- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
Tamamına kredi kullanarak ticari araç (minibus) almak
52 Cevap52369 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1]
Giriş
Mesaj


 
12 Mesaj
5 Şubat 2009; 16:03:43 

Merhabalar, krizden etkılenerek issiz kaldım ve para pul'da yok, simdi dıyorum tamamına kredı kullanarak 2005-2006 yada 2007 bi tıcarı arac alsam (yalnız ehlıyetde B -herhalde 14+1 ve altında koltuk sayısı işli ruhsata ticari araç kullanabılırım_mi.¿), alacagım araca hemen 2 iş bırden uydurabılırmıyım (nası olcaksa, hicte yapmadıgım bi is), 36 ay cıvarı kredılendırsem 1100-1200 cıvarı aylık odemeler olur Banada 700 cıvarı bişi kalsa(!) yeter dıyorum. Olurmu olmazmı mantıklımı deılmı bilgi gorus ve onerılerınızı beklıyorum arkadaslar ,tsk'ler.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tecrubeSiZ -- 5 Şubat 2009; 16:21:03 >


_____________________________



 
1231 Mesaj
5 Şubat 2009; 22:33:01 

aldığınız araçla ne iş yapacaksınız?
yapacağınız iş aylık en az 2000 ytl getirecek mi?Krediyi ödeyebilecekmi?

Bana sorarsanız piyasa bitik 0 parayla kredili araç alıp aylık şu kadar kazanırım demek biraz saçma.Önce aylık 2000-2500 ytl kazandıravilcek bir iş bulmak lazım.Bu zamanda böyle bir iş varsa ben aracımı satayım bana aylık o parayı kazandırsın...


_____________________________

Kadın mezarlığa girerken başını kapıyor, dışarı çıkarken açıyor. Ölüye karşı kapayıp, diriye karşı açmak akıl almaz...N.Fazıl KISAKÜREK


3339 Mesaj
6 Şubat 2009; 11:51:19 

bahsettiğin mikttarlarda parayı hangi işle kazanacaksın anlayamadım..C plakalı bir servis 2.000 civarı net bırakıyor.kaçak servismi atacaksın nedir bu olay ?Biraz fazla hayal kuruyorsun gibi..Dikkat et derim.


_____________________________

SAMSUNG GALAXY NOTE 3


 
12 Mesaj
9 Şubat 2009; 14:50:49 

Personel ve okul tasımacılıgı işinden bahsedıyorum. Niye kacak olsun ki, hem nası kacak olucak Turizm fırmalarından iş alabılırmısın ki ayrıca İst.da C plaka muhabbeti henuz sözkonusu deil. Evet örnegın Ankara, Eskisehır'de plakalı servıs aracları dogru, ben İst. içi düşünüyorum.
Bi personel servısı aylık ortalama 1250-1400 cıvarı bıraksa net okul servısı net işiylen beraber 2000 tl yakalanabılıyo pekala Neden olmasın ki.

-1.400 NET BIRAKIYO TEMİZ ETİLER BAĞCILAR ARASI İŞİ sahibinden mesaj atmayın bakılmıcaktır alıcak ciddi olanlar telefon açsın pazarlık payı yoktur, renault master 2,8 14+1 32000 tl (tek iş'te)
Avrupa yakası bana uymuyo, 18+1 bana uymuyo, turizm fırmasından yada galeri deıl Tamamına kredı kullanamayız bana uymuyo

-2007 model 17+1 master sahibinden satılık... isiyle aylık 2000 bin tl net gelir. 39.500 (tek iş'te)

-Arac servıs bakımlı olup işıyle satlık okul + personel servısı Hakedışı 6000tl aylık
Net kazancı 4000 tl - Arac turizm paket olup tv dvd anfi invertör 220voly 150wat tibün tavab pulman
Yatar koltuk Klima mevcuttur
Mercedes Sprinter 2005


_____________________________



 
12 Mesaj
9 Şubat 2009; 15:00:32 

Son yazdıgım sprinter'a iyi para yazmıs tabi eleman halınce, neyse

-Servisiyle satılık peugeot j9 18+1 acilen
Gece vardıyalı isi mevcut olup toplam kazancı 3000 tl'yı bulmaktadır , demiş ve 40000 tl yazmıs

-20 000 tl pesın ayda 1140 tl senetle 30 ay banka kredılı 2600 tl kazandıgı servısıyle satılıktır
Volks. Crafter 2004 - 47000 tl

vs. vs. daha var da yani demek istedıgım bu ilanlar dogruysa ki dogrudur herhalde demekki kazanılabılıyo bu paralar. Ben bu ılanlar ıcerısınde bana uygun olanını bulmaya calısıyorum Yada vaz'mı geçeyim bu sevdadan dıye akıl-bilgi-yorum alısverısınde bulunmak ıstemıstım. Bu işin icerisinde olan biri(leri) olurda goruslerını paylasırsa sevınırım, Tsk'ler.


