- x
Protein tozları kilo aldırır mı ?
39 Cevap26625 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Mart 2009; 16:03:21 

Kilo almak için bunlardan almayı düşünüyorum kullananlar önerir misiniz ? Çok kilo aldırırmı ?


3151 Mesaj
3 Mart 2009; 16:05:39 

un ye.


_____________________________

forum kurallarını aşırı saçma buluyorum.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Mart 2009; 16:10:20 


quote:

Orjinalden alıntı: şoray uzun yolda

un ye.

yanında ne önerirsin


103 Mesaj
3 Mart 2009; 16:11:58 

Şunu iyice öğrenmen gerek.Sen kilo almıycaksın vücut yapıcaksın.Vücut yapmana yardımcı olur,tabi doğru beslenirsen.


_____________________________

Hayat cesareti olanındır.


164 Mesaj
3 Mart 2009; 16:12:04 

ben kullandım bi ara ama bi işe yaramamıştı..


_____________________________



2613 Mesaj
3 Mart 2009; 16:13:15 


quote:

Orjinalden alıntı: şoray uzun yolda

un ye.


un mu


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Mart 2009; 16:14:57 

Diyet yapıyorum, protein tozu alsam mı


2142 Mesaj
3 Mart 2009; 16:18:32 

1 öğünde 30 gr dan fazla protein alırsan vucud bunun bir kısmını yağ olarak depolar. gün içinde alınması gereken toplam protein yaklaşık 100 gr dır. işi abartmazsan faydası olur ama normal şekilde besleniyorsan bence gerek yok


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Mart 2009; 16:32:30 

Çok zayıfım kemiklerim sayılıyor artık normal yollarla kilo alamıcağımı anladım arkadaşım kilo aldırdığını söyledi ..


 
5131 Mesaj
3 Mart 2009; 17:05:14 

Bence protein tozu yerine bol protein içeren yiyecekler ye.


_____________________________



İstanbul Üniversitesi


226 Mesaj
5 Mart 2009; 14:18:46 


quote:

Orjinalden alıntı: WizzY_WizarD

Bence protein tozu yerine bol protein içeren yiyecekler ye.



öyle olmuyor gerçekten.bende arkadaşla aynı durumdayım ve hayvan gibi de yemek yerim insanlar şaşar yediğime. ama kilo alamıyorum. spor salonuna gidiyorum yeni başladım alırmıyım diye ama hocam protein desteği almadan vücut yapamicağımı söyledi.bende kullanmayı düşünüyorum ama emin değilim araştırıyorum şuan. kullanan varsa yardımcı olursa sevinirim


_____________________________



3915 Mesaj
5 Mart 2009; 14:24:30 

protein tozu kilo aldırmaz onun yerine karbonhidrat tozları kullanın


_____________________________

Kaybetmek Oyunun Bir Parçasıdır...


 
415 Mesaj
5 Mart 2009; 15:42:26 

quote:

Orjinalden alıntı: Mac2cryme

1 öğünde 30 gr dan fazla protein alırsan vucud bunun bir kısmını yağ olarak depolar. gün içinde alınması gereken toplam protein yaklaşık 100 gr dır. işi abartmazsan faydası olur ama normal şekilde besleniyorsan bence gerek yok



normal öğünlerde 30 grm protein yeterli bi düzeyde. fakat antremandan sonra bu 35- 40 grama kadar çıkabilir.çünkü antremandan sonra kaslar aşırı derecede proteine ihtiyaç duyar. bu konuda çok uzun açıklamalar yapılabilir. antremandan sonra protein alınmazsa vücut katabolik duruma geçer ve kas yıkımı başlar

whey protein tozunun amacı kana çabuk karışmaktır yani en mantıklı kullanım antremandan sonra hemen kullanmaktır. bu yüzden orta seviyeli ve ilerlemiş sporcular için vazgeçilmez bir üründür .

ama sihir bunlarda değil sizin beslenmenizde .bunlar sadece yardımcı ürünler.

ayrıca . zayıfsan gainer kullanman daha isabetli olacaktır maddi imkanıın varsa protein tozuyla gaineri kombine edebilirsen daha iyi sonuçlara ulaşabilirsin.

son bi ekleme kg başına 2 gram protein alımı önerilmekte. tabi çok ağır antreman yapanlar için 2.5 3 grama çıkanlar var çıkıladabilir. ama 2 gram kabul edilebilir.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kliwaj -- 5 Mart 2009; 15:39:31 >


_____________________________

Türkiye Vücut Geliştirme ve Fitness Federasyonu Antrenör

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Mart 2009; 15:50:47 

valla ben korktum kilo alırım diye, bir bardak içmiştim onda bile suçluluk duygusu hissettim. yani aldırabilir kilo.


