Şimdi Ara

Volvo bakım fiyatları (31. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.871
Cevap
33
Favori
277.293
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Eskiden yapabiliyordum ama artık nedense beceremiyorum, sizlerin mesajlarını alıntılayamıyorum.

    O yüzden: Sabri beyin bana yazdığı mesajında katılmadığım bir nokta yok. Kendisinin konuya böyle yaklaşmasına da sevindim. %50 rakamını şu yüzden yazdım: bir gün parça almak için EVO'ya gitmiştim. Parça satıştaki kişinin yanında otururken o kadar çok sanayi ustası gelip parça aldı ki, servis içine bir veriyorsa dışarıya on veriyordu. Bu akıştan başım döndü. Diğer yetkili servisler böyle olmayabilir tabii. Ama EVO'da gördüğüm manzara bu idi.


    Volvo parça ithalatçısı pek yok bildiğim kadarıyla. Kaporta,elektronik aksam gibi şeyleri servislerden başka temin yolu yok gibi. Ama örnek veriyorum 1.6 dizel motorlu volvonun volantını,baskı balatasını,salıncağını veya z rotunu gidipte servisten almaz.Alırsa kazık yemiş olur çünkü :) Dışarda parça ithalatçılarında aynı orjinal parça daha ucuz.Kişinin beklentisine göre yan sanayiside var. Keşke kaporta,elektronik aksamlar içinde aynısı söylenebilseydi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇAĞLAR SERTAN KASIMOĞLU -- 25 Temmuz 2012; 7:31:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Daha önce premium bir marka aracım olmadı.

    Okuduğum kadarıyla yetkili servis fiyatları hesaplı değilmiş. :)

    Gayet bilgilendirici bir konu olmuş.

    Bencede bilgilendirici bir konu.İnsanlar Volvo almadan önce ''Volvo Bakım Fiyatları'' diye aratınca çıkıyor insanın karşısına.

    Birde premium marka değil bence Volvo.En azından benim gözümde değil.Şanzımanındaki boşluğu kullanıcı homurtu lakırtı şeklinde hissedebiliyorsa premium falan değildir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylv77

    ya nasıl sıkılmasın, aracı ile ilgili yetkili servise gitmiş ve yapılmış, sonra tekrar aynı arıza vs.

    gerçekten can sıkıcı bir durum. ama yapacak bir şey yok.

    kendisine sabır diliyorum, anladığımız kadarıylada pek araştırma gibi durumlarıda yok.

    ben şahsen arkadaşımıza seve seve yardımcı olurum. neden olmayalım.

    şu yetkili servisteki elektrik mevzuunu bir çözsün, diğer konular basit, telefonum ücretsiz istediğim yeri arayabiliyorum. onun adına arar sorar ve piyasada en uygun parçayı bulur ve kendisini yönlendiririz.

    canını sıkmasın, her şeyin bir çözüm yolu vardır. saygılar.

    O elektrik arızası umarım bir an önce halledilir sorunsuz olur aracı.

    Fren sistemi ile ilgili arızalar şakayada gelmez.3 teker fren yapar biri yapmaz araba savrulur gider :S Hadi camları açmazsın idare edilir ama mekaniğin idaresi yoktur.




  • pm den görüştük,

    aracı servisteymiş, isveçten yedek connektör sipariş edilmiş, araç zaten serviste yatıyor 15 gün (200 km uzakta)

    diğer konulardada aracın özelliklerini bildirmesini istedim. zaman bol, istediği parçalarıda biliyoruz. burda paylaşırım son durumları

    saygılar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Daha önce premium bir marka aracım olmadı.

    Okuduğum kadarıyla yetkili servis fiyatları hesaplı değilmiş. :)

    Gayet bilgilendirici bir konu olmuş.

    premium bence Türkiyede o kadar çok kalite araba varki?

    premium da ne kadar verimli, kullanıcısını üzmüyor, değer kaybı yaşatmıyor, satış sonrası hizmetleri vs.

