- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
Mercedes-Benz C 180 K BlueEfficiency Türkiye’de!
158 Cevap78396 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1] 3      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
341 Mesaj
13 Şubat 2009; 10:09:33 

Yeni Mercedes-Benz C 180 K BlueEfficiency Türkiye’de satışa sunuldu

4 silindirli, 1597 cc hacimli yeni bir motorla donatılan C 180 K BlueEfficiency, 115 kW/156 HP güce ve 230Nm/3000 dev.dak. torka sahip. Daha önceki C 180 K’nın 1.8 lt hacmindeki motoru ile aynı güç ve torku sağlayan Yeni C180 K BlueEfficiency, sınıfında 1600 cc motorla bu gücü üretebilen tek araç. Tabandaki aerodinamik iyileştirmeler, % 10 daha az sürtünme sağlayan lastikler ve gerekmediğinde devreden çıkan direksiyon pompası sayesinde, yeni C180 K BlueEfficiency %10’a varan yakıt tüketimi avantajı sağlıyor, 0’dan 100km hıza 9,5 saniyede ulaşıyor, azami hızı ise 230 km/saat. Ayrıca km başına karbondioksit salınımında ise %10 iyileştirme bulunuyor.

Yüksek güvenlik, konfor ve çeviklik gibi karakteristik özelliklere sahip C-Serisi, 4581 mm’lik boyu,1770 mm’lik eni ve 2760 mm’lik aks mesafesi ile sürücü ve yolculara iç mekanda yüksek konfor sunuyor. Yeni Mercedes-Benz C 180 K BlueEfficiency, Classic ve Avantgard donanım paketleri ile üretiliyor.

Mercedes-Benz C-Serisi’nin tüm model seçeneklerinde yer alan teknolojik yenilikler AGILITY CONTROL (Çeviklik Kontrol Sistemi) başlığı altında toplanıyor. AGILITY CONTROL, konfor ve ataklığı arttıran donanımların tamamına verilen isim. Standart olarak sunulan sistem, yolun durumu ve sürüş tarzına bağlı olarak amortisör sertliğini kontrol eden, sakin ve dinamik sürüşte, her seyahati güvenli ve konforlu bir hale getiren AGILITY CONTROL süspansiyon sistemi ve aracın her yol koşulunda kolaylıkla kontrol edilebilmesini sağlayan AGILITY CONTROL direksiyon sistemini içeriyor.

Bu özelliklere ilave olarak sürücünün bir tuş vasıtasıyla aracı daha sportif bir kullanım tarzına uygun hale getirmesini sağlayan opsiyonel ADVANCED AGILITY (İleri Çeviklik Sistemi) sistemi bulunuyor. Bu sisteme sahip araçlar 15 mm daha alçak olmalarının yanı sıra daha hassas direksiyonlara sahip ve vites değişimleri daha seri bir şekilde yapılabiliyor. Ayrıca tek bir tuş yardımı ile süspansiyon sistemi ”Sport” moduna alınıp sertleştirilebiliyor.

C-Serisi’nin diğer bir özelliği ise S-Serisi’nde bulunan teknolojinin geliştirilmiş versiyonu olan ve yokuşlarda kalkışı, acil durumlarda ve ıslak zeminde fren yapmayı kolaylaştıran çift zamanlı hidrolik fren sistemi ADAPTIVE BRAKE (Adaptif Fren Sistemi). Araçta standart olarak olarak 7 adet hava yastığı bulunuyor. Bunun yanı sıra opsiyonel olarak sunulan pasif güvenlik sistemi PRE-SAFE, bir kaza olasılığında sürücü ve sağ ön koltuktaki yolcuyu korumak amacıyla gerekli önlemleri alıyor.

Aracın standart donanımında olan diğer bir koruyucu sistem ise NECK-PRO. Otomobilin arka bölümden, belli bir güçle darbe alması durumunda devreye giren bu sistem, ön koltuklardaki baş dayama yastıklarının hafif yükselerek ileriye doğru hareket etmesi ve bu şekilde sürücü ile ön koltukta oturan yolcunun boynunun çarpışma sırasında daha iyi şekilde desteklenmesini sağlıyor. Mercedes-Benz C-Serisi’nin Euro-NCAP(New Car Assessment Programme) çarpışma testlerinden aldığı 5 yıldız da aracın üstün güvenlik konseptinin bir teyidi niteliğini taşıyor.

Sürüş ve hava şartına göre beş farklı aydınlatma işlevini yerine getiren “Akıllı Işık Sistemi” (Intelligent Light System) de C-Serisi’nde opsiyonel olarak sunuluyor.

kaynak:arabam.com


_____________________________



181 Mesaj
13 Şubat 2009; 10:40:41 

peki fiyatları ne olacakmış. ben siteye baktım bulamadım. bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim.


_____________________________

EĞER KALPTEN İNANMIŞSANIZ, ÜSTÜN GELECEK OLAN SİZSİNİZ!


 
341 Mesaj
13 Şubat 2009; 10:42:41 

aslında sitede var. fakat diğer fiyat listesinin içine koymamışlar. c serisi sayfasını açtığınızda sağdaki fiyat listesi linki var...

http://www.mercedes.com.tr/Internet/TR/Otomobiller/C_Class/


_____________________________



 
341 Mesaj
13 Şubat 2009; 10:48:38 

aslında aracın şuanki 1.8 motordan eksiği yok fazlası var. fiyat+yakıt açısından iyi olmuş.

geçen ay bi yazı göndermiştim, mercedes benzililerde kampanya diye. c180k'larda 10bin avro indirim vardı. hatta bazı arkadaşlar yok öyle şey olmaz olamaz dediler v.s. indirimin sebebi bu yeni motormuş meğer.



_____________________________



953 Mesaj
13 Şubat 2009; 10:56:47 

41.000 € ile 50.000 € arasında değişiyor fiyatları.


_____________________________



 
406 Mesaj
13 Şubat 2009; 17:46:26 

Teşekkürler aydınlattığınız için ama 13 şubat 2009 bugün fiyat aldım 1.6 lt mercedes c 180 k serisi 90,000 tl birkere burdan kaybediyor. Motor küçük millet ekonomik davranmak için alırken kazanalım diyor. Bandrol ucuz olsa ne olurki rakipleri ile arasındaki fark uçurrum 30,000 tl fazla ödüyorsunuz 30000 tl ile 48 senelik bandrol ödenir biraz geniş düşünün. Arabaya inip binerken kılıktan kılığa giriyorsunuz çok efor sarfettiriyor arka koltuklar diz mesafesi çok kısıtlı benim boyum 1.70 cm ben zor sığdım, arabaya boyu 1.80 ve üzeri olanlar gitsin e serisi alsın ancak ona sığarlar. Standartlar yetersiz opsiyonlar pahalı. Birşey çok dikkatimi çekti detaylı olarak inceledim vitesler bir acayip Renault 12 ninki gibi sanki, diyer markalarda örneğin vw passatta olduğu gibi joistik değil vites kolunda bir boşluk hissi var hiç beğenmedim, fren disk aynalarıda küçük çapta. Araba böyle incelenir bilmem anlata bildimmi. Bukadar dez avantaj varken yani arabanın içide çok dar en azından fiyatları 15,000 tl aşağı çeksinler haksızmıyım sizce? Almanyadaki bu sınıf markaların fiyatlarını kıyaslayın şaşırırsınız orada fiyatlar birbirine çok yakın 500 ila 1000 avro fiyat farkı var.
örneğin;

MERCEDS C 180 K 156 HP:http://www.mercedes-benz.de/content/germany/mpc/mpc_germany_website/de/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/c-class/w204/catalogue_prices.html
OPEL İNSİGNİA 180 HP:http://www.opel.de/res/download/pdf/0I_69_price.pdf


_____________________________



 
406 Mesaj
13 Şubat 2009; 20:50:05 

Vallaha bu arabaya değmez sırf markasına para ödemiş olursunuz bir tane hoşuma giden yeri yok içi çok dar sadece dış tasarımı güzel birtek artısı bu.
Bence 90,000 lirayı veren daha üstünüde verir ozaman E serisini alın o daha mantıklı gemi gibi araba. Bu fiyat bence bu arabaya çok fazla herkeze saygılar incittiysem özür dilerim ama mantıklısı böyle yoksa son pişmanlık fayda vermez, mersedes dediğin kullanışlı olmalı arkadaşınız çevreniz bindiği zaman kolay rahat etsin yoksa eleştiriler canınızı sıkabilir.


