<<<... HYUNDAI i10 KULÜBÜ ...>>>
1286 Cevap99047 Görüntüleme19 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: [1] 3 4 5 6 7 8 9 10      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


1294 Mesaj
1 Şubat 2009; 0:04:46 

Evet arkadaşlar, Hyundai'nin "dünya çapında en iyi küçük segment otomobili üretme" felsefesiyle hazırladığı yepyeni modeli i10 Türkiye'de satışa sunuldu. Hyundai'nin i30 ile başlayan yeni isimlendirme stratejisinin ikinci üyesi olan ve Atos Prime'ın yerine geçen i10, küçük boyutlarına rağmen sunduğu üstün özellikleriyle öncelikli olarak şehir içi kullanımda tercih edilecek bir otomobil. Özellikle bayan sürücüleri, ilk aracını almayı düşünen gençleri ve öğrencileri, genç çalışanları ve şehir içinde kıvrak araç sahibi olmak isteyenleri hedefleyen Hyundai i10 evin ikinci otomobilini alacak kişilere ve orta yaşlılara da hitap ediyor. Bu forumu i10 kullanıcısı arkadaşların ve de i10'u yakından takip edenlerin bilgi paylaşımı için açıyorum. i10 kullanıcısı arkadaşlar foruma kaydoldukca bir de liste hazırlamayı düşünüyorum. Öncelikle GETZ ile beraber 2. aracım olan i10 select otomatik aracımla ilgili teknik bilgileri veriyorum.

Motor
Tip 12 Supap SOCH
Motor Hacmi (cc) 1086
Silindir Adeti 4
Çap x Strok (mm) 67 x 77
Sıkıştırma oranı 10.1
Yakıt sistemi MPI-Çok Noktodan Enjeksiyon
Maksimum güç (ps/d/dk) (kW) 66 / 5500 (48.5)
Maksimum Tork (kgm/d/dk) 10.1 / 2800
Süspansiyon
Ön Mac Pherson Tipi
Arka Çift Bağlantılı Torsiyon Çubuğu
Amortisörler Gazlı Amortisörler
Frenler
Ön Disk
Arka Disk
Performans
Maksimum Hız (km/h) (otm) 151 (142)
Hızlanma (0-100 km/h) (sn) (otm) 15.6
Yakıt türü Kurşunsuz süper
Yakıt tüketimi - Şehir içi 6.1 (7.2)
(It / 100 km) (otm) - Şehir Dışı 4.4 (5.1)
Ortalama 5.0 (5.9)
Co2 Emisyonu* (gr/km) Ortalama 119 (139)
Vites Dişli
Düz ( Otomatik ) Vites 1. Vites 3.5.45 (2.919)
2.Vites 1.984 (1.551)
3. Vites 1.192 (1.000)
4. Vites 0.853 (0.713)
5. Vites 0.719
Geri vites 3.636 (2.480)
Son Dişli Oranı 4.600 (4.587)
Boyutlar
Uzunluk x Genişlik x Yükseklik (mm) 3565 x 1595 x 1540
Kapasiteler
Yakıt depo kapasitesi (lt) 35
Bagaj hacmi (lt) 225
Ağırlıklar
Boş ağırlık (km) (otm) 1000 (1030)
Jantlar
Jant Boyutları 5.0 J x 14
Lastik Boyutları (otm) 165 / 60 R 14 (175/60 R14)


Güvenlik ...Team / Select
Sürücü Hava Yastığı ve Aktif Gerili Emniyet Kemeri S / S
Yolcu Hava Yastığı ve Aktif Gerili Emniyet Kemeri - / S
Yolcu Hava Yastığı İptal Anahtarı - / S
ABS + EBD Fren Sistemi S / S
3. Stop Lambası S / S
Arka Koltuklarda Hareketli Baş Dayanakları S / S
Çocuk Koltuğu Sabitleme Mekanizması (ISOFIX) S / S
Emniyet Kemeri Yükseklik Ayarı S / S
Immobilizer ( Elektronik Şifreli Motor Klidi ) S / S
Üç Noktadan Bağlı Arka Eminet Kemerleri S / S
Süspansiyon
4 İleri Şansızman O / O
RDS Özellik Radyo-CD Mp3 Çalar (PA710R) S / S
12 V Elektirik Soketi S / S
Katlanabilen Arka Koltuklar S/ S
Bagaj içi Aydınlatma S / S
Yükseklik Ayarlı Sürücü Koltuğu S / S
Elektirik Kumandalı Ön Camlar S / S
Elektirik Kumandalı Arka Camlar - / S
Elektirik Kumandalı Dış Dikiz Aynalar - / S
Harita Okuma Lambası S / S
İçerden Açılan Benzin Depo Kapağı S / S
Yükseklik Ayarlı Elektirik Destekli Direksiyon S / S
Kapalı Makyaj Aynaları S / S
Klima ve Polen Filtresi S / S
Merkezi Kilit S / S
Ön Kapı İçlerinde Cep S / S
Uzaktan Kumandalı Merkezi Kilit ve Alarm - / S
Dış
Arka Cam Sileceği S / S
Arka Sis Farı S / S
Çamurluk Parçalıkları S / S
Gövde Rengi Darbe Emici Tamponlar - / S
Gövde Rengi Dış Aynalar ve Kapı Kolları - / S
Ön Sis Farları - / S
Renkli Camlar - / S
Krom Kaplı Radyatör Izgarası - / S



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xuye -- 13 Kasım 2013; 23:00:20 >


_____________________________


i30 1.6 CRDi Prime Otomatik - Ateş Kırmızı


 
1778 Mesaj
1 Şubat 2009; 2:37:48 

Hayırlı olsun kulübünüz


_____________________________

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE


1294 Mesaj
1 Şubat 2009; 13:46:16 

Teşekkürler. i30 dan sizleri takip ediyoruz Hyundai kulüplerinin artması da sevindirici. i serisiyle bu artış daha da hızlanacak gibi. Bizde de iki getz vardı, birini i10 ile değiştirip i serisine geçtik, umarım eylül ayı dolayı diğer getz'ide i30 ile değiştireceğiz.
quote:

Orjinalden alıntı: alpercan

Hayırlı olsun kulübünüz




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xuye -- 1 Şubat 2009; 20:24:24 >


_____________________________


i30 1.6 CRDi Prime Otomatik - Ateş Kırmızı


 
264 Mesaj
1 Şubat 2009; 15:43:54 

kulübünüz hayırlı olsun.

i10, 2009'un ilk ayında 44 adetlik satış rakamı ile kendi sınıfında ilk sırayı almış. özellikle bayanlar ile ailenin ikinci arabası için uygun gözüküyor.


_____________________________



11348 Mesaj
1 Şubat 2009; 16:31:03 

Yeni klübünüz hayırlı olsun,bol paylaşımlar dilerim.


_____________________________



12086 Mesaj
1 Şubat 2009; 19:28:02 

Klübünüz hayırlı olsun


_____________________________

.:: İzmir Ekonomi Üniversitesi ~ Logistics Management ::.

.:: 2012 Opel Astra J 1.3 95 hp & Olimpik Beyaz & Navi 600 & Cosmo ::.


