Şimdi Ara

Seagate : İkinci güncelleme çökmeyi engelliyor(7200.11 serisi HDD'ler) (28. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
760
Cevap
3
Favori
64.816
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bende seagateden muzdaribim,bu 11 serisi hdd ler canıma tak etti artık
    Daha önce olan olayları kısaca yazayım fikir sahibi olun

    - ST3500320AS satın aldım ve daha pc ye takar takmaz yandı(yada fabrikasyon bir hata vardı calısmadı) Garantiye gitti
    - Tekrar ST3500320AS geldi garantiden taktım pc ye tıkır tıkır kullanmaya basladım(500gb'ın 100 ü filan anca doluydu)2 haftada bir anda smart hatalarla doldu (Reallocated,Spin Retry,Spin Up,Raw Read) hemen tekrar garantiye gönderdim
    - Yine Koşulsuz olarak birebir degisim yapıldı ve Tekrar Yeni ST3500320AS geldi.Suana kadar sorunsuz kullanıyordum
    -- Ortalama 2 ay süredir calısan hdd yine aynı hatalar bas göstermeye basladı (Özellikle Reallocated Sector) Söyle bi forumu gezince herkes bu hatadan muzdarip belliki;

    Şimdi ben ne yapayım ? firmware güncelleme yapmadım bi yararı olurmu smart hatalarına? Servise yine vereyim mi (Muhtemel yine yenisi gelicek) Yenisi gelirse yine aynı hatalar olmayacakmı? İki ara bi dere arasında kaldım bende valla..




  • seopast;
    benim bildiğim firmware güncellemek, smart hatalarının oluşmasına engel olmuyor varolan hataları da düzeltmiyor. sadece diskin bios tarafından görülmeme problemini engelliyor. bunun yanında birkaç arkadaşın dediği gibi bir nebze olsun yeni firmware diski hızlandırıyor. (özellikle windows açılış-kapanış süreleri)
    sana da o kadar değişen diskten hepsi de eski firmware ye sahip disk gelmesi ve bunlarında smart sorunları olması çok büyük talihsizlik. bana kalırsa diskinin firmwaresini güncelle ve kullanmaya devam et. içine önemli veri atma; atarsan da dvd veya başka sağlam gördüğün harddiske yedekle yada diskini yine garantiye göndermeyi deneyebilirsin. geçmiş olsun umarım sorununu halledersin.
  • @eckid
    Normalde tabi firmware güncellemek sorunları gidermiyor ama,belki yeniden olusacak sorunları asgariye indirir diye düsünüyordum(ama söyle bi neti gezince alakasız oldugunu gördüm) seninde dedigin gibi yanlızca bios ve ufak düzenlemelermiş...Diken üstünde de veri yükleyip durmak insanın siniri bozuyor

    -Benimki baya bi talihsizlik sanırım..2. hddde de üzerine veri yükledikce reallocated sector sürekli artmıştı 2 hafta sonrada zaten kırmızı düzeye geldi..Aynı sey suan yeni hdd de basladı muhtemelen yine veri yüklesem üstüne aynı sey olacak diye korkuyorum(fisini bile cektim şuan)
    -Acaba iade hakkım varmı bu konuda bilgisi olan söylerse sevinirim(2kere sorunlu halde garantiye gidip yeni ürün geldi,3.nünde yollama sırası geldi:)yoksa böyle kullanılmayacak)




  • ekimde MAXTOR 500GB 7200RPM 32MB NCQ SATA2 SATA2 SABİT STM3500320AS aldım yazınlanları okuduktan sonra nerden almışın dedim dün gece hiç bir sorun olmadan pc kapatım sabah actım hhd biri görünmüyor hdd çalışıyorr hiç bir sorun yok gibi ama pc ve bios hdd görmüyor güncellenme denmis ama görülmeyen hdd güncelleyememki mantık dışı servis yolu göründü şimdilik garanti kapsamında ona güveniyorum 4 ayda hdd değiştiricek olursay vay basımıza gelenlere...
  • yüksek hafızaya sahip harddisklere windows kurmaya gelmiyor.

