- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Banyodan sonra Saçın kabarmasını önlemek için ne yapmalı?
24 Cevap45709 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


1368 Mesaj
22 Şubat 2009; 18:35:29 

:(


_____________________________



 
2193 Mesaj
22 Şubat 2009; 18:38:37 

hoca az şampuan kullan. yani az sık eline. çok kullanırsan acayip kabartıyor. bi de çok sıcak su kesinlikle kullanma. ılık olsun su tamamdır..


_____________________________



2042 Mesaj
22 Şubat 2009; 18:39:45 

kasayı yan yatır


_____________________________



3737 Mesaj
22 Şubat 2009; 18:41:08 

Sabun.


_____________________________

Let them come...Frostmourne Hungers!
iPhone 5S Silver 32GB
PSN : KochakTR


1368 Mesaj
22 Şubat 2009; 18:42:36 


quote:

Orjinalden alıntı: xfurix

kasayı yan yatır

Saçları Yan yatırsam
0



@vata
eyvallah inş olur yav.Yoksa berbat oluyo


_____________________________



1257 Mesaj
22 Şubat 2009; 18:51:16 

osis mess up kullan


_____________________________



338 Mesaj
22 Şubat 2009; 18:53:41 

Elidor 7/14 saç kremi hem kabarmayı önler hemde saçmlarını sağlıklı tutar. Hiç kız işi falan demeyin kaç senedir kullanıyorum büyük bi buluş.


_____________________________

DUAL Intel Xeon E5 2687W @ 4.0GHz - DUAL Corsair H100 CPU Coolers - Corsair Dominator GT 96GB (12x8GB) DDR3 - QUAD ASUS GTX 690 4GB - EVGA Classified SR-X 270-SE-W888-KR MoBo - 8x Hitachi Ultrastar 7K4000 4TB@RAID5 - 4x Intel 520 Series 480GB SSD


139 Mesaj
22 Şubat 2009; 18:56:14 


quote:

Orjinalden alıntı: alyanki

Elidor 7/14 saç kremi hem kabarmayı önler hemde saçmlarını sağlıklı tutar. Hiç kız işi falan demeyin kaç senedir kullanıyorum büyük bi buluş.



_____________________________




5109 Mesaj
22 Şubat 2009; 18:56:37 

http://forum.donanimhab...1/key_//tm.htm#28498210









quote:

Orjinalden alıntı: fxxd





7 gün 14 saat koruyo olamaz mı arkadaşım ?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FearFroMe -- 22 Şubat 2009; 18:52:48 >


_____________________________



 
1399 Mesaj
22 Şubat 2009; 19:01:00 

Saçın iyi huylu kabarıksa osis mess up, çok yaramaz huysuz saç tipin varsa osis thrill fibre gum kullan , ben mess up kullanıyorum kokusuda parfüm gibi gün boyu saçı süper gösteriyor ..


_____________________________



2856 Mesaj
22 Şubat 2009; 19:14:25 


quote:

Orjinalden alıntı: xfurix

kasayı yan yatır


bu tip iğrenç espiri yapabilen arkadasları her topicte cok rahat görebilirsiniz...
çocuk gibilerdir yılmazlar bıkmazlar :)


_____________________________

PSN: nibbleart
harman/kardon avr 360
harman/kardon HKTS 210 Sub-bass
JBL CS360 xcite 5 Satellite


5109 Mesaj
22 Şubat 2009; 19:16:29 


quote:

Orjinalden alıntı: oeste

Saçın iyi huylu kabarıksa osis mess up, çok yaramaz huysuz saç tipin varsa osis thrill fibre gum kullan , ben mess up kullanıyorum kokusuda parfüm gibi gün boyu saçı süper gösteriyor ..

Hocam iyi huylu derken ?


_____________________________



 
1399 Mesaj
22 Şubat 2009; 19:23:44 


quote:

Orjinalden alıntı: FearFroMe



Hocam iyi huylu derken ?

Yani kabarıklığının tedavisi kolay olan demek ve osis mess up bunu çok kolaylıkla yapıyor


_____________________________



1379 Mesaj
22 Şubat 2009; 19:25:33 

saını kısa kestirirsen kabarmaz


_____________________________

ya bırak gideyim ya da bırak yükseleyim
ya kodlarımı yeniden yaz yada tümden sil
bir daha derlenmemek üzere...


4336 Mesaj
22 Şubat 2009; 19:34:25 

Askerde bi arkadaşım vardı bana bu ürünü tavsiye etti arkadaşlar süper bişey ya ankara kızılayda 20 ytl felanmış uzun saçlara özellikle süper oluyo alın deneyin derim bende saçları uzatmaya başladım enseleri yanları kulak üstü son moda bişey bu ürünü uygulayacam iyi geliyomuş bakalım denicez..