 
415 Mesaj
5 Mart 2009; 15:53:31 


quote:

Orjinalden alıntı: metinT

valla ben korktum kilo alırım diye, bir bardak içmiştim onda bile suçluluk duygusu hissettim. yani aldırabilir kilo.


kas olarak kilo almaktanmı korktun


_____________________________

Türkiye Vücut Geliştirme ve Fitness Federasyonu Antrenör

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Mart 2009; 15:58:04 


quote:

Orjinalden alıntı: kliwaj




kas olarak kilo almaktanmı korktun


yok yok kilo almaktan. kas olacağı kesin olsa içersin. ama kilo almaktan korktuğum için.


 
415 Mesaj
5 Mart 2009; 15:59:58 


quote:

Orjinalden alıntı: metinT




yok yok kilo almaktan. kas olacağı kesin olsa içersin. ama kilo almaktan korktuğum için.



protein tozu tek başına kilo aldırmaz


_____________________________

Türkiye Vücut Geliştirme ve Fitness Federasyonu Antrenör

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Mart 2009; 16:02:05 

Ben kilo istiyorum kası sonra düşünürüz

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
5 Mart 2009; 16:09:32 


quote:

Orjinalden alıntı: Muśtafa

Ben kilo istiyorum kası sonra düşünürüz


arkadaşım delimisin divanemisin !
millet zayıflamak isterken sen iki kilo eksik dolaşsan ne olur.. istediğini ye iç.. ne güzel işte hüç düşünmeden. üzerine tshirtlerin güzel dururu, kazak giyersin şişmez.. oh ne güzel..

not: benim de böyle dertlerim yok. ama dikkat etmezsem kilo alırım. yani mustafa gibi şanslı kişilerden sayılmam.


31 Mesaj
1 Nisan 2011; 14:20:08 


quote:

Orijinalden alıntı: kliwaj




normal öğünlerde 30 grm protein yeterli bi düzeyde. fakat antremandan sonra bu 35- 40 grama kadar çıkabilir.çünkü antremandan sonra kaslar aşırı derecede proteine ihtiyaç duyar. bu konuda çok uzun açıklamalar yapılabilir. antremandan sonra protein alınmazsa vücut katabolik duruma geçer ve kas yıkımı başlar

whey protein tozunun amacı kana çabuk karışmaktır yani en mantıklı kullanım antremandan sonra hemen kullanmaktır. bu yüzden orta seviyeli ve ilerlemiş sporcular için vazgeçilmez bir üründür .

ama sihir bunlarda değil sizin beslenmenizde .bunlar sadece yardımcı ürünler.

ayrıca . zayıfsan gainer kullanman daha isabetli olacaktır maddi imkanıın varsa protein tozuyla gaineri kombine edebilirsen daha iyi sonuçlara ulaşabilirsin.

son bi ekleme kg başına 2 gram protein alımı önerilmekte. tabi çok ağır antreman yapanlar için 2.5 3 grama çıkanlar var çıkıladabilir. ama 2 gram kabul edilebilir.





Merhaba benim sıkıntım kilo alamamak..1.74 boyum ama kilom sürekli 59-60 seviyesinde.Badiye başlıycam ama kilo almam için ne önerirsiniz bana bu işi bilen biri olarak.Artı benim kemik yapımda çok ince yani bileklerim ve bacaklarım ince yapılı.Kemikler içinde faydası olur mu acaba kilo aldırıcıların?
Protein tozu kullanmayı düşünüyodum ama kilo olarak çokda fayda sağlamadığını duydum acaba ne yapmalıyım?


_____________________________



1096 Mesaj
1 Nisan 2011; 15:56:27 


quote:

Orijinalden alıntı: Shisha

Kilo almak için bunlardan almayı düşünüyorum kullananlar önerir misiniz ? Çok kilo aldırırmı ?


tek amacın kilo almak ise karbonhidrad yani kilo aldırıcı kullanman daha iyi olacaktır.


