- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
sigara yerine oyalayacak bişey ?
36 Cevap5274 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


3235 Mesaj
9 Şubat 2009; 23:58:27 

beyler sigarayı bırakalı bir ay falan oldu ama çıldırmak üzere oluyorum bazen. Şunu farkettim nikotin veya başka bi kimyasal bağımlılığı değil benim ki dudak tiryakiliği diyeyim. Beni oyalayacak bişey bulamadım mı duramıyorum yerimde.

Şimdi bu sigaranın yerine beni oyalayacak sigarayı aratmayacak ne ola ki? Ya da içinde nikotin olmayan zararı olmayan duman çıkaran bişey icad edilmedi mi daha


_____________________________



758 Mesaj
10 Şubat 2009; 0:02:26 

iç gitsin ya nolcak,sigarasız cekilmiyo bu hayat..


_____________________________



96 Mesaj
10 Şubat 2009; 0:02:51 

Bende sigarayı bıraktım ve bugün 7. gün
Tavsiyem sürekli sakız çiğnemen , kuruyemiş yemen , nescafe içmen...


_____________________________



136 Mesaj
10 Şubat 2009; 0:03:25 

1 ay içmediysen nikotin ihtiyacı olmaması lazım.. 10 günde vücut kendi üretmeye başlıyor çünkü
ama bu bi şeker var. küçük kutuda. adını hatırlamıyorum. pop mop bi ismi vardı.. benim arkadaş onla idare etti bi süre.. ben beceremedim


_____________________________

vazgeçersen kaybedersin...


1509 Mesaj
10 Şubat 2009; 0:05:12 

Fingerboard öneririm.Ne manyak bir şey hareketlerini izliyorum Youtube'dan sürekli:D


_____________________________

iPhone 5 16 GB ∞ Macbook Pro 15" 2.66 GHz ∞ PS3 60 GB 4.46 CFW ∞ WD HD TV 2


716 Mesaj
10 Şubat 2009; 0:07:57 

kürdan falan dudaklarında olursa belki biraz giderebiilir


_____________________________



1366 Mesaj
10 Şubat 2009; 0:08:49 

naneli şekerler iyi gider. çiğneme ama agzına at o kendisi erisin dursun


_____________________________

ya bırak gideyim ya da bırak yükseleyim
ya kodlarımı yeniden yaz yada tümden sil
bir daha derlenmemek üzere...


4012 Mesaj
10 Şubat 2009; 0:09:22 

tırnaklarını yemeye başla


_____________________________



1262 Mesaj
10 Şubat 2009; 0:11:34 

sigara kolay bırakılmıyor

hani o 1 günde bıraktı sonra adını anmadı diyenler varya; inanmıyorum...

ben lisedeyken peder ramazanı fırsat bilip 28 gün sigara içmedi (ki 14 yaşında başlamıştır kendisi)

sonra nikotin bağımlılığından bihaber, dünyanın günü kalmadı sanan gerzek lise yönetiminin "veliler toplantısı" adı altında yaptığı karalama kampanyasından nasibini aldı.

eve geldiğimde babam orucu sigarayla yemiş ve 2. paketi kurutmuştu devamı aile içi şiddete giriyor

ben 23 yaşımda başladım sigaraya. 27 yaşımdayım. bırakmam. bırakmak istemiyorum.

sigaranın yerini ne alır dersek? maden suyu iç. kesiyor bir süre. çok içme sigaradan çok zararı var mideye

bi ara şu elektronik sigaralar modaydı... hani millet ağzında buhar tüttüren pahalı oyuncaklarla geziyordu. ne oldu? o da mı işe yaramaz çıktı?


_____________________________

NAZIM HİKMET RAN
Vatandaşlık Numarası: 20753206252
özür dilenmesi gereken daha çok insan var...


3235 Mesaj
10 Şubat 2009; 0:34:02 

nikotin isteği değil benim ki ya hani böyle birini beklerken olsun yemeğin üzerine olsun bi anda bi istek gelir insanın içine onu kessin yeter... Şu şeker işini bi deneyeyim bakalım


_____________________________



327 Mesaj
10 Şubat 2009; 0:43:09 

Sigara boyundn biraz uzun agızda oynana bilir sigarayı unutturabilir bişey biliyorum adı bende saklı


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


3235 Mesaj
10 Şubat 2009; 0:48:49 


quote:

Orjinalden alıntı: emre3458

Sigara boyundn biraz uzun agızda oynana bilir sigarayı unutturabilir bişey biliyorum adı bende saklı


amaaan espri yaptı


_____________________________



749 Mesaj
10 Şubat 2009; 0:55:15 

yerini hiçbirşey tutmazki meretin!


