Şimdi Ara

*** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ *** (541. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
18.742
Cevap
84
Favori
685.578
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 539540541542543
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forum ahalisi..

    Suzuki Türkiyenin distribitörü olan HACO gurup a bilgi için mail attım..

    http://www.haco.com.tr/tr

    bakalım cevap veren çıkacakmı
  • lpg işini kafaya koydum,Bugün hava güneşli gittim bikaç yer ile görüştüm.
    Atiker: 1100 tl
    brc : 1700 tl
    zavolli: 1500 tl

    Atiker ile brc arasında kaldım,Brc nin fiyatı çok yüksek geldi gözüme

    Eyüp abi senin lpg göstergesi göğüsün neresinde? Bir de lpg basılan yer için tamponu mu deldiler yoksa tampon altında mı?
    lpg bi kez takılıyo 600 fazla verip brc taktırmak daha ağır basıyor.Montajda çok önemli.Akan otogaz diye biyer kafama yattı,çaylarını içtim adam uçak teknisyeni emekli assubaymış,Adana da lpg işini yapan ilk kişiymiş,En ince ayrıntılarınna kadar yaptıkları işçilik hakkında bilgiler verdi,ilgi alaka hoşuma gitti.Atiker ve brc nin yetkili servisliğini yapıyor.Atikerden de memnun kalırsın dedi ama tavsiyesi brc taktırmam yönünde oldu.Lpg göstergesini sis lambasının yanındaki boş düğme yerine takacağını,Dolum yerini de tamponun altında kalacak şekilde takacağını söyledi,Simit tankı falan gösterdi falan filan işte karar veremedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tedirgin011

    quote:

    Orijinalden alıntı: firat74


    quote:

    Orijinalden alıntı: scelbis

    Yakıttan bağımsız; tamamen manifolt üzerindeki basınç, MAP in ölçtüğü. Sorun olduğunda da tam tarif ettiğin gibi, araba gaz yemiyor.
    Gerçi servise gidersen, bilgisayara bağladıklarında göreceklerdir sorunu ancak tanımlaman bana doğrudan onu hatırlattı.

    Daha 2 ay bile olmadı servis lpg bitimi benzine geçmiyor diye bakım yaptılar...bu ne istir anlamadım...

    fırat hocam sizin lpg de montaj hatası olabilirmi acaba diye aklıma gelmiyor değil,benim daica da atiker sıralı sistem lpg var,benzinden lpgye geçtiğini bile anlamıyon,bir ay önce 50 liralık lpg almıştım,Halen 2 yeşil yanıyor.Maşallah nerdeyse hiç yakmayacak.Yazın sx4 e de taktıracam,zavolli taktırmayı düşünüyorum.

    ilk arabamız,
    aldığımızda direkt lpg li verelim dediler olur mu olmaz mı derken lpg yi de
    ruhsata işlettik.
    bugün hem benzin hem lpg de sürüş yaptım 30-35 km kadar. araçta motor sesi ve zorlanma sürüyor. özellikle yokuş çıkarken çok bariz sesi
    alıyorsunuz...
    tecimeroğlundan servis sorumlusu arkadaşı direk aradım...eskişehirde servis varsa götür oradan gerekirse bizi arasınlar dedi...yarın ilk iş servise gidiyorum.




  • http://suzuki.com.tr/

    sayfa yapım aşamasında hayırdır inşallah...
  • Merhaba arkadaşlar 2009 2010 2011 civarı 32000 tl yi geçmeyecek şekilde bu araçtan bakıyorum.

    GL ile GLX arasındaki farklılıklar nelerdir.
  • E arkadaşlar bende bir atış macerası anlatayım madem..

