- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
PEUGEOT 3008
9731 Cevap773304 Görüntüleme63 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Sistem Belirtin Yazdır
Sayfa: <<     2 [4] 6 7 8 9 10 11      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


309 Mesaj
9 Ekim 2009; 18:48:33 

Değerli manav arkadaşım doğrudur domates,elma armut vs. işinden pek anlamam. Ancak 10 yılda sıfır km ,10 adet araç alan birisi olarak az çok artık ayırım yapabiliyorum.Her markanın müşterisine verdiği bir değer vardır..şimdi benim skystar da basıma gelen problemi konumuzla ilgisi yok diyerek kestirip atamazsın..qasqai de olmayacağı ne malum ?servis aynı, marka aynı ,hersey aynı ... lütfen mantıklı olalım servis pahalıysa ilgisizse servisi değiştir diyosun bu servisten sonra bana en yakın servis 200 km daha uzak hem ben niye böyle bir eziyete gireyim ki..bu arada qasqai nin 10.000 bakımı var 475.00 tl , 3008 in 15.000 bakımı var 295.00 tl ... Qaqsqai çok satılmıştır tabiki , bu araç 2006 dan beri var..insaf satılsın artık..ama yinede renault 1.5 dcı motoru koymayacaktı nissan o araçtan 4 senede 100 tane zor satardı..zaten satılmıyordu da..şurada 2-3 aydır ötv fırtınası ve son atakla emanet gibi duran 18 inç jant ve hiç gereksiz geri görüş kamerasıyla satmaya çalışıyor..zaten cızırtı makinası cd çaları ıle ilgili birsey söylemeye gerek yok.. mecburen değiştirdi cd çaları ...qasqai forumuna gidin qasqai sahipleri yazıyor zaten...uzun lafın kısası 8 yıldan beri araçlarımdan bir tanesi peugeot tu..sorunlar her araçta olduğu gibi yasadım ama çok ufak sorunlardı..ve peugeot servisi tarafından ( ŞANÇELİK ) anında ve beni üzmeden çözüldü...100.000 km hikayesine gelirsek çok 200.000 de peugeot sattım .alanlar hala taş gibi kullanıyor..


_____________________________



309 Mesaj
9 Ekim 2009; 18:51:47 

ÖTV indirmi bittikten sonraki fiyatlar

QASHQAI 1.6 VISIA 4X2 M/T 47.692 44.865
QASHQAI 1.6 TEKNA 4X2 M/T 16" AL. JANT 52.859 49.720
QASHQAI 1.6 TEKNA 4X2 M/T 17" AL. JANT + CAM TAVAN 56.012 52.683
QASHQAI 1.6 TEKNA EXECUTIVE 4X2 M/T (CAM TAVAN) (MP3 SOKETLİ) 60.928 57.303
QASHQAI 1.6 PLATINUM 4X2 M/T 63.007 59.256
QASHQAI 1.5 DCI VISIA 4X2 M/T 53.729 50.538
QASHQAI 1.5 DCI TEKNA 4X2 M/T 16" AL. JANT 58.780 55.284
QASHQAI 1.5 DCI TEKNA 4X2 M/T 17" AL. JANT + CAM TAVAN 61.934 58.248
QASHQAI 1.5 DCI TEKNA EXECUTIVE 4X2 M/T (CAM TAVAN) (MP3 SOKETLİ) 66.849 62.867
QASHQAI 1.5 DCI PLATINUM 4X2 M/T 68.747 64.650
QASHQAI 2.0 DCI PLATINUM 4X4 AT (CAM TAVAN) 82.650 77.748



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baytar17 -- 9 Ekim 2009; 22:32:37 >


_____________________________



309 Mesaj
9 Ekim 2009; 19:27:52 

Bu arada 2. bir araç değiştirme durumum oluştu.. yine benzer bir araç olacak ve muhtemelen toyota urban cruser olacak..yani 2.araç bile olsa nissan olmayacak.servis ve 2.el performansı benim için önemli..

Urban Cruiser 1.33 Comfort 40,100
Urban Cruiser 1.33 Elegant 45,100
Urban Cruiser 1.4 D-4D AWD Comfort 50,900
Urban Cruiser 1.4 D-4D AWD Elegant 55,900



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baytar17 -- 9 Ekim 2009; 19:42:56 >


 
340 Mesaj
10 Ekim 2009; 0:10:42 

quote:

baytar17 Tarih 9 Ekim 2009; 18:48:33
Değerli manav arkadaşım doğrudur domates,elma armut vs. işinden pek anlamam. Ancak 10 yılda sıfır km ,10 adet araç alan birisi olarak az çok artık ayırım yapabiliyorum.Her markanın müşterisine verdiği bir değer vardır..şimdi benim skystar da basıma gelen problemi konumuzla ilgisi yok diyerek kestirip atamazsın..qasqai de olmayacağı ne malum ?servis aynı, marka aynı ,hersey aynı ... lütfen mantıklı olalım servis pahalıysa ilgisizse servisi değiştir diyosun bu servisten sonra bana en yakın servis 200 km daha uzak hem ben niye böyle bir eziyete gireyim ki..bu arada qasqai nin 10.000 bakımı var 475.00 tl , 3008 in 15.000 bakımı var 295.00 tl ... Qaqsqai çok satılmıştır tabiki , bu araç 2006 dan beri var..insaf satılsın artık..ama yinede renault 1.5 dcı motoru koymayacaktı nissan o araçtan 4 senede 100 tane zor satardı..zaten satılmıyordu da..şurada 2-3 aydır ötv fırtınası ve son atakla emanet gibi duran 18 inç jant ve hiç gereksiz geri görüş kamerasıyla satmaya çalışıyor..zaten cızırtı makinası cd çaları ıle ilgili birsey söylemeye gerek yok.. mecburen değiştirdi cd çaları ...qasqai forumuna gidin qasqai sahipleri yazıyor zaten...uzun lafın kısası 8 yıldan beri araçlarımdan bir tanesi peugeot tu..sorunlar her araçta olduğu gibi yasadım ama çok ufak sorunlardı..ve peugeot servisi tarafından ( ŞANÇELİK ) anında ve beni üzmeden çözüldü...100.000 km hikayesine gelirsek çok 200.000 de peugeot sattım .alanlar hala taş gibi kullanıyor..


Bu forumda bence artık senin markan benim markam tartışmasından vazgeçip, işin özüne yönelik konular konuşulmalı.
Anlaşılan dediğim dedik, çaldığım düdük ısrarındasınız. Yada okuduklarınızı istediğiniz gibi yorumlamak istiyorsunuz. Benim söylediklerimden de Sizinle kavga etmek istediğimi düşünüyorsunuz. Sizinle hiç bir şekilde kavga etmeye niyetim yok. Aldığınız aracı savunma ihtiyacı içinde olmanızı da çok iyi anlıyorum. Bu kadar para vermişken kötü almışım demenizi hiç bir zaman beklemiyorum. Lütfen önce sorduğum sorulara cevap veriniz. Ama başka markaları karıştırmadan, sadece 3008 konuşalım.
1. Neden 3008 almalıyım. Üstün özellikleri nelerdir?
2. Peugeot'un arazi tecrübesi olmadığına göre bu aracın alt yapısını hangi markadan almıştır? Bu alt yapı ne kadar güvenilirdir?
3. Benim bildiğim kadarıyla bu aracın alt yapı kardeşi 308'dir. 308 şasesi nerelerine ne gibi takviyeler yapılarak büyütülmüştür? Büyütülen bu kısımların dayanıklığı nasıl ve ne gibi bir süreçle denenmiştir?
4. Bu aracın bir arazi aracı olmadığı aşikardır. Sadece hafif arazide ve kaygan, buzlu yollarda hareket etmek üzere tasarlandığı açıktır. (Aksi olsa alt yüksekliği, yaklaşma - uzaklaşma ve karın altı açıları SUV standartına getirilmeliydi.) Bu durumda crossover tanımına uymadığı kanaatindeyim. Test eden dergilerde aynı kanaati paylaştılar. Bu araç için MPV'de denemez. O halde hangi sınıfa sokmak daha doğru olur?
5. Aracınızın 100.000 km. sonunda ulaşacağı tahmini maliyetin hesabını sanırım yapmışsınızdır. Bunu biizmlede paylaşır mısınız?

