- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
Yaratıcı 1 Nisan Şakaları?
74 Cevap20962 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


2836 Mesaj
31 Mart 2009; 17:50:16 

Arkadaşlar yarın 1 nisan şaka yapmadan olmaz yaratıcı şaka fikirleri olan varmı


_____________________________




3309 Mesaj
31 Mart 2009; 17:53:33 

evet yarın büyük gün aslında müthiş fikrim vardı da. uygulayacak ne zaman, ne kağıt ve kartuş parası var nede bende yapacak g.t. hedefim hazırlık katında asılan devamsızlıkların hepsini sınıf ayrımı yapmadan arttırmaktı. ancak imkansız gibi bişey. keşke andy larkin olsam


_____________________________

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.


4340 Mesaj
31 Mart 2009; 17:58:08 

Bir kaç sene önce forumda okumuştum sanırım, şaka şöyleki;

okula önceden evde yapmış olduğunuz menemeni iyice karıştırıyorsunuz ve poşete koyuyorsunuz, derste arkada 3 kişi oturuyosunuz şakayı yapacak arkadaş ortada oturuyor, sınıf sessizken ve hocanın arkası dönükken arkadaş "öğğğkkk, ağğğ" diyecek ve hemen poşetin içindeki menemeni sıranın üstüne dökecek hoca gelecek bakacak tabii sonra yandaki iki arkadaştan biri çantasından çıkarıp ekmeği ikiye bölecek "al kardeşim" diyip başlayacaklar yemeye..

tabii önceden masanın üstünü baya bi silin yemek için..


_____________________________


"İnsan, insanın cehennemidir.."


459 Mesaj
31 Mart 2009; 18:01:02 


quote:

Orjinalden alıntı: Hazan

Bir kaç sene önce forumda okumuştum sanırım, şaka şöyleki;

okula önceden evde yapmış olduğunuz menemeni iyice karıştırıyorsunuz ve poşete koyuyorsunuz, derste arkada 3 kişi oturuyosunuz şakayı yapacak arkadaş ortada oturuyor, sınıf sessizken ve hocanın arkası dönükken arkadaş "öğğğkkk, ağğğ" diyecek ve hemen poşetin içindeki menemeni sıranın üstüne dökecek hoca gelecek bakacak tabii sonra yandaki iki arkadaştan biri çantasından çıkarıp ekmeği ikiye bölecek "al kardeşim" diyip başlayacaklar yemeye..

tabii önceden masanın üstünü baya bi silin yemek için..

para versen sıranın üstünden yemem


_____________________________



2836 Mesaj
31 Mart 2009; 18:02:37 


quote:

Orjinalden alıntı: killsomething



para versen sıranın üstünden yemem


bende


_____________________________




2732 Mesaj
31 Mart 2009; 18:03:57 

ben vanilyalı rondonun arasına diş macunu sürüp arkadaşlara ikram edicem


_____________________________



459 Mesaj
31 Mart 2009; 18:04:28 


quote:

Orjinalden alıntı: fatih_h




bende

öyle şaka mı olur lan .ozaman sen zıç arkadaşın yesin en güzeli


_____________________________



684 Mesaj
31 Mart 2009; 18:07:07 

abbboooov süpermiş menemen şakası


_____________________________



 
399 Mesaj
31 Mart 2009; 18:08:00 


quote:

Orjinalden alıntı: Hazan

Bir kaç sene önce forumda okumuştum sanırım, şaka şöyleki;

okula önceden evde yapmış olduğunuz menemeni iyice karıştırıyorsunuz ve poşete koyuyorsunuz, derste arkada 3 kişi oturuyosunuz şakayı yapacak arkadaş ortada oturuyor, sınıf sessizken ve hocanın arkası dönükken arkadaş "öğğğkkk, ağğğ" diyecek ve hemen poşetin içindeki menemeni sıranın üstüne dökecek hoca gelecek bakacak tabii sonra yandaki iki arkadaştan biri çantasından çıkarıp ekmeği ikiye bölecek "al kardeşim" diyip başlayacaklar yemeye..

tabii önceden masanın üstünü baya bi silin yemek için..


