Şimdi Ara

CHEVROLET CRUZE !...

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
111.077
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR CHEVROLET CRUZE HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?ARANIZDA ALMAYI DÜŞÜNEN VAR MI?OPEL BAYİLERİ SATTIĞI İÇİN SORUYORUM.ÜRETİCİ FİRMA ARACIN ÇOK SAĞLAM OLDUĞUNU VE EURONCAP TAN 5 YILDIZ ALMALARI GEREKTİĞİNİ SÖYLEMİŞ VEDE ESP TÜM DONANIMLARDA STANDART

     CHEVROLET CRUZE !...


     CHEVROLET CRUZE !...


     CHEVROLET CRUZE !...


     CHEVROLET CRUZE !...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi **MaStErS** -- 19 Mart 2009; 17:44:57 >







  • 15 Nisan'dan itibaren bayilerde satılmaya başlanıyor. ÖTV indirimi yapılmadan önce Ankara'da sorduğumda fiyatları 31.000'den başlayacak demişlerdi.

    Yine bayinin söylediğine göre; Cruze aslında Lacetti Sedan'ın yerine geliyor. Belirli bir müddet sanırım stoklar eriyene kadar Lacetti Sedan ile birlikte satılmaya devam edecek. Daha sonra Lacetti Sedan piyasadan kalkıcak ama Lacetti HB ve SW, Cruze ile birlikte satılmaya devam edecek.

    Lansmanın ÖTv indirimine denk geliyor olması iyi oldu. Uygun bir fiyat ile satışa sunulursa LPG opsiyonu sayesinde yüksek satış rakamlarına ulaşır diye düşünüyorum.
  • LACETTİDEN ÇOK ÇOK ÜSTÜN GİBİ DURUYOR BU ARAÇ
  • arkadaşlar chevrolet cruze alınırmı sizce yoksa vectra veya civic mi daha iyidir bir yardımcı olun
  • Bence bu araclarla kıyaslamadan önce test etmek gerekiyor.
  • http://www.gminsidenews.com/forums/f13/4car-uk-chevy-cruze-road-test-76646/

    arkadaşlar bu linkten cruze nasıl bir araba yorumları görebilirsiniz. Tabi ingilizce olarak. Beş yıldız üzerinden 3 yıldız almış bir araba

    OVERVIEW: 3 of 5 Stars

    Designed by the man who helped create the current Fiat 500, the Chevrolet Cruze aims to take on the Ford Focus with a combination of brash looks and low price.

    It certainly looks the part. The Cruze introduces a striking new design language that's more cohesive than anything Chevy has done before.

    The price is also right: the Cruze starts from £11,545 for the 1.6S model and is very well-equipped, including ESP as standard.

    Under the skin the Cruze is equally appealing. Rather than being fobbed off with out-of-date hand-me-down GM technology, it gets the new GM platform that will eventually underpin the next Astra. It also gets a range of European-friendly engines.

    Inside, the interior is a revelation, offering soft-touch plastics and good attention-to-detail - something Chevrolet has previously neglected.

    Unfortunately, there's a catch. The Cruze will only be available as a saloon, something UK drivers only buy if there's a BMW, Mercedes or Audi badge glued to it. A hatch may follow later, but not until late 2010.

    So is this enough to ruin the value-packed Cruze's chances of giving Ford a serious run for its money?

    RELIABILITY & QUALITY: 3 of 5 Stars

    Chevrolet has had an appalling start in the UK, struggling to offer any real customer satisfaction. In the most recent JD Power survey, the brand was placed a dismal 26th out of 28 manufacturers.

    The Cruze's precedessor, the Lacetti, ranked 68th out of 100, with over a third of the people surveyed having problems with their car's engine and half of them reporting faults with either the suspension and steering.

    Despite all this, there is hope. The Cruze is the first Chevrolet to be developed on this side of the Atlantic, covering more than 1.2 million kilometres of durability testing.

    Furthermore, the cabin quality is a huge leap forward, with high attention-to-detail such as rubber-bevelled finish on the air conditioning and dials. And, unlike in other Chevys, there are almost no hard, scratchy plastics to be found.

    ON THE ROAD: 3 of 5 Stars

    The small family class is full of great driving cars, all jostling to beat the class-leading Ford Focus. Unfortunately, the Cruze falls way behind. Favouring comfort over agility, it doesn't quite add up on European roads.

    Turn into a bend and you'll be surprised at how quick and direct the steering feels. It's almost sportscar quick. But you soon realise that's where the sportscar comparisons end.

    It does feel safe, secure and predictable, but ultimately it has more body roll and less front-end grip than its rivals.

    The 148bhp 2.0-litre diesel is the best engine in the launch range. It's relaxed and reasonably refined, but we think it could do with a six- instead of five-speed gearbox, since some of the ratios feel a little long.

    We were disappointed with the two petrol engines. The 111bhp 1.6-litre needs working hard and goes about its work in a gruff, unenthusiastic manner. Performance is also less than sparkling: 0-62mph takes 12.5 seconds.

