Şimdi Ara

***TIGUAN KULÜBÜ*** 500+ kullanıcı üye... (349. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39.776
Cevap
418
Favori
3.766.117
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 347348349350351
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • astramastra geçmiş olsun :) derdin hep çalışıyorsa dokundurma diye ...

    SLVR61 ne güzel anlatmışsın orada olmak varmış:)
  • Ayrıca slalom testinde zaman tutuyorlar.Herkesin en hızlı zamanını kaydediyorlar.Bu zamanları her araç için oluşturulan vede daha önce hesaplanan katsayılarla çarpıyorlarmış(ağırlık beygir gücü boyut vb ölçütleri göz önünde bulundururarak hesaplanıyormuş).Bugün testte sadece Golf GT ye 0.2 saniye geçildim.Eğitmen hocamızın söylediğine göre katsayılı hesaplandığında GT yi çok geride bırakmışımDüşünün benden 20 hp fazla 300 kilo hafif vede 18 inç lastikleri olan sport amortisöre sahip bir spor otomobilden sadece 0.2 saniye geride kaldım.Tabi bunda şoförlüğün de çok etkisi var ama Tigununda bunda payı büyük:D:D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autograph

    astramastra geçmiş olsun :) derdin hep çalışıyorsa dokundurma diye ...

    SLVR61 ne güzel anlatmışsın orada olmak varmış:)


    İstanbulda yaşayanlar hatta çevre illerde olanlar için kesinlikle tavsiye ediyorum.Aracın maximumunu görmek adına sıradışı bir deneyim
  • aynen ,ama taktik yemedi

    quote:

    Orijinalden alıntı: autograph

    astramastra geçmiş olsun :) derdin hep çalışıyorsa dokundurma diye ...

  • Bi kaç video çekti arkadaş.bu görüntüler engel aşma görüntüleri 2. vites 5500 devirler yaklaşık 80 km saatte.Araç çizgisini bozmuyor dikkat edin.Çok etkileyici

    http://yfrog.com/7fmah01686z

    http://yfrog.com/m9tguankulbz




  • Herkese tekrardan selamlar. Uzun zaman olmuştu foruma yazmayalı. Araçlarını yeni alan arkadaşlara kazasız belasız yolculuklar.

    @astramastra

    Egzoz gazı uyarı lambasına istinaden meydana gelen turbo arızasını bende yaşadım. Sanırım benimki daha komplike bir sorundu ve parça siparişi ve değişimi yapılmıştı.

    @SLVR61

    Güzel videolar dahasını da bekliyoruz. Açıkçası aracımı kullanasım geldi şimdi kıskandım. Birazdan çıkıp birkaç tur atayım :D

    @autograph

    bir depo ile 800 km harika. Çok fazla uzun yol deneyimim olmadı henüz ancak geçen ay Kaş-Bodrum arası mümkün olduğunca 100-110 km/h arası cruise control'lu ve peygamber sabırlı sürüşe rağmen ne giderken ne de dönerken ben bu araca bir depo ile 650 km'den fazla yol yaptıramadım ve yaptıramıyorum. Bende mi bir sorun var acep? :

    Cik sesi ile ilgili;

    3000 km'de başlayan ses 10000 km'de kendiliğinden gitti. Şu an 10500'deyim gene ne zaman ortaya çıkar bilmiyorum. Çok rahatsız etmiyordu açıkçası ve servislerinde bu konudaki öğrenilmiş çaresizliği nedeni ile çok üstüne gitmemiştim.

