- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
bmw 3.20i ve 3.18 3.16 hakkında yardım.
47 Cevap57195 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


2471 Mesaj
3 Mart 2009; 9:24:51 

öncelikle forum arkadaşlarıma saygılar

arkadaşlar önümüzdeki 2 ay içerisinde 2. el bi araç almayı düşünüyorum. daha önce biladere araştırmadan gidip pat diye aldığımız opel corsa dan sonra şimdi iyice araştırıp karar vermek istiyorum.

öncelikle fiyat aralığı 13000 tl 14000 tl

biraz baktım bmw 3.20i ler 1994 ve 1995 modelleri bulmak azda olsa mümkün

bu modellerde bmwler nasıldır arıza bakımından bakım masraflarından ve parça bakımından altından kalkılamayacak şekilde ağır olurmu.

ve son olarak 1994 ve 1995 model hangi model daha kullanışlı olur

3.16 3.18 3.20

fikir ve önerilerinizi bekliyorum.

saygılar


_____________________________

MİRAZ


1697 Mesaj
3 Mart 2009; 14:10:09 

Valla bana göre 320İ daha iyi bir modeldir diğer ikisinden hem performans olarak iyidir hemde yakıt tüketimi olarak. Masraf çıkarıcağınıda sanmam çıkarsada parçaları kolay bulunuyor büyük şehirlerdeysen. Otomatik viteslilerini tercih etmemenden yanayım. Geçen sene 94 320İ 13.750 sattık. Siyah Klima Abs Tek Airbag vardı. Değişen felan yoktu araçta sanırım 200.000 kmlerdeydi ama saat gibiydi hala aklım kalmıştır o araçta Yanlaması süper oluyor 320i lerin tabiki M3 3.30i başkadır muhakkak. Sanırım şuan 13-14 bine güzel bi 3.20i bulursun. Tabiki almadan önce bi kontrol ettir.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ExTReMee -- 3 Mart 2009; 14:06:34 >


_____________________________



İSKENDERUN DZ.ÜS K. DENİZ ER EĞİTİM ALAY K. / İSKENDERUN / HATAY


2142 Mesaj
3 Mart 2009; 16:50:14 


quote:

Orjinalden alıntı: ExTReMee

Valla bana göre 320İ daha iyi bir modeldir diğer ikisinden hem performans olarak iyidir hemde yakıt tüketimi olarak. Masraf çıkarıcağınıda sanmam çıkarsada parçaları kolay bulunuyor büyük şehirlerdeysen. Otomatik viteslilerini tercih etmemenden yanayım. Geçen sene 94 320İ 13.750 sattık. Siyah Klima Abs Tek Airbag vardı. Değişen felan yoktu araçta sanırım 200.000 kmlerdeydi ama saat gibiydi hala aklım kalmıştır o araçta Yanlaması süper oluyor 320i lerin tabiki M3 3.30i başkadır muhakkak. Sanırım şuan 13-14 bine güzel bi 3.20i bulursun. Tabiki almadan önce bi kontrol ettir.



yazacak bişey bırakmadın yawwww


_____________________________

Galaxy SIII (GT-I9300)
Omega v57 4.3 JellyBean.


Iphone 5C 16 GB Beyaz - iOS 8.0 Beta


2294 Mesaj
3 Mart 2009; 22:20:06 

6 silindirli olan bir versiyonu seç sesini dinle bir daha başka araca binmek istemezsin.


_____________________________

merhaba


1697 Mesaj
3 Mart 2009; 22:44:48 

6 Silindirin sesi bir başka harbiden. 3.20i den altına BMW demem dedirtmem diyemezler


_____________________________



İSKENDERUN DZ.ÜS K. DENİZ ER EĞİTİM ALAY K. / İSKENDERUN / HATAY


2059 Mesaj
3 Mart 2009; 22:53:04 

Bence 3.18 İS modeline bak.

1800 motor 4 silindir. Vergisi ve yakıtı 3.20 ye nazaran daha az olur.

95 e kadar olanlar satandardı 145 hp. sanırım.

95 den sonrası standardı 175 beygir diye biliyorum.

İS teknolojisi ile güç aynı 3.20 gibi.Hatta dirisini bulabilirsen 3.20 ye atlar.

3.20 ler standardı 150 hp.

Birde ; Aile arabası olarak mı yoksa genç işi mi bineceksin bahsetmemişssin.

