fatura detayı
20 Cevap15759 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


532 Mesaj
19 Şubat 2009; 21:30:51 

mrb. arkadaslar

normalde fatura detayı ucretlı olması lazım sıtede bulamadım ama oyle
pekı faturam kagıda basılmayıp e-postama gelırse yıne fatura detayından ucret alınırmı?

iyi gunler


_____________________________



2979 Mesaj
3 Haziran 2009; 10:48:52 

up


_____________________________



192 Mesaj
3 Haziran 2009; 11:05:09 

Turkcell için konuşuyorum,
Kağıda basılı olmayan faturalardan detay için ücret almıyorlar.
Fatura detayını Online İşlem Merkezi'nden görüntüleyebiliyorsun, istersen Excel'e aktarabiliyorsun..


_____________________________



1957 Mesaj
3 Haziran 2009; 11:47:26 

Ben 29 Mayıs'ta kesilen faturamı anca gördüm. Bu ay e-faturaya geçmiştim ve fatura detaylarında 0,51kr "Fatura detay basım" ücret alındığını gördüm. turkcell'e soracağım, basmadığınız şeyden nasıl ücret alınıyor diye?


_____________________________

| Ford Fiesta 1.4 Tit | Iphone 5 | Ipad Mini Wifi+4G | Samsung 40C650 LCD TV |


2979 Mesaj
3 Haziran 2009; 12:09:37 

fatura detayına bastığımda mobil imza parola falan bişeyler yazıyor yani çıkmıyor müş. hiz. arayarak fatura detayı aboneliğinizi baştatın diyor


_____________________________



1957 Mesaj
3 Haziran 2009; 12:40:05 


quote:

Orjinalden alıntı: emrecelik

fatura detayına bastığımda mobil imza parola falan bişeyler yazıyor yani çıkmıyor müş. hiz. arayarak fatura detayı aboneliğinizi baştatın diyor



4440532 arayarak müşteri temsilcisine internetten fatura detaylarımı görmek istiyorum diyeceksiniz, gerekeni onlar apar.

ÖZEL NOT: Ne hikmetse bu işlemi yapabilmeniz için hattın yasal sahibi araması gerekiyor, bilginize. Hani babanıza filan aitse onun bilgileri hazır olsun yanınızda ;)


_____________________________

| Ford Fiesta 1.4 Tit | Iphone 5 | Ipad Mini Wifi+4G | Samsung 40C650 LCD TV |


2979 Mesaj
3 Haziran 2009; 13:04:14 

müş. hiz. aradım aboneliğimi başalttım firefox ile açtığımda sayfa numaraları gözükmedi i.e ile açılması.
ayrıca detaylara baktığımda ilginç şeyler farkettim nedir acaba bunlar.
16/05/09 14:35:19 1 Musteri Hizmetleri 0.186441 EXTUS
27/04/09 23:25:20 5 5327572293 0.18644 Cellenity Hedefli Ivr


_____________________________



1957 Mesaj
3 Haziran 2009; 13:14:56 

Fatura detaylarında aynı tarih ve saatta bir de 4440532 aramanız var ve ücreti 0 TL gösteriyor. Aynı kayıttan bir de EXTUS diye yazıyorlar ve 1 SMS değerinde ücreti o satıra yazıyorlar.


quote:

Orjinalden alıntı: emrecelik
16/05/09 14:35:19 1 Musteri Hizmetleri 0.186441 EXTUS



_____________________________

| Ford Fiesta 1.4 Tit | Iphone 5 | Ipad Mini Wifi+4G | Samsung 40C650 LCD TV |


2979 Mesaj
3 Haziran 2009; 13:20:22 


quote:

Orjinalden alıntı: fethiyetv

Fatura detaylarında aynı tarih ve saatta bir de 4440532 aramanız var ve ücreti 0 TL gösteriyor. Aynı kayıttan bir de EXTUS diye yazıyorlar ve 1 SMS değerinde ücreti o satıra yazıyorlar.

bende cayma bedelli var ondan düşsün diye 0212 444 0532 yi arıyorum demek ki ordan da arasan burdan da arasan aynı vay anasını yau


_____________________________



3014 Mesaj
3 Haziran 2009; 14:51:04 

Evet bende e-fatura abonesiyim, bendende fatura detay parası alıyorlar,


 
171 Mesaj
25 Haziran 2009; 9:39:00 

Arkadaşlar merhaba ;

Öncelikle kusura bakmayın bu soruma uygun bir konu bulamadım buraya yazmayı uygun gördüm , sorum şu.

