Şimdi Ara

PEUGEOT 3008 (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
12.076
Cevap
113
Favori
1.407.611
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KEsinlikle katılıyorum. 41-42 civarına inmiş, donanımı çok yüklü bir araç.
    Benzinli versiyonu hakkında bilgisi olan var mı ? 120 bg kaldırması lazım aslında..
    Test aracı var mı benzinli acaba?
    Tşkler
  • Kokpiti çok şık ancak bir tek şey hariç.. Direksiyonu çok çirkin!
    60.000 liraya araç satıyosun ama fonksiyonsuz, doğan simidi gibi direksiyon simidi koyuyosun
    Bari Grand C4 ten kopya çekselermiş
  • acaba avrupadaki 1.6 lt 150 bhp turbo benzinli modelinin tiptroniğini yaparlar mı? henüz avrupada yok sadece manuel ama bu motor çok rahat tiptronik kaldırır inşallah auto6r de olur ve tr ye de gelir
  • bestekar87
    3008 e binmeden önyargılı yaklaşıyorsunuz..bence deneme sürüşü yapın
  • sayın baytar 3008 i ankara tekoto ve göral da bizzat inceledim ve test sürüşü yaptım, almak gibi bir düşüncem vardı....araç çok keyifli idi, iç tasarım muhteşemdi,özellikle hillholder ve elektronik el freni de süperdi....

    bende hali hazırda peugeot kullanıyorum ve subjektif değil objektif olmaya çalışıoyrum...peugeot 308 platformuna kurulu 3008in şasisi süspansiyonları bnm fikrimce bu ülke yollarına göre değil ,bu beni peugeot dan uzaklaştıran en önemli nedendi ve otomatikleştirilmiş şanzımanın da yokuşlarda kararsız kalması beni bu araçtan soğuttu, saygılar, sevgiler.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bestekar87 -- 11 Aralık 2009; 23:19:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bestekar87
    otomatikleştirilmiş şanzımanın da yokuşlarda kararsız kalması beni bu araçtan soğuttu, saygılar, sevgiler.....

    Yokuşlarda kararsız kalma kısmını tam olarak anlayamadım. 308 alma girişimi olan biri olarak 308 testinde (koru migrosun arkasındaki yokuş olan yol) yokuşta durdum, bir süre bekledim hillholder araç kendini hafifçe geriye doğru bıraktı. Tekrar frene basarak durdum ve hafif gaz vererek sorunsuz bir şekilde kalkış yaptım.
    İmzamdaki araçta da hill holder bulunmakta ve yokuşlarda kalkış sorunu yaşamıyorum. Acaba benim fark edemediğim bir sorun mu var? Bu nedenle konuya müdahil oluyorum.
    Açıklarsanız sevinirim.
  • kastettiğim şansızmanın kararsızlığı idi..hillholder gayet iyi çalışıyordu yokuşlarda kalkışta problem yoktu....bu tür otomatikleştirilmiş şanzımmanların ortak kaderi snrm (dsg,powershift hariç).....şanzıman gayet saçma bir şekilde geri vitese takıp(alakasız durumda), yokuşta istenmeyen bir kararsızlık, sarsılma sergiliyordu.....
  • Otomatikleştirilmiş şanzımanın yokuşlarda kararsız kalması gibi bir olay yaşamadığım gibi böyle bir kavramı da literatüre siz kazandırdınız bence.. Hiç bir yerde bu kadar Peugeot alehtarı forum varken onlarda bile bununla ilgili bir konu yok..Aksine ben yokuşlarda ki aracın performansından özellikle otomatik park freni ile uyumlu olarak çalışmasından müthiş keyif alıyorum..Bursa Korupark Avm nin kapalı otopark çıkışında bir yokuş var 40 derece civarında..Burada auto6r şanzıman ,hillholder ve park frenının uyumunu daha dün mecburen çıkışta akan trafiğe 3 araç birden çıkamamızdan dolayı test ettim.Yaklaşık 5-6 defa bu yokuşta 1-2 metre gidip durduk ve zeminde kaygandı..Daha salı günü Çanakkale- Antalya- Çanakkale 1.6 Fsı Golf-5 dsg şanzımanla gidip gelen birisi olarak dsg nin hızlanmalardaki kasarak hızlanması ve alt devirlerde fsı nın toplamaması ( belki alışkın olmadığımdan ) yolculuk boyunca beni rahatsız etti.Daha önce de Tecnopack Hdı 307 sahibi olarak, bırak 3008 i yolculuk boyunca 307 yi aradım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osipahi

    Arkadaşlar,

    Son birkaç saatimi 3008 ile ilgili paylaşımlarınızı okuyarak geçirdim. Anladığım kadarıyla 3008 sahibi arkadaşların tamamına yakını ya dizel 3008 sahibi, ya da dizel 3008 test etmişler. Aracın 1.6 l.lik benzinli modelinin şu sıralar 41.000 liraya düşmesi açıkçası hiç aklımda yokken benim de iştahımı kabarttı . Aranızda benzinli modeli test edenleriniz varsa tecrübelerini dinlemekten büyük keyif alacağım. Fabrika verilerine göre aracın torku 160 Nm/4250 dd. Sizce bu değer 1400 kg'lık bir araç için yeterli mi?

