- x
ÖTV İNDİRİMİ İLE ARAÇ ALANLAR BURAYAA....
64 Cevap5267 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


6691 Mesaj
17 Mart 2009; 16:54:56 

ÖTV İNDİRİMİ İLE ARAÇ ALANLAR BURADA paylaşımda bulunsun

hangi model ve kaç tl den alındıgı yapılan indirim oranını...vb.

bu konuda paylaşmak dilegiyle



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mnr980 -- 19 Mart 2009; 19:06:13 >


_____________________________

Ey Türk! Dostunu da Düşmanını da bil artık..!


 
108 Mesaj
17 Mart 2009; 21:26:47 

çok faydalı olmuş....burası..


_____________________________

corolla d-4d


6691 Mesaj
17 Mart 2009; 22:00:19 

halen araç alan yokkk sanırımmm

fiyat alanda bizimle paylaşsın


_____________________________

Ey Türk! Dostunu da Düşmanını da bil artık..!


854 Mesaj
17 Mart 2009; 23:00:54 

1.2 16 V mi almalı
1.4 8 V mi ?


_____________________________

Era lpg 2009


6691 Mesaj
17 Mart 2009; 23:18:07 


quote:

Orjinalden alıntı: erhanbaba62

1.2 16 V mi almalı
1.4 8 V mi ?


MODEL?


_____________________________

Ey Türk! Dostunu da Düşmanını da bil artık..!


854 Mesaj
17 Mart 2009; 23:21:49 

sıfır km tabiki


_____________________________

Era lpg 2009


6691 Mesaj
17 Mart 2009; 23:45:18 

model dıyorum sevgılı dostum model
cıliomu meganmı şayınmı doganmı


_____________________________

Ey Türk! Dostunu da Düşmanını da bil artık..!


1570 Mesaj
17 Mart 2009; 23:54:21 


quote:

Orjinalden alıntı: erhanbaba62

1.2 16 V mi almalı
1.4 8 V mi ?

clio symbol'den bahsediyor olsa gerek


_____________________________



9388 Mesaj
18 Mart 2009; 2:32:56 

1.4 8V motor kullanılıyor mu hala? bilmiyordum vay be


1416 Mesaj
18 Mart 2009; 8:37:31 

Symbol auth. 1.5 dci 22.600
Symbol express. 1.5 dci 24.100
clio 3 GT(sw) auth. 1.5 dci 25.000

logan sedan 1.5 amb pack+Klima 21.800
logan sedan 1.5 laurette 22.600

kangoo multix 85hp express full+full 29.000
kangoo multix auth+klima+çift sürgü kapı 26.800

megane auth. 1.6 16v 28.000


_____________________________



1416 Mesaj
18 Mart 2009; 8:50:07 

Hyundai 1.5 vgt 110hp dizel Matrix team 23.300

Hyundai 1.5 vgt 110hp dizel Matrix team +ABS 24.300

Kangoo multix auth. 85 hp +tek kapı +Klima 25.600



Matrix in Arka takımları zayıf olmasa alınabilir.

Symbol için 1.4 ü sakın düşünmeyin.1.2 16v her yönden 1.4 8v den üstün üstelik yıllık vergiside baya düşük üstelik yeni nesil.




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alfa-x -- 18 Mart 2009; 10:19:29 >


_____________________________



854 Mesaj
18 Mart 2009; 9:20:17 


quote:

Orjinalden alıntı: Mnr980

model dıyorum sevgılı dostum model
cıliomu meganmı şayınmı doganmı



yeni symbol


_____________________________

Era lpg 2009


 
192 Mesaj
18 Mart 2009; 16:18:00 

arkadaşlar

symbol bakıyoruz netteki fiyatlara aut ve dynamic var bunların farkını bilen var mı? fiyat farkı var çünkü?


_____________________________



 
189 Mesaj
18 Mart 2009; 16:41:18 

donanım farklarından ötürü fiyat farkı var. versiyonlar kısmından iki donanım seviyesini karşılaştırabilirsiniz.


 
108 Mesaj
18 Mart 2009; 21:32:49 

adanada bugün sorduk...
tüm renault bayilerinde hiç clio sembol yok..gelmeyecekmiş bu fiyattan...araba gelsede bu fiyatlardan gelmeyecek diyolar...
hyundai era dizelde yok1 tane benzinli var..onlarda arab gelsede bu fiyattan gelmeyecek diuyolar...
sadece albea dizel bulabildik...
bu ötv işi numara...
oratada araba felan yok....