    premium iddia olunabilinir ama asla premium olunamaz. olunabilmesi için piyasada gerçek anlamda değerini bulması ve yaşaması lazım. yoksa bende dünyanın en zeki insanıyım....!
  • volvo orjinal satış yeri yani yetkili servislerin temin ettikleri parçaları burda

    http://www.swedishautoparts.com/ yeterki alacanız aracınıza uygun parçanın kodunu bilin siz karsılastırın fiyatları tum volvo yetkili servisler parcaları burdan temin ediyorlar aklınızda bulunsun...
  • sayın ylv77 ve diğer arkadaslara cok tesekkurler ilginiz için allah razı olsun cok faydalı paylasımlar var burda herkeze iyi forumlar ramazanız mubarek olsun...
  • servisin çıkardığı rapor tamamen arıza veya arızalı parçaya yönelik değil
    volvo servislerinin kullandığı marka harici takılmış parçayı da arızalı veya
    değişmesi gerekli diye rapor ediyor ve listeye yazıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: albenko

    volvo orjinal satış yeri yani yetkili servislerin temin ettikleri parçaları burda

    http://www.swedishautoparts.com/ yeterki alacanız aracınıza uygun parçanın kodunu bilin siz karsılastırın fiyatları tum volvo yetkili servisler parcaları burdan temin ediyorlar aklınızda bulunsun...

    Bu yanlış br bilgi Sn.Albenko.
    Hiçbir yetkili servi parçayı böyle 3.sınıf bir internet sitesinden tedarik etmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    quote:

    Orijinalden alıntı: albenko

    volvo orjinal satış yeri yani yetkili servislerin temin ettikleri parçaları burda

    http://www.swedishautoparts.com/ yeterki alacanız aracınıza uygun parçanın kodunu bilin siz karsılastırın fiyatları tum volvo yetkili servisler parcaları burdan temin ediyorlar aklınızda bulunsun...

    Bu yanlış br bilgi Sn.Albenko.
    Hiçbir yetkili servi parçayı böyle 3.sınıf bir internet sitesinden tedarik etmez.


    ben bizzat şahit oldum Sn.İmagoodman yedek parca satısı yapan arkadasdan yetkili servisde arkas bursada s40 alarm taktıracaktım eleman bu site uzerinde fiyat verdi bana babi kar marjınıda hesaplayarak artı cruze control taktırdım o zamanda gordum aynı siteyi kullanırken 360 dolardı cruze kontrol bana maliyeti 1.250 tl aracıma taktılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi albenko -- 26 Temmuz 2012; 10:37:08 >




  • http://www.volvopartswebstore.com/ linkini incelemenizi öneririm.Motor seçenekleri bakımından fakir ama aracın motor ve yürüyen hariç aracınıza uygun parçaları burdan bulabilirsiniz.Gümrük kuralları gereği belirli bir miktardan sonraki alışverişler gümrükten geçmiyor.Galiba 75 euro idi en son.Parça katalogları vida ile aynı.Fiyatlarını karşılaştırdığımızda bu sitede 35 dolara satılan parça,Türkiyede servislerde 75 liraya satılıyor.Tabiki tüm parçaları tek tek değerlendirmedim.Sadece 7 parça için fiyat almıştım servisten..Burası ile karşılaştırınca böyle bir oran çıktı ortalama...

    Alışveriş yapmak için değil,parçaları incelemek için kullanınız !




  • quote:

    Orijinalden alıntı: albenko

    sayın ylv77 ve diğer arkadaslara cok tesekkurler ilginiz için allah razı olsun cok faydalı paylasımlar var burda herkeze iyi forumlar ramazanız mubarek olsun...

    sizin ve ailenizinde ramazanı mübarek olsun.
  • Buradaki kullanıcı yorumlarının servisler hakkındaki görüşlerinin yeni araç satın alacaklar üzerinde baskı oluşturacağı kesin. Maalesef çok fazla yorum yazmamayı tercih ediyorum, yazılanları takip ediyorum. Keza XC60 aracımızı ben değil biladerim %95 kullanıyor. Aracın sessizliği, konforu ve kalitesine denilebilecek hiçbir şey yok. Ancak servisler hakkında bir tane, lütfen bir tane olumlu, "gittim şu sorunumu şöyle çözdüler, helal olsun" diyen bir yorum okuyalım. Bu yorumu vw'de, mercedes'te, peugeot'da falan görebiliyorum, ama volvo'da hep olumsuz. Tabi sabri beyin çabalarını da takdir ediyorum, görülüyor, bu tabloyu değiştirmek için bir çaba var. Ama elindeki sistem maalesef görüntü bu ki, içler acısı. Bursa servisine gidiyoruz, bu servis hakkında bir tane olumlu yorum okumadım, Antalya servisi ise görülen içler acısı.

