Şimdi Ara

Volvo bakım fiyatları

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
1.873
Cevap
33
Favori
277.781
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Volvo sahipleri 10 bin ve 20 bin bakımlarında ne kadar ödüyorlar acaba ??

    orjinal servisler bile farklı fiyat veriyor yani
    izmir volcar her 20 bin de bir yağ filtresini değiştiriyor , izmir volcarda hiç bakıma sokmadım ama bana 20 bin bakımı normal şartlarda 650 civarı tutuyor dendiydi

    Trabzondaki volvo yetkili servisi ise her 10 binde bir yağ filtresini değiştiriyor ve bu yüzden 10 bin ve 20 binde fiyat farkı olmuyor ve 450 civarı bakım ücreti alıyorlar..

    aracom 2008 s40 1.6d



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi necrophilia -- 19 Nisan 2009; 11:36:20 >



  • Bostancı Otosanayi'de VOLCITY var, uzak durun!

    80.000 bakımında yağ filitresini tam sıkamadığından araç baya bir yağ akıtmış, ben de farketmedim.
    90.000'e parçaları alıp tanıdık ustaya götürdüm ve sonuç : Motorda 2ltden biraz fazla yağ kalmış. Araç uyarı da vermedi. Damlama damlama yağ azalmış, motoru elimize alıyorduk az kalsın.

    Bostancı Volcity.. Fiyatı uygundu gittik, patladık.

    Yetkili servisler artık kabaca 6 yaştan daha eski aracı olan Volvocuları görmek istemiyor. Y servisler S90, XC90 dolu. Çoğu şirket adına kayıtlı ve şoförlü. Şoför sabah aracı bırakıyor, akşam şirket adına kesilen faturayı alıp çıkıyor. Fatura şirket adına kesildiği için niye fazla, bu ne vs diyen yok. Y servisler de bundan çok memnun. O yüzden arada eski model Volvo binen biri geldi mi, yüzüne bile bakmak istemiyorlar. Hepsinde, şimdi bu soru sorar, pahalı bulur, sorgular vs bakışı var. Aracın model yılına bakılmaksızın 2 milyonluk araca da 200 bin tllik araca da aynı ücret seviyesinden hizmet verildiği için (ki bunda bir gariplik yok tabii) siz de zaten gitmek istemezsiniz :))

    Syn ssözen o zamanlar servislerden sorumlu genel müdürdü. Şimdi genel müdür oldu. Burayı okuduğundan eminim ama yazmıyor. Yazmamasıda normal hak veriyorum. Belki özekden sizle irtibata geçebilir.

    Forumun en eskikerinden biriyim eskiker bilir servis mücadekesini çok verdim. Artık servislerle ilgili çok yazmıyorum. Eksikler çok fazla lakin ya beceremiyorlar ya da ellerinden gelen bu kadar. Bence ikinci şık.

    Beğenmediğiniz fiat ve renaultta tüm servislerde aynı yağ selina ve elf kullanılır.
    Volvoda castrol, shell ve mobil kullanılır. Yağ markasını değiştirmek araçlar için istenen bir durum değildir. Değiştirilirse fulash işlemi yapılmalıdır.
    Servisler arasında aynı bakım için fiyat farkı 500 tl ye kadar çıkmaktadır. Bu da her seferinde kazıklandım mı acaba diye insanı düşündürmektedir.
    Ben tüm bunları görerek 1 yaşında aldığım aracımı servise götürmedim.(size de öyle yapın demiyorum)
    Ayrıca malesef tüm Türkiye'de ve tüm markalarda avrupa bakım aralıklarının neredeyse yarısında parça değişmektedir.
    Size tavsiyem aracı zor şartlarda kullanmıyorsanız eu katoloğunu bulun ve orda ki değişimlere uyun emin olun bugüne kadar ben hiçbir sorunla karşılaşmadım.(19 yıldır volvom var)
    Para ve araç sizin benim ki sadece tavsiye. Ama 20 binde ki aracın iridium( normal bujilerden 2 kat uzun ömürlüdür) bujilerini değiştirmeye kalkan servisleri duydukça bunlar ithal parça milli servetimizi(paramızı) çöpe atıyoruz diyorum.
    arkadaşlar bu geçtiğimiz cumartesi aracımı ilk bakımı için Antalya otokoç a götürdüm Antalya da olan arkadaşlara kesinlikle tavsiye ederim Ardahan Bey gayet ilgili Ahmet usta da öyle içerde oturup çay kahve içmektense Ahmet ustanın yanında beraber sohbet ederek işlemleri tamamladık ben kafama takılanları sordum birazda meraklı olduğumdan inşallah sıkmamışımdır. sağolsun tek tek baktı araca, parçalara değişmesi gerekmeyen parçaları banada gösterdi. içerde otursam tek başıma fena sıkılırdım böyle zaman nası geçti anlamadım bile. faturada sürprizlerle de karşılaşmadık ne konuşulduysa o yapıldı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ROADEVIL