_____________________________



 
114 Mesaj
14 Şubat 2009; 13:12:20 

Arkadaşlar aynı sınıftaki araçların Almanya ve Türkiye arasındaki satış fiyatı farklılıkları konusunda yaptığınız tespitlere katılıyorum. benim de uzun yıllardır dikkatimi çeken bir şey bu şimdi bazıları ötv kdv vergi filan diyebilir ancak bu vergilerin hepsi rakip araç için de geçerli. Ayrıca Almanya da ÖTV yok ama KDV uygulanıyor üstelik % 19 . Mercedes Alman olmasına rağmen büyük ihtimalle bu araç Almanya dışı bir yerde üretilip Almanya’ ya taşınıyor aynı yerden de Türkiye’ye taşınıyordur. Dolası ile taşıma maliyetleri arasında çok ciddi bir fark olmadığını düşünüyorum ( bu konuda kesin bilgilerim yok varsayım ) kaldı ki Almanya’ da araç satmak ve sonrasında iki sene garanti vermek için harcanan para işçi maliyetleri açsından Türkiye’ ye göre daha pahalı.
Internet’te yaptığım bir karşılaştırmayı da burada sizlerle paylaşayım. Nissan X-TRAIL 2.0 dCi LE 4WD AT Türkiye’de 79900 TL ye satılıyor aşağı yukarı aynı donanımda aracın Almanya fiyatı ise 37000 € ( Almanya donanımları bire bir buradaki ile % 100 aynı olamayabilir )Mercedes BlueEFFICIENCY ise Avandgarde donanımda içini de biraz doldurduktan sonra 37 000€ oluyor ancak benzer aracın buradaki satış fiyatı 50 000€.
Şimdi bu iki araç da ülkemize ithal geliyor her türlü vergiye ikisi de tabi hatta nisansın ötv si % 60 üzerinden. İki araç da resmi satıcı üzerinden yasal yollarla garantili Türkiye ye giriyor ama Almanya satış fiyatları aynı olan araçların Türkiye satış fiyatları arasında yaklaşık % 20 lik bir fark var.
Araba ithalatı servis ve satışı konusunda herhangi bir bağlantım ya da uzmanlığım yok ancak interneti kullanan sık sık yurtdışına çıkan eğitimli ve çalışan biri olarak bana burda bir yanlışlık var gibi geliyor. Eğer söylediklerim konusunda daha ayrıntılı bilgisi olan varsa dinlemek isterim.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilgecc -- 14 Şubat 2009; 13:13:36 >


_____________________________



 
233 Mesaj
14 Şubat 2009; 13:43:27 


Fiyatlar aşağıdaki gibi
Yeni C 180K BlueEFFICIENCY Benzin 1,597 cm3 Prime € 25,594 37% € 405 € 41,780
Yeni C 180K BlueEFFICIENCY Benzin 1,597 cm3 Luxury € 27,900 37% € 405 € 45,508
Yeni C 180K BlueEFFICIENCY Benzin 1,597 cm3 Fascination € 30,800 37% € 405 € 50,196
C 180 K Benzin 1,796 cm3 Çeviklik € 28,400 60% € 518 € 54,137
C 200 K Benzin 1,796 cm3 Çeviklik € 29,885 60% € 518 € 56,941


_____________________________



 
406 Mesaj
14 Şubat 2009; 20:57:29 

Herkeze merhaba;
Son zamanlarda ortalıkta söylenti var acaba doğrumu dedim gerçekten doğru gibi görünüyor;
Enteresan olay, Türk tüketiciler herşeyin bilincinde türk insanının gözünden kolay kolay hiç bir şey kaçmıyor bunuda anladım. Birkaçyerde bu konuya kulak misafiri oldum çok şaşırdım o yüzden sizlerle paylaşmak istedim. Türkiyede satışta olan otomobiller hakkında bilmediğmiz şeyler var. Bu konu hakkında gerçekten net bilgisi olan varmı? yani daha emin olmak istiyorum, yinede yanılıyor olabilirim. Bu konu hakkında detaylı bilgisi olan varsa bizleri neden aydınlatmıyorlar?
Konu otomobiller arasındaki kıyaslama şöyle özetlemem gerekirse: vw passat, bmw 3 serisi, peugeot, opel insignia, audi a4, mercedes benz c serisi, volvo s 60 / v 70, jaguar x-type v.s daha birçok markanın almanya satış fiyatı hemen hemen aynıymış bir kaçını inceledik aralarındaki fark Türkiyedeki gibi uçurum değil, bunu net olarak internet satış fiyatlarından anlamak mümkün sanki şaka gibi. Benim dikkatimi çeken mercedes c serisi 156 hp ve opel insignia 180 hp ikisinin arasındaki fark. Hatta opelin mercedesten daha üstün olduğunu ifade ederken artıları olduğunu belirttiler. Standartların mercedesden daha fazla hatta fren kaliperleri ve diskleri bile mercedesten daha büyük çaptaymış. En ince detayının bile mercedesten daha ileri kalitede olduğuna inanamıyorum. Fiyatları ise almanyada mercedes c serisinin:31.802,75 EURO-opel insignia 180 hp 32.305,00 EURO. Türkiye satış fiyatlarına gelince arada uçurum fark var mercedes c serisi:113.561 TL opel insignia:60550 TL sizleri bilmem ama ben gerçekten ikna oldum siz olsaydınız hangi otomobili alırdınız? Eksiği yok fazlası var bence alırken kazanmak şart dahası aldıktan sonra vergiside önemli mercedes bandrol vergisi:1104 TL opel bandrol vergisi:628 TL karar sizin.
Bence otomobil üreticileri 1599 cc doğal emişli yada turbo donanımlı olabilir 130 hp civarı motorlar üretilebilir. vw 1.6 lt motorla ilgili bu vergi olayının farkına varmış bile kolları sıvamışlar 1.4 tsi ardından 1.6 TDİ motor üretimi aşamasına geçmişler darısı diyer oto firmalarına. Malum devir artık ekonomi devri vergi tasarrufu şart demekki silindir büyüyünce kalite artmıyormuş kanıt yukarıda gördünüz yorum sizin.

Bu mesajı bana bir arkadaşım gönderdi ozaman bu 1,6 lt motor gündemde değildi ama almanya sitede satış fiyatı konusunda eski motorla yeni motor arasında bi ayrım yapmamış demekki bu mesaj yalan içerikli değil fakat 1,6 lt mercedes geldi fiyat yine yüksek gibi. Almanyada opel insignia 180 bg nasıl oluyorda 32.305 euro ,Türkiyede 28500 euro biri şaka olduğunu söylesin.


_____________________________



 
7864 Mesaj
14 Şubat 2009; 22:20:42 


quote:

Orjinalden alıntı: bilgecc

Arkadaşlar aynı sınıftaki araçların Almanya ve Türkiye arasındaki satış fiyatı farklılıkları konusunda yaptığınız tespitlere katılıyorum. benim de uzun yıllardır dikkatimi çeken bir şey bu şimdi bazıları ötv kdv vergi filan diyebilir ancak bu vergilerin hepsi rakip araç için de geçerli. Ayrıca Almanya da ÖTV yok ama KDV uygulanıyor üstelik % 19 . Mercedes Alman olmasına rağmen büyük ihtimalle bu araç Almanya dışı bir yerde üretilip Almanya’ ya taşınıyor aynı yerden de Türkiye’ye taşınıyordur. Dolası ile taşıma maliyetleri arasında çok ciddi bir fark olmadığını düşünüyorum ( bu konuda kesin bilgilerim yok varsayım ) kaldı ki Almanya’ da araç satmak ve sonrasında iki sene garanti vermek için harcanan para işçi maliyetleri açsından Türkiye’ ye göre daha pahalı.
Internet’te yaptığım bir karşılaştırmayı da burada sizlerle paylaşayım. Nissan X-TRAIL 2.0 dCi LE 4WD AT Türkiye’de 79900 TL ye satılıyor aşağı yukarı aynı donanımda aracın Almanya fiyatı ise 37000 € ( Almanya donanımları bire bir buradaki ile % 100 aynı olamayabilir )Mercedes BlueEFFICIENCY ise Avandgarde donanımda içini de biraz doldurduktan sonra 37 000€ oluyor ancak benzer aracın buradaki satış fiyatı 50 000€.
Şimdi bu iki araç da ülkemize ithal geliyor her türlü vergiye ikisi de tabi hatta nisansın ötv si % 60 üzerinden. İki araç da resmi satıcı üzerinden yasal yollarla garantili Türkiye ye giriyor ama Almanya satış fiyatları aynı olan araçların Türkiye satış fiyatları arasında yaklaşık % 20 lik bir fark var.
Araba ithalatı servis ve satışı konusunda herhangi bir bağlantım ya da uzmanlığım yok ancak interneti kullanan sık sık yurtdışına çıkan eğitimli ve çalışan biri olarak bana burda bir yanlışlık var gibi geliyor. Eğer söylediklerim konusunda daha ayrıntılı bilgisi olan varsa dinlemek isterim.


söylediklerinizde bir yanlış yok, bu arada x-trail ingilterede üretiliyor.

olan şu; tüketici herzaman için satılan emtiaların fiyatları belirlenirken birim malın firmaya olan maliyeti+kar şeklinde hesaplandığını düşünür, dolayısı ile de yüksek fiyatlı ürünün kalitesinin de her daim o oranda yüksek olduğunu düşünür.

oysaki üretilen emtianın bir biriminin maliyeti esasında çok düşüktür, esas olan firmanın ürünü üretmek için katlandığı sabit maliyettir yani yaptığı yatırımıların maliyeti-arge masrafları vs vs. dolayısı ile geliştirdikleri otomobilden ne kadar fazla satabilirlerse birim araç başına düşen sabit maliyet azalır, ve rekabet üstünlüğü sağlanmış olur.

dolayısı ile firmalar için temel hedef ürettikleri ürünün 1 biriminden maksimum kar elde etmek değil toplam karlılıklarını maksimize etmektir, bunu sağlamak içinde öngörülebilir bir süreklilik içinde toplam üretim miktarını maksimize etmek şart.

bu durumda da fiyatı belirleyen temel unsur ilgili pazardaki tüketicin o ürün için katlanabileceği tutar oluyor, bu tutarı da tabii ki tüketicilerin alım gücü, devletin vergi oranı, markanın imajı vs gibi etkenler