Aile arabası olarak binecekseniz 4 kapılı olanlara,

Ama genç işi olacaksa / / / M technique tek kapı spor paket olanlara bak derim.

( Kırmızıları çok hoş oluyor )

Yakın bir arkadaşımda 3.20 ///M tech vardı.94 model ama çok aşırı temiz.Borbet jantlı full dü.

2008 / temmuz bandrolünü 214 YTL ye almıştı.Ama 2009 / ocak bandrolünü 95 YTL ye almıştı.Çünkü araç 15 yaşını doldurmuştu ve 15 yaşında vergisi düşüyor arabanın.

210.000 km deydi.Sıralı sistem LPG si vardı.Xenon far , kısa şanzuman , komple manifolddan headers vs vardı.Yani dolu ve temiz bir arabaydı.Yaklaşık 1 ay kadar önce 21.000 YTL ye sattı.Pek de masraf açmadı araba.Ama başka bir arkadaş 12 ye aldı 95 modelini masrafından bıktı ve 12 ye aldığı paraya verdi geçti.Yaptığı masraf da cabası...

Bu şekilde diri , kazasız , motoru pek fazla yorgun olmayan bir BMW almanız için 17 - 18 felan gözden çıkarmanız lazım.

12 - 13 e bulacağınız araba çok diri bir araba olmıyacaktır eğer adam çok paraya sıkışmamışssa.

Pazarlıktan önce arabayı iyice birkaç ustaya gösterin.Hem motorunu hemde kaportasını.Klimasını vs iyice kontrol ettir.

Tek kapı olanın cam fitiline 450 YTL istediler.

Şöför kapısını açtığında açık durmasını sağlayan metal bir çubuk var.O kırılmıştı arkadaşın arabasında.Açık durmuyordu kapı.Sadece çubuğuna 60 YTL istediler.O demir çubuk Tofaş da 4 YTL ve ben kendim değiştirdim benim imzamdaki arabada. ( Konumuzla alakası yok ama artı parantez olarak belirteyim dedim )Arkadaş 60 YTl çubuk + 20 YTL işçilik 80 YTL vermişti.Çünkü usta değiştirmesi lazım.Tofaş gibi basit değildi sanırım.

Arkadaşın 21.000 YTL ye sattığı araba buydu...


0


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2471 Mesaj
5 Mart 2009; 11:55:44 

arkadaşlar tawsiyeler için çok tşkler

peki 1995 model 3.20i yakıt durumu nasıl olur. 3.18 arasında çok fazla fark warmıdr


_____________________________

MİRAZ


2471 Mesaj
5 Mart 2009; 11:58:53 

bu arada benim düşündüüm model 4 kapılı olanı çok fazla spor amasına gerek yok bu arabayı düşünmemin sebebi görüntüsü ve performası lpg taktırmayı düşünmüyorum arabayı çok fazla kullanmıyacağım. kapıda yatacak


_____________________________

MİRAZ


 
1441 Mesaj
5 Mart 2009; 11:59:17 

Bu arada biraz irice iseniz 3 kasa bmw'lerin ici o kadar da genis degil, hatirlatmak isterim.


_____________________________



828 Mesaj
5 Mart 2009; 11:59:36 

immobilizerli olanından al 96 dan itibaren var diye biliyorum


_____________________________




2471 Mesaj
5 Mart 2009; 12:06:32 



_____________________________

MİRAZ


3354 Mesaj
5 Mart 2009; 12:24:48 


quote:

Orjinalden alıntı: ExTReMee

6 Silindirin sesi bir başka harbiden. 3.20i den altına BMW demem dedirtmem diyemezler


Katılıyorum.

3.16 ve 3.18 1300 kg lık bir araç için çok yetersiz kalıyor. 3.20 isteklerinize daha iyi karşılık vericektir.


_____________________________



10330 Mesaj
5 Mart 2009; 14:15:34 


quote:

Orjinalden alıntı: Yarbay




Katılıyorum.

3.16 ve 3.18 1300 kg lık bir araç için çok yetersiz kalıyor. 3.20 isteklerinize daha iyi karşılık vericektir.


Bencede. En azından V6'nın sesini duymak için alınır. Bu arada LPG li 3.20i tek kapı kullanan var mı? Performans ne kadar farkediyor benzine göre. Birde yakıt tüketimi nasıl?


