Şimdi Ara

PEUGEOT 3008 (466. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
14 Misafir (1 Mobil) - 13 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.076
Cevap
114
Favori
1.409.031
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 464465466467468
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Auto Kingte indirim vardi. Pasta cila + dis boya koruma toplam 150 tl ye yaptirdim. Arac cok iyi oldu nazar degmesin. Dusenenler olursa bilgi veriyim istedim indirimi.
  • arkadaşlar premium pack lastik ebatları nedir 225 60 16 mı 225 55 16 mı?
  • mercaniletişim M kullanıcısına yanıt
    215 60 16
  • Arkadaşlar selamlar;
    3008 ciddi ciddi almayı düşünüyorum. Bu iş için ayırdığım para 40.000 - 45.000 Tl arası ve model olarakda 2010 / 2011 araştırıyorum.
    Bu modeldeki araçlar genelde 120.000 km de oluyor.
    Sizce araç hassasiyetini kaybetmişmidir ?
    Birde bu vites geçişlerindeki, motordaki sarsıntı beni düşündürüyor. anormal birşeyse yoldan falan çıkmayalım !
  • hocam bahsettiğiniz vites geçişlerindeki sarsıntıya kısa sürede alışıyorsunuz. yakıt ekonomisini ve sorunsuzluğunu göz önüne alırsak sarsıntı çok küçük bi ayrıntı. kaldı ki gaz pedalına alıştıktan sonra vites geçişlerini daha sarsıntısız hale getirebiliyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: behcet98

    Arkadaşlar selamlar;
    3008 ciddi ciddi almayı düşünüyorum. Bu iş için ayırdığım para 40.000 - 45.000 Tl arası ve model olarakda 2010 / 2011 araştırıyorum.
    Bu modeldeki araçlar genelde 120.000 km de oluyor.
    Sizce araç hassasiyetini kaybetmişmidir ?
    Birde bu vites geçişlerindeki, motordaki sarsıntı beni düşündürüyor. anormal birşeyse yoldan falan çıkmayalım !

    Benim araç 2010 Premium Pack Auto6R ve 125 binde, bazıları vites geçişteki sarsıntıyı çok abartıyor, aslında serviste en güncel versiyon yazılımı yükletince sarsıntı filan da kalmıyor bir endişeniz olmasın. Araç bu parayı fazlasıyla hak ediyor tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hatan873 -- 30 Mayıs 2014; 11:32:18 >
  • Arkadaşlar
    O km. 3008 almayı düşünüyorum.
    Bir öneriniz veya uyarınız var mı?
    2014 3008 Allure liste fiyatı 87000 Tl.yi buluyor.
    Sizce bundan ne kadar düşerler?
    Pekçok arkadaşım en az 10000 Tl. düşmeleri lazım diyor.
    Hangi bayiyi tavsiye edersiniz, fiyat konusunda?
    Yardımcı olursanız sevinirim.
    Saygılar...
  • okutmann O kullanıcısına yanıt
    valla bana göre bu biraz komik 10 bin tl birden düşeceklerini hiç sanmıyorum
  • Niye "komik" anlamadım. Peugeot ve Citroenin satış ve fiyat
    politkası hakkında yeterince bilginiz olduğunu sanmıyorum.
  • ben yaklaşık 1 ay önce allure 3008 için pazarlık yaptım...

    88 000 en son indikleri fiyattı...(navigasyonlu)

    içinde hiçbir değişiklik yapılmadığı için almak mantıklı gelmedi...

    eğer zaten 3008 kullanıcısı olmasaydım acımaz verirdim..

    10 bin indirim uçuk bir rakam....belki yıl sonuna doğru kotalar sıkışırsa olabilir...yada pazar çok daralır
    sıkıntıya girerlerse...
  • okutmann O kullanıcısına yanıt
    selamlar iii akşamlar arkadaşlar ben KÜTAHYADAN ERDEN pejo ya sormanızı tavsiye ederim.
  • kickboxmuaythai kullanıcısına yanıt
    İçi çok aydınlık ve görüş alanı çok geniş.
  • Arkadaşlar mrblar bügün disk ve fren balataların değişimi için servise gittim çıkan fiyat çok ilginç bundan 2-3 ay önce bakıma gittiğimde 470 TL çıkmıştı daha sonra hocam araç 2-3 bin gider yaza doğru getirin dediler bende ii dedim nasılsa az km yapıyorum neyse bi ara yine %20 kampanyası olmuştu bende yazı beklemeden servisin yolunu tuttum çıkan fiyat 490 Tl şaka gibiydi bu nasıl iştir dedim kem-kum ettiler yok dolar yok Euro araca işlem yaptırmadan geri çıktım sonra üzerinden biraz zaman geçti ve tabiki disk ve balata iyce eridi çıkanların resimlerini atabilirsem göreceksiniz ki iyce sınıra gelmiş