    Saygılar




  • SLVR61@
    hocam güzel videolar orada olmak isterdim, ama araç şirket aracı..

    keşke her otomotiv firması böyle etkinlikler düzenlese..
  • Sanırım arabayı baya bi sınırda kullanmışım.VW nin kendi çektiği fotolara bakarsak öyle gözüküyor


    http://yfrog.com/1autt1424jx
  • SLVR61,gerçekten yerinde olmayı çok isterdim.Paylaşımın için teşekkürler.
    quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    Bi kaç video çekti arkadaş.bu görüntüler engel aşma görüntüleri 2. vites 5500 devirler yaklaşık 80 km saatte.Araç çizgisini bozmuyor dikkat edin.Çok etkileyici

    http://yfrog.com/7fmah01686z

    http://yfrog.com/m9tguankulbz




  • arkadaşlar, elimdekileri bitirdim ve yeni sipariş verdim, tiguancı olarak tiguanları güzelleştirmeyi misyon edindim kendime.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-otomobil-arazi-araci-vw-tiguan-passat-krom-aluminyum-ic-aksesuar-turkiyede-tek-30152088/detay?





  • Bu da İstanbul Park pistinde 1 tur.Önümdeki araç golf 6 160 hp 7 ileri dsg şanzımanlı bir araç.İçindeki adam profesyonel sürücü.Bizim tigu o araçtan 300 kilo daha ağır ayrıca ekstradan bizim araçta 2 kişi daha var yani 150 kilo daha ekstra var. Sonuç olarak 450 kilo fazlalığa,daha düşük beygir gücüne,direksiyondan vites değiştirememeye,daha fazla yüksekliğe rağmen profesyonel sürücüyü sıkıştıra bildik Video çok yanıltıcı bu arada.Çok yavaş gidiyormuş hissi oluşturuyo.pistin belli yerlerinde 200 km ye çıkabildim ama hiçte belli olmuyor videoda.


    http://yfrog.com/msstanbulparkz



    Herşey bir kenara tarifi imkansız bir duygu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61


    Bu da İstanbul Park pistinde 1 tur.Önümdeki araç golf 6 160 hp 7 ileri dsg şanzımanlı bir araç.İçindeki adam profesyonel sürücü.Bizim tigu o araçtan 300 kilo daha ağır ayrıca ekstradan bizim araçta 2 kişi daha var yani 150 kilo daha ekstra var. Sonuç olarak 450 kilo fazlalığa,daha düşük beygir gücüne,direksiyondan vites değiştirememeye,daha fazla yüksekliğe rağmen profesyonel sürücüyü sıkıştıra bildik Video çok yanıltıcı bu arada.Çok yavaş gidiyormuş hissi oluşturuyo.pistin belli yerlerinde 200 km ye çıkabildim ama hiçte belli olmuyor videoda.


    http://yfrog.com/msstanbulparkz



    Herşey bir kenara tarifi imkansız bir duygu...

    golfteki arkadaş müslüm dinliyor bence

    şaka bir yana kıskandım seni slvr61...orada olmak isterdim...

    keyifli sürüşler...




  • slvr61 yolcu koltugundaki eleman "yalniz lastikler senin arabanin lastikleri biliyorsun dimi? " diyorya en cok orayi sevdim asvalti baya cizmissin. arkadasin dedigi gibi ben de simdi arabayla tura gidiyorum. selamlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi airman737 -- 25 Ağustos 2010; 17:21:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61


    Bu da İstanbul Park pistinde 1 tur.Önümdeki araç golf 6 160 hp 7 ileri dsg şanzımanlı bir araç.İçindeki adam profesyonel sürücü.Bizim tigu o araçtan 300 kilo daha ağır ayrıca ekstradan bizim araçta 2 kişi daha var yani 150 kilo daha ekstra var. Sonuç olarak 450 kilo fazlalığa,daha düşük beygir gücüne,direksiyondan vites değiştirememeye,daha fazla yüksekliğe rağmen profesyonel sürücüyü sıkıştıra bildik Video çok yanıltıcı bu arada.Çok yavaş gidiyormuş hissi oluşturuyo.pistin belli yerlerinde 200 km ye çıkabildim ama hiçte belli olmuyor videoda.


