Şimdi Ara

***TIGUAN KULÜBÜ*** 500+ kullanıcı üye... (325. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39.776
Cevap
418
Favori
3.764.481
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 323324325326327
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forceone, katılıyorum sana. Ancak bluemotion muhtemelen 122 BG olarak gelecek ve 150 BG lik Tiguan'larımız gibi performanslı olmayacaktır ve de bir miktar yakıt tarassrufu sağlayacaktır diye düşünüyorum. (1 lt/100 km) gibi. Emisyon değerli düşük olacak birde.
    Performansı hissetmek çok güzel bence araçlarımızda.

    quote:

    Orijinalden alıntı: FORCEONE

    Önce yeni tiguculara hayırlı olsun...

    Sevgili Oscarmiller! DSG güzel bir olay ancak şu hali ile tıguan zaten satışlarda çok iyi durumda.Henüz kısa bir tatilden geldim. Antalya-İst. arasında yolda dikkat edip saydığım tıgu sayısı 21.Ben bluemotıon olayının (özellikle uzun yolda) çok fazla yakıt tasarrufu sağlayacağı kanısında değilim.Bu araçla uzun yola giden ister istemez performansına kapılıyor.(Haksızmıyım oscar? geçenlerde sen bile 200 lü rakamlara ulaşmıştım.)




  • Sn. Oxi-gen,

    Kesinlikle sorunların bilinmesi konusuna katılıyorum, yanlış anlaşılmak istemem, haklısın tabi ki.
    Zaten forumumuzda bu sorunlar bütün çıplaklığıyla gözönüne seriliyor, bu konu neredeyse 2-3 sayfa da bir sürekli konuşuluyor biliyorsun.
    Ama diğer taraftan benim yukarda bahsettiğim noktalar da bu yazdıklarının altına eklenirse daha anlamlı hale geliyor, ben bu konuya dikkat çekmek istedim.
    İyi sürüşler

    quote:

    Orijinalden alıntı: oxi-gen

    sn oscar ;

    benim aracım cik'leme sebebinden dolayı bir haftadır serviste ve henüz birşey yapamadılar , helan bekliyoruz ; sizin aracınızda boyle bir problem yok ise cok şanslısınız ki benim arac gibi bir cok tiguanda bu sorun var , torpido altı zırıltısı da düşük devir ve süratte bazen yapıyor , ben onu zaten hiç servise bir problem olarak bildirmedim dahi , tabi bunlar 1 yaşında bir araçta olmaması gereken unsurlar yeni araç alacakların bu kronik sorunları bilme hakları var diye düşünüyorum .





  • Arkadaşlar
    Bu cikleme sorunu ile ilgili olarak Doguş un tüm personeli ilk defa duyuyormuş gibi davranıyor ve sonucunda hiç bir şey yapmıyorlar. Bende süpelenmeye başladım acaba sadece ben mi sürekli bu konu üzerinde duruyorum diye.Sorunlarınızı en azından vwinfo@dogusotomotiv.com.tr mail adresine sürekli yazın ve cevap isteyin böylelikle bir farkındalık yaratalım Bende otomotiv sektöründe çalışan bir mühendisim.Bu sorunun tamamen araçtan kaynaklandığı ve ciddi bir kusur olduğunu bilecek kadar bu işin içindeyim.En son görüşmemde bu sorunun 3-4 ayda çözüleceği gibi yuvarlak ve içi boş olan sözler verildi.Ama takip ettiğim kadarıyla 1-1,5 senedir devam ediyor ve hiç bir çözümü olmamış. Sadece bu ses normal demekle işi geçiştiriyorlar.Bağzı arkadaşlar pompa değiştirmişler sorun çözülmüş ama 2000 km sonra tekrarlamış. Ben sorunun tam çözümü olmadan arabamı ellettirmek istemiyorum.Sadece bu konunun çözümü sürekli Doguşu rahatsız eder pozisyondayım.Lütfen biraz destek.....




  • arkadaşlar uzun bir süredir kulübünüzü takip ediyorum. araba adeta aşık edecek bir araba. çok inceledim dolayısıyla bu forumu sayfa sayfa okudum. ancak doğuş otomotivin bu servis konusunda bu kadar ilgisiz olması ve önemsememesi hiç hoşuma gitmiyor. araçlarda servis ilgi alakası çok önemlidir. araba çıktı çıkalı bir soruna çözüm bulamadılar ve bazı arkadaşlar yazmış ilk kez duyuyor muamelesi yapmaları ne kadar ciddiyetsiz olduklarını gösterir. tamam araç güzel kendini sattırıyor ama buna benzer servis ve yeni bir araçta sorun olması ister istemez düşündürüyor insanı.