    neyse bi %20 daha yaptılar yine servisin yolunu tuttum tabi bu sefer hiç fiyat sormadım (aslında servise bi daha gitmeyecektim ama büyük laf ettim tükürdüğümü yaladım) direk araç işleme alındı ben 450-500 gözden çıkardım işem sonunda çıkan fatura 390 TL bide 4 e böldüler ii oldu

    bu arada serviste bazı kazanımlarım oldu

    1- önce aynayı sordum daha önce takılmalar oluyordu yağladım bi ara düzeldi ama şimdi yine takılıyor sonuç ayna düzelmez dediler (değişim gerekiyormuş)

    2-şanzıman alıştırması olayını usta teyit etti ve test sürüşüne çıkarak kontrol etti (ben ilk başta psikolojik diye düşündüm ama yok araç harbi çok seri vites atıyor yığılmada azaldı )

    3-ışıklarda beklerken kesinlikle N ye almam gerektiğini en ufak bir bekleme bile olsa N ye almalısın dedi

    4-aracı 10-15 km M3(manuel 3 de ) 3500-4000 devirde bağırta bağırta kullan dedi (bilgisayarda hata verdi bunu yaparsan gider dedi)

    5-ben aracı 55,000 de aldım ilk sahibi 29,000 de balata değişmiş bende 62.500 de tekrar değiştim bu fren sistemi bu cüssedeki aracı ya kaldırmıyor yada balatalar çok yumuşak 207 de 88,000 de değişmiştim

    6- navigasyon sistemi için NECVOX vardı 1850 TL dediler tüm menü ve uyarılar aktifmiş sanki Cyclone ye göre daha bi kaliteli gibi duruyordu ama bu işin ustaları sizlerinden fikirlerini tekrar almak isterim (tek artısı servis tarafından takılıp araç elektroniğinin servisçe garanti altında olması)

    7- ilk kez hayatımda bi araçla kapıştım (araç önüme kırmak istedi çok kızdım) araç sedan astra tabiki yanımda nefesi yetmedi üstelik manuelde kullanmadım yada sportta bu aracın rampa ve yoldaki gücü inanılmaz 2.0 163 bg lik olanını düşünemiyorum (ah güzel ülkemin vergi sistemi birçok şeyden mahrumuz)

    8-tam yanımda 308 de fren balatası değişiyordu arkaları söktüklerinde bizin arka balatanın yarısından daha küçük olduğunu gördüm oyuncak gibi minicikti :))

    9-arabamı servis müdürü yıkadı :))) (harbiden o kadar yogunduki bi ara randevuları alanla araçları yıkayanlar arasında bi bağrışma oldu baktım servis müdürü gitti bişeyler konuştu neyse ben aracımın başına tekrar gittim iş bitti aracı çıkardılar bende araç yıkanacak diye çıktım yeni 308 e tekrar baktım bu arada hakketen çok süper olmuş neyse aşağıya bi indimki servis müdürü elinde hortum aracı yıkıyor müdürüm iş sanamı kaldı dedim adam güldü çalışanın biri cenazeye gitmiş dedi adamı taktir ettim işte bu burnu büyük değil adamın helal olsun dedim başka biri olsa belki 30-40 dk. daha beklerdim tek eleman yetiştirinceye kadar.


    bu arada yazılarımı hem 3008 hemde 5008 başlığında paylaşıyorum aslında birleşik olsaymış güzel olurmuş




  • Arkadaşlar 3008 im için lastik değişim zamanım geldi ve bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var. Öncelikle araştırmalarım neticesinde seçeneklerimi 2 markaya ve o markalara ait ürünlere indirgedim.. grip controllü olan 3008 araç için belirlediğim 2 marka michelin ve continental.. benim için en önemli detay darbeleri iyi emmesi..türkiye yollarında giderken ya da çukurlara girdiğimde darbeleri en iyi emen lastik benim için önemli, ikinci en önem verdiğim detay da sessizlik.. bu değerler göz önüne alındığında michelinde; 1- latitude tour hp 2- energy saver plus modelleri ön plana çıkıyor. energy saver ses desibel değeri hariç diğer tüm değerlerde latitudeden üstün durumda ancak aralarında 1 desibel gürültü farkı var... diğer yandan ikinci markamız olan continentalde de contisport modelleri var.. açıkcası bu kriterlerde değerlendirdiğimizde daha önce lastik değiştirmiş olan ya da konuda bilgi sahibi arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metehan028

    Arkadaşlar 3008 im için lastik değişim zamanım geldi ve bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var.