Yetkili servis konusunun yanlış anlaşılma olmaması için bir kez daha yazmak gerektiğini düşünüyorum. Eğer aracınızın markaya yönelik servisinden memnun değilseniz, markadan bağımsız, Sanayi Bakanlığından yetki belgesi almış (Bosch Car Servis, Speedy Car Servis vb.) diğer servisleri kullanabilirsiniz. Bu aracın garanti dışı kalmasına neden olmaz. Garanti ile ilgili bir sorun olursa marka bağımsız bu servislerde ilgili marka ile iletişime geçerek sorunu çözebilirler. Hatta bazı durumlar için (örneğin Bosch enjektörlü araçlar için Bosch servislerini kullanmak) daha doğru olabilir. Zira zaten enjektörlerden şikayetçi olursanız, marka servisinizde Bosch servisinden rapor almadan işlem yapamıyorlar.
Aracınızı gönlünüzce güle güle kullanmanızı dilerim. Sorduğum samimi sorulara sinirlenmeden, serin kanlı ve diğer markaları düşünmeden tarafsız cevaplar verirseniz, benim gibi henüz karar verememiş diğer arkadaşlarında doğru bilgiler almasını ve doğru tercihler yapmasını sağlamış olursunuz.


_____________________________



309 Mesaj
10 Ekim 2009; 21:15:55 

bakınız arkadaşım ben 3008 satıcısı değilim .size 3008 alın diye falan ısrar da etmiyorum.sadece qasqai nin 3008 ile karsılştırmasını yaparken ki nissan hakkında sizin yazdığınız yok arazi tecrübesi yok crossver segment lideri falan gibi yazılarınıza cevap yazdım.sanki bu segmentte 10 araç varda lideri qasqai imiş gibi ..zaten tek araç buydu arkadaşım.arazi alt yapı tecrübesi ile ilgili olarakta peugeotun mitsubishi ile çalıştığını herhalde herkes biliyor ancak bu araçta böyle birseye zaten gerek yok çünkü bu araç suv değil..niye bu tekrarlanan soruları sorduğunuzu anlamak mümkün değil.. birde ben pejo mühendisimiyim ki sizin sorduğunuz 3. soruya cevap vereyim (ayrıca soruda hatalıdır 308 in 3008 ile yapısal benzerliği veya takviyelenmiş 308 gibi saçma bir fikir hiç duyulmamıştır.ayrıca 3 milyon km test sürüşü yapilmış ve vw gibi laser kaynak teknolojisi kullanılarak üretilen bir araç olduğunu zaten söylemeye gerek yok .5.sorunuzla ilgili olarak ta siz şu andaki kendi aracınızla ilgili bir hesaplama dökümü koyun ortaya aynı kriterler ile ben de 3008 i size yazayım..
birde ben bu aracı arazi aracı veya crossover olduğu için falan almadım ki ..50-80 bin tl arasında tasarruflu konforlu bir aile aracı arıyordum .en mantıklı olanı bizce buydu,aldık,pişmanda değiliz..ancak benimle beraber qasqai alan arkadasım var o da bu yazışmalarımızı takip ediyor ..o pişman çünkü aynı zaman da ağustos ayında aldık.onunki şu anada eski kasa olarak kaldı .malum premium u çıktı ..ne kadar kötü değil mi..


309 Mesaj
10 Ekim 2009; 21:22:00 

bu arada urban cruuserden vazgeçtım..motor ile ilgili olarak.dizeli250-270 tl yakıyormuş ve peformansı çok zayıf mış. devamlı sağ şeride esir vaziyette olmak istemem.zaten corollanında dizeli aynı idi..yoksa qaqsqai mi alsam ne dersin speaker


309 Mesaj
10 Ekim 2009; 21:30:39 

esasında dış görünüş gayet şık bir suv ama..


0


Ekteki dosya (1)


1059 Mesaj
12 Ekim 2009; 15:26:44 

Arkadaşlar bugün 3008'in test sürüşünü yaptım en merak ettiğim konu vites geçişleriydi arabalardan ve bugüne kadar bir çok marka ve model kullanan birisi olarak vites geçişlerini beğendiğimi söyleyebilirim şöyleki corollanında multi mode viteslisini test etmiştim ve bana göre tam bir felaketti kasılma ve yığılma 3008'e göre çok daha fazla olmuştu. Herneyse asıl 3008 kullanıcılarına sormak istediğim bir konu var aracı kullanırken bir çok defalar esp'yi devreye sokturmaya çalıştım bir çok atraksiyon yaptım ama bir türlü esp devrye girmedi ( bu arada esp devrede ve grip control seçeneği düz yol tercihindeydi) sizce bunun nedeni ne olabilir. Son olarak bu aracı gerçekten sevdim ama parasının aracı değil.


_____________________________



720 Mesaj
12 Ekim 2009; 17:00:35 


quote:

Orijinalden alıntı: baytar17

speaker arkadaşım sende benim gibi nissan skystar 4*2 aracın camını 7 tekrar söylüyorum YEDİ AY bekleseydin ve camsız bu aracı ne yapayım diye sorduğunda servis kuru bir yerde dursun diyorsa ben o arabanın fiyat fayda ilişkisine başlarım hiç kusura bakma . bu arada nissanın yedek parça fiyatlandırmasında mercedesle başabaş gittiğinden de habersizsin sanırım..al sana fiyat fayda ilşkisi..


Öncelikle yeni aracınız hayırlı olsun, iyi günlerde kullanmanızı temenni ederim.

YEDİ AY..! Konusuna takıldım nedense..

Ülkemize Nissan parçaları,Hollanda üzerinden sevk edilmektedir. Firmanın normal sevkiyatları 21 iş günü içinde yapılmaktadır.

Çok istisnai bir durum olur isede, sıfır aracı parçalarlar, yine de adını taşıyan bir aracı 7 ay yatırmazlar.

Belki başka sebeplerden sorunlar yaşamış olabilirsiniz.

Diğer bir konu ise;

Çok güzel bir araç almışsınız! Fakat başkalarının emanet jantlı, gereksiz geri görüş kameralı tercihlerini karalayarak, ancak kendinizi tatmin edersiniz.

Saygılarımla,


_____________________________

"Tanrı, iradesini hakim kılmak için yeryüzündeki iyi insanları kullanır; yeryüzündeki kötü insanlar ise kendi iradelerini hakim kılmak için Tanrı'yı kullanırlar."


