Şimdi Ara

***TIGUAN KULÜBÜ*** 500+ kullanıcı üye... (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39.776
Cevap
418
Favori
3.764.431
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu araç sunroof isteyenler için oldukça uygun gibi, fiyatıda gayet cazip.

    Astramastra, elinize sağlık. Bu bilgileri takip edemeyenler için (mesela ben) çok yararlı olduğuna eminim bu paylaşımların. Teşekkürler tekrar.

    Benim için yazıdaki en dikkat çekici nokta vites değişimleri sırasındaki sarsıntıya değinilmesi. Bence bu konu özellikle uzun vadede çok önemli. Daha önceki yazımda da bahsetmiştim. Debriyaj çok aşağıda ve sert kavrıyor. Özellikle küçük viteslerde. Sarsıntı hissi çok önemli olmayabilir ama bu durum debriyaj balatasının çabuk eskimesine, takozların gevşemesine neden olabilir. Bu nedenle ayağımı debriyajdan olabildiğince yavaş kaldırıyorum ve tam olarak kaldırmadan gaza basmamaya çalışıyorum. Bu araçta dikkat edilmezse daha kavrama olmamışken gaza basmak mümkün olabiliyor. ( Yani debriyaj ve gaza aynı anda basılabiliyor) Uzun vadede debriyaj balatası için çok zararlı........

    Yanlış düşünüyor olabilirim, düzeltirseniz sevinirim.......




  • hepiniz saolun arkadaşlar,elimizden geldiğince bilgi ve tecrübelerimizi paylaşmaya devam...
  • Geçen ay tavan dayanıklılık testlerinde Tiguan'ın birinciliğini yurtdışı sitelerden duyurmuştuk. Sonrasında Türkiye basınında da Tiguan'ın tavan test başarısı boy boy çıkmaya başladı. Bütün güvenlik testleri konusunda Tiguan'lara söylenecek söz yok sanırım. Aşırı hız yapmadığımız ve trafik kurallarına uyduğumuz sürece başarısını kanıtlamış çok sağlam bir araca biniyor olmamız gerçekten insanın içini rahat ettiriyor arkadaşlar. Dün de sabah gazetesinde yayınlanmış bu haber:
    http://www.sabah.com.tr/haber,03DD29F8CD17428C8B8CC98F2C4EA0BC.html
    http://www.hurriyetoto.com/oto/otoyasam/haberdetay.php?cid=8319
    http://www.antalyatuningclub.com/index.php?ind=news&op=news_show_single&ide=106
    http://www.taraf.com.tr/haber/31687.htm
    İyi sürüşler.




  • yazdan beri ötv beklerken beyaz sunroflu tiguana kesin karar vermiştim, euronun yükselmesi ile vazgeçip ful dizel laguna 3 aldım 50 civarına, kuru 1.89 a sabitleyecekleri hiç aklıma gelmemişti 55 e geliyorduki kesin alırdım, nasip değilmiş, tiguan sever olarak başlığı görünce hayırlı olsun demek istedim,güle güle kullanın
  • İlginç tesadüf, ben de Tiguan'dan önce Laguna 3 dizel e bakmıştım, 49 gibi idi o sıralar, pazarlıkta yapmıştım. Sonra bir de passat a bakmıştım. O zaman Tiguan hakkında bilgim yoktu. Tesadüfen gördüm ve 2 gün içerisinde karar verdim. Ama ben aldığımda bana 70 e maloldu Tiguan, ÖTV indirimi vs. yoktu o zaman. Tesadüfen siz Tiguan'dan Laguna ya ben de Laguna dan Tiguan'a :-)

    İyi dilekleriniz için saolun, size de kazasız iyi sürüşler dilerim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: yaka9

    yazdan beri ötv beklerken beyaz sunroflu tiguana kesin karar vermiştim, euronun yükselmesi ile vazgeçip ful dizel laguna 3 aldım 50 civarına, kuru 1.89 a sabitleyecekleri hiç aklıma gelmemişti 55 e geliyorduki kesin alırdım, nasip değilmiş, tiguan sever olarak başlığı görünce hayırlı olsun demek istedim,güle güle kullanın




  • İki adet fotoğraf ekleyelim.

