EKRAN KARTI ÖĞRENME YOLU
18 Cevap74350 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
255 Mesaj
9 Şubat 2009; 22:00:17 

ekran kartının onboard olmadığı kesin olarak nasıl anlaşılır. bilgisayarımda ram eksik görünüyor. ama bağdaştırıcı özelliklerine girdiğimde eksik kısmın 2 katı görünüyor. bilgisayarımda ram 896 mb görünürken bağdaştırıcıda ekran kartı 256 mb görünüyor. şimdi bu EKRAN KARTI 128 kendi üzerinde -256ya kadar paylaşımlı bir kart mı. kesin olarak nasıl öğrenebirlirim. gpu programında memory size kısmında 128 yazıyor bu arada



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi h143014 -- 9 Şubat 2009; 21:58:11 >


_____________________________



 
255 Mesaj
9 Şubat 2009; 22:22:46 

up


_____________________________



6794 Mesaj
9 Şubat 2009; 22:33:12 

Ram yemesi için onboard olması gerekmiyor. yani bildiğin ekran kartlarının da sistem ramini kullanma özelliğine sahip olanları var...

Kasanın içine bak. Anakartın üstünde dönen fanın altında bir parça varsa, fanlı veya üzerinde demir olan .. ekran kartı yani. Ekran kartın var ama paylaşımlı demektir. Yoksa onboard cihpsettir. O zaten ram yer..




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JANT! -- 9 Şubat 2009; 22:31:41 >


_____________________________



EP35C DS3R - E8400 3.00@ 4.51Ghz + CM HYPER 212 - CORSAIR Dominator 2*2 1066@1150 CL5 - POV 9600GT HD + ZEROtherm GX815 + LG M2762D 27" HD - WD Green 1 TB - CoolerMaster RC 690 - Logitech Z5500 + Creative X-FI Surround 5.1 Pro

MSI GE620DX FHD ~ Corsair Force GT SSD

Cevizin kabugunu kiramayan, cevizi sadece kabuk zanneder...


 
230 Mesaj
9 Şubat 2009; 22:35:49 

SÖLEMEYİ UNUTMUŞUM BU ACER NOTEBOOK BAKMA ŞANSIM YOK


_____________________________



6794 Mesaj
9 Şubat 2009; 22:36:51 

Hmm, o zaman şöyle yap.

Gpu-z adlı programı indir ve aç. Orada marka model yazar. Oranın ss çek ve buraya koy..

Yada Everest programını kur ve oradan ekran kartına bak..


_____________________________



EP35C DS3R - E8400 3.00@ 4.51Ghz + CM HYPER 212 - CORSAIR Dominator 2*2 1066@1150 CL5 - POV 9600GT HD + ZEROtherm GX815 + LG M2762D 27" HD - WD Green 1 TB - CoolerMaster RC 690 - Logitech Z5500 + Creative X-FI Surround 5.1 Pro

MSI GE620DX FHD ~ Corsair Force GT SSD

Cevizin kabugunu kiramayan, cevizi sadece kabuk zanneder...


 
230 Mesaj
9 Şubat 2009; 23:29:12 


quote:

Orjinalden alıntı: JANT!

Hmm, o zaman şöyle yap.

Gpu-z adlı programı indir ve aç. Orada marka model yazar. Oranın ss çek ve buraya koy..

Yada Everest programını kur ve oradan ekran kartına bak..


EVERST DE TOPLAM BELLEĞİ SÖYLÜYOR.BUNU KESİN SÖYLEYECEK BİR YOL YOK MU


_____________________________



 
4870 Mesaj
9 Şubat 2009; 23:44:11 

laptoplarda hemen hepsinde ekran kartı ramı kullanır bunun kesin yolunu masaüstünde sağ klik özellikler ayarlar gelişmiş bağdaştırıcı yolunu izleyerek öğrenebilirsin


_____________________________

Eğitimli insanlar topluma borçludurlar. Bir işin nasıl yapılabileceğini biliyorken bir başkasının yapamadığını görüp susmaları kendilerini yetiştiren o topluma ihanettir


4138 Mesaj
9 Şubat 2009; 23:44:27 

Başlat > Çalıştır > dxdiag (yazacaksın) enter...


_____________________________

"Eğitimli insanlar topluma borçludurlar. Bir işin nasıl yapılabileceğini biliyorken bir başkasının yapamadığını görüp susmaları kendilerini yetiştiren o topluma ihanettir. Bilgi paylaştıkça çoğalır."


282 Mesaj
1 Kasım 2011; 18:34:33 

gpu-z


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
1 Kasım 2011; 20:20:01 

başlat - çalıştır - dxdiag

burdan ekrankartının herşeyini dx versiyonuna kadar öğrenebilirsin


19 Mesaj
1 Kasım 2011; 20:24:23 

Neredeyse 3 yıllık konuyu hortlatmışsınız helal olsun


_____________________________



282 Mesaj
1 Kasım 2011; 20:45:26 

quote:

Orijinalden alıntı: Abyss91

Neredeyse 3 yıllık konuyu hortlatmışsınız helal olsun



_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
2 Kasım 2011; 11:58:41 

bazen tarihe bakmak hiç aklıma gelmiyor öle yazıyorum bildiğim birşey varsa


 
1 Mesaj
15 Mayıs 2012; 21:37:57 

arkadaşlar bi yardım edin ekran kartımın driverini nerden bulurum







Ekteki dosya (3)

_____________________________



1049 Mesaj
16 Mayıs 2012; 0:32:14 

quote:

Orijinalden alıntı: kayasezai

arkadaşlar bi yardım edin ekran kartımın driverini nerden bulurum







kardeşim konunun tarihine baktın mı


_____________________________

Türkiye sansürler ülkesi olmasın! Youtube'a Özgürlük!
İnternetime Dokunma!