Örneğin benim 100 tl lik fatura borcum var ben bu borcu herhangi bir turkcell noktasından 50 tl sini nakit para 50 tl sini kredi kartı ile ödeyebiliyor muyum?Yani borcumun yarısını nakit yarısını kredi kartı ile ödemem gibi bi imkanım var mı? Yoksa illa ki tamamını ya kredi kartı ya da peşin mi ödemem gerekiyor ?

Yardımcı olursanız çok sevinirim.Şimdiden çok teşekkürler ...


_____________________________



3445 Mesaj
25 Haziran 2009; 9:54:40 


quote:

Orjinalden alıntı: fisk

Arkadaşlar merhaba ;

Öncelikle kusura bakmayın bu soruma uygun bir konu bulamadım buraya yazmayı uygun gördüm , sorum şu.

Örneğin benim 100 tl lik fatura borcum var ben bu borcu herhangi bir turkcell noktasından 50 tl sini nakit para 50 tl sini kredi kartı ile ödeyebiliyor muyum?Yani borcumun yarısını nakit yarısını kredi kartı ile ödemem gibi bi imkanım var mı? Yoksa illa ki tamamını ya kredi kartı ya da peşin mi ödemem gerekiyor ?

Yardımcı olursanız çok sevinirim.Şimdiden çok teşekkürler ...

fatura bir bütün olduğundan sanırım tek bir yöntem ile ödenebilir


_____________________________

2007 S Max 2.0 TDCİ Titanium
2004 Yaris 1.0 Terra MMT


 
171 Mesaj
25 Haziran 2009; 10:12:40 

Cevabın için çok teşekkür ederim ; ancak kesin bir cevap gelirse çok sevinicem


_____________________________



2979 Mesaj
14 Temmuz 2009; 23:27:22 

yeni konu açmak istemedim.
online işlemlerdeki fatura detayı bölümündeki listeyi excel e aktarıp miktarları topluyorum ancak bana gelen faturadan 10 lira daha az çıkıyor. normalde aynı çıkması gerekmez mi ? tecrübeli arkadaşlar yorumlarsa sevinirim


_____________________________



192 Mesaj
15 Temmuz 2009; 11:25:19 

Topladığın tutarın üzerine %25 özel iletişim vergisi ekliyorsun..


_____________________________



192 Mesaj
2 Eylül 2009; 17:06:01 

Merhabalar,

Fatura detayıma baktığımda aşağıdaki kullanımları görüyorum. Bunlar nedir, bir fikri olan var mı?

8015  Tcell 15.Yıl Şifre Kampanyası 0,19 TL
5757  Rabarba Mobil Pazarlama 0,19 TL


_____________________________



3544 Mesaj
2 Eylül 2009; 19:13:13 


quote:

Orijinalden alıntı: realstory

Merhabalar,

Fatura detayıma baktığımda aşağıdaki kullanımları görüyorum. Bunlar nedir, bir fikri olan var mı?

8015  Tcell 15.Yıl Şifre Kampanyası 0,19 TL
5757  Rabarba Mobil Pazarlama 0,19 TL



[font="Comic Sans MS"]Rock FM'e mesaj mı gönderdin? [/font]


_____________________________


DEAD PiXELS


346 Mesaj
2 Eylül 2009; 21:52:09 

Arkdaşlar e-fatura ücretsiz ama ayrica e faturanin yaninda detay gelsin derseniz tum vergiler dahil 0.73ykr ücret yansir fatura en mantıklısı online işlemden bakmak.


_____________________________



192 Mesaj
2 Eylül 2009; 22:14:31 

Doğrudur..
Peki bu 15. yıl şifresi nedir acaba? Her faturamda 2-3 tane oluyor mutlaka..

quote:

Orijinalden alıntı: bungee20

5757 pepsi şifresi göndermişsiniz.





_____________________________



192 Mesaj
3 Eylül 2009; 9:18:28 

Bravo hocam, tebrik ediyorum.. :)

quote:

Orijinalden alıntı: bungee20

Her ay 2-3 sefer turkcell indirimlerini kullanıyor musunuz? (Burger King, Boyner vs.)





_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
3 Eylül 2009; 10:48:49 

ben fatura detayına internetten bakıyorum. çok da memnunum.
Sayfa:   [1]
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.344