    The more powerful 139bhp 1.8 feels only slightly quicker, despite reaching 62mph in a much faster 10 seconds. Our car fizzed annoyingly, too.




  • 407 gibi fos bir araç bence sadece şekil var mootoru benzinli opel motoru bence kalitesiz bir araç
  • Fiyat ve kalite olarak çok iyi bir araç ,tüm güvenlik donanımı baz versiyonda standart
  • En azından arabada tip var ve ben arabayım diyor.Diğerlerinde tip yok ama geçmişten gelen bir referansları var.. ve millet bu arabaları gözü kapalı alıyor buda insanları düşündürüyor.
  • ve böyle bir otomobilin bütçenizi aşacağını düşünüyorsanız buda değişmek üzere............



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi irmscher -- 25 Ekim 2009; 14:55:43 >
  • araç o paraya kesinlikle alınabilecek en iyi tasarıma ve özellikle güvenlik donanımına sahip.yanlız motorun performansı (113hp olmasına rağmen) yetersiz ve iç hacmi dışardan bakıldığından daha küçük ve hayal kırıklığı yaratıyor.malzeme kalitesi parasının üstünde ve tatminkar.

    uzun lafın kısası aynı aracı başka markalar(vw,opel,reno vs.) adı altında almaya kalksak en az 5-6 bin lira fark verirdik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 06METİN -- 25 Ekim 2009; 16:01:25 >
  • bu aracın bence tek eksiği var ise oda motoru...
    artık küçük hacimli motorların daha çook rağbet aldığı bir zamanda halen 1.6 atmosferik motorları millete dayamakta yanlış.
    yoksa hoş bir araba..
  • İnsignia'mı allırken kuyrukta beklemek yerine bu aracı baya inceledim. Test sürüşü yapamadım ama aracın fiyat-perfprmans (performanstan kastım tasarım ve kalite) çok iyi. İşçilik tatmin edici düzeyde. Güzel detaylar var araçta. Bagaj falan yeterli. İç tasarımı çok şık geldi bana. Ama baktığım modelde ön yolcu önünde airbag'in olduğu yerde fileli bir yüzey kullanılmıştı. Zamanla kolayca deforme olur gibi oldu. Ben çok beğendim. Hatırladığım kadarıyla en full'ü bile pek cep yakmıyordu. İçi tabi ki çok geniş değil ama yeterli o segment için.

    Dediğim gibi aracı kullanma şansım olmadı ama beğenmiştim.
  • ARAÇ 4 4 LÜK BİR ARAÇ BAZI ARKADAŞLARIN SÖYLEDİĞİNİN AKSİNE FİYAT PERFORMANS ORANI SÜPER...
  • Bugün aracı ablama almak üzere denedim. Detaylıca inceledim. İzlenimlerimi yazayım:

    1) Araç gerçekten hatırladığım kadar şık ve çok çarpıcı çizgileri var. Ön tasarım da harika arka tasarım da. İç tasarımda İnsignia esintileri var. Ayrıca araç Coupe Sedan tasarımına sahip.

    2) Malzeme kalitesi oldukça iyi. Mükemmel diyemem ama o fiyata göre çok tatmin edici. Tek eksisi, ön yolcu önünde kumaş kaplama gibi bir malzeme olması bence. Temizlemesi zor olur leke tutar ve sileyim falan derken erken deforme olur. O yüzden çok gereksiz geldi bana.

    3) Gösterge çok şık. Net ve berrak bie mavi tonu kullanılmıştır. Harikaydı. Tuşların yerleri ve kalitesi tatmin ediciydi.

    4) Benim baktığım modelde sonradan takılma bir renkli ekran vardı. Bir iki milyar farkla her araca takılabiliyor. Garanti kapsamı içinde ayrıca. Şöyle anlatayım, aracın orijinal ekranı olduğu yerden sökülüyor ve döşün üst kısmında bulunan düğmeli kapaklı gözün olduğu yere konuyor. Boşalan yere ise renkli ekranlı sistem konuyor. Sistemde TV, DVD, MP3, Navigasyon, geri kamera falan vardı. Harikaydı çok beğendim, hiç sırıtmamıştı. Açılışta Chevrolet amblemiyle açılıyor. Bu araç için yapılmış zaten. Ekranın hemen önünde tuşları var ama kullanmaya gerek yok kanımca çünkü zaten cihaz dokunmatik. Çok başarılıydı. Orijinalliği bozmadan takılmış ve çift ekran ayrıca. Daha ne olsun :)

    5) Aracın amortisörleri konforlu. Yani çok sert değil. Ama yol tutuşunu olumsuz etkilememiş. Çok dengeli bir araç. Manuelini kullandım ama araç pek seri değildi. İleri atılmıyordu. Gerçi ben 180 beygirlik bir araç kullandığım için bana ağır gelmiş de olabilir ama ne bileyim motor biraz isteksiz geldi. 113 beygir astra motoru yani Ecotec ama o motoru böyle kasıyorsa bu araba çok yakar gibi geldi bana. Bence ortalama 8-9 yakar. 6 ileri otomatik olursa 10'u görür çok rahat. Yani bana o hissi verdi en azında. Kasa ağır ve belli ki motor isteksiz.