_____________________________



 
3485 Mesaj
9 Şubat 2009; 15:12:16 

bugün en ucuz sıfır servis aracı 60-70 bin tl.

hiç peşinsiz alsanız bunun taksitleri 2000 tl nin üzerinde olur. size ne kalacakki?

bunun vergisidir, muayenesidir, puludur, sigortasıdır, kaskosudur, bakımıdır bir sürü de ek masraf kalemi çıkacak sana. üstelik aracın yaşlandıkça kazandığı parada azalacak.

anlayacağınız o işten para kalmaz size. ha battı balık yan gider diyorsan senin bileceğin iş.


_____________________________



 
12 Mesaj
10 Şubat 2009; 15:52:03 

Sıfır aractan bahsetmedim ki ben hiç, bugün pek çok galeri 2004-2005-2006 farketmıyo Tamamına kredi kullandırabılıyo (bkz. internetden, gazetelerın vasıta ilanları bölümüne) ki ayrıca sıfır aracların da fıatlarını vereyım ben size hemen; Ducato Maxi - peugeot boxer - citroen jumper bu aracların 3'ü de aynı tipde araclar ve 50000 tl. cıvarında olan araclar. Kaskosunu, muayenesini, trafık sıgorta polıcesını, muhasebesını, vergısını ve 6 ay'da bir bakımını da hesaplamaya katmıyo deilim tabiki Neden katmıyayım ki (aylık ortalama 250 cıvarı) Bahsettıgım orneklerde de kalan mıktarlar hep Net seklınde vurgulanmıstır zaten.


_____________________________



 
12 Mesaj
13 Şubat 2009; 15:10:18 

Neyse,
Tamamına kredi ve iş imkanı ile ticari araç temin eden (max. 30000_ civarı) yerler benimle irtibat kurmak isterlerse sermayesiz@hotmail.com adresinden ulaşabılırsınz. Ortak bu iş'e dahil olmak isteyen olursada (İstanbul Anadolu yakasındanım) olabılır gorusulur, tsk'ler.


_____________________________



 
12 Mesaj
16 Şubat 2009; 15:22:52 

...¿


_____________________________



 
12 Mesaj
18 Şubat 2009; 19:10:10 

.


_____________________________



 
3091 Mesaj
18 Şubat 2009; 19:20:16 

kazandığın para kredinin faizine bile yetişmez haberin olsun.


_____________________________

Tanrı, Amerika'ya kaçan hocamızı korusun...


 
12 Mesaj
18 Şubat 2009; 19:22:07 

Bilerekmi cevap verıyosun yoksa öylemi düsünüyosun.¿


_____________________________



 
3091 Mesaj
18 Şubat 2009; 19:34:49 

bilerek cevap veriyorum tabiki.hatta sana daha ayrıntılı açıklayayım

ortalama 40 bine 2. el bi araç alsan(daha ucuzlarıda var ama masraf gerektirir elinde patlar)

36 ayda ödemeye kalksan aylık 1650 yapar(iş bankası)

bu işin plakası var,mazotu var bakımı var,lastiği var,sigortası var ........

yani bu kadar basit olsa herkes minübüs alır çalıştırırdı öyle değil mi?

bence başka bir iş düşün


_____________________________

Tanrı, Amerika'ya kaçan hocamızı korusun...


 
12 Mesaj
18 Şubat 2009; 20:02:42 

''Sıfır aractan bahsetmedim ki ben hiç, bugün pek çok galeri 2004-2005-2006 farketmıyo Tamamına kredi kullandırabılıyo (bkz. internetden, gazetelerın vasıta ilanları bölümüne) ki ayrıca sıfır aracların da fıatlarını vereyım ben size hemen; Ducato Maxi - peugeot boxer - citroen jumper bu aracların 3'ü de aynı tipde araclar ve 50000 tl. cıvarında olan araclar. Kaskosunu, muayenesini, trafık sıgorta polıcesını, muhasebesını, vergısını ve 6 ay'da bir bakımını da hesaplamaya katmıyo deilim tabiki Neden katmıyayım ki (aylık ortalama 250 cıvarı) Bahsettıgım orneklerde de kalan mıktarlar hep Net seklınde vurgulanmıstır zaten.'' bunu belirtmistim bende.

