- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
ATİKER & LOVATO SIRALI OTOGAZ SİSTEMLERİ
71 Cevap37085 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
29 Mesaj
24 Şubat 2009; 17:49:02 

Arkadaşlar, Sarıgaz Otogaz Dönüşüm Sistemleri olarak tüm istek ve sorularınızı bekliyoruz.


_____________________________



 
179 Mesaj
25 Şubat 2009; 10:02:13 

Sayın sarıgaz yetkilileri benim sorunum kıssaca şöyle 1.5 yıl önce sıralı sistem lovato taktırdım 2005 model laguna ıı me
arabamın km.si 13.000 deydi takıldıgında Işıklara yaklaşırken vitesi boşa attığımda veya trafikte boşa almam gerektiğinde
araba stop ediyor her zaman olmuyor bu ara sıra yapıyor bir çok kez ayar için gittim fakat tam çözüm bulunamadı
arabamda enjektör kelebeği temizlendi bobinler değişti yine aynı ara sıra stop sorunu var.cevap için şimdiden teşekkürler.


_____________________________

508 Allure-1.6 e-HDİ Stop and Start-Auto6R


 
29 Mesaj
25 Şubat 2009; 11:53:24 

Aslında aracınıza ilk yapılması gerekenler yapılmış. Bundan sonrası için bazı testlerin yapılması gerekebilir. Uzaktan net birşey söylemek şu aşamada çok doğru olmaz.

Sistem ayarlarının da ayrıca kontrol edilmesi gerekebilir.

Eğer Bursa da iseniz veya yolunuz Bursa' ya düşerse, siz çayınızı içerken biz sorununuzu çözebiliriz.

Sorunsuz ve kazasız günler dileklerimizle



 
30 Mesaj
25 Şubat 2009; 18:41:46 

Öncelikle merhaba. 2005 model ford focusum var sıralı otogaz sistemi taktırmak istiyorum ama karar veremedim. brc mi lavato mu tartarini mi yada atiker mi? bazı sistemler çok pahalı taktırırsam değer mi diyorum? yada ucuz yollu olsa ne olur acaba sorun çıkarmı falan filan. atikerin size göre nasıl bir tekniği var bana sorun yaşatır mı? yüzde kaç tasarrufum olur? bu arada lovato ile atiker arasında ne kadar fiyat farkı var? lovato da tasarruf yüzde kaç olur? şimdiden teşekkür ederim.


_____________________________

sinan toprak


 
5 Mesaj
25 Şubat 2009; 23:54:09 

Selamlar...
Benim 1,4 8V 2007 Model fiat linea aracım var. Atiker taktırmayı düşünüyorum. Ama bazı forum sitelerinde 1,4 8V fire motorlara Atikerin uyumsuz olduğu yazılmış açıkçası kafam karıştı. Atiker uygunmudur. Bir de Ankara'da atiker montajı yapan önereceğiniz iyi bir usta/servis var mı? Malum montajı yapan usta çok önemli. Yardımcı olursanız sevinirim.
Saygılar.


_____________________________



 
29 Mesaj
26 Şubat 2009; 10:25:51 

İsmini yazdığınız markalardan hiçbiri için kötü diyemem. Sistem olarak aslında temelde birbirlerinden farklı değiller. Ancak biz firma olarak müşteri şikayeti olarak geri dönüşü en iyi olan Lovato marka Sıralı Sistemi firma olarak tercih ettiğimizi belirtmek isterim.

Ucuz yollu dediğiniz sistemlerde de malzeme kalitesi ve sonrasında yedek parça ve servis hizmeti önemli, çünkü taktırdığınız kit uzun süreli kullanılacak bir parça ve mutlaka bunların da düşünülmesi gerekiyor. Bununla birlikte sistemin nihai müşteri tarafından da kullanılıp sistemin açıklarının zaman içerisinde giderilmiş olması da çok önemli. Günümüz otomobil üreticileri yeni model üretimi öncesi ortalama 2 yıl tüm yol ve hava şartlarında araçları test edip eksiklikleri ve gelişmeye açık alanları giderdikten sonra araçları piyasaya çıkardıklarını düşünürseniz bu konunun önemi daha çok anlaşılır sanırım.

Atiker sıralı otogaz sistemlerinde, sistemin temel parçaları olan ECU (Elektronik Kontrol Ünitesi) ve Enjektörleri yurt dışından getiriyor, sistemin test edilmiş ve güvenilir olmasını bu yolla sağlıyor. Diğer parçaları yerli ve son derece kaliteli. Yukarda saymış olduğumuz, servis, yedek parça durumunuda düşünürseniz ve bugüne kadar ki montajlarımızda da tecrübemizle söylemek gerekir ise Atiker son derece başarılı ve İthal ürünlerle başabaş mücadele edebilecek kalitedir.

Yakıt tasarrufuna gelince; bu her araçta farklılıklar göstersede ortalama bir hesapla avantajınızı şu şekilde hesaplayabilirsiniz

Kullandığınız benzin miktarının yaklaşık % 10 fazlası LPG yakarsınız. Fiyat oranlamasından kendi hesabınızı yapabilirsiniz.
Ör.: 100 km.de 10 lt. benzin yaktığınızı düşünürseniz yaklaşık 11 lt. (aracın durumuna ve kullanıcısına bağlı olarak) LPG yakarsınız. O günkü LPG ve Benzin fiyatlarına göre kazanç durumunuzu bu şekilde hesap edebilirsiniz.

Kazasız ve sağlıklı günler dileklerimizle


_____________________________



 
29 Mesaj
26 Şubat 2009; 10:43:13 

1.4 fire motorlarda ki uygulamalarımızda başarıyla, müşteri memnuniyetini sağladığımızı söyleyebilirim. Gönül rahatlığı ile taktırabilirsiniz.
Bilinçli bir tüketici olduğunuz, sistemin yanısıra bu işte en önemli olan kısmın Montaj olduğunu belirtmenizden belli . Ankara veya diğer illerde montajı yaptırmak için mutlaka yetkili bir bayi tarafından montajını yaptırmanızı tavsiye ederim.