    diğer sorduklarım, Direksiyon sisteminin hidrolik veya elektro hidrolik den hangisi olduğu idi. 1.6 benzinliler hidrolik, 1.6D ve diğer tümü elektro hidrolik.
    20km/h hızlar ve altında yapılan manevralarda (özellikle park ederken) direksiyon yaklaşık 2 tam turda (en sağdan en sola) dönüşünü tamamlıyor.
    Diğer bir anlatımla direksiyon Sistemi direksiyon simidinin dönme açısını aracın hızına göre ayarlıyor. Düşük hızlarda direksiyon simidinin kilitten kilide iki dönüşü yetiyor, yüksek hızlarda ise dönme açısını arttırarak daha akıcı bir sürüş sağlıyor. Bunu öğrenmiş oldum, güzel bir özellik.



    şu direksiyon sistemi hakkına bilgiyi başka bir kaynaktan çek ettiniz mi acaba.

    çünkü söylediğiniz şey için ayrı bir dişli sistemi gerekli ve şu anda sadece bmw bazı üst düzey modellerinde kullanılan bir sistem.

    www.volvoclub.org.uk/tech/S40MY2005-SuspensionSteering.pdf

    bu linkte direksiyn sisteminin tüm özellikleri belirtilmiş ama söylediğiniz gibi bir şeyden bahsedilmiyor.

    bu arada fiyat konusunu pas geçersek genel olarak servisin hizmet kalitesi, işe hakimiyeti, bilgi beceri durumları vs konularda memnun kaldınız mı acaba?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: erdor
    Arkadaşlar beki konunuzla alakasız ama GOLF 5 FSİ kullanıcı olarak Volvo s40 1.6D dizel araca geçmek istiyoruz sizce kullandığımız araçdan farklı olarak neler bekliyor bizi.Daha konformu yoksa daha kötü bir durum mu?Bunu gerçekten merak ediyorum sizce nereye başlık açmalıyım.Bu iki aracıda kullanmış birisi varsa yardımcı olursa mutlu olurum.



    Aslında sizin aradığınız konu:
    http://forum.donanimhaber.com/m_6826730/mpage_1/key_//tm.htm#6826730
    Başlığı sizi aldatmasın önceleri sadece Volvo S40 1.6d hakkında başlamıştı sonra arkadaş güncelleme yaptı ama halen güncel s40 1.6d sahiplerinin de takip ettiği konudur.
    Eğer sabırlı biriyseniz ve vaktiniz varsa baştan inceleyebilirsiniz konu içinde otomobille ilgili bir çok yorum var.

    Genel olarak eski bir Golf kullanıcısı olarak benim en rahat ettiğim konu yakıt ekonomisi ve güçlü motoru. Uzun yolda da kesinlikle yormayan bir otomobil. Ancak her ne kadar Volvo yalıtım konusuna ağırlık vermişsede dizel olması sebebiyle Golf'ten daha çok motor sesi duyacaksınız. Ayrıca Volvo güvenliği ön planda tuttuğu için amortisörlerinin sert ayarlanmış olması sebebiyle çok konforlu değildir.