2403 Mesaj
12 Ekim 2009; 17:45:00 


quote:

Orijinalden alıntı: baytar17

bu arada urban cruuserden vazgeçtım..motor ile ilgili olarak.dizeli250-270 tl yakıyormuş ve peformansı çok zayıf mış. devamlı sağ şeride esir vaziyette olmak istemem.zaten corollanında dizeli aynı idi..yoksa qaqsqai mi alsam ne dersin speaker


Urban Cruiser kullanmadım ancak aynı motora sahip Corolla kullanıyorum. İki aracın da birleşik yakıt tüketimi 4,9lt/100km olarak verilmiş.
Kendi aracımla İzmir içi ortalamam 4,3 - 5,2 arası değişmekte, bu da km'de 11 - 14 kuruş eder ve bu rakamı yakalamak için özel çaba sarf etmiyorum.

Hafta sonu Urban Cruiser'ı inceledim biraz, tipi ve boyutları çok hoşuma gitti ancak değişken 4 çeker sisteminden dolayı fiyatı fazla. Aracın içini biraz daha şık yapsalarmış parasını hak edebilirdi belki.


_____________________________

2009 Corolla 1.4 D-4D Elegant M/M VSC Siyah


 
340 Mesaj
12 Ekim 2009; 18:25:53 

quote:

bakınız arkadaşım ben 3008 satıcısı değilim .size 3008 alın diye falan ısrar da etmiyorum.sadece qasqai nin 3008 ile karsılştırmasını yaparken ki nissan hakkında sizin yazdığınız yok arazi tecrübesi yok crossver segment lideri falan gibi yazılarınıza cevap yazdım.sanki bu segmentte 10 araç varda lideri qasqai imiş gibi ..zaten tek araç buydu arkadaşım


3008 satıcısı olduğunuzu hiç bir zaman ima dahi etmedim. Ancak aldığınız aracın iyi yada kötü yönlerini tartışmak yerine başka bir marka ile karşılaştırmaya devam etmeniz, hatta daha ileri gidip o aracı kötülemeniz, forumdan beklenen faydayı düşürmekte seviyenin istenmeyen yerlere gitmesine neden olmaktadır. Baştan beridir, benim size ikazımda hep bu yöndedir. Lütfen başka markalarla uğraşmak yerine forumun bu bölümünün konusu olan 3008'e gelelim. Biz araç arayışı içinde olan forum izleyenleri Sizin tecrübelerinizi okuyalım ki doğru bilgilerle doğru tercihler yapalım.
Biliyorsunuz Türkiyede Crossover segmenti satış rakamları ayrıca tutulmaz. Her ne kadar doğru olmasa da C segmenti Crossoverler SUV segmenti içinde değerlendirilip, sıralanırlar. Şu anda da hem ay ve hemde yıl içinde en fazla satan SUV segmenti aracı Qashqai görünmekte. Ayrıca bir şeyi daha hatırlatmak isterim ki bu araçlar her ne kadar tek gibi görünsede aslında C segmenti crossoveri olarak yenidirler. B segmentinde Ford Fusion, Suzuki SX4, Fiat Sedici, Renault Modus, Nissan Note ve Toyota Urban Cruizer ilk anda aklıma gelenler.


quote:

esasında dış görünüş gayet şık bir suv ama..


Keşke bu aracıda SUV oalrak değerlendirmeseydiniz. Bu araçta bir crossover. Hiç bir zaman SUV iddiası ile çıkmadı. Herhalde dizeli 4X4 olduğu için Sizi yanılttı. Her 4X4 araç SUV sayılamaz. Eğer öyle derseniz Subaru İmpreza herhalde senelerdir arazide gezmekten yorulmuştur.
Urban Cruizer Qashqai ile aynı segmentte değildir. Yukarıda yazdım B segmenti Crossover olarak değerlendirmek gerekir. Rakip modeller Ford Fusion, Renault modus, Nissan Note Suzuki SX4, Fiat Sedici sayılabilir. İsterseniz birde bu markalara bakınız. Her biri ikinci bir araç olarak başarılı birer çalışmalardır. (Kapatırken aklıma geldi. Bu segmente yeni giren Dacia Sandero Stepway'i de değerlendirebilirsiniz. Nasılsa ikinci araç olduğuna göre Qashqai'nin yarı fiyatına ikinci bir Crossover'iniz olur.)



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi speaker -- 12 Ekim 2009; 18:27:22 >


_____________________________



1059 Mesaj
12 Ekim 2009; 20:52:24 


quote:

Orijinalden alıntı: aya027

Arkadaşlar bugün 3008'in test sürüşünü yaptım en merak ettiğim konu vites geçişleriydi arabalardan ve bugüne kadar bir çok marka ve model kullanan birisi olarak vites geçişlerini beğendiğimi söyleyebilirim şöyleki corollanında multi mode viteslisini test etmiştim ve bana göre tam bir felaketti kasılma ve yığılma 3008'e göre çok daha fazla olmuştu. Herneyse asıl 3008 kullanıcılarına sormak istediğim bir konu var aracı kullanırken bir çok defalar esp'yi devreye sokturmaya çalıştım bir çok atraksiyon yaptım ama bir türlü esp devrye girmedi ( bu arada esp devrede ve grip control seçeneği düz yol tercihindeydi) sizce bunun nedeni ne olabilir. Son olarak bu aracı gerçekten sevdim ama parasının aracı değil.

Arkadaşlar bu konu hakkında bilgisi olan yokmu hiç ?


_____________________________



2403 Mesaj
13 Ekim 2009; 8:35:30 

Aracın kaymasına rağmen mi ESP girmedi?


_____________________________

2009 Corolla 1.4 D-4D Elegant M/M VSC Siyah


1059 Mesaj
13 Ekim 2009; 10:54:37 


quote:

Orijinalden alıntı: rahan35

Aracın kaymasına rağmen mi ESP girmedi?

Evet aynen öyle en son bir hareket çektim arkayı savutturdum ama girmedi ben direksiyon hareketiyle toparladım aracı.


_____________________________



2403 Mesaj
13 Ekim 2009; 11:17:21 

İlginç gerçekten Belki asfalt modunda sistem ciddi bir savrulma olmadan devreye girmiyordur, Alfa D.N.A. sisteminde böyle bir seçenek var.

ESP sistemi tekerlek hız farkları, direksiyon konumu ve yanal hız algılayıcısı sayesinde kaymayı tespit edip devreye girer. Savrulma başlangıcında tekerler arası hız farkı az olacağından yanal hız algılayıcısı sistemin devreye girmesinde etkili olacaktır, belki yeterince savrulmadığı için devreye girmemiştir.

Bir de ESP kontrol birimi işlemcileri farklı olabiliyormuş. Misal spor bir arabada kullanılan işlemci, normal bir araçtakinden daha yüksek hıza sahip olduğu için birim zamanda daha çok kez kontrol yapıp daha çabuk devreye girebiliyormuş.