_____________________________

corolla d-4d


443 Mesaj
18 Mart 2009; 21:49:20 

Başlığı "İLETİŞİM ÖZÜRLÜLER BURADA" şeklinde değiştirilmesini talep ediyorum... Onca mesajdır bir incir çekirdeği dolmamış!


_____________________________

2008 gümüş Civic Premium otomatik vites


6373 Mesaj
18 Mart 2009; 22:32:38 


quote:

Orjinalden alıntı: zafer tektaş
bu ötv işi numara...
oratada araba felan yok....

Başından beri bunu söylüyorum zaten ...


_____________________________

YA DEVLET BAŞA YA KUZGUN LEŞE !!!


854 Mesaj
18 Mart 2009; 22:47:17 

ACCENT ERA TEAM ABS 20400 TEL ALDIM

NİSAN TESLİM OLDUĞUNDAN +400 FAZLA VERDİM.


_____________________________

Era lpg 2009


6691 Mesaj
19 Mart 2009; 10:54:05 


quote:

Orjinalden alıntı: erhanbaba62

ACCENT ERA TEAM ABS 20400 TEL ALDIM

NİSAN TESLİM OLDUĞUNDAN +400 FAZLA VERDİM.


hayırlı olsunn dostumm


_____________________________

Ey Türk! Dostunu da Düşmanını da bil artık..!


 
458 Mesaj
19 Mart 2009; 11:10:53 

Araba gelmeyecek falan bunların hepsi bahane!! Satmayıp da ne yapacaklar arabaları daha dün
bir bugün iki koskoca 86 gün var önümüzde acele etmeyin. Hepsi dize gelecek bunların
araba bulmaktan şikayetçi olan istanbula gelsin


_____________________________



 
58 Mesaj
19 Mart 2009; 11:36:39 

istanbuldayım reno bayilerini arıyorum arac yok diyorlar...
kim aldı bunları, başlığa uygun mesajlar gelse de görsek...

moderatorden ricam bu mesaj da dahil, konuyla ilgili olmayan mesajları silebilir mi acaba?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi holostaticus -- 19 Mart 2009; 11:38:23 >


 
1000 Mesaj
19 Mart 2009; 19:03:19 


quote:

Orjinalden alıntı: cevikism

Başlığı "İLETİŞİM ÖZÜRLÜLER BURADA" şeklinde değiştirilmesini talep ediyorum... Onca mesajdır bir incir çekirdeği dolmamış!



_____________________________

OPEL ASTRA 1.3 ENJOY ELEGANCE 2009 GÜMÜŞ GRİ


169 Mesaj
19 Mart 2009; 20:04:00 


quote:

Orjinalden alıntı: holostaticus

istanbuldayım reno bayilerini arıyorum arac yok diyorlar...
kim aldı bunları, başlığa uygun mesajlar gelse de görsek...

moderatorden ricam bu mesaj da dahil, konuyla ilgili olmayan mesajları silebilir mi acaba?



arkadaşım ben de bugün bir çok reno bayisi ile görüştüm ellerinde symbol araç yok ama ben inanmıyorum bir iki bayi
araca %3 zam yapılacağını ve nisan sonuna ancak teslim edileceğini söyledi,ötv den ne kadarını cebe atarız hesaplarına düşmüşler hepsi
her bayi başka fiyat verdi ,fiyat sabitlemeyi paranın tamamını ödeyip nisan sonunu bekleyeceksen kabul ediyorlar..
anlayacağın bu iş sezon sonunda yapılar mağaza indirimlerine döndü ,indirimi beklersin ve mağazaya gidersin bir de bakarsın ki aradığın bedende hiçbirşey kalmamış
bu arada, yeni symbol 1.4 Authentique renk kül bej 19.850 ,bayinin elinde kalan son symbol kapora verdik ama kararsız kaldık renk konusunda
bu renk nasıl sizce griden sonra en çok hangi renk tercih ediliyor?