    Yılda 15bin km civarı yol yapıyorsanız dizel bir otomobile ilgilenmenizi tavsiye ederim. Yoksa gerek bakım masraflarının fazlalığı gerekse de daha kompleks bir motor aldığınız için ekonomik avantajı geçmiş yıllara göre azaldı. Ayrıca hep benzinli otomobil kullanmış hassas sürücüler dizel motor kullanım karakterine ve sesine alışmakta zorlanıyorlar.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tayyar25
    merhaba,
    2001 S40 2.0T için triger seti değişimi ne kadar tutar ve İstanbul'da uygun fiyata nerede yaptırılabilir?


    Triger seti değişimi özel servislerde tahminimce 700 cıvarına çıkar. İst'da her ikisi de Maslak Sanayii'nde olan Gençler Servis ile Emrecan Volvo'yu bu iş için tavsiye edebilirim. Bülent Usta da Hüseyin Usta da bu işi layıkıyla halledebilirler. Emrecan'ın fiyatı Gençler'e göre bir miktar fazla olabilir. Zira Hüseyin Ustanın yetkili servis (Evo) geçmişi vardır.

    Her ikisinin de iletişim adresleri linkte var.
    http://forum.donanimhaber.com/m_27633065/tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ROADEVIL
    Edge 0W-30 ile 0W-30 SLX Longtech arasındaki fark sadece avrupa çevre kriteri olan ACEA A5/B5 normu . Bunun dışında neredeyse aynı formül ve aynı spesifikasyonlar var.


    Malesef yağ konusunda size katılamayacağım. Bizzat ben Castrol müşteri hizmetlerini arayıp aradaki farkı sordum. Uzmanları aynı olmadıklarını söyleyip Castrol SLX 0W30 Prof Longtec for Volvo Cars olan yağın ACEA A5/B5 standartını karşıladığını, servisten yağı temin edebilirsem daha iyi olacağını söyledi.

    Tabi belki pratikte çok büyük farklar yoktur, aşağıda detayını verdim A5/B5 yakıt ekonomisi sağladığı, yüksek performanslı olduğu ve değişim zamanın daha uzun olduğu ve direk enjeksiyonlu dizel motorlar için olduğu söyleniyor, biz yağı zaten 10binde bir değiştiriyoruz. Ayrıca kullanım kılavuzunda bahsi geçen yağın zor kullanım şartları halinde kullanılması tavsiye ediliyor. Hatta daha önceki mesajda da belirttim forumumuzdaki bir konuda kurum oluşumu yüzünden yarı sentetik 5W30 kullanımının daha iyi olabileceği yazılmış.

    ACEA (Association des Constructeurs Europeens d'Automobiles) (European Automobile Manufacturers' Association) Avrupa Otomobil Üreticileri Birliği (www.acea.be) bu standartın Amerika'daki karşılığı API'dir.

    A = Petrol, B = Diesel and C = Catalyst compatible or low SAPS (Sulphated Ash, Phosphorus and Sulphur)
    .
    .
    .
    B1 Fuel economy diesel
    B2 Standard performance level (now obsolete)
    B3 High performance and/or extended drain
    B4 For direct injection car diesel engines
    B5 Combines B1 fuel economy with B3/B4 performance
    .
    .
    .
    Kaynak:http://wiki.seloc.org/a/Oil_Labelling_Explained

    ACEA A5/B5-08 standartını karşılayan yağlar için genel teknik bilgiyi için:
    http://www.lubrizol.com/EuropeanEngineOils/A5B508.html




  • Arkadaşlar yetkili servisler özel servislerden bildiğiniz gibi biraz daha pahalı oluyor. Büyük bakımlar yaptırmadan önce bir özel servise sormanızıda öneririm. İstanbulda yaşayanlar için, Maslakda ki Viking Motors Volvo Özel servisini öneriyorum. Aşağıdan linkine ulaşabilirsiniz.