_____________________________

DH KAFKASYA SEVDALILARI
Şerefsizce yaşamaktansa şerefimle ölürüm

www.TekLinkFilmlerim.Com


670 Mesaj
10 Şubat 2009; 0:55:40 


quote:

Orjinalden alıntı: özgür deniz

sigara kolay bırakılmıyor

hani o 1 günde bıraktı sonra adını anmadı diyenler varya; inanmıyorum...

ben lisedeyken peder ramazanı fırsat bilip 28 gün sigara içmedi (ki 14 yaşında başlamıştır kendisi)

sonra nikotin bağımlılığından bihaber, dünyanın günü kalmadı sanan gerzek lise yönetiminin "veliler toplantısı" adı altında yaptığı karalama kampanyasından nasibini aldı.

eve geldiğimde babam orucu sigarayla yemiş ve 2. paketi kurutmuştu devamı aile içi şiddete giriyor

ben 23 yaşımda başladım sigaraya. 27 yaşımdayım. bırakmam. bırakmak istemiyorum.

sigaranın yerini ne alır dersek? maden suyu iç. kesiyor bir süre. çok içme sigaradan çok zararı var mideye

bi ara şu elektronik sigaralar modaydı... hani millet ağzında buhar tüttüren pahalı oyuncaklarla geziyordu. ne oldu? o da mı işe yaramaz çıktı?



Benim dayım sigarayı bir günde bıraktı. Burger hastalığına yakalanmıştı, damar tıkanıklığından kaynaklanan bir hastalık ve doktor yüzüne direk olarak söyledi. Sigara içmeye devam dersen ayağını kesmek zorundayım. Tabi korku yüzünden bir daha sigarayı ağzına almadı.
Gerekli şartlar olmadıkça bir çok kişi alışkanlıklarını bırakamaz.


_____________________________

Dear Resident,
The time we spent together however long it was meant the world to me. I would love to see you again, but unfortunately, I cannot. You see, I am a ghost. I can't only materialize once every decade on the anniversary of my death. I chose to spend my one day among the living with you, sweet... Resident. Perhaps we will meet again in another decade, provided you keep your figure.
Until then, all my love from the beyond,
Barney


3235 Mesaj
10 Şubat 2009; 0:56:09 

ya bana dumanı çıkan bişey lazım en az zararlı sigara ne ola ki?

EDIT:http://www.ntvmsnbc.com/news/348416.asp

şurdaki haberde 2006 yılında zararsız sigaranın çıkabileceğinden bahsediliyor. Yıl 2009 nerde ki bu sigara ?



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ::ExtremE:: -- 10 Şubat 2009; 0:52:50 >


_____________________________



749 Mesaj
10 Şubat 2009; 0:57:45 


quote:

Orjinalden alıntı: ::ExtremE::

ya bana dumanı çıkan bişey lazım en az zararlı sigara ne ola ki?

EDIT:http://www.ntvmsnbc.com/news/348416.asp

şurdaki haberde 2006 yılında zararsız sigaranın çıkabileceğinden bahsediliyor. Yıl 2009 nerde ki bu sigara ?

Avatardan yak bi tane,kral sigaradır!


_____________________________

DH KAFKASYA SEVDALILARI
Şerefsizce yaşamaktansa şerefimle ölürüm

www.TekLinkFilmlerim.Com

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
10 Şubat 2009; 0:58:27 

elin temizmi


440 Mesaj
10 Şubat 2009; 1:00:40 

Valla kıy paraya biraz git nargile falan al kendine evde falan takılırsın aromalı falan manyak güzel oluyo ama biraz zahmetli köz olayı falan


_____________________________

İmzanız kurallı dışkıdır! || Sizin uymanız gereken imza kuralları yok zaten.


3235 Mesaj
10 Şubat 2009; 1:02:29 

quote:

Orjinalden alıntı: Ruknu

elin temizmi


şöyle gerizekalıların foruma girişini engellemek için bi filtre sistemi kurmak lazım



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ::ExtremE:: -- 10 Şubat 2009; 0:58:50 >


_____________________________



 
20704 Mesaj
10 Şubat 2009; 1:07:20 

Yemekten sonra gelen sigara içme isteği sabredersen 1 ay sonra geçer. Ortalama 2. aydan sonra isteğin gidiyo. 6 ay oldu bırakalı. Herkes tek seferde bırakabilir ama canım istemiyo derse yalan söyler. Sigaranın tadını almış biri o sigarayı tekrar içmek isteyecektir. Başlayıp başlamaması da iradesine bağlı.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
10 Şubat 2009; 1:12:57 