  • arkadaşlar resimdeki döşeme trde mevcut değil sanırsam.bu konuda bilgisi olan varmı

    ben aslında F&F, metalik siyah. panoramik cam tavan, resimdeki döşemeli bir tigu istiyorum.



    Antalya başarandaki kemal bey buna benzer bir tiguya 39500 euro dedi ve teslim süresinin 4ayı bulacağını belirtti.

    bu bilgilerden sonra captivaya baktık aynı paraya en dolu modeli olduğunu gördük. 75e bırakırım dedi oradaki yetkilide.

    onun özellikleride normal F&Fden fazla olarak;
    deri koltuk var,
    7 koltuklu,
    navigasyon var,
    katlanır yan aynalar var,
    birde otomatik vites.
    yan marşpiyel,
    krom egzoz
    bu gibi özellikler var. işte o noktada kararsız kaldım.çünkü doğuşun ilgisizliği, ses olaylar tigunun aleyhine işleyen olaylar. benim gibi kararsızlıktan karar vermiş arkadaşlar varsa değerli düşüncelerini dinlemek isterim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adf__ -- 3 Temmuz 2010; 13:31:55 >




  • Arkadaşlar,
    Bu ses sadece Tiguna ait değil, twincharge motora sahip olan tüm araçlarda (Golf, Jetta, Scirocco vs) var.
    Su pompasını ben değiştirttim. Benimki biraz keyfekeder oldu. Çünkü ilkinde çok dikkatlı dinlenirse (radyo, camlar kapalı) vardı. Şimdi yok. Tekrar olur mu bilemem.
    Bir de herşeyi Doğuş'a bağlamamalı. Başka problemleri (yüksek karla araç satmaları- ancak diğer markalar gibi bir ay 40 biy ay 33'e satmıyorlar aracı-ikinci elde kaybın az oluşunun nedeni) olabilir ancak bu Almanyanın sorunu ve Doğuşun yaptığı bir şey değil.

    Oscarmillerın da dediği gibi bu fiyat performans (performans derken sadece motor değil, donanım, güvenlik kalite hissi) oranı en iyi araç. Yarı fiyatına Q5'in %90 teknolojisini alıyorsunuz...

    Problemlerin tabii ki bu gibi forumlarda yazılması lazım, güç birliği ile üreticiler düzeltilmeye zorlanmalı.

    Ancak diğer forumlara da bakıyorum. Bildiğimiz kronik problemi olan araçların bu problemlerinden hiç bahsedilmiyor ve mesela amerikan markasıyla satılan bir kore malı suv ile 160'la 90 derece viraja girdim bırakın devrilmeyi yatmadı bile türünden yazılar okuyoruz. halbuki biliyorum kullandım 130dan sonra kontrolün sizde olmadığı hissine kapılıyorsunuz. direksiyon tepkileri rezalet, eğer varsa...
    ya da arka süspansiyon sesi ile ünlü bir japon 4x2'sine 68.000 TL verebiliyor milletimiz.

    Ben ileride de hiç problemim olmayacak demiyorum. ama bildiğim bir şey var. 5 sene sonra bile olsa onu da garatiden yapacaklardır. o kadar iyi niyetli buluyorum ben servisimi...

    Bakın 100.000km testleri Tiguan 1 puan almış (küçük puan en iyi, 5 ve üstü olan birsürü iyi model var)
    http://www.autobild.de/artikel/das-grosse-dauertest-ranking_1014682.html
    en problemsiz bir kaç araçtan biri.
    kaşkaya bakın 3 falan almıştı yanlış hatırlamıyorsam.

