- x
MEKİK Çekmek Boy Uzamasını Engeller mi?
17 Cevap15081 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


2430 Mesaj
22 Şubat 2009; 13:54:44 

15 yaşındayım 3 ay öncesine kadar günde 50-100 mekik çekiyordum, yaklaşık 1 ay çektim.Biyoloji öğretmenimiz body'nin anti-spor olduğunu söyledi.Bizim gibi gelişme çağında olanların boy uzamasını engellermiş.Ben de bu yüzden bıraktım, ama göbek aldı başını gidiyor, bi dur demem lazım.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi To die -- 22 Şubat 2009; 13:50:14 >


_____________________________



4373 Mesaj
22 Şubat 2009; 13:58:16 

nasıl ya?sen hareket ettikçe kasların çalıştıkça büyüme hormonu salgılanır.oda boyunun uzamasını tetikler?ben bodyye başladıktan sonra 10cm uzadım.devam et mekiğe.bildigim sadece squat deadlift gibi direk bele binen yüklerde boy uzaması yavaşlıyabilir.onun dışında boy uzamasının engellenmesi gibi bi durum yok.mekik şınav barfiks devam et ama düzenli yap.50-100tek seferde değil.40x4 şeklinde çalış mesela.bi süre sonra 50x4 vs uzar gider.


_____________________________



2430 Mesaj
22 Şubat 2009; 14:00:54 

tamam sağol


_____________________________



10612 Mesaj
22 Şubat 2009; 14:01:56 

Engellemez, uzamayı arttırır.


_____________________________



Hatasız kul, bugsız oyun olmaz. (Oyuncular Kulübü)
Yalnızlık beni hayatım boyunca izledi. Barlarda ,arabalarda ,kaldırımlarda, dükkânlarda... Kaçış yok. Ben Tanrı'nın yalnız adamıyım. (Taxi Driver)
Hayatta önemli olan ne kadar sert vurabildiğin değil, aldığın darbelere dayanıp devam edebilme dayanıklılığını gösterebilmendir. (Rocky)
Eğer haberler doğru olsaydı, onları güzel kadınlara sundurmak zorunda kalmazdık. (Anonim)




2120 Mesaj
22 Şubat 2009; 14:33:38 

hocana slm söle. hiçbir spor abartılmadığı sürece gelişmeyi engellemez...


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
22 Şubat 2009; 14:47:33 

Açık durumda olan ve boy uzamasını sağlayan plaklara baskı gerçekleşiyor vücut geliştirme yaparken. Ama bu boy uzamasına engel olmaz, belki 1cm. Çünkü insan boyunu etkeleyen çevresel faktörler sadece %10dur. Korkmadan yapabilirsiniz vücut geliştirme. Hocana da bir konu hakkında bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmamasını söylersen iyi olur.


 
415 Mesaj
22 Şubat 2009; 14:52:34 

arkadaşlar bacak çalışmasını yabana atmayın görmemezlikten gelmeyin

vücudun en büyük kas gurubu bacaktır bu yüzden büyük testesteron oranı bacak tarafından salgılanır aslında siz bacak çalışırken üst vücudunuzda gelişiyor.


_____________________________

Türkiye Vücut Geliştirme ve Fitness Federasyonu Antrenör


1145 Mesaj
22 Şubat 2009; 15:01:18 

bacak çalışma derim leg curl,leg press,exeminitaion gibi hareketler yani bunlarda boyu uzamasını engeller


_____________________________




1631 Mesaj
22 Şubat 2009; 15:10:04 


quote:

Orjinalden alıntı: by_rappe

bacak çalışma derim leg curl,leg press,exeminitaion gibi hareketler yani bunlarda boyu uzamasını engeller


Türkçesi yokmu bunların neden anlıyamıyoruz orjinal isim takalım bunlara bari


_____________________________



1145 Mesaj
22 Şubat 2009; 15:16:31 


quote:

Orjinalden alıntı: MoĞoLLar




Türkçesi yokmu bunların neden anlıyamıyoruz orjinal isim takalım bunlara bari

anlayan anlıyo merak etme


_____________________________




205 Mesaj
22 Şubat 2009; 19:07:25 


quote:

Orjinalden alıntı: by_rappe

bacak çalışma derim leg curl,leg press,exeminitaion gibi hareketler yani bunlarda boyu uzamasını engeller



Hayır öyle birşey yok arkadaşım.Aksine bacak çalışmak arkadaşların dediği gibi GH yani büyüme hormonunu da tetikler.Üst vücudun gelişiminde bacak çalışmasının çok etkili olduğunu bende 1-2 ay kadar önce öğrendim.O yüzden bacak antrenmanlarında deadlift,squat,leg curl-leg extension hareketlerine çok önem veriyorum.Bu hareketlerde piramit sistemi ve süperset prensibini uygularsanız,kaslarda harika kazanımlar elde edersiniz.Boyunuzun uzamasında olumlu etkileri olacaktır.