Yetkili bayileinde liste ve adreslerini ...www.Atiker.com.tr.....adresinden edinebilirsiniz

Kazasız ve sağlıklı günler dileklerimizle



quote:

Orjinalden alıntı: Nigne77

Selamlar...
Benim 1,4 8V 2007 Model fiat linea aracım var. Atiker taktırmayı düşünüyorum. Ama bazı forum sitelerinde 1,4 8V fire motorlara Atikerin uyumsuz olduğu yazılmış açıkçası kafam karıştı. Atiker uygunmudur. Bir de Ankara'da atiker montajı yapan önereceğiniz iyi bir usta/servis var mı? Malum montajı yapan usta çok önemli. Yardımcı olursanız sevinirim.
Saygılar.



_____________________________



 
30 Mesaj
26 Şubat 2009; 10:50:04 

tekrar merhaba. benzin ile lpg arasında tüketimde %10 fark oluyorsa 1 litre benzin yerine 1,1 lpg tüketiriz. malatyada benzin 2.91 kuruş lpg ise 1.77 kuruş. % 10 farkı da ekleyince litre başına tüketim farkı 2.91-1.94= 0.97 kuruş neredeyse 1 tl karımız var litre başına. şuan bir köyde görev yapıyorum merkeze 120 km uzakta. merkeze inersem atiker yada bir başka marka taktıracağım.


_____________________________

sinan toprak


 
29 Mesaj
3 Mart 2009; 11:47:35 

Evet, genel durum bu. Ancak bu hesap en kötü ihtimalle bu şekilde olur. Ancak aracın durumuna ve kullanıcısına göre karınız daha da fazla olur. Şimdiden hayırlı olsun.

Kazasız ve mutlu günler dileklerimizle


quote:

Orjinalden alıntı: sinan_44

tekrar merhaba. benzin ile lpg arasında tüketimde %10 fark oluyorsa 1 litre benzin yerine 1,1 lpg tüketiriz. malatyada benzin 2.91 kuruş lpg ise 1.77 kuruş. % 10 farkı da ekleyince litre başına tüketim farkı 2.91-1.94= 0.97 kuruş neredeyse 1 tl karımız var litre başına. şuan bir köyde görev yapıyorum merkeze 120 km uzakta. merkeze inersem atiker yada bir başka marka taktıracağım.



_____________________________



 
946 Mesaj
3 Mart 2009; 18:01:03 

peki hocam sıralı lavatonun gaz filtresi kaç binde değişmesi gerekiyor ayrıca filtrenin fiyatı ne kadar teşekkürler


_____________________________



 
60 Mesaj
3 Mart 2009; 18:53:05 

Merhaba, megane II aracıma yaklaşık bir yıl önce lovato marka lpg kiti taktırdım ve şimdiye kadar hiç bir sorun yaşamadan kullanıyorum. Ancak son 1 aydır aracın motorunu kapattığımda lpg göstergesinden ikaz sesi gelmeye başladı bu ses bir iki saniye devam ediyor ve sonra susuyor. Kiti taktırdığım ustaya gittiğimde bunun normal olduğunu söyledi ancak daha önce bu ikaz sesinin olmadığını söylediğimde "elektirik toplanıyo zamanla olur böyle" gibi bişeyler söyledi ama net bir cevap alamadım acaba bu uyarı sesinin nedeni nedir? teşekkürler.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erev -- 3 Mart 2009; 18:49:25 >


_____________________________



 
29 Mesaj
4 Mart 2009; 12:13:31 

Filtre için ayrı bakım tarihi yok. Komple bakım içerisinde filtre bakımıda var. bu işlem 10.000 km. de bir yapılmalıdır, zamanında bakım yapılması garanti kapsamının bozulmaması için ayrıca önem taşımaktadır.
Ücretlendirme için ise; her firmanın ücretlendirmesi fiyat politikasına göre değişebileceğinden burada rakam telaffuz etmek doğru olmaz

Kazasız ve mutlu günler dileklerimizle

quote:

Orjinalden alıntı: sadoz5775

peki hocam sıralı lavatonun gaz filtresi kaç binde değişmesi gerekiyor ayrıca filtrenin fiyatı ne kadar teşekkürler



_____________________________



 
30 Mesaj
4 Mart 2009; 13:01:50 

Sıralı sistemlerde gaz püskürten enjektörlerin temizlenebilir olmasına dikkat edin diye bir yazı okudum aklıma takıldı atikerde gaz püskürtme enjektörleri temizlenebiliyor mu?


_____________________________

sinan toprak


 
29 Mesaj
9 Mart 2009; 11:01:07 

Tesisat içerisinde kalan bir miktar elektrik gösterge ışıklarının kısa süre yanmasına neden olur ama 2 defa kısa süreli sesli ikaz olması demek eğer kendiliğinden oluyor ise gaz düğmesinin değişmesini gerektirir.

Ancak siz düğmeye bastığınızda 2 kısa sesli ikaz geliyor ise oda "gaza geçtiğini" belirtir.

Kazasız ve mutlu günler dileklerimizle

quote:

Orjinalden alıntı: erev

Merhaba, megane II aracıma yaklaşık bir yıl önce lovato marka lpg kiti taktırdım ve şimdiye kadar hiç bir sorun yaşamadan kullanıyorum. Ancak son 1 aydır aracın motorunu kapattığımda lpg göstergesinden ikaz sesi gelmeye başladı bu ses bir iki saniye devam ediyor ve sonra susuyor. Kiti taktırdığım ustaya gittiğimde bunun normal olduğunu söyledi ancak daha önce bu ikaz sesinin olmadığını söylediğimde "elektirik toplanıyo zamanla olur böyle" gibi bişeyler söyledi ama net bir cevap alamadım acaba bu uyarı sesinin nedeni nedir? teşekkürler.



_____________________________



 
29 Mesaj
9 Mart 2009; 11:07:35 

Evet, Atikerde enjektörler temizlenebiliyor. Ancak hatırlatmakta fayda var, her 10.000 km.de filtre değişimi önemlidir. Bu değişim enjektörlerin ömrü, performansı ve temizliği açısından önemlidir.

Kazasız vemutlu günler dileklerimizle

quote:

Orjinalden alıntı: sinan_44

Sıralı sistemlerde gaz püskürten enjektörlerin temizlenebilir olmasına dikkat edin diye bir yazı okudum aklıma takıldı atikerde gaz püskürtme enjektörleri temizlenebiliyor mu?



_____________________________



 
60 Mesaj
9 Mart 2009; 15:16:29 

cevabınız için teşekkürler
quote:

Orjinalden alıntı: Sarıgaz_Otogaz_Bursa

Tesisat içerisinde kalan bir miktar elektrik gösterge ışıklarının kısa süre yanmasına neden olur ama 2 defa kısa süreli sesli ikaz olması demek eğer kendiliğinden oluyor ise gaz düğmesinin değişmesini gerektirir.