    Yukarıdaki sayfayı ararken şunu buldum aynen yukarıda yazdıklarımı destekliyor.
    İşte Türk forumlarında ilk kez veriliyor. Almanya'da da ses kabul edilmiş... Garantı dışı da olsa değiştireceklermiş pompayı...

    http://www.autobild.de/artikel/vw-aerger-mit-tsi-motoren_1205846.html

    ingilizce çevirisi
    Quietsch alarm: The 1,4-Liter-Twincharge-TSI of VOLKSWAGEN makes nervous with unwanted noises. A cause is the water pump. When desired VOLKSWAGEN replaces the part free of charge. Is the problem thereby really solved? ANNOUNCEMENT Of franc Rosin a product error conquers the Internet: Even on YouTube there are videos of the screeching noises, which the doubly loaded 1,4-Liter-TSI-Motor gives when accelerating itself. To see one cannot do naturally much. But between 2500 and 3000 revolutions it always makes short, but clear: " Quietsch". The noise comes of the water pump, which connects the compressor over a magnetic clutch with certain load conditions of the engine. When closing the magnetic clutch it can according to VOLKSWAGEN to one " Aufschwingen of the anchor plate on the outside Riemenscheibe" come - it quietscht. In the AUTO picture grief box and in the Internet forums reports of made nervous owners of Volkswagen accumulate themselves. Tenor of the complaints over that as " several times; Engine OF the year" excellent engine: " I paid a Premium price, but I may do also a first-class product erwarten." Overview: All news and tests to VOLKSWAGEN That one cannot alone-let its customers with the making nervous noises, also the manufacturer knows. Volkswagen speaker Christian Buhlmann stresses in relation to AUTO PICTURE that it " itself around one; Komfortbeanstandung" act and " the problem influence on the function or life span of the construction unit does not hat". Buhlmann: " We replace the water pump nevertheless with justified objection with magnetic clutch, independently of the Garantiezeit." VOLKSWAGEN dedicates an internal to the Quietsch problem " Technical Produktinformation" and one offers " as spare part; improved water pump with magnetic clutch (Original-Teil 03C121004 J)" on, which should be available since at the beginning of 2010. Quietsch problem also with re-tooling pumps? Quiet comes of the water pump, which sits right in the back at the transverse engine. Quiet comes of the water pump, which sits right in the back at the transverse engine. However do many Volkswagen workshops obviously build nevertheless still water pumps of older design in as usual would let themselves it clarify that also new pumps begin again to quietschen? The question arises whether the problem is really solved. Owner of gulf Heiko Hackbarth waits since March 2010 on its third exchange pump. Number two was built in February - and began two weeks later again to quietschen. The Volkswagen workshop communicated Hackbarth in March that VOLKSWAGEN had stopped the exchange action with the improved pump - because this does not fulfill expectations… They want to say your opinion to this topic? Then letter it us a comment! More to the topic

    http://www.autobild.de/artikel/vw-aerger-mit-tsi-motoren_1205846.html

    edit: imla...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autograph -- 3 Temmuz 2010; 14:48:08 >




  • değiştirdiğim mesajın yanında 46 dk önce [Onay bekliyor] diye bir ibare var bu nedemek ki


  • arkadaşlar resimdeki döşeme trde mevcut değil sanırsam.bu konuda bilgisi olan varmı

    ben aslında F&F, metalik siyah. panoramik cam tavan, resimdeki döşemeli bir tigu istiyorum.



    Antalya başarandaki kemal bey buna benzer bir tiguya 39500 euro dedi ve teslim süresinin 4ayı bulacağını belirtti.

    bu bilgilerden sonra captivaya baktık aynı paraya en dolu modeli olduğunu gördük. 75e bırakırım dedi oradaki yetkilide.

    onun özellikleride normal F&Fden fazla olarak;
    deri koltuk var,
    7 koltuklu,
    navigasyon var,
    katlanır yan aynalar var,
    birde otomatik vites.
    yan marşpiyel,
    krom egzoz
    bu gibi özellikler var. işte o noktada kararsız kaldım.çünkü doğuşun ilgisizliği, ses olaylar tigunun aleyhine işleyen olaylar. benim gibi kararsızlıktan karar vermiş arkadaşlar varsa değerli düşüncelerini dinlemek isterim.




  • eskiden TF ile getiriyorlardı o rengi, arkadaşlarımızdan zortay'ın araç iç rengi öyleydi...
  • Almanya'da segmentinde satış rakamı en üst seviyede ise bu istatistiği göz ardı etmemek gerekir diye düşünüyorum.Yeni bir araçta kimse en ufak bir kusur dahi olmasını istemez, bu doğru; bu açıdan cikleme konusu önemli ancak araç açısından önemli bir sorun olsa idi şuana kadar birçok sorunun da ortaya çıkması gerekirdi.Almanya'da da bu kadar satamazdı.Ülkemiz açısından en kötü yan, sattığın ürün tutulursa maalesef satıcı kim olursa olsun burnu kalkıyor.Bu ister otomotivde olsun isterse başka sektörde.Gerçek olan bu.Ama diğer bir gerçekte alan da bizleriz.Önemli olan alım gücün yettiğince ne istediğini neye önem verdiğini bilmektir.Bu kimisi için deri koltuktur kimisi için cam tavandır kimisi için dsg dir.Örnekler çoğaltılabilir.Forum o kadar yapıcı ki; bu aracı o kadar inceleyip başka araç dahi alan olmuştur.Ne diyelim Allah herkesin gönlüne göre versin kazasız sürüşler...