İş Bankası taşıt kredisini veriyo 1,94'den, 40000 tl'ye yapar 36 aylık'tan aylık 1560 tl. Ben 40000 tl'ya kafamda cıkmadım zaten hiç, Bugün bi araç buldum mesela 32000 tl 2007 model arac , IngBank misal
1,69'dan verıyo kredıyı ve 36 aylık'tan aylık 1200 tl. yapar, masraflarla toplam aylık 1500 tl. ödemem olsa tek personel servısınden bana kalacak parada o kadar olacagından başabaş olur, Artı bi okul servisi ekleyebilirsem kazanırım ki ekleyene kadar kazanmıyayım napim, Piyasada iş yok zaten olanda 700-750 civarı para verıyo, hic olmazsa taşıt'ım olur altımda, 3 sene sonrada degeri olsun hadi 20000 tl'ki o kadar da para biriktirmiş olurum hem. krediler bitesiye kadar bıraz sıkıntı olur Sonra satarım bu sefer 10000-15000 civarı ceker araç'ı degistiririm, ömür'de kredi ödemeyle süreerr gider, hı.¿ :)


_____________________________



 
3091 Mesaj
18 Şubat 2009; 20:11:01 

biz bu işi mercedes ve vw ile yapıyoruz.öyle ducatoyla falan bu işe gireceksen hiç girme derim.zamanında bizde renault traffic le yapmaya çalıştık elimizde patladı.zar zor sattık o araçları.bu işlere gireceksen mercedes ya da vw şart.en azından vw volt almanı öneririm.ayrıca ben sana 0 araç fiyatı söylemedim 40 bine zaten ancak 2.el alırsın.haaa 15 binede mercedes var ama bitik durumda iş falan yapılmaz


_____________________________

Tanrı, Amerika'ya kaçan hocamızı korusun...


 
12 Mesaj
18 Şubat 2009; 20:25:14 

Ben sana sıfır arac fıyatı söyledin demıyorum, tırnak içindeki paragrafı ben ayın 10'da yazmışım ve göstermek istedim sana ki orada işin masraflarının farkında oldugumu göresin diye.
İst.da isen görmen lazım trafikte gezinen diger Cıtroen Jumper, Peugeot Boxer türü araçları da ki modelli olsun kafi, ayrıca benım buldugum araçta da turizm paketlı.

Neyse, bi söz var;
Kaplumbağaya dikkat et! Ancak kafasını çıkarıp risk aldığında ilerleyebilir. James B. Conant
Ama hızlı ama yavaş sonuç itibari ile ilerliyo bi şekilde, yerinde saymıyo, hı.¿ ;) ii aksamlar.


_____________________________



 
12 Mesaj
24 Şubat 2009; 20:28:25 



_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
24 Şubat 2009; 21:44:02 

elinde biraz birikmiş olsa olabilirdide böyle çok tehlikeli krizde borç altına girmek

ama illede yapıcam diyorsan en azından sağlam 3 yer bulmalısın
1-2 iş yeri servisi
okul servisi
haftasonu gezi ve nişan v.b işleri


1238 Mesaj
24 Şubat 2009; 22:50:39 

Hocam sakın sakın sakın ! Uzak dur !

Benzer sebeplerden tam olarak 1 yıl önce 0 km Peugeot Boxer aldım. Turizm paketti klimaydı bilmemne bana 56.000 YTL ye patladı. 20.000 YTL ye arabamı satmıştım biraz da üzerine ekledim 25.000 YTL kredi çektim. Aylık 1250 YTL senet, 150 YTL de kasko odüyorum. ( Kasko 10 taksit, 2 ay önce ödemesi bitti.) Hiç bir masrafın olmasa 1400 YTL net ödemen var.

Diyelim aldın, turizm firmaları 7 ay 30.000 km boşa yol yaptırdılar bana. İsim vermek istemiyorum ama hepsi 3 aşağı 5 yukarı aynı. Günlük 220 km yol yapıp ancak yakıt parasını çıkaran işler biliyorum. % 80 i bu şekilde. Gürsel Turizm, Tursan gibi firmalar yıllık sözleşme imzalıyorlar, işi herhangi bir sebeple bırakamıyorsun. 3-4 yaşından eski, klimasız araçları çalıştırmıyorlar. Bazı okul ve kolejler yalnız Sprinter ve Crafter Volt'a iş verebiliyor. Kısacası turizm firmalarından uzak dur. Turizm firmalarının mantığı şu ; "İşine geliyorsa, çalışacak çok.." Emekli olup kredi çeken herkes bir ticari münibüs alıp bu işe girişmişler, senedi ödeyebilmek için 50 liralık işi 35 e yapabiliyorlar. Turizm firmaları bundan epey yararlanıyorlar.

2 iş bulmak ve bunların saatlerinin ve yerlerinin birbirlerine uyması gerçekten zor. Nişan, düğün gezi gibi işleri ekstra sayacaksın, onlara güvenerek yola çıkmamak gerekiyor. Kaldı ki ayda ortalama 2-3 tane ancak ekstra iş çıkıyor. Bunlar da maddi olarak elde tutulur bir kâr sağlamıyor.

Senelik vergiler, trafik sigortası, lastik, bakım, kasko, senelik muaynesi, SRC belgesi, yol belgesi... v.s derken ortaya çok ciddi rakamlar çıkabiliyor. 3-4 sene sonunda aracın en az 100.000 km yi geçecektir, haliyle değer de kaybedecek. 4 sene boyunca kazandığın para ancak aracın kaybettiği değeri karşılayabiliyor. Neresinden bakarsan bak akıl işi değil.