_____________________________

2009 Corolla 1.4 D-4D Elegant M/M VSC Siyah


 
60 Mesaj
16 Ekim 2009; 21:01:09 

selam arkadaslar... 3 yildir 207 HDI kullaniyorum .. aracimdan memnunum 70 ps den chiple 90 yaptik ve cok serilesti .. 70 ps kasami kaldirmiyordu istedigim gibi... simdi yani 1 yada 2 yil icerisinde aracimi satip 3008 yada C max almak istiyorum .. bagaj konusuda cok sikinti cekiyoruz ...
gecenlerde 3008 zi gordum cok sik guzel bir arac .. test etmedim henuz .. benim sormak istedigim .. bu araca sahip olan arkadaslar .. 1.6 HDI 109 ps bu aracin kasasini kaldiriyormu ... bu motor C4 de var .. ayni vites .. kullandigim icin soyluyorum .. AutoR6 vitesi c4 te araci cok iyi hizlandiriyor ve kasmiyor.. 3008 de bu vites ve cekis nasil .. gaza basinca aracin gucu hissedilip one atliyormu yoksa .. cok bagirip arac gec mi toparlaniyor .. paylasirsaniz sevinirim ... iyi ve guvenli surusler


_____________________________

Yilmaz


 
3 Mesaj
20 Ekim 2009; 13:36:06 

Herkeze merhaba,
Foruma yeni üye oldum, ve yeni 3008 sahibiyim. (1.6 Dizel- premium pack)
Uzun seneler Alfa Romeo 164 Süper V6 Turbo kullanıcısıyım.(205 HP) Bu araba ile 3008 tabiiki performans açısından karşılaştırılamaz. Ben de zaten karşılaştırmıyorum. Çok farklı iki şey. Ancak yıllar içinde şunu gördüm. Ben zaten Türkiyedeki yollarda ve trafikte Alfa yı hak ettiği şekilde kullanamıyorum. bundan 10 sene önce TEM de 245 km ile bir süre gdilebiliyordu.Artık hem imkansız hem de delilik.
Gelelim 3008 e. Bence Auto 6R çok üstün bir vites sistemi. Alışmanız zaman alıyor ama bence bu işin son noktasına gelinmiş. Ben çok keyif alıyorum. Şehr içinde otomatik vitese alıp unutuyorsunuz. Şehir dışında virajlı yokuşlu yollarda manuel seçeneği ile kontrol gene size geçiyor. Canınız nasıl isterse. Bu fiyat sınıfında bu donanım bence eşsiz. Ancak 6 ileri olduğundan vites araları kısa. Bu da başta yadırgatıyor.
İç tasarım bence sınıfının çok üstünde ve çok işlevsel. Ben daha kusur bulamadım.
Henüz çok düşük km de olduğundan yakıt tüketimi kesin değil. Ancak 60Lt ile kombine 1.000 km üzerinde.
Henüz benimde test edemediğim özellikler var. Bunları da göreceğiz bakalım.
ESP ile ilgili konuda, bence virajda savrulma bunun testi değil. ESP aslında grip control. Yani kaygan zeminlerde torku düşürerek patinaj yapmanızı engelliyor. Bunu biraz daha kışa girince daha iyi test edebileceğiz.
Sonuç olarak, bu bir performans arabası değil. Sizi A dan B ye keyifle ve ekonomik olarak götürmek için tasarlanmış çok amaçlı bir araba. Bence bu amaca da çok başarılı olarak ulaşmış.


_____________________________



1059 Mesaj
20 Ekim 2009; 23:40:58 


quote:

Orijinalden alıntı: omeron

Herkeze merhaba,
Foruma yeni üye oldum, ve yeni 3008 sahibiyim. (1.6 Dizel- premium pack)
Uzun seneler Alfa Romeo 164 Süper V6 Turbo kullanıcısıyım.(205 HP) Bu araba ile 3008 tabiiki performans açısından karşılaştırılamaz. Ben de zaten karşılaştırmıyorum. Çok farklı iki şey. Ancak yıllar içinde şunu gördüm. Ben zaten Türkiyedeki yollarda ve trafikte Alfa yı hak ettiği şekilde kullanamıyorum. bundan 10 sene önce TEM de 245 km ile bir süre gdilebiliyordu.Artık hem imkansız hem de delilik.
Gelelim 3008 e. Bence Auto 6R çok üstün bir vites sistemi. Alışmanız zaman alıyor ama bence bu işin son noktasına gelinmiş. Ben çok keyif alıyorum. Şehr içinde otomatik vitese alıp unutuyorsunuz. Şehir dışında virajlı yokuşlu yollarda manuel seçeneği ile kontrol gene size geçiyor. Canınız nasıl isterse. Bu fiyat sınıfında bu donanım bence eşsiz. Ancak 6 ileri olduğundan vites araları kısa. Bu da başta yadırgatıyor.
İç tasarım bence sınıfının çok üstünde ve çok işlevsel. Ben daha kusur bulamadım.
Henüz çok düşük km de olduğundan yakıt tüketimi kesin değil. Ancak 60Lt ile kombine 1.000 km üzerinde.
Henüz benimde test edemediğim özellikler var. Bunları da göreceğiz bakalım.
ESP ile ilgili konuda, bence virajda savrulma bunun testi değil. ESP aslında grip control. Yani kaygan zeminlerde torku düşürerek patinaj yapmanızı engelliyor. Bunu biraz daha kışa girince daha iyi test edebileceğiz.
Sonuç olarak, bu bir performans arabası değil. Sizi A dan B ye keyifle ve ekonomik olarak götürmek için tasarlanmış çok amaçlı bir araba. Bence bu amaca da çok başarılı olarak ulaşmış.

kardeş hayırlı uğurlu olsun.


_____________________________



309 Mesaj
21 Ekim 2009; 1:11:35 

Arabamla Bursa ya giderken hafif yağış vardı ve araba hafif kayar gibi oldu ancak sanki ön kayıyormuş gibi geldi bana .Hız göstergesinin altındaki ( araba işaretinin altında iki s harfi olan işaret ) yandı ve araba kontrolum dışında toparladı..bunun ne olduğunu doğrusu ben anlayamadım ama ne ise iyi bir sey olduğu kesin..insan kendini 3008 in içinde gayet güvende hissediyor..
Daha öncede dediğim gibi Nissan qasqai forumunda yer alması gereken ve burada çeşitli bahis konuları açıp , 3008 almayı düşünüyorum diyen nissan sahipleri veya hayaliyle tutuşan arkadşlar yuvalarına döndüler ve orada 15 sayfa boyunca yeralan onlarca qasqai arıza ve noksanlıkları ıle meşguller...BİZ DE 3008 İN KEYFİNİ SÜRMEYE DEVAM EDİYORUZ..
Bu arada omeron arkadasım aramıza hoşgeldin..foto ile sayfalarımızı renklerdirmeni bekliyoruz.. HAYIRLI VE UĞURLU OLSUN..


309 Mesaj
21 Ekim 2009; 1:27:50 

AUTO 6R NİN rahatlığını kullandıkça insan dahada iyi anlıyor..
akro arkadasım bu motor bu kasayı rahat tasıyor ve auto 6r de bu motor ve şanzımanla çok uyumlu..kasmıyor..
muadili olan aracın ise düz vites olması ve düşük devirlerde geç topladığı zaten forumunun her sayfasındada yazıyor..


 
60 Mesaj
21 Ekim 2009; 22:52:46 

Baytar 17 dostum cevabın ıcın tesekkurler ... autoR6 vıtesını kullanıyorum .. C4 te aynı .. 3008 de kasmaması ıyı .. ama bılıyormusun yınede 1.6 HDI 130 ps olsaydı daha ıyı olurdu .. benım 207 de 70 ps den 90 ps ye cıkardım chıple ama 4 kısı dolusup bagajı doldurunca 90 ps den eser kalmıyor .. o yuzden 3008 1400 kılo ... yukleyıp 4 kısı bınıce bu kılo 1700 lere cıkıyor .. bırde klımayı acarsan ıste o 110 ps kasar gıbıme gelıyor . ... cok merak ederım yurtdısında 2000 motor 150 ve 163 ps sı var ama buraya getırmıyorlar ... kesın vergıdendır ...


