Şimdi Ara

Volvo bakım fiyatları (46. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.871
Cevap
33
Favori
277.294
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • XC60 D4, 120.000 bakımı 2150 TL, onun dışında 1000TL'yi geçmiyor...
  • Arka Orta emniyet kemeri sökülmesi veya değişimi konusunda fiyat fikri olan varmı ? fenni muayeneden kemerin acılmaması yüzünde n kaldı da . Arac 2006 s40 1.6d
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Selam Arkadaşlar

    bakım maliyetlerini görebileceğimiz sistem devreya alındı. 2008 MY ve sonrasında tüm araçların bakım maliyetlerini görebilirsiniz. Tabi ki buradaki rakamlar tavsiye edilen liste fiyatları olup, nihai teklif için bayimizle irtibata geçmeniz gerekecektir.

    http://www.volvocars.com/tr/sales-services/services/pages/service-price-indicator.aspx

    Sevgiler

    sabri bey yanıtlarsanız sevinirim aracım 2011 s80 t4 bu araca yeni bir yazılım varmı yakıt ekonomisi ve motor performansıyla ilgili varsa fiyat nedir acaba çok teşekürler




  • Selam,

    bakımı yetkili servismizde yaptırırsanız bu yazılım güncellemsi ücretsiz. Bakımı yetkili servismizde yaptırmazsanız bu güncellemeleri tek tek yapmaya çalışırsanız her biri yaklaşık 200 TL civarında. Yani ECM (Motor) , TCM (Şanzıman) , CEM (merkezi elektronik Modülü), CCM (Merkezi klima modülü) gibi başlıca modüllerin güncel yazılımını teker teker yükletmeniz gerekir.

    Asıl sorunuz olan, yeni güncelleme var mı yok sorusuna ise cevabım bilmiyorum olacaktır. Yazılım güncellemeleri bize bilgiolarak gelmez, araç servise geldiğine bir arıza olduğunda öncelikle güncel yaılım yüklemeye çalışırız. Varsa yükler, yoksa yüklemez.

    Sevgiler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Selam,

    bakımı yetkili servismizde yaptırırsanız bu yazılım güncellemsi ücretsiz. Bakımı yetkili servismizde yaptırmazsanız bu güncellemeleri tek tek yapmaya çalışırsanız her biri yaklaşık 200 TL civarında. Yani ECM (Motor) , TCM (Şanzıman) , CEM (merkezi elektronik Modülü), CCM (Merkezi klima modülü) gibi başlıca modüllerin güncel yazılımını teker teker yükletmeniz gerekir.

    Asıl sorunuz olan, yeni güncelleme var mı yok sorusuna ise cevabım bilmiyorum olacaktır. Yazılım güncellemeleri bize bilgiolarak gelmez, araç servise geldiğine bir arıza olduğunda öncelikle güncel yaılım yüklemeye çalışırız. Varsa yükler, yoksa yüklemez.

    Sevgiler

    ilginize teşekkür ederim
  • 2009 S60 2.0T bir aracın üç ay önceki yetkili servis faturası:



    Kaporta işçiliği ön tamponun sağ önden sürtme nedeni ile boyanması sonucu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hesheit -- 15 Temmuz 2013; 0:45:54 >
  • bilgi yükleme 102 tl diyor ücretsiz değilmiydi?
  • hesheit kullanıcısına yanıt
    selam

    bu fatura değil, proforma çıktısı. Bakım işlemi ile birlikte Servis 2.0 yüklemesi ücretsiz, faturaya daha sonra iskonto olarak yansır. Bilgi formunda neden böyle çıkmadığını formun sahiplerine sormak lazım.

    ayrıca bakım faturasından fazla diğer işlemler var, buna bakım faturası demek haksızlık olur. Deri Temizlik Set, Kauçuk paspas, detaylı iç temizlik vs. :)

    sevgiler
  • çanakkaled yaşıyorum ve 2001 volvo s 40 ım var. 190000 de ve bakım zamanı geldi. ayrıca araçta ufak tefek problemler de oluşmaya başladı. yakınlarda biryerlerde uygun bir özel servis arıyorum.

    fatura elime geldiğinde elle kontrol, gözle kontrol, 70 km sürüş testi falan diye sürprizler yaşatmayacak bir servis...

    tavsiyeleriniz var mı?

