- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Beyaz Ayakkabı Temizliği.?
Bu konudaki kullanıcılar:
 
66
Cevap
6
Favori
44620
Tıklama
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


3338 Mesaj
7 Mart 2009; 13:31:05 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

Malum havalar yavaştan ısınmaya başlar gibi olunca kaldırdığım Adidas Stan Smith'leri de çıkarayım dedim..Ayakkabılar beyaz olunca kirleri de gözden kaçmıyor malesef özellikle bağcıkların o bölümler ve kıvrım bölümleri

Stan Smith'in siyahı da vardı ben de fakat ön taraftan açıldı gittiler üstelik ne topa vurdum ne zarar vericek bir şey yaptım giydikçe açıldı gitti

Şimdi bunları makineye atsam açılır diye korkuyorum o yüzden nasıl temizlemeliyim sizce ? Taktik ve stratejlirinizi paylaşırsanız sevinirim

Bu arada ayakkabıların hâli de bu şekilde pek de kirli değil gibiler ama

|
_____________________________



 
404 Mesaj
7 Mart 2009; 13:37:29 

at makineye hiç bir şey olmaz
|
_____________________________



3338 Mesaj
7 Mart 2009; 13:46:47 

Bunların önleri yapıtşrıma olunca ve diğer Stan Smith'ler de açılıverince tırsıyorum makineye atmaya
|
_____________________________



437 Mesaj
7 Mart 2009; 13:48:31 

Ayakkabıcılarda Spor ayakkabı temizleyicisi vardır veya marketlerde migros vs bnde var köpürtüyo ayakkabıyı fırça ile siliyosun bez ile kirli köpüğü alıyorsun mis gibi oluyor
|
_____________________________



Karadeniz Teknik Üniversitesi
Metalurji ve Malzeme Mühendisliği (2011)


3338 Mesaj
7 Mart 2009; 13:53:02 


quote:

Orjinalden alıntı: KaraDeluq

Ayakkabıcılarda Spor ayakkabı temizleyicisi vardır veya marketlerde migros vs bnde var köpürtüyo ayakkabıyı fırça ile siliyosun bez ile kirli köpüğü alıyorsun mis gibi oluyor


Migros'a vs. gidersem bakayım hocam sağol..Fakat bunlarun markası falan var mı direk Spor ayakkabı temizleyicisi diye mi geçiyor?
|
_____________________________



8713 Mesaj
7 Mart 2009; 13:53:23 

Bezin ucuna çamaşır suyu damlatıp onunla sil. Ben öyle yapıyorum, harika oluyor.
|
_____________________________


O'nu Özlüyorum. Aslında O'nu hiç görmedim, yüz yüze gelmedim. Ama O'nu tanıyorum. Sesini cızırtılı bantlardan dinledim, hep siyah beyaz filmlerde gördüm yüzünü; çelik bakışlarını, şiirlerde okudum. O'nu yaşıyorum. Özlü sözlerini okudum köşe başlarında. Adını, her sabah okul sıralarında andım. Şimdi 77 yıl sonra, O'nunla son yolculuğa çıkıyorum bir kez daha. O'nun geçtiği yollardan geçiyorum, çektiği acıları ruhumda taşıyorum. O'nu arıyorum.. [1881 - 193∞]

Veteriner Hekimi, Gıda Güvenliği Danışmanı


 
825 Mesaj
7 Mart 2009; 13:55:39 

bu ayakkaptan bndede var çok silmiom hafif kirli olunca daha gzl oluo
|
_____________________________



 
579 Mesaj
7 Mart 2009; 13:58:31 

cif .... bizim burdaki adidasa sordum beyaz superstarı nasıl temizlerim diye cif i önerdi nemli beze az döküp sil dedi hala üşengeçliğimden yapmadım ama biraz pis hali daha güzel duruyor sanki
|
_____________________________



3338 Mesaj
7 Mart 2009; 13:59:21 

quote:

Orjinalden alıntı: Aytürk

Bezin ucuna çamaşır suyu damlatıp onunla sil. Ben öyle yapıyorum, harika oluyor.