örneğin almanların veya ingilizlerin,otomobil üzerindeki vergi oranının avrupanın yüksek düzeyde olduğu finlandiyaya gidip otomobil aldıklarını gazetelerde okumuşsunuzdur. Finlandiyada vergi çok yüksek olduğu için üreticiler aracın çıplak fiyatını çok düşük tutmak zorunda kalır,oradan vergi ödemeden otomobil alıp ülkesine girdikten sonra ülkesinin vergi oranına göre vergilendiren tüketici modele göre %30ları bulan fiyat avantajına sahip olur.

türkiye'ye dönersek;

bahsi geçen nissan-opel vs (kalan tüm premium olmayan markalar da denebilir) öncelikle buradaki vergilerin de tıpkı finlandiyada ki gibi yüksek olması üstüne üstlük alım gücünün düşük olması sebebiyle ürünün çıplak fiyatını minimum düzeyde tutuyor, dahası buraya yolladıkları otomobillerin döşeme-aydınlatma-izolasyon vs gibi kısımlarından kısıyor, orada standart olan bazı ufak tefek aydınlatma- vs gibi unsurları buraya ylladığı araçlarına hiç koymuyor ve belirli bir maliyet avantajı sağlıyor, sonrasına distribütör karlarını kısıyor, yedek parça fiyatlarını faiş düzeylere çekiyor, satış sonrası hizmetleri minimum düzeye çekiyor- garanti konusunda her fırsatta tüketiciyi mağdur ediyor, böylece çok az da olsa maliyetlerini düşürüyor.(ama yine de almanyada 37 bin euro olan x-trail burada normal şarlarda 80 bin ytl olamaz, çünkü 2.0 motor hacminde burada %60 ötv var, x-trailin fiyatının bu denli düşük olmasının sebebi euro 1.75 iken ithal edilip muhasebeleştirilmiş olmasıdır)

mercedes veya bmw'nin burdaki fiyatlarında çok bir anormallik yok. almanya fiyatını almanyadaki kdv oranına bölün, sonra buradaki kdv ve ötv oranlarıyla çarpın çıkacak sonuç buradaki fiyatlarla en fazla 1000 euro oynar.

Normal olmayan diğer markalar ürünlerinin fiyatlarını türkiyeye göre ayarlarken, bu üreticilerin marka imajlarının çok çok yüksek olmasına (over-rated) ve türkiyede gelir adaletsizliği nedeniyle oluşmuş bir süper zengin sınıfının olmasına güvenerek bunu yapmaya ihtiyaç duymamalarıdır, ilk paragrafta söylediğim anlayış sebebiyle de bu kırılması son derece güç bir döngü haline gelmiş durumda.


 
406 Mesaj
15 Şubat 2009; 3:12:18 

söylediğiniz bazı şeyler doğru ama bana biraz demogoji yapıyor gibi geldiniz samimiyetinize pek inanmayışımın sebebi sizin herhanginir oto firmasında satış elemanı olduğunuz şüpesine kapılmamdır.
örnek:
türkiyeye geldiği zaman: 22000 euro vergisiz liste fiyatı olan otomobilin + % 37 ötv = 30140 euro + % 18 kdv = 35565 + 450 euro ruhsat ve plaka masrafı = anahtar teslim fiyatı = 36015 euro eder, bundanda bahsetmiyoruz.

Elbette devlet vergi almalı konu verginin yüksekliğinde değil ama düşük olsa iyi olur oda ayrı konu. örneğin; Almanyada : a markası 1.8 lt 130 ps motor otomobil 32000 euro, b markası 1.6 lt 130 ps motor otomobilde 32000 euro buraya kadar anlaşıldımı.
Almanyadaki anlayış şudur motor beygirini a firması 1.8 lt ile yakalamış, b firmasıda 1.6 lt ile yakalamış. burada anlatmak istenen ise motor silindir hacmi farkı gözetmeksizin kalite aynıdır.

sadece türkiye vergi sisteminde diyorki silindir hacmi büyürse vergiyide yüksek alırım diyor, benim için beygir gücünün önemi yoktur diyor.

o yüzden kalitede aynıysa hala 1.6 lt motordan daha büyük motorları tercih ediyorsanız yanılıyorsunuz.
başka bir konu daha arkadaşımız yukarıda demişki madem ikitane marka arasında kıyas yapılmış ikiside aynı kalitedeymiş ama ucuz olan otomobil döviz ucuzken ithal edilmiş ondan ucuzmuş bu doğru ,ben neden gidipte ozaman 60000 tl ye opel insignia 180 ps cosmo dururken, mercedes c 180 k 156 ps ye 90000 tl vereyimki arada 30000 tl fark var buda 628 tl den 49 senelik bandrol eder işin birde bu tarafından bakın. başka bir dez avantaj daha opsiyonlar mercedeste pahalı donamım standartları diz mesafesi kısıtlı eksileri çok bence c serisinin bir artısı var tasarımı saygılar.
ama bu eksilere rağmen 90000 tl yi vermek isterseniz saygı duyarım.
illaki mercedese binmek istiyorsanız E serisini tercih edin yok gücüm yetmez derseniz opel insigniayı 60000 tl ye alın derim bir seçenek daha var tabi mercedesten süpriz bir indirim gelirse ozaman aklım erer c serisi almaya ,birazda döviz düşerse ozamanda hem fiyat indirimi ve dövizin düşmesiyle mercedes c serisi mantıklı olur. bunlarda çok düşük ihtimaller, küresel kriz malum.


_____________________________



4586 Mesaj
15 Şubat 2009; 11:32:59 

Almanyada 1.6T insignia, passat 1.4 tsi ve mercedes c-180k 1.6 araçları arasında bizdeki kadar uçurum bi fark yok.
Eee şimdi bakıyorum bu araçlardan devlet aynı oranda vergi alıyor, mantık olarak aradaki farkın almanyadaki farktan biraz daha fazla olması ama değil. Bunun tek nedeni bmw, mercedes gibi lüks araç distribütörlüğünü yapanların aşırı kar koyuyor olmaları. Nasılsa adı mercedes, bmw diğerlerinden çok daha pahalı olması normal diye bizim millet bu fiyatlara alır diyerekten yüklü miktarda kar koyuyorlar.
Yani burada sorun vergi değil, aynı şekilde 2000 cc üzeri motorlarda da vergiyi azaltsalar fiyatlar yine çok inmeyecektir bu sefer o farkı kar olarak alacaklardır.
Bu zihniyette olduğumuz sürece biz hayatta avurpa'daki fiyatlara bmw, mercedes alamayız isterse sıfır vergi olsun.

Bu arada TR'de full donanım bir c-180k 1.6 istiyorsanız 55000 euro'yu gözden çıkarmak gerekir. 115 bin liraya 1.6 motor araca bineriz bu şekilde



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MuSoniC -- 15 Şubat 2009; 11:31:50 >


_____________________________

Konsol: PS3 Super Slim 500 GB PAL Oyunlar: GTA IV:CE, UC1, UC2, UC3 GOTY, GT5 AE
Heavy Rain, RDR GOTY, Mortal Kombat KE, TLOU PSN: mussa85
Otomobil: Toyota Avensis 1.6 Comfort



 
114 Mesaj
15 Şubat 2009; 11:40:08 

quote:

Orjinalden alıntı: 19can84




bahsi geçen nissan-opel vs (kalan tüm premium olmayan markalar da denebilir) öncelikle buradaki vergilerin de tıpkı finlandiyada ki gibi yüksek olması üstüne üstlük alım gücünün düşük olması sebebiyle ürünün çıplak fiyatını minimum düzeyde tutuyor, dahası buraya yolladıkları otomobillerin döşeme-aydınlatma-izolasyon vs gibi kısımlarından kısıyor, orada standart olan bazı ufak tefek aydınlatma- vs gibi unsurları buraya ylladığı araçlarına hiç koymuyor ve belirli bir maliyet avantajı sağlıyor, sonrasına distribütör karlarını kısıyor, yedek parça fiyatlarını faiş düzeylere çekiyor, satış sonrası hizmetleri minimum düzeye çekiyor- garanti konusunda her fırsatta tüketiciyi mağdur ediyor, böylece çok az da olsa maliyetlerini düşürüyor.(ama yine de almanyada 37 bin euro olan x-trail burada normal şarlarda 80 bin ytl olamaz, çünkü 2.0 motor hacminde burada %60 ötv var, x-trailin fiyatının bu denli düşük olmasının sebebi euro 1.75 iken ithal edilip muhasebeleştirilmiş olmasıdır)



19can84 öncelikle yorum için teşekkür ederim. Diğer paragraflarda yazdıklarınıza hak vermekle beraber üstte alıntı yaptığım paragrafa çok da katılamıyorum.
Ufak tefek parça olayına aslında ithalatçı karar veriyor çünkü Türk insanı paket olarak araç almayı seviyor o yüzden de Avrupada olmayan donanım versiyonları Türkiye'de değişik isimlerde piyasaya sunuluyor ancek üst paket donanım versiyonları Avrupa dakinden daha bile dolu olabiliyor.
Yedek parça fiyatları için marka "premium" olsun olmasın araç satışına göre daha yüksek kar marjı ile sattıkları bir gerçek. Yani opel peugeot vb yüksek fiyatla yedek parça satıyorsa "premium" araçların yedek parçaları aynı yüksek kar marjı ile satılıyor.
Satış sonrası hizmetler konusunda da kendimin ve ailemin araçlarından edindiğim deneyimler sonucu "premium" ya da diğer araçlar için verilen servislerde genel olarak bir ayrım yapamayacağımız sonucunu çıkarabiliriz. Ayırımı servisi aldığınız yer ve o servisin o anki durumu belirliyor iyi işletilen bir ford servisi kötü bir mercedes servisinden daha iyi çalışabiliyor ya da tam tersi bu güne kadar her iki durumu da görme fırsatım oldu.
Son olarak x trail i ben bir zamanlar almak istediğim için oldukça iyi takip ettim en fazla 90 000 YTL ye çıktı aracın fiyatı ancak daha sonra yeniden çıkış fiyatı olan 80 000 e düştü. Bir malın kaç liradan muhasebeleştiği ile satış fiyatı arasında ilişki kurmak yanlış olur çünkü muhasebeleştiği fiyat ne olursa olsun kar marjı belirlemekte firma serbesttir. Ayrıca firma aynı aracın yerine yenisini koyacak ve bunun için de günün satış kurlarını dikkate almak durumunda. Yine bu konu üzerinde konuşabiliriz ancak konuyu uzatmaya çok gerek yok bence.