1294 Mesaj
1 Şubat 2009; 20:27:11 

Yeni paylaşımımızı kutlayan başta i30'dan aşikar arkadaşlar olmak üzere herkese çok teşekkür ederim. Hyundai i serisiyle bambaşka bir sınıfa geçtiği kanısındayım. Dolayısıyla bu paylaşım içinde her zaman sizleride görmek isteriz


_____________________________


i30 1.6 CRDi Prime Otomatik - Ateş Kırmızı


 
2664 Mesaj
1 Şubat 2009; 23:16:59 

hayırlı olsun biz de atosu takasa verip i30 aldık hyundaili olmak böyle birşey sanırım kopamadık.


_____________________________

Artık Hyundai ix35 Siyah


1294 Mesaj
2 Şubat 2009; 15:03:52 

Aynen öyle... Hyundai'nin marka bağımlılığından uzak bilinçli bir müşteri kesimine sahip olduğu gerçek. Öyle ki markası şu olsunda ne olursa olsun demiyoruz, donanımına motorunun teknik özelliklerine ve hatta servis ücretlerine kadar karşılaştırıyoruz.

quote:

Orjinalden alıntı: ALPEREN A.

hayırlı olsun biz de atosu takasa verip i30 aldık hyundaili olmak böyle birşey sanırım kopamadık.


_____________________________


i30 1.6 CRDi Prime Otomatik - Ateş Kırmızı


1294 Mesaj
3 Şubat 2009; 0:37:04 

Araçlarını 0 km olarak alan arkadaşların dikkatine!!! Bayiden çıkar çıkmaz aracınızın lastik basınçlarını kontrol ettiriniz. Zira benim daha önce getz'den başıma geldiği için hemen havalarını kontrol ettirdim. Normalde 33 olması gereken basınç 41 idi. Getz'i aldığımda da 30 olması gereken basınç 45 di. Tüm markalarda bu oluyor mu bilemem ama hyundai'nin fabrika gelişi lastik basınçları hep yüksek oluyor. Hyundai'nin bunu neden yaptığını anlayamadım doğrusu. Lastik pompalarının ayarı bozuk dicem ama Neyse vardır bir hikmeti. Ama hyundai marka aracı olanlar araclarını alır almaz lastiklerini kontrol ettirsinler. Yüksek lastik basıncı gereksiz lastik aşınmasına ve amortisör sisteminde arızalara neden olabilir...


_____________________________


i30 1.6 CRDi Prime Otomatik - Ateş Kırmızı


1294 Mesaj
6 Şubat 2009; 11:36:14 

Arkadaşlar nerdesiniz... Hiç mi yok i10 kullanıp da internetle haşır neşir olan...


_____________________________


i30 1.6 CRDi Prime Otomatik - Ateş Kırmızı


 
163 Mesaj
6 Şubat 2009; 13:21:06 

i10 nun dizelini test etme imkanım oldu,arabaya 4 kişi bindik 1.1 olduğu anlaşılmıyor bile, boyum
1.85 arkada sıkışmadan oturabildim, bagajıda A sınıfı olmasına rağmen B sınıfı standartlarında 225 LT.
Krizden dolayı insanların küçük segmentlere yöneldiği şu sıralar i10 nun ekonomik bir tercih olarak piyasada kendine yer bulacağı kanısındayım


_____________________________



1294 Mesaj
6 Şubat 2009; 18:19:55 

i10 Türkiye'ye getirildiği zaman sınırlı sayıda dizeli getirldi ve hepsi de satıldı sanıyorum. Şu an dizel modeli ithal edilmiyor. Sadece 1.1 motor benzinli model var. Bunlarda da team ve select donanımlar ve otomatik vites seçenekleri var. Bu haftaki otohaber dergisinde üst donanım seviyesi olan 1.1 select otomatiğin yani bizim aracın testi yayınlandı. Dergiden daha ayrıntılı bilgi edinebilirsiniz. Aynı dergide i30 2.0 crdi modelin de ki bu arada Türkiye'ye gelmiyor bu model, testi var. Ama testi almanlar gerçekleştirdiği için tabiki kendi arabaları olan bmw ve golf e yüksek puan vermişler her zamanki gibi.
quote:

Orjinalden alıntı: merdal

i10 nun dizelini test etme imkanım oldu,arabaya 4 kişi bindik 1.1 olduğu anlaşılmıyor bile, boyum
1.85 arkada sıkışmadan oturabildim, bagajıda A sınıfı olmasına rağmen B sınıfı standartlarında 225 LT.
Krizden dolayı insanların küçük segmentlere yöneldiği şu sıralar i10 nun ekonomik bir tercih olarak piyasada kendine yer bulacağı kanısındayım



_____________________________


i30 1.6 CRDi Prime Otomatik - Ateş Kırmızı


1294 Mesaj
6 Şubat 2009; 19:17:14 

Daha önce çeşitli forum sayfalarında verdiğim araçların fabrika verisi yakıt tüketim testlerinin nasıl yapıldığını burada da sizlerle paylaşmak istiyorum. arkadaşlar. Arayıp da bulamayanlar için

Hyundai dahil otomobillerin fabrika verilerinde belirtilen Şehir içi - şehir dışı ve ortalama yakıt sarfiyatları şu şekilde hesaplanmaktadır. Bu konudaki şehir efsanelerini bitirmek için bu bilgiyi sizlerle paylaşıyorum. Göreceğiniz üzere şartlar çok da insafsız ve günlük kullanım şartlarının çok da dışında değildir. İstanbul hariç :)

Ülkemizde satılan araçların büyük çoğunluğu Avrupa standartlarına göre ölçülüyor. Avrupa Topluluğu 2004/3/EC direktifi ile (eski adı 80/1268/EEC) (ki HYUNDAI de araçlarında bu ölçümü kullanıyor) 1 Ocak 2001 sonrası satışa çıkmış araçların ölçüm standartlarını tanımlıyor.
Buna göre:

Test edilecek aracın 3000km yapmış olması gerekiyor.
Testler 20-30C dış sıcaklıkta bir laboratuar ortamında, kayan bir platform üzerinde (araç sabit, muhtemelen dyno cihazı tarzı) yapılıyor.

Şehir içi ölçümleri:
Test yapılan aracın motoru soğuk oluyor.
Toplamda 4km'lik bir mesafe ortalama 19km/h ve en fazla 50km/h'lık süratler ile hızlanma/yavaşlama/sabit hız/rölanti karma şeklinde yapılıyor.

Şehir Dışı ölçümleri:
Şehir içi ölçüm testinin devamı olarak yapılıyor.
Toplam 7km'lik mesafe de, ortalama 63km/h ve en fazla 120km/h'lık sürat ile %50 sabit hız ve %50 değişken hız ile ölçüm yapılıyor.

Ortalama ölçüm ise testlerde alınan mesafeye göre ağırlıklı ortalama alarak yapılıyor. (ş.içi yakıt x (4/11) + Ş.Dışı yakıt.t x (7/11)) / 2

Aşağıdaki grafikte ise iki testin (Ş.İçi ve dışı) hangi hızlarda yapıldığı net olarak görülüyor.