    Volvo Özel Servis



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volvotr -- 23 Temmuz 2010; 2:44:40 >
  • selam millet,

    evo bir bosch servis açmış altunizade'ye. Buraya gitmiş bakım yaptırmış olan var mı? tecrübelerini alalım.
    http://www.evo-boschcarservice.com/
  • benim aracda 118bin km ye geldi.
    Triger seti + debriyaj setini degistirecegim, otostartdan baktim ama benimkine uygun parca bulamadim. Uygun fiyata nereden temin edebilirim diger degistirtecegim parcalari bir sekilde temin ettim sadece bu ikisi kaldi.

    Luk'un asagida ki urunu benim aracim ile uyumlu mudur acaba ?
    Bu arada aracim yeni kasa 2005 1.6 benzinli.

    http://www.otostart.com/index.php?option=com_otostart&task=urun&ref=a&sid=I078HAKKTC&urunid=35645
  • Bence bakım konusunda asıl tartışılması gereken bir konu da, "bakım aralıkları" ne olmalı?
    Türkiye Volvo, benim aracım için, (2009/S40 1.6D), her 10.000 km'de bir bakım yaptırmamı istiyor
    Oysa aşağıda verdiğim link, İngiltere volvo Clup sitesindeki bir dökümanda, dizel motorların bakım intervalleri verilmiş, buna göre benim aracım 12.500 mil'de (20.000 km) bir bakıma gitmeli.
    Lütfen bu konu ile ilgili düşüncelerinizi ve bilgilerinizi paylaşın.

    http://www.volvoclub.org.uk/tech/DieselEngineServiceIntervals.pdf
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dolce vita

    Bence bakım konusunda asıl tartışılması gereken bir konu da, "bakım aralıkları" ne olmalı?
    Türkiye Volvo, benim aracım için, (2009/S40 1.6D), her 10.000 km'de bir bakım yaptırmamı istiyor
    Oysa aşağıda verdiğim link, İngiltere volvo Clup sitesindeki bir dökümanda, dizel motorların bakım intervalleri verilmiş, buna göre benim aracım 12.500 mil'de (20.000 km) bir bakıma gitmeli.
    Lütfen bu konu ile ilgili düşüncelerinizi ve bilgilerinizi paylaşın.

    http://www.volvoclub.org.uk/tech/DieselEngineServiceIntervals.pdf


    Bir kaç yıl önce mart ayı başında İngiltere'ye gitmiştim. Beni karşılayan arkadaşım valizimi bagaja koymak için bagaj kapağını açarken, hiç abartmıyorum "dikkat et üstün kirlenmesin, arabayı kış başından beri yıkatmadım biraz pis" dedi. 4-5 aydır yıkanmamış arabası, benim 2 gün önce yıkanmış arabamdan daha temizdi emin olun.

    Ne yazık ki İngiltere'deki ile aynı havayı solu(ya)mıyoruz. Toz oranımız bence korkunç.
    Aynı şekilde yakıt kalitemiz ve temizliğimiz de kötü. Kötü yakıt ve hava bir arabanın en büyük düşmanı.

    Avrupa'dan daha sık bakım öneren bir tek Volvo değil, diğer markalar da öyle. Bu da maalesef 10-15 yıllık süreçlerde nüfüsunu ikiye, üçe katlayan şehirlerin olduğu, yapılaşmasını henüz tamamlamamış, sürekli inşaat halinde olan bir ülkede yaşamamızdan ileri geliyor.

    Keza henüz gelişmekte olan diğer ülkeleri de kontrol ederseniz benzer bir durum çıkacaktır.

    Ayrıca kullanılan yağ cinsi de servis aralığı için bir parametre.

    Kendimden bir örnek vereyim. Benim servis aralığım 20,000 km. Aracım benzinli. Ama ben sürekli şantiyede ve çok tozlu ortamda olduğumdan her 10,000 km'de bir motor yağı, hava ve yakıt filtresini değiştiriyorum. çıkan yağ ve filtrelerin pisliğini görseniz inanamazsınız. Zaten arabanın çekişinden yağ değişim zamanı geldiğini de hissediyorum.