Konuya geri dönersek dün C180 BlueEfficiency i yerinde inceleme fırsatım oldu. Bayideki çoğu araç şimdiden satılmıştı eldeki eski c180 lerde ise çok ciddi indirmler var. C serisi çok beğendiğim ve bir süre de kullandığım bir araç, almayı ciddi ciddi düşünsem de bu ortamda halihazıda kullandığım bir araç da varken biraz fazla geldi. Bu araç gerek vergi avantajı olsun gerekse de marka ve c serisinin imajı olsun gerekse de ikinci el değeri olsun çok satan bir araç olacak bu piyasada 1.6 c yi bence zorlayacak araç eğer ileride 1.4 TSI DSG versiyonu çıkarsa Passat CC olur. ( şu anki motorları ile satış fiyatları cc nin biraz yüksek kalıyor )
Mercedesden sonra opel insignyada baktım araç için ilk izlenimlerim çok güzel olduğu yönünde ancak her ne kadar c serisinden büyük de olsa tercihim gerek içi gerekse dış tasarım gerekse de markaya güvenimden dolayı c serisinden yana olur. ( edit : tabi fiyatları arasında uçurum olmadığı durumda ) Ayrıca insigna 1.6 motorda otomatik ya da otomatize bir vites seçeneği sunmuyor bence aracın şu an için en büyük dezanatajı bu.




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilgecc -- 15 Şubat 2009; 20:46:37 >


_____________________________



 
7864 Mesaj
15 Şubat 2009; 21:57:49 


quote:

Orjinalden alıntı: şekocan

söylediğiniz bazı şeyler doğru ama bana biraz demogoji yapıyor gibi geldiniz samimiyetinize pek inanmayışımın sebebi sizin herhanginir oto firmasında satış elemanı olduğunuz şüpesine kapılmamdır.
örnek:
türkiyeye geldiği zaman: 22000 euro vergisiz liste fiyatı olan otomobilin + % 37 ötv = 30140 euro + % 18 kdv = 35565 + 450 euro ruhsat ve plaka masrafı = anahtar teslim fiyatı = 36015 euro eder, bundanda bahsetmiyoruz.




c180k nın vergisiz almanya fiyatı, 26750, türkiye fiyatı 26750 euro x 1.18x1.37=43200 euro 500 euro da plaka masrafı olsa 43700 euro olur, buradaki fiyatı ise 42200 euro, demek ki fiyatta bir anormallik yok.

anormal olan diğer markaların fiyatlarının düşüklüğü, onun sebebini bildiğim kadarıyla anlatmaya çalıştım.

c class hakkındaki genel görüşlerinize katılıyorum ayrıca tasarım olarak da beğenmediğim bir model arkası yere değecek gibi durduğunu düşünüyorum, hiçbir zaman da c class'ı övecek bir şey söylemedim. ama c class'ın iç hacmi sebebiyle eleştrilmesi makul değil zaten bu sınıf otomobiller premium KOMPAKT olarak adlandırılır, dolayısı ile aile kullanımının gerekleri gözetilerek tasarlanmazlar zira aksi halde bir üst segmentle yani e serisiyle çakışmış olur. 159-s40-3 serisi-c class hepsi böyle. Tek istisnası yeni kasa audi a4, o da audinin rekabette avantaj sağlamak için kullandığı bir yöntem, bakılırsa a6 nın da boyutları e class ve 5 serisinden büyük.

insignia boyutları itibari ile c class'dan farklı bir otomobil, ama şu da bir gerçek ki opel ile mercedes bir tutulabilir üreticiler değil, bir tarafta f1 otomobilinden tıra, slr dan otobüse kadar çok farklı konularda motorlu taşıt üreten bir endüstri devi diğer tarafta gm'in belki de onlarca markasından bir tanesi, ayrıca ürettikleri ürünler arasında da kağıt üzerinde ifade edilemeyecek farklar mevcut, anlayabilmek için önce 20 yaşında bir opele sonra 20 yaşındaki bir mercedese binmek lazım.

tabii ki global bazda bugunkü ekonomik koşullar göz önüne alınır ve bir otomobilin ortalama kullanım süresi göz önüne alınırsa bunun ne kadar önem arz ettiği tartışılır .


 
233 Mesaj
15 Şubat 2009; 23:02:24 


0


Mercedes'in Türkiye fiyatları daha pahalı olayına bir ekleme yapmak isterim. Almanya sitesinde bulunan fiyatlar aracın baz donanım fiyatlarıdır, otomatik vites parktronic gibi Türkiye'de Mercedes'in standart olarak satılan donanımlarının hiçbiri yok. Almanya sitesinde burada satılan araç paketine uygun araç oluşturduğumuzda aşağıdaki gibi yaklaşık 40.000€ ya çıkıyor.

Türkiyedeki aynı özelliklerdeki aracın liste satış fiyatı 50.000€, bu aradaki farkta vergidendir diye düşünüyorum yani Mercedes Türkiye'de pahalı satılıyor meselesi pek doğru değil.

220 Park mesafe kontrol / Parktronik sistemi (PTS)
301 Küllük
345 Yağmur sensörlü silecekler
481 Motor altı koruma
523 CD çalarlı Audio 20 CD radyo, MP3 çalabilen
669 Yedek lastik
887 İlave bagaj kilidi
213 Parametrik direksiyon
280 Deri direksiyon ve vites kolu
423 5 vitesli otomatik şanzıman, cruise control dahil
442 Konforlu çok fonksiyonlu deri direksiyon
249 Otomatik kararan aynalar
500 Otomatik katlanır dış dikiz aynaları
614 Bi-xenon far sistemi ile far yıkama sistemi
954 AVANTGARDE
U12 Kadife Paspas
414 Elektrikli sunroof



C 180 Kompressor BlueEFFICIENCY Limousine Grundpreis 31.802,75 Euro
Designlinie Avantgarde 2.070,60 Euro
Lack Calcitweiß 0,00 Euro
Leichtmetallräder 4fach 5-Doppelspeichen-Design, 17'' 0,00 Euro
Polster Stoff/Leder ARTICO alpakagrau 0,00 Euro
Sonderausstattungen 5.908,35 Euro
Gesamtpreis 39.781,70 Euro

INNOVATIONSPAKET 2.320,50 Euro
PARKTRONIC
PRE-SAFE System
Intelligent Light System mit aktiver Kurvenlichtfunktion
Parameterlenkung
Außenspiegel elektrisch heranklappbar
Scheibenwischer mit Regensensor
Innen- u. Außenspiegel fahrerseitig automatisch abblendbar

Ascher anstelle Ablagefach mit Klappe u. Steckdose 53,55 Euro

Schiebe-Hebe-Dach elektrisch in Glasausführung 1.213,80 Euro

Fußmatten Velours 95,20 Euro

Getriebe automatisch 5-Gang 2.225,30 Euro







local://upfiles/568974/B665125CA3DF444F8BC38EA95A52EDD9.jpg


Ekteki dosya (1)


< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tspeedy -- 15 Şubat 2009; 22:58:45 >


_____________________________



 
406 Mesaj
15 Şubat 2009; 23:49:14 

1.6 lt motoru bu mercedes türkiyeye niye getirdi ekonomik olsun vergisi ucuz olsun ve alım gücü düşük halk arabası sınıfına girsin diye getirtildi diymi? zaten zengin bu arabayı satın almazki daha yüksek modelleri alır çünkü çok dar ve stantdart ve opsiyon sınırlı. fiyatları aşağı çekme imkanı olmazsa mercedesin bu arabaları satılmaz mutlaka indirim yapılmalı yada cazip bir yanı olmalı saygılar mercedes benz yetkililerine duyurulur.
bu arada bu resimdeki model temmuzda türkiyeye geliyormuş diye duydum doğrumu bilgisi olan varmı yeni tasarım c serisiymiş.

0


Ekteki dosya (1)


_____________________________



 
359 Mesaj
16 Şubat 2009; 8:57:13 

Yav Şekocan, ne biçim kriterlerin var şaşırdım kaldım valla. Takmışsın yok içi dar, yok fren diskleri küçük. Dünyanın en iyi mühendisleri yıllarca test etmiş, incelemiş ve o boyuta karar vermişler, sana ne be kardeşim. Belki hiç bilmediğin bir alaşım kullanmışlar ve 1,5 tonluk arabayı o boyut diskle durdurabiliyor. Kahve köşelerinde memleket kurtaran adamlar gibi laf söylüyorsun bilip bilmeden. Bir de övünüyorsun, "araba böyle incelenir" diye.