    AMM mangasında takım çavuşu olarak görev yapıyorum. Tugaydaki bizim piyade bölüğünden bir land geldi. Uzman çavuşa bana 2 tane " aklı başında " adam ayarla demişler. Neyse dediler atış var. Sen seçildin. E dedim benim silahta gecegörüş takılı. Olsun silahsız gel dediler. Gittik atış alanına benden hemen önce bir tankçı eri atış yapmış. Üsteğmen onun silahı aldı bana verdi. Şu G3' e takılan keskin nişancı dürbünü kiti takılı. İlk defa dürbünle atış yapıcam. 3 el attım geldim. Aradan geçti 2 hafta, dediler seni bölüğe çağırıyorlar. Tamam dedim rahat günler bitti. Artık eğitim- sağa- sola dön başlarız gene. İndik bölüğe demezlermi Tugay birincisi olmuşsun,beni bir giyrdiler arkadaş, boz renkli asker elbisem gene oldu yeşil. Ancak ellerimi ne kadar yıkadıysam da rengi beyaza dönmedi. Amele misali afedersiniz. İşte tören falan Tuğgeneralden şu yeşil keskin nişancı rozetlerinden birini aldık-döndük gene yukarı AMM mangasına. Ama şunu da söyleyim. Birinci olduk diye o günden sonra elimden silah düşmedi. Nerde atış olsa hep beni de alırlardı. Balon bile patlattım basit usul. Gerçi benim piyade tüfeğinde iş yokmuş. Tankçı arkadaşın G3 omayınca yine 3 te 1 isabet devam ettik öyle. Dyarbakır-Bilge Kışla. Devegeçidi barajının yanında.1981-4 ___ 18 aylık son tertipyani Alt devreyle aynı hafta terhis olduk



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi graski -- 5 Mart 2015; 18:43:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: firat74

    http://suzuki.com.tr/

    sayfa yapım aşamasında hayırdır inşallah...

    öyle yapım aşamasında amahttp://www.suzuki.com.tr/ böyle değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkmember

    Merhaba arkadaşlar 2009 2010 2011 civarı 32000 tl yi geçmeyecek şekilde bu araçtan bakıyorum.

    GL ile GLX arasındaki farklılıklar nelerdir.


    Önceki mesajlarda sıkça bahsedildiği için şu var - bu yok diye yazmaya gerek duymadım. Sadece bu husustaki kendi fikrimi yazacağım. Elbette seçim herzaman senin.

    Revize edilmiş model ki 2012 sonrası modeldi herhalde 2011 model olan arkadaşlar yanlışım varsa düzeltsin;

    Söz konusu revize edilmiş modeli almanı tavsiye ederim. Revize modelin GLX olanı elbette tavsiyemdir. Ancak değilse GL de olsa revize edilmiş modeli seç.

    Revize modele hesabın uymazsa senin yazdıklarında GLX model olanı önereceğim.

    Ancak bunları sadece spesifikasyonlarına dayanarak yazıyorum. Çünkü bir önceki revizyonu şahsen kullanmadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi graski -- 5 Mart 2015; 19:10:17 >




  • Ne güzel. Hepimiz askerliğimizi adam gibi yapmışız. Ben de Isparta Er Eğitim Taburunda takım komutanı olarak toplamda 16 ay askerlik yaptım. Çok da güzel anılarım oldu.
    Şimdi olsa yine ne kısa dönem ne de paralı askerliği tercih etmem. Adam gibi gider askerliğimi yaparım. Şimdiki yeni nesile bakıyorum ağızlarında ağır milliyetçi söylemler ama askerliğini yaptın mı diye sorduğumda, paralı yaptım abi, paralı yapacağım bekliyorum gibi laflar. Sen önce git adam gibi asker ocağı kültürünü öğren ondan sonra ne konuşacaksan konuş.
    Biraz eski kafalıyım galibağ. Ama ben böyle düşünüyorum. Kızım olsaydı da askerliğini paralı yapana kız mız vermezdim.
    Şimdi askerliğini paralı yapanlar alınacaklar ama eskiden de vardı bu paralı askerlik ama hiç değilse bir iki ay yine de silah tutmayı asker ocağının havasını koklatıyorlardı. Şimdi o da yok. Bir el bile silah sıkmadan ver parayı al teskereyi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fourseason -- 6 Mart 2015; 23:50:49 >




  • evvelki gün günü birlik Ankara'ya gittim. yolda ASX arac gördüm ben otobüste iken yanımızdan süzülüp geçti gitti.
    bir ara aklıma geldi mitsuya yaz bakalım cevap verecekler mi diye. malum suzu cevap vermiyor

    dedim ki ASX in otomatik seçeneği ne zaman gelecek, akşam e posta kontrolü yaptım benim mesajdan 35 dk sonra cevap yazmışlar
    ASX otomatik seçeneği 2016 da satışa çıkacak diye,

    aklıma gelmişken e-posta kontrolümü yapayım

    keyifli akşamlar,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tedirgin011

    lpg işini kafaya koydum,Bugün hava güneşli gittim bikaç yer ile görüştüm.
    Atiker: 1100 tl
    brc : 1700 tl
    zavolli: 1500 tl