_____________________________

AMD PHENOM II BLACK EDITION x4 3,0 GHz, 3,4 TURBO CORE | ASUS M4A87TD | ASUS HD 6870 DIRECTCU 1 GB | 4 GB KINGTONS HYPERX | WD CAVIER BLUE 500GB | CREATIVE X-Fı TITANIUM | LOGITECH X540 5+1


755 Mesaj
1 Nisan 2011; 15:58:51 

o tozlarda bir işe yaramayabilir bu zamana kadar dh de önerilen her şeyi yaptım kilo aldırmadı


_____________________________

Front:Yamaha Ns-555 Center:Yamaha C-444Surround:Yamaha Ns-333Subwoofer:B&W Asw 675
Avr:Sony Dh730 Speaker Cable:Monster Xp Tv:Panasonic 42pv500e Dvd Player:Sony hx-520 dvd recorder Media Player:Philips Hmp3000 Satallite:Sunny HD-14500At Surge:Belkin Pure AvGame:Ps3 Super Slim


 
478 Mesaj
1 Nisan 2011; 16:07:02 

Arkadaşlar herşeyi yiyipte lilo alamayanlara sesleniyorum boşuna zorlamayın gereginden fazla besin alıp vücudunuza zarar vermeyin ilerde acısını çekersiniz.Kilo almama konusuna gelince bildigim kadarıyla yag hücrelerinizin fazla olmamasından kaynaklanıyor yani birnevi stok yapıcak deponuz yok buna benzetebiliriz.Sizin yapabileceginiz en iyi şey vücut geliştirmedir.Bodybuildinge gidip hem protein tozu hemde kilo aldırıcı tozlardan kullanmanızı tavsiye dedrim.Dengeli beslenme şart!


_____________________________



2103 Mesaj
1 Nisan 2011; 16:10:26 

50 kere yazdım 51. yi yazıyorum kilo almak istiyorsan gainer alacaksın protein tozu değil.Nedir gainer? Yüksek karbonhidratlı besin.Toz halinde sütle karıştırıp içeceksin.Ben bu yöntemle 11 kilo aldım ve hala devam ediyorum az kaldı bırakacam.İdeal kilomun üstünde olmama rağmen karın kaslarım gözüküyor.Gainerler yağlanmadan büyütme amaçlı kullanılır.


_____________________________





1760 Mesaj
1 Nisan 2011; 17:11:54 

9ayda 50 kilodan 76 oldum tamamen un ve mamulleri +ayran içtim 10cm de uzadım.


_____________________________



 
741 Mesaj
1 Nisan 2011; 17:16:46 

Kilo almaya hertürlü alırsında önemli olan sağlıklı kilo almak.Onun yolu nedir diye sorarsan onu da bilmiyorum


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
1 Nisan 2011; 17:23:22 


quote:

Orijinalden alıntı: K4TL14M
50 kere yazdım 51. yi yazıyorum kilo almak istiyorsan gainer alacaksın protein tozu değil.Nedir gainer? Yüksek karbonhidratlı besin.Toz halinde sütle karıştırıp içeceksin.Ben bu yöntemle 11 kilo aldım ve hala devam ediyorum az kaldı bırakacam.İdeal kilomun üstünde olmama rağmen karın kaslarım gözüküyor.Gainerler yağlanmadan büyütme amaçlı kullanılır.

Gecen yaz karbonhidrat tozu kullandim gram artmadi :S onu kullaninca yemek yiyemiyordum zaten sanirim o yuzden. Dedigin seyin linkini verir misin?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


613 Mesaj
1 Nisan 2011; 17:50:30 

Kilo almak istiyorsan kilo aldırıcı toz( gainer) kullan protein tozunun çok faydası olmaz kilo almak için..


_____________________________

İ5-2500k 3.60 GHZ Turbo Bost O.C(4.2 Ghz) ~ Z68X-UD4-B3 ~ 8 GB Kinston 1600 MHZ ~ WD Black 1 TB ~ Sapphire HD 6850 ~High Power Element 700W 80+ plus Bronze ~ A4 Tech F3 Mouse ~ 3D Extreme Pro ~ LG E22 50V Led



116 Mesaj
1 Nisan 2011; 17:58:03 

protein tozları kilo aldırmaz onlar kas yapımına yardımcı olur. kilo alıcaksan weight gainer kullanman lazım


_____________________________



2103 Mesaj
1 Nisan 2011; 18:56:01 


quote:

Orijinalden alıntı: Shisha



Gecen yaz karbonhidrat tozu kullandim gram artmadi :S onu kullaninca yemek yiyemiyordum zaten sanirim o yuzden. Dedigin seyin linkini verir misin?