Ne ekonomisi ne halk arabası??? Tarlana traktör mü alıyorsun, Mercedes bu kardeşim Mercedes......! Dacia'lar, Tofaş'lar, Kia'lar neyine yetmiyo halkın da Mercedes'e binecek?


quote:

Orjinalden alıntı: şekocan

1.6 lt motoru bu mercedes türkiyeye niye getirdi ekonomik olsun vergisi ucuz olsun ve alım gücü düşük halk arabası sınıfına girsin diye getirtildi diymi? zaten zengin bu arabayı satın almazki daha yüksek modelleri alır çünkü çok dar ve stantdart ve opsiyon sınırlı. fiyatları aşağı çekme imkanı olmazsa mercedesin bu arabaları satılmaz mutlaka indirim yapılmalı yada cazip bir yanı olmalı saygılar mercedes benz yetkililerine duyurulur.
bu arada bu resimdeki model temmuzda türkiyeye geliyormuş diye duydum doğrumu bilgisi olan varmı yeni tasarım c serisiymiş.




_____________________________



 
406 Mesaj
16 Şubat 2009; 12:26:50 

SAYIN THEDİNO
Enteresan ve güzel anahtar kelimeler yazmışsın nerdeyse seni mercedes müşteri hizmetlerinde çalışıyor sandım ama neden birşeyin hakkından fazlasına paramı vereyimki? amaç nedir şeker kardeşim burada ekonomi ama ekonomi neresinde göremedim hem zenginsin hemde mercedese bineceksin adama gülerler 1600 motor arabaya biniyor tabut gibi dar. tamam tasarımı güzel olabilir. bu bastamı görüntüsüne aldanıp ,süs içinmi yapılmış nevar 4 - 5 cm uzun olsa 10 kg sac'danmı kaçıyorlar. ayrıca ben sizlerin iyiliği için yazıyorum tüketiciler kazansın şahsen fiyattada bir güzellik yapmazlarsa bu kriz ortamında gitsinler arabaların turşusunu kursunlar ben o parayı veremem. gider passat alırım. ucuz satarlarsa sürümden kazanırlar. diyer markaların neyi eksik o adamlarda para kazanıyorlar. neden 30000 tl fark ödeyimki? 30000 tl ile 49 senelik bandrol parası ha ha. 1600 motormuş ha ha. KAHVE KÖŞELERİNDE MEMLEKET KURTARAN ADAM, SENİ DÜŞÜNEREK YAZDI ,ANLARSAN MERCEDESİ DEĞİL. incittiysem özür dilerim.
saygılar.


_____________________________



 
359 Mesaj
16 Şubat 2009; 12:46:34 

Ben diyorum ki ortada bilmediğin çok şey var. C serisi, sınıfının en genişlerinden. Ama daha geniş istiyorsan E serisi alacaksın. Rekabet ettiği modellerin hemen hepsi aynı boyutta.
Son olarak Mercedes bir prestij otomobilidir. Bu yüzden ben 1600cc'lik bir modelin Türkiye'de satılmasını istemiyordum. Ama neyse ki fiyatı çok düşük değil, böylece prestij kaybı yaşanmayacak. Ben 2008 C200K sahibiyim, müşteri hizmetleri çalışanı olmasam da, onlar kadar savunurum. Passat'mış, Opel'miş, hepsi hikaye. İyi bir otomobil alacaksan Passat çok iyi seçimdir. Ama Mercedes başkadır, o prestijdir, reklam ajansım gibidir. İş dünyasının vazgeçilmezidir. Patron Mercedes'e biner, çalışanı Passat'a.

Ayrıca fiyat konusunda da yanılıyorsun. Gerek tasarımı, gerek üretim kalitesi o fiyatı gerektiriyor bence. Mercedes'in konforunun altında yatan en önemli şey mümkün olan en iyi kaliteli malzemeyi kullanmasıdır. 100.000 kilometreye geldiğinde bile aynı sessizliği ve konforu hissettirebilmesi için pahalı malzeme kullanılır. 100.000km gelmiş bir Passat'ın motor sesi de değişir, yürüyen aksamı da. Şıkırdamayan tarafı kalmaz. İşte para verdiğin şey budur. Zaten prestij denen şey de budur, Kaliteyi anlayabilen ve alabilenle, anlayaman ve alamayan arasındaki farkı çok nettir.

Bir ekleme daha yapayım. İş adamı olmasaydım, ama yine de yeterince para kazanıyor olsaydım, Mercedes almazdım. Ama şimdi farklı düşünüyorum. 1 yıldan fazla bir süredir Mercedes kullanıyorum ve artık bundan sonra hiç bir kuvvet bana başka bir otomobil aldıramaz. Mercedes'in tek kötü yan etkisi şu oldu, gelecek korkusu yaşamaya başladım. Evet gelecek korkusu. Ya gelecekte Mercedes'e binecek kadar kazanamazsam ne yaparım diye korkmaya başladım. Çünkü artık hiç bir otomobilden zevk almıyorum. Hemen tüm Audi'leri test ettim (TT, A5, A6), BMW zaten sürüyle, M3'e bile bindim. Benim C konforuna ancak BMW 7 serisi, Audi'nin ise A8 serisi yetişebiliyor. İnan bana, Audi A5 3.0TDI test ettim, daha 100 metre gitmeden döndüm, kütük gibi direksiyon, ve gaz pedalındaki rahatsız edici titreşim. Bu ne ya dedim, sanki çok güçlendirilmiş bir 1986 Şahin'e biniyorum... :)

Eğer amaç az para çok güç ise, o zaman git Mazda RX-8 al. 69.000YTL karşılığı 260HP güç var.

quote:

Orjinalden alıntı: şekocan

SAYIN THEDİNO
Enteresan ve güzel anahtar kelimeler yazmışsın nerdeyse seni mercedes müşteri hizmetlerinde çalışıyor sandım ama neden birşeyin hakkından fazlasına paramı vereyimki? amaç nedir şeker kardeşim burada ekonomi ama ekonomi neresinde göremedim hem zenginsin hemde mercedese bineceksin adama gülerler 1600 motor arabaya biniyor tabut gibi dar. tamam tasarımı güzel olabilir. bu bastamı görüntüsüne aldanıp ,süs içinmi yapılmış nevar 4 - 5 cm uzun olsa 10 kg sac'danmı kaçıyorlar. ayrıca ben sizlerin iyiliği için yazıyorum tüketiciler kazansın şahsen fiyattada bir güzellik yapmazlarsa bu kriz ortamında gitsinler arabaların turşusunu kursunlar ben o parayı veremem. gider passat alırım. ucuz satarlarsa sürümden kazanırlar. diyer markaların neyi eksik o adamlarda para kazanıyorlar. neden 30000 tl fark ödeyimki? 30000 tl ile 49 senelik bandrol parası ha ha. 1600 motormuş ha ha. KAHVE KÖŞELERİNDE MEMLEKET KURTARAN ADAM, SENİ DÜŞÜNEREK YAZDI ,ANLARSAN MERCEDESİ DEĞİL. incittiysem özür dilerim.
saygılar.




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheDino -- 16 Şubat 2009; 13:04:36 >


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
16 Şubat 2009; 15:33:42 

quote:

Orjinalden alıntı: TheDino

Benim C konforuna ancak BMW 7 serisi, Audi'nin ise A8 serisi yetişebiliyor



yok hocam onlarda ulasamaz bi C serisi bir de Bentley...

ben size gercekci bir karsilastirma yapayim ahsaptir deridir onlari bir kenara koyun standart c serisi ic mekan olarak audi a3 ile bile kapisamiyor anca civic corolla vs..
kalkmis kaliteden bahsediyorsunuz gozunuzun onundeki adi ic mekan plastigini gormuyorsunuz zannedersem

200 cc icin arac prestij kaybina mi ugramayacak lutfen amerikada 3 litreden basliyor bu arac... Motorlar her ulkeye gore yoksa 1.8 motorlar icinde prestijin
p sinden bahsedilemez...




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 911GT3 -- 16 Şubat 2009; 15:44:54 >


 
114 Mesaj
16 Şubat 2009; 17:26:36 

Arkadaşlar 1600 cc Türkiye için üretilmiş bir motor değil, zaten Mercedesin BlueEfficiency diye bir programı var yakıt tüketimi ve karbon emisyonlarında azalma sağlamaya yönelik bir program. Sadece c serisinde değil s dahil mercedesin bütün ürünlerinde yapılan iyileştirmeleri içeriyor. C 180 için yapılan iyileştirmeler sonucunda da mühendisler 1600 cc motoru uygun görmüşler onu kullanmışlar. Türkiye pazarı küçük bir pazar olduğu için büyük üreticilerin hiçbirisi Türkiye için motor geliştiremez.


_____________________________



 
96 Mesaj
17 Şubat 2009; 0:18:24 

Arkadaşlar yorumları okudum hepsi gerçekçi tekrar aynı şeyleri yazmak istemiyorum seyahatlerimde hep mercedesimi kullanmışımdır ,kabul ama mercedes diye özetle bu paraya bu mercedes değmez disbiritör firme kar marjını aşağı çekmesi lazım bence ha çekmesse kendi bilir satamaz yada kim alır bilemem saygılar.


_____________________________



 
359 Mesaj
18 Şubat 2009; 9:40:32 

Bu mu yani gerçekçilik?

Şimdi sana soruyorum;
1000 tane Mercedes C Serisi, 1000 tane Audi A3 , 1000 tane Corolla ve 1000 tane Civic'i dizelim.
1000 kişiyi sıraya sokalım. Ve bu araçlar bedava ama sadece bir tane alacaksın diyelim. Sırayla almaya başlasınlar. 1000 kişi arabalarını alıp gidince dönüp bakacaksın. Bir tane bile Corolla ve Civic alan olur mu? Tek tük, eşim gibi küçük araba seven bazı tipler A3'ü alır ama gerisi Mercedes alır. Sen de bal gibi biliyorsun.