Ancak siz düğmeye bastığınızda 2 kısa sesli ikaz geliyor ise oda "gaza geçtiğini" belirtir.

Kazasız ve mutlu günler dileklerimizle






_____________________________



 
207 Mesaj
9 Mart 2009; 22:35:39 

atiker ve lovatonun guncel fıyatı nedir aceba taksıtlı ve peşin


_____________________________



 
29 Mesaj
10 Mart 2009; 9:13:04 

Atiker fiyatı
Mart ayının sonuna kadar sürecek (sonrasında devam edip etmeyeceğini bilemiyoruz) kampanya var, reklamlarda görüyorsunuzdur 990 TL 10 ay taksit.

Lovato fiyatı
1650 TL 10 ay taksitli
1550 TL peşin

Bahsedilen fiyatlar 4 silindirli sıralı sistem fiyatlarımızdır.


Diğer ödeme seçenekleri için lütfen irtibata geçiniz


Kazasız ve mutlu günler dileklerimizle




quote:

Orjinalden alıntı: ankatech

atiker ve lovatonun guncel fıyatı nedir aceba taksıtlı ve peşin



_____________________________



 
29 Mesaj
10 Mart 2009; 10:09:15 

fdd4 KULLANICISINA CEVAP:

Büyük tank ile kastettiğiniz heralde 60 lt.lik tank (çünkü en büyüğü bu). Maalesef ülkemizde her alanda herkes doğru veya yanlış yorum yapma hakkını kullanıyor.

Hayır böyle bir yasak yok. Burada önemli olan TSE belgeli standartlara uygun garantili bir üretici firmanın tankı olsun, yeter.

Kazasız ve mutlu günler dileklerimizle






fdd4 KULLANICISININ SORUSU:

2000 model ŞahıN 1.6i.e. araç......

LPG takhayı dusunuyom buyuk tank taktırmayı dusunuyom....

olabılır dımı bazı kısıler buyuk tank yasak dedi de ???????


_____________________________



 
44 Mesaj
11 Mart 2009; 18:43:56 

Arkadaşlar sorunum buyuk mu bilmiyorum?
ama acil olarak fikirlerinizi, önerilerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum...
aracım 97 accord 2.0 ils

Atiker Sıralı sistem Tüp taktırdım...
yakıt olarak 74 ytl lik LPG ile (1.75 TL litresi) 405 km yol yaptım aşağı yukarı
180-190 kr arası yakıyor ki 2.0 bir araba içi bence makul ama fikirlerinizi ogrenmek isterim.

sorunuma gelince. önce uzun yolda farkettim. buarada işçilikten gayet memnunum tüp takımında.
yanlız diyelimki 100 km ile gidiyoruz sabit hız. çok hafif bi virajdan dolayı ayağımız gazdan tam kaldırmayarak hafif hız
düşürüyorum. sonra tekrar gaza hafif yuklendiğimde araç hafif bi atlama yapıyor. sanki verilen gaz sonradan patlıyor gibi.

daha once ATTRACTIVETT diye bir arkadaş buna benzer sorunun şöle anlatmış.

"1- Aracıma bu hafta Atiker marka sirali lpg taktirdim.
Fakat ciddi bir sorunum var ve bunu çözemedik. Araba 80-100 km arası hızda gaz pedalı sabit şekilde ilerlerken sanki gaz kesintisi
oluyormuş gibi ileri geri tekleyerek sarsıntı yapıyor. Bunun için üstüste 3-4 kez lpg takılan yerde bilgisayar kontrolu yapıldı fakat
hata çıkmadı. Eksoz değiştim, bujiler, buji kabloları, distributör kapağı, tevzi makarası yeni değişti. Fakat sorunum devam ediyor.
Ayrıca yakıtı daolması gerekenin üzerinde. "

http://forum.donanimhab...7/mpage_6/printable.htm

tanıtan varmı arkadaş sorununu çözdümü bilmiyorum bir daha yazısına rastlayamadım.
bugun baktım YSSELİM şöyle demiş
"kulak içindeki lastik takoz tutucusu" ile benim anladığım motor kulağı" aynı şey mi emin değilim ama,
2000 EX'te benim başıma geldi o. Motor kulağı kopmuş dediler. Gaza dokununca önce motor biraz
ilerleyip, sonra kasayı çekiyordu. O yüzden atlama yapıyordu. Değiştirdilerdi kulağı komple. 100 liraya gelmişti sanırım."
bilmiyorum bu benim sorunumla aynı mı?

LPG yi takan ustam bujilerden olabilir dedi ama ATTRACTIVETT onlarında kar etmediğini söylemiş.
sizce problemim ne olabilir ve nasıl çözülür. şimdiden ilgi gosterecek arkadaşlara teşekkur ederim.
merakla bekliyorum cevaplarınızı ve yardımlarınızı.
birde LPG ye ilk geçişte rolanti çok dusuyor... gaz vermek zorunda kalıyorum hemen vitese takarsam 1-2 defa stop etme olayıda yaşadım.
acil olarak yardımınıza ihtiyacım var teşekkürler...


_____________________________



 
29 Mesaj
13 Mart 2009; 13:55:34 



LPG Enjektörlerine gelen soketlerin sıralaması ters yapılmış gibi görünüyor. Yani; enjektörlere gelen soketlerin üzerinde numaralar vardır 1,2,3,4 diye takılış yönünü ters çevirmek gerekir ( 4 olan 1, 3 olan 2, 2 olan 3, 1 olanda 4 olacak).
Ancak ateşleme problemide sonrasında düşünülmesi gereken ikinci unsur olarak görünüyor.

Tabi bu yorumlar sizin tarifinize göre bizim yapabildiğimiz yorumlar.

Kazasız ve mutlu günler dileklerimizle.


quote:

Orjinalden alıntı: tuncok1907

Arkadaşlar sorunum buyuk mu bilmiyorum?
ama acil olarak fikirlerinizi, önerilerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum...
aracım 97 accord 2.0 ils

Atiker Sıralı sistem Tüp taktırdım...
yakıt olarak 74 ytl lik LPG ile (1.75 TL litresi) 405 km yol yaptım aşağı yukarı
180-190 kr arası yakıyor ki 2.0 bir araba içi bence makul ama fikirlerinizi ogrenmek isterim.

sorunuma gelince. önce uzun yolda farkettim. buarada işçilikten gayet memnunum tüp takımında.
yanlız diyelimki 100 km ile gidiyoruz sabit hız. çok hafif bi virajdan dolayı ayağımız gazdan tam kaldırmayarak hafif hız
düşürüyorum. sonra tekrar gaza hafif yuklendiğimde araç hafif bi atlama yapıyor. sanki verilen gaz sonradan patlıyor gibi.

daha once ATTRACTIVETT diye bir arkadaş buna benzer sorunun şöle anlatmış.