    http://yfrog.com/msstanbulparkz



    Herşey bir kenara tarifi imkansız bir duygu...


    videoda müzik yerine sürüş esnasındaki motor sesi ve lastik sesi kabine yansısaymış dahada hoş olurmuştu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turati


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61


    Bu da İstanbul Park pistinde 1 tur.Önümdeki araç golf 6 160 hp 7 ileri dsg şanzımanlı bir araç.İçindeki adam profesyonel sürücü.Bizim tigu o araçtan 300 kilo daha ağır ayrıca ekstradan bizim araçta 2 kişi daha var yani 150 kilo daha ekstra var. Sonuç olarak 450 kilo fazlalığa,daha düşük beygir gücüne,direksiyondan vites değiştirememeye,daha fazla yüksekliğe rağmen profesyonel sürücüyü sıkıştıra bildik Video çok yanıltıcı bu arada.Çok yavaş gidiyormuş hissi oluşturuyo.pistin belli yerlerinde 200 km ye çıkabildim ama hiçte belli olmuyor videoda.


    http://yfrog.com/msstanbulparkz



    Herşey bir kenara tarifi imkansız bir duygu...


    videoda müzik yerine sürüş esnasındaki motor sesi ve lastik sesi kabine yansısaymış dahada hoş olurmuştu.



    Aslında öyle yapacaktık ama heyecandan söylenen bazı niidalar ve uygunsuz sözler yüzünden bu şekilde yayınlamak zorunda kaldım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61


    Bu da İstanbul Park pistinde 1 tur.Önümdeki araç golf 6 160 hp 7 ileri dsg şanzımanlı bir araç.İçindeki adam profesyonel sürücü.Bizim tigu o araçtan 300 kilo daha ağır ayrıca ekstradan bizim araçta 2 kişi daha var yani 150 kilo daha ekstra var. Sonuç olarak 450 kilo fazlalığa,daha düşük beygir gücüne,direksiyondan vites değiştirememeye,daha fazla yüksekliğe rağmen profesyonel sürücüyü sıkıştıra bildik Video çok yanıltıcı bu arada.Çok yavaş gidiyormuş hissi oluşturuyo.pistin belli yerlerinde 200 km ye çıkabildim ama hiçte belli olmuyor videoda.


    http://yfrog.com/msstanbulparkz



    Herşey bir kenara tarifi imkansız bir duygu...


    İstanbul'da olmama ve vw davetine rağmen işler nedeni ile katılmadım.Böyle bir ortamda tıguyu izletmen olağanüstü güzel Yalnız bir şey dikkatimi çekti; katılım sanki çok azmış gibi duruyor öylemiydi?




  • Selam arkadşlar bu 4 motion logosunu nerden bulabilirim. elinde olan veya satan varsa benimle iletişime gecebilirmi ?
  • SLVR61 muthiş bir deneyim yaşamışsın,inşallah bir gün bizler de bu fırsatı yakalarız.....

    Astramastra, geçmiş olsun. Dün bende problem yaşadım tiguyla.... Kısa bir süre için flaşörleri yakıp indim araçtan,tekrar binip çalıştırdığımda flaşörler yanık halde takılı kaldı, kilometre göstergesindeki park lambası sarı halde yanık kaldı ve acayip yüksek bir fan sesi duyulmaya başladı. Buna benzer bir arızayı altı ay önce yine yapmıştı, o gün araçtan inerken el frenini aktifleştirdiğimden el freni takılı kaldı ve aracı tekrar hareket ettirememiştim. Yol yardımı gelip problemi çözebilmişti. Daha sonra servise götürünce, yazılım güncellemesi gerektiği için bu arızayı yaptığını söylediler. Yazılımı güncellediler.

