- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
Nesine.com
6 Cevap1688 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


82 Mesaj
12 Mart 2009; 21:43:49 

Arkadaşlar nesine.com 'a giremiyorum ..kupon yaptım siteye giremiorum...sizdede aynımı


_____________________________





2178 Mesaj
12 Mart 2009; 21:47:21 

Aynen


_____________________________



1445 Mesaj
12 Mart 2009; 21:48:02 

şerefsizler tam parayı yatırdım hesaba eve geldim kupon yapcam site gitti bu kadar şerefsizlik olur işte


_____________________________



82 Mesaj
12 Mart 2009; 21:51:36 

aynen ya parayı aktardım kuponu yaptım bi attı o atış ... cidden BAN BAN BAN BAN


_____________________________





1445 Mesaj
12 Mart 2009; 21:57:37 


quote:

Orjinalden alıntı: xxdarklightxx

aynen ya parayı aktardım kuponu yaptım bi attı o atış ... cidden BAN BAN BAN BAN


nesine bitmiştir artık bilyoner deniyecez bundan sonra madem becemiyosun yapmıyacan sitesini


_____________________________



82 Mesaj
12 Mart 2009; 21:59:19 

haklısın son olsun bu ya... site mahvoldu şuna bak...ilgilenen adamda mı yko düzeltecek :S


_____________________________





82 Mesaj
12 Mart 2009; 22:01:50 

düzeldi beyler site geldi


_____________________________



Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.234