triger kayışı ile birlikte değişmesi gerekenler nedir acaba?

    Trigerinizi set olarak değiştirin. Ayrıca devirdaim pompası hareketini trigerden aldığı için ileride devirdaim pompasından kaynaklanan arızalarla uğraşmak istemiyorsanız pompayı değiştirmenizi kesinlikle tavsiye ederim. Devirdaim pompasından kaynaklanan su kaçaklarını tespit etmek hem zor hem de pompayı değiştirmek için trigerin sökülmesi gerektiğinden maliyetli bir işlem olduğu için değiştirmenizde fayda var.

    Evet set halinde değiştiriyorum. Bilyası, rulmanı hepsi değişiyo.
    Ayrıca v kayışını ve v kayışı gergisini de değiştiriyorum.
    Fakat görüştüğüm özel servis, devirdaim pompasının trigerden bağımsız çalıştığını, bu nedenle de devirdaim değişimine gerek olmadığını söyledi. Bu doğru mu?

    Servisin dediği gibi devirdaim pompası hareketini trigerden almıyorsa pompayı trigerle beraber değişmesine gerek yok. Sizin aracın motoru hangisi?

    Motor kodunu şu an hatırlayamıyorum. Ama kaba ifadeyle 2010 model 115 beygirlik motor.

    83kW 113bg XER (1.6)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_


    quote:

    Orijinalden alıntı: urfes


    quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    quote:

    Orijinalden alıntı: urfes


    quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    Arkadaşlar, aracıma triger bakımı yaptıracağım. Triger kayışı ile birlikte değişmesi gerekenler nedir acaba?

    Trigerinizi set olarak değiştirin. Ayrıca devirdaim pompası hareketini trigerden aldığı için ileride devirdaim pompasından kaynaklanan arızalarla uğraşmak istemiyorsanız pompayı değiştirmenizi kesinlikle tavsiye ederim. Devirdaim pompasından kaynaklanan su kaçaklarını tespit etmek hem zor hem de pompayı değiştirmek için trigerin sökülmesi gerektiğinden maliyetli bir işlem olduğu için değiştirmenizde fayda var.

    Evet set halinde değiştiriyorum. Bilyası, rulmanı hepsi değişiyo.
    Ayrıca v kayışını ve v kayışı gergisini de değiştiriyorum.
    Fakat görüştüğüm özel servis, devirdaim pompasının trigerden bağımsız çalıştığını, bu nedenle de devirdaim değişimine gerek olmadığını söyledi. Bu doğru mu?

    Servisin dediği gibi devirdaim pompası hareketini trigerden almıyorsa pompayı trigerle beraber değişmesine gerek yok. Sizin aracın motoru hangisi?

    Motor kodunu şu an hatırlayamıyorum. Ama kaba ifadeyle 2010 model 115 beygirlik motor.

    Bu motora ait devirdaim pompasında kasnak göremedim. Sanırım servisin söylediği doğru olacakki hareketini trigerden almıyor. Dolayısıyla trigerle beraber devirdaimi değiştirmek zorunda değilsin.
  • Dünden beri mesaj atılmamış. Ben bir soruyla bozayım sessizliği.

    2012 model az km yapmış bir lastiğin değişmesine gerek var mı sizce.

    Ya da bir lastiğin km den bağımsız ne kadar zamanda değişmesi gerekir. Ya da km den bağımsız olabilir mi. Lastik ömrü direkt yapılan km yle mi ilgilidir.

    Üstünde Bridgestone 215 50 r17 var. Bu lastik nasıldır. Daha ucuz tavsiye verebilecek var mıdır. Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid

    Dünden beri mesaj atılmamış. Ben bir soruyla bozayım sessizliği.

    2012 model az km yapmış bir lastiğin değişmesine gerek var mı sizce.

    Ya da bir lastiğin km den bağımsız ne kadar zamanda değişmesi gerekir. Ya da km den bağımsız olabilir mi. Lastik ömrü direkt yapılan km yle mi ilgilidir.

    Üstünde Bridgestone 215 50 r17 var. Bu lastik nasıldır. Daha ucuz tavsiye verebilecek var mıdır. Teşekkürler.

    optimum performansını 1 lastik 4 yıl 40 bin km boyunca verir. Daha sonrasında sürekli azalmaya başlar. 8 yıl 80 bin km ye kadar kullanılabilir. Bu ekonomik durum ve kendi güvenliğinize neakdar değer verdiğinize göre değişir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: intikam91


    quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid

    Dünden beri mesaj atılmamış. Ben bir soruyla bozayım sessizliği.

    2012 model az km yapmış bir lastiğin değişmesine gerek var mı sizce.