Amerikalıların ise Çevre Koruma bakanlığı gibi bir kuruluşu var EPA adında. Onlardaki test standartları ise:
Soğuk bir motor ile önce şehir içi kullanım simüle ediliyor. Ortalama 32Km/h ve en fazla 90km/h'lik hız ile 31 dakikalık bir periyotta 23 kere dur-kalk yapılıyor.
Şehir dışı ölçümünde hiç durmadan ortalama 77km/h ve en fazla 97km/h'lık hızla 16km'lik mesafe boyunca gidiliyor.
Çıkan değerlerde şehir içi için %10, şehir dışı için %22 düşürülüyor çıkan değerler. %55 Şehir içi ve %45 şehir dışı olacak şekilde ağırlıklı ortalama alınıyor.
Araçların vergilendirmesinide buna göre yapıyorlar.
2008'den itibaren ise testlere klimanın açık olması ve soğuk hava koşullarını da testlere eklemişler daha gerçekci sonuçlar için.

kaynak:
http://auto.howstuffwor...-economy-explained1.htm
http://www.vcacarfuelda...tion-testing-scheme.asp



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xuye -- 27 Haziran 2009; 15:29:32 >


_____________________________


i30 1.6 CRDi Prime Otomatik - Ateş Kırmızı


 
241 Mesaj
7 Şubat 2009; 13:17:27 

kulubunuz hayırlı olsun


_____________________________

emrebjk500



1294 Mesaj
7 Şubat 2009; 23:02:04 

Teşekkürler
quote:

Orjinalden alıntı: Bodyy

kulubunuz hayırlı olsun



_____________________________


i30 1.6 CRDi Prime Otomatik - Ateş Kırmızı


848 Mesaj
8 Şubat 2009; 2:20:29 


quote:

Orjinalden alıntı: kemal 0651

kulübünüz hayırlı olsun.

i10, 2009'un ilk ayında 44 adetlik satış rakamı ile kendi sınıfında ilk sırayı almış. özellikle bayanlar ile ailenin ikinci arabası için uygun gözüküyor.


evet... i10un fiyat performans olarak memnuniyet durumunuz nasıl? bekleneni verebildi mi?


_____________________________

HYUNDAI GETZ 2006 1.5 VGT CRDİ ÇHY KLM PLATİN GRİ 88 BG.


848 Mesaj
8 Şubat 2009; 2:26:29 


quote:

Orjinalden alıntı: xuye

Araçlarını 0 km olarak alan arkadaşların dikkatine!!! Bayiden çıkar çıkmaz aracınızın lastik basınçlarını kontrol ettiriniz. Zira benim daha önce getz'den başıma geldiği için hemen havalarını kontrol ettirdim. Normalde 33 olması gereken basınç 41 idi. Getz'i aldığımda da 30 olması gereken basınç 45 di. Tüm markalarda bu oluyor mu bilemem ama hyundai'nin fabrika gelişi lastik basınçları hep yüksek oluyor. Hyundai'nin bunu neden yaptığını anlayamadım doğrusu. Lastik pompalarının ayarı bozuk dicem ama Neyse vardır bir hikmeti. Ama hyundai marka aracı olanlar araclarını alır almaz lastiklerini kontrol ettirsinler. Yüksek lastik basıncı gereksiz lastik aşınmasına ve amortisör sisteminde arızalara neden olabilir...


arkadaşlar, 0 km.araçların lastiklerinin tamamının stepne de dahil, lastik hava basınçları 40 vurulur. sebebi araç gemiyle veya platform üstünde geldiği için dura dura inmesin diye, bir de zıplayıp da sarsıntıda sağa sola çarpmasın tavana vurmasın diye... hyundai de olduğu gibi uzak yoldan gelenler, uzakdoğudan da öyle, lastiklerini daha fazla tutuyorlar bu değerden...

diğer markalarda da aynı...


_____________________________

HYUNDAI GETZ 2006 1.5 VGT CRDİ ÇHY KLM PLATİN GRİ 88 BG.


848 Mesaj
8 Şubat 2009; 2:29:42 


quote:

Orjinalden alıntı: ffmsahin


quote:

Orjinalden alıntı: xuye

Araçlarını 0 km olarak alan arkadaşların dikkatine!!! Bayiden çıkar çıkmaz aracınızın lastik basınçlarını kontrol ettiriniz. Zira benim daha önce getz'den başıma geldiği için hemen havalarını kontrol ettirdim. Normalde 33 olması gereken basınç 41 idi. Getz'i aldığımda da 30 olması gereken basınç 45 di. Tüm markalarda bu oluyor mu bilemem ama hyundai'nin fabrika gelişi lastik basınçları hep yüksek oluyor. Hyundai'nin bunu neden yaptığını anlayamadım doğrusu. Lastik pompalarının ayarı bozuk dicem ama Neyse vardır bir hikmeti. Ama hyundai marka aracı olanlar araclarını alır almaz lastiklerini kontrol ettirsinler. Yüksek lastik basıncı gereksiz lastik aşınmasına ve amortisör sisteminde arızalara neden olabilir...


arkadaşlar, 0 km.araçların lastiklerinin tamamının stepne de dahil, lastik hava basınçları 40 vurulur. sebebi araç gemiyle veya platform üstünde geldiği için dura dura inmesin diye, bir de zıplayıp da sarsıntıda sağa sola çarpmasın tavana vurmasın diye... hyundai de olduğu gibi uzak yoldan gelenler, uzakdoğudan da öyle, lastiklerini daha fazla tutuyorlar bu değerden...

diğer markalarda da aynı...


hyundainin artısı, diğer markaların araçlarına göre donanımı ve motor performansını artı tutması.. eksisi ise, fiyatı ucuzlaştırabilmek için, iç döşeme kalitesinin düşük tutması..

kaportaya bişey söyleyemiyorum,

ama şasisi sağlamdır hyundainin.. baya kazadan şasi sağlam çıktı.. en ufak yamulma yok..


_____________________________

HYUNDAI GETZ 2006 1.5 VGT CRDİ ÇHY KLM PLATİN GRİ 88 BG.


848 Mesaj
8 Şubat 2009; 2:42:26 


quote:

Orjinalden alıntı: ALPEREN A.

hayırlı olsun biz de atosu takasa verip i30 aldık hyundaili olmak böyle birşey sanırım kopamadık.


ama şu bir gerçek ki, hyundai türkiyenin yerli aracının yerine geçti..

eskiden 1992leri hatırlayanlar bilir.. kırmızı tofaşı alabilmek için 56milyon lirayı peşin veriyordun (dolar 6.000lira, mark 5.000lira), üstüne ağzın açık bekliyordun sıranın sana gelmesini.. herkes en az 6 ay bekliyordu peşin verdiği arabasını alabilmek için. hayaliyle yatıp kalkıyordu.. sonra araba geliyordu, kullanmaya başlıyordu, ilk kazasında araba pert oluyordu. defalarca gördüm kazalarını.. 30kmde araç yandan çarptı şoför koltuğuna kadar gömüldü sağ kapıdan itibaren.. sonuç: insanların hayalleriyle ve hayatlarıyla oynadılar koç fabrikası.. sonra 1999da olması lazım yanlış hatırlıyorsam, biz kuş serisi araç üretmeyi bırakıyoruz dediler.. ucuz araç verelim derken insanlarımızın güvenliğini gözardı ederek yanlış yaptık, o yüzden talep azaltı bırakıyoruz dediler...

hyundaiye bak.. adamlar arabayı getirmeden önce servis ağını kurdular, servisi standartlara uygun olmayabilir, ama aracın arıza yaptığında (kiada olduğu gibi,hondada olduğu gibi) V kayışın japonyadan 2 ayda gelmesini beklemiyorsun, üstün 200-300lira bayılmıyorsun.. adam işine geliyorsa al işine gelmiyorsa alma diyor ithal edip satan adam.. gümrükten geçene kadar vergi harç derken fiyat katlanıyor..

sıkıntımız servis anlayışı, kalitenin artması, konfordan yana..

adamlar yan sanayiyide rahat bırakmışlar.hyundainin orjinal parçasını serviste de bulabiliyorsun, yan sanayide de.. servis bir filtreye 20lira çekiyorsa aynı orjinal filtre sanayide 10 lira.. adamlar başkası yiyeceğine ben satıp karını yiyeyim mantığında..

keşke hyundai ayarında bir türk markası çıksa da onu alsak.. ama bizim sevdiğimiz bir huyumuz var. yoğurdu üfleyerek yiyoruz.