Bu şaka tam olarak böyle değil. Ordaki kusan arkadaş poşetin içine kusucak sonra ordan yiyicekler. Sıranın üstünden değil yani


_____________________________

Tahqra içinizden biri...

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
31 Mart 2009; 18:10:18 

geçen sene yapmıştım arkadasın kredi kartı borcu vardı yatırmıyodu bayadır... o zamanlarda vodafonun sms hizmeti vardı istedigin adla mesaj atıyodun arkadasa mesaj attım mesajda no falan görünmüyo şirketlerden falan gelen sms gibi...

mesaj şöyle idi

HSBC
Sn.XX XX yasal işlemler başlatılacak olan kredi kartınıza bugün içerisinde ödeme yapmanız gerekmektedir.Eğer ödeme yaptıysanız bu mesajı dikkate almayınız..Teşekkürler..

sonuç arkadas aynı gün babasına anlattı yalvardı agladı ve borcu yatırdı, ben yatırırken yanındaydım bankaya giderken açıkladım olm ben yaptım yalan yatırma dedim inanmadı ve gitti yatırdı hala da tam inanmıyo benim yolladıgıma ama ona hem şaka hem iyilik yapmış oldum


459 Mesaj
31 Mart 2009; 18:14:54 


quote:

Orjinalden alıntı: tahqra




Bu şaka tam olarak böyle değil. Ordaki kusan arkadaş poşetin içine kusucak sonra ordan yiyicekler. Sıranın üstünden değil yani

bu olabilir


_____________________________



 
1378 Mesaj
31 Mart 2009; 18:26:51 

keklemek istediğin arkadaşın telefonuna mesaj çek babanın ağzından oğlum öldü fln diye


_____________________________



2836 Mesaj
31 Mart 2009; 18:38:28 

yokmu arkadaşlar daha yaratıcı şeyler


_____________________________




4182 Mesaj
31 Mart 2009; 18:40:57 

quote:

Orjinalden alıntı: ultio

ben vanilyalı rondonun arasına diş macunu sürüp arkadaşlara ikram edicem

Bunu donanımhaber ofisinde yapmışlardı



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheraFlu -- 31 Mart 2009; 18:29:31 >


_____________________________

Bu kullanıcı ek$i sözlük yazarı
Kişisel blogum - Enteresaninsan.
Twitter - Okisht
Cokteknolojik.net
Formspring me! - Okisht
Alkışlarla yaşıyorum - Okisht

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
31 Mart 2009; 18:43:21 

Erkeklerin kolasının içine viagara kızların kolasının içine bayan azdırıcı atabilirsin ben yarın viagra atcam bizim hocaların çayının içine gittim aldım 25 liraya


 
1378 Mesaj
31 Mart 2009; 18:45:49 

quote:

Orjinalden alıntı: Van HaLLen

Erkeklerin kolasının içine viagara kızların kolasının içine bayan azdırıcı atabilirsin ben yarın viagra atcam bizim hocaların çayının içine gittim aldım 25 liraya

güzelmiş... yarından sonra kimsenin evlilği bitmez inşallah



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sitteisevir -- 31 Mart 2009; 18:36:38 >


_____________________________



311 Mesaj
31 Mart 2009; 18:50:51 


quote:

Orjinalden alıntı: Van HaLLen

Erkeklerin kolasının içine viagara kızların kolasının içine bayan azdırıcı atabilirsin ben yarın viagra atcam bizim hocaların çayının içine gittim aldım 25 liraya




_____________________________


"Ne sağcıyım ne solcuyum. Bakkalım ben bakkal!"

Erdal Bakkal


3315 Mesaj
31 Mart 2009; 18:52:33 

Değişik fikirler yok mu ya


_____________________________



1453 Mesaj
31 Mart 2009; 18:55:54 


quote:

Orjinalden alıntı: the beast







yarın muhtemelen dersleriniz de boş geçer?