_____________________________

New Fiesta
1.4i Titanium LP FUŞi
"na sar et méne o'lura ca lis se nind éol urr" :)
il ber far niente...attraversiamo ;)


 
25 Mesaj
19 Mart 2009; 20:30:05 



Hani nerde o zaman stok???
quote:

adanada bugün sorduk...
tüm renault bayilerinde hiç clio sembol yok..gelmeyecekmiş bu fiyattan...araba gelsede bu fiyatlardan gelmeyecek diyolar...
hyundai era dizelde yok1 tane benzinli var..onlarda arab gelsede bu fiyattan gelmeyecek diuyolar...
sadece albea dizel bulabildik...
bu ötv işi numara...
oratada araba felan yok....


quote:

arkadaşım ben de bugün bir çok reno bayisi ile görüştüm ellerinde symbol araç yok ama ben inanmıyorum bir iki bayi
araca %3 zam yapılacağını ve nisan sonuna ancak teslim edileceğini söyledi,ötv den ne kadarını cebe atarız hesaplarına düşmüşler hepsi
her bayi başka fiyat verdi ,fiyat sabitlemeyi paranın tamamını ödeyip nisan sonunu bekleyeceksen kabul ediyorlar..



Beyler 150.000 Stok Araçtan bahsediliyordu.. Nerde bu arabalar görebilen var mı? böyle her bayi de 1 araç varsa demek ki memlekette 150.000 tane bayii var ve hepsinde de stok 1 er tane:D:D:D


Bayiiler hepimizi enayi yerine koyuyor anasını satim.. ayıptır, günahtır, şerefsizliktir, namussuzluktur, çıkarcılıktır...

ALMAYIN ARKADAŞLAR.. ALMAYIN.. ÇOK İHTİYACINIZ YOKSA DİCEM AMA VAR DİCEK ALANLAR.. YİNE DE ALMAYIN.. BİZ ZAMANINDA ALDIK TA NOOLDU?
SIFIR ALMAYIN.. BELKİ ALTERNATİF DİİLDİR AMA GİDİN 2. EL OLARAK KESİNLİKLE VE SADECE SAHİBİNDEN ALIN..
anlasınlar bu millet çıkarcılardan, fırsatçılardan, namussuzlardan usanmışlardır... hakkıyla işlerini yapanları tenzih ederek söylüyorum...



BUNU DA SİLİN moderatör arkadaşlar.. sabah açtığım bi konu vardı yerinde yeller esiyor... Bu kadar sansürcü olmayın bırakın tartışalım... Konuşalım... Siyasi mi konuşuyoruz? hayır.. Hükümet iyi bi niyetle (Belki de bskılara dayanamayarak) ötv indirdi, ama bayiiler tamamen kendi amaçlarına yönelik kullanıyorlar olayı.. Karlı çıkan kim? alıcı mı? belki evet 3-5 kuruş.. Ama asıl payı bayiler götürüyor/götürecek....

Silin.. Bunu da silin.. Susturun hepimizi.. Bayilerin yaptığı fırsatçılığı konuşmayalım.. Susalım.. Kimse bilmesin...

VW e giden alıcı arkadaşım bilmesin ÖTV indirimiyle 2 ay önceki fiyatın aynı olduğunu..
HONDA ya giden arkadaşım bilmesin, indirmişler diye alsın..
Diğerlerine gidenler bilmesin neydi ne olmuş? nasıl davranıyo bayiiler.. showroomlar (her ne demekse şovrum)...

Evet benim arabam var.. ama pişmanım evet.. bu namussuzlardan birine para kazandırdığım için pişmanım.. arabanım gerçek fiyatını yazmayıp indiriyoruz diyenler için pişmanım..

Açıklasınlar arkadaş.. Bayiiye ve distrübütöre ne kadar kalıyor açıklasınlar? bi camdan 600 TL alıp ne kadar kazandıklarını anlatsınlar.. Orjinal camları sıfır arabalardan ÇALIP nasıl daha sonra orjinal cam olarak sattıklarını açıklasınlar..

söyleyecek çok şey var ama bunu da MODERATÖR arkadaşım silecek!!! Kime hizmet ettiğini bilmeden...

Selamla....