    Atiker ile brc arasında kaldım,Brc nin fiyatı çok yüksek geldi gözüme

    Eyüp abi senin lpg göstergesi göğüsün neresinde? Bir de lpg basılan yer için tamponu mu deldiler yoksa tampon altında mı?
    lpg bi kez takılıyo 600 fazla verip brc taktırmak daha ağır basıyor.Montajda çok önemli.Akan otogaz diye biyer kafama yattı,çaylarını içtim adam uçak teknisyeni emekli assubaymış,Adana da lpg işini yapan ilk kişiymiş,En ince ayrıntılarınna kadar yaptıkları işçilik hakkında bilgiler verdi,ilgi alaka hoşuma gitti.Atiker ve brc nin yetkili servisliğini yapıyor.Atikerden de memnun kalırsın dedi ama tavsiyesi brc taktırmam yönünde oldu.Lpg göstergesini sis lambasının yanındaki boş düğme yerine takacağını,Dolum yerini de tamponun altında kalacak şekilde takacağını söyledi,Simit tankı falan gösterdi falan filan işte karar veremedim.


    hayırlısı olur inşallah..

    Atiker yada BRC pekte fark yok aslında.. asıl önemli olan takan ustanın işi bilmesi.. birde montaj sonrası yapılan proğram ayarı önemli..

    LPG göstergesi sis lambası nın hemen yanında boş düğmenin olduğu yerde.. tarın Foto çeker koyarım.. zaten yuvarlak ufacık bir şey sadece sürücü nün gözüne ilişiyor..

    LPG depo kapağının fotoğrafınıda yarın koyarım.. sol tarafta tamponun altında .. dışarıdan gözükmüyor.. bazı LPG servisleri LPG dolum kapağını benzin deposu kapağının içinede yapıyorlar ve çok orijinal duruyor .. benim sonradan aklıma geldi , taktığım yere sorduğumda Benzin deposunun kapağının altına delik vs deldiklerinden bahsetmişti pek çok kimse arabanın orjinalligi bozulmasın diye deldirmiyor gibisine bir şey söyledi galiba tam hatırlamıyorum.. ama LPG girişini benzin kapağının altından yapabiliyorlar.. bilgin olsun..

    Ben bu zamana kadar LPG de hiç bir sıkıntı yaşamadım şükür.. İnşallah sende yaşamassın.. özellikle çok noktalı LPG sistemleri problemsiz ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: graski

    E arkadaşlar bende bir atış macerası anlatayım madem..

    AMM mangasında takım çavuşu olarak görev yapıyorum. Tugaydaki bizim piyade bölüğünden bir land geldi. Uzman çavuşa bana 2 tane " aklı başında " adam ayarla demişler. Neyse dediler atış var. Sen seçildin. E dedim benim silahta gecegörüş takılı. Olsun silahsız gel dediler. Gittik atış alanına benden hemen önce bir tankçı eri atış yapmış. Üsteğmen onun silahı aldı bana verdi. Şu G3' e takılan keskin nişancı dürbünü kiti takılı. İlk defa dürbünle atış yapıcam. 3 el attım geldim. Aradan geçti 2 hafta, dediler seni bölüğe çağırıyorlar. Tamam dedim rahat günler bitti. Artık eğitim- sağa- sola dön başlarız gene. İndik bölüğe demezlermi Tugay birincisi olmuşsun,beni bir giyrdiler arkadaş, boz renkli asker elbisem gene oldu yeşil. Ancak ellerimi ne kadar yıkadıysam da rengi beyaza dönmedi. Amele misali afedersiniz. İşte tören falan Tuğgeneralden şu yeşil keskin nişancı rozetlerinden birini aldık-döndük gene yukarı AMM mangasına. Ama şunu da söyleyim. Birinci olduk diye o günden sonra elimden silah düşmedi. Nerde atış olsa hep beni de alırlardı. Balon bile patlattım basit usul. Gerçi benim piyade tüfeğinde iş yokmuş. Tankçı arkadaşın G3 omayınca yine 3 te 1 isabet devam ettik öyle. Dyarbakır-Bilge Kışla. Devegeçidi barajının yanında.1981-4 ___ 18 aylık son tertipyani Alt devreyle aynı hafta terhis olduk