    şimdiden teşekkürler.
  • Nisan 2013 te babama yeni bir araç aldık (sıfır km). Dün bir dekont almak için satış temsilcisi arkadaşın yanına uğradım. Benden önce gelen misafirine bazı olaylardan bahsediyordu. Sattıkları araçların "kar getirmeden yapılan satış" olduğunu, satıcının para kazanabilmesi için "ilk bakım"a kadar beklemesi gerektiğinden söz ediyordu! Bunun tüm markalar için geçerli olduğunu da (bünyesinde Volvo, Ford, Citroen, Peugeot, Chevrolet, Mazda vs bulunduran bir grubun çalışanı olması itibarı ile) ilave etti sözlerine... Satıştan kazanılamamış paranın, bakım sırasında kazanıldığı gerçeğini kulaklarımla duymuş oldum bir kez daha... Zaten yukarıdaki fatura/proforma/her ne ise, 42 TL'lik hidrolik yağın, 109 TL'lik işçilikle değiştirilmesi olayı anlatır gibi... 144 TL'lik polen filtresinin nemenem bir şey olduğunu tahayyül edemiyorum???

    Elbette para kazanmalı her işletme... Ama müşterinin gözüne su kaçırmadan!!!

    3 Hafta önce özel bir Volvo servisinde (Volvo'dan ayrılan teknisyenlerin kurduğu özel bir serviste) 80 bin km bakımı yaptırdım. Bakım parçalarını ve motor yağını (0-30 Castrol Edge) ben götürdüm ve bakım 350 TL'ye mal oldu. Oysa sadece dizel filtresi yetkili serviste 140 TL'ye satılıyormuş (geçen sene ağustosta 70 bin bakım için yetkili servis olan Volcar'a yakıt filtresi bedelini sorduğumda "220 TL" cevabını almıştım!). Dövizin yükselmiş olmasına rağmen yakıt filtresi fiyatının %35 düşürülmesi "acaba, Volvo TR, müşterilerini çok incittiğini fark mı etti?" sorusunu sordurdu bana... Sonra da cevabı kendim verdim "hiç sanmıyorum!"

    Yetkili servise gitmenin "kesinlikle daha iyi olduğunu" düşünüyorum. Ama yetkili servisler beni düşünmüyor! İşin özü bu arkadaşlar........




  • Sn. Büyükbilge,

    öncelikle bir hatayı düzeltmek isterim. 109 TL işçilk saat ücretidir yani birim ücettir ancak daha sonra bu ücret işin yapıldığı süre ile çarpılır. Hidrolik değişimi ve havanın alımasının standart süresi ise 0,5 saat'tir. Bu örnek'ten daha vahim örnekler de var serviş işlemlernde, örneğin 50 TL'lik bir krank keçesini değiştirmek iin 5 saat harcanıyor (Şanzıman inip tekrar takılması gerekiyor neticede). Parça fiyatıyla işlçilik fiyatı tamaıyla bağımsız hareket den iki faktördür. Bu arada 109 TL tavsiye edilen işçilk ücretini fazla buluyorsanız bir de rakip markaların ücretlerine bir bakın derim.

    144 TL'lik polen filtresi, karbon takviyeli, kokuyu hapseden türden. Ürünü ilk geliştiren firmanın üzerinde Ar-Ge maliyetleri biner, kopya edenler için ise sadece kalıp maliyeti. Dünyanın en hijyenik ve temiz iç kabin havası için çalışan bir marka için bu sözün en önemli parçalsı olan polen filtresini de özel olarak geliştirmişti. Bu knowhow sadece markaya ait olunca, diğer ucuz filtereler şekil itibari ile aynı olabilir ancak içerik olarak en ufak bir benzerlik yok. Olsaydı zaten eşdeğer kalite belgesi alabilirlerdi.