"1- Aracıma bu hafta Atiker marka sirali lpg taktirdim.
Fakat ciddi bir sorunum var ve bunu çözemedik. Araba 80-100 km arası hızda gaz pedalı sabit şekilde ilerlerken sanki gaz kesintisi
oluyormuş gibi ileri geri tekleyerek sarsıntı yapıyor. Bunun için üstüste 3-4 kez lpg takılan yerde bilgisayar kontrolu yapıldı fakat
hata çıkmadı. Eksoz değiştim, bujiler, buji kabloları, distributör kapağı, tevzi makarası yeni değişti. Fakat sorunum devam ediyor.
Ayrıca yakıtı daolması gerekenin üzerinde. "

http://forum.donanimhab...7/mpage_6/printable.htm

tanıtan varmı arkadaş sorununu çözdümü bilmiyorum bir daha yazısına rastlayamadım.
bugun baktım YSSELİM şöyle demiş
"kulak içindeki lastik takoz tutucusu" ile benim anladığım motor kulağı" aynı şey mi emin değilim ama,
2000 EX'te benim başıma geldi o. Motor kulağı kopmuş dediler. Gaza dokununca önce motor biraz
ilerleyip, sonra kasayı çekiyordu. O yüzden atlama yapıyordu. Değiştirdilerdi kulağı komple. 100 liraya gelmişti sanırım."
bilmiyorum bu benim sorunumla aynı mı?

LPG yi takan ustam bujilerden olabilir dedi ama ATTRACTIVETT onlarında kar etmediğini söylemiş.
sizce problemim ne olabilir ve nasıl çözülür. şimdiden ilgi gosterecek arkadaşlara teşekkur ederim.
merakla bekliyorum cevaplarınızı ve yardımlarınızı.
birde LPG ye ilk geçişte rolanti çok dusuyor... gaz vermek zorunda kalıyorum hemen vitese takarsam 1-2 defa stop etme olayıda yaşadım.
acil olarak yardımınıza ihtiyacım var teşekkürler...



_____________________________



 
44 Mesaj
14 Mart 2009; 22:25:42 

teşekkur ederim .... bu verdiğinizi bilgiler ışığında kontrollerimi yapıcam.
yanlız kucuk bi yerde yasıyorum sonuc olarak hemen kontrol ettirme sansım olmuyor.
ama solediklerinizi not aldım.
bu arada 2. olarak dusunulmesi gereken ateşleme problemi demişsiniz.
şunu hatırlatayım bu sorun sadece tupte var benzinde iken herhangi bi sorunum yok...
rolanti ayarı normal gibi ama tupe gecince dalgalanma ve rolantide dusme oluyo...
biraz ısınınca buda ortadan kalkıyor.
ateşleme ile ilgili neleri kontrol ettirmem gerekiyor bu konudada bilgi verirseniz sevinirim
bu arada neden benzinle tupun kullanımı bole farkediyor acaba???
yorumlarınız için teşekkurler.


_____________________________



 
29 Mesaj
19 Mart 2009; 9:55:50 

Benzinde problem yaşamamanız ilk teorimizi doğruluyor. Yani enjektör soket sıralaması hatası var görünüyor. Ateşleme için buji, buji kabloları ve ateşleme bobinine ilk olarak bakılmalıdır.

Araç gazda iken rölanti düşmesi probleminiz de sonradan düzeldiğini söylediğinize göre ayarla çözülebilir görünüyor.

Kazasız ve mutlu günler dileklerimizle

quote:

Orjinalden alıntı: tuncok1907

teşekkur ederim .... bu verdiğinizi bilgiler ışığında kontrollerimi yapıcam.
yanlız kucuk bi yerde yasıyorum sonuc olarak hemen kontrol ettirme sansım olmuyor.
ama solediklerinizi not aldım.
bu arada 2. olarak dusunulmesi gereken ateşleme problemi demişsiniz.
şunu hatırlatayım bu sorun sadece tupte var benzinde iken herhangi bi sorunum yok...
rolanti ayarı normal gibi ama tupe gecince dalgalanma ve rolantide dusme oluyo...
biraz ısınınca buda ortadan kalkıyor.
ateşleme ile ilgili neleri kontrol ettirmem gerekiyor bu konudada bilgi verirseniz sevinirim
bu arada neden benzinle tupun kullanımı bole farkediyor acaba???
yorumlarınız için teşekkurler.



_____________________________



 
946 Mesaj
20 Mart 2009; 17:27:56 

subab ayarlarının lpg tüketiminin artmasında veya azalmasında önemli bir etkisi varmı özellikle honda araçlar açısından teşekkürler


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
20 Mart 2009; 18:50:43 

Üstad,1 yıl oldu Lpg taktıralı.Araç karbüratörlü.Bunun filtresi değişecek deniyor.Ne kadar acaba fiyatlar?


 
4671 Mesaj
21 Mart 2009; 19:42:45 

Merhaba aracımda lovato sıralı takılı.Geçenlerde arabamı videse takınca(yhani d ye otomatik vites) tüp göstergesinde ışıklar sönmeye elektrik kesilmeye başladı. Ama boşa takıp gaza basınca tüpe geçiyor sorun olmuyordu. Sanayiye götürdüm lpg sigortasını çıkarıp baktı sağlam dedi usta ve tekrar yerine taktı.ve sorun düzeldi.

Bugün araç yine aynı sorunu verdi, sigortayı çıkarıp baktım sağlamdı, tekrar taktım sorun düzelmedi.

Ne yapmam lazım


_____________________________



 
2 Mesaj
26 Mart 2009; 15:59:14 

merhaba ben 2004 megan II ye atiker marka sıralı tüp taktırdım. ama tüpü takyıktan sonra sabah arabayı çalıştırdıktan sonra araba kendi kendine stop ediyor. bu iki ya da üç defa tekrar ediyor. bazen de araçı vitesten çıkardığımda araba kendiliğinden stop ediyor. yardamcı olursanız sevinirim. bu arada bunlar her zaman olmuyor. ne yapmam gerekiyor. şimdiden teşekkürler.