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eMiTa -- 19 Mart 2009; 21:15:13 >


_____________________________

eMiTa

2008 Citroen C4 110 HP MCP Triptronik...


 
189 Mesaj
19 Mart 2009; 20:45:40 

herkese merhaba;

yarın renault-mais izmir şubeye gidip symbol 1.5 65 bg dci Authentic pazarlığı yapacağım tabi ellerinde kaldıysa. bayi olmadığı için sanırım pazarlık daha esnek olabilir. 2006 model 1.4 8v alize symbol var elimizde. araç 8400 km orjinal, umarım iyi fiyat verirler. gerçi bu araba kesinlikle benim tercihim değil fakat babam istiyor, para onun bişi diyemiyorum.

uzun uzun yazdım tabi asıl sorum bahsettiğim arabayı alanlar varsa fiyatları yazabilirler mi?


_____________________________

356. Dönem Eğtim Birliği 15'İNCİ P.EĞT.TUG.P.ÇVŞ.EĞT.TB.KH. VE KH.TK./SAMSUN MERKEZ/ SAMSUNEsas Birlik 3 ÜNCÜ OR.İS.SVŞ.TB. 2 NCİ İS.SVŞ.BL. / ERZİNCAN MERKEZ / ERZİNCAN


1293 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Serkan Sarı
19 Mart 2009; 21:12:33 

bu otomotivciler tam bir insan soyucu.daha düne kadar batıyoruz diye devlete yalvarıyorlardı şimdi elimizde araba yok diye milleti keklemeye çalışıyorlar.

daha acımam bu otomotiv sanayiine arkadaşlar. ellerinde o kadar stok birikti nereye gitti hemen bunlar?

adi bunlar adii başka bişe değil


_____________________________

Anam dedin, Babam dedin,Atam dedin Bayrağa;
hem Al Bayrak oldun işte, hem Bayrakta al oğul!!!


1293 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Serkan Sarı
19 Mart 2009; 21:15:41 


quote:

Orjinalden alıntı: eMiTa





Hani nerde o zaman stok???


Beyler 150.000 Stok Araçtan bahsediliyordu.. Nerde bu arabalar görebilen var mı? böyle her bayi de 1 araç varsa demek ki memlekette 150.000 tane bayii var ve hepsinde de stok 1 er tane:D:D:D

Bayiiler hepimizi enayi yerine koyuyor anasını satim.. ayıptır, günahtır, şerefsizliktir, namussuzluktur, çıkarcılıktır...

ALMAYIN ARKADAŞLAR.. ALMAYIN.. ÇOK İHTİYACINIZ YOKSA DİCEM AMA VAR DİCEK ALANLAR.. YİNE DE ALMAYIN.. BİZ ZAMANINDA ALDIK TA NOOLDU?
SIFIR ALMAYIN.. BELKİ ALTERNATİF DİİLDİR AMA GİDİN 2. EL OLARAK KESİNLİKLE VE SADECE SAHİBİNDEN ALIN..
anlasınlar bu millet çıkarcılardan, fırsatçılardan, namussuzlardan usanmışlardır... hakkıyla işlerini yapanları tenzih ederek söylüyorum...



BUNU DA SİLİN moderatör arkadaşlar.. sabah açtığım bi konu vardı yerinde yeller esiyor... Bu kadar sansürcü olmayın bırakın tartışalım... Konuşalım... Siyasi mi konuşuyoruz? hayır.. Hükümet iyi bi niyetle (Belki de bskılara dayanamayarak) ötv indirdi, ama bayiiler tamamen kendi amaçlarına yönelik kullanıyorlar olayı.. Karlı çıkan kim? alıcı mı? belki evet 3-5 kuruş.. Ama asıl payı bayiler götürüyor/götürecek....

Silin.. Bunu da silin.. Susturun hepimizi.. Bayilerin yaptığı fırsatçılığı konuşmayalım.. Susalım.. Kimse bilmesin...

VW e giden alıcı arkadaşım bilmesin ÖTV indirimiyle 2 ay önceki fiyatın aynı olduğunu..
HONDA ya giden arkadaşım bilmesin, indirmişler diye alsın..
Diğerlerine gidenler bilmesin neydi ne olmuş? nasıl davranıyo bayiiler.. showroomlar (her ne demekse şovrum)...

Evet benim arabam var.. ama pişmanım evet.. bu namussuzlardan birine para kazandırdığım için pişmanım.. arabanım gerçek fiyatını yazmayıp indiriyoruz diyenler için pişmanım..

