Şimdi Ara

SU İLE ÇALIŞAN ARABA YAPILABİLİR Mİ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
1
Favori
15.209
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • belki daha önce açılmış olabilir arkadsımla dusundugumuz zaman suyu ayrıştıran
    bir aleti arabaya yerleştirip suyun hidrojenını motora oksijenini dışarı atan bir şey
    yapılabilir ancak hidrojen benzin gibi çalıştırabilir mi arabayı acaba



  •  SU İLE ÇALIŞAN ARABA YAPILABİLİR Mİ?


    DANIEL DINGLE

    www.wasserauto.de

    Bu adam yapmış, Almanya'da arabasına su koyarak istediği gibi seyahat ediyor. Ama nedense kimse inanmıyor veya inandıramıyor. Bas bas bağırıyor internet sitesinde, neden bana inanmıyorsunuz diye... Belki de gerçektir.

    Spaltung von Wasser durch Elektrolyse / Suyun Elektroliz ile Ayrıştırılması

    2 H2O + Hochspannung (Hochfrequenzresonanz) / Yüksek Gelirim (Yüksek Frekans Rezonansı) ---> O2 + 2 H2

    Verbrennung von Wasserstoff im Automotor / Hidrojenin Otomobil Motorunda Yanması

    2 H2 + O2 + Zündkerzenfunken / Buji Kıvılcımı ---> 2 H2O

    Elektroliz için de Yüksek Frekans Rezonans Jeneratörü devresi aşağıda

     SU İLE ÇALIŞAN ARABA YAPILABİLİR Mİ?


    From "FUEL FROM WATER, Energy Independence with Hydrogen" Author Michael A.Peavey Publisher Merit, Inc., P.O. Box 694 Louisville, KY 40205 Library of Congress Number 88-188956 ISBN 0-945516-04-5 Page 22.

    " The smallest amount of energy needed to electrolyse one mole of water is 65.3 Wh at 25 degrees Celcius (77 degress F). When the Hydrogen and Oxygen are recombined into water during combustion 79.3 Wh of energy is released. 14 Wh more energy is released in burning Hydrogen and Oxygen than is required to split water. This excess must be absorbed from the surrounding media(environment) in the form of heat during electolysis." [...] "At 25 degrees celcius, for voltages of 1.23 to 1.47 V, the electrolysis reaction ABSORBS HEAT. At over 1.47 V at 25 degrees celcius, the reaction gives off heat."

    Das Hochspannungs-Elektrolyseverfahren von Daniel Dingle zieht ca. 3 Ampere bei 12 Volt (=40 W) aus der Autobatterie. Das reicht tatsächlich aus, um so viel Wasserstoff in Echtzeit zu erzeugen, daß damit normale Serienautos (mit z.B. 85 kW Motoren) fahren können!

    Mucit Daniel Dinge'nin Yüksek Gerilim-Elektroliz İşleminde 12 Volt'ta 3 Amper çekmektedir (=40 W) ve aküye bağlıdır. Bu gerçekten de gerçek zamanda seri üretim araçların (örnek 85 kW motorlu olanlar) seyahat etmesine yetecek miktarda Hidrojenin üretilmesine yeter!
  • Birde ben birsey yazayim :)
    Almanya da Trabold filtresi diye bir filtre var. Bu takilinca aracin yagini 100-120 binde (veya hic degistirmesenizde olur) bir degistirmeniz yeterli.
    Bu adamda bagiriyor ama duyan yok. Yag ve oto sanayi sesini cikarttirmiyor adamin.

    http://www.trabold.de/

    almak isteyen:

    http://shop.ebay.de/items/_W0QQ_nkwZtraboldQ20Qc3Qb6lfilterQQ_armrsZ1QQ_fromZQQ_mPrRngCbxZ1QQ_mdoZQQ_udhiZQ3fcrQ3df



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marcopolo -- 31 Mart 2009; 3:38:47 >
  • National geographic channel'da gezegen mühendisleri (planet mechanics) diye bir program var, izleyen bilir. Bi posbıyık amca (aşırı derecede süper marioya benziyor :) ) bir de kara kuru uzn ince bir eleman var, gezegeni korumak için ilginç projeler uyguluyorlar.