    6) Sunroof nedeniyle ve Coupe tasarım etkisiyle arka kısım baş mesafesi biraz alçak ama sıkıntılı değil. İnsignia'mdan yüksek en azından. 16" jantla geliyor ki fazlasına gerek yok kanımca zaten. Fakat sürdüğüm araçta Hankook mu ne garip bir marka vardı adını hiç duymadım ve biraz huylandım ne yalan söyleyeyim.

    7) Frenaj çok başarılı. Test ettim onayladım. Çok salladım savurma hissi vermedi, dengeli bir araç.

    8) Bagaj boyutu şaşırtıcı derecede iyi. Çok çok yeterli.

    9) En güzel rengi siyah. Kırmızı da çok yakışmıştı. Biz siyaha göz koyduk.

    10) Ses sisteminde bir gariplik vardı ama çözemedim. Yani aslında bir gariplik yoktu gayet netti ama... Ne bileyim... Belki test aracı olduğu için çok kurcalanmıştır bilemem.

    11) Aracın direksiyonunu dururken tam sağa veya tam sola çevirince bir ses geliyor sürekli aktarmalardan ama sebebini ne ben anlayabildim ne de satıcı. Hoşuma gitmedi o ses söyleyeyim.

    Gelelim sonuca, ben bu araca kendi klasmanına göre 100 üzerinden 85 veriyorum.
    Artıları eksileri:

    + Fiyatı.

    + Bu fiyata inanılmaz bir tasarımı var. Harika, harika...

    + Malzeme kalitesi ve işçiliği bu fiyata göre mükemmel bile sayılır.

    + GM ecotec motoru var. Astra ile aynı.

    + Dokunmatik ekran çözümü çok iyi olmuş

    + Bagaj ve arka diz-tavan mesafeleri çok iyi.

    + Yep yeni bir araç ve yüzü daha beş sene eskimez.

    - Tekerlerden gelen sesler beni çok endişelendirdi.

    - Bana çok yakar gibi geldi ama bilemiyorum denemek ya da sahibi birine sormak lazım almadan.

    - Yeni bir araç olması nedeniyle bazı sıkıntılar yaşatabilir sabır göstermek gerek.

    - Çekişi çok vasat. Otomatik çok daha ağır kalacaktır.

    Sonuç: Araç bu fiyata alınır. Tereddüte gerek yok ama bazı konularda hazırlıklı olmak lazım.




  • arka diz mesafesi hariç söylediğin tüm artılara katılıyorum.
    kesinlikle otomatik alınmaz bu araç,son sahibi olunur alınırsa.lpg bile kurtaramaz.çünkü rahat trafikte ve kısa mesafe şehir dışı kullanımla 9lt/100km ortalaması var aracın nispeten sakin kullanımla.otomatik vites bu tüketimi daha da artırır.ayrıca çok başarısız bir otomotik vitesmiş yorumlardan öğrendiğime göre.yanlız parasının fazlasıyla karşılığını veriyor diğer artılarına baktığımızda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 06METİN -- 29 Ekim 2009; 1:42:06 >
  • HİÇ BİR SEDAN ARABAYI BEĞENMEYEN BEN, İLK DEFA SEDAN I CRUZE İLE BEĞENDİM CHEVROLET TEBRİKLER MÜKKEMMEL BİR TASARIM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BabyLatte -- 19 Şubat 2010; 1:30:53 >
  • Gerçekten aracın tasarımı şekli duruşu aklımı aldı.Durumlar biraz müsait olacaktı ki Comboyu satıp Cruze a binerdim valla.Bende opel servisinde gördüm.İlk başta pek dikkatimi çekmedi fakat aracın kokpiti uzay mekiği gibi.Çok baştan çıkarıcı bir iç tasarımı var.Burdan yola çıkarak Cruze a resmen aşık oldum.Fakat hoşuma gitmeyen tek yanı arka kapı camları.Kelebek cam gibi bişey yapmaya çalışmışlar ama pek hoş durmamış sanki.Yani benim görüşüm öyle.Ama diğer araçlardan çok çok farklı bence
  • Biz de araç alırken cruze ile astra arasında çok gittik geldik ama tercihimizi astradanyana kullandık acaba yanlış mı yaptık
  • cgdm55 çok doğru bi karar bence iyiki astra almışsınız,
    bende geçen yıl almayı ciddi olarak düşünmüştüm elimdeki aracı takas verip cruze alacaktım ama deneme sürüşünden sonra fikrimi tamamen değiştirdim.araba bana göre çok ağır birkere hemen toparlamıyor 1.6 motora göre o kasa ağır kalıyor benim araç bu arada astra g 2004 model olmasına rağmen ona 10 çeker.okuduğum kadari ile bazı arkadaşlara göre tasarım ön planda geliyor benim için se tam tersi tasarım ikinci planda,motor aksamı ve teknik özellikler bence daha önemli.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.