     ***TIGUAN KULÜBÜ*** 500+ kullanıcı üye...


     ***TIGUAN KULÜBÜ*** 500+ kullanıcı üye...
  • Bu da benim Tigu.arazide çok acemice bir çekilmiş foto.







     ***TIGUAN KULÜBÜ*** 500+ kullanıcı üye...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oblomov03 -- 28 Nisan 2009; 23:13:21 >
  • bmw'yi kurtaran Tiguan

     ***TIGUAN KULÜBÜ*** 500+ kullanıcı üye...


    http://www.worldcarfans.com/9090220.015/photo/bmw-x1-gets-stuck-in-snow-bank



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autograph -- 28 Nisan 2009; 22:28:18 >




  • Arkadaşlar Tiguan R, yakında İngiltere'de piyasaya çıkacakmış. Daha spor bir görünüş.

     ***TIGUAN KULÜBÜ*** 500+ kullanıcı üye...
  • Çok güzel araç, güle güle kullanın.

    quote:

    Orjinalden alıntı: oblomov03

    Bu da benim Tigu.arazide çok acemice bir çekilmiş foto.







     ***TIGUAN KULÜBÜ*** 500+ kullanıcı üye...

  • Arkadaşlar 2 sorum olacak.

    Tiguan'ı yüksek hızda deneyen var mı, BMW X3 ile kıyaslamada belirtildiğine göre ara hızlanmalarda oldukça iyi ama yüksek hızda kontrol vb. açısından ?
    Sport&Style'ı arazide deneyen oldu mu hiç? T&F gibi değildir mutlaka ama performansı nedir acaba.
    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
  • Daha yüksek hızda deneyen olmuştur mutlaka ben 150 gibi denedim sadece. Kontrol, sürüş vs. konusunda bir dezavantaj hissetmedim, virajlara girişi de yüksek hızlarda çok iyi.
    Diğer taraftan benim aracım sport&style ve arazide sürüş fırsatım oldu, daha dikkatli davranmak koşuluyla bir sorun yaşamadım.
    Ancak T&F da arazi açısından en önemli farklar biliyorsunuz tamponun alt kısmı,koruma ve off-road tuşu.
    T&F size 28 derece yaklaşma açısı imkanı veriyor. Yani S&S da acaba tamponun altını ya da aracın altını vurabilirmiyim endişesi taşırsınız araziye göre.
    Off-road tuşu da aracın arazide sizden kontrolü biraz alması demek oluyor, örneğin hızlanmaları vs. engelliyor. Ama otomatik şanzuman olduğu durumlarda off-road daha kullanışlı gibi sanırım. Yani örneğin aracın bir sonraki vitese geçmesini vs engellemek gibi. Manuel şanzumanda zaten kontrol sizde oluyor tamamen.
    T&F sonuçta arazi kullanımına en uygun Tiguan modeli. S&S ve F&F ise hafif arazi şartlarında kullanıma izin verir.
    Diğer taraftan çekiş sistemi, karda yağmurda yol tutuş vs. diğer bütün sistemler bu araçların hepsinde aynı.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Riches

    Arkadaşlar 2 sorum olacak.

    Tiguan'ı yüksek hızda deneyen var mı, BMW X3 ile kıyaslamada belirtildiğine göre ara hızlanmalarda oldukça iyi ama yüksek hızda kontrol vb. açısından ?
    Sport&Style'ı arazide deneyen oldu mu hiç? T&F gibi değildir mutlaka ama performansı nedir acaba.
    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.





  • merhaba; hafta sonu aracın 1. viteste 60 yaptığını görmüştüm. Herhalde yanlış görmüşüm. şimdi deniyorum 50 yapıyor en fazla sonra 7 bin devirde gazı kesiyor. Bunun araca bi zararı var mı sizce? yoksa gazı keserek korumaya mı alıyor kendini? Yurtdışı yorumlarda dizel versiyon için 1. vitesin çok kısa olduğundan bahsedilmiş.
    http://www.edmunds.com/insideline/do/Drives/Comparos/articleId=131851
  • Oscarmiller bilgi için çok teşekkürler , çok yardımcı oldu.