    Ya da bir lastiğin km den bağımsız ne kadar zamanda değişmesi gerekir. Ya da km den bağımsız olabilir mi. Lastik ömrü direkt yapılan km yle mi ilgilidir.

    Üstünde Bridgestone 215 50 r17 var. Bu lastik nasıldır. Daha ucuz tavsiye verebilecek var mıdır. Teşekkürler.

    optimum performansını 1 lastik 4 yıl 40 bin km boyunca verir. Daha sonrasında sürekli azalmaya başlar. 8 yıl 80 bin km ye kadar kullanılabilir. Bu ekonomik durum ve kendi güvenliğinize neakdar değer verdiğinize göre değişir.

    Eyvallah sağol. Km 12 binde. Düşük olduğunu düşünüyorum. Ama ön lastiklerin yanaklarında kılcal çatlaklar başlamış. Biraz tedirgin oldum. Şehirlerarası bir yolda yüksek süratte sıkıntı olur mu acaba sorusu kurcaladı aklımı. Bi lastikçiye de sormak gerek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba aracımın cd bölümüne bozuk para gitti. İçeriye düştü. Teyp çalışmıyor doğal olarak. Ayrıca sinyal sesleri park sensörü sesi de çalışmıyor. Ekranda karanlık. Başına böyle bir iş gelen oldumu? Servise gitmek tek çözüm mü acaba? Acil cevap alabilir miyim? Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid


    quote:

    Orijinalden alıntı: intikam91


    quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid

    Dünden beri mesaj atılmamış. Ben bir soruyla bozayım sessizliği.

    2012 model az km yapmış bir lastiğin değişmesine gerek var mı sizce.

    Ya da bir lastiğin km den bağımsız ne kadar zamanda değişmesi gerekir. Ya da km den bağımsız olabilir mi. Lastik ömrü direkt yapılan km yle mi ilgilidir.

    Üstünde Bridgestone 215 50 r17 var. Bu lastik nasıldır. Daha ucuz tavsiye verebilecek var mıdır. Teşekkürler.

    optimum performansını 1 lastik 4 yıl 40 bin km boyunca verir. Daha sonrasında sürekli azalmaya başlar. 8 yıl 80 bin km ye kadar kullanılabilir. Bu ekonomik durum ve kendi güvenliğinize neakdar değer verdiğinize göre değişir.

    Eyvallah sağol. Km 12 binde. Düşük olduğunu düşünüyorum. Ama ön lastiklerin yanaklarında kılcal çatlaklar başlamış. Biraz tedirgin oldum. Şehirlerarası bir yolda yüksek süratte sıkıntı olur mu acaba sorusu kurcaladı aklımı. Bi lastikçiye de sormak gerek.

    CruzeHB aracımdaki ER300 ler den çok memnundum. İyi lastik, sert hamurlu ıslak/kuru performansı tatmin edici.
    Ama ilk 2 yıldan sonra iyice sertleşiyor, benim CivicHB deki ER300 ler artık taş gibi oldu, daha erken abs ye düşmeye başladı.

    Normal hız ve şehiriçi kullanımda sıkıntı olmaz bir süre daha kullanılır, ama yüksek hızlar işin içine girince dikkatli olmak lazım.

    *Lastikçiye sormak pek doğruyu vermeyecektir, netice de adamın işi lastik satmak...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid


    quote:

    Orijinalden alıntı: intikam91


    quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid

    Dünden beri mesaj atılmamış. Ben bir soruyla bozayım sessizliği.

    2012 model az km yapmış bir lastiğin değişmesine gerek var mı sizce.

    Ya da bir lastiğin km den bağımsız ne kadar zamanda değişmesi gerekir. Ya da km den bağımsız olabilir mi. Lastik ömrü direkt yapılan km yle mi ilgilidir.

    Üstünde Bridgestone 215 50 r17 var. Bu lastik nasıldır. Daha ucuz tavsiye verebilecek var mıdır. Teşekkürler.

    optimum performansını 1 lastik 4 yıl 40 bin km boyunca verir. Daha sonrasında sürekli azalmaya başlar. 8 yıl 80 bin km ye kadar kullanılabilir. Bu ekonomik durum ve kendi güvenliğinize neakdar değer verdiğinize göre değişir.

    Eyvallah sağol. Km 12 binde. Düşük olduğunu düşünüyorum. Ama ön lastiklerin yanaklarında kılcal çatlaklar başlamış. Biraz tedirgin oldum. Şehirlerarası bir yolda yüksek süratte sıkıntı olur mu acaba sorusu kurcaladı aklımı. Bi lastikçiye de sormak gerek.

    CruzeHB aracımdaki ER300 ler den çok memnundum. İyi lastik, sert hamurlu ıslak/kuru performansı tatmin edici.
    Ama ilk 2 yıldan sonra iyice sertleşiyor, benim CivicHB deki ER300 ler artık taş gibi oldu, daha erken abs ye düşmeye başladı.