    her zmana ufak boyutlu bir harddiskle windowsa devam etmek lazım.
  • benim bu konuda bayağı aklım karıştı.
    bilen arkadaşlara danışmak istiyorum.
    öncelikle hard diskim MAXTOR BASICS 1TB External Desktop Harddrive olarak geçiyor.
     Seagate : İkinci güncelleme çökmeyi engelliyor(7200.11 serisi HDD'ler)

    Bu hdd nasıldır diye araştırınca bu konuyu gördüm ve hemen her yazılmış topiği(forumlar-seagate-maxtor sayfaları) inceledim.

    Eve gelince ilk iş bendeki modelin bahsedilen numarasını öğrenmeye çalışmak oldu ama DriverDetect i çalıştırdığımda yazanlar şunlar:

    Drive Name: Basics Desktop - Serial Number: 2HBEZ973 - Revision: 0122

    ama internet sitelerinde baktığımda DriverDetect in şöyle bir sonuç çıkardığını gördüm

     Seagate : İkinci güncelleme çökmeyi engelliyor(7200.11 serisi HDD'ler)


    yani bende st********* yazan yerde sadece Basics Desktop yazıyor
    neyse bu sefer Seatool yazılımını indirip bakiim dedim ama orda da malesef bir bilgi yoktu.
    şöyle ki:

    Detected Drives kısmında yazan: USB-1394 altında 2HBEZ973
    Model Number: Maxtor Basics Desktop
    Firmware Revision: - (bişey yazmıyor burada)
    Drive Status: Ready to Test

    yani anlayacağınız Seatool dan da bir bilgi alamadım.
    Sonrasında Seagate Online Müşteri Temsilcisi ile konuşayım dedim ve konuştum.Bana dediği bu sorun sadece internal modellerde var, harici olanlarda hiç bir sorun yok.Kendisine Ext'lerin içinde zaten 7200.11 serisi diskler yok mu dediğimde de gene aynı cevap.Sizin Hdd de sorun yok.Daha iyi anlamanız için aramızda geçen konuşmayı aşağıya tam olarak aktarıyorum.

    ****************

    Please wait while we find an agent to assist you...
    All agents are currently busy. Please stand by.
    An agent will be with you in a moment. Thank you for your patience.
    The next available Agent will be with you in a moment.
    Hello. How may I help you?
    SA* K*: hi
    SA* K*: i have a ext 1tb hdd
    SA* K*: maxtor basics
    SA* K*: ı know the problem about 7200.11
    Christopher H.: ok how can I help
    SA* K*: but when i check my hdd
    SA* K*: its serial is
    SA* K*: 2HBEZ973
    SA* K*: is it affected or not
    Christopher H.: their is no affected external drives
    Christopher H.: all the affected are internal 7200 drives
    SA* K*: but i know that there is seagate hdd inside the ext hdd s
    SA* K*: so there is no problem then
    Christopher H.: correct
    SA* K*: but what if the hdd in the basics is a seagate 7200.11
    SA* K*: in the forums people say so
    SA* K*: and why cant i see the firmware number of the basics at drive detect
    SA* K*: and in seatools
    Christopher H.: none of the externals are affected
    SA* K*: how can i see the firmware of my basics then
    SA* K*: i cant by seatools
    Christopher H.: only the 300 and 301 where affected you have a 590
    SA* K*: what the 590 mean, i mean is it a serial number or ?
    Christopher H.: your product number is Product 9NY2M8-590
    SA* K*: no
    SA* K*: 9nz2d8-500
    SA* K*: 9NZ2D8-500
    SA* K*: this number is my PN
    Christopher H.: Im looking at the sn of your drive and it is 590
    SA* K*: then why it writes 9NZ2D8-500 at the back by PN
    Christopher H.: even if it is 500 it is the 300 that is affected
    SA* K*: so it is not a 590, it is a 500
    SA* K*: so u say nothing to worry about
    Christopher H.: correct
    SA* K*: a last q
    SA* K*: how can i learn my firmware number, seatools dont show it
    SA* K*: either the driver detect
    Christopher H.: for the external the 500 is the firmware number
    Christopher H.: for acual sd type firmware that is on internal drives
    SAVAS KARA: my firm is 500 then
    Christopher H.: if that is what you see then yes
    SA* K*: i see 9NZ2D8-500 at the back
    SA* K*: i see nothing by the software
    Christopher H.: ok then it must be 500
    SA* K*: only Drive Name: Basics Desktop - Serial Number: 2HBEZ973 - Revision: 0122
    SA*K* by the driver detect
    SA*K* but when i check the affected drives it writes like ST33*****AS in the drive name field
    SA*K* i check by the internet
    SA*K* surely
    Christopher H.: again I am sorry but your drive is not affected
    SA*K* ok
    SA*K* thank you again
    Christopher H.: is their anything else I can help you with
    SA*K* no thank you
    Christopher H.: thank you for choosing seagate
    Thank you for using Seagate products. You may now close this window.
    Your session has ended. You may now close this window.