Açıklasınlar arkadaş.. Bayiiye ve distrübütöre ne kadar kalıyor açıklasınlar? bi camdan 600 TL alıp ne kadar kazandıklarını anlatsınlar.. Orjinal camları sıfır arabalardan ÇALIP nasıl daha sonra orjinal cam olarak sattıklarını açıklasınlar..

söyleyecek çok şey var ama bunu da MODERATÖR arkadaşım silecek!!! Kime hizmet ettiğini bilmeden...

Selamla....




haklısın kardeş.alayı şerefsizilk bunların yaptığı.sonuna kadar haklısın.


_____________________________

Anam dedin, Babam dedin,Atam dedin Bayrağa;
hem Al Bayrak oldun işte, hem Bayrakta al oğul!!!


1462 Mesaj
19 Mart 2009; 21:25:55 


quote:

Orjinalden alıntı: baterist_serkan






haklısın kardeş.alayı şerefsizilk bunların yaptığı.sonuna kadar haklısın.


doğru söze ne denirki..


_____________________________

Citroen Berlingo Selection Modutop Beyaz 2012.
Sony Xperia S 32Gb
Sony Tablet S 16 Gb


169 Mesaj
19 Mart 2009; 21:30:12 


ötv den dolayı kendi karlarından 1 lira bile düşmek istemiyorlar alıcı zaten ötv indirimine tav olmuş nasıl olsa alacak
iğrenç bir yağmalama var bence ortada ,BAYİLERİN CEBİ DOLUYOR SADECE
tamam ötv indiriminden dolayı daha ucuz alıyoruz bu açıdan karda alıcılar ama bayiler hem zam yapıp ötv i öyle yansıttı hem de liste fiyatından araba satıyorlar bal kaymak oldu adamlar için ,bayiyi arayınca fiyatı 21.000 den başlıyo söylemeye ,düşünebiliyomusunuz internet sitesindeki liste fiyatından bile daha fazlaya mal satıyorlar,sazan olanlara söyledikleri de şu; efendim bayi indirimi ve ötv indirimi herşey dahil edilerek liste fiyatı oluşturuldu!!
yok böyle bir pazarlama yaa yalan makinası olmuş hepsi..
bu arada 3 günde araç kalmadı piyasada,hangi markayı ararsanız arayın araba bitti kalmadı diyorlar
BAŞBAKANA YAZSIN BUNLARI BİRİ OTOMOTİVCİLER HEM SİZİ HEM BİZİ KAZIKLIYOOOOOOOOOOOOOOOR


_____________________________

New Fiesta
1.4i Titanium LP FUŞi
"na sar et méne o'lura ca lis se nind éol urr" :)
il ber far niente...attraversiamo ;)


854 Mesaj
19 Mart 2009; 21:35:22 

quote:

Orjinalden alıntı: askvesen






SONUNA KADAR DESTEK

DEVLET BU ŞİRKET SAHİPLERİ İÇİN ÇALIŞIYOR HEP ZATEN



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erhanbaba62 -- 19 Mart 2009; 21:30:41 >


_____________________________

Era lpg 2009


 
1700 Mesaj
19 Mart 2009; 21:55:32 

Değerli arkadaşlar;

Esasında bu zayıf bir yönümüz. ÖTV indirimi çıkartılıyor, birilerinin cebine kar olarak gidiyor.

Daha düne kadar "Satış Yok, Öldük, Bittik" diyen satıcılar, bu tip bir indirimi müşteri kazanmak şöyle dursun vurgun olarak değerlendiriyor. (Bazı ahlaklı firmalar/satıcılar hariç)

Bu oyunu 2003-2004 yıllarında da görmüştük. O zaman için kararname çıkartılmış ve 20 yaş üzerindeki araçlarını hurdaya verenler 4.500 ile 5.400 TL indirime hak kazanmıştı. Piyasa "Hurda Araç Alınır/Satılır" ilanları ile dolup taşmıştı. Ancak, maalesef iyi niyetli olan bu inisiyatif kötü kullanıldı. Baktılar olacak gibi değil, çıkartılan kararname bir gecede iptal ediliverdi. Alın size sonuç!

Ancak inanın, hurda indirimi varken "0" Km olan ve 27.000 TL'ye satılan bir araç, kararnamenin iptal edilmesiyle 23.000 TL'ye düşüverdi! Buradan bile kimin nasıl köşeyi döndüğü anlaşılabiliyor.