    Bence sorunu markada değil, ülkede aramak lazım.




  • Periyodik bakım fiyatlarımızı ve bazı onarım-bakım fiyatlarımızı web sitemizden bulabilirsiniz. Detaylar için telefonla bizlere ulaşabilirsiniz.

    Volvo Bakım Fiyatları
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volvotr

    Periyodik bakım fiyatlarımızı ve bazı onarım-bakım fiyatlarımızı web sitemizden bulabilirsiniz. Detaylar için telefonla bizlere ulaşabilirsiniz.

    Volvo Bakım Fiyatları

    sitede s40-c30 için 6 litre motor yağı yazmışsınız ama bu araçların kapasitesi 4 litre...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZNTVOLVO

    quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    quote:

    Orijinalden alıntı: volegeözelvolvoservisi

    iç aks kafası tek satılmaz sadece istavrozlar değişir ve torna ile aks onarımı yapılır.

    teşekkür ederim son olarak fikrinizi almam gerekirse
    bir mekanik servisi alt tabla fişeğinin değişmesi gerektiğini 2 ön sol 2 ön sağ (bozuk yolda ve yüksek hızda sağa sola azda olsa salınım var) ön z rotlarının değişmesi gerektiğini ve aks başını (aks lalaesini) aracı yukarı kaldırıp eliyle oynattığında çok bozuk bir ses çıkardı ve aks lalesi olduğunu söyledi bende o bozuk sesi duydum size zahmet olmazsa tüm bunları değerlendirerek nasıl bir yol izlememi önerirsiniz
    teşekkür ederim

    Aracınızın modelini bilmiyorum ancak tabla burcu yerine tabla değişimi yer yer faydalı olmaktadır.(ROTİLLİ TABLALARDA)
    Z rotlar pratik değişimi olan parçalardır.
    Aks lalesi açılarak bakılmadan net tespid edilemez tahmin edilir.

    aracım 2000 model s80 t5 tesbitlerimiz doğruysa bunun maliyeti ne olur acaba bilgi verirseniz sevinirim. aks lalesi tek satılmıyor sanırım tornada yenileştirme yapılacak değil mi

    bu arada ankara dayım. uğrayabilirim maliyet açısından bilgi verirseniz sevinirim. birkaç ihtimali göze alarak değişim olursa değişirse gibi çok teşekürler

    akis açılır maliyet o zaman ortaya çıkar inanın 200 de olabilir 500 de ancak uygun maliyette müdahale edilecektir.
    z rot için rakam adet olarak...http://www.volvoyedekparca.com/main/volvo_s60s80v70xc70xc90_z_rot_on_sag__sol_30714685-pmu280.html
    tabla ve tabla burcu değişimi ise tablanın yıpranmasına göre değerlenir telefon numaramız mevcut sitede ulaşın yardımcı olurum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylv77

    ben en son trw marka arka disk ve balataları 120 tl almıştım. (tabi ben alırken toptan fiyat + %8 kar payı ile) bu parçaları piyasada 135 tl + kargo en ucuz bu şekildeydi. 40 tl.de işçilik verdim toplam 160 tl,ye arka disk ve balataları değiştirmiş oldum. en son tamiratı bu şekilde yaptırmıştım.

    haklısın tanıdık olunca kar almadı gelişine verdi. sağolsun. servise düşene allah yardım etsin. balatalarıda
    http://www.yedekparcabizde.com/volvo/s80/t5-2006-yedek-parca
    sitesinde uygun ancak site anlıyış ve ticaret açısından sıkıntılı ne sorulan sorulara cevap veriyor nede stok olup olmadığı belli. kaç defa mail attım cevap vermediler bu kafayla iş yapmaları zor. ama stokta varsa ve yollayabiliyorlarsa fiyatlar uygun