_____________________________

Yilmaz


 
978 Mesaj
21 Ekim 2009; 23:02:16 

Arkadaşlar bu ps yükseltme işi gerçekten işe yarıyor mu ? Bizim outdoorların ps sini yükseltmeye kalksak kaç tl ye olur ?


_____________________________

pioneer 507xa ,dreambox hd 8000 , digitürk plus , next 15000 hd-smart , next 9500 d-smart , panasonic bd30, onkyo 875 , b&w 683 , htm62 ,b&w 686


 
328 Mesaj
25 Ekim 2009; 14:31:02 

Arkadaşlar, ÖTV indirimi bittikten sonra biraz aksesuarlı 1.6 otomatik dizel'in fiyatı 60.000 TL'nin üzerine çıktı. Son günlerde hiç alan var mı 3008?? Bayiler herhangi bir indirim yapıyorlar mı?


_____________________________



 
2611 Mesaj
26 Ekim 2009; 22:03:42 

2 hafta önce cam tavan hariç full olan dizel otomatikleri 55'e bırakıyorlardı...


_____________________________

Olympus OM-D
14mm 2.5
20mm 1.7
25mm 1.4
45mm 2.8 Macro
75mm 1.8


 
5 Mesaj
29 Ekim 2009; 12:26:50 

Arkadaşlar PREMIUM PACK AUTO6R 3008 e H7 zenon far taktırdım harika oldu.tavsiye ederim.


_____________________________

A.İSHAK ALTUN


309 Mesaj
29 Ekim 2009; 18:36:19 

kaça maloldu ve ne marka yazarsan seviniriz


 
20 Mesaj
29 Ekim 2009; 20:30:37 

arabayı kullanan arkadaşlar sürüş konfor hakkında olumlu ve olumsuz görüşlerinizi bildirirseniz benim gibi yeni almayı düşünen arkadaşlara yardım olabilir. teşekkürler


_____________________________



 
5 Mesaj
29 Ekim 2009; 20:53:49 

3008 almadan önce 207 pug vardı satarken onun zennonlarını söktüm kısa far lar uymluydu onu olduğu gibi değiştim.uzunlar H1 di, onuda 50tl fark vererek H7 aldım.bana maliyeti bu kadar.yanlız firma H7 LERİ 120TL satıyor.


_____________________________

A.İSHAK ALTUN


 
65 Mesaj
31 Ekim 2009; 19:56:29 

3008'i denedim. Vites geçişleri berbat. Bir de bana da söylediler ki şanzıman arızası kullanıcı hatası; yani garanti dışı. Peki, otomatik vites olmasına rağmen vites geçişlerinde tıkanan; zorlanan bir otomobile neden bu parayı vereyim? İlerde alışacaksam gider düz vites alırım. Tekerlekler çok geride, o yüksekliğe rağmen sürteceğinden şüpheliyim. İçi çok süslü; fakat malzeme kalitesi çok basit. Hem bunu herkes bilir ki: "Bir cihazın ne kadar çok özelliği varsa o kadar çabuk bozulur." 60.000 TL'yi bence hak etmiyor. Koltuğu en öndeyken bile arka koltuğa sığamadım. Sürücü koltuğuna kafamı iki büklüm edip oturdum. Direksiyon olsun, kokpitin malzemesi olsun oyuncak gibi, durup dururken adamın elinde dökülecek gibi duruyor. Beni hayal kırıklığına uğrattı...


309 Mesaj
2 Kasım 2009; 13:28:27 

arkadaşlar orti5 qasqai sahibi bir arkadaş ( qasqai forumunda görülebilir ) kendini 3008 i kötüleyerek rahatlatma yoluna gidiyor ancak yazdığı kalitesiz iç malzeme vs. ile ilgili konuları qasqai için tüm yabancı dergi ve yabancı forumlar yazıyor..nasıl olupta burada bunları yazabiliyor hayret doğrusu .... ayrıca vites konusuna gelince herkes bu paraları verince otomatik vies arar tabiki ..qasqainin en büyük eksiği otomatik olmaması..vites geçişleri konusunda daha önce de yazdiğmız gibi hiçbir problem yok aksine çok kullanışlı ve rahat...


309 Mesaj
2 Kasım 2009; 13:34:47 

orti 5 arkadasım '' bir cihazın ne kadar çok özelliği var ise o kadar çabuk bozulur '' yazmışşın o zaman sen renault toros lar var dı hani veya yeni dacia lar var veyahutta tata lar var hani direkiyonu bile hidrolik olmayan camları elle kalkıp inen sana onlardan alalım ..hiç arıza çıkarmaz çünkü bozulacak birşey yok..


 
65 Mesaj
2 Kasım 2009; 19:10:46 


quote:

Qashqai'yi denedim... Olağanüstüydü! Vites geçişleriyle, torkuyla, iç ve dış kalitesiyle motoruyla donanım özellikleriyle Qashqai Platinum'a tam anlamıyla hayran oldum. Yeni aracım Qashqai Platinum 1.5 dci inci beyazı olacak.


İlgili foruma yazdığım budur; baytar17. Her iki aracı da kullandım; yakından gördüm. Peugeot 3008'i ciddi ciddi düşünürken araç, bir daha söylüyorum; beni hayal kırıklığına uğrattı. Yabancı-yerli dergiler beni ilgilendirmiyor; ben gözümle gördüğüme inanırım dergiye değil. Dergiler markaların lansman bütçeleriyle ayakta durur. Henüz sahibi olamadım ama Qashqai kesinlikle daha iyi; çünkü kendini ispat etmiş bir araç. İlk modellerinde sorun çıkarmış; o da basit bir amortisör arızası. Yani sizin dediğiniz gibi 15 sayfa şikayet yok. 3008'de ise neyle karşılaşacağınızı bilmiyorsunuz. Yeni bir araç. Satan adam vites sistemini yerin dibine sokuyor, kemikli geçer alışmalısınız diyor hem ben denedim de gördüm sana mı inanayım? Otomatik aldıktan sonra kemikli geçişi ne yapayım? Peugeot servisi ucuz diyorsunuz, Tofaş'ın da servisi bol ve ucuzdur çok bozulduğu için; fakat Mercedes'in servisi az ve parçası pahalıdır kolay da bozulmaz değil mi? Siz de bilirsiniz Japon markalı araçlar kolay arıza vermez. Yedek parçalar da İstanbul'dan gönderiliyor ben İstanbul'da rahatlıkla bulabilirim. Nissan'a garezinizi anlıyorum ve bu beni bağlamıyor. Ben parayı bulduğum an alacağım araba Nissan Qashqai Platinum 1.5dci olacaktır. Yolda kalırsanız yardıma gelirim. :)


_____________________________



 
1386 Mesaj
2 Kasım 2009; 19:30:45 


quote:

Orijinalden alıntı: orti5




İlgili foruma yazdığım budur; baytar17. Her iki aracı da kullandım; yakından gördüm. Peugeot 3008'i ciddi ciddi düşünürken araç, bir daha söylüyorum; beni hayal kırıklığına uğrattı. Yabancı-yerli dergiler beni ilgilendirmiyor; ben gözümle gördüğüme inanırım dergiye değil. Dergiler markaların lansman bütçeleriyle ayakta durur. Henüz sahibi olamadım ama Qashqai kesinlikle daha iyi; çünkü kendini ispat etmiş bir araç. İlk modellerinde sorun çıkarmış; o da basit bir amortisör arızası. Yani sizin dediğiniz gibi 15 sayfa şikayet yok. 3008'de ise neyle karşılaşacağınızı bilmiyorsunuz. Yeni bir araç. Satan adam vites sistemini yerin dibine sokuyor, kemikli geçer alışmalısınız diyor hem ben denedim de gördüm sana mı inanayım? Otomatik aldıktan sonra kemikli geçişi ne yapayım? Peugeot servisi ucuz diyorsunuz, Tofaş'ın da servisi bol ve ucuzdur çok bozulduğu için; fakat Mercedes'in servisi az ve parçası pahalıdır kolay da bozulmaz değil mi? Siz de bilirsiniz Japon markalı araçlar kolay arıza vermez. Yedek parçalar da İstanbul'dan gönderiliyor ben İstanbul'da rahatlıkla bulabilirim. Nissan'a garezinizi anlıyorum ve bu beni bağlamıyor. Ben parayı bulduğum an alacağım araba Nissan Qashqai Platinum 1.5dci olacaktır. Yolda kalırsanız yardıma gelirim. :)


bi kere satan adam vitesi yerin dibine sokmaz o aracı satacakki para kazansın belki de prim alsın. ikincisi bu vitesler robotize vites kutusu tabiki biraz kemikli olacak tam otomatik değil ve o vites kutuları öyle olmasa bu kadar yakıt tüketimi az olmaz. 3008 in direksiyonuna otururken ne kadar önyargılı oturduğunuz aşikar.


309 Mesaj
2 Kasım 2009; 20:43:28 

2002 den beri aynı motora sahip pejo kullanıcısıyım.toplamda pejo ile 500.000 km yol yaptım.daha yolda kalmadım ve memnuniyetten dolayı tercihimi o yönde kullandım. bende baktım ve inceledim az daha hata yapıp qasqai yi ben de alacaktım ancak geçmişte yaşadığım olumsuzluklar ve kullanan pek çok kişiyle samimi diyaloglarım sayesinde vazgeçtim..yoksa qasqai alan birisi size ben memnun değilim demez çünkü kendini kazıklanmış gibi hisseder..ancak primera ile yolda kalan çok gördüm..ayrıca görünen köyde kılavuz istemez belki ilk bakışta qasqai dış yapısı itibariyle biraz daha jeepvari duruyor olabilir ancak öyle olmadığını hem kullanınca hemde içine binince anlamak hiç zor değil..çünkü içinin basitliği su götürmez ..autobild iç tasarım konusunda 3008 e ödül vermeye hazırlanırken sizin iç tasarım ile ilgili garip eleştirileriniz gayet komik.. bu arada tofaş mercedes kıyaslamanız doğru olabilir ancak pejo tofaş değil..ben çok sık avrupaya giden biri olarak söyleyebilirimki avrupada da pejonun marka değeri nissan ile kıyas edilemez..


 
65 Mesaj
3 Kasım 2009; 18:59:36 

Çevremde 10'dan fazla Peugeot kullanan var. En çok şikayet 307 ve 407'den. 308 şikayetleri de yok değil hani. Ön yargımın sebeplerinden biri budur. 2006 Kia Sportage'ım var, belki de onunla kıyaslıyorum. Siz de Qashqai almaktan dönmüşsünüz; ben de daha test sürüşü yapmadan, 3008'e hayran olup peşinat yatırmağa kalkışmıştım. Herkesi zevki düşüncesi başka; bana Qashqai'nin gerek sürüşü gerekse içi şu anki arabama daha yakın geldi. Tamam çok süslü çok şatafatlı ama bir a kadar da ucuz geliyor bana benim düşünem bu. İç hacim Qashqai'de kesinlikle daha geniş bunu kabul edelim. Avrupa'da Avrupalı marka tabii ki diğerlerinden daha çok tutar ve tanınır; Herkez bizim gibi yabancı hastası değil ki! Peugeot 307'ler de çok arıza verdi yolda kaldı. Bizzat arkadaşım, aldıktan 3 ay sonra yok pahasına sattı. Neyse; 3008'inizi güle güle kullanın, bana göre bir araç değil...


_____________________________



309 Mesaj
3 Kasım 2009; 21:55:48 

2006 da 2002 model 307, 240.000 km de 19000 tl den sattım 25.600 tl den almıştım , 2009 da 2006 model 307 hdı tecnopack( makyajlı kasa) 265.000 km de 24.500 tl den sattım 32.000 tl ye almıştım..
qasqainin tavanının ne kadar basık olduğunu bilerek bahsediyoruz değil mi bu iç hacim meselesinden.. birde iç hacimin darlığı konusunda qasqainin daha geniş gibi durmasının sebeblerinden biri qasqai de ön koltuklar arasında vites kolundan baska hiçbirsey olmamasından dolayı orada hacimsel bir boşluk var bu da öne oturanlarda sanki daha geniş izlenimi yaratıyor ..tabiki buraya siz 5-6 litre büyüklügünde bir soğutuculu bölme veya ön kol dayama,önüne gayet şık bir vites kolu ve ayrıntılarını ,grip kontrol kumandasını ,tavan perdesi kontrol butonunu ,arka koltuklara ait klima çıkışını koyarsanız doğal olarak orası biraz daralır..ancak ben 1.87 boyunda 75 kg birisi olarak gayet rahat sığıyorum..eğer kilo ile ilgili problem varsa daha önce de bahsetmiştik bu araç sıkıntı yaratabilir ..( tahmini 95 kg ve üzeri )ancak kilolu arkadaslar zaten pek çok araçta sıkıntı yaşıyor.
bu arada qasqaide ingilterede üretiliyor , japonlar la nissan adından başka pek te bir alakası yok sayılır.aslında o da avrupalı ama göçmen statüsünde


 
3 Mesaj
4 Kasım 2009; 15:18:27 

Ben şahsen 3008i kullandıkça daha çok seviyorum. Qasqai- 3008 karşılaştırmasına girmek istemiyorum ama aralarında oldukça farklı bir yaklaşım var. Manuel Dizel qasqai test sürüşünde kendimi bir ticari vasıta kullanıyor gibi hissettim. Yontulmuş bir minibüs gibi geldi. 3008 her şeyiyle daha rafine bir araba.Her şeyin otomatikleştirilmiş olması beni de biraz tedirgin ediyor ama arıza çıkarmaz ise verdiğiniz her kuruşun karşılığını alıyorsunuz demektir.
Hill Stop fonksiyonu, otomatik yanan farlar, Silecekler vs insanın hoşuna gidiyor. Şu ana kadar tek şikayetim radyo da. sanki anten bağlı değilmiş gibi, sadece güçlü istasyonları alıyor. Mesela Gebze Eski Hisar iskelesinde çoğu kanal cızırtılı. Diğer arkadaşlar ne diyorlar? Yoksa bu bir ayar meselesimi?
Bilgi veren olursa sevinirim.