Eğer yeni çıkartılan bu ÖTV kararnamesi de kötü yönde kullanılırsa, anında iptal edilir. Firmaların/satıcıların bu hususun bilincinde olmaları gerekir.

Diğer yandan, otomobile acilen ihtiyacınız yoksa, otomobil almakta acele etmeyin. Yukarıda açıkladığım gibi, ÖTV indirimi şu an kalksa bile firmaların yaklaşık aynı fiyata satış yapacaklarından emin olabilirsiniz.

SON SÖZ:

Tarih tekerrürden ibarettir.


_____________________________

2003 Clio Symbol 1.4 16V 98 Hp Gümüş Gri Stil+Güvenlik Paketi


397 Mesaj
20 Mart 2009; 0:14:51 

firmalar böle açgözlülük yapacaksa. Verdiğim para bayiye gideceğine devlete gitse daha iyi.


6373 Mesaj
20 Mart 2009; 0:33:55 

Aslında burada yapılan havanda su döğmekten ibaret.Almasın bakalım millet ne yapacaklar o zaman.Ama nerdeee sanki bedava veriyorlar gibi hücum !


_____________________________

YA DEVLET BAŞA YA KUZGUN LEŞE !!!


 
25 Mesaj
20 Mart 2009; 9:39:51 


quote:

Orjinalden alıntı: yavuz2020

firmalar böle açgözlülük yapacaksa. Verdiğim para bayiye gideceğine devlete gitse daha iyi.



Katılıyorum... Zaten yarın öbürgün ötv normale döndüğünde stokları dewam ediyosa aynı şekilde aynı indirimi yine yapacaklar.. Tek fark bu sefer bayiilerin değil devletin cebine girecek para...


_____________________________

eMiTa

2008 Citroen C4 110 HP MCP Triptronik...


 
2966 Mesaj
20 Mart 2009; 11:04:52 

Beyler pek takip etmiyorum ancak şöyle birşey sormak istiyorum.

Ben benim aracı alırken listesi 33000 di.
Pazarlıkla ben onu 31000 e düşürdüm.
Bunu 30000 e kadar düşürende olmuştur illaki.

Şimdi ben şunu merak ediyorum Yeni kangoonun full+full listesi 29-30000 e kadar düştü galiba.

Peki bu yeni fiyatlardan pazarlık şansı varmı.
Yok eğer zaten talep çok yüksek fiyatlarda indi diye indirim yapmıyorlarsa
Öyle abartıldığı gibi 5-6 bin değil anca 1-2 bin TL lik indirimler olmuş olmuyormu ?

Ama herşeye rağmen bu fiyatlarla bu 3 aylık dilimde araç alacaklar için kaçmaz bir fırsat.


_____________________________

http://www.youtube.com/watch?v=bpl-hptfNKQ
9.57 den itibaren


 
25 Mesaj
20 Mart 2009; 12:08:08 


quote:

Orjinalden alıntı: alperella

Öyle abartıldığı gibi 5-6 bin değil anca 1-2 bin TL lik indirimler olmuş olmuyormu ?

Ama herşeye rağmen bu fiyatlarla bu 3 aylık dilimde araç alacaklar için kaçmaz bir fırsat.



Sizce 2.000 Liralık indirim indirim midir? Kaldı ki Ticari Araçlarda Durum farklı...

Kaçırılmaz bi fırsat demek bana öyle geliyo ki, ben kendi çaıkarıma bakarım.. Fiş falan almadan öderim parayı.. devlet te nasıl alıyosa alsın vergisini..
3 Kuruş için devleti de satmamak gerekir bence.. Ama ve tabii ki şu var ÖTV indirimi darboğazdayız diye ağlayan firmalar için yapılmıştır ama görüyoruz ki çıkarcı firmalar için fırsatçılık yapma şansı doğurmuştur..

"Dürüst olsunlar canımı yesinler" diyorum.. ve ısrarlıyım arkadaşlar.. Almayın bakın nasıl iniyo fiyatlar.. Fahiş fiyatlarla satıp da kazandıkları akıl almaz paralar bitsin artık...

Avrupa ve Amerika vergisiz fiyatlarına bakın araçların bi de burdaki vergisiz fiyatlarına bakın.. Fark nerde anlıcaksınız...

Selamla ülkemin Güzel İnsanları...


