Şimdi Ara

Lenovo SL 500 Hakkında Herşey & Tüm Sorunlar (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
402
Cevap
4
Favori
64.993
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • evet baymirza arkadaşın dediği gibi Lenovo System Update 4 yükledim ve f5 tuşuna bastığımda bluetooth gözüküyor artık. Lenovo System Update 4 ile pc yi taradığında yükle dediği tüm programları yüklemedim.bazılarının ne olduğunuda bilmiyorum aslıda.yani bt f5 de aktif ama mavi tuş çalışmıyor hala (mavi tuşu kullanmadım hiç gerekte görmedim ondan sorun etmiyorum şimdilik) baymirza ve yako ya tşk ederim ilgilendikleri için..
  • Mavi tuşun olmazsa olmaz bir fonksiyonu yok. Onu kullanabilmeniz için onun da sürücüsünü yüklemeniz gerekir. Ama gerek yok, ben kaldırmıştım hatta. Yardımcı olabildiysek ne mutlu.
  • Arkadaşlar,ben 2 yıldır lenove SL 500 kullanıyorum,bundan 8 ay önce garantisi bitti,ancak bitmeden önce sol menteşe kırılınca servise gitti,garanti kapsamında değilmiş,ve bu gün tekrar telefon edilip sorulduğunda açma kapama parası 25 dolar+tamir içinde 250 dolar talep ettiler,şok oldum,üstelik bu menteşeler de kronik bir arızaymış?bu nasıl bir servis? aldığıma alacağıma pişman oldum,şimdi birtane işim için dizüstü lazım,kesinlikle ama kesinlikle lenovo amam,hatta almak isteyen olursa bile caydıracağım,servis yardımcı olmayı bırak,resmen beni suçladı.yazık olsun onlara,inşallah servisten bir arkadaş okurda benimle irtibata geçer.tel 05356201943
  • yanlış anlamayın ama bu gibi sorunlar garanti kapsamı dışında tutulur.Hemen hemen tüm markalar için ,kaskosu yoksa tabi.
    Bu arada menteşeyi nasıl kırdınız merak ediyorum.Zira en sağlam kasa bu seriler... Bitirmeden önce diğer markaların servislerinde benzer tutarı isterler.
    Ben ne Lenovo servisiyim ne de çalışanı sadece kullanıcı olarak %100 memnunum.
  • eskiden lenovo kullanan biri olarak o menteşeler sert kullanımda kırılabilmektedir. Ben kırmadım fakat kullanan her 5 arkadaşımdan 3ünün kırıktı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: basçı

    Arkadaşlar,ben 2 yıldır lenove SL 500 kullanıyorum,bundan 8 ay önce garantisi bitti,ancak bitmeden önce sol menteşe kırılınca servise gitti,garanti kapsamında değilmiş,ve bu gün tekrar telefon edilip sorulduğunda açma kapama parası 25 dolar+tamir içinde 250 dolar talep ettiler,şok oldum,üstelik bu menteşeler de kronik bir arızaymış?bu nasıl bir servis? aldığıma alacağıma pişman oldum,şimdi birtane işim için dizüstü lazım,kesinlikle ama kesinlikle lenovo amam,hatta almak isteyen olursa bile caydıracağım,servis yardımcı olmayı bırak,resmen beni suçladı.yazık olsun onlara,inşallah servisten bir arkadaş okurda benimle irtibata geçer.tel 05356201943

    Peki tamir etmeden önce sizi arayıp garanti kapsamı dışında olduğunu ve ücreti size bildirmediler mi?