    ****************
    tabii tam tahmin olmadığım için araştırmaya devam ettim.

    Sonra bazı kullanıcıların bu bilgieri Everest adlı program ile öğrendiğini gördüm ve indirip Everesti kurdum.
    Onda da malesef net bir bilgi yok hdd nin modeli hakkında.
    Bana verdiği bilgiler şunlar:

    BilgiAlanı Değer
    Aygıt Özellikleri
    Sürücü Tanımı Maxtor Basics Desktop USB Device
    Sürücü Tarihi 01.07.2001
    Sürücü Sürümü 5.1.2535.0
    Sürücü Sağlayıcı Microsoft
    INF Dosyası disk.inf

    Aygıt Üreticisi
    Firma Adı Maxtor Corporation
    Ürün Bilgisihttp://www.maxtor.com/en

    yalnız Everest'te şu dikkatimi çekti.Program açılınca saatin yanında çıkan ısı değerlerinde Maxtor için ST31000333AS ibaresi var ve benim bildiğim bu seri potansiyel tehlikede olanlar listesinde.Eyvah dedim, bizim hdd de bozulabilir dedim ama sonrasında aklım daha çok karıştı.
    Seagate'in sitesine gidip önce cihazı bir kayıt ettiriim bari dedim ve benden istenen bilgileri girip kayıt oldum.İşte burada ise Model No gene farklı bişey çıktı.Aynen şöyle:

    Thank you.
    Your Seagate product has been successfully registered.

    Registration Information: First Name: S**
    Last Name: K**
    Product: BASICS
    Model: STM310005EHM301-RK
    Serial Number: 2HBEZ973
    Capacity: 1000 GB

    yani arkadaşlar şimdi benim External Maxtor Basics 1Tb tehlikede mi yoksa değil mi?
    Bunu bir türlü anlayamadım.Lütfen bilen arkadaşlar yardımcı olsunlar.
    Hdd'yi daha hiç kullanmadım.Geri verme gibi bir durum yok çünkü avustralyadan hediye olarak geldi.
    Hazır en baştayken cihaz sorunlu ise firmware güncelleme yapayım diyorum ama yukarıda anlattığım gibi tam olarak modeli ne üstündeki firmware ne öğrenemedim.hep farklı sonuçlar çıkıyor.
    mesela şu sayfadaki *serial number check utility* sayfasından kontrol ettiğimde

    http://seagate.custkb.com/seagate/crm/selfservice/search.jsp?DocId=207931

    SNo Serial number Result Action
    1 2HBEZ973 Drive is not affected. No action required.