http://www.supplementle...n-Progainer-4-5-Kg.html
e tabi yemek yemezsen artmaz hatta düşer bile.Sonuçta bu ürünler mucizevi etki yapmıyor fazlada 1-2 öğün yiyomuşsun gibi bişe oluyo.Şimdi lcw de t-shirt deniyodum hafiften göbek zorlamaya başladı bu kutu bitsin daha almıycam tozdan yoksa göbeklenecez


_____________________________




Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Nisan 2011; 20:37:14 


quote:

Orijinalden alıntı: K4TL14M


http://www.supplementle...n-Progainer-4-5-Kg.html
e tabi yemek yemezsen artmaz hatta düşer bile.Sonuçta bu ürünler mucizevi etki yapmıyor fazlada 1-2 öğün yiyomuşsun gibi bişe oluyo.Şimdi lcw de t-shirt deniyodum hafiften göbek zorlamaya başladı bu kutu bitsin daha almıycam tozdan yoksa göbeklenecez

senin verdigin linkteki protein tozu degil mi? Protein yaziyor. Bide bunun ucuzu yok mudur ya



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


134 Mesaj
8 Nisan 2011; 20:44:06 

Hayır gainer o yani kilo aldırmaya yardımcı takviye.4.5Kg sana 3 ay falan gider.Dandik ama hem ucuz hem uzun miktar gideceğinden iş görebilir.Ama süper performans bekleme çünkü dandiktir hardline.


_____________________________




Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Nisan 2011; 21:02:03 


quote:

Orijinalden alıntı: RiverStyx

Hayır gainer o yani kilo aldırmaya yardımcı takviye.4.5Kg sana 3 ay falan gider.Dandik ama hem ucuz hem uzun miktar gideceğinden iş görebilir.Ama süper performans bekleme çünkü dandiktir hardline.

Dandik derken? kilo aldırmıyor mu? ne farkı var?

Önerdiğin marka varsa link verir misin?


2103 Mesaj
8 Nisan 2011; 21:08:55 


quote:

Orijinalden alıntı: RiverStyx

Hayır gainer o yani kilo aldırmaya yardımcı takviye.4.5Kg sana 3 ay falan gider.Dandik ama hem ucuz hem uzun miktar gideceğinden iş görebilir.Ama süper performans bekleme çünkü dandiktir hardline.

niye dandik olsun ki ben 2 kutudan toplam 11 kilo aldım.Ayrıca 3 ayda kullanırsan tabi kilo alamazsın.Çünkü önerilen kullanım miktarı 26 gündür ama ben biraz bu süreyi uzatarak 1.5 ay yaptım ve işe de yaradı.


_____________________________




Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Nisan 2011; 21:12:15 


quote:

Orijinalden alıntı: K4TL14M



niye dandik olsun ki ben 2 kutudan toplam 11 kilo aldım.Ayrıca 3 ayda kullanırsan tabi kilo alamazsın.Çünkü önerilen kullanım miktarı 26 gündür ama ben biraz bu süreyi uzatarak 1.5 ay yaptım ve işe de yaradı.

Verdiğin linktekini mi kullandın? Şimdi almayı düşünüyorum da bu siteden mi aldın sende?


2103 Mesaj
8 Nisan 2011; 21:31:02 


quote:

Orijinalden alıntı: Shisha



Verdiğin linktekini mi kullandın? Şimdi almayı düşünüyorum da bu siteden mi aldın sende?

evet o linktekinin çikolatalısını kullandım ben ordan almadım ben body hocam aracılığıyla aldım herhalde aynı yerden geliyodur.Ben aldığımda hediyesi yoktu.Şimdi 2 tane hediye var biri aminoasit diğerini ben de bilmiyorum.Aminoasit sanırm daha fazla ağır kaldıabilmemizi sağlıyo güç veriyo gibi bişe kasların onarımında rol alıyo diye biliyorum hiç kullanmadım.


_____________________________





 
901 Mesaj
8 Nisan 2011; 21:34:15 

before - after
0


_____________________________

Ford Focus 1.6 tdci


2750 Mesaj
8 Nisan 2011; 21:36:14 

benim bildiğim protein tozu falan bunları sporcular kullanır


_____________________________



1976 Mesaj
8 Nisan 2011; 21:42:45 

karbonhidratli yiyecekler ye ,tıkabasa makarna ,pilav turu seyler ye


_____________________________



3151 Mesaj
23 Ağustos 2012; 23:19:27 

geçen seneki topic


_____________________________

forum kurallarını aşırı saçma buluyorum.
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Protein tozları kilo aldırır mı ?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.527