    Şimdiden çok teşekürler.


    Anlaşılan kimse benzinli modeli test etmemiş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osipahi


    quote:

    Orijinalden alıntı: osipahi

    Arkadaşlar,

    Son birkaç saatimi 3008 ile ilgili paylaşımlarınızı okuyarak geçirdim. Anladığım kadarıyla 3008 sahibi arkadaşların tamamına yakını ya dizel 3008 sahibi, ya da dizel 3008 test etmişler. Aracın 1.6 l.lik benzinli modelinin şu sıralar 41.000 liraya düşmesi açıkçası hiç aklımda yokken benim de iştahımı kabarttı . Aranızda benzinli modeli test edenleriniz varsa tecrübelerini dinlemekten büyük keyif alacağım. Fabrika verilerine göre aracın torku 160 Nm/4250 dd. Sizce bu değer 1400 kg'lık bir araç için yeterli mi?

    Şimdiden çok teşekürler.


    Anlaşılan kimse benzinli modeli test etmemiş


    Sanırım çoğu kişi (ben de dahil) peugeot nun başarılı motoru 1.6 HDI ile ilgilenmiş, bu sebepten test edilen ve benim de trafikte gördüğüm modellerin hepsi dizel modeller. VTI benzinli versiyonunun otomatik seçeneğinin olmayışı da bazı kullanıcıları dizele yönlendirmiş olabilir. Naçhizane fikrim bu motorun dizellere göre düşük olan torkunun ara hızlanmalarda ve rampalarda biraz yetersiz kalacağı. Yurt sışında satışa sunulan 1.6 150 ps BMW ile ortak geliştirilen turbo benzinli versiyonu Türkiyeye gelirse bence bu araç fiyatlandırma da uygun olursa abiyane tabiriyle "tadından yenmez". aracın 0-100 ü 10 sn nin altında ayrıca yanlış hatırlamıyorsam dinamik süspansiyon sistemi adlı yeni bir sistem ile donatılmış ( yol tutuşu arttırmak amacı ile ).
    Handikap ise şu an sadece manuel vites olması. 1.6 HDI versiyonunu henüz test edemedim. Eğer ara hızlanmalarda ve rampalardaki performansından beklediğimi alamazsam yeni benzinli modeli beklemeye başlayacağım.( Sn.Baytar17 ilgili performansların yeterli olduğunu söylüyor ama yine de beklentiye ve kişiden kişiye değişebilir bizzat ilgilenmek lazım). Sonuç olarak tabiki VTI modelinin uygun fiyatı ve kampanyaları cezbetmiyor değil. sonuçta 42-43 bin TL ye bu sınıfta böyle bir araç bence bulmak mümkün değil. Bence motor ile ilgili kaygılarınızı gidermek için bizzat ama mutlaka bizzat test edin ve bence mümkünse yanınızda başka kimse olmasın ( kararınız etkilenebilir ) Sonuçta bu kaygınızın gereksiz olduğunu düşünürseniz, eğer imkanınız var ise bu sınıfta bu kalitede araç bu fiyata bence kaçmaz.

    Syg.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ermanitouch -- 14 Aralık 2009; 17:05:20 >




  • Sayın ermanitouch,

    Cevabınız için çok teşekkür ederim. Bu öğlen 3008'in benzinli versiyonunu test ettim. Tabi ki araç bir ralli aracı değil. Fakat açıkçası performansı beklentimin üzerinde. Kullanımı oldukça rahat ve vites geçişleri yumuşak. 42.000 liraya bu sınıfta, bu donanımla başka bir araç benim de bildiğim kadarıyla yok.