_____________________________


PSN ID: Kivanc23


791 Mesaj
31 Mart 2009; 18:57:34 

Başkaaa yok mu yahu


_____________________________


/!\___DİKKAT GÖMEBİLİRİM___/!\

İmzam El Yapımıdır Çalmayınız.
eski nick:nicer

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
31 Mart 2009; 19:01:09 

Sewgiline wermiceksn bn ayrılcam de (cwp hyr olursa şaka ewt olursa başlarm 1 nisandan)


244 Mesaj
31 Mart 2009; 19:01:11 

menemen iyi


_____________________________

I got 99 problems but bitch ain't one


1453 Mesaj
31 Mart 2009; 19:05:32 

quote:

Orjinalden alıntı: Saltukhann

Sewgiline wermiceksn bn ayrılcam de (cwp hyr olursa şaka ewt olursa başlarm 1 nisandan)


bunu edebildiği bütün kızlara çıkma teklif ederek uygulayan basit erkekler var. reddedilirse şaka, kabul edilirse de şaka değil.

deneme1:
-ayşegöt benimle çıkar mısın?
-üzgünüm ama biz beraber olamayız.
-eheheh şaka yapmıştım zaten hemen de yedin be ayşegöt. bugün 1 nisan. teheheh. nihihih. nası da yedim seni dimi :D

deneme2:
-meliscan benimle çıkar mısın?
-uzun zamandır bu teklifi bekliyorum erbilgün. senden çok hoşlanıyorum. cevabım evet :)
-seni seviyorum meliscan. bugün hayatımın en mutlu günü.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kivanc1Mac -- 31 Mart 2009; 18:54:21 >


_____________________________


PSN ID: Kivanc23


6256 Mesaj
31 Mart 2009; 19:06:56 

Hocanın anlattığı konuyu tüm sınıf olarak o gün hiç anlamamak
0



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seF[o] -- 31 Mart 2009; 18:56:07 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
31 Mart 2009; 19:09:14 


quote:

Orjinalden alıntı: Kivanc1Mac



bunu edebildiği bütün kızlara çıkma teklif ederek uygulayan basit erkekler var. reddedilirse şaka, kabul edilirse de şaka değil.

deneme1:
-ayşegöt benimle çıkar mısın?
-üzgünüm ama biz beraber olamayız.
-eheheh şaka yapmıştım zaten hemen de yedin be ayşegöt. bugün 1 nisan. teheheh. nihihih. nası da yedim seni dimi :D

deneme2:
-meliscan benimle çıkar mısın?
-uzun zamandır bu teklifi bekliyorum erbilgün. senden çok hoşlanıyorum. cevabım evet :)
-seni seviyorum meliscan. bugün hayatımın en mutlu günü.

Sn yalnış anladın çıkma teklifini ztn daha önceden ettiqin kıza yapılcak bi teklif


152 Mesaj
31 Mart 2009; 19:09:44 


quote:

Orjinalden alıntı: Kivanc1Mac



bunu edebildiği bütün kızlara çıkma teklif ederek uygulayan basit erkekler var. reddedilirse şaka, kabul edilirse de şaka değil.

deneme1:
-ayşegöt benimle çıkar mısın?
-üzgünüm ama biz beraber olamayız.
-eheheh şaka yapmıştım zaten hemen de yedin be ayşegöt. bugün 1 nisan. teheheh. nihihih. nası da yedim seni dimi :D

deneme2:
-meliscan benimle çıkar mısın?
-uzun zamandır bu teklifi bekliyorum erbilgün. senden çok hoşlanıyorum. cevabım evet :)
-seni seviyorum meliscan. bugün hayatımın en mutlu günü.




_____________________________


Zippo'yu seviyorum !


1453 Mesaj
31 Mart 2009; 19:10:50 


quote:

Orjinalden alıntı: Saltukhann



Sn yalnış anladın çıkma teklifini ztn daha önceden ettiqin kıza yapılcak bi teklif


yok zaten dediğini anladım ben. farklı bir versiyonunu söyledim ben de. bu şekilde de yapılıyor diye.