Uzaklaştırılmış
8 gün cezanın,
12 sa. 36 dk. kadarı kaldı.
9 Ağustos 2013; 5:08:48 

quote:

Orijinalden alıntı: Sowyet

quote:

Orijinalden alıntı: kayasezai

arkadaşlar bi yardım edin ekran kartımın driverini nerden bulurum







kardeşim konunun tarihine baktın mı

Boş yorum atmayın işte, arkadaşa lazım olmuşki Google'dan falan ararken bulmuş. Şu an bana da lazım bende de "Mobile Intel(R) 45 Express Yonga Kümesi Ailesi" diye bir şey yazıyor. Laptopta gerçek ekran kartı var mı yok mu nasıl öğrenebilirim? GPU-Z denedim yine aynı şeyi gösteriyor.


 
758 Mesaj
9 Ağustos 2013; 5:34:32 


quote:

Orijinalden alıntı: Spycho

quote:

Orijinalden alıntı: Sowyet

quote:

Orijinalden alıntı: kayasezai

arkadaşlar bi yardım edin ekran kartımın driverini nerden bulurum







kardeşim konunun tarihine baktın mı

Boş yorum atmayın işte, arkadaşa lazım olmuşki Google'dan falan ararken bulmuş. Şu an bana da lazım bende de "Mobile Intel(R) 45 Express Yonga Kümesi Ailesi" diye bir şey yazıyor. Laptopta gerçek ekran kartı var mı yok mu nasıl öğrenebilirim? GPU-Z denedim yine aynı şeyi gösteriyor.

Hocam yukardaki yontemle ekran kartinin modeline bak. Baslat calistir dxdiag . Sonra intelim sitesinden senin kartin driverini bul. Bir de pcdeki tum parcalarin guncrl driverlerini bulan programlar var arastirabilirsin.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Ftr öğrencileri ve öğrenci adayları :
www.ftrogrencileri.com

Uzaklaştırılmış
8 gün cezanın,
12 sa. 36 dk. kadarı kaldı.
10 Ağustos 2013; 4:36:13 

quote:

Orijinalden alıntı: OnlyAnanas


quote:

Orijinalden alıntı: Spycho

quote:

Orijinalden alıntı: Sowyet

quote:

Orijinalden alıntı: kayasezai

arkadaşlar bi yardım edin ekran kartımın driverini nerden bulurum







kardeşim konunun tarihine baktın mı

Boş yorum atmayın işte, arkadaşa lazım olmuşki Google'dan falan ararken bulmuş. Şu an bana da lazım bende de "Mobile Intel(R) 45 Express Yonga Kümesi Ailesi" diye bir şey yazıyor. Laptopta gerçek ekran kartı var mı yok mu nasıl öğrenebilirim? GPU-Z denedim yine aynı şeyi gösteriyor.

Hocam yukardaki yontemle ekran kartinin modeline bak. Baslat calistir dxdiag . Sonra intelim sitesinden senin kartin driverini bul. Bir de pcdeki tum parcalarin guncrl driverlerini bulan programlar var arastirabilirsin.

Anlatamadım ben hocam, zaten dxdiag'ta yazan ekran kartı o, ama ben gerçek ekran kartını öğrenmek istiyorum laptopun eğer varsa ki. Ne demek istediğimi anladın mı ?


 
758 Mesaj
10 Ağustos 2013; 5:28:46 


quote:

Orijinalden alıntı: Spycho

quote:

Orijinalden alıntı: OnlyAnanas


quote:

Orijinalden alıntı: Spycho

quote:

Orijinalden alıntı: Sowyet


kardeşim konunun tarihine baktın mı

Boş yorum atmayın işte, arkadaşa lazım olmuşki Google'dan falan ararken bulmuş. Şu an bana da lazım bende de "Mobile Intel(R) 45 Express Yonga Kümesi Ailesi" diye bir şey yazıyor. Laptopta gerçek ekran kartı var mı yok mu nasıl öğrenebilirim? GPU-Z denedim yine aynı şeyi gösteriyor.

Hocam yukardaki yontemle ekran kartinin modeline bak. Baslat calistir dxdiag . Sonra intelim sitesinden senin kartin driverini bul. Bir de pcdeki tum parcalarin guncrl driverlerini bulan programlar var arastirabilirsin.

Anlatamadım ben hocam, zaten dxdiag'ta yazan ekran kartı o, ama ben gerçek ekran kartını öğrenmek istiyorum laptopun eğer varsa ki. Ne demek istediğimi anladın mı ?

Ekran kartin bu demekki hocam pekte bi sey yapamazsin zaten bu kartla eger illa emin olamak istiyorsan orta seviye bi oyunda bile menude bile zoe gezersin kasintidan dene istersen yuklemeyi



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Ftr öğrencileri ve öğrenci adayları :
www.ftrogrencileri.com
Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Donanım / Hardware] » Teknik Yardım » EKRAN KARTI ÖĞRENME YOLU
Sayfa: [1]
Foruma Git
Bölümde Ara
Başa Dön


 
Reklamlar


DH VİDEO

 



Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.



0.156