  • Sayın fsnn

    Bende geçen yaz 35-40 kez geçtim Gürcistana.Daha doğrusu Batuma. Satış yapan istasyonların hepsini az çok bilirim.Mazot kalitelerinide.Deneyimim var yani :D
    Öyle atmasyon hayali konuşmuyorum.Rizedeki istasyonların bile (Shell,Opet) markaları altında Batumdan kaçak mazot getiriyorlar.Bunu devlette iyi biliyor. Hopa Arhaviyi Artvini söylemiyorum bile..Kaçak mazot satan Petrol Ofisi,termopet vs vs.. adı altına depolarında kaçak mazot var.Önemli olan bunların mazot nerden aldıkları.Gürcistanda her mazot kalitelidir diye birşey yok.sıkıntı çıkaran mazot var.3-5 lari daha ucuz almak için kötüsünü alırlar.Diyorum ya ticari ahlak yoksa bunlarda herşey beklenir.
    Başıma iş falan gelmez.Yalan konuşmuyorum. Aylık incelemeler mi :D adam istanbulun göbeğinde bile kaçak mazot satıyor ünlü markaların adı altında.tvlerde gazetelerde çıktı okudunuz mu bilmiyorum...Elektrikli uzaktan kumandalı depolar yakalandı.Neler neler dönüyor.Tır garajlarındaki ufak tefek çapulculardan bahsetmiyorum.Opet petrol ofisi shell bp gibi markaların adı altında kaçak mazot satanları ve yakalananlardan bahsediyorum..Bunlar bizim gördüklerimiz birde görmediklerimiz duymadıklarımız var.

    Benim başımada pompa hilesi olayı geldi.Kırıkkalede Shell istasyonuna boş depomla girdim.Depoyu doldurun dedim.53 litre mazot alan aracıma 56 litre mazot koydular :D Depomdada tahminen 1-2 litre mazot vardı.vur kır bağır çağır adamlara aracın teknik özelliklerinden depo hacmini gösterdim.Tabi kendileride biliyorlar 50 litre mazotun ücretini kestiler kredi kartımdan.

    Şikayetvar.com sitesine şikayetimi yazmak için girdim ki bir baktım başıma gelen olaylardan onlarca mağdur var..Ben yine metropol olmayan bir şehirde başıma geldi nüfus düşük tüketim düşük bir yer.Millet istanbulda yapıyormuşş bu çakallıkları.

    Girin okuyunwww.sikayetvar.com sitesindeki şikayetleri .Kötü mazottan dolayı arızalanan araçları okuyun.Adam Üniversienin teknik ekibine incelettirmiş mazotu ekip gerekli şartlaarı bulamamış mazottaki.Kalitesiz denilecek ve sorun yaşatacak mazot diye rapor vermiş.Shell firmasıda tutturmuş bizi myaptığımız incelemede sıkıntı yok mazot kalitelidir diye:)

    Gerisini siz düşünün.Ben yalan konuşmuyorum.Başımada birşey gelmez.Gürcistandaki mazot ucuz diye kalitesizdir diye de birşey demedim.Ülkemizde hükümet kazansın diye vergi üstüne vergi ödeyerek mazot alıyoruz bu yüzden pahalı.Gürcistanda ise olması gereken fiyatlardan..




  • CONTİTECH WEB SİTESİNDEN ALINTIDIR!

    120.000 km sonra ve 5 yıl sonra ContiTech triger kayışı değişimi önerir.