  • arkadaşlar nette gezerken moscova motor showdan görüntülere rastladım bizim tiguya bakayım dedim ilginç resimler çıktı. bunlar yeni tigu mu acaba :S




    buda linki Volkswagen Tiguan Moscow Motor Show




  • @adf__

    bu resimdeki mekan eski touareg'e ait yalan haber olmuş
  • Zaten verilen linkteki resimlerde aracin arkasinda yaziyor touareg diye.
  • İyi akşamlar forum sakinleri. Biz aracımıza branda almak istiyoruz internetten araştırdım guard marka branda var sadece tiguya özel.Resmi de yok görmeden almakda doğru olur mu bilmem. Alıp kullanan var mı ? Cevap verirseniz sevinirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adf__



    arkadaşlar resimdeki döşeme trde mevcut değil sanırsam.bu konuda bilgisi olan varmı

    ben aslında F&F, metalik siyah. panoramik cam tavan, resimdeki döşemeli bir tigu istiyorum.



    Antalya başarandaki kemal bey buna benzer bir tiguya 39500 euro dedi ve teslim süresinin 4ayı bulacağını belirtti.

    bu bilgilerden sonra captivaya baktık aynı paraya en dolu modeli olduğunu gördük. 75e bırakırım dedi oradaki yetkilide.

    onun özellikleride normal F&Fden fazla olarak;
    deri koltuk var,
    7 koltuklu,
    navigasyon var,
    katlanır yan aynalar var,
    birde otomatik vites.
    yan marşpiyel,
    krom egzoz
    bu gibi özellikler var. işte o noktada kararsız kaldım.çünkü doğuşun ilgisizliği, ses olaylar tigunun aleyhine işleyen olaylar. benim gibi kararsızlıktan karar vermiş arkadaşlar varsa değerli düşüncelerini dinlemek isterim.


    Ben de bu forumun müdavimlerindenim...10. safadan itibaren beni görebilirsiniz...yaklaşık 1 yıl boyunca takip ettim, sohbet ettik arkadaşlarla...tam almaya niyetlendiğimde, test sürüşüne gittim ve vazgeçtim almaktan...

    Captiva evet...onu da denedim...uygun fiyata dolu bir araç ama chevrolet işte...

    Benim önerim...yaş 40 civarı ise Nissan X trail...

    Daha genç iseniz CR-v ya da Tiguan...

    İkisi arasında kaldıysanız, ikisinin de test sürüşüne katılın...araç içinde hangisinde kendinizi rahat, komforlu ve ferah hissediyorsanız onu alın...Bir de önceliğiniz Performans ise Tiguan ı seçin...

    Cikleme sesini bilemem...sese karşı hassas iseniz, yeni alacağınız ve görece yüklü bir mebla altına gireceğiniz bir araçta sizi psikolojik olarak bile olsa rahatsız edebilir...kişisel bir durum bence...yoksa sorun oluşturduğunu henüz duymadık forumda...




  • Öncelikle herkese selam. 6 aylık araç arayışlarımızın sonucunda Tiguan almaya karar verdik. Ankara Eskihisar bayisinden Siyah S&S 2011 şase bir aracın şu an gemide olduğunu ve istersek alabileceğimiz söylediler. Ekstra olarak geri dönüş kamerası varmış birde üstünde. Bizde kaporasını verip beklemeye başladık. 2011 lerin fiyatları ayın 19'unda falan belli olacakmış o yüzden tam fiyat veremedi ama şu anki fiyatlardan çok bir değişiklik olmaz dedi satış görevlisi. Ayın 18'i gibi gelir, ağustos 1. gibi faturasını keseriz 2011 model olarak işlenmesi için dediler. Bakalım bir aksilik çıkmaz ise 1 ay var aracımıza kavuşmamıza :) Bu süre içinde ben de şu ana kadar yazılı olan 109 sayfayı okurum artık :)
  • Merhaba sevgili dostlar,

    1. Yaklaşık 7-8 aydır 4x4 arıyorum. 3 SUV arasında kaldım. Captiva, Vitara ve Tiguan. VW bayiine gittiğimde tiguanların 4x4 olanlarının normalde 4x2 olduklarını, bir zorlanma anında otomatik olarak 4x4 e geçtiğini anlattılar. Ancak burada okuduğum yorumlarda bundan bahseden yok. Aksine aracın sürekli 4x4 olduğunu yazıyorlar. 2010 veya 2011 modellerde bu özellik olabilir mi?