_____________________________

2011 Renault Megané Sport Tourer 1.5 dCI 105 ps
2012 Volkswagen Crafter 2.0 TDI 163 ps
2012 Otokar Sultan Comfort 140 S
2011 Mercedes Sprinter 315 CDI * 2

Geçmiş: 2007 Mercedes Vito 111 CDI, 2012 Passat 1.4 TSI, 2001 Passat 1.9 TDI, 2009 Seat Leon 1.4 TSI, 2004 Hyundai Santa Fe, 2011 Volkswagen Caravelle 2.0 TDI, 2004 Seat Cordoba 1.4 TDI



1238 Mesaj
24 Şubat 2009; 22:56:39 


quote:

Orjinalden alıntı: tecrubeSiZ

Ben sana sıfır arac fıyatı söyledin demıyorum, tırnak içindeki paragrafı ben ayın 10'da yazmışım ve göstermek istedim sana ki orada işin masraflarının farkında oldugumu göresin diye.
İst.da isen görmen lazım trafikte gezinen diger Cıtroen Jumper, Peugeot Boxer türü araçları da ki modelli olsun kafi, ayrıca benım buldugum araçta da turizm paketlı.

Neyse, bi söz var;
Kaplumbağaya dikkat et! Ancak kafasını çıkarıp risk aldığında ilerleyebilir. James B. Conant
Ama hızlı ama yavaş sonuç itibari ile ilerliyo bi şekilde, yerinde saymıyo, hı.¿ ;) ii aksamlar.


İlla kararlıysan da turizm paket v.s hiç ekstraya kaçma. Klima olması yeterli. 56.000 e mâl ettiğim aracı 50.000 e de mâl edebilirdim. Aracım turizm paketli olduğu için fazladan iş veren de olmuyor. Pişman oldum. Ayrıca 0 km yerine 2. el daha mantıklı. 42 - 43.000 TL' ye 2008 - 2009 Jumper, Ducato, Boxer gibi modeller bulabilirsin. Km bazında en ekonomikleri Boxer, Jumper ve Ducato. Bu sıralamayı Master, Transit, Crafter, Sprinter takip ediyor. Örneğin 17 + 1 2.2 HDI 120 hp Boxer km bazında 260 kr yakıyor. 2008 150 hp uzun şase Sprinter ise 480 kr...


_____________________________

2011 Renault Megané Sport Tourer 1.5 dCI 105 ps
2012 Volkswagen Crafter 2.0 TDI 163 ps
2012 Otokar Sultan Comfort 140 S
2011 Mercedes Sprinter 315 CDI * 2

Geçmiş: 2007 Mercedes Vito 111 CDI, 2012 Passat 1.4 TSI, 2001 Passat 1.9 TDI, 2009 Seat Leon 1.4 TSI, 2004 Hyundai Santa Fe, 2011 Volkswagen Caravelle 2.0 TDI, 2004 Seat Cordoba 1.4 TDI



2026 Mesaj
25 Şubat 2009; 3:06:23 

iş bulurum varsayımıyla üstelik kredi çekerek tutunman çok zor.öyle bir rekabet varki şaşırırsın.ayrıca allah korusun kaza filan olursa 2 darbe yersin.banka kredi ödemesini beklemez,iş aldığın yer araba ister.bence bu işler dışarıdan görüldüğü gibi değil.genellikle şirket halinde filo kurarak tutunuyorlar.öyle bir şirkette iş garantisiyle girebilirsen ne ala.


_____________________________



 
2 Mesaj
23 Nisan 2011; 1:20:37 

Konu hortlicak ama aynı işi bende düşünüyorum bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim


_____________________________



 
10734 Mesaj
23 Nisan 2011; 9:38:35 

Anlıyorum ama hiç peşinat olmassa faizi çok fazla olur diyorum,yazık olur,bana pek karlı gelmiyor.


_____________________________



 
2 Mesaj
24 Nisan 2011; 0:23:48 

Salih Bey cvp hala bu iş ile ilgileniyorsanız görüşmemiz mümkünmüdür?

İyi geceler


_____________________________



 
1 Mesaj
13 Temmuz 2011; 1:11:01 

Tamamına ticari araç kredisi(www.tamamina-kredi.com) veren ve her marka servis aracı için uygun fiyatlar veren aracı bir site var. Siz almak istediğiniz aracı veya kredi miktarını beirtiyorsunuz onlar size en uygun çözümü buluyorlar, üstelik bunun için hiçbir ücret almıyorlar. Eğer siz de ticari araç kredisi kullanarak araç almak istiyorsanız mutlaka siteyi ziyaret edin ve teklif isteyin. Siteye ulaşmak ve teklif almak için www.tamamina-kredi.com adresinden http://www.tamamina-kredi.com/kredi-basvuru-talebi adresine girerek fayda sağlayabilirsiniz.