_____________________________



 
65 Mesaj
4 Kasım 2009; 18:37:45 


quote:

Orijinalden alıntı: baytar17

2006 da 2002 model 307, 240.000 km de 19000 tl den sattım 25.600 tl den almıştım , 2009 da 2006 model 307 hdı tecnopack( makyajlı kasa) 265.000 km de 24.500 tl den sattım 32.000 tl ye almıştım..
qasqainin tavanının ne kadar basık olduğunu bilerek bahsediyoruz değil mi bu iç hacim meselesinden.. birde iç hacimin darlığı konusunda qasqainin daha geniş gibi durmasının sebeblerinden biri qasqai de ön koltuklar arasında vites kolundan baska hiçbirsey olmamasından dolayı orada hacimsel bir boşluk var bu da öne oturanlarda sanki daha geniş izlenimi yaratıyor ..tabiki buraya siz 5-6 litre büyüklügünde bir soğutuculu bölme veya ön kol dayama,önüne gayet şık bir vites kolu ve ayrıntılarını, grip kontrol kumandasını ,tavan perdesi kontrol butonunu ,arka koltuklara ait klima çıkışını koyarsanız doğal olarak orası biraz daralır..ancak ben 1.87 boyunda 75 kg birisi olarak gayet rahat sığıyorum..eğer kilo ile ilgili problem varsa daha önce de bahsetmiştik bu araç sıkıntı yaratabilir ..( tahmini 95 kg ve üzeri )ancak kilolu arkadaslar zaten pek çok araçta sıkıntı yaşıyor.
bu arada qasqaide ingilterede üretiliyor , japonlar la nissan adından başka pek te bir alakası yok sayılır.aslında o da avrupalı ama göçmen statüsünde


Qashqai'nin tavanı 3008'in tavanından daha yüksek. Aynı gün içinde iki arabayı da test ettim. 1.90 boyundayım ve 90 kiloyum, 3008'e binerken iki büklüm oluyorum. Koltuğunu arkaya ittiğimde arka koltuğa kimse sığmıyor. Böyle sorunlar Qashqai'de yok. Qashqai'nin orta kol dayamasının içinde AUX ve USB portları olan büyük bölmeyi görmezden geliyorsunuz. Öte yandan 3008'in şu özelliğini takdir etmek gerekir ki; sürücüyü saran bir tasarımı var. Ben dar arabaya alışık değilim.


_____________________________



3738 Mesaj
5 Kasım 2009; 14:04:30 

ŞİRKETTEKİ NEMODADA AYNI SORUN VAR.GÜÇLÜ İSTASYONLARI ÇEKİYOR..ASLINDA SORMAK LAZIM BU PROBLEMİ SERVİSE


_____________________________



 
65 Mesaj
5 Kasım 2009; 19:33:13 

quote:

Orijinalden alıntı: omeron

Ben şahsen 3008i kullandıkça daha çok seviyorum. Qasqai- 3008 karşılaştırmasına girmek istemiyorum ama aralarında oldukça farklı bir yaklaşım var. Manuel Dizel qasqai test sürüşünde kendimi bir ticari vasıta kullanıyor gibi hissettim. Yontulmuş bir minibüs gibi geldi. 3008 her şeyiyle daha rafine bir araba.Her şeyin otomatikleştirilmiş olması beni de biraz tedirgin ediyor ama arıza çıkarmaz ise verdiğiniz her kuruşun karşılığını alıyorsunuz demektir.
Hill Stop fonksiyonu, otomatik yanan farlar, Silecekler vs insanın hoşuna gidiyor. Şu ana kadar tek şikayetim radyo da. sanki anten bağlı değilmiş gibi, sadece güçlü istasyonları alıyor. Mesela Gebze Eski Hisar iskelesinde çoğu kanal cızırtılı. Diğer arkadaşlar ne diyorlar? Yoksa bu bir ayar meselesimi?
Bilgi veren olursa sevinirim.



Kia Sportage'ın koltuğuna ilk oturduğumda ben de ticari araç kullanıyorum sanmıştım. Pek iri yarı gelmişti bana. 3 yıldır da Sportage kullanıyorum. En büyük şikayetim vergileri ve yakıt tüketimi; yoksa Qashqai da almam 3008'e de bakmam açıkçası. İç hacim ferahlığı, sürücü ve yolcu oturma düzeni; mesafeleri ve iç mekanı ile Qashqai şu an kullandığım arabaya çok benziyor. Jeep'in de manuel modelleri var; Qashqai'de ben motor sesi duyamadım hem de... 3008 bir crossover'dan çok 308'in hormonlusu gibi duruyor.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orti5 -- 11 Kasım 2009; 14:57:26 >


_____________________________



287 Mesaj
5 Kasım 2009; 20:52:31 

Ötv indiriminin son haftasında peugeot partner tepee almak için sancaktepe deki tekoto ya gittiğimizde, 3008 le ilk defa orada karşılaştım, açıkçası bu otomobilin, hatta crossover gibi bir sınıfın varlığından bile haberim yoktu, aracı görür görmez ilk darbeyi yedim, dikkatimi toplar toplamaz çok farklı bir konseptle karşı karşıya olduğumu anlamam gecikmedi, hele ki içine binip de kokpitle karşılaşınca kendimi kaybettim, bu hissi 2 sene evvel altunizade deki honda-ayışığı plaza da yaşamıştım, yeni civic in iç tasarımı da aynı 3008 gibi sıradışıydı ve oracıkta karar verip 2.kez honda sahibi olduk, toparlayacak olursam, benim için ehemmiyet sıralamasında 1.liği tasarım alır, kalite, ekonomi, sorunsuzluk vs. hep geriden gelen unsurlardır, aranızda bu sıralamayı eleştirenler olabilir ama o zaman sorarım size, aşk da böyle birşey değil midir, kim ilk görüşte aşık olduğu insanın evvela maddi durumuna ya da psikolojik yapısına bakar ki, bizi asıl cezbeden, muhatabımızın cazibesidir,

Selamlar...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


363 Mesaj
7 Kasım 2009; 9:22:19 

önüde içide güzel ama arkası pek hoşuma gitmedi.


_____________________________

2012 Ford C-Max Titanium TDCİ X-Paket + Otomatik park Buz beyazı
2012 Ford Transit 13+1
2012 Fiat Linea Via 1.3 MultiJet 90HP
2011 Kia Rio 1.4 DOCH Trend Sedan
Bmw tutkunu..



309 Mesaj
8 Kasım 2009; 17:33:51 

fse80s ... bir araba ile sahibi arasındaki iletişim ancak böyle anlatılabilir...



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baytar17 -- 8 Kasım 2009; 17:34:43 >


287 Mesaj
10 Kasım 2009; 7:00:19 

Teşekkür ederim, sağolun, 3008 sahipleri, araçlarınız hayırlı olsun, ağzınızın tadı hiç kaçmasın...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
17 Mesaj
13 Kasım 2009; 0:16:01 

Sanırım arkadaşlar bu aracı ilk alanlardan biriyim. Türkiye'ye gelen üç özel araçtan biri benim.
Tüm donanımlar var aklınıza gelen deri koltuk-elektronik-ısıtmalı vs....

Ara. şu anda 5000kmde
ben Çorum-osmancıkta kullanıyorum.
Alacakalara avantaj ve dezavantajından bahsediyeim ona göre alın bence
1- Arac sağlam baştan
2-Bagaj 520litre (480m3)
3-Arka oturma mesafesi nissan quasqhai'le nerdeyse aynı. ( boyum 1-88,kilo 135) arkada 180lik 90 kilo arkadaş rahat oturup 600km yol yaptık süperdi.
4 Klima süper hızlı soğutuyor.
5 Radyo yazmışlar servite ayarlarını yaptırın.
6-Araç köy yollarında kullanıyor dedikleri gibi tam bi crossover hafif arazide çok iyi...
7-İçeri ses almıyor kesinlikle.
8-Head-up özelliği bağımlılık yapıyor.