_____________________________



2222 Mesaj
5 Mart 2009; 14:58:15 


quote:

Orjinalden alıntı: ExECaLiBuR




Bencede. En azından V6'nın sesini duymak için alınır. Bu arada LPG li 3.20i tek kapı kullanan var mı? Performans ne kadar farkediyor benzine göre. Birde yakıt tüketimi nasıl?

kullanmadım yorum yapamayacağım fakat v6 değil sıralı 6 olduklarını biliyorum


_____________________________

'07 Honda Civic HB 1.8 I-Shift - Nighthawk Black Pearl
'02 Alfa Romeo 156 - Alfa Rosso
'08 Fiat G.Punto(dualogic) - Exotic Red
'97 Fiat Marea ELX - Sienna Red


1697 Mesaj
5 Mart 2009; 16:15:36 

Evet sıralı 6 silindir. Şehir içinde 12 litre olması lazım fazla basmadan. Bu mümkünmü bilmem

91-94 arasında üretilen 3.20i lerin motor kodu: M50B20 0-100KM: 10 SN 190 NM torkunu 4700RPM
94-98 arasında üretilen 3.20i lerin motor kodu: M52B20 0-100KM: 9.9 SN 190 NM torkunu 4200RPM'de veriyor. ikiside 148 BG.

Motor olarak vanoslu dohc motor kullanılıyordu . Bmw yakıt tüketimi için her modelde yukarıdaki gibi motor değişikliği yapmıştır fakat motor gücü ve torkunda oynama olmamıştır fakat 1997 yılında piyasaya sürdüğü 320i'lerin çoğunda motor problemi çıkmıştır ve birçok aracın motorunu 1998'de değiştirmiştir. 1996-1998 arası üretilen araçlar daha donanımlı ve dinamiktir..

Vikipedi...

Ayrıca bende duymuştum 97 yılındaki motor problemini



_____________________________



İSKENDERUN DZ.ÜS K. DENİZ ER EĞİTİM ALAY K. / İSKENDERUN / HATAY


3354 Mesaj
5 Mart 2009; 17:16:12 


quote:

Orjinalden alıntı: 10ur_1



kullanmadım yorum yapamayacağım fakat v6 değil sıralı 6 olduklarını biliyorum



Hem de dünyanın en iyi sıralı 6 sı


_____________________________



 
2285 Mesaj
5 Mart 2009; 17:23:42 


quote:

Orjinalden alıntı: Yarbay

Hem de dünyanın en iyi sıralı 6 sı

3.2 M3'ün hakkını yemeyelim dostum
Seni buralarda görmek güzel


_____________________________



2471 Mesaj
5 Mart 2009; 18:45:37 

diyelimki temiz bi 320i bulduk aldık bakım masrafları nasıl olur çok aşırıya kaçarmı

parça pahalı diye duydum ama ...


_____________________________

MİRAZ


2059 Mesaj
6 Mart 2009; 1:58:29 


quote:

Orjinalden alıntı: ExECaLiBuR


Bencede. En azından V6'nın sesini duymak için alınır. Bu arada LPG li 3.20i tek kapı kullanan var mı? Performans ne kadar farkediyor benzine göre. Birde yakıt tüketimi nasıl?


Ben kullandım.3.20 i Atiker sıralı sistem vardı.Performansında eksilme çok ama çok hafif oluyor.Ama arabada kısa şanzuman,performans egsoz,ve hava filitresi vs vardı. ( aracın fotosu yukardaki yorumumda var )

Yani LPG den benzine geçtiğin zaman farkı hissediyorsun ama çok değil.

1 ay kadar önce LPG de 30 ykr yakıyordu ( spor kullanımda )

Benzinde de sanırım bi 50 ykr yakıyordur. ( sanırım diyorum çünkü benzini tam olarak ölçmemiştik )

Yakıt konusunda şunu tesbit ettim ;

Arabanın benzin ışığı yanıyor.Benzin bitmek üzere iken 30 YTL Benzin alıyorduk.30 YTL de gaz alıyorduk.

Neyse gezip tozuyoruz.Duruma göre efendi kullanıyoruz,duruma göre yanlayarak,vitesleri uzatarak spor kullanıyoruz.