_____________________________



245 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
gundogdu34
16 Ekim 2011; 13:35:15 

arkadaşlar bu işe girmeyi düşüneniniz varsa yardımcı olabilirim hem kredi hemde araçla ilgili sorularınızı titizlikle cvplar hatta bayimize gelip misafirimiz olup sorularınızı içtenlikle cvp veririm.


_____________________________

Citroen almak isteyenler benden fiyat alsın.


1294 Mesaj
30 Kasım 2011; 10:54:40 

selam arkadaşlar şu aralar bir arayıştayım. nasıl yaparım nasıl para kazanırım diye aklıma personel servisi yapmak geldi diyorum ki bir servis alsam banka kredili 2012 sprinter 315 mesela bununla hem araba masraflarını ödeyip az çokta para kazanabilmem mümkün mü yani bir nevi meslek haline getirebilme durumum varmı tavsiye edermisiniz?. önerilerinizi bekliyorum lütfen



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gsakin -- 30 Kasım 2011; 12:55:51 >


_____________________________



245 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
gundogdu34
14 Aralık 2011; 22:34:07 

quote:

Orijinalden alıntı: gsakin

selam arkadaşlar şu aralar bir arayıştayım. nasıl yaparım nasıl para kazanırım diye aklıma personel servisi yapmak geldi diyorum ki bir servis alsam banka kredili 2012 sprinter 315 mesela bununla hem araba masraflarını ödeyip az çokta para kazanabilmem mümkün mü yani bir nevi meslek haline getirebilme durumum varmı tavsiye edermisiniz?. önerilerinizi bekliyorum lütfen

hem hiç peşinatınız yok hemde mercedes almayı düşünüyosunuz. Citroen jumper düşünürsen tamamına kredili yardımcı olabilirim. hem mercedesde jumperda aynı maaşı almaktalar. arada faizi ile berabaer tam 50 milyar var. havaya saçacak bu kadar çok paranız varsa tefecilik yapın bence...


_____________________________

Citroen almak isteyenler benden fiyat alsın.


221 Mesaj
25 Aralık 2011; 20:16:49 

quote:

Orijinalden alıntı: gundogdu34


hem hiç peşinatınız yok hemde mercedes almayı düşünüyosunuz. Citroen jumper düşünürsen tamamına kredili yardımcı olabilirim. hem mercedesde jumperda aynı maaşı almaktalar. arada faizi ile berabaer tam 50 milyar var. havaya saçacak bu kadar çok paranız varsa tefecilik yapın bence...

Merhaba..

Citroen Jumper için tamamına kredi kullandırıp ayrıca arabayı aldıktan sonra atıyorum 4 yıllık yada 3 yıllık iş ayarlayabilirmisiniz. Bu tarz yapan yerlerde olduğunu duydum. mesela yazmışlar satılık citroen jumper tamamına kredi kullandırılır ve 4 yıl sözleşmeli hazır işiyle birlikte. yani arabayı alan adam iş bulmayla uğraşmıyor. 4 yıl hem çalışıyor arabasının parasınıda ödüyor hemde kendide kazanıyor. 4 yıl sonrada kapısında 4 yaşında tamamen kendi sermayesi olan değeri tahmini 30000 liralık arabası kalıyor.. siz bu şekilde yapıyormusunuz yada yapan yerleri biliyormusunuz. biz bu şekilde yapan bir yerle anlaşırsak 2 tane sıfır jumper almayı düşünüyoruz..

saygılar


_____________________________

Ne Mutlu Türküm Diyene...
BLOG: http://internetteparakazanmateknikleri.blogspot.com/
İnternetten Para Kazanma Yöntemleri..


245 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
gundogdu34
26 Aralık 2011; 10:06:38 

Selam
Bunlar tamamen kandırmaca iş garantisi diye birşey söz konusu değil size teklif ettikleri işler bırakın para kazanmayı zarar edeceğiniz işler.
Yaptıklarını söyledikleri düzmece sözleşmelerde tek taraflı, yani adam yarın iş fln yok kardeşim dediğinde hiç bi itiraz hakkınız yok.
İş garantili araç sattığını iddia edenlerin hepsi yalan söylüyorlar hayal tacirleri bunlar aldanmayın sakın.
İsterseniz arayın iş garantili araç sattığını iddia edenleri, yaptığınız sözleşmede tazminat hakkı olması istediğinizi ve bununda noterde onaylatılmasını isteyin.
Bakın görün nasıl ağız değiştirecekler.


_____________________________

Citroen almak isteyenler benden fiyat alsın.