Çamaşır suyu zarar vermez mi ya ? Bildiğimden de değil de hani çamaşır suyu deyince hep leke aklıma gelir benim de


quote:

Orjinalden alıntı: berkcanvardali

bu ayakkaptan bndede var çok silmiom hafif kirli olunca daha gzl oluo


Hocam öyle de iplerin olduğu o bölümler motor yağı gibi olmuş ya kara kara

-------------

Bi de aylardır dolapta duruyor diğer ayakkabıların yanında kötü bi koku sarmış ayakakbıyı O kokudan nasıl kurtulacam ben yahu ayaklara da sinmesin sonra
|
_____________________________



4776 Mesaj
7 Mart 2009; 14:01:33 

pamuk ve tiner ;)
|
_____________________________


Blade and Soul & Server Hao District & Faction The Cerulean Order & Klana Katılmak İçin Oyun İçi Mesaj Atınız: healerzaris SteamID: http://steamcommunity.com/id/zaris/


3338 Mesaj
7 Mart 2009; 14:07:56 

@kirman : Cif'i denicem hocam şuan için en kısa yol o gibi Bakalım mutfağı karıştırayım cif için bulursam deneme aşamasına geçicem

@Zaris : Hocam önerin için teşekkürler

Ayrıca ipleri bi çıkardım bütün pislik ortaya çıktı be!



|
_____________________________



 
304 Mesaj
7 Mart 2009; 14:42:46 

cif yada camasir suyu temziler ama bir muddet sonra sararir al eline uygun bir firca sabun ac muslugu yika
|


3338 Mesaj
7 Mart 2009; 14:45:50 


quote:

Orjinalden alıntı: nech84

cif yada camasir suyu temziler ama bir muddet sonra sararir al eline uygun bir firca sabun ac muslugu yika


Hocam sabun malesef o siyah yerleri sökemiyor cif de sarartır dedin kuşkulandım valla
|
_____________________________



 
304 Mesaj
7 Mart 2009; 15:41:39 

fircayla yapinca cikarir ya dene bi olmazsa ciflersin :)
|


1475 Mesaj
7 Mart 2009; 15:45:13 

diş fırçası + cif
|
_____________________________


COMINGSOON


1571 Mesaj
7 Mart 2009; 15:45:21 

Dostum git ''SMART Sneaker Cleaner Renovator Spor Ayakkabı Temizleyici (Kir ve Leke Sökücü)'' al tüm derdin bitsin
|
_____________________________



:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
MITSUBISHI LANCER 1.5 İNVİTE M/T


7 Mesaj
7 Mart 2009; 15:53:10 

ayakkabı ayağına biraz büyükmüş anlaşılan... heryerinde çatlaklar ve kabarıklar var. bu konu çok önemli belli bir yaşı geçtiysen ayağına tam olanı cuk diye oturmuş olanı alacaksın
|
_____________________________



3338 Mesaj
7 Mart 2009; 16:00:53 


quote:

Orjinalden alıntı: denyc

ayakkabı ayağına biraz büyükmüş anlaşılan... heryerinde çatlaklar ve kabarıklar var. bu konu çok önemli belli bir yaşı geçtiysen ayağına tam olanı cuk diye oturmuş olanı alacaksın


Hocam arka kısımdan ve parmakların ucuna kadar fazlalık yok uzunluk-numara olarak tam diyebilirim



Valla şimdi diş fırçasını alıp ciflemeye gidiyorum


quote:

Orjinalden alıntı: Permanent.

Dostum git ''SMART Sneaker Cleaner Renovator Spor Ayakkabı Temizleyici (Kir ve Leke Sökücü)'' al tüm derdin bitsin


Hocam nerlerde satılır bu dediğin ?
|
_____________________________



1192 Mesaj
7 Mart 2009; 16:16:07 


quote:

Orjinalden alıntı: Permanent.