    Öncelikle araştırmalarım neticesinde seçeneklerimi 2 markaya ve o markalara ait ürünlere indirgedim..

    grip controllü olan 3008 araç için belirlediğim 2 marka michelin ve continental..

    benim için en önemli detay darbeleri iyi emmesi..

    türkiye yollarında giderken ya da çukurlara girdiğimde darbeleri en iyi emen lastik benim için önemli, ikinci en önem verdiğim detay da sessizlik..

    bu değerler göz önüne alındığında michelinde; 1- latitude tour hp 2- energy saver plus modelleri ön plana çıkıyor.

    energy saver ses desibel değeri hariç diğer tüm değerlerde latitudeden üstün durumda ancak aralarında 1 desibel gürültü farkı var...

    diğer yandan ikinci markamız olan continentalde de contisport modelleri var..

    açıkcası bu kriterlerde değerlendirdiğimizde daha önce lastik değiştirmiş olan ya da konuda bilgi sahibi arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim..


    Walla hocam;

    Ben de senin durumundayım, ancak MICHELIN veya CONTINENTAL düşünmüyorum.

    En kral lastik en fazla 24 ayda iş göremez hale gelmekte, bu bağlamda yumuşak hamurlu PETLAS yada DUNLOP veya uygun fiyatlı herhangi bir lastik alıp yoluma devam edeceğim.

    24 ay sonunda da sorgusuz sualsiz lastikleri yenileyeceğim.

    En azından 24 ayda bir yeni lastik almış olurum.

    Aracın üzerinde gelen lastiklerim MICHELIN PRIMACY3 ler km olarak ve görsel olarak yıpranmamış olsalar da esnekliklerini kaybettiler ve sert frenaj ile hemen tutunmayı bırakıyorlar.

    Aracın TURKIYE yollarına daha uygun olabilmesi adına ise, 215-50-17 olan ölçülerimi 235-60-17 olarak revize edeceğim.

    Bu şekilde artan yanak yüksekliği ile konforum artacak ve artan genişlik ile de yükselen yanak ölçüsü sebebi ile keybettiğim yol tutuşu geri alacağım.

    Bana zararı ise %5 artan yakıt tüketimim olacak ki, buna değeceğini düşünüyorum.

    İyi forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    ESKİ HALİ


    YENİ HALİ



    ÜRÜN BİLGİSİ

    hewes,
    yeni hali ile kullanırken yağmurlu havalarda sıkıntı yaşıyor musunuz? performansı nasıl.
    ayrıca muayenede sorun çıkar mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dream_04 -- 2 Haziran 2014; 11:36:50 >
  • melodramm kullanıcısına yanıt
    20 güne kadar tatile çıkmadan bende lastik değiştirecegim aracımda orjinal miclenler var 62.500 deyim ve iyce bitmişler

    secenekler şunlar kafam iyce karıştı

    hepsinin ebatı aynı 215/60/r16

    Hepsiburada
    Roadstone 164*4=656 100 TL bonus 556 ya geliyor
    Dunlop 190*4=760 100 TL bonus 650/4 tanesi 165 TL ye gelirki ( seceneklerim arasında ) Not:2013 üretimmiş
    Petlas 234*4=936 936-100=836
    Nokian 285*4=1140 1140-100=1040 Not:2012 üretimiymiş

    bunların dışında Samsunda

    Barum adet 275 TL sökme takma banals dahil 1100 TL
    contiantinal 325 TL (CP2 mi CP5 mi bilmiyorum) 1300 TL


    benim sıkıntım araç cok konforsuz ve kazık gibi (lastiktendir inş.) birde uzun yolda kulagı tırmalayan bi ses var rüzgar sesimi tekerlerin sesimi tam bilmiyorum ama çok rahatsız ediyor (kardeşim ayıramıyormusun ne sesi oldugunu :)) ayıramıyorum )

    sonuç hem sessiz hemde yumuşak olsun istiyorum onun dışında ekonomiymiş frenmiş şehir içinde yavaş ve az km yapıyorum zaten ya 1300 TL verecem yada 650 TL yarı yarıya tecrubesi olan ark. fikirlerinizi soylerseniz sevinirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAS207