7-8 ayda saçda kalıyor yani yıkamada gitmiyor


GLATT SAÇ DÜZLEŞTİRİCİ DEFRİZAN KREM


http://www.hemalhemsat.....aspx?AuctionId=3486441



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CaNeRR -- 22 Şubat 2009; 19:31:01 >


_____________________________

R 1 3 5
╚╬╬╣
2 4 6


139 Mesaj
22 Şubat 2009; 20:17:26 


quote:

Orjinalden alıntı: FearFroMe

http://forum.donanimhab...1/key_//tm.htm#28498210










7 gün 14 saat koruyo olamaz mı arkadaşım ?



Hayatı hızlı yaşayanlardansa olabilir.


_____________________________




2591 Mesaj
22 Şubat 2009; 20:17:38 


quote:

Orjinalden alıntı: CaNeRR

Askerde bi arkadaşım vardı bana bu ürünü tavsiye etti arkadaşlar süper bişey ya ankara kızılayda 20 ytl felanmış uzun saçlara özellikle süper oluyo alın deneyin derim bende saçları uzatmaya başladım enseleri yanları kulak üstü son moda bişey bu ürünü uygulayacam iyi geliyomuş bakalım denicez..

7-8 ayda saçda kalıyor yani yıkamada gitmiyor


GLATT SAÇ DÜZLEŞTİRİCİ DEFRİZAN KREM


http://www.hemalhemsat.....aspx?AuctionId=3486441

İŞte tam benim konum bende uzatmaya başladım..Demek saç düzleştiricisi bu oluyor. kesinlikle alıcam eczanelerde falan var mıdır?


_____________________________

Karaköy Zürafa Sokak % 89 oranında hisse sahibi.


3768 Mesaj
22 Şubat 2009; 20:20:00 

L'oreal kullan.az miktar kullan.çok sıcak olmasın su...
hem ne demişler...
L'oreal,siz buna değersiniz.

edit:Maybelline miydi lan o
edit2:mesaj sayım



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Magina -- 22 Şubat 2009; 20:15:48 >


_____________________________


Tek başına CS:GO oynamaktan sıkıldın mı ? CS:GO Topluluk gecelerini dene!
CS:GO Topluluk Geceleri / Tüm Topluluk Üyeleri / CS:GO Etkinlik Takvimi
“Below the surface of the machine, the program moves.
Without effort, it expands and contracts. In great harmony, electrons scatter and regroup.
The forms on the monitor are but ripples on the water. The essence stays invisibly below.”

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Şubat 2009; 20:38:53 

Dove gibi kremli bir şampuan ile yıkar ve çıkar çıkmaz saç kurutma makinesi ile kurutursan hem saçların parlak görünür hem de kabarmaz.
http://img24.imageshack.us/img24/5097/benkiev.jpg


 
1131 Mesaj
22 Şubat 2009; 20:53:42 

ıslanan saç nem tutarmış buda kabarmasına ve yumuşamasına sebep olurmuş gibi birşey okumuştum ama nerede bulamadım ...


_____________________________



4336 Mesaj
22 Şubat 2009; 21:03:56 


quote:

Orjinalden alıntı: Prince*



İŞte tam benim konum bende uzatmaya başladım..Demek saç düzleştiricisi bu oluyor. kesinlikle alıcam eczanelerde falan var mıdır?



Bende yeni askerden geldim işte araştırdım genelde kozmetik ürünleri satan yerlerde oluyor oralara bak kozmetikçilere

Bende alıcam saçın uzamasıını bekliyorum etkili ürün baya yaa en azından kesin çözüm bu


_____________________________

R 1 3 5
╚╬╬╣
2 4 6


306 Mesaj
4 Ocak 2013; 20:34:53 

2013 oldu var mı daha iyi bir çözüm ?


_____________________________



 
771 Mesaj
4 Ocak 2013; 21:03:18 

quote:

Orijinalden alıntı: alyanki

Elidor 7/14 saç kremi hem kabarmayı önler hemde saçmlarını sağlıklı tutar. Hiç kız işi falan demeyin kaç senedir kullanıyorum büyük bi buluş.

onu kullanıyorum
işe yaramıyo sen baska bişe kullnasanda aynı olur bence


_____________________________



2241 Mesaj
16 Nisan 2014; 19:29:17 

Yeter artık saçım hafif dalgalı bi şekil veriyom 10 dk sonra allak bullak. Tam şuan kestirme-uzatma devresindeyim. Şekil veremezsem kestirecem



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Alnındaki damar şiştiği zaman her şeyi yapabilir.


448 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Fadafaka
11 Nisan 2015; 0:32:58 

Yıl 2015, daha iyi bir çözüm önerisi olan var mı?


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » Banyodan sonra Saçın kabarmasını önlemek için ne yapmalı?
Sayfa: [1]

Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön

 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.367