_____________________________


PSN ID: Kivanc23


2106 Mesaj
31 Mart 2009; 19:12:04 


deneme2:
-meliscan benimle çıkar mısın?
-uzun zamandır bu teklifi bekliyorum erbilgün. senden çok hoşlanıyorum. cevabım evet :)
-seni seviyorum meliscan. bugün hayatımın en mutlu günü.
-Şaka yaptım salak nasıl yedin ama.Ne çıkcam la senle alnımda mal mı yazıyo
-



_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
31 Mart 2009; 19:16:59 


quote:

Orjinalden alıntı: Van HaLLen

Erkeklerin kolasının içine viagara kızların kolasının içine bayan azdırıcı atabilirsin ben yarın viagra atcam bizim hocaların çayının içine gittim aldım 25 liraya


öğretmenler odasının halini düşünemiyorum

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
31 Mart 2009; 19:20:35 


quote:

Orjinalden alıntı: MightyMouse






Bu nasıl bişeydir ya 10 dk dır gülüyorum

Kendi İsteğiyle Uzaklaştırılmış
30 gün cezanın,
26 gün 17 sa. 48 dk. kadarı kaldı.
31 Mart 2009; 19:20:51 


quote:

Orjinalden alıntı: HmB_SaL


deneme2:
-meliscan benimle çıkar mısın?
-uzun zamandır bu teklifi bekliyorum erbilgün. senden çok hoşlanıyorum. cevabım evet :)
-seni seviyorum meliscan. bugün hayatımın en mutlu günü.
-Şaka yaptım salak nasıl yedin ama.Ne çıkcam la senle alnımda mal mı yazıyo
-





2516 Mesaj
31 Mart 2009; 19:21:36 


quote:

Orjinalden alıntı: HmB_SaL


deneme2:
-meliscan benimle çıkar mısın?
-uzun zamandır bu teklifi bekliyorum erbilgün. senden çok hoşlanıyorum. cevabım evet :)
-seni seviyorum meliscan. bugün hayatımın en mutlu günü.
-Şaka yaptım salak nasıl yedin ama.Ne çıkcam la senle alnımda mal mı yazıyo
-



Aynısı benim de aklıma gelmişti . Viagra şakası da iyiymiş aslında.


_____________________________




 
814 Mesaj
31 Mart 2009; 19:22:57 

ayşegöt ne ya ölcem gülmekten


_____________________________




 
110 Mesaj
31 Mart 2009; 19:27:48 


quote:

Orjinalden alıntı: Hazan

Bir kaç sene önce forumda okumuştum sanırım, şaka şöyleki;

okula önceden evde yapmış olduğunuz menemeni iyice karıştırıyorsunuz ve poşete koyuyorsunuz, derste arkada 3 kişi oturuyosunuz şakayı yapacak arkadaş ortada oturuyor, sınıf sessizken ve hocanın arkası dönükken arkadaş "öğğğkkk, ağğğ" diyecek ve hemen poşetin içindeki menemeni sıranın üstüne dökecek hoca gelecek bakacak tabii sonra yandaki iki arkadaştan biri çantasından çıkarıp ekmeği ikiye bölecek "al kardeşim" diyip başlayacaklar yemeye..

tabii önceden masanın üstünü baya bi silin yemek için..

banalim da yiyelim


_____________________________




124 Mesaj
31 Mart 2009; 19:28:57 

quote:

Orjinalden alıntı: Van HaLLen

Erkeklerin kolasının içine viagara kızların kolasının içine bayan azdırıcı atabilirsin ben yarın viagra atcam bizim hocaların çayının içine gittim aldım 25 liraya

hayır Aslında Erkeklere Şap Kızlara Azdırıcı koyarsan daha güzel olur



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akkakk15 -- 31 Mart 2009; 19:21:09 >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


79 Mesaj
31 Mart 2009; 19:38:56 


quote:

Orjinalden alıntı: aimar

ayşegöt ne ya ölcem gülmekten


aynen aga o ne öyle


_____________________________



 
103 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
CaqiR
31 Mart 2009; 19:39:15 

viagra ve menemen olayı güzelmiş ehueheu


_____________________________



38 Mesaj
31 Mart 2009; 19:39:47 

diş macunlu negrolar hazır yarına :D:D


_____________________________



1122 Mesaj
31 Mart 2009; 19:42:15 


quote:

Orjinalden alıntı: HmB_SaL


deneme2:
-meliscan benimle çıkar mısın?
-uzun zamandır bu teklifi bekliyorum erbilgün. senden çok hoşlanıyorum. cevabım evet :)
-seni seviyorum meliscan. bugün hayatımın en mutlu günü.
-Şaka yaptım salak nasıl yedin ama.Ne çıkcam la senle alnımda mal mı yazıyo
-