_____________________________

eMiTa

2008 Citroen C4 110 HP MCP Triptronik...


6691 Mesaj
21 Mart 2009; 18:25:22 


quote:

Orjinalden alıntı: yavuz2020

firmalar böle açgözlülük yapacaksa. Verdiğim para bayiye gideceğine devlete gitse daha iyi.



_____________________________

Ey Türk! Dostunu da Düşmanını da bil artık..!


 
295 Mesaj
23 Mart 2009; 16:41:05 

CLİO III 1.5 DİZEL EXTREME MODELİ 24.250 YTL ALINDI. ZATEN ELİNDE 2 TANE VARDI SATILDI İLK GÜNÜ


_____________________________



6691 Mesaj
24 Mart 2009; 0:59:34 

@emr_78

bayımısınız sız veya oradamı çalısıyorsunuz?


_____________________________

Ey Türk! Dostunu da Düşmanını da bil artık..!


170 Mesaj
25 Mart 2009; 12:44:01 

yeni symbol aldık ötvden önce 25.600 dı ötv indirimyle 22.300 aldık ama aracı nisan sonu teslim etcekler yaa çok kötü


_____________________________



2009 YENİ SYMBOL 1.4 EXPRESSİON+KP+15 İNÇ JANT
FULL+FULL


12193 Mesaj
25 Mart 2009; 13:13:16 


quote:

Orjinalden alıntı: sahildeki kral

yeni symbol aldık ötvden önce 25.600 dı ötv indirimyle 22.300 aldık ama aracı nisan sonu teslim etcekler yaa çok kötü


Hayırlı olsun


_____________________________

.:: İzmir Ekonomi Üniversitesi ~ Logistics Management ::.

.:: 2012 Opel Astra J 1.3 95 hp & Olimpik Beyaz & Navi 600 & Cosmo ::.


6691 Mesaj
25 Mart 2009; 18:04:07 


quote:

Orjinalden alıntı: sahildeki kral

yeni symbol aldık ötvden önce 25.600 dı ötv indirimyle 22.300 aldık ama aracı nisan sonu teslim etcekler yaa çok kötü


kazasız belasız


_____________________________

Ey Türk! Dostunu da Düşmanını da bil artık..!


 
21 Mesaj
25 Mart 2009; 23:19:54 

yeni araç alan arkadaşlar hayırlı olsun.
arkadaşlar aldığınız aracın sadece markasını değilde model ve versiyonunuda yazsanız; daha verimli olur bu forum kanımca


_____________________________



 
206 Mesaj
25 Mart 2009; 23:58:51 

eğer zammı ittirmeselerdi bir de takasta kullanmak istediğim 2005 model astra yeni kasa enjoy sport arabama 16-17 ciwarı komik rakam vermeselerdi,ben de alacaktım.belki başka bahara ne diyim moral sıfır.....(aslında var olmayan)kriz fırsatçısı oto firmaları


_____________________________

2011 FORD C-MAX TDCI TITANIUM X PAKET BUZ BEYAZI


6373 Mesaj
26 Mart 2009; 0:41:07 


quote:

Orjinalden alıntı: alisami1905

2005 model astra yeni kasa enjoy sport arabama 16-17 ciwarı komik rakam

İnanılır gibi değil ...


_____________________________

YA DEVLET BAŞA YA KUZGUN LEŞE !!!


6691 Mesaj
26 Mart 2009; 1:40:20 


quote:

Orjinalden alıntı: altunismail

yeni araç alan arkadaşlar hayırlı olsun.
arkadaşlar aldığınız aracın sadece markasını değilde model ve versiyonunuda yazsanız; daha verimli olur bu forum kanımca



+ fiyatı neydi ne kadara satın aldıgınızıda


_____________________________

Ey Türk! Dostunu da Düşmanını da bil artık..!


195 Mesaj
1 Nisan 2009; 17:36:27 

mercedes c 180 k 1,6 cc 156 beygir - Blue Effiiciency 43,500€ ya aldık.ortalama 7-8 bin euro indirimli oldu.


_____________________________



778 Mesaj
2 Nisan 2009; 18:52:54 

Laguna Privilage 1.5 Dci PP aldım.


_____________________________

Samsung 55es8000, Sony PS3-320, Harman Kardon Avr 255, Dreambox DM800 HD PVR


4361 Mesaj
2 Nisan 2009; 19:03:16 

lagunayı kaça aldınız...