    Sonuç olarak, Volvo Servisleri bir hizmet ve ürün sunuyorlar ve bunun için hak etmiş olduklarına inandıkları bir ücret talep ediyorlar. Sizler de kendi bütçenize uyması halinde yetkili servisleri tercih ediyor, uymaması halinde ise alternatiflere yöneliyorsunuz. Burada elma ile elmayı karşılaştırmadığımızdan, birinin pahallı diğerinin ucuz olduğunu söyleyemeyiz. Farklı iki standartta farklı iki alternatif fiayt var ve tercih sizin.

    Birçok kez yazdım, yineliyorum. Hiçbir kanuni yükümlülüğü olmayan ve hak arama imkanınızın bulunmadığı, SGK ve Vergi yükümlülüklerinin %10'unu yerine getiren firmaların hizmet koşulları ve ücretlendirmeleri ile, sayısız denetim ve standart yükümlülüklerine maruz kalan, SGK ve vergi konusunda ağır yükler altında boğuşan ve yaptıkları kusurlu hizmet konusunda yasal olarak sonuna kadar hakkınızı arayabileceğiniz işletmelerin ücretlendirmelerini kıyaslamak ve buna göre "Pahallı" yaftası yapıştırmak adil değil.

    Bugün piyasada bulunan özel servislerin çoğu zamanında benim ve ekibim tarafından yetiştirilen arkadaşlar.Serviste çalışırken aslında sizlerin eleştirdiği iş bilmez usatalardan. Öyle olduklarını söylemiyorum yanlış anlamayın ama bizde çalışırken eleştirileriniz hep o yönde değil mi? Servsite çalışırken işbelmez oldukları iddia edilen değerli dostlarım özel servis açınca birden profesör ilan ediliyorlar. Sebebi ise çok basit, size sizin duymak istediğiniz cümleleri sarf ediyorlar. Herhangi bir hukuki sorumluluk taşımadan marka ve ürün hakkında bilgi verebiliyorlar. Onlar herhangi bir sorumluluk taşımadıkları için aslında değişimi gerektiren parçaları onarabiliyorlar. Onarım kötü sonuç verirse kimse aracımı değiştir diye kapısına dayanmıyor. Dayansa bile neyi elde edebilir ki?

    Sonuç, Özel Servis ile Yetkili Servisi karşılaştırmak doğru değil, ortjinal parça ile yan sanayi parçayı karşılaştırmak da doğru değil.

    Çok uzun yazdım kusura bakmayın, sizleri sıktıysam da affınıza sığınırım,

    Sevgiler




  • ssozen11 S kullanıcısına yanıt
    Sadece şu hususta bir sorum var hidrolik hava alımı gerçekten 0,5 saat mi sürüyor?
  • ZNTVOLVO kullanıcısına yanıt
    Hidrolik hava alımı değil, değişimi 30 dak. sürer.

    Değişimi demek, eski hidroliği çevreye zarar vermeyecek şekilde özel aletiyle uygun bir kaba boşaltmak, Yenisini doldurmak ve fren havlarını almak (4 tekerden). İşi Volvo Standartlarında, gerekli özel takımları bağlayarak yaparsanız evet 0,5 saat sürer. Sanyi usulü ile iki kişi kullanarak ve özel takım kullanmadan, pedala bas bırak tekniği ile 10 dk. tasarruf edersiniz belki ama bu kez 2 kişinin 15-20 dk.sını harcamış olursunuz.

    Sonuç olarak üreticinin bu iş için uygun gördüğü ve metod mühendislerince ölçülüp belirlenen süre 30 dk.dır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ssozen11 -- 26 Temmuz 2013; 11:39:50 >
  • ssozen11 S kullanıcısına yanıt
    Sağolun merakım 30 dak. süre içindi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Sn. Büyükbilge,

    öncelikle bir hatayı düzeltmek isterim. 109 TL işçilk saat ücretidir yani birim ücettir ancak daha sonra bu ücret işin yapıldığı süre ile çarpılır. Hidrolik değişimi ve havanın alımasının standart süresi ise 0,5 saat'tir. Bu örnek'ten daha vahim örnekler de var serviş işlemlernde, örneğin 50 TL'lik bir krank keçesini değiştirmek iin 5 saat harcanıyor (Şanzıman inip tekrar takılması gerekiyor neticede). Parça fiyatıyla işlçilik fiyatı tamaıyla bağımsız hareket den iki faktördür. Bu arada 109 TL tavsiye edilen işçilk ücretini fazla buluyorsanız bir de rakip markaların ücretlerine bir bakın derim.