    KAYNAK:http://www.contitech.de/pages/produkte/antriebsriemen/kfz-ersatz/werkstatt/produkte-riemen-zahnriemen_de.html
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    Sayın fsnn

    Bende geçen yaz 35-40 kez geçtim Gürcistana.Daha doğrusu Batuma. Satış yapan istasyonların hepsini az çok bilirim.Mazot kalitelerinide.Deneyimim var yani :D
    Öyle atmasyon hayali konuşmuyorum.Rizedeki istasyonların bile (Shell,Opet) markaları altında Batumdan kaçak mazot getiriyorlar.Bunu devlette iyi biliyor. Hopa Arhaviyi Artvini söylemiyorum bile..Kaçak mazot satan Petrol Ofisi,termopet vs vs.. adı altına depolarında kaçak mazot var.Önemli olan bunların mazot nerden aldıkları.Gürcistanda her mazot kalitelidir diye birşey yok.sıkıntı çıkaran mazot var.3-5 lari daha ucuz almak için kötüsünü alırlar.Diyorum ya ticari ahlak yoksa bunlarda herşey beklenir.
    Başıma iş falan gelmez.Yalan konuşmuyorum. Aylık incelemeler mi :D adam istanbulun göbeğinde bile kaçak mazot satıyor ünlü markaların adı altında.tvlerde gazetelerde çıktı okudunuz mu bilmiyorum...Elektrikli uzaktan kumandalı depolar yakalandı.Neler neler dönüyor.Tır garajlarındaki ufak tefek çapulculardan bahsetmiyorum.Opet petrol ofisi shell bp gibi markaların adı altında kaçak mazot satanları ve yakalananlardan bahsediyorum..Bunlar bizim gördüklerimiz birde görmediklerimiz duymadıklarımız var.

    Benim başımada pompa hilesi olayı geldi.Kırıkkalede Shell istasyonuna boş depomla girdim.Depoyu doldurun dedim.53 litre mazot alan aracıma 56 litre mazot koydular :D Depomdada tahminen 1-2 litre mazot vardı.vur kır bağır çağır adamlara aracın teknik özelliklerinden depo hacmini gösterdim.Tabi kendileride biliyorlar 50 litre mazotun ücretini kestiler kredi kartımdan.

    Şikayetvar.com sitesine şikayetimi yazmak için girdim ki bir baktım başıma gelen olaylardan onlarca mağdur var..Ben yine metropol olmayan bir şehirde başıma geldi nüfus düşük tüketim düşük bir yer.Millet istanbulda yapıyormuşş bu çakallıkları.

    Girin okuyunwww.sikayetvar.com sitesindeki şikayetleri .Kötü mazottan dolayı arızalanan araçları okuyun.Adam Üniversienin teknik ekibine incelettirmiş mazotu ekip gerekli şartlaarı bulamamış mazottaki.Kalitesiz denilecek ve sorun yaşatacak mazot diye rapor vermiş.Shell firmasıda tutturmuş bizi myaptığımız incelemede sıkıntı yok mazot kalitelidir diye:)

    Gerisini siz düşünün.Ben yalan konuşmuyorum.Başımada birşey gelmez.Gürcistandaki mazot ucuz diye kalitesizdir diye de birşey demedim.Ülkemizde hükümet kazansın diye vergi üstüne vergi ödeyerek mazot alıyoruz bu yüzden pahalı.Gürcistanda ise olması gereken fiyatlardan..

    mutlaka haklısınız ben aldığım fişleri hiç atmam yakıt kaynaklı sorun çıkarsa mahkemeye veririm. veren arkadaşım var çok ünlü bir marka değil ama sürekli aynı yerden alır fişleri saklar motor 3000 tl masraf çıkardı servis yakıttan diye rapor tuttu mahkeme bilirkişi tayin etti oda aynı raporu verdi araç sıfırdı çünkü maddi manevi racın yapılma sürecinde işgücü kaybı vs 9000 tl tazminat kazandı şirket temyize götürdü red cevabı geldi ve parasını aldı.

    şikayet ederseniz hemen devlet inceleme için ekip gönderiyor sizede bilgi veriyor. ben olsam kesn bildiğim petrol istasyonunu şikayet ederim. ama dedimya gürcü mazoto kötü çıkmayabilir vergi ve ülkenin kazanması ayrı bir olay.

    otomatik depo olayı bizim ankarada bir istasyonda oldu haberim var aylarca mühürlü kaldı ama firma adı sanı duyulmamış bir firmaydı




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.