Şimdi Ara

Volvo bakım fiyatları (40. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.871
Cevap
33
Favori
277.296
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • benim araç 18000 km oldu ve servis randevusu al demeye başladı.bırakın 10.000 km de bir bakıma girmeyi daha 9000 km olmadan servise git diyor.ilk bakımımda daha 9000 km ye gelmeden ikaz etmişti.bu nedir yaw böyle bakıma girmeyelim diye nerdeyse arabaya binemicez.ama beklicem 1000-1500 km daha .hele 19.500 km ye bi yaklaşsın bakalım.heralde ölmez motor buncacık gecikmeden:(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samil422

    benim araç 18000 km oldu ve servis randevusu al demeye başladı.bırakın 10.000 km de bir bakıma girmeyi daha 9000 km olmadan servise git diyor.ilk bakımımda daha 9000 km ye gelmeden ikaz etmişti.bu nedir yaw böyle bakıma girmeyelim diye nerdeyse arabaya binemicez.ama beklicem 1000-1500 km daha .hele 19.500 km ye bi yaklaşsın bakalım.heralde ölmez motor buncacık gecikmeden:(

    Aynı motorlu Focuslar 15.000 kmde bir bakıma giriyor.Sıkıntı olmaz.Garanti içinse 1250 km tolerans var.Yani ilk bakımı 11250 kmde bakıma sokarsanız garanti dışı kalmıyor diye biliyorum...

    Yol bilgisayarındaki bakım aralığını serviste ayarlıyorlar.Bazı sürücüler bakımı unutup kmlerce geziyor arıza verince servise gidiyor.Bu gibi unutulmaları engellemek için kurulmuş bir sistem.

    20.000 kmde bakıma girerseniz asla sakıncalı bir durum olmayacaktır.Gönül rahatlığı ile bininiz.




  • teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samil422

    benim araç 18000 km oldu ve servis randevusu al demeye başladı.bırakın 10.000 km de bir bakıma girmeyi daha 9000 km olmadan servise git diyor.ilk bakımımda daha 9000 km ye gelmeden ikaz etmişti.bu nedir yaw böyle bakıma girmeyelim diye nerdeyse arabaya binemicez.ama beklicem 1000-1500 km daha .hele 19.500 km ye bi yaklaşsın bakalım.heralde ölmez motor buncacık gecikmeden:(

    Sn. Samil442,

    aracınız size servise gidin demiyor, sadece servise gitmek üzere randevu alın diyor. Bu mesaj normal servis zamanından 1.250 km veya 1 ay önce çıkar. Avrupada normal bakım randevusu almak için en 3 hafta sıra beklersiniz. Bu nedenle araç size zamanında randevu alabilmeniz için uyarı veriyor. Bakım zamanınız gelince uyarı " Düzenli Bakım zamanı geldi" şeklinde çıkacaktır.

    sevgiler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Herkes 15 bin yerine Volvo'nun sizi 10binde bir bakıma çağırmasından şikayetçi. Ancak, Volvo uzun ömürlü araçlar üretmekle ün salmış bir marka. Ancak artık döküm motor üretilmiyor. Volvo'nun S40'da kullandığı motor da hepinizin bildiği psa motoru. Peki bu motorun ömrü nasıl uzatılır da Volvo'nun genel politikasına zarar verilmez. Ancak bakım sıklığı ile olur. Başka ne olsun. Benim aracım 1.6 benzinli Volvo motoruna sahipti ve Volvo 20binde bir servis önerirken ben 10binde bir gidiyordum. Güvendiğim motor yağı uzmanları en kalite yağın bile 6 ayda viskozitesini kaybedeceğini söylüyorlardı. Yine güvendiğim Volvo ustaları da İst trafiği için 10binde bir bakım diyordu. Bu insanlar paragöz oldukları için böyle konuşmadıklarını bildiğim için ben de 10binde bir bakıma girdim ve aracımı her kullanan km.sine karşın motor performansından çok memnun kaldı, buna Volvo ustaları dahil. Tercih sizin. Volvo'nun 10binde bir servise çağırmasında elbette sizi serviste daha sık görmek istemesinin de katkısı var. Ama daha az gittiğinizde kazanan siz olmayacaksınız. S40 sahiplerinin sorunu premium markanın giriş modeline sahip oldukları için XC90 binen ile aynı fiyata servis alıyor olmaları!