_____________________________



794 Mesaj
26 Mart 2009; 16:39:31 

montajı yaptırdığınız servise uğrayıp ayarlarını tekrar gözden geçirmesini isteyin ince bir ayarla sorununuz düzelicektir.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
2 Mesaj
27 Mart 2009; 14:27:46 

ben ığdır da bir bayide taktırdım defalarca gitmeme rağmen bir sonuç elde edemedim bana tüpte değilde arabada sorun olduğunu söylediler ama arabada hiçbir sorun çıkmıyor. teşekkürler.


_____________________________



668 Mesaj
28 Mart 2009; 23:57:36 


quote:

Orjinalden alıntı: uysalotogaz

montajı yaptırdığınız servise uğrayıp ayarlarını tekrar gözden geçirmesini isteyin ince bir ayarla sorununuz düzelicektir.

bu ince ayar cok önemli heralde eski şahinlere yapılan ölüm ayarı gibi


_____________________________


AUDİ.A4.3000cc.V6.220hp ATİKER MULTİ FAST SİSTEM
.....:::::ATİKER [DOSTLUK]KULÜBÜ;;;;..........


 
29 Mesaj
6 Nisan 2009; 13:33:32 

Eğer subap ayarları sıkı olursa aracın yakıt tüketimi artar bu durum; Honda ya da diğer araçlar için ayrılmaz hepsi aynı şekilde düşünebilirsiniz.

Kazasız ve sağlıklı günler dileklerimizle
quote:

Orjinalden alıntı: sadoz5775

subab ayarlarının lpg tüketiminin artmasında veya azalmasında önemli bir etkisi varmı özellikle honda araçlar açısından teşekkürler



_____________________________



 
29 Mesaj
6 Nisan 2009; 13:37:57 

Buradan fiyat söylemenin uygun olduğunu düşünmüyorum. Ancak söyleyebileceğim çok cüzzi miktarlardadır filtre fiyatları.

Kazasız ve mutlu günler dileklerimizle

quote:

Orjinalden alıntı: Bfs

Üstad,1 yıl oldu Lpg taktıralı.Araç karbüratörlü.Bunun filtresi değişecek deniyor.Ne kadar acaba fiyatlar?



_____________________________



 
29 Mesaj
6 Nisan 2009; 14:00:49 

Tabi bu tür şikayetleri bu şekilde çözmek kolay değil, incelemek lazım ancak ihtimalleri söyleyebilirim.
Soketlerde veya bağlantılarda gevşeme olabilir, çünkü "D" ye aldığınızda araç rölatif hareket yapıp araç şasisi ile motor ayrı hareket etmeye çalıştığından sönüyor olabilir.
Aynı şekilde tesisat eğer herhangi bir yerde sıkıştı veya sürtünme dolayısı ile üst kablosu aşındı ise bundan dolayıda yapıyor olabilir.

Kazasız ve mutlu günler dileklerimizle

quote:

Orjinalden alıntı: tuncay altuntoprak

Merhaba aracımda lovato sıralı takılı.Geçenlerde arabamı videse takınca(yhani d ye otomatik vites) tüp göstergesinde ışıklar sönmeye elektrik kesilmeye başladı. Ama boşa takıp gaza basınca tüpe geçiyor sorun olmuyordu. Sanayiye götürdüm lpg sigortasını çıkarıp baktı sağlam dedi usta ve tekrar yerine taktı.ve sorun düzeldi.

Bugün araç yine aynı sorunu verdi, sigortayı çıkarıp baktım sağlamdı, tekrar taktım sorun düzelmedi.

Ne yapmam lazım



_____________________________



 
29 Mesaj
6 Nisan 2009; 14:06:14 

Uysalotogaz cevabı vermiş ama, kısaca açıklamak gerekir ise ; Sıralı sistem araçlarda programlama yapılırken radyatör sıcaklığı ile ilgili olarak gazınızın devreye giriş zamanı tanımlanır, tabi yalnızca bu değil başka ince ayarlamalarında yapılması gerekir. Bu ayarların uygun yapılmadığı durumlarda her zaman olmasada bazen stop etme problemleri yaşanabilir.
İnce bir ayar ile sorununuz çözülür.

Kazasız ve mutlu günler dileklerimizle
quote:

Orjinalden alıntı: kerenti0709

merhaba ben 2004 megan II ye atiker marka sıralı tüp taktırdım. ama tüpü takyıktan sonra sabah arabayı çalıştırdıktan sonra araba kendi kendine stop ediyor. bu iki ya da üç defa tekrar ediyor. bazen de araçı vitesten çıkardığımda araba kendiliğinden stop ediyor. yardamcı olursanız sevinirim. bu arada bunlar her zaman olmuyor. ne yapmam gerekiyor. şimdiden teşekkürler.




_____________________________



 
29 Mesaj
6 Nisan 2009; 14:11:53 

Taktırdığınız bayi yetkili bayimi bilemiyorum. Eğer yetkili bayi ise söylediklerini doğru kabul etmek durumundayım. Eğer yetkili bayi değil ise yetkili bir bayiye gitmenizi ve onlardan yardım istemenizi öneririm, çünkü onlar gerektiğinde Fabrika' dan teknik personel ile irtibata geçip farklı çözüm yollarını da araştırabilirler.

Kazasız ve mutlu günler dileklerimizle
quote:

Orjinalden alıntı: kerenti0709

ben ığdır da bir bayide taktırdım defalarca gitmeme rağmen bir sonuç elde edemedim bana tüpte değilde arabada sorun olduğunu söylediler ama arabada hiçbir sorun çıkmıyor. teşekkürler.



_____________________________



 
29 Mesaj
6 Nisan 2009; 14:18:42 

Eski Şahinler diye kastettiğiniz karbüratörlü araçlardı ki, onlardaki sistem sıralı sistemden çok farklıdır. Karbüratörlü araçlarda gaz ayarı ustanın el melaikesine kalmış bir sistemdir.
Ancak sıralı sistemlerde aracın beyninin yanına ikinci bir beyin ilave edilir ki bunun programlaması ve ayarlamaları önemlidir. Bu ayarları herhangi bir ustada yapamaz, konunun eğitiminin alınmış olması gerekir. Markalar arası bile program içeriğinde farklılıklar vardır.
Arkadaşların ince ayarla kastettikleride budur.