_____________________________

HYUNDAI GETZ 2006 1.5 VGT CRDİ ÇHY KLM PLATİN GRİ 88 BG.


148 Mesaj
8 Şubat 2009; 18:10:50 

MERHABA BEN CEM ASLINDA FIAT'IN STILO TAKIMINA TAKILIYORUM AMA HYUNDAI'M OLDUGUNDAN BURAYADA BI BAKAYIM DEDIM ... İZMİRDE OTURUYORUM 18 YASINDAYIM. 2 TANE ARACIMIZ VAR BU HYUNDAI DA ANNEME AID. TEMMUZ AYINDA 2008 MODEL OTOMATIK METALIK GRI HYUNDAI I 10 TEAM ALDIK .SUAN 3 BIN KM DEYIZ .. BENIM IZLENIMLERIM SUNLAR .. iç mekan kalıtesı oldukca yeterlı geldı . klıması da gayet guzel özellıkle mp3 calarlı aux gırıslı teyıbı oldukca ıyı .. frenlerı bır cok kez denedım .. 4 dısk abs olması cok buyuk avantajkı yagmurlu havada bıle ıyı sonuclar aldım ızmırde . yola tutunusu fena deıl ama ara hızlanmalarda basarısız geldı onuda kucuk motorlu olmasına baglıyorum . cunku bı aracı sollamaya kalktıgımda eger hızım 80 se hem vıtesın ustundekı sıyah kucuk tusa basmak zorunda kalıorum ve motor zorlanmasına ragmen baya gechızlanıyor . yakıt konusunda araba yenı oldugu ıcın bısey dıyemıyorum sureklı sehır ıcınde kullanıorum ve 100 km de 7 ıle 6.5 lt arasında genel olarak aractan memnunum hyundaı '' yükseliş '' oldukca memnunum cok ilgililer gectımız ocak ayının 28 ınde bır kaza yaptım aracım hala servıste beklıyoruz bakalım nasıl gelcek..


_____________________________

2000 FORTWO PULSE -2004 FORTWO CABRIO - 2004 ROADSTER - 2005 FORFOUR 1.1 PASSION - 2005 FORFOUR 1.5 DCI PASSION - 2005 FORFOUR 1.5 PASSION -2006 FORTWO PULSE- 2008 FORTWO BLACK EDITION
SMART HAKKINDAKI TURKIYEDEKI EN BILGILI INSAN .


3676 Mesaj
8 Şubat 2009; 18:35:02 

Kulübünüz hayırlı olsun arkadaşlar


_____________________________



2005 Ford Focus C-MAX 1.6 TDCİ Ghia - AYTOZU GRİ


1294 Mesaj
9 Şubat 2009; 10:09:24 

Geçmiş olsun. Hasarınız çok mu acaba?
quote:

Orjinalden alıntı: 35CES40

MERHABA BEN CEM ASLINDA FIAT'IN STILO TAKIMINA TAKILIYORUM AMA HYUNDAI'M OLDUGUNDAN BURAYADA BI BAKAYIM DEDIM ... İZMİRDE OTURUYORUM 18 YASINDAYIM. 2 TANE ARACIMIZ VAR BU HYUNDAI DA ANNEME AID. TEMMUZ AYINDA 2008 MODEL OTOMATIK METALIK GRI HYUNDAI I 10 TEAM ALDIK .SUAN 3 BIN KM DEYIZ .. BENIM IZLENIMLERIM SUNLAR .. iç mekan kalıtesı oldukca yeterlı geldı . klıması da gayet guzel özellıkle mp3 calarlı aux gırıslı teyıbı oldukca ıyı .. frenlerı bır cok kez denedım .. 4 dısk abs olması cok buyuk avantajkı yagmurlu havada bıle ıyı sonuclar aldım ızmırde . yola tutunusu fena deıl ama ara hızlanmalarda basarısız geldı onuda kucuk motorlu olmasına baglıyorum . cunku bı aracı sollamaya kalktıgımda eger hızım 80 se hem vıtesın ustundekı sıyah kucuk tusa basmak zorunda kalıorum ve motor zorlanmasına ragmen baya gechızlanıyor . yakıt konusunda araba yenı oldugu ıcın bısey dıyemıyorum sureklı sehır ıcınde kullanıorum ve 100 km de 7 ıle 6.5 lt arasında genel olarak aractan memnunum hyundaı '' yükseliş '' oldukca memnunum cok ilgililer gectımız ocak ayının 28 ınde bır kaza yaptım aracım hala servıste beklıyoruz bakalım nasıl gelcek..




_____________________________


i30 1.6 CRDi Prime Otomatik - Ateş Kırmızı


1294 Mesaj
9 Şubat 2009; 10:11:29 

Teşekkürler
quote:

Orjinalden alıntı: VoLKaN067

Kulübünüz hayırlı olsun arkadaşlar



_____________________________


i30 1.6 CRDi Prime Otomatik - Ateş Kırmızı


1294 Mesaj
9 Şubat 2009; 10:23:40 

Sorunuzu ben yanıtlayayım. Öncelikle aracın içi çok sevimli. Benim GETZ'im var ve bu aracı eşime aldık ama ben her fırsatta i10 u kaçırıyorum ondan i10 özellikle ailenin 2. aracı olmaya aday. Ancak ben bir yılda katettiğim kilometrenin %90 ı şehir içi ve çok benzin parası vermek istemiyorum diyorsanız, kalabalık bir aileniz yoksa, vergisi de az diyorsanız ve bu seçeneklerden en az biri size uyuyorsa düşünmeden alınabilecek bir otomobil. Tabi ki i10 alanlar performans için almıyorlar. Ama bazı sitelerde gördüğüm gibi yok dik yokuş çıkamıyor falan gibi hyundai önyargısı olan palavracılara da inanmayın. Bunu görünce ben bizzat denedim. i10'um 1.1 otomatik vitesli motor ve 1030 kilo olmasına karşın ve araçda 4 kişi varken oldukca dik bir yokuşda durdum. Hiç kaçırma yapmadı. Kalkışı da çok zorlanmadı. Hatta araç rodaj döneminde olduğu için bende zorlamadığım halde sorunsuz kalktı ve yokuşu çıktı. Diyeceğim odur ki Hyundai sınıfının en geniş ve sorunsuz aracını yapmış. Zaten Hyundai'nin kaliteli bir tüketici kitlesi var. Marka bağımlısı gözü kör olmuşlardan değil. Araştırıyoruz; donanımını motorunu inceliyoruz. Test ediyoruz ve yapılan test sonuçlarını inceliyoruz. Öyle karar veriyoruz. Ve bencede çok iyi yapıyoruz...

quote:

Orjinalden alıntı: ffmsahin


quote:

Orjinalden alıntı: kemal 0651

kulübünüz hayırlı olsun.

i10, 2009'un ilk ayında 44 adetlik satış rakamı ile kendi sınıfında ilk sırayı almış. özellikle bayanlar ile ailenin ikinci arabası için uygun gözüküyor.


evet... i10un fiyat performans olarak memnuniyet durumunuz nasıl? bekleneni verebildi mi?