Dostum git ''SMART Sneaker Cleaner Renovator Spor Ayakkabı Temizleyici (Kir ve Leke Sökücü)'' al tüm derdin bitsin

bunu yazmak için kaç dakika harcadın
|
_____________________________



3338 Mesaj
7 Mart 2009; 16:31:42 

Evet elime aldım diş fırçasını ardından bir de bez..Önce bezi cifleyip genel olarak sildim ayakkabıyı sonra diş fırçası ile kıvrımlı yerleri fırçaladım..Genel anlamda sonuç aldım hatta ilk eklediğim resme göre baya bi sonuç aldım ama bazı yerler fırçayla bile çıkmadı

Önce

Sonra


Şimdi ikincisini temizlemeye gidiyorum
|
_____________________________



1571 Mesaj
7 Mart 2009; 16:32:51 

Şimdi dostlar ''SMART Sneaker Cleaner Renovator Spor Ayakkabı Temizleyici (Kir ve Leke Sökücü)'' bir yerde satılacağı gibi birden fazla yerdede satılabilir perakende satış fiyatı 7.25 tl olup seçkin hipermarketlerde rahatça bulanabilir.

http://www.alibaba.com/...m_Shoe_Polish_With.html
|
_____________________________



:::::DH MITSUBISHI TAKIMI:::::
MITSUBISHI LANCER 1.5 İNVİTE M/T

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
7 Mart 2009; 16:33:03 

Valla hep beyaz ayakkabı alırım.Kirlenince cifli süngerle silerim.Suylada durularım.Mis gibi olur.İpleri içinde çamaşır suyu koy bi kaseye.İpleri içine koy dursun öyle 1 saat.Çıkınca bayağı beyazlamış olur.
Ama daha kolayı var makineye at.Mesela bi t-shirtinin veya eşofmanın içine koy ayakkabıyı.O şekilde makineye at.Yıpranmasını engeller.En iyi yöntem bu
|


1554 Mesaj
7 Mart 2009; 16:33:46 

[font="Courier New"]Arkadaşlar baba mesleği ayakkabıcılık o yüzden kendi müşterilerimize önerdiğimiz yöntemi tavsiye edeyim,

çay tabağına biraz şampuanı dökün ve hafif sulandırın , eski bir diş fırçası ile ayakkabınızı silerseniz , hem pırıl pırıl olur hemde deriyi yumuşatır.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SeWD@Li -- 7 Mart 2009; 16:29:15 >
|
_____________________________

Milletimin Kanını Emen Vampirlerin Kalbine Kazık Çakacak Kadar Cesur Olalım...
Aşkla Oynayan Kızlar ; Kemikle Oynayan Köpekler Gibidir....
Bir Yar Sevdim Eller Aldı , Niye Ben Ölmüşmiyem ?


3338 Mesaj
7 Mart 2009; 16:38:51 

Cif baya sonuç verdi ya sağolun arkadaşlar diş fırçası da kolaylık sağlıyor bir bakıma Bu kadar temiz olması da yeterli sanırım zaten giymeye başladığımda ister istemez yine kirlenicek
|
_____________________________



876 Mesaj
7 Mart 2009; 18:29:15 


quote:

Orjinalden alıntı: SeWD@Li

[font="Courier New"]Arkadaşlar baba mesleği ayakkabıcılık o yüzden kendi müşterilerimize önerdiğimiz yöntemi tavsiye edeyim,

çay tabağına biraz şampuanı dökün ve hafif sulandırın , eski bir diş fırçası ile ayakkabınızı silerseniz , hem pırıl pırıl olur hemde deriyi yumuşatır.



Saolasın arkadaşım denedim ve fotolarını çektim.

önce


sonra
|
_____________________________

2006'lıyıg...


5685 Mesaj
7 Mart 2009; 18:36:52 

deri değilde convers cinsi sporlarda napıcaz peki



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tayfa-140 -- 7 Mart 2009; 18:31:53 >
|
_____________________________




1554 Mesaj
7 Mart 2009; 20:00:36 


quote:

Orjinalden alıntı: Emre654




Saolasın arkadaşım denedim ve fotolarını çektim.

önce


sonra



Özellikle beyaz kısım ne kadar parlamış öyle şampuanın markası neydi

İşine yaradıysa sevindim.
|
_____________________________

Milletimin Kanını Emen Vampirlerin Kalbine Kazık Çakacak Kadar Cesur Olalım...
Aşkla Oynayan Kızlar ; Kemikle Oynayan Köpekler Gibidir....
Bir Yar Sevdim Eller Aldı , Niye Ben Ölmüşmiyem ?