_____________________________



778 Mesaj
2 Nisan 2009; 22:09:02 

Laguana liste fiyatı 48.400 TL. Oyak indirimiyle 44.620 ya aldım kısmetse yarın teslim alacağım.


_____________________________

Samsung 55es8000, Sony PS3-320, Harman Kardon Avr 255, Dreambox DM800 HD PVR


4361 Mesaj
3 Nisan 2009; 19:08:32 

hayırlı olsun güle güle kullanın....


_____________________________



 
189 Mesaj
3 Nisan 2009; 20:34:41 

Grand Modus 1.5 dci Auth 27000 TL nakit ile dün alındı.


_____________________________

356. Dönem Eğtim Birliği 15'İNCİ P.EĞT.TUG.P.ÇVŞ.EĞT.TB.KH. VE KH.TK./SAMSUN MERKEZ/ SAMSUNEsas Birlik 3 ÜNCÜ OR.İS.SVŞ.TB. 2 NCİ İS.SVŞ.BL. / ERZİNCAN MERKEZ / ERZİNCAN


778 Mesaj
4 Nisan 2009; 12:07:27 


quote:

Orjinalden alıntı: yirthan

hayırlı olsun güle güle kullanın....


Teşekkür ederim Allah Size daha iyilerini nasip etsin.


_____________________________

Samsung 55es8000, Sony PS3-320, Harman Kardon Avr 255, Dreambox DM800 HD PVR


6691 Mesaj
5 Nisan 2009; 11:24:05 

@hasans hayırlı olsun
aracınızın fotoraflarını paylaşmanızı beklıyorum


_____________________________

Ey Türk! Dostunu da Düşmanını da bil artık..!


 
406 Mesaj
5 Nisan 2009; 17:17:15 

Sanırım oto firmaları işini iyi bildiğini zannediyorlar ama yanılıyorlar.
Bizim milletimiz tüketicimiz işini daha iyi bilir gerçekten gözümüzden hiçbir şey kaçamıyor.
Şimdi gerçekten arabalar satıldı ve stoklar tükendi ama şöyle bir yanılgıya asla düşmemeliyiz.
Örneğin 2 ay yada 3 ay ara ara satılması gereken araçlar bu ötv affı ile bu kısa zaman aralığında erkene alınarak satıldı yani ihtiyaç sahipleri şirketler yada v.s zaten alıcı olanlar şimdiden arabalarını aldılar.
Gerçekten ötv indirimi bekleyen çoğunluk beklemede bunu çoğu arkadaşım ve çevremden görüyorum yada duyuyorum.
Bir sabırsız bekleyiş var ve bu bekleyişin, oto firmaları farkında bunu nasıl anlarız örneğin gidersiniz bir x firmasına bir tane otoya alıcı olursunuz size tok satıcı rolü oynayabilirler asla bu oyuna gelmeyin.
Bu numaralar nedir elimizde stok kalmadı,siz bize ulaşabileceğimiz bir telefon bırakın biz sizi ararız buradaki amaç gerçekten çok aşırı bir indirim varmış gibicesine milleti kandırmak inandırmak panik havası vermektir.
Evet stoklar bitti ama o stokların üç katı spariş verildi bu spariş verilen arabaların ezip suyunumu içecekler yoksa üç ay sonraki satışlarını zaten ihtiyaç sahiplerine yaptılar yada amaçları o üç ay boyunca yatmakmı elbette değil.
İndirimler gelmeye başladı bile Audi A4 sedan 1,8 lt 230 NM otomobilde 3600 AVRO indirim var yani 32000 avroya kadar inmiş herkezin haberi olsun acele etmeyin panik havası yaratmaya çalışanlara inanmayın delil sabah gazetesinde Audinin reklamı orada ama internette daha güncellenmemiş yarın görürsünüz.
Herşeyin iyisine layıksınız herşey gönlümüzce olsun saygılar...


_____________________________



106 Mesaj
6 Nisan 2009; 12:25:25 


hasans aradaşım, allah kazasız belasız, en güzel günlerde kullanmayı nasip etsin.
Hayırlı olsun..

Hasans arkadaşım size bir mesaj gönderiyorum. 1-2 sorum olacaktı cevap verirseniz sevinirim..