    diye bir sonuç çıkarıyor.Yani benim drive tehlikede değil diyor ama yukarıdakileri okudunuz sizlerde.
    Sizin fikriniz nedir bu konuda...

    ps.. bu arada şimdi bulduğum bir sayfayı da sizlerle paylaşmak istiyorum.Bir maxtor çalışanı olduğunu söyleyen birinin konunun gerçek gidişatı hakkındaki itiraf tarzındaki yazısı ve çözüm önerileri...
    http://slashdot.org/comments.pl?sid=1098793&cid=26542735



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Luxor2000 -- 11 Mart 2009; 13:14:00 >




  • arkadaşlar bende bu sorunla karşı karşıyayım salı günü hdd çöktü bende bozuldu sandın ama işin aslı farklıymış 300 gb veriim gitti hepsinden önemlisi 20 gün için vermem gereken ödevim yani web sitem gitti bu sorunu çözen varmı güncelleme sonrası verilerim gidermi? ben verileri kurtariim format basıp geri vatana vericem 4 ay oldu alalı daha
  • quote:

    Orjinalden alıntı: NEANDARTEL

    arkadaşlar bende bu sorunla karşı karşıyayım salı günü hdd çöktü bende bozuldu sandın ama işin aslı farklıymış 300 gb veriim gitti hepsinden önemlisi 20 gün için vermem gereken ödevim yani web sitem gitti bu sorunu çözen varmı güncelleme sonrası verilerim gidermi? ben verileri kurtariim format basıp geri vatana vericem 4 ay oldu alalı daha



    ÜSTE




  • BEN ŞİMDİ BU seagate İN ALAYINA SÖVSEM YERİDİR 1998 YILINDAN BU YANAKİ MÜZİK ARŞİVİM FOTOĞRAFLARIM HEPSİ GİTTİ
  • yaa ben bu güne kadar hiç seagete kullanmadım o ara hddye ihtiyacım vardı yok dikey yazma teknolojisiydi yok ncq teknolojisiydi dediler aklımı karıştırdılar geldi günden bu yana çatur çutur sesler yapıyor sector taraması yaptım 2 yerde sarı buldum foruma ekledim sen devam et kullanmaya o önemli değil dediler ben bir konu açtım yönetici kitledi bu benim bozulan 4. hdd maxtor-samsung-ve segate hee en sonunda başardılar 500 gb verim vardı 300 küsürü gitti




  • Ben ST3500320AS'yi kasım ayında aldım ve 3 gün sonra Delay Write Failed hatası aldım. Açılışta BIOS bazen görüyor bazen görmüyordu. Sonra değiştirildi ürün ve yenisi verildi, 2 ay geçti ve bir gün BIOS gene görmez oldu ki bugün öğreniyorum ki bu Firmware hatasıymış. Ben de bugün diski 150$ gibi bir meblağ karşılığında veri kurtarmaya verdim 3. parti bir şirkete. BIOS'un görmediği HDD'ye firmware upd. yapılır mı onu da bilmiyorum, yapılırsa çok fazla kızacağım Seagate'e ve almayacağım bir daha.
    Sonra tabii bu 3. parti firma olduğu için garanti dışı kalma durumu vardı diskin ve Seagate'e mail attım... Gelen maili ve attığım maili yazıyorum.

    I’ am from Turkey and i bought your product from one of your distrubutors. And my hdd broke down. I need my data because there is my graduation thesis documents in hdd. I told this situation to your distrubutor and they said that they can't make data recovery. I told them to send my product to your Europe Services and they said that they can't send also...
    Because of this i have to send my product for data recovery to third party company in my Country. But at this time, i think that my warranty will spoil, because they implements technical operation to my hdd.
    So what can i do ? I can't send my product to your European Services, your distrubutors can't send also. Your distrubutors can't make data recovery, and also if i send to third party company my warrant will spoil. But i need data in my hdd... Can you recommend a way to recover it?
    Yours sincerely,

    Bağış Can Rona.