876 Mesaj
7 Mart 2009; 20:26:46 

@SeWD@Li : Head an Shoulders (kepeğe karşı etkili)

Diğer kısımlarını silmedim arkadaşım sadece beyaz kısımları sildim çokda güzel oldu sağolasın tekrardan. Dar paça için ideal ve dikkat çekici bi görünüm aldı.
|
_____________________________

2006'lıyıg...


296 Mesaj
7 Mart 2009; 21:04:03 


quote:

Orjinalden alıntı: Tayfa-140

deri değilde convers cinsi sporlarda napıcaz peki

|
_____________________________

Ölmek için sebebim yok ama yaşamak için sınırdayım!


632 Mesaj
1 Mayıs 2009; 19:50:28 

beyaz converseler için duşta sıcak su ve şampuan duymuştum bir arkadaşımdan ve sonucun gayet iyi olduğunu gördüm (ayağındaki ayakkabılardan)Çamaşır makinasına kesinlikle atmayın gözle görülür bir yıpranma oluyor ...
|
_____________________________



133 Mesaj
18 Mayıs 2009; 8:36:40 

Cif + Dış Fırcası Denedım
Sampuan + Dıs Fırcası Denedım.

sampuanla Temizledi ama cok degil son olarak Renklilerle Camaşır Makinasına Atıcam Bişi oLurmu ? Adidas Superstarda



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sezo0 -- 18 Mayıs 2009; 8:52:42 >
|
_____________________________



266 Mesaj
18 Mayıs 2009; 10:15:00 


quote:

Orjinalden alıntı: SeWD@Li

[font="Courier New"]Arkadaşlar baba mesleği ayakkabıcılık o yüzden kendi müşterilerimize önerdiğimiz yöntemi tavsiye edeyim,

çay tabağına biraz şampuanı dökün ve hafif sulandırın , eski bir diş fırçası ile ayakkabınızı silerseniz , hem pırıl pırıl olur hemde deriyi yumuşatır.




Güzel yöntem
|
_____________________________

İzmir'liyizGÖZTEPE'LİYİZ


BAŞARIYI DEĞİL SEMTİMİZİ SEVDİK!


819 Mesaj
4 Mart 2011; 10:22:02 

Bendede adidas ss var full beyaz makineye atilmaz mı bu şimdi :S



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
|


2662 Mesaj
4 Mart 2011; 10:37:41 

bağcıkları makineye atsak birşey olur mu?
|
_____________________________



2666 Mesaj
4 Mart 2011; 10:46:55 

yok olmuyor.
beyaz süperstar baglcıklarını attım bembeyaz cıktı makinadan ama gene kirlenior tabi.
atabilirsin camasırları yıkkarken araya
|
_____________________________

Apple Iphone 6S Plus 64GB Gold


1176 Mesaj
4 Mart 2011; 11:44:29 

Süper yöntemmiş şu şampuan olayı. En kısa zamanda deneyeceğim. Emeği geçenlere teşekkürler...
|
_____________________________

Bizim sürdüğümüz hayatın geri vitesi yok... Arkamızda kalanları dikiz aynamızdan izliyoruz...


2236 Mesaj
4 Mart 2011; 11:51:48 

bağcıkları bir maşrapa içine koy su ekle çamaşır suyu ve biraz deterjan koy hafif karıştır sabaha kadar dursun sabaha kadar bembeyaz olurlar.Ayakkabı için ise woly ayakkabı boyası kullan.Floda satılıyor fyatı 10 lira ama baya gider ben böyle kullanarak ilk günküne yakın bir beyazlık yakalıyorum deforme olan yerler hariç tabi :) hafif çatlakların görünmesini de engeller beyaz boya
|
_____________________________





3448 Mesaj
4 Mart 2011; 12:12:40 

Ben 4-5 ay önce Adidas Goodyear aldım. Kaldırıma, tümseklere çarpa çarpa ayakkabının önleri aşındı ve çizildi. Ayakkabılarım tertemiz ama öndeki gri aşınmalar karizmayı çiziyor. Çözümü var mı?
|
_____________________________