    144 TL'lik polen filtresi, karbon takviyeli, kokuyu hapseden türden. Ürünü ilk geliştiren firmanın üzerinde Ar-Ge maliyetleri biner, kopya edenler için ise sadece kalıp maliyeti. Dünyanın en hijyenik ve temiz iç kabin havası için çalışan bir marka için bu sözün en önemli parçalsı olan polen filtresini de özel olarak geliştirmişti. Bu knowhow sadece markaya ait olunca, diğer ucuz filtereler şekil itibari ile aynı olabilir ancak içerik olarak en ufak bir benzerlik yok. Olsaydı zaten eşdeğer kalite belgesi alabilirlerdi.

    Sonuç olarak, Volvo Servisleri bir hizmet ve ürün sunuyorlar ve bunun için hak etmiş olduklarına inandıkları bir ücret talep ediyorlar. Sizler de kendi bütçenize uyması halinde yetkili servisleri tercih ediyor, uymaması halinde ise alternatiflere yöneliyorsunuz. Burada elma ile elmayı karşılaştırmadığımızdan, birinin pahallı diğerinin ucuz olduğunu söyleyemeyiz. Farklı iki standartta farklı iki alternatif fiayt var ve tercih sizin.

    Birçok kez yazdım, yineliyorum. Hiçbir kanuni yükümlülüğü olmayan ve hak arama imkanınızın bulunmadığı, SGK ve Vergi yükümlülüklerinin %10'unu yerine getiren firmaların hizmet koşulları ve ücretlendirmeleri ile, sayısız denetim ve standart yükümlülüklerine maruz kalan, SGK ve vergi konusunda ağır yükler altında boğuşan ve yaptıkları kusurlu hizmet konusunda yasal olarak sonuna kadar hakkınızı arayabileceğiniz işletmelerin ücretlendirmelerini kıyaslamak ve buna göre "Pahallı" yaftası yapıştırmak adil değil.

    Bugün piyasada bulunan özel servislerin çoğu zamanında benim ve ekibim tarafından yetiştirilen arkadaşlar.Serviste çalışırken aslında sizlerin eleştirdiği iş bilmez usatalardan. Öyle olduklarını söylemiyorum yanlış anlamayın ama bizde çalışırken eleştirileriniz hep o yönde değil mi? Servsite çalışırken işbelmez oldukları iddia edilen değerli dostlarım özel servis açınca birden profesör ilan ediliyorlar. Sebebi ise çok basit, size sizin duymak istediğiniz cümleleri sarf ediyorlar. Herhangi bir hukuki sorumluluk taşımadan marka ve ürün hakkında bilgi verebiliyorlar. Onlar herhangi bir sorumluluk taşımadıkları için aslında değişimi gerektiren parçaları onarabiliyorlar. Onarım kötü sonuç verirse kimse aracımı değiştir diye kapısına dayanmıyor. Dayansa bile neyi elde edebilir ki?

    Sonuç, Özel Servis ile Yetkili Servisi karşılaştırmak doğru değil, ortjinal parça ile yan sanayi parçayı karşılaştırmak da doğru değil.