    Dün Allahtan araçtan inerken el frenini aktive etmemişim de araç yürür haldeydi. Hemen servisi aradım, aracı getirmem istendi. Akşam saatleri olduğu için mecburen bıraktım. Bu gün aracı almaya gittiğimde nedeninin aynı olduğunu, güncelleme yapıldığını söylediler. Aynısını yapmıştınız dedim, çalışanlar yüzüme bakarak gülmeye başladılar, bende gülmeye başladım. "Tamam, anlaşıldı arkadaşlar" dedim. Zaten artık çoğu ile gerçekten çok samimi hale geldik.

    Söylemek istediğim şu; yeni araçlarımız eskisi gibi değil, artık gerçekten komplike-elektromekanik makinalar haline geldiler. Küçücük motorlardan acayip güçler elde ediliyor. Doğal olarak arıza olasılığı da artıyor. Bazıları gerçekten büyük çaplı arızalar olabiliyor ( Ne yazıkki bu tecrübeyi yaşayan arkadaşlarımız da var bildiğiniz gibi). Bu nedenle garanti uzatmayı şiddetle öneririm. Ben iki yıl uzattım........

    Her şeye rağmen Tiguyu değiştirmeyi hiç düşünmedim. Tigudan aldığım keyfi başka hiç bir araçta (Bütçeme göre tabiki.....) bulamayacağımı biliyorum.................




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FORCEONE


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61


    Bu da İstanbul Park pistinde 1 tur.Önümdeki araç golf 6 160 hp 7 ileri dsg şanzımanlı bir araç.İçindeki adam profesyonel sürücü.Bizim tigu o araçtan 300 kilo daha ağır ayrıca ekstradan bizim araçta 2 kişi daha var yani 150 kilo daha ekstra var. Sonuç olarak 450 kilo fazlalığa,daha düşük beygir gücüne,direksiyondan vites değiştirememeye,daha fazla yüksekliğe rağmen profesyonel sürücüyü sıkıştıra bildik Video çok yanıltıcı bu arada.Çok yavaş gidiyormuş hissi oluşturuyo.pistin belli yerlerinde 200 km ye çıkabildim ama hiçte belli olmuyor videoda.


    http://yfrog.com/msstanbulparkz



    Herşey bir kenara tarifi imkansız bir duygu...


    İstanbul'da olmama ve vw davetine rağmen işler nedeni ile katılmadım.Böyle bir ortamda tıguyu izletmen olağanüstü güzel Yalnız bir şey dikkatimi çekti; katılım sanki çok azmış gibi duruyor öylemiydi?


    sayın forceone öyle çok müthiş bir kalabalık yok ama rezervasyon sistemiyle çalıştıkları vede gruplar halinde aldıkları için kalabalıklığı önlemede başarılı olmuşlar.Seans seans çıkıyorsun bizden sonra çıkacak gruplar da vardı.Akşama kadar sürüyor zaten




  • Videolar için teşekkürler,

    Ankara için de yaparlar umarım bu etkinliği. Yazık değil mi bizim Tigulara

    Bu arada astramastra ve aorta sizlere geçmiş olsun. Henüz yolum servise düşmedi araç 3200 oldu, umarım düşmez, zira çok sakin adam sayılmam

    Daha önceden bir soru sormuştum ama sanırım gözden kaçtı. Aracımı ilk çalıştırdığımda, aracı daha hareket ettirmeden, klima kapalıyken, vites boşta rölantide çalışırken yaklaşık 2-3 dakika kadar devir 1000 nin üstüne çıkıyor ve yakıt tüketimi 3.5-4.0 gösteriyor. Daha sonradan motor sakinliyor ve ben aracı öyle hareket ettiriyorum.

    1-2 seferde bu sakinlemeyi hiç yapmadı aracı hareket ettirdikten sonra rölantide düzgün haline geçti.

    Birşeyleri yanlış mı yapıyorum acaba diye tereddüt ediyorum. Başına böyle bir durum gelen varsa pylaşırsa sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selimko -- 26 Ağustos 2010; 8:49:08 >




  • 
Sayfa: önceki 347348349350351
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.