Xperia Mini - Moto G - Xperia E4g - Zenfone 2 Laser 5"


1323 Mesaj
4 Mart 2011; 15:09:23 


quote:

Orijinalden alıntı: SeWD@Li

[font="Courier New"]Arkadaşlar baba mesleği ayakkabıcılık o yüzden kendi müşterilerimize önerdiğimiz yöntemi tavsiye edeyim,

çay tabağına biraz şampuanı dökün ve hafif sulandırın , eski bir diş fırçası ile ayakkabınızı silerseniz , hem pırıl pırıl olur hemde deriyi yumuşatır.



çok güzel bir yöntem. çok işe yaradı... çamaşır makinasına atmak ayakkabının ömrünün yarıya inmesine neden oluyor...
|
_____________________________

(-e(RC)o-...(..._35_1/2_KSK_...) http://ercoloji.blogspot.com.tr/ http://alfalogy.blogspot.com.tr/ http://erco35coast.blogspot.com.tr/


1233 Mesaj
4 Mart 2011; 15:46:15 

Yeşil Kundura da Adidas reyonunda çalışan zeki bir eleman bana makineye at demişti (Topkapı Yeşil)
|
_____________________________


DONANIM HABER PLAYSTATION 3
ORİJİNAL OYUN DESTEKÇİLERİ KULÜBÜ


121 Mesaj
1 Nisan 2011; 21:17:41 

Arkadaşım Kokusunun gitmesi için ayakkabınının içine karbonat dök sabaha kadar bekle sonra ayakkabıyı silkele koku falan kalmaz.
|
_____________________________



1632 Mesaj
15 Ağustos 2011; 18:32:22 

beyaz canvas ayakkabılar ıcın hangı yontemı uyguluyabılırız?
|
_____________________________

psn:nicksiztr SteamID:cnwr gamertag:nicksizow Origin ID:nicksiz


396 Mesaj
15 Ağustos 2011; 19:04:44 

Ana konu yapın olm bunu acaip cevaplar var..
|
_____________________________

* 87 Modifiye Kartal * Alçak Amortisör * 5+1 Subwoofer * İmitasyon Altın Zincir * Düşük Bel Diesel 501 * 162 Adet Turkish Undergraund Rap Mp3 * Freebag * Köpek Öldüren Redboys Parfum * Egos Jöle *


235 Mesaj
9 Ekim 2011; 15:17:33 

Güncel.. Bugün deneyeceğim.
|
_____________________________



1188 Mesaj
1 Ocak 2012; 11:52:07 

Bez beyaz Convers ayakkabılar için?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akeneton34 -- 1 Ocak 2012; 11:52:24 >
|
_____________________________

Dünyaya Geldik Bir Kere Görmek İsteriz Şampiyonluklar İçinde ...
Просто знать, что где-то там на этой земле есть ты, станет для меня, в моем аду, уголком рая …
Я не знаю где ты,что ты делаешь сейчас но я в каждом месте скучаю по тебе …
Счастье - это когда в небе звезда падает, а тебе и загадать нечего …


 
153 Mesaj
1 Ocak 2012; 11:54:19 

takip
|
_____________________________



2236 Mesaj
1 Ocak 2012; 11:58:56 

güzel konu olmuş gerçekten.Arkadaşlar şampuanla kir çıkarma yöntemi ayakkabı yeniyken daha deforme olmamışken işe yarar ama ayakkabı hafif eskimiş ve kir çıksa bile izler duruyosa en iyi yöntem beyaz boya.Benim ayakkabılarım çöpe atana kadar hep beyazdır.Herkes diyo hiç eskitmiyosun.Patlayana kadar giyiyorum daha yepyeniymiş gibi.
|
_____________________________





 
406 Mesaj
5 Ocak 2012; 9:03:03 

beyler beyaz bez ayakkabı içinde geçerli mi bunlar...?
|
_____________________________



4268 Mesaj
5 Ocak 2012; 9:15:55