    öncelikle syn hesheit size katılmıyorum
    Aracım 2000 model s80 300 000 bini devirdi tam sentetik yağ kullanırım 20 bin km /YILDA yaparım veya daha fazla 20 bin debir yağ değişirim motoruma tornavida değmedi yani revize edilmedi

    Abd de satılan mobillerin üstünde 16000 mil garanti yazar yaklaşı 24000 kmden fazla eder artık teknoloji eski teknoloji değil yağların bozulması aha geç dayanıklılığı daha fazla elin amerikalısı mobil 1 24 000 km gidiyor diyorsa gidiyordur nedenmi biri çıkar 24000 km sonunda laboratuvarda test ettirir aksini ispatlar sonra milyon dolarlar kazanır. Bize gelen yağların üstünde neden o ibare yok aynı yağ ithal neden mi tamamen ticari yğın üstünde öyle yazsa servis10 binde nasıl çağıracak. Öpülmeyin arkadaşlar ben zamanında bu işlerin içindeydim
    araç garantideyken yapacak birşey yok ama sonra argo tabirle öpülmeyelim.
    2. psa motorunu üreten ford citroen pegugeot 20 binde (Yeni citroen 1.6 dizeller artık 20 binde yağ seğişimine çağırıyor)bir bakımı uygun görürken bunu volvonun 10 bine çekmesi abestle iştigal yani bu motoru üretenler dayanıklı sağlam olmasını istememişler 20 binde bir girsin bozulsunmu demişler hangi motor üreticisi bunu ister
    yeni bmwler tr de dizeller 30 binde almnyada 50 binde çağrılıyor onların yağı elmastanmı acaba
    amacım tartışma yaratmak değil ben burda volvonun tamamen para kazanmak amaçlı araçları 10 binde çağırdığını ve soranada sizin bahsettiğiniz konudan dem vurduğunu söylemeliyim

    Ayrıca şu bilinmelidirki bakım aralıklarımız avrupanın yarısı bazen dahada fazlası
    bmw nin yeni araçlarının bakım aralığı avrupada 50 000/2yıl orda trafik yokmu avrupada yağ bozulmuyor mu? Olay tamamen ticari
    Edit:
    Ayrıca citroenin 20 bin kmde yağ değişime çağırdığı motoru sen 10 binde çağıracaksın ve citroen sevisiyle aynı parçaları kullanıp onlardan 150-200 tl fazla alacaksın yani citroen 20 bin yağ değişim 500 tl iken siz 20 binde 1300 tl ödeyeceksin

    Sabri bey bu eliştirilerime kayıtsız kalamadı ve bana cevap verdi

    Özetlersem volvo premium markaymış(onlar değil demek istiyor) servis politikası ve servis giderleri farklı olabilirmiş volvo 10 bin bakımını motor sağlığı açısından uygun görmüş

    Şimdi bu cevaba benim birkaç sorum var volvo madem premium marka o beğenilmeyen diğer markanın motorunu kullanırken hani premiumdu niye kullanıyorsun premium olmayan markanın motorunu.

    motoru üreten firma yağ değişimini20 bin demiş volvo üretmediği halde 10 bini nasıl uygun görmüş

    Biz sizi soyuyoruz diyemedikleri için tamamen kelime oyunları
    Bu arada volvoya kızmıyorum aynısını mercedes yapmayacak mı? Mercedes a serisinde kullanılmak üzere renaultla anlaştı dizel moturunu kullanacak renault aynı zamanda dacia ya aynı motoru veriyor mercedes a serisi alacaksınız dacia sandero ile aynı motor:))))) dacia sandero yağ değişim atıyorum200 tl ise mercedes servisine gidince sizden 200 tl alacaklar mı? tabiki hayır. Benim eleştirdiğim tatlı tatlı argo tabirl özür diliyerek öpüyorlar bizi
    bizde inanıyoruz(büyük çoğunluğumuz)
    amacım kimseyle polemiğe girmek değil isteyen istediği zaman yağ değişir ben bana göre gerçekleri yazdım inanan uygular inanmayan uygulamaz
    ben diyorum ki kral çıplak

    Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsnn -- 24 Kasım 2012; 22:41:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sn. Fsnn,

    bir aracı ve markayı premiuim yapan motoru değil, aracın bütünüdür. Eğer siz MB A serisi ile Dacia Logan'ı veya Volvo ile Citroen'i aynı sınıfta görüyoranız neden Volvo kullanıyorsunuz? Volvo'da bulup da diğerlerinde bulamadığınız özellikler olmalı ki siz de Volvo tercih etiniz. İşte bu özellikler bir markayı premiuim yapar.

    Bir zamanlar Renault laguna Volvo'nun 2.0 benzinli motorlarını kullanıyordu, o zaman Laguna premium bir araç mı sayılmalı? Ford Focus S type Volvo'nun 2lt T5 motoru ile lanse edildi, Focus premium mu oldu şimdi?

    Tek kriteriniz bakım aralığı ise zaten söyleyebilecek fazla bir söz kalmadı.

    Sevgiler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Sn. Fsnn,

    bir aracı ve markayı premiuim yapan motoru değil, aracın bütünüdür. Eğer siz MB A serisi ile Dacia Logan'ı veya Volvo ile Citroen'i aynı sınıfta görüyoranız neden Volvo kullanıyorsunuz? Volvo'da bulup da diğerlerinde bulamadığınız özellikler olmalı ki siz de Volvo tercih etiniz. İşte bu özellikler bir markayı premiuim yapar.

    Bir zamanlar Renault laguna Volvo'nun 2.0 benzinli motorlarını kullanıyordu, o zaman Laguna premium bir araç mı sayılmalı? Ford Focus S type Volvo'nun 2lt T5 motoru ile lanse edildi, Focus premium mu oldu şimdi?

    Tek kriteriniz bakım aralığı ise zaten söyleyebilecek fazla bir söz kalmadı.

    Sevgiler

    Ok
    diğer sorularıma veya sorgulamalarıma neden cevap vermediniz merak ettim.
    Aynı parçaları kullandığınız halde diğer firmalara göre sadece yağ ve filtre değişiminden 200 tl ye varan fazla ücret aldığınızı

    Motoru üreten firma 20 bin kmde yağ değişmi önerdiği halde motoru üretmeyen sadece kullanan br firma nasıl 10 bini uygun gördüğünü her 20 binde 2 yağ değişeceğ için ve diğer firmalardan pahalı olduğu için sadece yağ ve filtre değişiminden 800 tl fazla
    aldığınızı bunlrdan hiç bahsetmemişiniz
    cımbızla çekip 2 satıra cevap vermişiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn


    quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Sn. Fsnn,

    bir aracı ve markayı premiuim yapan motoru değil, aracın bütünüdür. Eğer siz MB A serisi ile Dacia Logan'ı veya Volvo ile Citroen'i aynı sınıfta görüyoranız neden Volvo kullanıyorsunuz? Volvo'da bulup da diğerlerinde bulamadığınız özellikler olmalı ki siz de Volvo tercih etiniz. İşte bu özellikler bir markayı premiuim yapar.

    Bir zamanlar Renault laguna Volvo'nun 2.0 benzinli motorlarını kullanıyordu, o zaman Laguna premium bir araç mı sayılmalı? Ford Focus S type Volvo'nun 2lt T5 motoru ile lanse edildi, Focus premium mu oldu şimdi?

    Tek kriteriniz bakım aralığı ise zaten söyleyebilecek fazla bir söz kalmadı.