Dezavantajlar
1- Kapılar arada gıcırdıyor. Can sıkıcı ( servis hızlı müdahale ediyor.)
2- Yakıt 4.3 filan değil ben 5.6 altına düşemedim
3-Navigasyon olsa süper olurdu.
4-Lastikleri kesinlikle kışın vakumlu alın grip kontrol çok verimli açlışıyor.
5-Sürücü için cep telefonu yeri yok ya da benim tel sığmıyor.
6 Cam tavan muhteşem ama yazın hafif sıcak oluyor.

Arkadaşlar ben aldım memnunum 62.000 ytl ödedim usb box ,kapı eşiği ,orjinal kaucuk ve halı pasapaslarıda içinde geldi. Benden çok arazide kulanan yoktur sanırım ama gerçekten çok iyi. Birde duruşu çok hoşuma gidiyor arka farları gece süper gözüküyor.

vallahi size kalmış. Bu araç crossover olan piyasada bir kaç araçtan biri.
Tiguan,Quasqhai,Vitara,Koleos vs.. bu sınıfta bence hoşuma giden araç bu ama sizin ki farklı olalabilir. Ama bu sınıf türkiye için en iyi sınıftır. özellikle bu yollarda.


_____________________________



 
2696 Mesaj
13 Kasım 2009; 19:09:24 

Arkadaşlar bu 3008 düz vites dizel'i çıkacak mı ? bu konuda bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim


_____________________________


SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICILARI


 
5 Mesaj
13 Kasım 2009; 20:47:48 

İyi akşamlar arkadaşlar bende 3008 almayı düşünüyorum malum kriz ortamındayız 2010 yılı başında tekrar ötv indirimi olabilir diye bir söylenti var ne derece doğrudur.


3008 Fiyat Listesi
Versiyon Anahtar Teslim Liste Fiyatı Kasım Ayı Kampanyalı Fiyatı Blue Lion Özel Kampanyalı Fiyatı
PREMIUM VTi - 1.6 VTi 120 hp - 5 İLERİ MANUEL 50.402 45.800 - Hesapla
PREMIUM AUTO6R - 1.6 HDi 110 hp - AUTO6R 57.953 56.950 55.950 Hesapla
PREMIUM PACK AUTO6R - 1.6 HDi 110 hp - AUTO6R 61.394 60.400 59.400 Hesapla
Yukarıda belirtilen fiyatlar 2010 model araçlarımız için geçerlidir. Fiyatlar TL cinsindendir. 03 Kasım 2009 tarihinden itibaren geçerli yeni ÖTV oranları uygulanmış fiyatlardır.
Opsiyon Versiyon Anahtar Teslim Liste Fiyatı
17" Alüminyum jantlar
PREMIUM VTi
PREMIUM AUTO6R
1.000
Alarm Paketi
PREMIUM PACK AUTO6R
400
Ayna Paketi
PREMIUM PACK AUTO6R
400
Cielo Paketi
PREMIUM PACK AUTO6R
1.000
Deri Paketi
PREMIUM PACK AUTO6R
2.500
Grip Control Paketi
PREMIUM PACK AUTO6R
700
Metalik Boya
PREMIUM VTi
PREMIUM AUTO6R
PREMIUM PACK AUTO6R
850
Sürüş Paketi
PREMIUM PACK AUTO6R
1.200


_____________________________



630 Mesaj
14 Kasım 2009; 2:50:19 

söylenti kime ait? :))


_____________________________



287 Mesaj
19 Kasım 2009; 19:27:17 


quote:

Orijinalden alıntı: GurVol
Sanırım arkadaşlar bu aracı ilk alanlardan biriyim. Türkiye'ye gelen üç özel araçtan biri benim.
Tüm donanımlar var aklınıza gelen deri koltuk-elektronik-ısıtmalı vs....

Ara. şu anda 5000kmde
ben Çorum-osmancıkta kullanıyorum.
Alacakalara avantaj ve dezavantajından bahsediyeim ona göre alın bence
1- Arac sağlam baştan
2-Bagaj 520litre (480m3)
3-Arka oturma mesafesi nissan quasqhai'le nerdeyse aynı. ( boyum 1-88,kilo 135) arkada 180lik 90 kilo arkadaş rahat oturup 600km yol yaptık süperdi.
4 Klima süper hızlı soğutuyor.
5 Radyo yazmışlar servite ayarlarını yaptırın.
6-Araç köy yollarında kullanıyor dedikleri gibi tam bi crossover hafif arazide çok iyi...
7-İçeri ses almıyor kesinlikle.
8-Head-up özelliği bağımlılık yapıyor.

Dezavantajlar
1- Kapılar arada gıcırdıyor. Can sıkıcı ( servis hızlı müdahale ediyor.)
2- Yakıt 4.3 filan değil ben 5.6 altına düşemedim
3-Navigasyon olsa süper olurdu.
4-Lastikleri kesinlikle kışın vakumlu alın grip kontrol çok verimli açlışıyor.
5-Sürücü için cep telefonu yeri yok ya da benim tel sığmıyor.
6 Cam tavan muhteşem ama yazın hafif sıcak oluyor.

Arkadaşlar ben aldım memnunum 62.000 ytl ödedim usb box ,kapı eşiği ,orjinal kaucuk ve halı pasapaslarıda içinde geldi. Benden çok arazide kulanan yoktur sanırım ama gerçekten çok iyi. Birde duruşu çok hoşuma gidiyor arka farları gece süper gözüküyor.

vallahi size kalmış. Bu araç crossover olan piyasada bir kaç araçtan biri.
Tiguan,Quasqhai,Vitara,Koleos vs.. bu sınıfta bence hoşuma giden araç bu ama sizin ki farklı olalabilir. Ama bu sınıf türkiye için en iyi sınıftır. özellikle bu yollarda.

Hayırlı olsun, bu otomobili almayı orta vadede ciddi ciddi düşündüğüm için tecrübelerinize ihtiyacım var, şimdiden teşekkürler...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


309 Mesaj
26 Kasım 2009; 0:34:29 

Arkadaşlar herkesin kurban bayramı kutlu olsun..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baytar17 -- 26 Kasım 2009; 0:36:29 >


 
2311 Mesaj
26 Kasım 2009; 13:41:21 


quote:

Orijinalden alıntı: PRND

iç mekan çok güzel olmuş

0




Bundan daha şık olamazdı.


_____________________________



309 Mesaj
26 Kasım 2009; 22:12:27 

bizde bunu söylüyoruz zaten şu an piyasadaki en şık kokpit...pardon konsol...


309 Mesaj
4 Aralık 2009; 1:08:10 

Bu arada toyota urban cruser tam bir hayal kırıklığı yarattı..n cup ta 3.yıldızı zor aldı..araba resmen önden çarpışmada içindekileri cenazeye çevirdi..japon arabaları niyedir bilinmez hep aynı akıbete uğruyor.acaba avrupalılarda bir kasıt mı var yoksa gerçekten mi böyledir bilinmez.Nissanın qaqsqai hariç tüm modelleri,Mitsubishinin tüm modelleri , Suzukinin tüm modelleri ,Honda civic , Toyota urban cruser vs.vs...bunlar beş yıldızı herhalde sadece göklerde görecekler..



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baytar17 -- 4 Aralık 2009; 1:29:10 >


 
2696 Mesaj
4 Aralık 2009; 2:25:09