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xuye -- 9 Şubat 2009; 10:24:21 >


_____________________________


i30 1.6 CRDi Prime Otomatik - Ateş Kırmızı


1294 Mesaj
9 Şubat 2009; 10:37:56 

Çeşitli gazetelerde çıkmış bir i10 haberi:

Hyundai’nin mini A-segmenti’ndeki (mini otomobiller) başarılı otomobili i10, 2008 yılında elde ettiği başarısını 2009 yılında da sürdürüyor. Hyundai i10, segmentindeki tüm rakiplerinin Ocak ayındaki toplam satışından bile daha fazla satılarak yılın en çok tercih edilen mini otomobili olmaya aday olduğunu bir kez daha ispatladı.

Hyundai, 2008 yılında sattığı toplam 516 adet i10 ve Atos Prime modeliyle mini otomobiller arasında (A-Segmenti) “En Çok Satış Yapan Marka” olurken i10 modeli, Haziran ayında satışa sunulmasına rağmen çok küçük bir farkla A-Segmenti’nin en çok satılan ikinci modeli olmuştu. Hyundai’nin başarılı şehirlisi i10’dan 2008 yılının sadece 7 ayında toplam 329 adet satılmıştı ve bu rakam, 12 ay boyunca satış yapan birinci modelden sadece 25 adet daha azdı. Hyundai i10’un açık ara segment lideri olacağı bu performansından belliydi ve 2009’un ilk ayında da bu durum ispatlandı. Hyundai i10’dan Ocak ayında 44 adet satıldı ve segmentindeki diğer tüm rakiplerinin toplam satışını bile geride bıraktı.

Hyundai’nin i30 ile başlayan yeni isimlendirme stratejisinin ikinci üyesi olan ve Atos Prime’ın yerine geçen i10, Otobil – Türkiye’de Yılın En Beğenilen Otomobilleri yarışmasında da finale kalarak ne kadar başarılı bir otomobil olduğunu kanıtladı. Hyundai i10, küçük boyutlarına rağmen sunduğu üstün özellikleriyle öncelikli olarak şehir içi kullanımda kıvrak ve rahat kontrol edilebilen bir araç isteyenlerin tüm beklentilerini karşılıyor. Genç sürücülerin ağırlıkla tercih ettiği Hyundai i10’un müşteri kitlesi arasında bayanlar, üniversite öğrencileri ve emekliler bulunuyor.

Sınıfının en uzun ve yüksek aracı olan ve 5 kapısı sayesinde hem pratik hem de geniş ve kullanışlı bir iç hacim sunan i10, Türkiye’ye 66 PS maksimum güç üreten 1.1 litre hacmindeki düşük yakıt tüketimine ve yüksek performansa sahip 4 silindirli motorla ithal ediliyor. Hyundai i10, her türlü kullanıma cevap verebilmesi amacıyla Türkiye’de 5 ileri manuel ve 4 kademeli otomatik şanzımanla satılıyor.

Zengin donanım seviyesine sahip olan ve güvenlik açısından da Euro NCAP’in çarpışma testlerinden segmentindeki en yüksek notu alan Hyundai i10’da Team ve Select olmak üzere iki farklı donanım seçeneği bulunuyor. Hyundai i10’da sürücü havayastığı, klima, EBD destekli ABS fren sistemi, elektrik kumandalı camlar, merkezi kilit, 4 hoparlörlü, harici bağlantılı radyo/CD/MP3 çalar gibi birçok donanım standart olarak sunuluyor. Hyundai i10’un peşin alım anahtar teslim fiyatları 19 bin 650 TL ile 22 bin 950 TL arasında değişiyor.


_____________________________


i30 1.6 CRDi Prime Otomatik - Ateş Kırmızı


1294 Mesaj
9 Şubat 2009; 10:45:32 

Otohaber dergisinin i10 1.1 select otomatik için yaptığı testden bir alıntı:
Yola odaklanın
Küçük sınıftaki otomobiller, düşük maliyet ve pratik kullanım esasına dayalı olarak üretim bantlarından inerler. Hyundai'nin küçüğü i10 da otomatik şanzıman seçeneğiyle bu beklentileri karşılama iddiasında.

Hyundai'nin yeni nesil tasarım anlayışının en küçük üyesi i10, özellikle Avrupa pazarı müşterilerinin beklentilerini karşılamak üzere üretilmiş. 2008 Mayıs'tan itibaren ülkemizde satılmaya başlayan i10, ODD verilerine göre, yıl sonuna kadar 329 adetlik satış rakamına ulaştı. i10'un en yakın rakibi Kia Picanto ise 2008 yılı boyunca toplam 326 adetlik satış yapabildi. 19.450 TL'den başlayan ? yatlara sahip i10 ailesinde, özellikle kadınların tercihlerinde ilk sırayı alan otomatik şanzımanlı versiyon ise 21.250 TL'den başlıyor. Genel olarak avantaj sağlayan boyutları sayesinde şehirde az yer kaplayan otomobilin iç mekanında, 4 yetişkin için yeterli alan sunuluyor. İç mekanında sunduğu genişlik haricinde, gençleri ve özellikle kadınları tavlayabilecek bir başka silahı daha olan i10, modern konsol tasarımıyla göze hoş görünüyor.
Haberin devamını Otohaber dergisinin
06. (geçen haftaki, malesef ben de geç gördüm.) sayısında bulabilirsiniz! Ancak arabam.com un düz vitesle ilgili testini aşağıda veriyorum:


Sevimli ufaklık!
Otomobil dünyası minik otomobiller üretme konusunda oldukça istekli. Fakat iş özgün modeller üretmeye gelince kafalar biraz karışıyor. Bu kadar marka ve model arasından sıyrılıp başarılı satış rakamlarına ulaşmak için de fark yaratmak şart. Bu yüzden her marka kendi felsefisini küçük sınıftaki modellerine işlerken aynı zamanda rakiplerine de bakmak durumunda. İşte bu şartlar altında küçük sınıfta iki önemli kıstas ön plana çıkıyor; makul fiyat ve özgün tasarım. Koreli Hyundai de i30 ile başlayan yenilenme felsefesini küçük otomobili Atos’u kaldırıp yerine yepyeni i10 getirerek devam ettirerek bu markalardan biri olma yolunda ilerliyor.

Avrupai tasarım



Koreli markanın i30 ile başlayan isim ve tasarım yeniliğinin ikinci ayağı i10 da bu gelişimden nasibini almış. Son derece dinamik bir görünüme sahip olan i10, boyutlarıyla büyümüş de küçülmüş dedirtiyor. 3565 mm uzunluğu, 1595 mm genişliği ve 1540 mm yüksekliğiyle sınıfının en uzun ve en yüksek aracı olan i10, 2380 metre dingil açıklığıyla da rakiplerinin bir adım önünde gidiyor. Boyutları sayesinde uzun boyluların bile rahatlıkla seyahat edebildiği i10’un baş mesafesi yeterli olsa bile diz ve omuz mesafeleri i10’un hangi sınıfta yer aldığını hemen hatırlatıyor.

Büyük ön hava girişi, araçla bütünleşmiş gibi görünen gövde renginde tamponları ve çekik far tasarımıyla hem sevimli hem de yere sağlam bir karakteri yansıtan i10, profilde ise arka kapılarının üzerinde aniden yükselen omuz çizgisi sayesinde dinamiklik kazanmış. Arka tarafta markanın yeni tasarım anlayışını yansıtan yanlara doğru uzayan dikey lamba grubu ve tampona kadar inen bagaj kapağı dikkat çekiyor.