    Sevgiler

    Ok
    diğer sorularıma veya sorgulamalarıma neden cevap vermediniz merak ettim.
    Aynı parçaları kullandığınız halde diğer firmalara göre sadece yağ ve filtre değişiminden 200 tl ye varan fazla ücret aldığınızı

    Motoru üreten firma 20 bin kmde yağ değişmi önerdiği halde motoru üretmeyen sadece kullanan br firma nasıl 10 bini uygun gördüğünü her 20 binde 2 yağ değişeceğ için ve diğer firmalardan pahalı olduğu için sadece yağ ve filtre değişiminden 800 tl fazla
    aldığınızı bunlrdan hiç bahsetmemişiniz
    cımbızla çekip 2 satıra cevap vermişiniz


    çok sıkıştırıyorsunuz hocam yazıktır




  • Aslında ilk verdiğim cevapta tüm soruların yanıtları mevcut , ama ben biraz daha açayım size ozaman.

    Öncelikle kullanılan motoru üreten PSA grubuna ait fabrika , orası doğru ancak motoru geliştiren PSA grubu değil. Volvo en az diğer iştirakçiler kadar motorun gelişiminde etkin olmuştur, dolayısıyla bu motor bir PSA grubu motoru değildir.

    10.000 bakım aralığı değil , ara yağ değişim aralığıdır ve bu motorun piyasaya sürülmesinden önce başlamıştır, bu motora özgü bir olay değildir.

    10.000 km ara yağ değişim aralığının faydasını kullanıcılar uzun vadede göreceklerdir. Ticari kaygı ile yapılmış bir olay olsa, kendi bindiğimiz dalı kestiğimizin farkında olduğumuzu size hatırlatmak isteriz.

    Volvo'yu alırken kıyaslamadığını markalar ile bakım fiyatlarını karşılaştırmanız doğru değil. Herhangi bir gazlı içeceği bile piyasada 5 katı fiyatına içebileceğiniz mekanlar mevcut. Eğer canınız bu içeceği 1,5 liraya içmek istese gidebeilceğiniz mekanlar olduğu gibi, 8 liraya da içebeliceğiniz mekanlar mevcut. Tercih sizin. 1,5 liraya içtiğiniz mekanda bulunan hijyen ortamından dolayı hastalandığınızda hesap sorabileceğiniz bir muhatap bulamazken, 8 liraya içtiğiniz mekanda hesap sorabileceğiniz kurumsallığın bulunma ihtimali oldukça yüksektir.

    Sizi kimse yetkili servise gelmeye zorlamıyor. Daha ucuz dışarda yaptırabileceğinize inanıyorsanız elbette yaptırabilirsiniz. Ancak dışarda yaptırdığınız bakımın ardından Turbo, Motor veya Elektronik ile ilgil bir sorun yaşadığınızda ise Volvo TR'nin kapısını çalmanın size fayda getirmeyeceğini ve bu riskleri baştan göze aldığınızı hatırlatmak isteriz. Dediğim gibi, tercih sizin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Baris_Sahiner


    çok sıkıştırıyorsunuz hocam yazıktır

    sıkıştırılmaktan korksaydım bu forumda bulunmazdım :). Önemli olan köşeye sıkışmak değil, sıkıştığı köşeden kurtulmasını bilmektir :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    quote:

    Orijinalden alıntı: Baris_Sahiner


    çok sıkıştırıyorsunuz hocam yazıktır

    sıkıştırılmaktan korksaydım bu forumda bulunmazdım :). Önemli olan köşeye sıkışmak değil, sıkıştığı köşeden kurtulmasını bilmektir :)

    bildiğim kadarıyla volvo bünyesinde bir yetkilisiniz bu başlı başlına takdir edilesi bir durum ve bildiğim kadarıyla hiçbir marka böyle bir şeye bu forumda cesaret edemiyor.ama volvonun biraz derinlerine inildiğinde sizin tabirinizle "premium" olması gereken bir markanın kesinlikle yapmaması gereken bir sürü düşündürücü olaylar ve davaların yaşandığını ben sadece 1,5-2 aylık bir araştırmamda gördüm.bunlara insanların fiyat politikanız nedeniyle yaşanmış mağduriyetleri(s60 politikanız),kusurlu araçların çözülemeyen problemleri ve akabinde açılan davalar(siz daha iyi biliyorsunuz neyi kastettiğimi),servis fiyatlarındaki tuhaflıklar gibi eski volvo markasına yakışmayan,araştıran herkesin en azından şu anlık uzak durması gereken bir marka imajı oluştu benim gözümde.
    yani sözün özü şudurki;siz ne kadar sıkıştığınız köşeden kurtulabildiğinizi düşünsenizde,ben aynı fikirde değilim ve kafasında volvo düşüncesi oluşup biraz araştırma gereği duyan insanların uzak durması gereken bir marka olduğunuz kanaati oluştu bende...