    Bugün İstanbul, Uzay Oto'ya gittim. Yeni gelen 2 T&F'i Nevşehir'e göndermişler. Vitrinde derin siyah bir T&F var donanımlı. EUR.34.900 fiyat biçiyor. İlgilenenler için ... Euro düşüyor belki yakında doğuş yine 1,89 yapar kuru : )
  • bu cam tavan tartışması çok büyüdüğü için yazma ihtiyacı hissettim..


    cam tavanı olan araçların tavanları olmayanlar kadar sağlamdır ve tavan bölgesinin etrafı da takviyelidir.hiçbir firma tavanı güvensiz olabilecek bir aracı üretip de başına iş almak istemez.fakat bizim ülkemizdeki çoğu kazalarda ortaya çıkan manzaralar göstermiştir ki araçlarda ne kadar güvenlik ekipmanı olursa olsun (esp,abs vb) sonuçta fizik kuralları geçerlidir.yani bir sürücü aracı son limitlerine kadar zorlar ve fizik kurallarını zorlarsa o araç ister cam tavanlı ister cam tavansız olsun çok ağır hasar görecektir.otomobil firmaları arabaları daha güvenli hale getirmek için uğraşmakta ama Türkiyede bilinçsiz sürücüler araçlarla aşırı hız yapıp, alkol alıp, uykusuz kalıp, trafikteki diğer araç ve kişileri tehlikeye atacak şekilde araç sürdükleri için ne abs nin ne airbag'in bir önemi kalmamaktadır.


    mesela size yakın bir arkadaşımının annesini emniyet kemeri takması konusunda uyardığımızda bize verdiği cevabı ileteyim.. ayol emniyet kemerine gerek yok ki araçta airbag var. sevgili arkadaşlar Türkiye ne yazık ki emniyet kemeri kullanım oranının halen düşük olduğu bir ülkedir.araçlardaki airbaglerde SRS amblemi vardır

    Supplemental Restraint System in açılımıdır bu.. yani emniyet kemerini desteklemek amacı ile konulmuş bir sistem.Esp ise aracın izinin yol dışına sapması sonucu müdahale eden bir sistemdir ama sonuçta araç çok aşırı hızlı ise o aracın sürücüsünü Esp dahi kurtaramaz.

    kazasız sürüşler dilerim..




  • forum durmuş arkadaşlar olmaz ki

    hafta sonu yaklaşık 1000 km kadar yaptım. çoğu otoban bir kısmı dağ yolu olan yolda ortalama 8 lt kadar yakıt tükettim.
    dikkat ederseniz 7.5lara kadar düşüyor sanırım zamanla fabrika verisine yakın değerler elde edilir.

    bua arada maalesef direksiyonu çevirdiğimde bir sürtünme sesi duymaya başladım. kapılar kapalı sessiz yerde direksiyonu sağa sola çevirince lastik sesinden bağımsız sanki yağsız keçe sürtünme sesi gibi bir ses var. yarın göstereceğim (umarım gösterebilirim- gözlük kabı, koltık altı sabitleme de bekliyor.)

    Ancak uzun yolda çok güven verdi. çok memnun kaldığımı söyleyebilirim. güç gerektiğinde ben buradayım diyor. açıkçası otomatik vitesi arıyorum ama tekrardan eski günlere dönüp huyunu öğrenince düz vitesi de daha rahat kullanmaya başladım diyebilirim.

    unutmadan far ayarları çok kötü yolun sağ yanındaki alanları aydınlatıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autograph -- 3 Mayıs 2009; 22:07:06 >




  • arkadaşlar oylarınızı Tiguan'dan esirgemeyin

    http://forum.donanimhaber.com/m_31452467/mpage_1/key_tiguan/tm.htm
  • hepınızın araclarına maasallah dıyorum allah nazardan saklasın gercekten cok guzel bı arac. benımde tek favorım ılerde katılırm ıns aranıza bu parayı fazlasıyla hakeden bıarac gercekten...
  • şu an itibarı ile 41 oyla birinci...

    quote:

    Orjinalden alıntı: autograph

    arkadaşlar oylarınızı Tiguan'dan esirgemeyin

    http://forum.donanimhaber.com/m_31452467/mpage_1/key_tiguan/tm.htm
  • alternatif renkli bir jant...


     ***TIGUAN KULÜBÜ*** 500+ kullanıcı üye...
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.