< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aragonit. -- 18 Nisan 2012; 1:23:59 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aragonit. -- 18 Nisan 2012; 1:23:59 > |
Hocam biz burda punto alabilecek maddi durumu varken SX4 tercih eden insanlar olarak toplanmış durumdayız. Yani tercihimiz ve rengimiz belli
içine binip sürün, deneyin, beklentilerinizi karşılıyor ise ne ala. Şahsım adına tavsiye ederim sx4'ü, puntodan sonra üzeceğini düşünmüyorum. |
Sevdikleriniz ile..
Sağlık ve Huzur ile.. Bereketli ve Bol kazançlı bir yıl diliyorum. Kendinize zaman ayırın , hobi yapın. Her anın tadını bir şekilde çıkarın. Zaten herkesin derdi başka başka... Hepiniz degerlisiniz. Sen degerlisin... Ve Senden yalnızca bir tane var.. İyi ve güzel İnsanlar. Şuradan selamimizi alıp hal hatır olan insanlar. Hepiniz benim için ayrı ayrı değerlisiniz. Öylesine değil.. Tek tek hepinizin Yeni yılı umutlu olsun.. Neşeli olsun..Sağlıklı olsun.. |
Ramazan Ayı mübarek olsun. Allah bu ayin hurmetine bizi bu musibetten kurtarsın inşallah.
|
herkese tekrar merhaba,
falken as210 euro all season (4 mevsim) lastiklerle ilgili çok geri dönüş olmadığı için tecrübe ettikçe paylaşayım istiyorum. yaklaşık 3 bin km'yi devirdik. şehir içinde de uzun yolda da yarenlik ettik birbirimize :) geçtiğimiz hafta yoğun sağanak, ıslak kuru geçisi ve +2 dereceye kadar soğuyan koşullarda kullanma imkanım oldu. ıslak zeminde tutuşunu kaybetmedi. fren mesafeleri tatminkardı. elbette kuru zemine göre biraz arttı. bu her lastikte mutlaka olacak, önemli olan uçurum oluşmaması. ıslak kuru zemin geçişlerinde de bir problem hissettirmedi. sabah 06'da izmir'den selçuk'a giderken torbalı hattında hava +2 dereceydi ancak yolda buzlanma yoktu. özellikle şerit değişimi, viraj ve fren şartlarını biraz denedim fırsat bulmuşken. (+7 derecenin altında yaz lastiklerinin tutuşu %30 azalır.) lastikler gayet stabildi hiç tutuş sorunu hissetmedim. lastiğin viraj kabiliyeti bizim araçlardan (sx4) yüksek çıktı :) şartları zorladığım virajlarda araç (muhtemelen yüksekliğinden dolayı) limit noktasına gelirken lastikler pek oralı olmadı. ses konusunu yukarıda söylemiştim ama tek mesajda bulunsun tekrar edeyim. lastikler ortalama bir sese sahip, kış ve kar tanesi işaretli bir lastiğe göre gürültülü sayılmazlar. ancak çukur ve bozuk zeminlerde durum değişiyor. çukura girip çıktığınızda sarsıntı ve sesi hissettiriyorlar malesef. sanırım (!) XL yanak güçlendirmesinden dolayı çok esnemiyorlar ve (veya) hamurları çok yumuşak değil. evet bu biraz konfordan çalıyor. ancak artı ve eksilerini kıyasladığımızda fiyat/performans açısından ilk sıraları zorlayacağını söylebilirim. son not: tercih yaparken; lastik memnuniyetinin sürüş tarzı, kullanım alanı, araç ağırlığı vb bir çok değişkenden etkileneceğini unutmayın ve "en iyi" yerine size en uygun olanını bulmaya çalışın 🙃 |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ndop -- 25 Mart 2009; 9:00:15 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ndop -- 23 Nisan 2009; 17:13:24 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart.001 -- 14 Haziran 2009; 11:49:39 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart.001 -- 14 Haziran 2009; 19:57:37 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi desx -- 14 Şubat 2010; 14:36:13 > |
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GÖLCÜK -- 23 Nisan 2012; 14:03:33 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi captainzed -- 2 Mayıs 2012; 0:02:18 > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GÖLCÜK -- 14 Mayıs 2012; 12:19:32 > |
|
|