_____________________________



 
186 Mesaj
23 Şubat 2009; 16:08:20 

quote:

Orjinalden alıntı: To die

15 yaşındayım 3 ay öncesine kadar günde 50-100 mekik çekiyordum, yaklaşık 1 ay çektim.Biyoloji öğretmenimiz body'nin anti-spor olduğunu söyledi.Bizim gibi gelişme çağında olanların boy uzamasını engellermiş.Ben de bu yüzden bıraktım, ama göbek aldı başını gidiyor, bi dur demem lazım.


Belki seviyorsundur bu yüzden kıacaksın bana ama, sen bırak o salak hocanı Tövebe Tövbe Vücut Geliştirme tüm sporların anası ve vüücudunun her yerini tam olarak antrene edebildiğin tek spordur. Bilardocusundan golfçüsünden tut, haltercisine kadar tüm müsabıklar Vücut Geliştirme yapar. Ayrıntısına girmiyorum uzun sürer

Soruna gelirsek, Squat,leg press vb. vücuduna baskı yapan """Press"" hareketlerine girmediğin ya da girsen bile " hafif " kilo çok tekrar ile yaptığın sürece olumsuz bir etkisi olmaz. Ve olumsuz etkiden kasıt da boy kısalması değildir zaten Örneğin 180 olacaksan 177 vb. olursun.

Yalnız 15 yasında bu acele neden onu alamadım. Daha ergenliğe yeni gimişsin ne gerek var biraz sabret vücudun otursun öyle başla 17-18 gibi.(tabi yine hafif kilo olayını unutmadan) Bu yaşta öyle çok büyük bir gelişme elde edemezsin.

SAYGILAR



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi X-BODY -- 23 Şubat 2009; 16:14:39 >


_____________________________



 
0 Mesaj
27 Aralık 2009; 4:49:47 

1991DoqumLuyum 184 boyum Varr. 87 kIloyum 5 kg lık dumbbell ile calısıyoRm boyumun uzamasını engellermi . SAYGILARLAA


_____________________________



 
877 Mesaj
27 Aralık 2009; 11:40:59 

quote:

Orijinalden alıntı: skrleee

1991DoqumLuyum 184 boyum Varr. 87 kIloyum 5 kg lık dumbbell ile calısıyoRm boyumun uzamasını engellermi . SAYGILARLAA


5 kg dumble boy uzaması mı engeller, 18 yaşında, bilerek mi soruyorsunuz saçma sorular anlamıyorum.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fenerista -- 27 Aralık 2009; 11:42:11 >


_____________________________

Önemli olan; hayatta en çok şeye sahip olmak degil, en az şeye ihtiyaç duymaktır. Eflatun


3344 Mesaj
27 Aralık 2009; 17:07:14 


quote:

Orijinalden alıntı: fenerista



5 kg dumble boy uzaması mı engeller, 18 yaşında, bilerek mi soruyorsunuz saçma sorular anlamıyorum.

kaale almaya değmez ...


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
11 Mesaj
27 Mart 2010; 22:48:55 

arkadaşlar benim egzersizlerin arasında ip atlama da var bu bahsettiğiniz bacak kası çalıştırma artı gh hormonu olayına girer mi?
Bir de nacizane uyarım profesyonellere danıştım bu konuda birkaç tane gün aşırı çalışmak kaslar için daha uygunmuş.Yorulmayı engelleyip yeniden yapılanma süresi tanıyormuş vs...


_____________________________



 
8 Mesaj
16 Haziran 2012; 22:16:23 

quote:

Orijinalden alıntı: by_rappe

bacak çalışma derim leg curl,leg press,exeminitaion gibi hareketler yani bunlarda boyu uzamasını engeller

nasıl yani ben pivot dergisinin zıplama programını uyguluyorum o da boy uzamasını engeller mi ayrıca yatar vaziyette ayağımı 10 cm yukarı kaldırıyorum öyle duruyorum ve dizlerimi kırmadan parmağımı yere değdirmeye çalışıyorum bunlar boy uzamasını engeller mi


_____________________________



 
8 Mesaj
16 Haziran 2012; 22:19:13 

quote:

Orijinalden alıntı: aksemseddin





Hayır öyle birşey yok arkadaşım.Aksine bacak çalışmak arkadaşların dediği gibi GH yani büyüme hormonunu da tetikler.Üst vücudun gelişiminde bacak çalışmasının çok etkili olduğunu bende 1-2 ay kadar önce öğrendim.O yüzden bacak antrenmanlarında deadlift,squat,leg curl-leg extension hareketlerine çok önem veriyorum.Bu hareketlerde piramit sistemi ve süperset prensibini uygularsanız,kaslarda harika kazanımlar elde edersiniz.Boyunuzun uzamasında olumlu etkileri olacaktır.

usta squat yapma boy uzamasını engeller


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Sağlıklı Yaşam » MEKİK Çekmek Boy Uzamasını Engeller mi?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.373