Yüksek sürüş pozisyonu sayesinde son derece geniş bir görüş açısına sahip olan i10’un iç tasarımı aynen i30’da olduğu gibi modern ve şık görünüyor. Ele iyi oturan direksiyon simidi, ergonomik olarak konumlandırılmış orta konsol, havalandırma ızgaraları ve kumanda düğmeleri, okunaklı göstergeler gibi birçok öğe i10’un modern yüzüne işaret ediyor. Orta konsolun üzerinde biraz yüksek bir yere konumlandırılan vites kolu ise sık sık vites değiştirilmesi gereken şehir trafiği için biçilmiş kaftan.



Devirli motor



Türkiye’de sadece 1.1 lt benzinli motor ile satışa çıkan i10’un aslında aynı hacme sahip dizel motorlu versiyonu da bulunuyor. Ama şimdilik bu seçenek Türkiye’ye ithal edilmiyor.

Küçük hacmine rağmen devirli çalışma karakteri ile yeterli performans sunabilen 66 HP’lik motor 5 ileri manuel şanzıman ile uyumlu bir şekilde çalışıyor. Şehir otomobili olarak kullanılabilecek i10’un 100 Nm’lik torku da yeterli sayılabilir ama şehirlerarası yollarda sol şeridi unutun bizce! Aslında böyle bir otomobilden de kimse yüksek performans beklemiyor zaten. Amaç şehir içinde rahat yol alabilmek, park edebilmek ve dar sokaklardan rahatlıkla geçebilmek. Tabii ki bunu yaparken de elinizi cüzdanınıza sık sık atmamanız gerekiyor. Daha çok şehir içinde gerçekleştirdiğimiz testimiz boyunca 6.3 litre/100 km yakıt tüketen i10 yakıt ekonomisinde rakiplerinden geri kalmıyor.

i10 yüksek bir araç olmasına rağmen başarılı bir yol tutuşa sahip. Otomobilin boyutlarını ve sınıfını düşündüğümüzde çok fazla zorlanmaya gelmeyeceğini ve virajlarda limitleri aşmanın bir anlamını olmadığını hemen belirtelim. Dolayısıyla şehir içinde salına salına yol alabilirsiniz ama otoyolda veya şehirlerarası yollarda biraz kendinizi bilerek kullanmanız gerekiyor bu sevimli ufaklığı…

Ülkemizde sadece benzinli motor seçeneği ile satışa sunulan i10’un Team ve Select olmak üzere iki donanım seviyesi, 5 ileri manuel ve 4 ileri otomatik olmak üzere iki farklı şanzıman seçeneği bulunuyor. Özellikle kadınların, ilk arabasını alan gençlerin ve öğrencilerin tercih edeceği i10, ailenin ikinci arabası olarak da kullanılabilir. 21.200 YTL’den başlayan fiyatlarla satılan i10’un küçük sınıfta rekabete hazır olduğunu söyleyebiliriz…/ERKAN YAVUZ





Genel Değerlendirme
İşçilik 7 Önemli bir işçilik kusuru bulunmuyor
Görüş 8 Görüş açılarından sorun yok
Performans 6 Beklentileri karşılıyor
Tüketim 7 Makul
Konfor 6 Yeterli
Frenler 7 Güvenlik mesafesinde durabiliyor
Yalıtım 7 Çok büyük bir yalıtım sorunu yok
Donanım 6 Yeterli
Fiyat 8 Rekabetçi (Baz fiyat: 21.200 YTL)
Sonuç 6,9 Kullanışlılığı ve makul fiyatıyla sınıfı geçiyor

Test ve Teknik Verileri

Motor: 1.086cc, sıralı 4 silindirli
Maksimum güç: 66 HP 5500 d/d
Maksimum tork: 10,1/2800 kgm/d/dk
Maksimum hız: 151 km/s
0-100 km/s hızlanma: 15,6 sn

Boyutlar (u/g/y): 3565/1595/1540mm
Ağırlık: 1000 kg
Bagaj hacmi: 225 lt
Şanzıman: 4 ileri manuel
Lastikler: 165/60 R14
Frenler (ön/arka): disk/disk
Depo hacmi/Yakıt 35 litre/Kurşunsuz benzin

Yakıt tüketimi
Şehiriçi: 6,1 lt
Şehirdışı: 4,4 lt
Ortalama: 5,0 lt



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xuye -- 9 Şubat 2009; 10:44:03 >


_____________________________


i30 1.6 CRDi Prime Otomatik - Ateş Kırmızı


148 Mesaj
10 Şubat 2009; 20:31:04 

hasar mıktarını bılmıorum ama on kaput farlar tampon ve karburator hava fıltresı degıstı servıs baya hızlı boyle bı arabayı bıle persembeye teslım edıcekler =)


_____________________________

2000 FORTWO PULSE -2004 FORTWO CABRIO - 2004 ROADSTER - 2005 FORFOUR 1.1 PASSION - 2005 FORFOUR 1.5 DCI PASSION - 2005 FORFOUR 1.5 PASSION -2006 FORTWO PULSE- 2008 FORTWO BLACK EDITION
SMART HAKKINDAKI TURKIYEDEKI EN BILGILI INSAN .


1294 Mesaj
11 Şubat 2009; 14:56:07 

i10 da her sabah canımı sıkan tek bir nokta var o da yan aynaların ısıtmalı olmaması Ne akla hizmettir ki elektirikli ayna koyacaksın, hatta otomatik vites konsolunda hangi vitesde olunduğunu gösteren lambayı bile sensörlü yapacaksın ama çok ihtiyaç duyulan ısıtmalı aynayı en üst versiyona bile koymayacaksın... Anlamış değilim. Getz deki alışkanlığımdan her sabah aynaları silmeyi unutuyorum ve yolda sorunla karşılaşıyorum. Kaza yaptırabilecek bir ihmal bu bence


_____________________________


i30 1.6 CRDi Prime Otomatik - Ateş Kırmızı


148 Mesaj
14 Şubat 2009; 21:55:04 

arkadaslar sitede hyundai i-10 nu olan kac arkadas var?


_____________________________

2000 FORTWO PULSE -2004 FORTWO CABRIO - 2004 ROADSTER - 2005 FORFOUR 1.1 PASSION - 2005 FORFOUR 1.5 DCI PASSION - 2005 FORFOUR 1.5 PASSION -2006 FORTWO PULSE- 2008 FORTWO BLACK EDITION
SMART HAKKINDAKI TURKIYEDEKI EN BILGILI INSAN .


1294 Mesaj
15 Şubat 2009; 23:58:40 

sen + ben = 2
quote:

Orjinalden alıntı: 35CES40

arkadaslar sitede hyundai i-10 nu olan kac arkadas var?




< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xuye -- 3 Mart 2009; 11:30:32 >


_____________________________


i30 1.6 CRDi Prime Otomatik - Ateş Kırmızı


1294 Mesaj
23 Mart 2009; 11:10:24 

eee o kadar i10 satıldı, zaten 2009 un ilk 2 ayında sınıfında en çok satan araçtı. Bir de üzerine ötv indirimi sonundaki satışlar eklendi.. Yani i10 kullanıcılarının sayısı epeyce bir artmış olmalı. Sanırım forumu hareketlendirmenin zamanı geldi.. evet .10 cular nerdesiniz


_____________________________


i30 1.6 CRDi Prime Otomatik - Ateş Kırmızı


 
1 Mesaj
23 Mart 2009; 22:33:52 

Ben bu aracı alacaktım 2 ay kadar araştırdım. Bütün özellikleri çok güzel. Küçücük kasaya neler sığdırmışlar inanamadım. Fiyatı da ötv nedeniyle epeyce inmiş sadece kafama takılan hindistan üretimi olması. Kore üretimi olsa gözüm kapalı alırdım bu aracı.