 
36 Mesaj
28 Aralık 2011; 13:51:56 

Peki arkadaslar benimde bir sorum olacak
Ben gidip pesinen bir sifir sprenter veya jamPer veyada master alsam
O zaman bu personel tasimaciligi isinden ekmek yermiyim yani borcsuz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



4760 Mesaj
9 Ocak 2012; 2:05:59 

hiç peşinatsız araba alan sanırım forumdaki yegane insan olabilirim.

Şimdi alacagın araba 2006 model ise sanırım olmaz yaşı 5 i geçmeyecek.

2007 bakacaksın ve baktıgın aracın kasko degeri atıyorum 54bin lira....ama baktıgın arac 40.500 den satılıyor olması lazım... sen ayda 1200 falan odemeyle hiç peşinatsız bu arabayı alırsın

-ben arabamı aldıgımda kasko degeri 24 bin liraydı galeriden 19 bin liraya almıstım... hiç peşinatsız ayda 870 lira taksitle aldım toplam 24 ay.


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Ocak 2012; 2:25:51 


quote:

Orijinalden alıntı: sissil

hiç peşinatsız araba alan sanırım forumdaki yegane insan olabilirim.

Şimdi alacagın araba 2006 model ise sanırım olmaz yaşı 5 i geçmeyecek.

2007 bakacaksın ve baktıgın aracın kasko degeri atıyorum 54bin lira....ama baktıgın arac 40.500 den satılıyor olması lazım... sen ayda 1200 falan odemeyle hiç peşinatsız bu arabayı alırsın

-ben arabamı aldıgımda kasko degeri 24 bin liraydı galeriden 19 bin liraya almıstım... hiç peşinatsız ayda 870 lira taksitle aldım toplam 24 ay.



hangi bankaydi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
196 Mesaj
9 Ocak 2012; 2:37:46 

quote:

Orijinalden alıntı: gundogdu34

Selam
Bunlar tamamen kandırmaca iş garantisi diye birşey söz konusu değil size teklif ettikleri işler bırakın para kazanmayı zarar edeceğiniz işler.
Yaptıklarını söyledikleri düzmece sözleşmelerde tek taraflı, yani adam yarın iş fln yok kardeşim dediğinde hiç bi itiraz hakkınız yok.
İş garantili araç sattığını iddia edenlerin hepsi yalan söylüyorlar hayal tacirleri bunlar aldanmayın sakın.
İsterseniz arayın iş garantili araç sattığını iddia edenleri, yaptığınız sözleşmede tazminat hakkı olması istediğinizi ve bununda noterde onaylatılmasını isteyin.
Bakın görün nasıl ağız değiştirecekler.

aynen katılıyorum iş garanti muhabbetleri küllüyen yalan.

1. sözleşme yapılıyormuş.ama şirketin haklarını her zaman ön planda tutarak.

2. mesela şikayet usulu. mesela sen bu akşam yada bu servisi çekme sana başka servis verelim muhabbeti.

3.sözleşme fes edildigi zaman ortada kalıyorsun. aradaki boş kalırsan. çok sıkışırsın.

buna benzer yazacaktımda aklıma gelmiyor.

bende personel taşımacılıgı yapmayı düşünüyorum. ama küçük araçla degil.sultan düşünüyorum ben. küçük araclar bakım ve arıza yönünden çok masraflı.bir parca bozuldumu incir agacını diktin demektir.sultanda öyle ama. 56 bin tl verip master alacagıma gider 2004 sultan yada 2005 sultan alırım daha iyi..

bu işi yapacak arkadaşlara benim önerim şu. mesela sultan benzeri bir araç alın. sigorta+benzin vs herşeyi şirkete ait. aylık 5000 tl verıyorlar. ama araban hiç durmuyor :)


_____________________________



4760 Mesaj
9 Ocak 2012; 8:59:01 

quote:

Orijinalden alıntı: +24edition



hangi bankaydi.

denizbank... 1.08 denmi ne almıştım ama tam hatırlamıyorum.


 
571 Mesaj
9 Ocak 2012; 9:05:14 

valla altur'da oluyor böyle şeyler sanırım, aracı alıosun alturdan o da sana iş veriyor.. gidip bir konuşun isterseniz?


_____________________________


Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
9 Ocak 2012; 9:18:03 


quote:

Orijinalden alıntı: mrtem

valla altur'da oluyor böyle şeyler sanırım, aracı alıosun alturdan o da sana iş veriyor.. gidip bir konuşun isterseniz?

bizim burdada Altur ile calisanlar var.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


245 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
gundogdu34
9 Ocak 2012; 15:15:02 

quote:

Orijinalden alıntı: tayfun1114

Peki arkadaslar benimde bir sorum olacak
Ben gidip pesinen bir sifir sprenter veya jamPer veyada master alsam
O zaman bu personel tasimaciligi isinden ekmek yermiyim yani borcsuz

selam
şu anda piyasada ciddi servis aracı eksiği var. Ekmekde yersiniz fırıncılıkda yaparsınız Allahın izniyle.