    1-Adamlar "hava" ile çalışan motorsiklet yaptılar. Basınçlı havanın enerjisi ile 50 km kadar yol katedebiliyor 1 depo ile. Ayrıca o programda fransız bir mucidi de çıkardılar. Adam havayla çalışan araba yapmış, basınçlı hava motoru kullanarak, şehir içinde kullanım için tabi. araç 360 km (200 mil) kadar menzile sahip, altında kocaman 2 tane basınçlı hava deposu var, doldurma maliyeti 5-6€ gibi birşeydi. Yani 100 kmde 4 tl yakıyor :) km'de 4 kuruş! tabi ki araç ufak birşey, 2 kişilik, vw lupo tarzı ya da smart gibi büyüklük olarak. Performans da yok tabi. Son hız 60 mil (96 km/st). Ama araç hem 0 emisyona sahip hem de çok ekonomik. Aracın fiyatı 15000$.
    http://www.youtube.com/watch?v=yRk8g5zxthQ

    2-Aynı adamlar başka bir programda "odunla" çalışan araç yaptılar :)) Bir pikapın arka kısmına termosifon benzeri bir alet koydular, içine talaş odun vs koyup tutuşturdular, yanık gazların arasından çıkan -metandı sanırım- gazlardan birini de motora sevk ettiler ve pikabı çalıştırmayı başardılar.
    http://www.youtube.com/watch?v=jwR18kILPWQ

    İstenilse neler yapılır ama, petrol tekellerinin işine gelmez. Dünyadaki petrol rezervleri tükenme aşamasına gelmeden de bu alternatif enerji kaynakları piyasaya sürülmez. Adamlar petrole bağımlılık devam etsin diye hibrid motorları çok ileri teknoloji olarak piyasaya sürüp bir de onun kaymağını yiyecekler. Sanmayın ki her yeniliği bulur bulmaz piyasaya sunuyorlar. Aşırı beslemeli küçük motorlar 80lerden beri rallilerde var, fakat piyasaya yeni(!) teknoloji olarak sürülmesi 2005. Seri üretim maliyeti falan demesin kimse, 80lerde seri olarak üretilseydi, 80lerde düşerdi seri üretim maiyetleri. Tek bahaneleri teknolojiyi üretmek için gerekli olan teknolojinin henüz ellerinde olmadığı olabilir. Çok konuştum, neyse. HAVA ile çalışan ve seri üretimi olan araçların da olduğunu bilelim istedim.
    Saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soldier_of_fortune

    teorik olark yapılabilir ve de ne kadar kolay geliyor söylemesi...suyu hidrojen ve oksijene ayıracağız, daha sonra hidrojeni yakıp yol alacağız...
    bu ayrıştırma işlemi o kadar basit değil... astarı yüzünden pahalıya gelir...
    yani bu fikir teorik olarak doğru, ama pratik olarak yanlış...

    tabii ki hidrojenle çalışan motor yapmak veya günümüzde kullanılan araçlarını hidrojenle çalışacak şekle getirmek basit bir iş değildir fakat asla imkansız değildir hatta teşkilatı atölyesi olan ve işi bilen birisi için bu sistemin uygulanması gayet mümkündür.
    ilk önce biraz gezinin ondan sonra yorum yapın lütfen herşey teorik bilgiden ibaret değildir.
    http://www.youtube.com/watch?v=t5y57EVRUuM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erzurumlu-

    quote:

    Orijinalden alıntı: soldier_of_fortune

    teorik olark yapılabilir ve de ne kadar kolay geliyor söylemesi...suyu hidrojen ve oksijene ayıracağız, daha sonra hidrojeni yakıp yol alacağız...
    bu ayrıştırma işlemi o kadar basit değil... astarı yüzünden pahalıya gelir...
    yani bu fikir teorik olarak doğru, ama pratik olarak yanlış...

    tabii ki hidrojenle çalışan motor yapmak veya günümüzde kullanılan araçlarını hidrojenle çalışacak şekle getirmek basit bir iş değildir fakat asla imkansız değildir hatta teşkilatı atölyesi olan ve işi bilen birisi için bu sistemin uygulanması gayet mümkündür.
    ilk önce biraz gezinin ondan sonra yorum yapın lütfen herşey teorik bilgiden ibaret değildir.
    http://www.youtube.com/watch?v=t5y57EVRUuM

    bu adamın suyla giden araba videosunu ancak komedi olarak değerlendirilmesi dısında hiçbir anlamı yoktur.Zaten teorisini anlayamadıgınız bir şeyin ne pratiğini geliştirebilirsiniz ne de çıkabilcek sorunları anlayabilirsiniz.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.