  • şimdiye kadar 2 tane sl500 kullandım. birinin sol menteşesi kullanırken kırıldı. kronik bir problem sanırsam. halbuki çok nazik kullanırım..
  • Aslında ben kırmadım,tutukluluk hissettiğim için servis dediğimiz yere görürdük,oradaki çocuklar(16 yaşındaki)kapağı gözümün önündesert bir biçimde açınca olan oldu,banada kusura bakma hemen servise gönderip yaptırırız dediler,ama istanbuldaki (sıfır hata) diye bilinen bir servise gönderip,menteşeyi değiştirmek yerine kaynaklatmış ve tabii bir süre sonra gene kırıldı,bu sefer orjinal servisini aradık bilgisayarcıyla birlikte,bu sefer 2. bir darbe daha orjinal servisten sadece açma parası 25 dolar,birde menteşe parası,işin açıkçası,takınılan tavır,sanki bulunmaz hint kumaşı bunlar,ben 50 yaşındayım ve böyle esnafçılık görmedim,açıkçası ister yaptır ister yaptırma dediler.şimdi iş için yeni bir bilgisayar bakıyorum ama Lenovo asla diyorum.belki alacağım bilgisayar dada bu kronik arızalardan olabilir.Dell veya Asus olabilir.
  • Garanti süresinde ilk başvuracağınız yer orjinal servis olmalıydı. Başka yere götürünce garanti kapsamından çıkmış haliyle.
  • İşte malesef servis dediğimiz yerlere güveniyoruz,menteşe garantiyaa girmiyormuş falan dediler sonradan.ama gerçekten soğudum bu markadan.en azından ilgilenebilirlerdi.
  • Hocam sizin bu marka bu marka demenizden Thinkpad serisi ile ilgili bir bilginiz olmadığını anlıyorum.(Yanlış anlamayın suçlamak ya da yargılamak için söylemiyorum, bir şey izah etmek için girizgah yaptım) Bizler Thinkpad çileriz ve Ibm nın mirası olan bu seriyi %90 itibarı ile Lenovo satın aldığı için bu markayı tercih etmek zorunda kaldık ve işte malesef Lenovo Thinkpad serisinin tarihinde duyulmamış bir terim olan "kronik sorun" olayına imza atarak Thinkpadlerin kalitesini düşürmüş oluyor. Mirasa sahip çıkamıyor. Keşke IBM Thinkpad i hiç devretmemiş olsaydı.
  • Haklısınız dostum,bu Thinkpad seririni bilmiyorum ancak bu markaya yakışmayan kronik soruna servis bile sahip çıkmıyor,asıl beni üzen insanların takındığı tavır,neyse cihaz bu gün tamirden gelecek bakalım nasıl olmuş?
  • Merhaba,
    Bir çok üründe menteşe ve kasa kırılmaları söz konusu,bu tür problemlerde garantili onarım yapabiliyoruz,bulamadığımız menteşeler için kaynaklama
    yöntemini tercih ediyoruz.
    Yardımcı olmak isteriz,

    Syg,
    www.senolelektronik.com
  • Çok teşekkür ederim dostum,bilgisayar geldi,görünürde ön kapak menteşe yanındaki çatlak haricinde pek birşey yok,sanırım değiştirilmiş bu sefer,her ne olursa olsun kendilerine teşekkür ederim buradan.
  • sl500 u sıgdıracak capraz tek askılı sırt cantası var mıdır?
  • Arkadaşlar sl500ün ekran kartı değişiyor mu ? yardımcı olursanız çok sevinirim.
  • SL500 umu acarken parmak okuyucuya gıden "film-kablo" yu kopardım. nereden tedarık edebilirim?

    Bir de mıkrofon donanımı saglam olmasına ragmen, ekran acıkken calısmıyor. Belirli bir açıda ekranı kapatırsam calısmaya baslıyor. Sanırım kablosunda sorun var. O kabloyu nasıl edınebılırım?

    Elinde olan veya fıkır veren olursa cok ısıme yarar...
  • Arkadaşlar ThinkPad SL500 modelin ekranı bozuldu. Görüntü sürekli titriyor, dalgalanıyor. Servisten çözemediler, cihaz elektriğe takılıyken ve çalışırken ekranı kapatmaktan olmuş. Böyle bir durumla karşılaşan var mı ? Ekranı değiştirilemez mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahbap79

    Arkadaşlar ThinkPad SL500 modelin ekranı bozuldu. Görüntü sürekli titriyor, dalgalanıyor. Servisten çözemediler, cihaz elektriğe takılıyken ve çalışırken ekranı kapatmaktan olmuş. Böyle bir durumla karşılaşan var mı ? Ekranı değiştirilemez mi ?

    ekranı da degısır, "inverter" denen katı da degısır, ekran kartı da degısır. hangı servıse goturdunuz ki siz?
  • Merhaba Arkadaşlar;

    Bundan İki Yıl önce Sert Zemıne Düşerek Alt Kasası Bayağı bi çatlayan Ve Sag MEnteşesi Kırılan LEnovo SL 500 Dizüstü bilgisayarım için, ÇAlışsın çalışmasın Hiç Farketmez Çok Yıpranmış olmamak Şartıyla SL 500 Kasasını Arıyorum.. Elinde olan Arkadaşlar Varsa PM Atarlarsa Sevinirim..

    Eğer Bulamazsak Bilgisayarı o şekilde satmayı düşünüyoruz , Aldıktan Sonra Sadece 8 Ay kullanıldı . KAmerasına kadar tamamen herseyi PArmak izi dahil çalısıyor, Arada tvye baglayıp kullanabılıyordum..Eğer Kasasını Bulamasam, PArçalarına İhtiyacı olan arkadaslarda olursa Pm Atabılırler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sbl..ArMGn -- 11 Ocak 2014; 3:06:26 >
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.