_____________________________

Citroen almak isteyenler benden fiyat alsın.


3712 Mesaj
9 Ocak 2012; 15:19:01 

asgari ücretle bi işyerinde çalışın kafanız rahat olur en azından


_____________________________

2012 Doblo classic safeline
2011 Master kamyonet


245 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
gundogdu34
9 Ocak 2012; 18:23:11 

selam
yanlış yönlendirme yapmayalım lütfen. Hiç işi bilmeyen birinin 60000 TL yi 7 yaşında bi arabaya vermesi hiç akıllı bi iş değil


_____________________________

Citroen almak isteyenler benden fiyat alsın.


 
554 Mesaj
23 Ocak 2012; 11:25:57 

Peki Arkadaşlar ben bir konuda bilgisi olanlara bişey sorucaktım. işiyle satılık mitsubishi canter işte soğutmalı fındık fıstık araçlar var bu tür araçlar ülkerde sek te pınarda danone de bu şirketlerde işiyle birlikte satılabbiliyor. bu arabayı alıcak olsam örneğin 2005-2006 model 55 bin lira cıvarına nasıl bir işleyiş tarzı var gelir nedir nasıl ödeme yapılır. şirket neye göre para veriyor. ilanlarda 3,800 tl gelirli diyor ama anlayamadım bunun yakıtı nedir . işiyle satılık böyle bir araba alınsa kazanır mı.


_____________________________

DOĞA ANAYA BİRAZ SAYGI.LÜTFEN!!!!


 
93 Mesaj
5 Ekim 2012; 10:02:10 

[font="Tahoma"]Konuyu hortlatalım arkadaşlar bende bu aralar bu işle ilgileniyorum 15.000 peşin vercem gerisi kredi acaba var mı bu yazışmalardan sonra bu işe giren ?


_____________________________

KİA CEED SPORTY WAGON 1.6 DİZEL OTOMATİK EURO 5
METALİK SİYAH 2012


 
554 Mesaj
6 Ekim 2012; 17:51:07 

quote:

Orijinalden alıntı: gordonn

[font="Tahoma"]Konuyu hortlatalım arkadaşlar bende bu aralar bu işle ilgileniyorum 15.000 peşin vercem gerisi kredi acaba var mı bu yazışmalardan sonra bu işe giren ?

ben üstüne bir bilgi bulamadım fikri olan varsa paylasırsa seviniriz


_____________________________

DOĞA ANAYA BİRAZ SAYGI.LÜTFEN!!!!


 
1 Mesaj
22 Aralık 2012; 20:52:03 

ARKADAŞLAR MERHABA BENDE BU SERVİS İŞİ İLE İLGİLENİYORUM AMA İŞ KONUSUNDA YAPTIĞINIZ BİR GELİŞME VAR MI?


_____________________________



 
1 Mesaj
14 Mart 2014; 15:31:50 

Arkadaslar ben bu ise atilmak istiyorum 0 turizm paket sprinter almayi dusunuyorum krediyle degil nakit benim aylik gelirim ne kadar olur !


_____________________________



5153 Mesaj
14 Mart 2014; 16:02:12 

Çok ilgilenen var ama böyle bir konu olsa güzel olurdu. Bu işe ben de girmek istiyorum. Bir tane sıfır okul servisi alıp, şöför bulup, okul servisi çektirmek istiyorum.



_____________________________

May The Force Be With You


8862 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Kutu149
14 Mart 2014; 16:38:50 

Hocam ne kadar kazanıcağın işine ve işin sezonuna bağlı.
Aracına bağlıdır.

Bu mesajda bahsedilenler: dikme


_____________________________

Rüzgar yelkensiz de olsa yine rüzgardır. Ama rüzgarsız yelken bir bez parçasıdır.-Özdemir Asaf


1812 Mesaj
14 Mart 2014; 19:22:08 

quote:

Orijinalden alıntı: Salih*

Hocam sakın sakın sakın ! Uzak dur !

Benzer sebeplerden tam olarak 1 yıl önce 0 km Peugeot Boxer aldım. Turizm paketti klimaydı bilmemne bana 56.000 YTL ye patladı. 20.000 YTL ye arabamı satmıştım biraz da üzerine ekledim 25.000 YTL kredi çektim. Aylık 1250 YTL senet, 150 YTL de kasko odüyorum. ( Kasko 10 taksit, 2 ay önce ödemesi bitti.) Hiç bir masrafın olmasa 1400 YTL net ödemen var.