    Özetle dedim ki : Ben Türkiye'den aldım diski ve bozuldu. Bunun verilerini almam lazım çünkü tezim var içinde. Distribütöre dedim veri kurtarma yapmıyoruz dediler, Seagate'e gönderin dedim gönderemeyiz dediler,3.partiye de verirsem garanti dışı kalacak,bu yüzden bana bir yol önerin dedim Seagate'e.

    Cevap :

    Dear Bagis Can Rona,

    Thank you for choosing Seagate.

    I understand you have a problem with your drive and would like to recover the data on the drive. What was the exact problem with the drive and was it tested with our diagnostic utility called Seatools? Here is a weblink:

    http://www.seagate.com/ww/v/index.jsp?locale=en-US&name=SeaTools&vgnextoid=720bd20cacdec010VgnVCM100000dd04090aRCRD

    I would run the short and long tests on this drive. If both these tests pass then the drive itself should be in good working order.

    If you have taken the drive to a third party shop for data recovery, please send a copy of the invoice of the data recovery work done on the drive so that your warranty is not voided. This is what we would need to preserve the warranty on the drive so it can be exchanged with us. Here is a web link where you can replace the drive provided the drive is still under warranty:

    http://www.seagate.com/www/en-us/support/warranty_&_returns_assistance/


    Please log on as a guest user from here if you are not already a registered user.

    Data recovery costs are not included in the warranty on the drive.

    If you have any additional questions, please let me know.


    Regards,

    Alan G
    Technical Support Specialist for Seagate/Maxtor
    Phone: 800-732-4283 (North America)
    00.800.4.SEAGATE (Europe)
    1 800 759 109 (Asia, Australia and New Zealand)
    Web:www.seagate.com/support/index.html


    Özetle : Sen yolla veri kurtarmaya ve faturasını bize yollarsan garanti dışı kalmamış olur ancak veri kurtarma parasını biz ödemeyiz sadece diski karşılarız.

    Bu yüzden böyle bir durumla karşılaşırsanız mutlaka Seagate'e mesaj atın ve ona göre verilerini kurtarın.




  • bu arada benim hdd'deki ses sorunu kendi kendine düzeldi.arada gene düşük seviyede yapıyor ama kendi kendine 5-10 dakka sonra kesiliyor.ilginç gerçekten...
    şuan sadece cık cık sesleri var
  • Arkadaşlar Seagate ile konuştum. Ve dedikleri şey şu: BU HATA FIRMA KAYNAKLI OLDUĞU ICIN SEAGATE UCRETSIZ OLARAK FIRMWARE GUNCELLEMESINI YAPIYOR, URUNU ALMAYA EVINIZE GELIYORLAR. YAPMANIZ GEREKEN TEK SEY SEAGATE'IN SITESINDEN RMA FORMU DOLDURMAK. Detaylı bilgi için Seagate ile Online Yardım kurabilirsiniz.
    http://www.seagate.com/www/en-us/about/contact_us/world_wide_contacts/contact-techsupport-emea

    Hollanda servisi online yardım sağlamaktadır.


    Edit :Kendileri almayacaklarını söylediler şimdi de bizim göndermemiz gerekiyormuş. Anlamadım gerçekten bir şey. Ama gönderilecek yer SefaKöy'de..

    Edit 2 : Bugün tekrar onaylama görüşmesi yaptım ve görüşme aşağıdaki gibidir.