    Dolayısıyla kararımı verdim gibi
  • Benzinli 3008'lere dair yorum arayan arkadaşlar olmuş. Cevaplıyayım
    Eylül 1 itibariyle benzinli 3008 kullanmaya başladım. Aracımın fotoğraflarını da zaten burada yayınlamıştım. Şu anda 5000 km'yi geçtim. Araçla ilgili söylenebilecek en temel konu, araç içindeki müthiş konfor... Hem sürücü hem yolcular, bu konforu fazlasıyla hissediyor ve bu konfor bağımlılık yapıyor, başka araçlara binince rahatsız oluyorsunuz. Aracın sürüşü rahat, yumuşak... Yükseklik duygusu ayarında. Çekişi ile ilgili bir sıkıntı yok, fırlayan bir araba değil ancak devirli kullanırsanız yokuşlarda falan bayılmıyor. Daha önceki aracım 6 silindirli 2000 cclik E36 kasa BMW idi, doğal olarak bir alışma süreci geçirdim, ama şimdi devir ayarlarını yapıyorum. Bir sorun yok.
    Yakış oranları aracı ilk aldığımda endişelendiriyordu, bu oranlarda toparladı. Şehir dışında bir depo benzinle 700 km'yi rahat yapıyorum. İstanbul şehir içinde de 550km'yi görüyorum.

    Toparlarsak, benzinli 3008, hız açısından süper performanslı değil, ancak konfor açısından rakipsiz... Kendinden çok daha pahalı araçlardan bile daha üstün bir sürüş konforu sunuyor. Dediğim gibi şimdi başka araç kullanmakta zorlanıyorum.




  • bir arkadaş bana özelden şanzımanla ilgili sorular sormuş ancak bunu özelden yazmanın genele pek faydalı olmayacağı kanaati olduğu için buradan cevap vermeyi uygun gördüm..
    1-şanzımanla ilgili en ufak bir sıkıntı yok
    2-üç konumu var ileri- boş- geri (ayrıca spor modu var )
    3- bu gün itibariyle arabam com da sirocco ve golf te dsg şanzımandan çıkan problemlerle ilgili makaleyi okuyabilirsiniz..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baytar17 -- 17 Aralık 2009; 1:08:19 >
  • 3008 olsada tekrar kullansam offf çekiim bi.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baytar17

    bir arkadaş bana özelden şanzımanla ilgili sorular sormuş ancak bunu özelden yazmanın genele pek faydalı olmayacağı kanaati olduğu için buradan cevap vermeyi uygun gördüm..
    1-şanzımanla ilgili en ufak bir sıkıntı yok
    2-üç konumu var ileri- boş- geri (başka ayrıntı yok )
    3- bu gün itibariyle arabam com da sirocco ve golf te dsg şanzımandan çıkan problemlerle ilgili makaleyi okuyabilirsiniz..


    Şanzumanın Spor modu olduğunu okumuştum 2 incelemede, yanlış bilgi mi?

    Syg.
  • [arkadaşlar bende premium pack aldım 5 gündür kullanıyorum.. almadam öncede 2 defa test sürüşü yapmıştım.. tereddütlerim vardı.. ama aldıktan sonra yaklaşık 1500 km uzun yol yaptım... son derece memmunum. motor yeterli ,yolculuk konforlu.1,6 motor için perfonmans gayet güzel.şehir dışı 120-140 km/h de 5,5 lt/100 km.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falconxl

    [arkadaşlar bende premium pack aldım 5 gündür kullanıyorum.. almadam öncede 2 defa test sürüşü yapmıştım.. tereddütlerim vardı.. ama aldıktan sonra yaklaşık 1500 km uzun yol yaptım... son derece memmunum. motor yeterli ,yolculuk konforlu.1,6 motor için perfonmans gayet güzel.şehir dışı 120-140 km/h de 5,5 lt/100 km.

    hayırlı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falconxl

    [arkadaşlar bende premium pack aldım 5 gündür kullanıyorum.. almadam öncede 2 defa test sürüşü yapmıştım.. tereddütlerim vardı.. ama aldıktan sonra yaklaşık 1500 km uzun yol yaptım... son derece memmunum. motor yeterli ,yolculuk konforlu.1,6 motor için perfonmans gayet güzel.şehir dışı 120-140 km/h de 5,5 lt/100 km.


    Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin. İyi günlerde kullanın inşallah. Sanırım şehir dışında sanki durmaksızın saatlerce yol gitmek istemenize yol açacak bir araç gibi tüm izlenimlerim ( Tüm yorumlarda bu yönde ). E hazır 5,5 yakıyorsa zaten bir depo doldurur sonra bitinceye kadar durmaksızın 1.100 km gidilir :))

    Vites için spor mod seçeneği var mı?
  • evet çok keyifli. viteste spor modu var .araç biraz daha perfonmaslanıyor spor modda iken ama yakıta etkisini fazla ölçemedim..+ bundan sonra cam tavanı olmayan araç kullanamayacağım herhalde....
  • sizden bunları duyduğuma çok sevindim. Cam tavan için gerekli mi değil mi hep düşünmüşümdür.. Sizin bu yorumunuzdan sonra artık daha bir acaba değer mi diye sorgulayacağım herhalde
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.