  • Sn. Şahiner,

    Hiç arıza yapmayan veya hakkıda dava olmayan marka arıyorsanız, dünyada böyle bir marka yok. Siz isterseniz ağzınızla kuş tutun, bunun sütü eksik diye sizi dava debilirler. Size düşen ise kendinizi en iyi şekilde savunmaktır. Davay kaybetmeniz haksız olduğunuz anlamına da gelmez ancak farklı faktörler kararda belirleyici oluyor. Koskoca x markası karşısında mağdur müşteri imajı. Sözünü ettiğiniz davayı çok iyi biliyorum ve haklı olduğumuza inamasak dava süreci devam etmezdi. Ayrıca şunu da hatırlatayım, hernekadar davacı taraf arızanın devam ettiğini belirtse de bunu gören, bilirkişi dahil (50 keze marşa basılıp bir arıza görmediği kendi beyanında mevcuttır) olmadığı gibi aracını kullanmaya da devam ediyor. Nasıl ki bu forumda dahi aracını değiştirdiğimiz müşterilerimizin olduğu gibi aracını değiştirme talebini , kendimizce haklı nedenlerle red edip dava sürecine girdiğimiz müşteriler de mevcut. Salt premium markayız diye her talebi kabul edecek değiliz.

    Servis fiyatları konusundaki politikamız 10 yıl öncesinde ne ise 10 yıl sonrasında da aynen devam ediyor. Segmenti içinde rekabetçi olmak arzusundayız, yoksa yan sanayi ve özel servisler ile rekabet etmek gibi niyetimiz ve hedefimiz yok. Servislerin nihai tüketici fiyatlarına yasa gereği zaten müdahale edemiyoruz.

    Son 3 yıldır premium sınıfta en hızlı büyüyen markayız hatta birçok marka içinde en hızlı büyğme oranına sahip bir markayız. Kafasında Volvo düşüncesi olup biraz değil, iyi araştırma yapan biri, Volvo markasından vazgeçmez derim. Binlerce mutlu müşteri sesini çıkarmıyor ve bu forumda yeterince yer almıyor diye bu markadan vazgeçme niyetiniz var ise zaten söyleyebilecek birşey yok. Bu forumda hakkında olumsuz bahsedilmeyen marka var mı onu da bilmiyorum ya neyse beni Volvo lgilendirir sadece.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Aslında ilk verdiğim cevapta tüm soruların yanıtları mevcut , ama ben biraz daha açayım size ozaman.

    Öncelikle kullanılan motoru üreten PSA grubuna ait fabrika , orası doğru ancak motoru geliştiren PSA grubu değil. Volvo en az diğer iştirakçiler kadar motorun gelişiminde etkin olmuştur, dolayısıyla bu motor bir PSA grubu motoru değildir.

    10.000 bakım aralığı değil , ara yağ değişim aralığıdır ve bu motorun piyasaya sürülmesinden önce başlamıştır, bu motora özgü bir olay değildir.

    10.000 km ara yağ değişim aralığının faydasını kullanıcılar uzun vadede göreceklerdir. Ticari kaygı ile yapılmış bir olay olsa, kendi bindiğimiz dalı kestiğimizin farkında olduğumuzu size hatırlatmak isteriz.

    Volvo'yu alırken kıyaslamadığını markalar ile bakım fiyatlarını karşılaştırmanız doğru değil. Herhangi bir gazlı içeceği bile piyasada 5 katı fiyatına içebileceğiniz mekanlar mevcut. Eğer canınız bu içeceği 1,5 liraya içmek istese gidebeilceğiniz mekanlar olduğu gibi, 8 liraya da içebeliceğiniz mekanlar mevcut. Tercih sizin. 1,5 liraya içtiğiniz mekanda bulunan hijyen ortamından dolayı hastalandığınızda hesap sorabileceğiniz bir muhatap bulamazken, 8 liraya içtiğiniz mekanda hesap sorabileceğiniz kurumsallığın bulunma ihtimali oldukça yüksektir.