Kazasız ve mutlu günler dileklerimizle
quote:

Orjinalden alıntı: m_kan



bu ince ayar cok önemli heralde eski şahinlere yapılan ölüm ayarı gibi



_____________________________



 
3 Mesaj
27 Nisan 2009; 21:31:23 

iyi çalışmalar 1997 model tipo slx marka aracımda eski sistem lavoto sıralı sistem tüp takılı ancak durduk yere aracım artık tüpe geçmıyor.arac tam tupe gectıgı esnada 1 sn sonra tekrar benzıne gerı atıyor ve sureklı hata sınyalı verıyor.bu yuzden bır sure tupe gecıs dugmesını basılı tutp kontagı cevırerek dırek tupte arabamı kullandım ama gıttıkte cekısten dustu ve su an araba tupte yerınden bıle kalkmıyor ben agrı ılınde oldugum ıcın burada servısı yok bu sorunun neden olabılecegı hakkında bana bılgı verırsenız cok sevınırım


 
212 Mesaj
28 Nisan 2009; 1:23:07 

Aracıma 1 hafta önce atiker taktırdım fakat montaj da bazı sorunlar yaşadık ve şu anda bir iki sorunum var...
Montaj yapıldıktan sonra kalibrasyondan sonra aracı gaza geçirip gaz verdiğimizde araç gazı geç aldı, hemen toplama yapmadı, bir kaç yerine bakıldıktan sonra memeyi 1.5 den 1.6 ya çıakrdılar, onda da olmayınca 1.8 e çıkardılar ve düzeldi... Ama teste çıkdığımızda araç performanslı kullanımda arada tıkanmalaar yaptı, çok kısa şekilde kesikler oluştu... usta bunun ayarına 1000 km sonra yaparız dedi... Bunun anlamı nedi?

Bir de enjöktörlerden çok ses çıkıyor, arabanın içinde tıkır tıkır ses dinliyoruz bu kadar ses normal mi?

Yakıt oalrak da benzine göre yüzde 30 a yakın fazla gaz yakıyorum, tasarrufumda 35 civarı?

Aracımda gazlı gidişi benzine göre performanslı oldu, çok yakmasının sebebiperformansın artması ile alakalımıdır, teşekkürler...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hellomoto -- 28 Nisan 2009; 1:24:09 >


_____________________________

2012 Honda Civic Elegance Ot. Beyaz (Şimdi)-2012 i30 Dizel Elit Manuel Beyaz (Önceki)-Opel Meriva Cosm0 1.4 140 hp Tüplü-Opel Astra Classic 3 dizel-Hyundai 1.2 i20...
Grundig i7-8 GB
Sony Xperia Arc S Beyaz
Nexus 7 8 GB[\center]


 
29 Mesaj
5 Haziran 2009; 10:13:13 

İşlerimizin yoğunluğu nedeniyle ara vermiştik,tekrar merhaba...


Bu tür problemlerin araç görülmeden teşhisini koymak mümkün degil ancak yaptığınız tariften probleminizin çözümü şu şekilde gözüküyor; lpg ecu (elektronik kontrol ünitesi) resetlenip fabrika ayarlarına dönülerek tekrar kalibrasyonu yapılması gerekiyor. Bu şekilde sorununuzun çözüleceğini düşünüyoruz. Buna rağmen sorun çözülmez ise yapılanları ve sorunu biraz daha detaylandırarak tekrar mesaj atar iseniz yardımcı oluruz...

Kazasız ve mutlu günler dileklerimizle

quote:

Orjinalden alıntı: alipala35

iyi çalışmalar 1997 model tipo slx marka aracımda eski sistem lavoto sıralı sistem tüp takılı ancak durduk yere aracım artık tüpe geçmıyor.arac tam tupe gectıgı esnada 1 sn sonra tekrar benzıne gerı atıyor ve sureklı hata sınyalı verıyor.bu yuzden bır sure tupe gecıs dugmesını basılı tutp kontagı cevırerek dırek tupte arabamı kullandım ama gıttıkte cekısten dustu ve su an araba tupte yerınden bıle kalkmıyor ben agrı ılınde oldugum ıcın burada servısı yok bu sorunun neden olabılecegı hakkında bana bılgı verırsenız cok sevınırım




_____________________________



 
29 Mesaj
5 Haziran 2009; 10:19:48 

Aracınızın marka, motor ve beygir gücü önemli, eğer bu bilgileri yazarsanız yorum yapabiliriz. Çünkü buna göre meme seçimi yapılmalıdır. Biz yorumumuzu bu bilgilerden sonra ancak sağlıklı yapabiliriz.

Kazasız ve mutlu günler dileklerimizle.

quote:

Orjinalden alıntı: hellomoto

Aracıma 1 hafta önce atiker taktırdım fakat montaj da bazı sorunlar yaşadık ve şu anda bir iki sorunum var...
Montaj yapıldıktan sonra kalibrasyondan sonra aracı gaza geçirip gaz verdiğimizde araç gazı geç aldı, hemen toplama yapmadı, bir kaç yerine bakıldıktan sonra memeyi 1.5 den 1.6 ya çıakrdılar, onda da olmayınca 1.8 e çıkardılar ve düzeldi... Ama teste çıkdığımızda araç performanslı kullanımda arada tıkanmalaar yaptı, çok kısa şekilde kesikler oluştu... usta bunun ayarına 1000 km sonra yaparız dedi... Bunun anlamı nedi?

Bir de enjöktörlerden çok ses çıkıyor, arabanın içinde tıkır tıkır ses dinliyoruz bu kadar ses normal mi?

Yakıt oalrak da benzine göre yüzde 30 a yakın fazla gaz yakıyorum, tasarrufumda 35 civarı?

Aracımda gazlı gidişi benzine göre performanslı oldu, çok yakmasının sebebiperformansın artması ile alakalımıdır, teşekkürler...



_____________________________



196 Mesaj
7 Haziran 2009; 12:03:39 

şahin ve benzeri karbüratörlü araçlarda kullandığımız lovato'nun elektronik değilde ilk çıkan modelleri arasında vakumlu denilen lpg beyinleri vardı şu an hala piyasada varmıdır eğer varsa fiyatları ne civardadır. (ben aracıma 1998 yılında taktırdım ve sorunsuz halde şimdi bile kullanıyorum 11 yıl oldu )


_____________________________

''İnsanın ruhunu yücelten acı, ucuz bir mutluluktan daha değerlidir. ''


 
29 Mesaj
8 Haziran 2009; 17:41:08 


Bahsetmiş olduğunuz sistem ilk karbüratörlü araçlarda kullanılan sistemdir. Yeterli olmayan güvenlik sistemleri nedeni ile üzerine elektronik selenoid valfler konularak beyinler güncellenmiştir. Eski sistemi bulmak maalesef çok zor.

