< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autograph -- 25 Mart 2013; 16:46:53 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autograph -- 25 Mart 2013; 16:46:53 > |
Nisan Ayı içerisinde, Beyaz renk 1.4 150 HP Highline ACT DSG Tiguan için, VW Mez'e kapora verdim. Aslında araç gelene kadar özel sipariş açılmasını bekleyecek ve bu arada da en azından istediğim aracı garantide tutacaktım. 1 Haziranda aracınız geldi telefonunu aldıktan sonra aracı alıp almamak konusunda bir ikilem yaşadım ve 4 haziranda gidip aracı almayacağımı söyledim.
Satış temsilcimin emin misiniz? bu araç şuan "çeyrek altın" söylemi kafamı karıştırsa da, kararımdan vazgeçmedim ve aracı almadım. Araçta anahtarsız giriş ve panaromik sunroof opsiyonları vardı ve 125.041 TL'ye zamlardan etkilenmeden alabilecektim. Satış temsilcisi aracı listesinde bekleyen bir vatandaşa satacağını ve fiyatının 128.500 TL olacağını söyledi. Vazgeçme sebebim; bu kadar para vereceğim bir otomobilde neden istediğim opsiyonları ekleyemiyorum? Sorusuna kafamda mantıklı bir cevap bulamamamdı. G.t kadar Bulgaristan da bile istediğiniz opsiyonları eklediğiniz aracı 3-4 aydan beri satın alabiliyorken, VW'nin yıllık yaklaşık 100 bin araç sattığı Ülkemde Almanya ne gönderirse! ona razı olmak hiç mantıklı gelmiyor ve sittin sene geçse de mantıklı gelmeyecek. Tabi bu, "VW Almanya böyle yapıyor" Bize söylenen, Ben asıl sebebin Doğuş grubunun tamamen KÂR politikasına bağlı olduğunu düşünüyorum!! Bunun böyle olduğuna ise bugün itibariye kesin kanaat getirdim. Bayiye gittiğimde comfortline için sipariş alınabildiğini ancak highline için siparişin minimum 2 ay sonra açılacağı bilgisini aldım. Bugün itibariyle comf. ile highline arasında 11.000 TL civarında bir fiyat farkı var. Comfortline'a opsiyon ekleyip, highline seviyesine yükseltmek ise neredeyse 20.000 TL civarına mal oluyor. Buna birde highline üzerine eklemek istediğim; ACC,Lane asist, side asist, area wiev, park aisitanı, 18" Nizza, ısıtmalı koltuk, elektrikli bagaj, panaromik cam tavan, anahtarsız giriş-çalıştırma ve Discovery Pro ekleyince 154.000 TL civarında bir maliyet ortaya çıkıyor. Bahsettiğim bu opsiyonları Highline donanıma eklediğim de ise 144.000 TL'ye aynı aracı alabiliyorum. Demek ki neymiş? Doğuş,comfortline üzerine opsiyon eklemeyi dikte ettiğinde durduk yere 10.000 TL saplıyormuş sadık müşterilerine. Sizce de biraz ayıp olmuyor mu? Hatta "BİRAZ" demek kifayetsiz kalmıyor mu? Bu Ülkeyi hala 3. dünya ülkesi yerine koyanların ve sadık müşterileriniyse nasıl olsa koyun gibi gelir alırlar mantığıyla söğüşlemeyi iş edinenlerin bu mantıktan biran önce kurtulması dileklerimle.... |
son iki aracı Nissan qq olan bir sürücü olarak çok açık ve net ifade edebilirim ki qq araba değilmiş ... 1.6 hıghline paket sıfır aldım ,1 haftadır test ediyorum fikirlerim belirginleşsin de öyle yazayım dedim şu an itibari ile gerçekten doğru bir tercih yapmış olmanın keyfini yaşıyorum ...
elbette aynı konsept araçları olsalar da aynı sınıf değiller kesinlikle bunu kabul ediyorum ama gerek sürüş zevki ,gerek gerçek bir suv hissi verişi ,pedala dokunuştaki o motordan gelen kulağa hoş gelen o motor sesi vs vs qq ile kıyaslanabilcek bir araç değil ... yok navigasyon yokmuş,yok geri görüş yokmuş 180 veren 2 daha verir alır cihazını takar benim yaptığım gibi wifi sayesinde youtube videoları eşliğinde büyük ekrandan müzk seyretme/dinleme zevki gerçekten tek kelimeyle harika ... araba sıfır mnotor olmasına karşılık daha 400 km yapmama rağmen 200 leri zorlamadan gördüm , 1 depo yarıya geldim 480 km yaptım daha ne diyeyim karar aşamasında olup suw araç alacaklar düşünmesinler Vw kalitesi yaşanmalı mutlaka ... |
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autograph -- 22 Nisan 2009; 13:47:43 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autograph -- 23 Nisan 2009; 23:28:55 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autograph -- 26 Nisan 2009; 21:23:28 > |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autograph -- 28 Nisan 2009; 22:28:18 > |
|
|