Km yaptıksıra LPG göstergesinin ışıkları azaldıkça benzin göstergesi de düşüyordu ( spor kullanımda )

Bir arkadaşım bu konuda şöyle bir yorum yaptı ;

( ama doğruluk payını bilmiyorum. Ustalara sormak lazım. )

Yüksek devirlerde ( yani spor kullanımda ) aracın performansının düşmemesi için LPG nin yetersiz geldiği yerde benzinden takviye yapıyor.Bu nedenle benzinden de eksilme oluyor... Demişti.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2059 Mesaj
6 Mart 2009; 2:02:30 


quote:

Orjinalden alıntı: miraz.miraz

http://www.sahibinden.c...11154WQQpXQQdisplayitem


http://www.sahibinden.c...27989WQQpXQQdisplayitem

bu araçta biraz kıllık war ama ?


Bu arabadan zevk almak istiyorsan otomatik vitese bakma derim ben.Manuel kullanması çok zevkli,özellikle yanlarken


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


1097 Mesaj
8 Mart 2009; 0:46:32 


quote:

Orjinalden alıntı: dainesee

Bence 3.18 İS modeline bak.

1800 motor 4 silindir. Vergisi ve yakıtı 3.20 ye nazaran daha az olur.

95 e kadar olanlar satandardı 145 hp. sanırım.

95 den sonrası standardı 175 beygir diye biliyorum.

İS teknolojisi ile güç aynı 3.20 gibi.Hatta dirisini bulabilirsen 3.20 ye atlar.

3.20 ler standardı 150 hp.




E30 318is 136 HP
E36 318is 140 HP

Hiçbir zaman 175 HP 318is olmadı. O dediğiniz şehir efsanesidir.

Teknik özellikleri de 320'den iyi sayılmaz.

318is 140 HP - 170 nm - 0-100 : 10,2 sn - Son Hız : 213 km
320i 150 HP - 190 nm - 0-100 : 9,9 sn - Son Hız : 214 km

318is 4 silindirli motoruyla daha hafif olmasına rağmen yine de 320'den daha performanslı değildir.


_____________________________



2471 Mesaj
8 Mart 2009; 18:36:38 


quote:

Orjinalden alıntı: PALERMO ®




E30 318is 136 HP
E36 318is 140 HP

Hiçbir zaman 175 HP 318is olmadı. O dediğiniz şehir efsanesidir.

Teknik özellikleri de 320'den iyi sayılmaz.

318is 140 HP - 170 nm - 0-100 : 10,2 sn - Son Hız : 213 km
320i 150 HP - 190 nm - 0-100 : 9,9 sn - Son Hız : 214 km

318is 4 silindirli motoruyla daha hafif olmasına rağmen yine de 320'den daha performanslı değildir.




arkadaşlar bilgiler çok werimli teşekkür ediyorum araştırmalarım sürüyor

ama nedense kimse önermiyor bu araçlar hergün sorun çıkarır diyor.
kararlıyım diri az masraflı bi 320i alacam :)


_____________________________

MİRAZ

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
8 Mart 2009; 19:33:24 

bu e36 3.20'lerin hepsi 6 silindir mi?


1697 Mesaj
8 Mart 2009; 20:38:51 

Evet 3.20 ler sıralı 6 silindir. 3.16 ve 3.18'lerden en büyük farkıda bu zaten


_____________________________



İSKENDERUN DZ.ÜS K. DENİZ ER EĞİTİM ALAY K. / İSKENDERUN / HATAY


2471 Mesaj
9 Mart 2009; 19:45:54 

arkadaşlar biraz korkmaya başladım nedenleri

1 aşırı yakıt tüketimi

2 ağır arıza masrafları ne dersiniz


_____________________________

MİRAZ


10330 Mesaj
10 Mart 2009; 14:10:54 


quote:

Orjinalden alıntı: dainesee




Ben kullandım.3.20 i Atiker sıralı sistem vardı.Performansında eksilme çok ama çok hafif oluyor.Ama arabada kısa şanzuman,performans egsoz,ve hava filitresi vs vardı. ( aracın fotosu yukardaki yorumumda var )

Yani LPG den benzine geçtiğin zaman farkı hissediyorsun ama çok değil.

1 ay kadar önce LPG de 30 ykr yakıyordu ( spor kullanımda )

Benzinde de sanırım bi 50 ykr yakıyordur. ( sanırım diyorum çünkü benzini tam olarak ölçmemiştik )

Yakıt konusunda şunu tesbit ettim ;

Arabanın benzin ışığı yanıyor.Benzin bitmek üzere iken 30 YTL Benzin alıyorduk.30 YTL de gaz alıyorduk.