    Çok uzun yazdım kusura bakmayın, sizleri sıktıysam da affınıza sığınırım,

    Sevgiler
    Sn. Büyükbilge,

    öncelikle bir hatayı düzeltmek isterim. 109 TL işçilk saat ücretidir yani birim ücettir ancak daha sonra bu ücret işin yapıldığı süre ile çarpılır. Hidrolik değişimi ve havanın alımasının standart süresi ise 0,5 saat'tir. Bu örnek'ten daha vahim örnekler de var serviş işlemlernde, örneğin 50 TL'lik bir krank keçesini değiştirmek iin 5 saat harcanıyor (Şanzıman inip tekrar takılması gerekiyor neticede). Parça fiyatıyla işlçilik fiyatı tamaıyla bağımsız hareket den iki faktördür. Bu arada 109 TL tavsiye edilen işçilk ücretini fazla buluyorsanız bir de rakip markaların ücretlerine bir bakın derim.

    144 TL'lik polen filtresi, karbon takviyeli, kokuyu hapseden türden. Ürünü ilk geliştiren firmanın üzerinde Ar-Ge maliyetleri biner, kopya edenler için ise sadece kalıp maliyeti. Dünyanın en hijyenik ve temiz iç kabin havası için çalışan bir marka için bu sözün en önemli parçalsı olan polen filtresini de özel olarak geliştirmişti. Bu knowhow sadece markaya ait olunca, diğer ucuz filtereler şekil itibari ile aynı olabilir ancak içerik olarak en ufak bir benzerlik yok. Olsaydı zaten eşdeğer kalite belgesi alabilirlerdi.

    Sonuç olarak, Volvo Servisleri bir hizmet ve ürün sunuyorlar ve bunun için hak etmiş olduklarına inandıkları bir ücret talep ediyorlar. Sizler de kendi bütçenize uyması halinde yetkili servisleri tercih ediyor, uymaması halinde ise alternatiflere yöneliyorsunuz. Burada elma ile elmayı karşılaştırmadığımızdan, birinin pahallı diğerinin ucuz olduğunu söyleyemeyiz. Farklı iki standartta farklı iki alternatif fiayt var ve tercih sizin.

    Birçok kez yazdım, yineliyorum. Hiçbir kanuni yükümlülüğü olmayan ve hak arama imkanınızın bulunmadığı, SGK ve Vergi yükümlülüklerinin %10'unu yerine getiren firmaların hizmet koşulları ve ücretlendirmeleri ile, sayısız denetim ve standart yükümlülüklerine maruz kalan, SGK ve vergi konusunda ağır yükler altında boğuşan ve yaptıkları kusurlu hizmet konusunda yasal olarak sonuna kadar hakkınızı arayabileceğiniz işletmelerin ücretlendirmelerini kıyaslamak ve buna göre "Pahallı" yaftası yapıştırmak adil değil.

    Bugün piyasada bulunan özel servislerin çoğu zamanında benim ve ekibim tarafından yetiştirilen arkadaşlar.Serviste çalışırken aslında sizlerin eleştirdiği iş bilmez usatalardan. Öyle olduklarını söylemiyorum yanlış anlamayın ama bizde çalışırken eleştirileriniz hep o yönde değil mi? Servsite çalışırken işbelmez oldukları iddia edilen değerli dostlarım özel servis açınca birden profesör ilan ediliyorlar. Sebebi ise çok basit, size sizin duymak istediğiniz cümleleri sarf ediyorlar. Herhangi bir hukuki sorumluluk taşımadan marka ve ürün hakkında bilgi verebiliyorlar. Onlar herhangi bir sorumluluk taşımadıkları için aslında değişimi gerektiren parçaları onarabiliyorlar. Onarım kötü sonuç verirse kimse aracımı değiştir diye kapısına dayanmıyor. Dayansa bile neyi elde edebilir ki?

    Sonuç, Özel Servis ile Yetkili Servisi karşılaştırmak doğru değil, ortjinal parça ile yan sanayi parçayı karşılaştırmak da doğru değil.