    Arkadaşlardan ricam, gerçekten memnuniyet yaşanılan servis varsa, bunları dile getirelim. Dile getirelim ki bu konuda da gelişmeler, takdirler kendini göstersin. Sabri Bey nasılsa takipte, en azindan müşteri tarafından takdir edilen servisler de firmadan bir artı yakalar, bu da biz müşterilerin aldığı servis kalitesinde artış ortaya koyar.

    Gelelim servis fiyatları konusuna... Şu gerçek üzerinde durmak gerek. Ya 100.000 altında araç satmayacaksın, müşteri servise geldiğinde fiyat konusundaki ufak nüansları umursamasın, ya da araca göre anlayışından taviz vereceksin ki bu daha tehlikeli, kendi müşterilerini kategorize etmiş olacaksın. Bu durumda Volvo kendi yerini hala belirleyememiş ve benimseyememiş. Premium olunacaksa, 50-60.000'e araç satmayacaksın. Bana mercedes'in, BMW'nin 60.000'lık aracı varmı bir gösterin? S40, C segmenti olduğu kabul edilmeyen, D segmentine giriş aracı olarak kabul edilen bir araç, satış fiyatı 50.000'lerden başlıyor. Şimdi bu araç sahibinin kabullenebileceği bir servis fiyat politikası vardır, siz bu müşteriye "biz de böyle, bu kafede fiyatlar böyle" deme hakkına sahip değilsiniz, keza aracı bu fiyat anlayışından satmamışsınız. Ama öbür yönden de bir premium olma çabası var. O zaman da bu fiyatta ki araçları Türkiye pazarına getirmeyeceksiniz. 1.6 dizel otomatik S60'lar piyasa da ciddi satış rakamları görmeye başladı, yarın aynı sorun bu müşteri portföyünde görülmeye başlanacak. Çünkü müşteri BMW, Mercedes'ten çalınmıyor, Passat-Mondeo-508-İnsignia müşterilerinden kayıyor. Servisteki yüksek parça fiyatları yarın Volvo'yu bu durumda satışlarını durdurma noktasına getirir. O zaman premium marka olma anlayışından bir vazgeçme var, bunu servis fiyatlarına, parça fiyatlarına da yansıtmak zorundasın. Mesela bir arka far kaç para S60'da, öğrenebilme şansımız var mı? Yani Passat'la, 508'le aynı fiyata, hatta daha ucuza S60 satıp, sonra farını iki katı fiyata satamazsın, bu doğru bir pazarlama stratejisi olmayıp ahlaklı bir durum da değil. Hangi konumdan satıyorsan, o koşullara uygun servis fiyatlandırması yapmak zorundasın.

    Uzun oldu ama, ihşallah demek istediklerimi anlatabilmişimdir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ENG_civ -- 27 Temmuz 2012; 3:33:27 >




  • ADM sıvısının nereden tamamlandığını bilen varmı arkadaşlar?
    Araç S40 dizel
  • ENG_civ arkadaşımızın iyi yetkili servis yok mu sorusu üzerine: Ben Volvo EVO'yu çok beğeniyorum. Şu bir yetkili servis araca nasıl yaklaşır, ne değişir, ne kadar alır yönündeki şikayetleri bir kenara bırakırsak; elinde istihdam ettiği ve yıllardır değişmeyen uzman personeli ile zerre tereddüt etmeden güveneceğim bir yetkili servistir. Bu servis ile yaşayacağınız sorun uzmanlıktan değil ancak bizleri sıkan genel Volvo servis politikasından kaynaklanıyor olabilir, derim.
  • Sn. Albenko,

    Cruise Control için zaten standart tavsiye edilen liste fiyatımız 1.285 TL'dir.(KDV ve işçilik dahil) Yani size verilen fiyat zaten normal satış fiyatı. Arkas dediğimiz servis Arkas Hıolding bünyesinde faaliyet gösteren ve Arkas Holding satın alma prosedürlerine uyma zorunluluğu olan bir kuruluştur. Satınalma departmanının onayı olmadan bakkaldan sakız dahi alamazlar. Siz diyorsunuz ki Arks'taki çalışan bu siteden girdi Cruise Control parça numarası ve fiyatı baktı. Ben siteyi didik didik ettim ancak Cruise control için 370$'lik hiçbir parça bulamadım. Bulabildiğim tek parça 4 adet ortalama 1.5$ tutarında civatalar. Zanten cruise control sistemin maliyetinin büyük bir çoğunluğu yazılım'dan ibaret, onu da bu siteden bulsan dahi satın alamazsın. Ben Arkas Bursa'nın onca zahmete, navluna, Gümrükleme prosedürlerine katlanıp bu saçmalığı yapacağına inanmıyorum. Cruise control'de parça olarak satın alabileceğin tek şey, direksiyon'daki düğmeler, onlar da inanın Volvo Orjinal parça olarak 370$'dan çok daha ucuz. Gerisi yazılım ve işçilik ve KDV.