    Askerlik anısı .. bunlarda devamı :))



    http://verbavolantscriptamanent71.blogspot.com.tr/search?updated-min=2013-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2014-01-01T00:00:00-08:00&max-results=9

    http://verbavolantscriptamanent71.blogspot.com.tr/2013/12/altn-sars-saclarna-yldz-dusmus-melekler.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fourseason



    tamam abi.. ne Kızıyon :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: firat74

    evvelki gün günü birlik Ankara'ya gittim. yolda ASX arac gördüm ben otobüste iken yanımızdan süzülüp geçti gitti.
    bir ara aklıma geldi mitsuya yaz bakalım cevap verecekler mi diye. malum suzu cevap vermiyor

    dedim ki ASX in otomatik seçeneği ne zaman gelecek, akşam e posta kontrolü yaptım benim mesajdan 35 dk sonra cevap yazmışlar
    ASX otomatik seçeneği 2016 da satışa çıkacak diye,

    aklıma gelmişken e-posta kontrolümü yapayım

    keyifli akşamlar,


    işte anlayış farkı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: graski

    quote:

    Orijinalden alıntı: turkmember

    Merhaba arkadaşlar 2009 2010 2011 civarı 32000 tl yi geçmeyecek şekilde bu araçtan bakıyorum.

    GL ile GLX arasındaki farklılıklar nelerdir.


    Önceki mesajlarda sıkça bahsedildiği için şu var - bu yok diye yazmaya gerek duymadım. Sadece bu husustaki kendi fikrimi yazacağım. Elbette seçim herzaman senin.

    Revize edilmiş model ki 2012 sonrası modeldi herhalde 2011 model olan arkadaşlar yanlışım varsa düzeltsin;

    Söz konusu revize edilmiş modeli almanı tavsiye ederim. Revize modelin GLX olanı elbette tavsiyemdir. Ancak değilse GL de olsa revize edilmiş modeli seç.

    Revize modele hesabın uymazsa senin yazdıklarında GLX model olanı önereceğim.

    Ancak bunları sadece spesifikasyonlarına dayanarak yazıyorum. Çünkü bir önceki revizyonu şahsen kullanmadım.

    30bin tl ye 2009 bir araç buldum ancak GL modeli 120bg bunun revize model olup olmadığını nasıl anlarım. Bide revize olmayan araçtaki sıkıntı neydiki acaba? Teşekkürler.




  • emirhoja E kullanıcısına yanıt
    Ben de 6 ay önce aldım aracı, özellikle GLX modelini istemiştim. 2010 Model GLX, otomatik vites 34.000 KM'ye yaklaştı. Şu an satsam en az 37.000 eder diye düşünüyorum. Bir arkadaş daha merak etmiş, şimdilik aklıma gelen GLX özellikleri ise şu şekilde;


    *Otomatik klima
    *6 Hava Yastığı
    *Ön Koltuk Isıtma
    *Alaşım Jant
    *Anahtarsız giriş ve çalıştırma
    *4 cam otomatik
    *Yokuş kalkış desteği
    *Karartılmış arka camlar

    Bir de efsane kar yağışına maruz kalan kara süvarimin fotoğrafını ekleyim






  • quote:

    Orijinalden alıntı: tedirgin011



    Fotolar..

    LPG düğmesinin yeri..

    ve LPG depo kapağı ( tamponun sol alt tarafında.. normalde görülmüyor )




  • servise gittim, evvelinde sorunu anlatmıştım. neyse anahtarı verdim bir kaç tur atalım dedi servis yetkilisi, dik yokuş bulduk 2 defa indik tekrar cık vs.
    arac ta arıza göstergesi yanmıyor ...

    bana olası sorunu açıkladı: "aracı hep aynı hız aralığında kullanma ,(araçta hız sabitleme varmış gibi sabit hızda kullanmaya alıştım ş.içi olsun ş.dışı olsun)
    arada dip gaz vermek gerekiyor dedi,

    birde bugün araçta servise giderken motor sesi azalmıştı...olur ya servise giden eşyanın problemini bulamazlar sorun yok gibi görünür.