_____________________________



1294 Mesaj
24 Mart 2009; 23:02:08 

Arkadaşım gözünü hiç korkutma çünkü kore üretimleriyle fark yok. Ben biri otomatik 2 kore üretimi getz sahibi idim. Karşılaştırınca bir fark olmadığını ve gözün kapalı alabileceğini söyleyebilirim rahatlıkla. Ayrıca hindistanı da harcamayın hemen adamlar nükleler füze bile yaptı. Önemli olan hyundai kalite güvencesinde üretilmesi. Hem sonra sıkmayın canınızı 5 yıl garanti var herşeyiyle. Zaten parçalarının tamamına yakını da koreden geliyor bildiğim kadarıyla. Al keyfine bak ben çok menunum.
quote:

Orjinalden alıntı: kuzeyvadi

Ben bu aracı alacaktım 2 ay kadar araştırdım. Bütün özellikleri çok güzel. Küçücük kasaya neler sığdırmışlar inanamadım. Fiyatı da ötv nedeniyle epeyce inmiş sadece kafama takılan hindistan üretimi olması. Kore üretimi olsa gözüm kapalı alırdım bu aracı.



_____________________________


i30 1.6 CRDi Prime Otomatik - Ateş Kırmızı


3658 Mesaj
26 Mart 2009; 23:50:49 


1.1 TEAM [BT]

1.1 TEAM A/T [BT]


arkadaşlar bu A/T Ve [BT] nin anlamları nedir acaba ? sitede fiyatlara bakıyordum da i.10 team modelinde bunlar var bilen bilgilendirebilir mi


_____________________________



1294 Mesaj
27 Mart 2009; 10:43:22 

[BT] metalik renk diye biliyorum A/T de onun otomatiği
quote:

Orjinalden alıntı: kankys


1.1 TEAM [BT]

1.1 TEAM A/T [BT]


arkadaşlar bu A/T Ve [BT] nin anlamları nedir acaba ? sitede fiyatlara bakıyordum da i.10 team modelinde bunlar var bilen bilgilendirebilir mi




_____________________________


i30 1.6 CRDi Prime Otomatik - Ateş Kırmızı


 
15 Mesaj
31 Mart 2009; 16:34:02 

arkadaşlar daha önce hiç hyundai'm olmadı bu ilk olacak getz ve i 10 arasında çok karamsar kaldım i 10 kullanan arkadaşlardan yardım bekliyorum özellikle yakıt konusunda fabrika verilerinde 5,9 litre yazıyor otomatik vites için millette 1100 motorluk bir araç bu kadar az yakamaz diyip canımı sıkıyor 10 litre yakar diyolar aklım getz'e kayıyor getz'de yeni kasa çıkaracakmış arada kaldım gitti.sizin yardımlarınızla arkadaşlar bir an önce kararımı verip bu cumartesi noktayı koymak istiyorum.
not:aracı babama alacaz kendisi emekli haftada 1 anca kullanır aracı yani taş çatlasa yılda 7000-8000 km anca yapar.
acil yorumlarınızı bekliyorum.


_____________________________



1093 Mesaj
31 Mart 2009; 19:59:35 

Geniş bir araç istemiyorsanız, vergimiz düşük olsun, şehir içinde fazla yakmasın diyorsanız i10 yeterli olur, biraz daha geniş ve güçlü araça arıyorsanız, vergi de o kadar önemli değil, performanslı olsun diyorsanız GETZ e yönelin.
İkinci el de sizin için önemliyse yine GETZ derim, birde i10 alanlarla konuşursanız onlar size daha geçerli bilgi verirler.


_____________________________

Chevrolet Cruze HB Beyaz 1.6 Sport AT (2013)


1294 Mesaj
1 Nisan 2009; 1:37:07 


quote:

Orjinalden alıntı: eraykoyulhisarli

arkadaşlar daha önce hiç hyundai'm olmadı bu ilk olacak getz ve i 10 arasında çok karamsar kaldım i 10 kullanan arkadaşlardan yardım bekliyorum özellikle yakıt konusunda fabrika verilerinde 5,9 litre yazıyor otomatik vites için millette 1100 motorluk bir araç bu kadar az yakamaz diyip canımı sıkıyor 10 litre yakar diyolar aklım getz'e kayıyor getz'de yeni kasa çıkaracakmış arada kaldım gitti.sizin yardımlarınızla arkadaşlar bir an önce kararımı verip bu cumartesi noktayı koymak istiyorum.
not:aracı babama alacaz kendisi emekli haftada 1 anca kullanır aracı yani taş çatlasa yılda 7000-8000 km anca yapar.
acil yorumlarınızı bekliyorum.

Arkadaşım 2 ay oldu eşime i 10 otomatik select alalı. Daha önce eşimde otomatik getz vardı, bende de halen manuel getz var. İnşallah yakın zamanda i30 ile değiştireceğim. Öncelikle aracın otomatik vitesinde 5.9 gibi bir yakıt tüketimi yok. fabrika verisi şehirdışı 5.1 şehir içi 7.2 (otomatik). Bu veriler oldukça iyi bence. Şimdi kullanımla ilgili görüşlerimi yazayım. Araç çok dikkat çekiyor. İçi olsun dışı olsun çok beğeniliyor. Daha bugün yıkamaya gittim ve lüks araçların gelip gittiği oto yıkamacıda çalışanlar dahil herkesin ilgisini çekti. Tabiri yerindeyse başıma üşüştüler. Benzin aldığım petrolde de benzer durumlarla karşılaşıyorum. Ayrıca hyundai'yi artık insanların yavaş yavaş kabul ettiklerini de gözlemliyorum. Markanın reklamını aslında biz kullanıcılar yaptık. Araç donanımında tek eksik aynaların ısıtmalı olmaması. Ben bunu hyundai'ye de anlattım. Elektrik kumandalı aynaya ne hikmetse ısıtma koymamışlar. Onun dışında benim üst model olan select modelinde aranan tüm donanımlar var. Araç şuanda 1700 km de 100 liralık benzinle şehir içinde 400-420 km gidiyorum. 5000 km sonra 100 liralık benzinle (tabi benzin fiyatları anormal değişmezse :)) 500 km gideceğimi tahmin ediyorum. Alırken aracın performansından şüpheliydim ama i10 beni şaşırttı gerçekten bir efsaneymiş. Hafta sonu eskişehir-afyon gidip geldim, yolda pekçok model arabayı sinirlendirdim bizim ufaklıkla. Çünkü beklemedikleri şekilde bizim ufaklık kafa tuttu. Hele bir focus'cu vardı deli oldu. Ama sonuçta sınırları belli bir araba, hızlanma değerleri iyi ama bir noktada duracak maksimum 155 km civarı. Ben en son 140 yaptım. Araç bu hızda bile bir güvensizlik yaratmadı bende. Son hızını deneyecektim aslında ama yollara güvenemiyorsun ki... Özellikle kütahya afyon arasında çok büyük çukurlar vardı yolda; allah korusun takla atmak falan hiç de uzak değil bu yollarda. Yapılmış kaba yamalara diyecek yok zaten. Araç içeriye yol sesi alıyor. Çünkü izalasyonu sınıf standartlarında. Bu diğer markalarda da böyle. Bu sınıfta mükemmel izalasyon beklenmemeli. Çünkü bu araç çoğunlukla şehir içi için dizayn edilmiş. Sonuç olarak babanıza almayı düşündüğünüz bu araç mükemmele yakın bir sürüş keyfi yaratır. Bence artık üretimi sonlanacak getz yerine i10 'u tercih etmelisiniz. Bayi bize de getz satmaya çalıştı ama ben kararımdan şaşmadım ve i serisine başlangıcımızı böylece yaptık.