Neyse gezip tozuyoruz.Duruma göre efendi kullanıyoruz,duruma göre yanlayarak,vitesleri uzatarak spor kullanıyoruz.

Km yaptıksıra LPG göstergesinin ışıkları azaldıkça benzin göstergesi de düşüyordu ( spor kullanımda )

Bir arkadaşım bu konuda şöyle bir yorum yaptı ;

( ama doğruluk payını bilmiyorum. Ustalara sormak lazım. )

Yüksek devirlerde ( yani spor kullanımda ) aracın performansının düşmemesi için LPG nin yetersiz geldiği yerde benzinden takviye yapıyor.Bu nedenle benzinden de eksilme oluyor... Demişti.


cevap için teşekkürler. Bu arada e46 ların fiyatlarında 10-15 bin tllik bir düşüş var ilanlarda. Ne kadar doğruyu yansıtır orasını bilemem.


_____________________________



 
14182 Mesaj
10 Mart 2009; 14:21:29 

The BMW M52 is a Straight 6 piston engine. Displacement ranges from 2000 cc to 3200 cc. It is a DOHC 24-valve engine, originally introduced with VANOS Variable Valve Timing. It replaced the BMW M50 engine in 1994 and was replaced in 2001 with the BMW M54 engine. The world market engine used Nikasil lined aluminium cylinders instead of a cast iron cylinder block, resulting in lighter engines. While, the American market engine retained its cast iron block due to the sulfur content of available fuel.

In markets with low-sulfur fuel this engine was very highly regarded and the M52 was on the Ward's 10 Best Engines list for 1995 through to 1998. However, there was criticism of the M52 engine in some markets, especially the UK, which had high levels of sulfur in the petrol during the late 90's. Sulfur acts as a corrosive agent against Nikasil and led to a lot of the early engines having premature bore-liner wear. Fortunately this problem was solved in post-September 1998 cars with the introduction of steel cylinder liners, with the designation M52 TU-3. However problems still present in these engines so affected cars of this period should be bought with caution unless the service history verifies that work was carried out to rectify the problem. The American market M52 used a cast iron block, and so, was unaffected by this problem.

A Technical Update or M52TU version in 1999 added Double-VANOS and other modifications.

0


[edit] M52B20
A 2.0 L (1991 cc/121 in³) version was introduced in 1994. Bore is 80 mm and stroke is 66 mm.

Applications:

1994-1999 E36 320i
1995-1999 E39 520i

[edit] M52TUB20
Applications:

E36/7 Z3 2.0i
1998-2001 E46 320i/320Ci
1998-2003 E39 520i




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Whisper911 -- 10 Mart 2009; 14:20:03 >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
14182 Mesaj
10 Mart 2009; 14:27:08 

genişliği 800 yaptım gene bozuluyo her zaman koyduğum genişlik


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2471 Mesaj
11 Mart 2009; 21:28:50 

sanırım yakıt işi beni caydıracak

1994 model bi 3.20 i nin km de sarfiyatı tam olarak ne olur bilen war mı arkadaşlar


_____________________________

MİRAZ


16731 Mesaj
11 Mart 2009; 22:00:36 

318is derim
performans olarak e36 da 320iden iyidir


_____________________________

Opel Vectra 1.9 CDDesign Edition
150 ps 320 nm 6 ileri Active Select


2471 Mesaj
12 Mart 2009; 19:13:10 

14.000 tl ye başka ne tawsiye edersiniz arkadalar


_____________________________

MİRAZ


2471 Mesaj
12 Mart 2009; 19:25:54 

düşünüyorum 14.000 tl bütcem war ama nasıl bi araba alabilirim.

gözüm çok korktu bmw den


_____________________________

MİRAZ

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
12 Mart 2009; 19:38:25 

3.20i


2471 Mesaj
15 Mart 2009; 10:34:52 

bu gün reel piyasaya çıkıp bakacam inş bulurum temiz bi 3.20i


_____________________________

MİRAZ


2471 Mesaj
17 Mart 2009; 14:42:10 

ankarada bulmak çok zormuş :(

yok mu yardım edecek bi forum dostu


_____________________________

MİRAZ


55 Mesaj
17 Mart 2009; 18:48:55 

bu eğer moturyla oynandıysa yerinde durduramzlar bu arbayı bizde E36 Chaqal kasa wardı 328HP ondan biliyorum jantları bizimkinin aynısı


_____________________________



 
1 Mesaj
25 Nisan 2012; 19:54:24 

slm arkadaslar ben bmv 318is almayı dusunuyorum ama ne kadar yaktıngını falan bılmıyorum acaba icinizde sehir ici ve sehir dısı kac krş yaktıgını bılen varmı ?