Diyelim aldın, turizm firmaları 7 ay 30.000 km boşa yol yaptırdılar bana. İsim vermek istemiyorum ama hepsi 3 aşağı 5 yukarı aynı. Günlük 220 km yol yapıp ancak yakıt parasını çıkaran işler biliyorum. % 80 i bu şekilde. Gürsel Turizm, Tursan gibi firmalar yıllık sözleşme imzalıyorlar, işi herhangi bir sebeple bırakamıyorsun. 3-4 yaşından eski, klimasız araçları çalıştırmıyorlar. Bazı okul ve kolejler yalnız Sprinter ve Crafter Volt'a iş verebiliyor. Kısacası turizm firmalarından uzak dur. Turizm firmalarının mantığı şu ; "İşine geliyorsa, çalışacak çok.." Emekli olup kredi çeken herkes bir ticari münibüs alıp bu işe girişmişler, senedi ödeyebilmek için 50 liralık işi 35 e yapabiliyorlar. Turizm firmaları bundan epey yararlanıyorlar.

2 iş bulmak ve bunların saatlerinin ve yerlerinin birbirlerine uyması gerçekten zor. Nişan, düğün gezi gibi işleri ekstra sayacaksın, onlara güvenerek yola çıkmamak gerekiyor. Kaldı ki ayda ortalama 2-3 tane ancak ekstra iş çıkıyor. Bunlar da maddi olarak elde tutulur bir kâr sağlamıyor.

Senelik vergiler, trafik sigortası, lastik, bakım, kasko, senelik muaynesi, SRC belgesi, yol belgesi... v.s derken ortaya çok ciddi rakamlar çıkabiliyor. 3-4 sene sonunda aracın en az 100.000 km yi geçecektir, haliyle değer de kaybedecek. 4 sene boyunca kazandığın para ancak aracın kaybettiği değeri karşılayabiliyor. Neresinden bakarsan bak akıl işi değil.

Bu mesajın üzerine işler bayağı iyi gitmiş heralde hocam.


_____________________________



1238 Mesaj
14 Mart 2014; 21:21:22 

Birtakım yatırımlar yapıp kendi firmamı kurdum çok şükür hocam. Çok sıkıntılı bir süreç oldu gerçekten. Bir şekilde çarkı döndürmeye çalışıyoruz. Ancak hâlâ söylediklerimin arkasındayım. Bu sektör dışarıdan göründüğü gibi değil. Özellikle İstanbul'da birkaç firmanın tekelinde. Bilgi, tecrübe ve iş bağlantıları olmadan özellikle kredi ile bu işe girilmemeli.






< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Salih* -- 14 Mart 2014; 22:25:56 >

Bu mesajda bahsedilenler: @oozgur16 Bu mesaja 1 cevap geldi.


_____________________________

2011 Renault Megané Sport Tourer 1.5 dCI 105 ps
2012 Volkswagen Crafter 2.0 TDI 163 ps
2012 Otokar Sultan Comfort 140 S
2011 Mercedes Sprinter 315 CDI * 2

Geçmiş: 2007 Mercedes Vito 111 CDI, 2012 Passat 1.4 TSI, 2001 Passat 1.9 TDI, 2009 Seat Leon 1.4 TSI, 2004 Hyundai Santa Fe, 2011 Volkswagen Caravelle 2.0 TDI, 2004 Seat Cordoba 1.4 TDI



1812 Mesaj
14 Mart 2014; 21:41:11 


quote:

Orijinalden alıntı: Salih*

Birtakım yatırımlar yapıp kendi firmamı kurdum çok şükür hocam. Çok sıkıntılı bir süreç oldu gerçekten. Bir şekilde çarkı döndürmeye çalışıyoruz. Ancak hâlâ söylediklerimin arkasındayım. Bu sektör dışarıdan göründüğü gibi değil. Özellikle İstanbul'da birkaç firmanın tekelinde. Bilgi, tecrübe ve iş bağlantıları olmadan özellikle kredi ile bu işe girilmemeli.





Allah daha fazlasını versin bol kazançlar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



363 Mesaj
12 Ağustos 2014; 22:33:30 

hortlatalım,
şu anda bu işe girilir mi piyasanın durumu nedir arkadaşlar?


_____________________________


Gideceğim buralardan artık elveda..
http://www.youtube.com/watch?v=zn-PSH9bbnE
DAU Kıbrıs-Malta-istanbuL


 
6 Mesaj
14 Eylül 2014; 0:13:53 

Evet hortlatalımda pek hortlamışada benzemiyor:) kimse yazmamış yokmu bilgi verecek kimse bende düşünüyorum 2011 / 2013 arası Crafter yada Sprinterle.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Screamingeagle -- 14 Eylül 2014; 0:14:59 >


_____________________________



273 Mesaj
15 Kasım 2014; 19:22:27 

Bir Hortlak Gördüm Sanki...

Bilgisi Olanlar bilgilerini paylaşırsa iyi olur. Takip


_____________________________

Sayfa:   [1]
Tüm forumlar » [Motorlu Araçlar Dünyası] » Otomobil Genel » Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel » Tamamına kredi kullanarak ticari araç (minibus) almak
Sayfa: [1]