Ancak şunu hatırlatmakta fayda var her yapılan iyileştirme, bir önceki sistemin zaafını geliştirmek üzere yapılır. Bugün gelinen noktada, eğer LPG' li araç kullanıcılarının bir memnuniyetsizliği var ise bu kullanılan üründen daha çok montaj işçiliği ve/veya ayar ile ilgilidir.

Kazasız ve mutlu günler dileklerimizle





quote:

Orjinalden alıntı: dırdır07

şahin ve benzeri karbüratörlü araçlarda kullandığımız lovato'nun elektronik değilde ilk çıkan modelleri arasında vakumlu denilen lpg beyinleri vardı şu an hala piyasada varmıdır eğer varsa fiyatları ne civardadır. (ben aracıma 1998 yılında taktırdım ve sorunsuz halde şimdi bile kullanıyorum 11 yıl oldu )



_____________________________



 
61 Mesaj
11 Haziran 2009; 12:50:42 

albea 1.2 16v.80 beygir lpg taktırmak istiyorum. Brc ile atiker arasında tereddütlüyüm arada 600 tl fark var, bu albealarda atiker proplemsiz çalışırmı, uyum proplemi çıkarırmı, sonradan proplem çıkarma ihtimali varsa varsın 600 tl fazla verip stressiz mi bineyim, aslında çokta kilometre yapmıyorum. yılda 7000 ancak olur. özellik sarıgaz otogaz dönüşüm değerli görüşlerini belirtirse memnun olurum. teşekkür ederim


_____________________________



 
4 Mesaj
11 Haziran 2009; 14:01:06 

Sevgili Sarıgaz Otogaz,
önümüzdeki hafta inşallah taktıracağım.

Aracım, Citroen Xsara II; 1600cc; 2002 model. maksimum vereceğim para 1.000 lira. Zaten yılda 8-10 bin km ancak yapıyorum. kaç yılda amorti eder ortada. eğer kilometreye 120 kuruş tasarruf edersem 1 yılda amorti eder kendini. 1000 liralık sistem de o kadar tasarruf ettirir heralde.

İlk sorum şu, aracım benzinli olduğu halde düşük hızda (10-30 km/saat) araç titreyerek yani zorlanarak devrini alıyor. çabuk devirlenen bir motor değil. şöyle kıyaslarsak, toyota corollada gaza biraz dokunsanız zıplıyor, benim araç da tam tersi. Böyle bir durumda aracıma otogaz sistemi taktırmam doğru olur mu? taktırırsam da nelere dikkat etmeliyim ki bu anlattığımın daha kötüsünü de yaşamayayım.

İkinci sorum da bu şartlarda aracıma uygun hangi marka ve modelini tavsiye ettiğiniz olacak.

Şimdiden teşekkür ederim değerli yorumlarınız için.


_____________________________



 
29 Mesaj
12 Haziran 2009; 10:11:38 

Aracınızı guvenebileceginiz bir uzman ekibe montajını yaptırdığınızda herhangi bir problem ile karşılaşmazsınız..Size demek istediğim tek şey güven duyabileceginiz herhangi bir atiker bayisinde gönül rahatlığıyla Atiker sıralı sistemini taktırabilirsiniz..

Kazasız ve mutlu günler dileklerimizle


quote:

Orjinalden alıntı: metin33

albea 1.2 16v.80 beygir lpg taktırmak istiyorum. Brc ile atiker arasında tereddütlüyüm arada 600 tl fark var, bu albealarda atiker proplemsiz çalışırmı, uyum proplemi çıkarırmı, sonradan proplem çıkarma ihtimali varsa varsın 600 tl fazla verip stressiz mi bineyim, aslında çokta kilometre yapmıyorum. yılda 7000 ancak olur. özellik sarıgaz otogaz dönüşüm değerli görüşlerini belirtirse memnun olurum. teşekkür ederim



_____________________________



 
29 Mesaj
12 Haziran 2009; 10:54:52 

size tavsiyemiz ilk alarak aracınızı servisinizde gözden geçirttirmeniz ve bu durumun aracınızın ozelliklerinde kabul edilebilir bir durum olup olmadığını öğrenmeniz...Şayet kabul edilir bir durum ise gaz montajı sonrası problem oluşturmaz fakat anormal bir durum söz konusu ise (ateşleme v.b.) gaz sistemi sonrası bu sıkıntı biraz daha fazlalasabilir...

Kazasız ve mutlu günler dileklerimizle


Sevgili Sarıgaz Otogaz,
önümüzdeki hafta inşallah taktıracağım.

Aracım, Citroen Xsara II; 1600cc; 2002 model. maksimum vereceğim para 1.000 lira. Zaten yılda 8-10 bin km ancak yapıyorum. kaç yılda amorti eder ortada. eğer kilometreye 120 kuruş tasarruf edersem 1 yılda amorti eder kendini. 1000 liralık sistem de o kadar tasarruf ettirir heralde.

İlk sorum şu, aracım benzinli olduğu halde düşük hızda (10-30 km/saat) araç titreyerek yani zorlanarak devrini alıyor. çabuk devirlenen bir motor değil. şöyle kıyaslarsak, toyota corollada gaza biraz dokunsanız zıplıyor, benim araç da tam tersi. Böyle bir durumda aracıma otogaz sistemi taktırmam doğru olur mu? taktırırsam da nelere dikkat etmeliyim ki bu anlattığımın daha kötüsünü de yaşamayayım.

İkinci sorum da bu şartlarda aracıma uygun hangi marka ve modelini tavsiye ettiğiniz olacak.

Şimdiden teşekkür ederim değerli yorumlarınız için.
[/quote]


_____________________________



 
29 Mesaj
12 Haziran 2009; 10:57:39 

size tavsiyemiz ilk alarak aracınızı servisinizde gözden geçirttirmeniz ve bu durumun aracınızın ozelliklerinde kabul edilebilir bir durum olup olmadığını öğrenmeniz...Şayet kabul edilir bir durum ise gaz montajı sonrası problem oluşturmaz fakat anormal bir durum söz konusu ise (ateşleme v.b.) gaz sistemi sonrası bu sıkıntı biraz daha fazlalasabilir...

