- x
En iyi klasik gitar
13 Cevap10182 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


894 Mesaj
25 Şubat 2009; 19:13:47 

Evet arkadaşlar sizce en iyi klasik gitar hangisidir ?


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


280 Mesaj
25 Şubat 2009; 19:15:52 

el yapımı ispanyol klasik gitarlar en iyileridir tabiki


_____________________________



477 Mesaj
25 Şubat 2009; 19:17:27 

ben geçen ay 1500 euroya manuel rodriguez mod d aldım..Çok güzel bi gitar..eski gitarımda çok çok iyiydi..antonio sanchez 1015 ti ama bu onun yanında mükemmel ötesi..klavyesi çok yumuşak ve tınısı çok güzel..Gitar hocam bayıldı..Tavsiye ederim..


_____________________________



4008 Mesaj
25 Şubat 2009; 19:21:04 

Admira en iyi markalardan biri bence. Babam 94 senesinde seferdeyken İspanyadan almış Admira Model: Juanita Şimdi kısa bir araştırma sonucu fiyatının 350-400 TL 'den aşağı olmadığını öğrendim. Tüm klasik gitar markalarını bilmiyorum ama benim oyum Admira'ya.


_____________________________

Harabelerden dört dünya yaratıldı. Bizim için ve menschler için dünyalar: Gök, Ateş, Taş, Su. Her dünyayı bir diğerine dört Kapı bağlar: Arianus'u Pryan'a, Abarrach'a, Chelestra'ya. Düşmanlarımız için bir ıslahevi yapıldı: Labirent. Labirent diğer dünyalara Beşinci Kapı ile bağlanır: Nexus. Altıncı Kapı ortadadır, giriş sağlar: Vorteks. Ve her şey Yedinci Kapı aracılığı ile yapıldı.
Son, başlangıçtı...


3827 Mesaj
25 Şubat 2009; 19:21:23 


quote:

Orjinalden alıntı: Black426

ben geçen ay 1500 euroya manuel rodriguez mod d aldım..Çok güzel bi gitar..eski gitarımda çok çok iyiydi..antonio sanchez 1015 ti ama bu onun yanında mükemmel ötesi..klavyesi çok yumuşak ve tınısı çok güzel..Gitar hocam bayıldı..Tavsiye ederim..


bişey sormak istiyorum pek anlamam bu gitarlardan ama.bende bu manuel den alsam seninki gibi iyi ses verirmi yoksa gitardan gitara yapılış ruhuna göre farklılık gösteriyomu sesler


_____________________________

“Eğer bunu okuyorsan, bu uyarı senin için. Bu anlamsız forum imzasından okuduğun her kelime hayatından harcanan diğer bir saniye demek. Yapacak başka işlerin yok mu? Hayatın gerçekten bu kadar boş mu da bu anları daha iyi geçirebileceğin bir yol düşünemiyorsun? Yoksa saygı ve inanç beslediğin otoriteyi ortaya koyanlardan çok mu etkilendin? Okuman gereken her şeyi okur musun? Düşünmen gereken her şeyi düşünür müsün? Sana alman gerektiği söylenen her şeyi satın alır mısın? Apartmanından dışarı çık. Karşı cinsten biriyle tanış. Lüzumsuz alışverişi ve mastürbasyonu bırak. İşinden ayrıl. Bir kavga başlat. Yaşadığını kanıtla. Eğer insanlığını ispat edemezsen, bir istatistik olarak kalacaksın."
Artık uyarıldın.


894 Mesaj
25 Şubat 2009; 19:24:06 

Admira maria ispanyol iyimidir sizce ve fiyatları nedir ?


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


 
90 Mesaj
25 Şubat 2009; 19:26:32 

En iyi gitar el yapmı gitardır...İlla marka söyleyecek olursak bence Jose Ramirez bence haa bir de manuel raymond


_____________________________



477 Mesaj
25 Şubat 2009; 19:28:57 


quote:

Orjinalden alıntı: Sylar.




bişey sormak istiyorum pek anlamam bu gitarlardan ama.bende bu manuel den alsam seninki gibi iyi ses verirmi yoksa gitardan gitara yapılış ruhuna göre farklılık gösteriyomu sesler

valla ben hocama sormuştum almadan önce önerdiğiniz markalar nelerdir?ona göre alıcam diye..(bu arada hocam çok ünlü biridir..Beyoğlundaki pere sanat okulunun sahibi yada müdürü bilmiyorum) kesinlikle ispanyol gitar al dedi..Ya manuel rodriguez yada antonio sanchez..benim ilk gitarım antonio sanchezdi 2 sene önce 500euroya almıstım çok güzeldi tınısı falan..ama sizin maddi durumunuzu bilmediğim için bi gitar tavsiye edemicem..Siz bana en fazla ne kadar verebilceğinizi söylerseniz size o fiyata en iyi gitarı bulabilirim..


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
25 Şubat 2009; 19:31:03 

ben bunu sormuştum müzik aletleri satan dükkandaki orta yaşlı amcaya, oo sen nesin böyle ya gel bakalım içeri bi konuşalım senle dedi. sonra da bi saat sen en iyisi misin vs felsefesi yaptı bi daha da o soruyu sormaya tövbe ettim


894 Mesaj
25 Şubat 2009; 19:55:42 

Güncel :)


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


894 Mesaj
25 Şubat 2009; 20:31:39 

Arkadaşlar lütfen güncel


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


 
407 Mesaj
25 Şubat 2009; 20:37:50 

hocam aynı marka aynı model gitarlar bilke aynı tını vermeyebiliyor en iyisi deneyerek almaktır


_____________________________


UZMAN ELEKTRONİK FINDIKLI/RİZE


894 Mesaj
25 Şubat 2009; 20:56:39 


quote:

Orjinalden alıntı: volkaniq

hocam aynı marka aynı model gitarlar bilke aynı tını vermeyebiliyor en iyisi deneyerek almaktır

hmm deneyeyım o zaman bende.

bağdat caddesinde bildigniz gitar satan yer varmı ?


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.


894 Mesaj
26 Şubat 2009; 12:05:35 

Güncel


_____________________________

IMZANIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken imza kurallarını okumak icin tıklayınız.
Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.391