_____________________________



1121 Mesaj
31 Mart 2009; 19:45:43 

Sınıf defterindeki çğrenci listesi alınır. Evde scan edilir. PS yapılarak erkek öğrencilerin karşısına kız , kız öğrencilerin karşısına erkek yazılır.
Bütün numaralar baştan aşağıya karıştırılır.
Bütün soyadlar baştan aşağıya karıştırılır.
Öğretmen yoklama çekerken keyifle izlenir,dinlenir.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Bütün öğrenciler sınav var diye başka bir sınıfa çıkartılır.
Herkez sınıfa doluştuktan sonra kapı ansızın kitlenir.
Kapı kitlenmeden içeri bir güzel osuruk bombaları fırlatılır.
Sonrada içeriden gelen çığlıklar keyifle dinlenir.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------


OKula gelen yemeklere çaktırmadan bolcana tuz dökülür.
Yiyenlerin öğürme sesleri keyifle dinlenir.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sınıfın en kıl çocuğunun poposuna sakız yapıştırılır.
Yapışan sakızları öfke ve endişeyle çıkartmaya çalışması keyifle izlenir.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Önceden şişirilen bir balon ders esnasında patlatılır ve suç başkasının üstüne atılır.
Hocanın mağdur öğrenciyi azarlaması keyifle izlenir,dinlenir.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Şimdilik bu kadar


_____________________________

Diziler: Spartacus ,The Office ,True Blood ,How I Met Your Mother ,Big Bang Theory ,Friends ,Community,
Anime: Death Note ,Shaman King ,Naruto ,Naruto Shippuuden ,Bleach ,One Piece,Another ,Fairy Tail , Shingeki No Kyojin
Oyunlar: Dragon Age Origins ,Skyrim ,Oblivion ,Warcraft ,Second Life ,FIFA 13 ,Witcher 1-2, Fable
Takım: Galatasaray


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
31 Mart 2009; 19:48:33 

Geçen yıl almanca hocası vardı bizim,kadın kötü bir kadın habire bağırıyor aşağılıyor falan...Şimdi 1 nisanda dersi var ne yapsak ne yapsak bütün sınıf katılsa falan dedik...Hoca ne derse bilmiyom dicez dedik...Şimdi soruyor başkana başkan kaç kişi var bilmiyom...diyor seni müdüre söylerim müdür seni ne yapar biliyorsun artık diyor...başkan bilmiyom diyor...sonra beyaz bir kağıt çıkardı ismini yazdı başkanın kağıda...gelmeyenleri bilen varmı diye başladı ilk sıradan en çalışkanlar bile bilmiyom diyor...derste soru soruyor ich habe du nedir diyor bütün sınıf bilmiyom , arkadaş kalktı açtı kapıyı gidiyor sordu hoca oğlum nereye gidiyorsun bilmiyom demişti çok komik olmuştu herkes yapsın çok komik oluyor ama kıvamında hoca lazım


464 Mesaj
31 Mart 2009; 19:53:40 

Yine forumda okumuştum..

Camsilin içindeki mavi sıvıyı boşaltıp iyice kabı yıkıyoruz..Sonra mavi powerade alıp içini dolduruyoruz..

Sınıfda cam silermiş gibi yapıyoruz ve meraklı gözler altında bi fıs ağzımıza sıkıp hmm güzelmiş deyip kutuyu açıp kafamıza dikliyoruz


_____________________________

“Din öğretiminden mi sözediyorsunuz? Siz , asıl önünde diz çökülmesi gereken, sindirilemeyen gerçek din öğretimi hangisidir biliyor musunuz? Ölüler koğuşundaki merhametli hemşiredir o, köleleri azad eden merhametli kardeşimizdir, terkedilmiş çocukları toplayan Saint Paul’dur, vebalılar arasında dolaşan Marsilya piskoposudur, yolun ortasına kendi çarmıhını diken, Fouborg St.Antoine’a karşı çıkan ve sadece barış sağlansın diye ölüme dudaklarında bir gülümsemeyle gözü kapalı giden Parsi piskoposudur. Gerçek din öğretimi budur işte.” Victor Hugo


 
654 Mesaj
31 Mart 2009; 19:54:34 


quote:

Orjinalden alıntı: silenThief

Sınıf defterindeki çğrenci listesi alınır. Evde scan edilir. PS yapılarak erkek öğrencilerin karşısına kız , kız öğrencilerin karşısına erkek yazılır.
Bütün numaralar baştan aşağıya karıştırılır.
Bütün soyadlar baştan aşağıya karıştırılır.
Öğretmen yoklama çekerken keyifle izlenir,dinlenir.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Bütün öğrenciler sınav var diye başka bir sınıfa çıkartılır.
Herkez sınıfa doluştuktan sonra kapı ansızın kitlenir.
Kapı kitlenmeden içeri bir güzel osuruk bombaları fırlatılır.
Sonrada içeriden gelen çığlıklar keyifle dinlenir.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------


OKula gelen yemeklere çaktırmadan bolcana tuz dökülür.
Yiyenlerin öğürme sesleri keyifle dinlenir.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sınıfın en kıl çocuğunun poposuna sakız yapıştırılır.
Yapışan sakızları öfke ve endişeyle çıkartmaya çalışması keyifle izlenir.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Önceden şişirilen bir balon ders esnasında patlatılır ve suç başkasının üstüne atılır.
Hocanın mağdur öğrenciyi azarlaması keyifle izlenir,dinlenir.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Şimdilik bu kadar

haha şu sınıf listesi numarasını bi yapıyım ben


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
31 Mart 2009; 19:59:17 

süper şaka martinist 1 nisan olmasına gerekyok fırsat bulunca yapılabilecek şaka.


170 Mesaj
31 Mart 2009; 20:01:55 


quote:

Orjinalden alıntı: akkakk15


hayır Aslında Erkeklere Şap Kızlara Azdırıcı koyarsan daha güzel olur




_____________________________

The clup of Walkman phones W810i
Samsung NP R560 Serisi as02tr
Anime sayfasına gider
DH Karakalem Grubu


512 Mesaj
31 Mart 2009; 20:03:57 

Akşamdan bir kremalı bisküvi alıp,arasındaki kremaları bıçakla hafifçe alıp,iki bisküvi arasına akışkan olan ne isterseniz koyun..1 Nisan günü,madur olarak seçtiğiniz kişilere ikram edin,afiyet olsun.Akışkan derken seviye size kalmış,eğer bir fesatlık olarak anladıysanız,yapacağınız kişiden gelecek tepkileri önceden düşünmeye çalışın.


_____________________________



499 Mesaj
31 Mart 2009; 20:07:15 


quote:

Orjinalden alıntı: Van HaLLen

Erkeklerin kolasının içine viagara kızların kolasının içine bayan azdırıcı atabilirsin ben yarın viagra atcam bizim hocaların çayının içine gittim aldım 25 liraya

Paran bol heral. Git müshil ilacı al kat içeceklere. Hiç olmassa donlarını tutarak helaya koştuklarına gülersin. Öbür türlü hocanın temposu artınca sanki sana anlatacaktı yada senden bilecekti


_____________________________

Yüzünü soğuk suyla yıkadı. Sonra başını kaldırıp aynaya baktı. Aynada ki gerçeği görünce yaptıklarından utandı ve titremeye başladı. Havaya kalkan elini sıkıp hiddetle aynayı yumrukladı ve kırdı. Kendisini yok etmek istiyordu fakat buna gücü yetmiyordu. Zira o ebed ve ezeldi. O halde fani olanlar bunun cezasını çekmek zorundaydı. Çektide. Kıyamet koptu ve o hariç her şey yok oldu. Kendisiyle barışık değildi. Psikolojik destek mahiyetinde ki övgü ve methiyeler yoksa varlığın ne anlamı kaldı ki? Arabesk bir tavır içindeydi. Ya benimsin ya toprağın, diyordu sanki. Bütün derdi bundan ibaretti; farkedilmek! Evet. Herkes beni bilsin, derdindeydi O.. (mr.respect)


 
2711 Mesaj
31 Mart 2009; 20:09:10 


quote:

Orjinalden alıntı: mr.respect



Paran bol heral. Git müshil ilacı al kat içeceklere. Hiç olmassa donlarını tutarak helaya koştuklarına gülersin. Öbür türlü hocanın temposu artınca sanki sana anlatacaktı yada senden bilecekti