    2. Bayiide sürekli aracın 1.4 motora rağmen 150 beygirle muhteşem bir çekişi olduğunu ve 1.4 olması nedeniyle çok az yakıt yaktığını söylüyorlar. Oysa burda yine tersine 100 km de 3 Lt gibi bir yakıştan bahsediyorlar. Bu ters bi durum. Siz kullanıcılar gerçekte ne yaktığı hakkında bilgi verebilir misiniz?

    3. Yaptığım araştırmada araçtaki TSI motora LPG takılamıyor. Ancan ATİKER bunun üzerinde yoğun bir çalışma içindeymiş. BRC' de bir prototip üretmiş. fiyatı 7.0000 TL civarında olacakmış. Kasım 2010 gibi ülkemize gelecek. Chevrolet Cruuzz motorunun geliştirilmiş versiyonuymu bu TSI motor. Oradan uyarlamışlar. Sizin bildiğiniz ve takılan LPG var mı ve fiyatı nedir?

    Herkesin ilgi ve alakasına teşekkür ederim. Görüşmek üzere dostlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autograph

    Arkadaşlar,
    Bu ses sadece Tiguna ait değil, twincharge motora sahip olan tüm araçlarda (Golf, Jetta, Scirocco vs) var.
    Su pompasını ben değiştirttim. Benimki biraz keyfekeder oldu. Çünkü ilkinde çok dikkatlı dinlenirse (radyo, camlar kapalı) vardı. Şimdi yok. Tekrar olur mu bilemem.
    Bir de herşeyi Doğuş'a bağlamamalı. Başka problemleri (yüksek karla araç satmaları- ancak diğer markalar gibi bir ay 40 biy ay 33'e satmıyorlar aracı-ikinci elde kaybın az oluşunun nedeni) olabilir ancak bu Almanyanın sorunu ve Doğuşun yaptığı bir şey değil.

    Oscarmillerın da dediği gibi bu fiyat performans (performans derken sadece motor değil, donanım, güvenlik kalite hissi) oranı en iyi araç. Yarı fiyatına Q5'in %90 teknolojisini alıyorsunuz...

    Problemlerin tabii ki bu gibi forumlarda yazılması lazım, güç birliği ile üreticiler düzeltilmeye zorlanmalı.

    Ancak diğer forumlara da bakıyorum. Bildiğimiz kronik problemi olan araçların bu problemlerinden hiç bahsedilmiyor ve mesela amerikan markasıyla satılan bir kore malı suv ile 160'la 90 derece viraja girdim bırakın devrilmeyi yatmadı bile türünden yazılar okuyoruz. halbuki biliyorum kullandım 130dan sonra kontrolün sizde olmadığı hissine kapılıyorsunuz. direksiyon tepkileri rezalet, eğer varsa...
    ya da arka süspansiyon sesi ile ünlü bir japon 4x2'sine 68.000 TL verebiliyor milletimiz.

    Ben ileride de hiç problemim olmayacak demiyorum. ama bildiğim bir şey var. 5 sene sonra bile olsa onu da garatiden yapacaklardır. o kadar iyi niyetli buluyorum ben servisimi...

    Bakın 100.000km testleri Tiguan 1 puan almış (küçük puan en iyi, 5 ve üstü olan birsürü iyi model var)
    http://www.autobild.de/artikel/das-grosse-dauertest-ranking_1014682.html
    en problemsiz bir kaç araçtan biri.
    kaşkaya bakın 3 falan almıştı yanlış hatırlamıyorsam.