Kazasız ve mutlu günler dileklerimizle

quote:

Orjinalden alıntı: Dardania

Sevgili Sarıgaz Otogaz,
önümüzdeki hafta inşallah taktıracağım.

Aracım, Citroen Xsara II; 1600cc; 2002 model. maksimum vereceğim para 1.000 lira. Zaten yılda 8-10 bin km ancak yapıyorum. kaç yılda amorti eder ortada. eğer kilometreye 120 kuruş tasarruf edersem 1 yılda amorti eder kendini. 1000 liralık sistem de o kadar tasarruf ettirir heralde.

İlk sorum şu, aracım benzinli olduğu halde düşük hızda (10-30 km/saat) araç titreyerek yani zorlanarak devrini alıyor. çabuk devirlenen bir motor değil. şöyle kıyaslarsak, toyota corollada gaza biraz dokunsanız zıplıyor, benim araç da tam tersi. Böyle bir durumda aracıma otogaz sistemi taktırmam doğru olur mu? taktırırsam da nelere dikkat etmeliyim ki bu anlattığımın daha kötüsünü de yaşamayayım.

İkinci sorum da bu şartlarda aracıma uygun hangi marka ve modelini tavsiye ettiğiniz olacak.

Şimdiden teşekkür ederim değerli yorumlarınız için.



_____________________________



 
61 Mesaj
12 Haziran 2009; 15:25:05 



Sarıgaz otogaz ilgilenip cevap verdiğiniz için teşekkür ederim hayırlı çalışmalar


quote:

Orjinalden alıntı: Sarıgaz_Otogaz_Bursa

Aracınızı guvenebileceginiz bir uzman ekibe montajını yaptırdığınızda herhangi bir problem ile karşılaşmazsınız..Size demek istediğim tek şey güven duyabileceginiz herhangi bir atiker bayisinde gönül rahatlığıyla Atiker sıralı sistemini taktırabilirsiniz..

Kazasız ve mutlu günler dileklerimizle







_____________________________



 
13 Mesaj
18 Temmuz 2009; 15:18:23 

aracım 1977 model mercedes 2000 motor 4 silindir.lovato takılı. şehir içinde 290 yakıyor(litre fiyatı 1,66 dan). bu çokmu? ayrıca gaz biter gibi oluyor,araba gaz yemiyor.ama sabah tekrar bindiğimde gaz varmış gibi devam ediyor.bu şekilde 15 km falan gidiyor.neden acaba teşekkürler.


_____________________________



 
90 Mesaj
23 Temmuz 2009; 23:04:46 

sarıgaz yetkilisi; bursadan yazıyorum. Corolla Verso sahibiyim, bu araçlara lpg tankı istepnenin altına dışarı takılabiliyor ve 100 tl civarı fark alınıyor sanırım. Size sorum şu, Siz bu şekilde montaj yapıyormusunuz? Ayrıca bu şekilde yapılan montajlarda muayne problem oluyor mu? Hem atiker hem lovato bayisisiniz kalite olarak aralarında çok fark varmı? Ayrıca ramses diye yerli bir marka daha piyasaya girmiş bu marka hakkında öngörünüz nedir?


_____________________________



 
214 Mesaj
4 Ağustos 2009; 13:38:11 

ustalarım 98 model 115 lik lagunam var üzerinde lovato sıralı tüp var. sorunum şu:araba benzinden gaza gecerken stop ediyor.defalarca ayar verdiler ama düzelmedi.gaza geçerken gaz verip toparlıyorum stop etmiyo,bu şekilde rölantideyken gaz verip çeksem hemen stop ediyor.özeliikle sabahları bu şekilde ve sabah gaza geçerken zor gaz yiyiyor. çok ısındığında bir nebze olsun düzeliyor,ama yinede yüksek gaz verip çekince kendini zor toparlıyor.yardımlarınızı bekliyorum


_____________________________



 
946 Mesaj
5 Ağustos 2009; 9:44:20 


quote:

Orijinalden alıntı: doktorcivanım

ustalarım 98 model 115 lik lagunam var üzerinde lovato sıralı tüp var. sorunum şu:araba benzinden gaza gecerken stop ediyor.defalarca ayar verdiler ama düzelmedi.gaza geçerken gaz verip toparlıyorum stop etmiyo,bu şekilde rölantideyken gaz verip çeksem hemen stop ediyor.özeliikle sabahları bu şekilde ve sabah gaza geçerken zor gaz yiyiyor. çok ısındığında bir nebze olsun düzeliyor,ama yinede yüksek gaz verip çekince kendini zor toparlıyor.yardımlarınızı bekliyorum

....................................................
kışın 2003 model honda crv aracımdada senin sorunlar gibi benimn arcımdada oluyor benimkindede lovato takılı sanırım bu sorun kronik sorun lovatolarda


_____________________________



 
214 Mesaj
5 Ağustos 2009; 13:40:39 

inş çözüm buluruz arkadaşım..


_____________________________



389 Mesaj
8 Ağustos 2009; 19:48:02 

hocam bir sorum vardı.1 1,5 yıldır atiker kullanıyorum.aracım 2000 model vectra ilk taktırdğım zaman gayet güzeldi ancak zamanla motorda tıkır tıkır rahatsız edici bir ses oldu.yakıt olarak çok memnunum ancak o ses neden kaynaklanmış olabilir ve nasıl kesebiliriz yardımcı olursanız sevinirim...


_____________________________



 
474 Mesaj
8 Ağustos 2009; 21:36:17 

Selamlar...Aracım fiat palio 1,4 8v 110.000 km mikserli lovato lpg sistemi bulunmakta.yakıt sarfiyatım aşırı derecede fazla bujiler-kabloları-hava filtresi lpg ayarı tam durumda 3 kez ayrı yere gittim lpg ayarı için hepsinde ayarların normal olduğunu söylediler.Regülatörden şüpheleniyordum bozuk diye ama bozuk olsa ayar tutmayacağını söylediler aracın bakımları tam ama araç şehiriçi 25-26 krş şehirdışı 20-21 krş yakmakta bir türlü çözüm bulamıyorum palio marka aynı 1.4 8v aracı olan arkadaşlarıma bakıyorum şehiriçi 16-17 krş yakıyorlar ve bu beni aşırı derecede rahatsız ediyoru yardımlarınız için çok teşekkürler...


_____________________________



10033 Mesaj
9 Ağustos 2009; 21:50:36