    Sonuç olarak ben Arkas Bursa'nın bu site üzerinden parça getirdiğine zerre kadar ihtimal vermiyorum. Buna ihtiyacı yok zaten gereği de yok. Örnekte açıkladığım gibi size de zaten yansıyan bir fayda da yok.

    Sn. Engin_Civ,

    size katılıyorum, ben de burada memnun olan müşterilerimiz görmekten mutluluk duyardım Ancak yapımız gereği memnuniyetimizi ifade etmekte güçlük çekiyoruz. Sorunumuz olduğunda ise onu dile getirmek için her fırsatı değerlendirmeye çalışıyoruz. O nedenle doğaldır ki bu sitede derdi olanların sesini daha fazla duyabiliyoruz. Ancak şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki , memnun olan müşterilerimizin sayısı memnun olmayan müşterilerizin sayısından kat be kat fazladır, sadece memnuniyetlerini ifade etme gereği hissetmiyorlar.

    Yedekparça fiyatı konusunda daha önce çok yorum yaptığımdan tekrar yapmayacağım.

    Sevgiler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ
    Gelelim servis fiyatları konusuna... Şu gerçek üzerinde durmak gerek. Ya 100.000 altında araç satmayacaksın, müşteri servise geldiğinde fiyat konusundaki ufak nüansları umursamasın, ya da araca göre anlayışından taviz vereceksin ki bu daha tehlikeli, kendi müşterilerini kategorize etmiş olacaksın. Bu durumda Volvo kendi yerini hala belirleyememiş ve benimseyememiş. Premium olunacaksa, 50-60.000'e araç satmayacaksın. Bana mercedes'in, BMW'nin 60.000'lık aracı varmı bir gösterin? S40, C segmenti olduğu kabul edilmeyen, D segmentine giriş aracı olarak kabul edilen bir araç, satış fiyatı 50.000'lerden başlıyor. Şimdi bu araç sahibinin kabullenebileceği bir servis fiyat politikası vardır, siz bu müşteriye "biz de böyle, bu kafede fiyatlar böyle" deme hakkına sahip değilsiniz, keza aracı bu fiyat anlayışından satmamışsınız. Ama öbür yönden de bir premium olma çabası var. O zaman da bu fiyatta ki araçları Türkiye pazarına getirmeyeceksiniz. 1.6 dizel otomatik S60'lar piyasa da ciddi satış rakamları görmeye başladı, yarın aynı sorun bu müşteri portföyünde görülmeye başlanacak. Çünkü müşteri BMW, Mercedes'ten çalınmıyor, Passat-Mondeo-508-İnsignia müşterilerinden kayıyor. Servisteki yüksek parça fiyatları yarın Volvo'yu bu durumda satışlarını durdurma noktasına getirir. O zaman premium marka olma anlayışından bir vazgeçme var, bunu servis fiyatlarına, parça fiyatlarına da yansıtmak zorundasın. Mesela bir arka far kaç para S60'da, öğrenebilme şansımız var mı? Yani Passat'la, 508'le aynı fiyata, hatta daha ucuza S60 satıp, sonra farını iki katı fiyata satamazsın, bu doğru bir pazarlama stratejisi olmayıp ahlaklı bir durum da değil. Hangi konumdan satıyorsan, o koşullara uygun servis fiyatlandırması yapmak zorundasın.

    Uzun oldu ama, ihşallah demek istediklerimi anlatabilmişimdir...

    Sayın ENG_civ

    Yazınızı alıntıladığım kısımda mükemmel tespitler yapmışsınız.

    Dediğiniz gibi alt segmentten müşteri çalıp üst segment yedek parça-servis fiyatları istendiğinde bu durum sıkıntı yaratacaktır.Kısa vadede satış grafiklerinde artış sağlayacak olan bu kampanya(aslında rezillik!)orta vadede Volvo markasına zarar getirecektir.

