- x
TEMP DOSYASI SİLİNEBİLİR Mİ?
9 Cevap59141 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
168 Mesaj
5 Haziran 2005; 19:51:38 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

[/Basit olabilir ama emin olmak istediğim için soruyorum

a)temp dosyası

b)temporary internet files

bu iki dosyayı silmekte bi sakınca var mıdır?ikisi arasındaki farklar nelerdir acep?

teşekkürler...

b]


_____________________________



1349 Mesaj
5 Haziran 2005; 20:14:29 

a)temp dosyası

Silinebilir ancak bazı programlar kayıt bilgilerini ve kurulum bilgilerini buradan kullanabiliyor. O yüzden çalışan bazı programlar zarar görebilir. Messela bir programı silmek istediniz kaldırma dosyası burda olabiliyor. Ve programı kaldıramıyorsunuz gibi.


b)temporary internet files

Bu IE 'nin dosyalarıdır silmeniz de bir sakınca yoktur.


_____________________________



16070 Mesaj
6 Haziran 2005; 7:52:41 

dosyaları değilde içindekileri silsen daha iyi olur.sonra bi problem çıkmasın.


_____________________________


2007 Hyundai Getz 1.4 DOHC 4AB AC ABS SR OTM.

GIGABYTE EP45-DS3L // INTEL E8500 // KINGSTON HYPERX 4*2GB 800Mhz DDR2 // HIS ICEQ4 HD4850
SANDISK EXTREEM SSD 120GB // WD 3.5" 2TB CAVIAR GREEN SATA 3.0 // CM RC690 600W // SAMSUNG SH-S223 SATA DVD-RW
HP 2207H LCD // SUPERONLINE 20MBIT FIBER INTERNET // POWERCOM 625AP UPS


432 Mesaj
6 Haziran 2005; 8:46:19 

klasörü silme dosyalarıistersen düzenli olarak istersen manual olarak silebilirsin bişey olmaz geçici dosyalardır


_____________________________

MCSE+S+M, MCTS, MCITP, MCT,
CompTia A+,CCNA, ASP, APS, AIS, ASE, MASE, HPCI


388 Mesaj
6 Haziran 2005; 9:46:07 

dizinleri silme. ama içeriklerini silebilirsin.


 
88 Mesaj
7 Aralık 2006; 12:47:14 

temp dosyasının ıcınde bazılarını sılıyorum ama bazı dosyalar sılınmıyor cıkan yazı ayne su perflib_perfdata_168 slinemıyor baskası yuada bır program kullanıyor dosyayı kulanabılecek programı kapatıp yenıden deneyın
dıye bır yazı cıkıyo bu temp dosyası sıstemı yavaslatırmı bole sılınmıyen dosyalarda ne yapmalıyız bırde dısk bırlestırme sorum olacak c nın deıskını bırlestırıyorum ama d nın dıskını bırlestıremıyorum neden ondakı cıkan yazıda su
dısk bırlestırıcısı chdıskın bu dıskte calıstırılmaya zamanladıgını algıladı (d:). chkdsk/f komutu calıstırın komutu calıstırıyorum ama aktıf hale gelmıyo


_____________________________



 
88 Mesaj
7 Aralık 2006; 18:58:19 

arkadasım bunun daha genıs acıklaması nasıl yaparım bılmıyorum c yı bırlestırıyo d yı bırlestırmıyo yukarda verdıgım yazı cıkıyo
diskin-araçlardan hata denetimindeki kutucukları işaretle bilgisayarı yeniden başlat..
demıssın sorunda burda ya bole bır kutucuk cıkmıyo


_____________________________



 
11 Mesaj
13 Aralık 2006; 19:21:41 

Hazır konu açılmışken anlatammm.
Tem dizini windowsun amurgalarından biri... Neden Derseniz herhangi yazılımı kurarken Wİndows kurulum dosyalarını ve bazı parçalarını du dizine kopyalar. Örnegin bir arşiv dosyasını açtıınızda içeriği otomatik olarak bu dizine çıkartılır... ( Öznitelik Uygulanmamışsa)

Sen Bu Dizinleri Masaüstünden iki tıkla boşaltabilirsin...
Hatta İstediin dizinin içerğini hemen hemen her bilgisyarda bulunan bi programla silebilirsiniz...

Daha Fazlası için ;

adagume2000@yahoo.com


_____________________________

s o m e b o d y s t o p m e


 
70 Mesaj
13 Aralık 2006; 21:41:53 

Silebilirsin dostum.
Ben her ikisini de sürekli siliyorum.
İçeriği veya dosyayı silmişsin hiç fark etmez. Zaten yeni bir program kurduğunda, eğer kurulum için geçici dosyaları varsa yine TEMP klasörü açılacaktır.
Bu klasörleri silmenin hiçbir sakıncası yoktur. Bunun tek dezavantajı şudur: mesela office'e yeni bir eklenti yapacaksın (ör: dil yükleyeceksin). Bu program ilk buraya bakacaktır, eğer orada dosyaları bulamazsa senden CD ister.
Bende gerekli bütün programlar ve CD'ler olduğu için bu benim için sorun teşkil etmiyor. Ama sizi bilemem.


_____________________________



 
5 Mesaj
3 Ocak 2011; 23:48:18 

bende tam tersi bişey öğrenmek istiyorum, ccleaner temp dosyasını silmiş, ben bunu farketmedm.fakat bn temp dosyasını videoları almak için kullanıyorum bu dosya tekrar nasıl oluşur pc'mde , çok işime yarıyodu yaaa :(


_____________________________

Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.203