Civic ve Corolla'yı kıskançlık eseri yazdığını farkediyor ve kıyaslamanı ciddiye almıyorum. Ama madem genişlik önemli, inan bana zamanında teneke diye adlandırılan Tofaş şahininin de içi geniş. Madem bokunu çıkardın işin, Şahin bile Mercedes'ten daha iyi deseydin bari. Fıkra diye gülseydik.

quote:

Orjinalden alıntı: 911GT3

ben size gercekci bir karsilastirma yapayim ahsaptir deridir onlari bir kenara koyun standart c serisi ic mekan olarak audi a3 ile bile kapisamiyor anca civic corolla vs..




_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
18 Şubat 2009; 10:42:22 

Hocam siz aracınızla ilgili konularda bilincinizi kaybediyorsunuz zannedersem. Sizin yazdığınız mesajlar başka bir konuda forumdaki komik mesajlar
bölümüne girdi o derece artık. Aracımdaki konfor 7 serisinde ancak var yada a5 3,0 tdi güçlendirilmiş bir şahin diyerek forumdaki efsaneler arasına girdiniz.

Yazdığım mesajı anlayamamışsınız, yine açıklıyayım. C serisinin standart olarak iç mekanı sınıfındaki en kalitesiz iç mekan. Premiumlara göre bildiğiniz adi plastik
var içinde. Plastik kalitesi açısından araç alt sınıf japonları andırıyor. Bunun araçları dizip hangisini alırdınız demekle en ufak bir ilgisi yok. İç mekanda deri ahşap
gibi malzemelerle o basitlik kapatılmaya çalışılıyor donanımlarla ama standart iç mekanları ele aldığınızda C serisi için kullanılacak kelime "ADİ" oluyor. Tabi bu lafı
rakiplerini göz önüne alarak söylüyorum yoksa alt sınıf japonlar olsaydı rakipleri gayet normal denilirdi standart iç mekan için. Hele benzer konfor sunduğunu söylediğiniz
7 serisi ve A8 yanında bu iç mekan tavuk kümesi gibi kalıyor.

Bu fıkra değil bir gerçek. Ancak aracınıza taptığınız düşünülürse size çok birşey ifade etmeyecektir, ancak matrix'den çıkıp gerçek dünyaya dönmek isterseniz bu tip gerçeklerle
karşılaşmaya hazır olun.


4586 Mesaj
18 Şubat 2009; 20:34:58 

@TheDino

Hocam tamam aracınız çok güzel, kaliteli bir araç ve doğal olarak sahibi olduğunuz için aracınızı savunma gereği hissediyorsunuz; ancak aracımı övecem derken de saçmalamanın lüzumu yok. Yani mercedesin en baz modelini kalkıp da A8 ve 7 serisi ile kıyaslamak olaya ne derece fanatiklik boyutunda baktığınızı gösteriyor, keza aynı şekilde A5'i şahine benzetmek de bir o kadar gülünç.
Lütfen biraz daha tarafsız bakalım.
Tamam mercedes mercedes'tir ama C serisini bu kadar abartmaya gerek yok.


_____________________________

Konsol: PS3 Super Slim 500 GB PAL Oyunlar: GTA IV:CE, UC1, UC2, UC3 GOTY, GT5 AE
Heavy Rain, RDR GOTY, Mortal Kombat KE, TLOU PSN: mussa85
Otomobil: Toyota Avensis 1.6 Comfort



 
700 Mesaj
18 Şubat 2009; 20:52:49 

Tip olarak çok güzel bir araç ama geçenlerde incelemeye gittim ve iç mekan kalitesi beni pek tatmin etmedi. Neden bilmiyorum, belki gözümde çok büyüttüm mercedesi ama tatmin olmadım. Kalite konusuna bişey diyemiyorum atbi ama iç mekan malzemeleri MERCEDES gibi değil daha kaliteli olmalıydı


_____________________________

2005 Chevrolet Lacetti 1.6 SX - Gümüş


 
1628 Mesaj
19 Şubat 2009; 10:47:09 


quote:

Orjinalden alıntı: şekocan

1.6 lt motoru bu mercedes türkiyeye niye getirdi ekonomik olsun vergisi ucuz olsun ve alım gücü düşük halk arabası sınıfına girsin diye getirtildi diymi? zaten zengin bu arabayı satın almazki daha yüksek modelleri alır çünkü çok dar ve stantdart ve opsiyon sınırlı. fiyatları aşağı çekme imkanı olmazsa mercedesin bu arabaları satılmaz mutlaka indirim yapılmalı yada cazip bir yanı olmalı saygılar mercedes benz yetkililerine duyurulur.
bu arada bu resimdeki model temmuzda türkiyeye geliyormuş diye duydum doğrumu bilgisi olan varmı yeni tasarım c serisiymiş.

0



Bu araç yeni E coupe diye geçiyor. Linki aşağıda:
http://forum.donanimhaber.com/m_29848168/tm.htm


_____________________________

Paran yoksa japon, paran varsa alman...

Skoda Octavia 1.6 Elegance (2001)


4586 Mesaj
19 Şubat 2009; 15:48:36 

O resim E serisi coupe, CLK'nın yerini alacak.


_____________________________

Konsol: PS3 Super Slim 500 GB PAL Oyunlar: GTA IV:CE, UC1, UC2, UC3 GOTY, GT5 AE
Heavy Rain, RDR GOTY, Mortal Kombat KE, TLOU PSN: mussa85
Otomobil: Toyota Avensis 1.6 Comfort



 
359 Mesaj
19 Şubat 2009; 21:54:49 

Yok be yaw, A8 ve BMW 7 ile kıyaslamadım, onlar kadar iyi demedim, sadece onlar geçebiliyor dedim. A6 ve BMW 5 serisinden bile daha iyi demeye çalıştım. Gerçekten de daha iyi, konfor açısından Mercedes C serisinin ipeksi sürüşünü Audi A8 ve BMW 7 geçebiliyor demek istedim.




quote:

Orjinalden alıntı: MuSoniC

@TheDino

Hocam tamam aracınız çok güzel, kaliteli bir araç ve doğal olarak sahibi olduğunuz için aracınızı savunma gereği hissediyorsunuz; ancak aracımı övecem derken de saçmalamanın lüzumu yok. Yani mercedesin en baz modelini kalkıp da A8 ve 7 serisi ile kıyaslamak olaya ne derece fanatiklik boyutunda baktığınızı gösteriyor, keza aynı şekilde A5'i şahine benzetmek de bir o kadar gülünç.
Lütfen biraz daha tarafsız bakalım.
Tamam mercedes mercedes'tir ama C serisini bu kadar abartmaya gerek yok.



_____________________________



 
534 Mesaj
21 Şubat 2009; 2:43:30 


quote:

Orjinalden alıntı: 911GT3

Hocam siz aracınızla ilgili konularda bilincinizi kaybediyorsunuz zannedersem. Sizin yazdığınız mesajlar başka bir konuda forumdaki komik mesajlar
bölümüne girdi o derece artık. Aracımdaki konfor 7 serisinde ancak var yada a5 3,0 tdi güçlendirilmiş bir şahin diyerek forumdaki efsaneler arasına girdiniz.

Yazdığım mesajı anlayamamışsınız, yine açıklıyayım. C serisinin standart olarak iç mekanı sınıfındaki en kalitesiz iç mekan. Premiumlara göre bildiğiniz adi plastik
var içinde. Plastik kalitesi açısından araç alt sınıf japonları andırıyor. Bunun araçları dizip hangisini alırdınız demekle en ufak bir ilgisi yok. İç mekanda deri ahşap
gibi malzemelerle o basitlik kapatılmaya çalışılıyor donanımlarla ama standart iç mekanları ele aldığınızda C serisi için kullanılacak kelime "ADİ" oluyor. Tabi bu lafı
rakiplerini göz önüne alarak söylüyorum yoksa alt sınıf japonlar olsaydı rakipleri gayet normal denilirdi standart iç mekan için. Hele benzer konfor sunduğunu söylediğiniz
7 serisi ve A8 yanında bu iç mekan tavuk kümesi gibi kalıyor.

Bu fıkra değil bir gerçek. Ancak aracınıza taptığınız düşünülürse size çok birşey ifade etmeyecektir, ancak matrix'den çıkıp gerçek dünyaya dönmek isterseniz bu tip gerçeklerle
karşılaşmaya hazır olun.

tamamen katılıyorum. c serisinin içine oturduktan sonra mercedes olduğuna dair işaretler aramaya başladım.plastik kalitesi diye bir şey yok. corolla elegant aracım çok daha kaliteli ve ferah geldi. mercedes iç mekanında imajını bozmuş..


 
359 Mesaj
21 Şubat 2009; 10:10:55 

İç mekana , özellikle plastik kalitesine laf atanların mesleklerini çok merak ediyorum. Hepiniz mi TSE'de çalışıyorsunuz. C serisi iç mekanından parça alıp analiz mi yaptırdınız da plastik kalitesine bok atıyorsunuz. Nasıl test ettiniz plastik kalitesini?
Bana bir söyler misiniz?