    Bu zararın en temel sebebide örneğin bugün 70 bin TL istenen S60 Drive Manuel modelinin yarın fiyatı 80'lere geri döndüğünde potansiyel müşterinin "bu araba kısa süre önce 70 bin TL idi" diyip satın almakta istemsiz davranacağına adım gibi eminim.Bu yaptığı kampanyalarla mağdur olduğunu düşünen halihazırda kullanıcıların önemli bir bölümüde(en başta ben!)yeni bir Volvo almak konusunda istemsiz davranacaktır.(Kendi adıma konuşursam bir daha Volvo almamayı düşünüyorum).BMW-Mercedes'i bugünlere getiren şeyin eldeki müşteri sadakati olduğundan bir haber olan yöneticilere duyrulur.

    Kısacası bu fiyat düşürme taktikleriyle kısa vadede önemli bir iş yaptıklarını zanneden Volvo yöneticileri(!) markayı Ford-VW-Opel seviyesine çekmiştir.Dahada kalkıp nasıl lüks sınıfta şu kadar pazar payı aldık diye gazete-dergilere çıkacaklar inanamıorum.Bu segment düşürme işi ortak kullanılan Ford yedek parçalarıyla Volvo parçaları arasındaki fiyat farkının tartışılmasınıda legalize eder



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolbert -- 27 Temmuz 2012; 11:00:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Sn. Engin_Civ,

    ....

    Yedekparça fiyatı konusunda daha önce çok yorum yaptığımdan tekrar yapmayacağım.

    Sevgiler

    Sabri bey, siz yapmayın bari Adım engin değil, lütfen imzama bakın

    Yedekparça fiyatları konusunda sizi eleştirmiyorum, keza firma araç satış politikalarını tahmin ediyorum siz belirlemiyorsunuz, sizin durduğunuz yer ile pazarlamanın durduğu yerler farklı basitçesi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    ADM sıvısının nereden tamamlandığını bilen varmı arkadaşlar?
    Araç S40 dizel

    Lifte kaldırmanız şart.Arka traversin üstünde kalıyor.Orda iki tane hortum var.Birisi dolum hortumu birisi taşım hortumu.Taşım hortumundan sıvı gelene kadar dolduruyorsunuz.Sonra vida yazılımından seviye sıfırlama yapıyorsunuz.. 60.000 kmde bir dolum öneriliyor.Ama hangi modellerde var tam net olarak bilmiyorum.2008-2009-2010arın tamamında var diye biliyorum. d2 lerde adm sıvısı yok.otomatik rejenerasyon yapıyor. Püskürtme miktarını arttırıyor ve çalışma sıcaklığı yükseliyor.Doğal olarak çıkan gazların sıcaklıklarıda... Dpf sistemine mazot yollayarak dpfin sıcaklığıyla beraber yanma gerçekleştiyor ve egzosta beyaz dumanlar çıkmaya başlıyor.partiküller yanıyor.cart curt :)

    Adm katkılı araçlarda ise her mazot dolduruşumuzda katılan mazotu algılıyor ve mazot deposunun altında kalan depodan adm sıvısını pompa ile mazot deposuna yolluyor.O miktarı adm beyni tespit ediyor.Adm beyni arka koltuğun altında kalıyor.Yani mazotumuza araç otomatik adm sıvısı karıştırıyor ve aracımız onunla çalışıyor :)
    Partiküllerde sürekli yanıyor diye biliyorum...

    Dolum ücretini,kaç litre sıvı aldığını,sıvıyı nerden tedarik ettiğinizi yazarsanız hatta dolumunu fotoğraflandırıp burdan yayınlarsanız memnun olurum.

    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENG_civ

    quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Sn. Engin_Civ,

    ....

    Yedekparça fiyatı konusunda daha önce çok yorum yaptığımdan tekrar yapmayacağım.

    Sevgiler

    Sabri bey, siz yapmayın bari Adım engin değil, lütfen imzama bakın

    Yedekparça fiyatları konusunda sizi eleştirmiyorum, keza firma araç satış politikalarını tahmin ediyorum siz belirlemiyorsunuz, sizin durduğunuz yer ile pazarlamanın durduğu yerler farklı basitçesi...

    Kusura bakmayin. Aceleden eng yi engin diye okumusum. Anladigim kadari ile meslekdasmisiz :)

    Tekrar ozur dilerim, sevgiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.