Çekirdek

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
10 Şubat 2009; 1:19:12 


quote:

Orjinalden alıntı: ::ExtremE::



şöyle gerizekalıların foruma girişini engellemek için bi filtre sistemi kurmak lazım

CAnın cektıyse sen aL. elın temızse,


3207 Mesaj
10 Şubat 2009; 1:19:54 

Dudak tiryakiliği demişsin ve yerine birşey arıyorsun.Dudak tiryakiliğini rocco veya bir zamanlar satılan Yumiyum yada benzeri birşeydi adı o tip şekerle geçiştirebilirsin ağzında Yumiyumla birini bekleyen kişinin dışardan görüntüsü biraz komik olabilir ama sigaraya şekil itibari ile benzeyen birşey...


_____________________________

I started to watch myself with a mirror's eyes,
And I begin to slip away.
And no one's here to reach the other side with me.
Why don't you see me go this way?


644 Mesaj
10 Şubat 2009; 1:41:03 

Sigaranın yerini asla birşeyle doldurmaya kalkmayın Yoksa sigara yerine koyduğunuz her neyse bir şekilde sizi tekrar sigaraya yöneltir.
Nikotin bağımlılığından kurtulma en fazla 4-5 gün sürer. Bundan sonra yapılacak iş sigarayı unutmaktır. Aklına sigara gelince bıraktığını hatırla ve mutlu ol ve içmiyorum de Kendine ne kadar güzel bir şey yaptığını unutma.

Nikotin sakızı vs.. bunlar sigarayı senin için daha çok vazgeçilmez kılar.
Sigaranın insan üzerinde bu kadar etkili olması, sana gerçekten keyfi veya başka türlü faydalar sağlamasından değildir. Senin onu bir hiçken gözünde büyütmendir.
Sigara bırak keyif vermeyi tam tersi mevcut olanı elinden alır. Vucuduna karbondioksit yükler. Ciğerlerini tüketir. Bi süre sonra komple tükenirsin. Bir sigara yaktığında keyfin yerine gelir ama aslında sigara içmeyen birinin sahip olduğu mutluluğa yinede sahip olamazsın. Olduğunu sanırsın Sigaradaki kandırmaca budur.
Tekrarlıyorum gerçek olan bağımlılık nikotindir ve 4-5 günde atarsınki sen zaten bundan kurtulmuşsun


_____________________________



1448 Mesaj
10 Şubat 2009; 1:45:42 

gidip sigara içicem.bu topiklere girmesem günde 1-2 sigara yolda sigara içen adam görmesem 4-5 sigara daha az içerim


_____________________________


Tek Kişilik Terör Örgütü


290 Mesaj
10 Şubat 2009; 1:46:29 

dostum bırak oyalanmayı fazla sinirlenme yada üzülmemeye çalış direk tekrardan başlamak için etken


_____________________________

BnDRM


7147 Mesaj
10 Şubat 2009; 2:05:04 

Başlık sakat


_____________________________


O'nu Özlüyorum. Aslında O'nu hiç görmedim, yüz yüze gelmedim. Ama O'nu tanıyorum. Sesini cızırtılı bantlardan dinledim, hep siyah beyaz filmlerde gördüm yüzünü; çelik bakışlarını, şiirlerde okudum. O'nu yaşıyorum. Özlü sözlerini okudum köşe başlarında. Adını, her sabah okul sıralarında andım. Şimdi 74 yıl sonra, O'nunla son yolculuğa çıkıyorum bir kez daha. O'nun geçtiği yollardan geçiyorum, çektiği acıları ruhumda taşıyorum. O'nu arıyorum.. [1881 - 193∞]

Veteriner Hekimi, Gıda Güvenliği Danışmanı


2890 Mesaj
10 Şubat 2009; 2:17:43 

Ben 2 kere bırakmayı denedim çekirdekmi dersin sakızmı dersin
Yolda birini içerken görüyorum bakkala gidiyorum önümde sigara..
Birde Birşeye moralin bozulduğu zaman sinirlendiğin zaman
Direk yak bir tane diyorsun çok büyük sabır işi ben şuanda içiyorum.
Abimde sigara yüzünden ameliyat oldu kis aldılar abime uyandığında kesilen yeri yanında gördü
Doktor yasakladı.Bir daha içmeyeceksin diye o gün bugündür Ağzına sürmez nefret eder.
Benim Burdan çıkardığım, bırakmam için önemli bir sebebim olması lazım ama oda yok.
Öğle Yemeğinden sonra çayın yanında sigarayı hiçbir şeye değişmem.
Ben zevk alıyorum sigaradan ki İçiyorum ama zararları çok büyük eskiden koşar,
hoplayınca birşey olmazdı şimdi koşunca tıkanıyorum.
Ama bu aralar iş yok azalttım evde vakit geçiriyorum ve pc başındayken aklıma bile gelmiyor.
Sana TAVSİYEM Sürekli Birşeylerle Meşgul ol internetten cs oyna Sigara
kullanmıyan bir arkadaşınla Gezip dolaşmaya dikkat et buda çok önemli.. yani aklın
başka şeylere yorunca unutturuyor ama sonradan yine akıla geliyor.
Ondan sonrası da Sana kalmış birşey artık.