_____________________________



271 Mesaj
19 Haziran 2012; 19:55:57 

quote:

Orijinalden alıntı: team09

slm arkadaslar ben bmv 318is almayı dusunuyorum ama ne kadar yaktıngını falan bılmıyorum acaba icinizde sehir ici ve sehir dısı kac krş yaktıgını bılen varmı ?

Bencede 318 is ....1996 model vardı çok güzel arabaydı otomatik vitesti ama yakıtı uzunyolda 240 tl ş.içi 300 veyA 350 di harika bi araba bide çok seri ayağın altında turbosu var ve dokun fırlıyo gazda 240 bastım ve fren sistemide harikaydı hemen kendini toparlıyodu ayağının ağırlığı yeter ...


_____________________________

3.18 i 1999 BMW EREN ...!


6666 Mesaj
19 Haziran 2012; 20:04:15 

Gereksiz hort olmuş...


_____________________________

psn:bkose24
Engelli araçları (alım,satım,uygunluk vs) hakkındaki her türlü sorunuzu özel mesaj yolu ile sorabilirsiniz...

...Jack_Daniel's...
...more Jack_ Daniel's...
...even more Jack_Daniel's and even more Jack_Daniel's...


271 Mesaj
11 Temmuz 2012; 22:05:54 

quote:

Orijinalden alıntı: haydia


Bencede 318 is ....1996 model vardı çok güzel arabaydı otomatik vitesti ama yakıtı uzunyolda 240 tl ş.içi 300 veyA 350 di harika bi araba bide çok seri ayağın altında turbosu var ve dokun fırlıyo gazda 240 bastım ve fren sistemide harikaydı hemen kendini toparlıyodu ayağının ağırlığı yeter ...

bmv 318 is veya 1994 318i arıyorum uygun fiyata bilen varsa acil yazarsa sevinirim


_____________________________

3.18 i 1999 BMW EREN ...!


271 Mesaj
11 Temmuz 2012; 22:09:40 

bmv 318 is 140 beygir 4 silindir dir yakıtta 320 den daha az ve daha hızlıdır bilginiz olsun diye yazıyorum ben 318 is 1996 fulü vardı sattım şimdide işlerimi düzelttim araç bulamıyorum sattığım parayı çoktan katlamış yani çok pahalandı 2 milyar fark ediyo 1 senede prime bak yaa


_____________________________

3.18 i 1999 BMW EREN ...!


 
71 Mesaj
7 Aralık 2012; 17:25:59 

merhaba arkadaşlar bmw 318 almayı düsünüyorumda şu araca bakarmısınız: http://araba.com/119466994/BMW-318i#xxlresim fiyatı uygun mudur. bunların vergileri ne kadardır. Alırken nelerine dikkat etmek gerekiyor. Birde arac 185000 km de acaba motoru ne durumdadır kac bin km de motor yapılır bilen varsa yardımcı olabilir mi?

tşkler şimdiden



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sahinmustafa1987 -- 7 Aralık 2012; 17:33:31 >


_____________________________

Mustafa ŞAHİN


 
1 Mesaj
9 Nisan 2013; 15:11:10 

quote:

Orijinalden alıntı: Whisper911

The BMW M52 is a Straight 6 piston engine. Displacement ranges from 2000 cc to 3200 cc. It is a DOHC 24-valve engine, originally introduced with VANOS Variable Valve Timing. It replaced the BMW M50 engine in 1994 and was replaced in 2001 with the BMW M54 engine. The world market engine used Nikasil lined aluminium cylinders instead of a cast iron cylinder block, resulting in lighter engines. While, the American market engine retained its cast iron block due to the sulfur content of available fuel.