    Yukarıdaki sayfayı ararken şunu buldum aynen yukarıda yazdıklarımı destekliyor.
    İşte Türk forumlarında ilk kez veriliyor. Almanya'da da ses kabul edilmiş... Garantı dışı da olsa değiştireceklermiş pompayı...

    http://www.autobild.de/artikel/vw-aerger-mit-tsi-motoren_1205846.html

    ingilizce çevirisi
    Quietsch alarm: The 1,4-Liter-Twincharge-TSI of VOLKSWAGEN makes nervous with unwanted noises. A cause is the water pump. When desired VOLKSWAGEN replaces the part free of charge. Is the problem thereby really solved? ANNOUNCEMENT Of franc Rosin a product error conquers the Internet: Even on YouTube there are videos of the screeching noises, which the doubly loaded 1,4-Liter-TSI-Motor gives when accelerating itself. To see one cannot do naturally much. But between 2500 and 3000 revolutions it always makes short, but clear: " Quietsch". The noise comes of the water pump, which connects the compressor over a magnetic clutch with certain load conditions of the engine. When closing the magnetic clutch it can according to VOLKSWAGEN to one " Aufschwingen of the anchor plate on the outside Riemenscheibe" come - it quietscht. In the AUTO picture grief box and in the Internet forums reports of made nervous owners of Volkswagen accumulate themselves. Tenor of the complaints over that as " several times; Engine OF the year" excellent engine: " I paid a Premium price, but I may do also a first-class product erwarten." Overview: All news and tests to VOLKSWAGEN That one cannot alone-let its customers with the making nervous noises, also the manufacturer knows. Volkswagen speaker Christian Buhlmann stresses in relation to AUTO PICTURE that it " itself around one; Komfortbeanstandung" act and " the problem influence on the function or life span of the construction unit does not hat". Buhlmann: " We replace the water pump nevertheless with justified objection with magnetic clutch, independently of the Garantiezeit." VOLKSWAGEN dedicates an internal to the Quietsch problem " Technical Produktinformation" and one offers " as spare part; improved water pump with magnetic clutch (Original-Teil 03C121004 J)" on, which should be available since at the beginning of 2010. Quietsch problem also with re-tooling pumps? Quiet comes of the water pump, which sits right in the back at the transverse engine. Quiet comes of the water pump, which sits right in the back at the transverse engine. However do many Volkswagen workshops obviously build nevertheless still water pumps of older design in as usual would let themselves it clarify that also new pumps begin again to quietschen? The question arises whether the problem is really solved. Owner of gulf Heiko Hackbarth waits since March 2010 on its third exchange pump. Number two was built in February - and began two weeks later again to quietschen. The Volkswagen workshop communicated Hackbarth in March that VOLKSWAGEN had stopped the exchange action with the improved pump - because this does not fulfill expectations… They want to say your opinion to this topic? Then letter it us a comment! More to the topic

    http://www.autobild.de/artikel/vw-aerger-mit-tsi-motoren_1205846.html

    edit: imla...

    Bu sorunun twincharge motorlarda olduğunu duymuştum. Su pompasının değişmesi de çözüm olmuyormuş, 2-3 bin km sonra ses tekrar başlıyormuş. Tamamen tesadüfen aldığım bilgi ve görgüye göre, sorunun, su pompası ve su pompasının temas ettiği diğer metal parça arasına kontak spreyi sıkılarak çözüldüğüne bizzat tanık oldum. Selamlar...




  • Bu sorunun twincharge motorlarda olduğunu duymuştum. Su pompasının değişmesi de çözüm olmuyormuş, 2-3 bin km sonra ses tekrar başlıyormuş. Tamamen tesadüfen aldığım bilgi ve görgüye göre, sorunun, su pompası ve su pompasının temas ettiği diğer metal parça arasına kontak spreyi sıkılarak çözüldüğüne bizzat tanık oldum. Selamlar...

    Nasıl yani bir spreyle çözüldüğünümü söylüyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FORCEONE


    Bu sorunun twincharge motorlarda olduğunu duymuştum. Su pompasının değişmesi de çözüm olmuyormuş, 2-3 bin km sonra ses tekrar başlıyormuş. Tamamen tesadüfen aldığım bilgi ve görgüye göre, sorunun, su pompası ve su pompasının temas ettiği diğer metal parça arasına kontak spreyi sıkılarak çözüldüğüne bizzat tanık oldum. Selamlar...

    Nasıl yani bir spreyle çözüldüğünümü söylüyorsunuz?

    Ses, metal parçaların birbirine temasından kaynaklanıyor. Kontak spreyi, bu parçaların sürtünmesi sonucu oluşan sesi önlüyor. Sorunun çözüldüğüne bizzat tanık oldum. Selamlar...
  • 
Sayfa: önceki 323324325326327
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.