    Sizi kimse yetkili servise gelmeye zorlamıyor. Daha ucuz dışarda yaptırabileceğinize inanıyorsanız elbette yaptırabilirsiniz. Ancak dışarda yaptırdığınız bakımın ardından Turbo, Motor veya Elektronik ile ilgil bir sorun yaşadığınızda ise Volvo TR'nin kapısını çalmanın size fayda getirmeyeceğini ve bu riskleri baştan göze aldığınızı hatırlatmak isteriz. Dediğim gibi, tercih sizin.


    Valla ne diyeyim siz bile motoru sahpleniyorsanız
    1. Pegugeot ve citroen tarafından 1997 de geliştirilmiştir. Volvonun br katkısı yoktur.

    Şu sıralar birkaç parçasını volvo veriyorsa bilemem motorun geliştirilmesinde volvonun katkısı yoktur. Siz bu işin içindeyken motoru volvoda yspıyor derseniz benim diyecek birşeyim yok

    2. Ben citroenin yağ değişimi 20 bin dedim siz bizde de bakım 20 bin ara bakımımız 10 bin diyerek keline oyunu yapıyorsuuz ben farklı birley demedimki
    motoru üretenler 20 bin diyor yağ değişimi siz 10 bin hemfikiriz
    çay kahve olayınıza gelince dediğim gibi öpülüyoruz argo tabirle.
    motor ilk çıktığında 10 bin yağ değişimi yapılıyordu unuttuğunuz GELİŞEN YAĞ TEKNOLOJİSİ.
    Volvo premium marka ya premium markaların sunduğu yağ değişim aralıklarını niye sunmuyor. Bmw 30 bin km mercedes 25-30 bin km ???????????????????



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsnn -- 25 Kasım 2012; 19:39:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1. Siz öyle diyorsanız öyle oldun, demek ki bana Volvo AR-GE ekibindeki arkadaşlarım yalan söylemiş.

    geri kalanı için söyleyebileceklerimi zaten söyledim, tekrar etmenin bir anlamı yok.
  • Bazen dusunuyorumda siz bu sayfalara fazlasınız Sn.Sozen.
    Ama sabrınızıda taktir etmıyor değilim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siz birilerini alkışlamaya devam edin

    Gerçekleri yazan biri mutlaka olacaktır

    Sizin hoşunuza gidebilr fazla para vermek

    Ama kandırıldığımızı anlatan birine yani bana karşı brkaç süslü kelimeyle cevap veren insana sabırından dolayı tebrik ediyorsanız bu sayfada işiniz ne bu sayfada fiyat politikalarını ve servslerin işleyişini tartışıyoruz
    amacımız volvo yetkilisine sevimli gözükmek değil lütfen benim yazılarıma imalı bir şekilde cevap vermeyniz benle muhatap olmayınız
    İmagoodman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sn. fsnn,

    sizi kandıran kim anlamadım doğrusu? Aracınzı alırken biri size bakım ve ara yağ değişim aralıklarının farklı olduğunu mu söyledi? Bakım kitapçıklarınıza bakmanız bile yeterli sanırım bu bilgiye ulaşmanız için. Size bakım fiyatlarımız ucuz mu dedim de pahallı çıktı? Yağ değişim aralığı 20.000 dedim de sonra 10.000'e mi çektim?