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
10 Şubat 2009; 2:24:18 

Çekirdek çıtlatabilirsin zamanında çocuklar duymasını izlerken hüseyinin yarış tiryakisini geçirmek için çekirdek yedirtiyolardı ne alkaysa

çekirdek çıtla dostum paso hem tadı daha guzelsigaradan


2027 Mesaj
10 Şubat 2009; 3:34:33 

günde 2,5 3 paket içen bir arkadaşım bıraktı.diş için hastaneye gittiğinde sigara bıraktırma bölümü var.oranın doktoruyla tesadüfen konuşmuş.doktor öncelikle kesin bırakma isteğin olmalı demiş.3 seans halinde bir ışınmı tam bilmiyorum bi şey yapılmış.ve adam bıraktı.inanamadık şu an 2 yıl oldu ve başlamadı.hiç canın çekmedimi dedim.çekiyor ama o an beynime sen bıraktın diye mesaj geliyor ve bende istek filan kalmıyordu dedi.bir araştır,ücretide makuldu.2 aylık sigara parası filan.yer konya nakipoğlu hastanesi.bu yöntem sizin bölgedede olabilir.sitesini buldum.(hastaneyle hiç bir bağım,tanıdığım filan yok)
http://www.bilgisaglik.com.tr/tr/default.asp


_____________________________



12609 Mesaj
10 Şubat 2009; 3:39:06 

En Kolay Bırakma Yolu Tiskinmek Tiskinirsen Ağzına Almazsın Daha..


_____________________________



155 Mesaj
10 Şubat 2009; 3:44:24 

Pen Spinning veya Telekinezi(sadece psi-wheel) ile uğraş


_____________________________



81 Mesaj
10 Şubat 2009; 5:43:00 


quote:

Orjinalden alıntı: memcho

Valla kıy paraya biraz git nargile falan al kendine evde falan takılırsın aromalı falan manyak güzel oluyo ama biraz zahmetli köz olayı falan



iyide nargile sigaradan kat kat daha zararlı


_____________________________

Taste me, drink my soul
Show me all the thing that I should've known
When there's a new moon on the rise
I had everything, opportunities for eternity
And I could belong to the night

The Pretty Reckless


155 Mesaj
10 Şubat 2009; 7:14:53 


quote:

Orjinalden alıntı: memcho

Valla kıy paraya biraz git nargile falan al kendine evde falan takılırsın aromalı falan manyak güzel oluyo ama biraz zahmetli köz olayı falan


heryerde falan


_____________________________



923 Mesaj
10 Şubat 2009; 8:43:16 

Valla 11 gün oldu bende sigarayı bırakalı. Geberiyorum sigarasızlıktan. Ama sürekli şunu düşünüyorum. "Olm sigarayı bıraktın. Ona vereceğin parayla neler yapacaksın bir düşün salaklık yapma başlayıpta" Bu beni tutuyor ama ne kadar dayanır bilmiyorum.


_____________________________



8179 Mesaj
10 Şubat 2009; 9:03:10 

bunu dene
http://www.itusozluk.com/img.php/98c4cc7d053cbaf93704c06f63d2ae8112803/topitop


_____________________________

24 | Arrow | Alcatraz | Band of Brothers | Breaking Bad | Breakout Kings | Camelot | CSI: New York | Dexter | FlashForward | Friends | Game of Thrones | Gossip Girl | Heroes | How I Met Your Mother | Knight Rider | Kyle XY
Lost | Married With Children | Merlin | My Name Is Earl | Nikita | Oz | Prison Break | Rome | Shameless | Sherlock | SmalVille | Spartacus Series | Supernatural |Terminator: The Sarah Connor Chronicles
The Bing Bang Theory | The Confession | The Event | The Lost Room | The Walking Dead | Touch | The Pacific | The Sopranos | Two and a Half Man | True Detective | V



600 Mesaj
10 Şubat 2009; 9:34:23 

el işi


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Konu Dışı / Off Topic] » Konu Dışı » sigara yerine oyalayacak bişey ?
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.417