_____________________________



12424 Mesaj
21 Şubat 2009; 11:00:37 

walla benim şantiye mdüürümde c200k var. araba tam olarak süper. neye göre kalitesiz?
mercedes e serisine göremi?
lütfen düzgün eleştirin. c180k blue efficiencyde prestiji düşürmez dünyayı kurtarmak için yakın zamanda bütün markalarda böyle atılımlar gelcek. hacimler düşcek emisyon değerleri sağlanacak. yazmayayım dedim bu konuda ama sonunda dayanamadım


_____________________________

  • 2013 VW Golf 1.4 TSI ACT DSG Highline BEYAZ Sunroof, U Led, Led Stoplar, 18" Durban, Adaptif Şasi, ErgoAktive Koltuk, Elektrikli Katlanır Yan Aynalar, Geri Görüş Kamerası, Discover Media, Renkli Yol Bilgisayarı.
  • Yazlık 225/40/18 Potenza S001 Kışlık 205/55/16 WinterContact TS850

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Şubat 2009; 9:31:01 

Aracin ic kismi bariz bir sekilde rakiplerine gore kalitesiz. Hala aracin geneli ile karsilastirma yaparak ic mekan kalitesinin dusuklugunu savusturmaya calisanlar var. Inanmiyorsaniz acin duzgun bir test okuyun olmazsa onlarada sallarsiniz mail yine komik duruma dusersiniz


 
7864 Mesaj
24 Şubat 2009; 13:21:01 


quote:

Orjinalden alıntı: 911GT3

Aracin ic kismi bariz bir sekilde rakiplerine gore kalitesiz. Hala aracin geneli ile karsilastirma yaparak ic mekan kalitesinin dusuklugunu savusturmaya calisanlar var. Inanmiyorsaniz acin duzgun bir test okuyun olmazsa onlarada sallarsiniz mail yine komik duruma dusersiniz


"güzelliğin on para etmez , şu bendeki aşk olmasa" diye çok güzel söylemiş aşık.

yeni c nin iç malzeme kalitesinin düşüklüğü çok açık ortada, orta konsolo vuruyorsun takur tukur ses çıkarıyor ama beğenen insan farkedemez , o yüzden çok da konuşulacak bir şey değil.

mesela a3 ün de vites konsolu-kapı içi cepleri bariz şekilde en kötü kalite plastikten yapılmış ama sevip satın alanın gözü görmüyor, diğer insanlar da onu fark edecek kadar içinde zaman geçirmiyor.

böyle daha nice örnek verilebilir.


 
406 Mesaj
24 Şubat 2009; 13:39:23 

arkadaşlar yeni c serisi bu araç resime çok dikkatli bakın anlarsınız adamı çıldırtmayın yahu arka çamurluk ağızları ön tasarım derin bakınca farkı göreceksiniz


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Şubat 2009; 16:15:11 

Hocam C serisi satisa baslayali 2 yil olmadi daha 1 ay sonra olacak temmuzda yenisi gelirse ciktiktan 2 yil 4 ay sonra yenilenecek demektir bence siz cildirtmayin
c serisi sahiplerini... Birde resimdeki arac 2 kapi oda var


 
782 Mesaj
24 Şubat 2009; 22:54:48 

HALEN EDERİNİN ÇOK ÜZERİNDE BİR ARAÇ... O PARAYA NE 4X4 LER VAR.... NE OTOMATİK DİZEL SEDANLAR VAR...

OTOMATİK SEÇENEĞİ BİLE YOK....

VE KALİTE OLARAK DA; BÜYÜKLÜK OLARAK DA MERCEDES C CLASS GERÇEKTEN C SINIF ARAÇ GİBİ; D SINIF DEĞİL....


_____________________________

Doktorrr


 
233 Mesaj
25 Şubat 2009; 14:35:36 

Nerden çıkarttınız otomatik vites olmadığını, araştırmadan yorum yapmayalım. Luxury ve Fascination donanım paketlerinde standart.


_____________________________



 
406 Mesaj
26 Şubat 2009; 1:34:48 

Arkadaşlar ben mercedes c 180 k 1,6 lt hakkında kötüleme yapmıyorum.
sizin aşırı mercedes tutkunuzdan dolayı mercedes yetkilileri standartları düşürüyor fiyatları yükseltiyor. neden anlamıyorsunuz?
hepiniz interneti kullanmayı gayet iyi biliyorsunuz, internetten inceleyip almanyada bu tür kötülediğiniz audi a4 volvo v 70 opel insignia v.s markaların fiyatlarına bakmıyorsunuz? önyargılı davranmayınız ben inceliyorum.
Almanyada bmw 3 serisi ,mercedes c 180 k , opel insignia ,audi a4 fiyatlarını inceledim donanımlarınıda baktım farkları gördüm, sizde görün şok olursunuz, örneğin mercedes c 180 k 1,6 lt almanyada fiyatı 31800 euro opel insignia 1,6 lt almanya satış fiyatı 32500 euro civarı. Türkiyede durum çok farklı mercedes 90000 tl opel insignia 60000 tl üstelik mercedes donanım olarak ve kullanım olarak çok vasat! (mercedes sadece Türkiyede isim yapmış) ama neden opel almanyada kullandığı donanımları türkiyede sergiliyor? mercedes tam tersi bunları pahalı opsiyon olarak türkiyeye sunuyor.
bu tutumlarınız çok abartılı ancak mercedesi zengin ediyorsunuz eleştiri yapmıyor, yapana kızıyorsunuz ne kazanıyorsunuz? tüm bu yorumları mercedes yada oto satış acenteleri okuyor eleştiri yapın ve sizde kazanın.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
26 Şubat 2009; 9:48:40 

Birde oyle mantiksiz laflar ediyorlarki mercedesin ulkemizdeki kullanici kitlesi hakkindaki genel
kotu imaji pekistiriyorlar... Yok 1.6 motor olmamaliymis mercedesin prestijini bozarmis karsidan felen bir mercedes
oldugu zaman kullanicisinin ekonomi yapmaya ihtiyaci olmayan biri oldugu anlasilmaliymis... Bunlar aynen yazildi forumda..
Yani o kadar sacmaliyorlar ki ne desek az... Bu aracin motor hacmi bir elin avucu kadar daha az o prestisli gorulen c200k`dan...
200 cc neridr saka gibi gercekten... Onun disinda 156 hp /230 Nm ile hicte gucsuz bir arac degil 1.6 115 hp degil bu arac...
Fiyat olarakta ucuz degil Donanimli AMG paketli alsaniz 50 bin euro oluyor fiyati... Euro yukselmeden once TL bazinda C200k verilen
fiyatlarla benzerucretler odeniyor su an... Adamin C320 cdi`yi olsa anlarimda c200k sahibi olup c180k prestijli degil demek gercekten komik...
Butun problem bu aracin dusuk vergi dilimine girmesi ve bunu alanlarin daha az kazik yamesi asil bunu yediremiyor guncel kullaicilar ... Almanya`daki fiyatlara gore oyle bir
kazik yeniliyr ki premium uclude ulkemizde akillara zarar gercekten...

Kisacasi Mercedes c serisi almamanin bir nedenide kullanici projilinin kotu imajidir...
Acikca soyliyim beyaz AMG pack C180k oto sunroof xenon siyah deri koltuklu vs. indirim ile 46 k civarina alinsa bence oldukce iyi bir secim olur premiumlar icerisinde
cunku benzer donanimli rakiplerde fiyatlar daha yuksek. Tek sorun kullanicilarin icindeki ciddi bir `kro-gormemis` yuzdesi olmasi.


 
82 Mesaj
27 Şubat 2009; 1:20:42 

c serisinin kalitesi rakiplerine göre gerçekten kötü.çünkü rakibi yok


_____________________________



 
341 Mesaj
27 Şubat 2009; 8:23:03 

c serisini geçenlerde bayide test etmiştim. mercedes farklı abi...


_____________________________



 
39 Mesaj
27 Şubat 2009; 19:19:27 

Şimdiiii,

BMW Yeni 316i Sedan Manuel 116HP 37.381€
BMW Yeni 316i Premium Sedan Manuel 116HP 41.908€

A4 1.8 TFSI 120 hp manuel 36.884€
A4 1.8 TFSI 160 hp manuel 43.936€

iken,

41.700 Euro'ya manuel 156 HP 1.6 Mercedes C serisi almanın nesini tartışıyorsunuz? Yok plastik kalitesiymiş yok aksesuarmış yok kıroymuş yok küçük motormuş. Mercedes Türkiye için yapmadı ki bu motoru, C serisinin market segmenti belli, 1.6'dan 156 HP çıkarabilen koyar 1.6 motoru bu segmentte bir arabaya.

Tartışılacak birşey varsa BMW'nin ve Audi'nin Corolla'dan, Civic'den güçsüz motorlarla 80 milyara 1.6 motorlu arabalar satmaya kalkışmaları. Bastır 80 milyarı, daha sağlam aksesuarlı 40-45 milyarlık Corolla kalkışta da geçsin düz yolda da, olacak iş değil.


_____________________________



 
3091 Mesaj
27 Şubat 2009; 19:40:43 

helal olsun mercedese zaten kasa olarak muhteşem bir araçtı şimdi çok güzel bir motor seçeneği eklenmiş.sonuçta sakin sürüş stili olan araca fazla binmeyen ve az vergi vermek isteyenler için ideal.ayrıca motorda gayet güçlü.hem hp var hem tork daha ne olsun


_____________________________

Tanrı, Amerika'ya kaçan hocamızı korusun...