    Çok uzun yazdım kusura bakmayın, sizleri sıktıysam da affınıza sığınırım,

    Sevgiler

    Sayın Sözen,

    Öncelikle aynı cephede, ancak farklı pozisyonlarda olduğumuzu hatırlatmama izin verin! Biz (ben ve en az 10 arkadaşım), Volvo'nun Türkiye'de hak ettiği noktada bulunmamasından yola çıkarak, Volvo İsveç'e bir "ortak öneri/sitem mektubu" gönderdik. Eksik olmasınlar, gönderdiğimiz mektubu Volvo TR'ye yönlendirmiş ve bizlerin sesini "duymazlıktan" gelmemişler! Ancak bana göre daha önemlisi, "siz" bu öneri ve serzenişleri (elbette sizin lehinize şeylerdi bunlar) son derece ciddiye aldınız ve yaklaşık 1,5 yıldır burada deneyimlerinizi paylaşıyor ve "başka hiçbir premium markanın yapmadığı/yapamadığı" şekilde, bu platformdaki insanları bilgilendiriyorsunuz! Bence bu durum, tüm otomotiv üreticilerinin SSHM'ne örnek teşkil etmeli!

    Ancak, bizlerin sıkıntı ve önerilerini içeren bu mektupta yazdığımız bazı hususlar, hala çok ciddiye alınmayıp, "usta yönetici tarzıyla" geçiştirilmekte!

    Şöyle sorayım; Volvo TR, sağlam bir satış fiyatı ve satış sonrası hizmet bedeli politikası belirlese, satın aldığı aracın 1 ay sonra %10 değer kaybetmeyeceğini ve servis için gittiğinde diğer premium markalara göre daha uygun fiyata hizmet alacağını bilen müşteri kitlesi sizin satışlarınızı artırmaz mı? Bu çok mu imkansız? Fazla müşteri zararlı mı? Saçmalıyor muyum?

    Sizin, benim yazdıklarım aracılığıyla, farklı mesajlara cevap verdiğinizi düşünüyorum! Yoksa; ben hiçbir Volvo yetkili servis elemanına "doğrudan" beceriksiz/bilgisiz demedim! Yetkili servisleri bilgisizlikle suçlamadım! Sadece, satış elemanlarınızın "neredeyse satış yapmamak üzere" çalıştığından şikayet ettim en eski mesajlarımda - 9 Eylül ünv. Tıp Fakültesinde önemli bir bölümde Profesör olan bir ağabeyim, yeni araç almak için bir Volvo yetkili satıcısına gidip, ilgi göremeyince Mercedes C180 alıp evine döndüğünü anlattığında çok üzülmüştüm-

    Tersine, birçok mesajımda, yetkili servisten şaşmamak gerektiğini, ancak yetkili servislerin bizi çok yüksek maliyetlerle karşı karşıya bıraktığını ve daha ucuz seçimlere yöneldiğimizi yazdım. Yanlış mı?

    Garanti süresi dolan birçok müşterinin yetkili servislerden "arkasına bakmadan" kaçması normal midir? Bu değiştirilemez bir döngü müdür? Bu döngüyü "önce" Volvo değiştirse çok mu kötü olur? Yapabileceğiniz tek şey, bizleri ikna etmeye çalışmak mıdır? Kendi şirketinizde hiçbir şeyi değiştiremez misiniz?

    Ben de çok uzattım, kusura bakmayın :))




  • s60 Drive PS 10 bin + deri bakımını geçen hafta İzmir Volcarda yaptırdım 703 TL.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gargicim

    s60 Drive PS 10 bin + deri bakımını geçen hafta İzmir Volcarda yaptırdım 703 TL.

    Deri bakim ürünleri ve işçiliği 250-300 tl civarı olmalı. Aldığınız ürünleri daha sonraki bakımlarda da kullanıyorsunuz galiba. 10 bin km bakımı 400- 450 tl civarında olmali

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen öyle. Deri bakım ürünleri 250+KDV. Kalanı bagaja koydum yaklaşık 2-3 sefer daha gidecek kadar kaldı dediler. Bakımda yaklaşık 400 tl gibi oldu.
  • merhaba arkadaşlar...2012 s40 30.000 km bakımına gidicem.yakında yaptıranlar yada bir tahmini olanlar fiyat konusunda ne kadar tutar acaba? ve neler değişecek nelere bakacaklar?
  • Büyük Bilge B kullanıcısına yanıt
    ORADA YAZAN MALİYETLER BİRAZ YÜKSEK GALİBA @Büyük Bilge
  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.