    Hello. How may I help you?
    Bagis Can Rona: Hi
    Bagis Can Rona: i contacted today 5 hours ago
    James C.: Greetings, and how may I help you today
    Bagis Can Rona: My disc is ST3500320AS and because of SD15 problem my disc is not detected by my BIOS
    Bagis Can Rona: and the last time i contacted you, your service said me that you will update my firmware and make my disc readable
    Bagis Can Rona: This service for free also for discs whick broken down because of firmware fault.
    Bagis Can Rona: I opened a RMA form but i confused in one thing
    James C.: correct...
    James C.: and what are you confussed about?
    Bagis Can Rona: In confirmation mail there is sentence:
    Bagis Can Rona: Your original drive will NOT be returned. Any data on the drive will be lost.
    Bagis Can Rona: But your service didn't tell me like this
    Bagis Can Rona: They tell me that they will make disc readable only
    James C.: This is on a RETURN of the drive. What you are needing is a REPAIR that is offered about a drive that has the EProm problem.
    Bagis Can Rona: Ok, then i will send my item to your service
    Bagis Can Rona: must i specify that i want only Free Firmware Update?
    James C.: when you call the Data Recovery Department, they will ask for the case # and the RMA number
    Bagis Can Rona: Because i need my data and if i can't access them this is lethal for me
    Bagis Can Rona: Can i Chat instead of CALL?
    James C.: I quite understand about that.
    James C.: Wish they had a chat department, but they do not for the DATA RECOVERY department
    Bagis Can Rona: but i don't want data recovery already , i want only free firmware update
    James C.: the Data Recovery Department HAS the program to fix the BRICKED problem
    Bagis Can Rona: hmm ok...
    James C.: do you need the 800 number for them?
    Bagis Can Rona: And i must contact with, Data Recovery Department, musn't i ?
    Bagis Can Rona: sorry i can't understand
    James C.: yes, normally we would transfer you to that department on the weekdays. But on the weekend all we can do is give steps to do on Monday...
    Bagis Can Rona: ok but can i be sure that only update process will make on my drive?
    James C.: yes when you contact the Department
    James C.: explain this to them
    Bagis Can Rona: ok and i am contacting now with chat module of Data Recovery Service
    James C.: no you are chating with Seagate Tech Support
    Bagis Can Rona: no no in other window :)
    James C.: Oh... didn't know they had chat support
    Bagis Can Rona: ok thanks for your interest i will do what they said to me
    Bagis Can Rona: and i will say them what you said to me.
    Bagis Can Rona: I hope this solves my problem
    James C.: it will
    James C.: is there anything else I can do, to help you today?
    Bagis Can Rona: Thanks for your interest and good evening
    Bagis Can Rona: Good Work
    Bagis Can Rona: I hope that i never bother you again

    Özetle RMA'dan gelen mailde diski bir daha katiyen geri alamayacağım ve yenisiyle değiştirileceği yazarken, ben ise bana daha önce diskin değiştirilmeyeceği sadece updatein yapılacağı söylendiğini söyledim. Onlarda bunun için Veri Kurtarma Servisi ile kontakt kurmamı söylediler. Şimdi onlarla kontakt kurmaya çalışacağım kurarsam bilgilendirme yaparım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi intuition -- 14 Mart 2009; 23:03:19 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: intuition

    Arkadaşlar Seagate ile konuştum. Ve dedikleri şey şu: BU HATA FIRMA KAYNAKLI OLDUĞU ICIN SEAGATE UCRETSIZ OLARAK FIRMWARE GUNCELLEMESINI YAPIYOR, URUNU ALMAYA EVINIZE GELIYORLAR. YAPMANIZ GEREKEN TEK SEY SEAGATE'IN SITESINDEN RMA FORMU DOLDURMAK. Detaylı bilgi için Seagate ile Online Yardım kurabilirsiniz.
    http://www.seagate.com/www/en-us/about/contact_us/world_wide_contacts/contact-techsupport-emea

    Hollanda servisi online yardım sağlamaktadır.