424 Mesaj
27 Şubat 2009; 19:49:23 

Vay be mercedes te 1600cc motor çıkardiysa gerçekten ekonomik olarak sıkıntı var demektir , olmasi gereken birşeydi zaten hem orta klasmanda bmw ye daha çok rakip olur hemde taşit vergisi ucuz olacağindan tercih edilebilir.Hadi hayirlisi


_____________________________

Eğitim Birliği : MANİSA, ALAŞEHİR

Usta Birliği : BALIKESİR, EDREMİT

Sınıf : İkmal / Kısa dönem Er


 
39 Mesaj
27 Şubat 2009; 21:30:03 

1800 motor varken ortalık güllük gülistanlık, 1600'e inince ekonomik sıkıntı var. Var mı böyle mantık? 1800'le 1600 arasında silindir başına bir çay bardağı kadar bile hacim farkı yok.

Bu motor muhtemelen 2005-2006'ta geliştirilmeye başlandı, ekonomiler full hız giderken.

Çevreci eğilim var, yakıt krizden sonra tekrar çok pahalı olabilir, üstelik motor teknolojisi ve kompresörle bile sağlamlık çok gelişti, inebildikçe iniyorlar o yüzden silindir hacminde.


_____________________________



 
406 Mesaj
28 Şubat 2009; 23:34:48 

SAYIN 19can84
DEMOGOJİ YAPMA AYRICA YAPILAN YANLIŞLIKLA KONUMUZUN BİR İLGİSİ YOKKİ.
arkadaşım passatları yanlış yazmışım aşağıda doğrusu var bakarsan görürsün kusura bakma.
ayrıca ne değiştiki ben yine haklıyım al doğrusunu yazıyım! DEMOGOJİ YAPMA AYRICA YAPILAN YANLIŞLIKLA KONUMUZUN BİR İLGİSİ YOKKİ.
ARKADAŞLAR ÖRNEĞİN "OPEL DE" YAZIN VE PREİSE YAZIN ALMANYADAKİ FİYATLARI ÖĞRENİRSİNİZ

HERALDE BEN ANLATAMADIM
BEN KÖTÜLEMİYORUM ŞİMDİ AŞAĞIYI DİKKATLE İNCELEYİN KARAR SİZİN YETER ARTIK YA

ALMANYADAKİ SATILAN OTOLARIN FİYATLARI:

MERCEDES C 180 K 1.6 LT 156 HP :31.802 EURO http://www.mercedes-ben...4/catalogue_prices.html Download Preisliste C-Klasse Limousine (PDF, 1.372 KB)

BMW 3 SERİSİ 2.0 LT 143 HP :28.400 EURO http://www.bmw.de/de/de.../2008/introduction.html Preisliste BMW 3er Limousine.
(PDF, 1 MB)


AUDİ A 4 1.8 LT 120 HP :26.100 EURO http://www.audi.de/etc/...llroad-final-online.pdf

OPEL İNSİGNİA 1.6 LT 180 HP :32.305 EURO http://www.opel.de/res/...oad/pdf/0I_69_price.pdf

VOLVO S60 2.0 LT 180 HP :31.700 http://www.volvocars.co...S60/Pages/techSpec.aspx


PASSAT CC 1.8 LT 160 HP:30.300 EURO http://www.volkswagen.d...chnik-preise_passat.pdf

PASSAT 1.4 LT 122 HP:29.475 EURO http://www.volkswagen.d...chnik-preise_passat.pdf


TÜRKİYEDEKİ SATILAN OTOLARIN FİYATLARI:
MERCEDES C 180 K 1.6 LT 156 HP :42000 EURO
BMW 3 SERİSİ 2.0 LT 143 HP :43420 EURO
AUDİ A 4 1.8 LT 120 HP :36.884 EURO
OPEL İNSİGNİA 1.6 LT 180 HP :55.400 TÜRK LİRASI OLAĞAN ÜSTÜ MANTIKLI FİYAT ALMANYADAKİ FİYATI İSE :32.305 EURO
VOLVO S60 2.0 LT 180 HP : 37512 EURO MANTIKLI FİYAT ALMANYADAKİ FİYATI İSE :31.700 EURO
PASSAT CC 1.8 LT 160 HP:44500 EURO
PASSAT 1.4 LT 122 HP:58250 TÜRK LİRASI

BU YETERLİ GALİBA BAYA YORULDUM AMA ŞİMDİ İKNA OLURSUNUZ HERHALDE.
HADİ ŞİMDİDE DEYİN BAKALIM PASSATLA MERCEDES BİR TUTULURMU BİLMEMNE V.S YETER ARTIK ADAMIN KANINI KURUTTUNUZ.
İLLAKİ BEN FAZLA PARA HARCARIM İÇİM RAHAT ETSİN DİYORSANIZ SAYGI DUYARIZ İŞTE İSPAT YUKARIDA.
YANİ PARAYI FAZLA HARCARIM GÖSTERİŞ YAPARIM DİYORSANIZ PARANIZA YAZIK ÇÜNKÜ BİNDİĞİNİZ ARABANIN DEĞERİNİ herKEZ İYİ BİLİYOR.

İkidebir prestij kelimesini kullanan arkadaşlarım bu prestij yada farklı fanatiklik duygularınız üzgünüm sadece türkiye için geçerli.
Dünyaya daha fazla rezil olmayalım. Lütfen biraz daha ekonomik davranalım belki birileri sesimizi duyar ve otomobil fiyatları düşer diymi.
Ayrıca prestij kelimesinin altında yatan nitelik bence insanların birbirlerine para kimde daha çok dedirtme çabası gibi geliyor. Mercedes sadece bahanemi acaba?
Örneğin, eskiden büyüklerimiz derdi ya, "bak mersedeside var adamın sırtı kalın zenginmiş maşaallah" dedirmekmi amacımız, hayır eğer buysa artık bu düşünce değişmeli.
Diyer mesajlarımda opel insignia ile mercedes c 180 k serisini örnek verdim ve tepki aldım. Herkezden prestij v.b anahtar kelimelerle saçma eleştiriler aldım banane kardeşim senin eski model mercedesin varmış öve öve bitirememişsin beni enteres etmez doğruyu ortaya koyarım.
Ama şu var gider aslanlar gibi gemi gibi bir araba alırsın ozaman diyecek sözüm yok 200-300 bin orda haddimi bilirim. Tabi 200-300 bin değerinde mercedes yada v.s marka arabası olan adamlarda pek bu ucuz yorumları zaten nadir yapar.
Ee tamamda avrupada almanyada tanıdıklarımız arkadaşlarımız var gözleriyle şahit olmuşlar oradada audi, opel ağırlıklıymış hatta her sokakta audi görmek mümkünmüş ve halk audi kullanıyormuş prestij mercedesinmi ? yoksa audininmi? yada aynımı? siz karar verin.
İnsan gördüğüne inanmazsa inandığı gibi görmeye başlarmış.
Özetlemem gerekirse rekabet tüketiciye yarar ama ne zaman? Tabiki tüketici uyanık olursa 1.4 lt yada 1.6 lt motorların amacını iyi anlamak lazım önce ekonomi yani hem alırken kazanmak sonra yakıt tasarrufu hemde hava kirliliğini önlemektir bu dünya hepimizin. 1.4 lt ve 1.6 lt motorların bandrolü yıllık 628 tl dir. Silindir hacmi büyüdükçe türkiye şartlarında bu bandrol vergisi yani mtv ikiye katlıyor.
İKİ TANE FARKLI MARKA OTOMOBİL İKİSİDE AYNI DONANIM VE KALİTEYE SAHİP BİRİSİNİN FİYATI 90000 TL VE DİYERİNİN FİYATI İSE 56000 TL ARADAKİ FARKI GÖRDÜNÜZ İKİSİNİN VERGİSİDE 628 TL.
ARADAKİ FARK 34000 TL DİR BU PARAYLA TAM 54 SENELİK MTV VERGİSİ ÖDENİR BUNUN EKONOMİYLE NE ALAKASI VAR?


_____________________________



 
359 Mesaj
1 Mart 2009; 13:09:14 

Tekmelenmiş tavuk gibi çırpınıyorsunuz ama nafile. Mercedes başkadır, siz anlayamazsınız.


_____________________________



 
341 Mesaj
1 Mart 2009; 21:26:37 

tamam ama bu fiyatlara ne dahil ne hariç onu pek düşünmüyoruz. verdiğin fiyat boş mercedes fiyatıdır veya dolu insignia fiyatıdır. şu kesin opel insigniyaya istediğin donanımı at, istediğin kadar fiyatı çıkar, mercedes kalitesi, sürüş zevki, konforu olmuyor.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
2 Mart 2009; 11:37:55 


quote:

Orjinalden alıntı: TheDino

Tekmelenmiş tavuk gibi çırpınıyorsunuz ama nafile. Mercedes başkadır, siz anlayamazsınız.



Gormemisin hali de baskadir


 
359 Mesaj
2 Mart 2009; 12:36:23 


quote:

Orjinalden alıntı: 911GT3




Gormemisin hali de baskadir

Tabii başkadır, görmemişsiniz işte. Görseniz anlardınız ne demek istediğimi. Görmüş olsanız hiç Corollolarla, insignialarla karşılaştırır mıydınız?



_____________________________



4946 Mesaj
2 Mart 2009; 14:52:26 

@TheDino

Boşver abi hiç uğraşma. Bu saatten sonra millete Mercedes'in ne olduğunu anlatma bence. Direksiyonuna geçip kullanan zaten biliyor aradaki farkı. Kimseye de zorla Mercedes satan yok istemeyen almasın gitsin passat, insignia veya her ne istiyorlarsa alsın işte...


_____________________________


Mercedes-Benz

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
2 Mart 2009; 15:21:18