In markets with low-sulfur fuel this engine was very highly regarded and the M52 was on the Ward's 10 Best Engines list for 1995 through to 1998. However, there was criticism of the M52 engine in some markets, especially the UK, which had high levels of sulfur in the petrol during the late 90's. Sulfur acts as a corrosive agent against Nikasil and led to a lot of the early engines having premature bore-liner wear. Fortunately this problem was solved in post-September 1998 cars with the introduction of steel cylinder liners, with the designation M52 TU-3. However problems still present in these engines so affected cars of this period should be bought with caution unless the service history verifies that work was carried out to rectify the problem. The American market M52 used a cast iron block, and so, was unaffected by this problem.

A Technical Update or M52TU version in 1999 added Double-VANOS and other modifications.

0


[edit] M52B20
A 2.0 L (1991 cc/121 in³) version was introduced in 1994. Bore is 80 mm and stroke is 66 mm.

Applications:

1994-1999 E36 320i
1995-1999 E39 520i

[edit] M52TUB20
Applications:

E36/7 Z3 2.0i
1998-2001 E46 320i/320Ci
1998-2003 E39 520i



harika


_____________________________



 
585 Mesaj
9 Nisan 2013; 15:25:32 

3.20i ve 3.18-16 yakıtı hemen hemen aynıdır. 3.20i hem yakıt hem performans açısından oldukça tatmin eder bir diğeri motor daha sağlıklıdır 6 silindir BMW motorundan korkma ama 4 silindir sıkıntılı radyator sorunu başlarsa sanayiden çıkamazsın kişisel tercihimi 6 silindirden yana kullanmanı tavsiye ederim.


_____________________________



 
12 Mesaj
27 Ekim 2013; 12:05:41 

arkadaşlar merhabalar yeni üyeyim.izmirde öğretmenim 17 bin bütçem var ve bmw almaya karar verdim.318i 200 bin ve üzeri kilometredeki araçları bulabildim.daha önce hiç bmw kullanmadım ve bilgimde yok bu konuda bana ayrıntılı bilgi verecek birileri varmı acaba?seride netür sorunlar var sıkıntı yaratırmı yakıtı nasıl vergisi nasıl yedek parçaları ve bakımı pahalımıdır v.b. bu arada aile arabası olarak kullanacam hız yapmayı sevmem 130km en yüksek yaptığım hızdır oda bir kere oldu :)) yanlama nedir bilmem:)) şimdiden teşekkürler...


_____________________________



2471 Mesaj
27 Ekim 2013; 16:43:21 

quote:

Orijinalden alıntı: renkler12

arkadaşlar merhabalar yeni üyeyim.izmirde öğretmenim 17 bin bütçem var ve bmw almaya karar verdim.318i 200 bin ve üzeri kilometredeki araçları bulabildim.daha önce hiç bmw kullanmadım ve bilgimde yok bu konuda bana ayrıntılı bilgi verecek birileri varmı acaba?seride netür sorunlar var sıkıntı yaratırmı yakıtı nasıl vergisi nasıl yedek parçaları ve bakımı pahalımıdır v.b. bu arada aile arabası olarak kullanacam hız yapmayı sevmem 130km en yüksek yaptığım hızdır oda bir kere oldu :)) yanlama nedir bilmem:)) şimdiden teşekkürler...

hocam bence en yakın zamanda vazgeçeceksiniz


_____________________________

MİRAZ


2841 Mesaj
27 Ekim 2013; 17:34:57 

eski model bmw nasıl alınır biliyor musunuz ? motoru bitik kaportası düzgün bir bmw alınır. zaten fiyatı aşagıda olacaktır. 4 liraya sıfır motor yaptırılır rahatca binilir.


_____________________________



271 Mesaj
15 Aralık 2013; 12:01:31 

bmv 318 is 140 beygir 4 silindir dir yakıtta 320 den daha az ve daha hızlıdır bilginiz olsun diye yazıyorum.. şimdi ben 318 i e46 1999 mod bmv aldım oda bambaşka yaa fuul 320 daha fazla yakıt yakıcağını sanıyom çünkü 2 piston daha fazla çalısıyo yani benm araba 300 yakıyo km de oda 400 yakar yani
0

Bu mesajda bahsedilenler: renkler12


_____________________________

3.18 i 1999 BMW EREN ...!
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » Otomobil Genel » Markalar ve Modelleri » bmw 3.20i ve 3.18 3.16 hakkında yardım.
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.486