    bilmediğim yerden yakıt almayacam artık...

    neyse araçlarımıza maşallah iyi araç almışız...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: firat74

    servise gittim, evvelinde sorunu anlatmıştım. neyse anahtarı verdim bir kaç tur atalım dedi servis yetkilisi, dik yokuş bulduk 2 defa indik tekrar cık vs.
    arac ta arıza göstergesi yanmıyor ...

    bana olası sorunu açıkladı: "aracı hep aynı hız aralığında kullanma ,(araçta hız sabitleme varmış gibi sabit hızda kullanmaya alıştım ş.içi olsun ş.dışı olsun)
    arada dip gaz vermek gerekiyor dedi,

    birde bugün araçta servise giderken motor sesi azalmıştı...olur ya servise giden eşyanın problemini bulamazlar sorun yok gibi görünür.

    bilmediğim yerden yakıt almayacam artık...

    neyse araçlarımıza maşallah iyi araç almışız...


    servis yetkilisi kullandığındada hızlanmama problemi oldumu ? onu tam anlayamadım..

    siz sorunu ilk yazdığınızda sadece belli bir yerde rampa çıkarken diye yazmıştınız yada ben öyle anladım..

    yakıtta sorun olsa Benzinde arabanın uçması gerekir.. hem benzin hem LPG aynı anda kötü olma olasılığı çok az..

    sonuç itibari ile son durum nasıl ?

    hatta bugün aklıma geldiniz.. yoksa dedim vites 2 de vs mi kaldı da dikkatinizden kaçtı.. olurya.. bende acemi iken bir hafta 3 de kullanmıştım..

    bir defa eşim ile uzun yola giderken araba bas bas bağırmaya başladı.. Allah Allah ne oluyor dedim.. meğerse bir şekilde vitese kolum çarpmış ve vites 3 de gidiyormuşum !!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maestro35

    quote:

    Orijinalden alıntı: firat74

    servise gittim, evvelinde sorunu anlatmıştım. neyse anahtarı verdim bir kaç tur atalım dedi servis yetkilisi, dik yokuş bulduk 2 defa indik tekrar cık vs.
    arac ta arıza göstergesi yanmıyor ...

    bana olası sorunu açıkladı: "aracı hep aynı hız aralığında kullanma ,(araçta hız sabitleme varmış gibi sabit hızda kullanmaya alıştım ş.içi olsun ş.dışı olsun)
    arada dip gaz vermek gerekiyor dedi,

    birde bugün araçta servise giderken motor sesi azalmıştı...olur ya servise giden eşyanın problemini bulamazlar sorun yok gibi görünür.

    bilmediğim yerden yakıt almayacam artık...

    neyse araçlarımıza maşallah iyi araç almışız...


    servis yetkilisi kullandığındada hızlanmama problemi oldumu ? onu tam anlayamadım..

    siz sorunu ilk yazdığınızda sadece belli bir yerde rampa çıkarken diye yazmıştınız yada ben öyle anladım..

    yakıtta sorun olsa Benzinde arabanın uçması gerekir.. hem benzin hem LPG aynı anda kötü olma olasılığı çok az..

    sonuç itibari ile son durum nasıl ?

    hatta bugün aklıma geldiniz.. yoksa dedim vites 2 de vs mi kaldı da dikkatinizden kaçtı.. olurya.. bende acemi iken bir hafta 3 de kullanmıştım..

    bir defa eşim ile uzun yola giderken araba bas bas bağırmaya başladı.. Allah Allah ne oluyor dedim.. meğerse bir şekilde vitese kolum çarpmış ve vites 3 de gidiyormuşum !!

    servis yetkilisi kullandığında hızlanma problemi olmadı, lpg de kullandı,benzinde değildi araç...yokuş çıktık 2 kez ,dik bir rampa neredeyse 45 derecelik bir rampa yukarı yönde ve aksi istikamette, düz yolda sürdü bir süre,

    benim anladığım ben kullanırken sabit hızda kullanıyorum...devrin 3bin üstüne çıkmamasına özen gösteriyorum ama bazen ara hızlanma ya da dip gaz dediği gaza daha fazla basmam gerek onu anladım...




  • 
Sayfa: önceki 539540541542543
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.