    Normal hız ve şehiriçi kullanımda sıkıntı olmaz bir süre daha kullanılır, ama yüksek hızlar işin içine girince dikkatli olmak lazım.

    *Lastikçiye sormak pek doğruyu vermeyecektir, netice de adamın işi lastik satmak...

    Ben açıkçası lastik konforu denen şeyi hiç algılayamıyorum. Bir lastikten diğerine o kadar değişir mi bu bilmiyorum. Zaten konfor ı kadar da umrumda değil. Güvenlik esas sorun. Yani yüksek süratte parçalanmasın da Allah göstermesin. Bakalım. Anlayan birine gösterecez artık. Onun sütüne kalmış. Eyvallah sağol.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: urfes

    quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_


    quote:

    Orijinalden alıntı: urfes


    quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    quote:

    Orijinalden alıntı: urfes


    quote:

    Orijinalden alıntı: erAn_

    Arkadaşlar, aracıma triger bakımı yaptıracağım. Triger kayışı ile birlikte değişmesi gerekenler nedir acaba?

    Trigerinizi set olarak değiştirin. Ayrıca devirdaim pompası hareketini trigerden aldığı için ileride devirdaim pompasından kaynaklanan arızalarla uğraşmak istemiyorsanız pompayı değiştirmenizi kesinlikle tavsiye ederim. Devirdaim pompasından kaynaklanan su kaçaklarını tespit etmek hem zor hem de pompayı değiştirmek için trigerin sökülmesi gerektiğinden maliyetli bir işlem olduğu için değiştirmenizde fayda var.

    Evet set halinde değiştiriyorum. Bilyası, rulmanı hepsi değişiyo.
    Ayrıca v kayışını ve v kayışı gergisini de değiştiriyorum.
    Fakat görüştüğüm özel servis, devirdaim pompasının trigerden bağımsız çalıştığını, bu nedenle de devirdaim değişimine gerek olmadığını söyledi. Bu doğru mu?

    Servisin dediği gibi devirdaim pompası hareketini trigerden almıyorsa pompayı trigerle beraber değişmesine gerek yok. Sizin aracın motoru hangisi?

    Motor kodunu şu an hatırlayamıyorum. Ama kaba ifadeyle 2010 model 115 beygirlik motor.

    Bu motora ait devirdaim pompasında kasnak göremedim. Sanırım servisin söylediği doğru olacakki hareketini trigerden almıyor. Dolayısıyla trigerle beraber devirdaimi değiştirmek zorunda değilsin.

    Teşekkür ederim ilginize. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • superegoid S kullanıcısına yanıt
    Sert hamurlu lastik ile yumuşak bir lastik arasında belirli seviyede fark var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Continental Sport Contact 5 215/50R17 95xl oneririm. Cruze da kullandigim sure boyunca cok cok memnundum. Kesinlikle oneririm.

    Cok yumusak hamurlu lastik kullanildiginda lastik fazla esniyor ve ani direksiyon tepkilerinde arac/direksiyon kararsizlik yasatiyor.

    Conti ile bu sorunu hic yasamazken, yumusak hamurlu/konforlu diye ozellikle aldigim Goodyear EfficientGrip Performance ile bu dert olmustu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: supremum01

    Merhaba,

    Continental Sport Contact 5 215/50R17 95xl oneririm. Cruze da kullandigim sure boyunca cok cok memnundum. Kesinlikle oneririm.

    Cok yumusak hamurlu lastik kullanildiginda lastik fazla esniyor ve ani direksiyon tepkilerinde arac/direksiyon kararsizlik yasatiyor.

    Conti ile bu sorunu hic yasamazken, yumusak hamurlu/konforlu diye ozellikle aldigim Goodyear EfficientGrip Performance ile bu dert olmustu.

    Çok teşekkürler. Önerinizi kesinlikle düşüncem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    Sert hamurlu lastik ile yumuşak bir lastik arasında belirli seviyede fark var.

    Benim lastik konusunda ciddi bir bilgisizliğim var. Yoksa mutlaka fark vardır tabii.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • superegoid S kullanıcısına yanıt
    Tabi çatlak olarak nitelendirdiğiniz yerleri göremediğimiz için net bir şey söyleyemeyiz fakat benim tavsiyem içiniz rahat değilse -ki sorduğunuza göre değil- değiştirin. Benzer bir durumdaydım, değiştirdim. Çatlaklar, özellikle yanlara yakın ise tehlikeli olabilir. Elbette maddi olarak bir yük olacaktır fakat lastikten kaynaklı bir sorun daha büyük bir sıkıntılara sebep olabilir.
  • 
Sayfa: önceki 20452046204720482049
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.