    20 güne kadar tatile çıkmadan bende lastik değiştirecegim aracımda orjinal miclenler var 62.500 deyim ve iyce bitmişler

    secenekler şunlar kafam iyce karıştı

    hepsinin ebatı aynı 215/60/r16

    Hepsiburada
    Roadstone 164*4=656 100 TL bonus 556 ya geliyor
    Dunlop 190*4=760 100 TL bonus 650/4 tanesi 165 TL ye gelirki ( seceneklerim arasında ) Not:2013 üretimmiş
    Petlas 234*4=936 936-100=836
    Nokian 285*4=1140 1140-100=1040 Not:2012 üretimiymiş

    bunların dışında Samsunda

    Barum adet 275 TL sökme takma banals dahil 1100 TL
    contiantinal 325 TL (CP2 mi CP5 mi bilmiyorum) 1300 TL


    benim sıkıntım araç cok konforsuz ve kazık gibi (lastiktendir inş.) birde uzun yolda kulagı tırmalayan bi ses var rüzgar sesimi tekerlerin sesimi tam bilmiyorum ama çok rahatsız ediyor (kardeşim ayıramıyormusun ne sesi oldugunu :)) ayıramıyorum )

    sonuç hem sessiz hemde yumuşak olsun istiyorum onun dışında ekonomiymiş frenmiş şehir içinde yavaş ve az km yapıyorum zaten ya 1300 TL verecem yada 650 TL yarı yarıya tecrubesi olan ark. fikirlerinizi soylerseniz sevinirim


    5008 sayafasında PETLAS tecrübesi olan arkadaşlar vardı.

    Bir de orada soralım aynı soruyu.

    Bana sorarsanız BARUM veya benzerleri yerine PETLAS alıp geçmek doğru seçim olacaktır.

    geçmişte araştırdığım ve almayı ciddi ciddi düşündüğüm lastiklere ait bilgileri aşağıda paylaşıyorum.

    İyi forumlar...






    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Almayı planladığım lastikler ve detayları.

    10 yıl ömür biçilen MICHELIN PRIMACY 2. yıl bitiminde performansını kaybettiği için markadan çok yumuşak hamura sahip uygun fiyatlı lastik arayışına girdim.

    Yurdum yollarının bol çukurlu olmasını da dikkate alarak 50 yanak yerine 55 yada 65 yanak yüksekliği tercih ettim.

    Geniş lastik yüzeyini ise daha fazla yol tutuş amacı ile değiştirdim.

    Yakıt tüketimi bir nebze artacaktır, ancak bu değer %5 i geçmeyecektir.

    İyi forumlar...

    http://www.hepsiburada.com/Liste/productDetails.aspx?productId=otysf778059&categoryId=259720&sku=OTYSF778059&utm_source=retarget&utm_medium=criteo&utm_campaign=product&utm_content=active&utm_term=kategori-genel&wt_rt=criteo.active.kategori-genel.product

    http://www.hepsiburada.com/Liste/productDetails.aspx?productId=otozsu33825&categoryId=259720&sku=OTOZSU33825&utm_source=retarget&utm_medium=criteo&utm_campaign=product&utm_content=active&utm_term=kategori-genel&wt_rt=criteo.active.kategori-genel.product




  • Peki 235 taban bizim jantlara uyacakmi ? Lastik bilgim çok yok lakin jant tabanından lastik tabanına düz değilde acilarakmi oturacak öyleyse siritmazmi yanakta 5-10 buyur kucurde tabanda nasıl olur bilemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAS207

    Peki 235 taban bizim jantlara uyacakmi ?

    Lastik bilgim çok yok lakin jant tabanından lastik tabanına düz değilde acilarakmi oturacak öyleyse siritmazmi yanakta 5-10 buyur kucurde tabanda nasıl olur bilemedim


    Jantlar 10'ar milim içten ve dıştan olacak şekilde içeride kalacaklar.

    Bu şekilde kaldırıma yanaşır iken jant sürtme talihsizlikleri de tarih olacak.

    Beni esas düşündüren çamurluk içinde nasıl bir durum olacağı yönünde, bu hafta sonu zaman ayırabilir isem, IZMIR PETLAS bayii de deneme yapacağım.

    Eğer çamurlukta sıkıntı çıkarmaz ve tam sağ ve tam sol dönüşlerde ön teker bir yerlere sürtmez ise alıp geçeceğim.

    İyi forumlar...
  • 
Sayfa: önceki 464465466467468
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.