_____________________________


i30 1.6 CRDi Prime Otomatik - Ateş Kırmızı


 
15 Mesaj
6 Nisan 2009; 9:42:55 

evet cumartesi gidip kaporayı verdik :) nihayet


_____________________________



 
6 Mesaj
6 Nisan 2009; 11:02:20 

ayten :)


_____________________________



 
6 Mesaj
6 Nisan 2009; 11:10:31 

cuma günü aldığım araca cumartesi günü biri arkadan vurdu.. bugün servise götürücem çok üzgünüm


_____________________________



1093 Mesaj
6 Nisan 2009; 13:09:40 

Çok geçmiş olsun,çok üzüldüm, ne kadar almıştınız, kasko işini halletmişmiydiniz, ne kadralık hasar mevcut inşallah bu durum sizi arabanızdan soğutmaz
quote:

Orjinalden alıntı: ~Pepita~

cuma günü aldığım araca cumartesi günü biri arkadan vurdu.. bugün servise götürücem çok üzgünüm



_____________________________

Chevrolet Cruze HB Beyaz 1.6 Sport AT (2013)


 
6 Mesaj
6 Nisan 2009; 13:42:39 

çok teşekkür ederim, 18450ye almıstım benmkisi team, alarm ve uzaktan kumandayı fln taktırdım gerçi servisinde..
kasko fln hepsini halletmiştim, bugn bıraktım servise eksper geldikten sora arabamı alıcam, onlar bana tampon bulup boyayıp geri vericeklermiş..
ilk arabam kendi aldıgım sadece tampon olmasına rağmen cok üzüldüm.. :/


_____________________________



1093 Mesaj
6 Nisan 2009; 13:53:19 

Ucuz atlatmışsınız ya , bence o kadar üzülmeyin, hem boya farkı da aaba yeni olduğundan anlaşılmaz, tekrardan çok ca geçmiş olsun, nazar vardır üzerinde ondna olmuştur,sadece tamponsa fazla kafaya takmayın geçmiiş olsun tekrardan


_____________________________

Chevrolet Cruze HB Beyaz 1.6 Sport AT (2013)


1294 Mesaj
6 Nisan 2009; 22:51:51 

~Pepita~ geçmiş olsun yeni alınan araçta büyük şansızlık ama sadece tampon olması nedeniyle ucuz atlatmışsın. Baştan nazar çıkmış diyelim.

Yeni i10 alan arkadaşlar araçlarının özelliklerini yazarlarsa bizde artık bir liste hazırlayabiliriz artık. örnek şu şekilde olursa belli bir standart oluşturmuş oluruz:
xuye------------ 1.1 benzinli SELECT Otomatik
35CES40------ 1.1 benzinli TEAM Otomatik



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xuye -- 25 Eylül 2009; 9:49:58 >


_____________________________


i30 1.6 CRDi Prime Otomatik - Ateş Kırmızı


1294 Mesaj
6 Nisan 2009; 22:58:44 

*** i10 Kullanıcıları Listesi ***

  • xuye----------1.1 benzinli SELECT Otomatik
  • 35CES40------1.1 benzinli TEAM Otomatik




  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xuye -- 6 Nisan 2009; 22:59:56 >


    _____________________________


    i30 1.6 CRDi Prime Otomatik - Ateş Kırmızı


     
    6 Mesaj
    7 Nisan 2009; 11:17:33 

    benmki 1.1 benzinli team düz vites :)

    teşekkür ederim umarm daha büyükleri olmas ileride nazarlık diorm bende artk napalm


    _____________________________



    1294 Mesaj
    7 Nisan 2009; 21:57:45 

    *** i10 Kullanıcıları Listesi ***

    [1] xuye--------------------1.1 Benzinli SELECT Otomatik
    [2] 35CES40----------------1.1 Benzinli TEAM Otomatik
    [3] ~Pepita~---------------1.1 Benzinli TEAM Manuel




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xuye -- 9 Nisan 2009; 10:35:49 >


    _____________________________


    i30 1.6 CRDi Prime Otomatik - Ateş Kırmızı


    1294 Mesaj
    8 Nisan 2009; 17:44:18 

    eraykoyulhisarli, aracınızın özelliklerini belirtirseniz sizide listeye ekleyelim lütfen.
    quote:

    Orjinalden alıntı: eraykoyulhisarli

    evet cumartesi gidip kaporayı verdik :) nihayet



    _____________________________


    i30 1.6 CRDi Prime Otomatik - Ateş Kırmızı


     
    15 Mesaj
    9 Nisan 2009; 10:16:38 

    aracımı dün teslim aldım mükemmel bişey
    1.1 benzinli select automatic


    _____________________________



    1294 Mesaj
    9 Nisan 2009; 10:36:04 

    *** i10 Kullanıcıları Listesi ***

    [1] xuye--------------------1.1 Benzinli SELECT Otomatik
    [2] 35CES40----------------1.1 Benzinli TEAM Otomatik
    [3] ~Pepita~---------------1.1 Benzinli TEAM Manuel
    [4] eraykoyulhisarli----------1.1 Benzinli SELECT Otomatik



    _____________________________


    i30 1.6 CRDi Prime Otomatik - Ateş Kırmızı


     
    9 Mesaj
    10 Nisan 2009; 18:55:13 

    beni de ekleyebilirsiniz, 30 martta aldım Benzinli TEAM Manuel modelini. ben de 4. gününde park yerinde sıkışıp vurdum kaporta içine girdi biraz. kasko yaptırmıştım, servisten bir hafta sonraya gün aldım ve mini onarımdan vakumla hallediceklerini söylediler. bir uğursuzluk yoktur inş. başımızda :o)


    _____________________________



     
    9 Mesaj
    10 Nisan 2009; 18:58:39 

    http://www.tavsiyeri.com:81/content/view/599

    "

    2009 Hyundai I10 1.1 Select

    1 2 3 4 5 (2 oy)

    Yazar: Ayşen

    Yazarın Ürün Notu: Vasat


    Bu küçük aracı epey kullandım. Aracın plastik kalitesi düşük. Devir göstergesi yok. 1.1 lt gibi küçük bir benzin motoru var. Performans az. Yeni evliler ve öğrenciler için şehir içi uygun bir araba. Yakıt tüketimi 100 km’de sadece 5 lt! Tek hava yastığı olması bir eksiklik. Tüm markalar güvenlik konusunda çok ileri giderken tek hava yastığı çok yetersiz kalıyor. Otomatik vitesli olması şehir içinde trafikte kullanım kolaylığı sağlıyor.

    Araç dışarıdan çok küçük görünse de, iç hacmi ve arkada oturanlara yeterli diz ve baş mesafe