    Aralıkların sıklığına katılmıyor ve itiraz ediyor olabilirsiniz, eleştirirsiniz saygı duyarım ancak burada beni kandırmakla itham edecekseniz sizinle olan sohbetim bu aşamada sona erer.

    saygılarımla
  • Kandırmaktan maksadım o değil zaten aracımın garantis bttikten sonra ben servise uğramadım. defalarca yzdığım gibi bidaha bidaha yazıyorum aynı motor 20 bin kmde aradaki 800 tl yağ ve filtre değişim fiyat farkı(kandırılmak olmasın kazıklanmak diyelim) bulunduğunuz konum itibariyle cevap veremediğiniz verek isyemedğiniz konular
    olabilir
    ben size sabaha kadar binlerce soru sorabilirim cevsp veremezsiniz çünkü ben bu işlerin içinden geldim
    aracım 2000 model servis ikaz lambam10 binde yanıyor 2001-2002 modeller 12500 de yanıyor herşey aynı motor virgülüne dek. Neden???

    bunun gibi yüzlerce soru sorabilirim

    Size sorduğum veya irdeledğm konuların tek
    br cevabı var siz bunu zikredemezsiniz zikretmenizde beklenemez

    Olay tamamen ticari müşteriyi düşünmek değl amaç.
    uzun bskım aralığı sunmayan birkaç firmadan bri volvo.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    Kandırmaktan maksadım o değil zaten aracımın garantis bttikten sonra ben servise uğramadım. defalarca yzdığım gibi bidaha bidaha yazıyorum aynı motor 20 bin kmde aradaki 800 tl yağ ve filtre değişim fiyat farkı(kandırılmak olmasın kazıklanmak diyelim) bulunduğunuz konum itibariyle cevap veremediğiniz verek isyemedğiniz konular
    olabilir
    ben size sabaha kadar binlerce soru sorabilirim cevsp veremezsiniz çünkü ben bu işlerin içinden geldim
    aracım 2000 model servis ikaz lambam10 binde yanıyor 2001-2002 modeller 12500 de yanıyor herşey aynı motor virgülüne dek. Neden???

    bunun gibi yüzlerce soru sorabilirim

    Size sorduğum veya irdeledğm konuların tek
    br cevabı var siz bunu zikredemezsiniz zikretmenizde beklenemez

    Olay tamamen ticari müşteriyi düşünmek değl amaç.
    uzun bskım aralığı sunmayan birkaç firmadan bri volvo.

    Hocam siz dediklerinizde haklısınız, bunu sabri bey de biliyordur muhtemelen ama bir de hayatın gerçekleri var.

    Türkiye coğrafi olarak büyük bir ülke ve kanuni olarak belli sayıda servisin açılması gibi bir zorunluluk var. Her servisinde bir yatırım maliyeti.

    Şimdi siz kendinizi servis kurmayı planlayan bir yatırımcı olarak düşünün.

    Peugeot satıyor senede 30 bin otomobil var, 50 tane servisi, volvo satıyor 5 bin otomobil, 25 tane servisi var . (rakamları gelişi güzel verdim)

    Birim araçtan aynı parayı kazanacak olsa bir yatırımcı niye gidip volvo servisine yatırım yapsın?

    Volvo yeni servis açacak yatırımcı bulamazsa yeni müşterilere nasıl ulaşsın?

    Demek ki fiyatlandırma yapılırken müşteri-servis-dağıtıcı arasında bir denge kurulması lazım. Yağın litre fiyatı veya filtrelerin maliyetleri bu dengenin çok çok küçük bir kısmını oluşturuyor sadece.




  • Motoru PSA grup üretiyor ama ford ve Volvo'nun da arge olarak katkısı olmuştur. Fena mı yani, böyle mükemmel bir motor ortaya çıkmış. 1.6hdi motorun 2 sene önce yapılan son revizyonda tahminen Volvo ekibinin faydaları olmuştur. Bildiğim motor %50 oranında değişim geçirmişti ve 16 valve'dan 8 valve'a düşürülerek arıza yapma olasılığı epey düşürülmüştü. Tahminen turbo ile ilgili de epey kafa yorulmuş, eski motorda daha çok turbo arızası yaşanıyordu diye biliyorum, yeni motor bu konuda daha dirençli herhalde.

    Sabri bey, daha önceden performans yazılımları ile ilgili bir bilgi vermiştiniz. Bu performans yazılımları 1.6 dizel motorlara da yapılıyor mu? 115hp 285Nm motorun yeni karakteristik değeri nereye geliyor acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ENG_civ -- 26 Kasım 2012; 2:54:22 >
  • 
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.