    Edit :Kendileri almayacaklarını söylediler şimdi de bizim göndermemiz gerekiyormuş. Anlamadım gerçekten bir şey. Ama gönderilecek yer SefaKöy'de..

    tam olarak nereye nasil gondercez
    biraz daha aciklarsan sevinirim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: CeFurkan


    quote:

    Orjinalden alıntı: intuition

    Arkadaşlar Seagate ile konuştum. Ve dedikleri şey şu: BU HATA FIRMA KAYNAKLI OLDUĞU ICIN SEAGATE UCRETSIZ OLARAK FIRMWARE GUNCELLEMESINI YAPIYOR, URUNU ALMAYA EVINIZE GELIYORLAR. YAPMANIZ GEREKEN TEK SEY SEAGATE'IN SITESINDEN RMA FORMU DOLDURMAK. Detaylı bilgi için Seagate ile Online Yardım kurabilirsiniz.
    http://www.seagate.com/www/en-us/about/contact_us/world_wide_contacts/contact-techsupport-emea

    Hollanda servisi online yardım sağlamaktadır.


    Edit :Kendileri almayacaklarını söylediler şimdi de bizim göndermemiz gerekiyormuş. Anlamadım gerçekten bir şey. Ama gönderilecek yer SefaKöy'de..

    tam olarak nereye nasil gondercez
    biraz daha aciklarsan sevinirim


    Kontak kurarsanız zaten sizi yönlendireceklerdir Hollanda servisi İngilizce kontak kuruyor. Gönderilecek yer Sefaköy'de

    Collection Point Seagate Istan
    C/O Fritz International Transport Trade LTD.
    Kartaltepe mah.
    Malazgirt Cad No:1
    Sefakoy-Istanbul
    -, 34620
    Turkey

    Adresindeki Collection Point. Ürünler burada toplanıyor ve Seagate Europe'a gönderiliyor ancak işte şimdi alıntıladığın mesajı güncelledim. Bir tane RMA açılması lazım ve Data Recovery Service'ine sadece Firmware Update istenildiğinin söylenmesi gerekiyor, yoksa diski komple değiştiriyorlar.




  • Luxor2000

    Ben de maxtor hrici sabit disk sahibiyim. Ve bu ürünlerin içinde de seagate 7200.11 diskler var. İnternette yazılanları okuyunca ben de telaşa kapıldım ve Hollanda online yardımla chat yaptım.

    Bana hiçbir harici diskin etkilenmediğini söyledi. Ben de Dahili ve harici ürünlerde aynı diskin olduğunu ve neye dayanarak böyle bişey söylediğini sordum. Firmware farkı olduğunu ve hiçbir harici diskin risk altında omadığını söyledi.
  • arkadaslar benimde hdd bozuldu kasım ayında almıştım depolama olarak kulanıyordum ve suan ST3500320AS göremiyorum ne yapmam gerekiyoo kesin bi çözüm varmı arkadaslar..

    Bir sürü şey okudum firmware güncellemek çözüm olurmu yardım edebilirmisiniz.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: jyotish

    arkadaslar benimde hdd bozuldu kasım ayında almıştım depolama olarak kulanıyordum ve suan ST3500320AS göremiyorum ne yapmam gerekiyoo kesin bi çözüm varmı arkadaslar..

    Bir sürü şey okudum firmware güncellemek çözüm olurmu yardım edebilirmisiniz.




    http://forum.donanimhaber.com/m_29592162/tm.htm
  • Bu konuyu açan arkadaşa teşekkür ediyorum, aynı diskten bende de var ST3500320AS 500GB, şu ana kadar bir sorun yaşamadım umarım yaşamam. Az önce siteden kontrol ettim Drive is affected çıktı Allah kahretsin. Ya bu firmware güncellemesi verilere zarar verirse, Seagate'e olan güvenim sarsılmaya başladı :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GuiWan -- 19 Mart 2009; 19:10:43 >
  • ya sadece iso dosyasını indirdi, cd yakıp direk flash mı basacaz boottan prosedür nedir bi kılavuza yönlendirmedi sitede, gerçi isonun içinde bir readme dosyası var ama yine de sitede de yönlendirmesi gerekiyordu millet isonun içini açıp bakmak zorunda mı? değil mi.
  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.