2 sinide koysun


_____________________________

MacBook Pro Retina Display: 2012 - 2.3 GHz Quad i7 IB - 8 GB 1600 RAM - GeForce GT650M 1GB - 256 GB 6G SATA3 SSD - Thunderbolt
MacBook Pro: 2011 - 2.0 GHz Quad i7 SB - 8 GB 1333 RAM - Radeon HD6490M - 120 GB 6G SATA3 SSD - 500 GB HDD - Thunderbolt
Kasa: AMD Phenom 9550 Quad 2.20 GHz - 5 GB RAM - ATI HD4830- 160+320 GB HDD - Win 7 Ultimate
iPhone 4S 32GB, iPad Wi-Fi 64 GB, SAMSUNG 55ES6140 LED, Pioneer VSX-921, Dali Zensor 7-1-Vokal, PS3 320 GB, Apple TV, Linksys WAG320N,

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
31 Mart 2009; 20:11:51 


quote:

Orjinalden alıntı: mr.respect



Paran bol heral. Git müshil ilacı al kat içeceklere. Hiç olmassa donlarını tutarak helaya koştuklarına gülersin. Öbür türlü hocanın temposu artınca sanki sana anlatacaktı yada senden bilecekti

Bizim bir tarihcimiz var derse girmeden önce onun çayına atıcam dersde bakalım ne tür abazalıklar yapıcak izlemek keyif verici olur


1 Mesaj
31 Mart 2009; 20:15:14 

evet normalde de yapılacak şakalar (:


_____________________________



 
2820 Mesaj
31 Mart 2009; 20:18:34 


quote:

Orjinalden alıntı: Slew

Yine forumda okumuştum..

Camsilin içindeki mavi sıvıyı boşaltıp iyice kabı yıkıyoruz..Sonra mavi powerade alıp içini dolduruyoruz..

Sınıfda cam silermiş gibi yapıyoruz ve meraklı gözler altında bi fıs ağzımıza sıkıp hmm güzelmiş deyip kutuyu açıp kafamıza dikliyoruz

süpermiş bu ya, en çok bu goşuma gitti şunca şeyin arasından.


_____________________________



1732 Mesaj
31 Mart 2009; 20:20:27 


quote:

Orjinalden alıntı: MightyMouse






ahahahahah hsstr


_____________________________



104 Mesaj
31 Mart 2009; 20:29:27 


quote:

Orjinalden alıntı: Hazan

Bir kaç sene önce forumda okumuştum sanırım, şaka şöyleki;

okula önceden evde yapmış olduğunuz menemeni iyice karıştırıyorsunuz ve poşete koyuyorsunuz, derste arkada 3 kişi oturuyosunuz şakayı yapacak arkadaş ortada oturuyor, sınıf sessizken ve hocanın arkası dönükken arkadaş "öğğğkkk, ağğğ" diyecek ve hemen poşetin içindeki menemeni sıranın üstüne dökecek hoca gelecek bakacak tabii sonra yandaki iki arkadaştan biri çantasından çıkarıp ekmeği ikiye bölecek "al kardeşim" diyip başlayacaklar yemeye..

tabii önceden masanın üstünü baya bi silin yemek için..

Ben yazmıştım galiba bunu bende arkadaştan duymuştum onlar antalyada yapmıştı tabi şaka sonucunda ders hocasının felan midesi bulandmış müdür felan bayağı karılmıştı bugün bedne arkadaşlara dedim de yok dediler biraz çekindiler ama sıranın üstünü şeffaf birseşle öğretseniz sorun olmaz hem temizlemesi hem hijyen oalrak.


_____________________________

Reklam alanı.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
31 Mart 2009; 20:38:32 

Doğum günüyle çakışan arkadaşlarınıza yapabilirsiniz bunu;

Bir kutu alınır, hediye pakedi için gereken malzemeleri alınır, kutunun içine sıçılır, paket yapılır, güzel bir mektup yazılır ve poşetle doğum günü çocuğunun oturduğu evin kapı koluna asılır.

Daha sonra o apartmana girmeyi unutun yalnız. Kapıcılar uyarılıyor ve tanınmayan kimse alınmıyor bir süreliğine.


17341 Mesaj
31 Mart 2009; 20:49:27