Şimdi Ara

PEUGEOT 3008 (301. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
12.076
Cevap
114
Favori
1.458.508
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 299300301302303
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: cemisparkir




    Günümüzde hattinden fazlal lastik markası var. Mağlum önümüz gelen kış için konforlu ve ucuz lastik tavsiye edebilecek aynı zamanda kullanan arkadaşların yorumları olursa tercih edeceğim lastikte en azından yanılmamış olurum.

    ---------------------------------------------
    3008 ALLURE 112 SEDEFLİ BEYAZ


    Ben en optimum olarak lassayı buldum ve aldım geçen kışı onlarla geçirdim bir sıkıntı yaşamadım tavsiye ederim, hem fiyatı makul.

    Kullanmakta olduğum şirket aracında da Lassa kış lastiği var...

    Aynı lastiği 2 yıldır İstanbul'un karında kışında kullanıyorum...

    Sonuç olarak da son derece memnunum...

    Millet patinaj çekip sağ sol twist yaparken ben rahat rahat ilerliyorum...

    Kesinlikle öneririm...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    quote:

    Orijinalden alıntı: erceerce

    http://www.youtube.com/watch?v=2Y-LJ3nwv1g&feature=related
    Kış şartlarında yaz lastiği ile kış lastiği arasındaki açık farkı gösteriyor video, X3 gibi 4 çeker gibi araçta fark çok açık. Malum önümüz kış Grip control iyi çalışmıyor demeyin

    Karda yaz lastiği kullanan X3 fena dağılmış...

    Daha önce de yıllarca kış lastiği kullanmış biri olarak 3008'de bunun elzem olduğunu düşünüyorum...

    Ancak aklımın bir köşesinde hep; acaba bu araca 18" jant/lastik takılırmı? sorusu var...

    Zira aracı satınalırken 16" jant/lastiğin Grip Control ile uyumlu olduğunu ve daha büyük ebatlarda Grip Control fonksiyonunun devre dışı kaldığını söylemişlerdi...

    Sn. dammak

    Kullanacağınız jant ve lastiğe göre serviste grip control tekrar proglamlanabiliyor. Bence iyi bir servisi arayarak emin olun.

    Bu konuyu çok iyi araştırmak ve hatta bir kaç servise birden sormak gerekir diye düşünüyorum...

    Zira 4 yeni lastik ve 4 yeni jant öyle az bir para tutmayacağı gibi Grip Control fonksiyonunun devre dışı kalma ihtimali de söz konusu...




  • arkdaslar kısmetse bır kac haftaya 3008 bınecem artık pek tereddutum kalmadı reno scenık ılede test surusu yapım ama en ıyı secım 3008 galıba..ama 17 cantda grıp conturol calısmıyomur dedıler acaba doogrumu yoksa bır programı varmı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gazimemo

    arkdaslar kısmetse bır kac haftaya 3008 bınecem artık pek tereddutum kalmadı reno scenık ılede test surusu yapım ama en ıyı secım 3008 galıba..ama 17 cantda grıp conturol calısmıyomur dedıler acaba doogrumu yoksa bır programı varmı..

    3008 konusunda hiç bir şüphe ve endişeniz olmasın...

    Kesinlikle memnun kalacaksınız...

    Ancak 17" / 18" jant konusu çok açık değil...

    Aracı satınaldığım İstanbul Tekoto'da Grip Control fonksiyonunun aracın üstündeki 16" jantlarla uyumlu çalıştığını söylemişlerdi...

    Bunun dışında yazılım güncellemesi yapılarak 17" / 18" jantlar ile Grip Control uyumlu hale getirilebilirmi bilemiyorum...

    Bu konuyu ciddi olarak araştırmak lazım...




  • evet ıyıce arastırmak lazım ben 17 ıstedım grıp calısmaz dedı göralda abc bırakckez gıttım ama sormadım bı tekoto kaldı ordandan bı fıyat ve bılgı alacam sornası keyıflı surus ıns..
  • Arkadaşlar aracın süspansiyon sistemi zaten yol tutuş için serte ayarlanmış,17 inc lastik takıp yanak kalınlığını azaltacak ve konforunuzu azaltacaksınız.Benden söylemesi. Yok yanak kalınlığını aynı bırakacağım derseniz yakıt tüketimi ve hız göstergesindeki sapma gibi bazı ayar unsurlarını göz önünde tutacaksınız. Benden söylemesi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erceerce

    Arkadaşlar aracın süspansiyon sistemi zaten yol tutuş için serte ayarlanmış,17 inc lastik takıp yanak kalınlığını azaltacak ve konforunuzu azaltacaksınız.Benden söylemesi. Yok yanak kalınlığını aynı bırakacağım derseniz yakıt tüketimi ve hız göstergesindeki sapma gibi bazı ayar unsurlarını göz önünde tutacaksınız. Benden söylemesi

    Konfor konusunda haklısınız...

    16" den 17" ve 18" lastiğe geçildiğinde konfor azalacak yol koşulları araç içinde daha fazla hissedilecektir...

    Aynı şekilde yakıt tüketimi de değişecektir...

    İşte zaten bu yüzden ilk günden bu yana bütün bu jant/lastik değişim ve varsa gerekli ayar - yazılım işlemlerinin resmi Peugeot servislerinin denetiminde yaptırılması gerektiğini söylüyorum...

    Sonuçta her ne kadar 17"/18" lastik/jant daha estetik görünse de bu araç 16" jant/lastikle de gayet şık duruyor...




  • Bu lastik konusuna iyice kafayı taktım...

    O yüzdende yurtdışındaki Grip Control forum ve incelemelerine takılmaya başladım...

    Kısa zamanda edindiğim izlenim 3008'deki mevcut 215/60 R16 Michelin Latitude Tour HP "Mud & Snow" 4 Mevsim lastikler bu işin ilacı...

    Yorumlardan anladığım kadarıyla; aracın üzerinde bu lastikler olduğu sürece ayrıca kış lastiği almaya da gerek yok...

    Karda, buzda, yağmurda, çamurda ve tozda toprakta yani dört mevsimin dördünde de bu lastik bizim aslanlarda pençe görevi yapıyor... Dediğim gibi en azından yurtdışındaki yorumlar böyle...

    Benden söylemesi...

    Tabii birde bizim kullanıcıların yorumu gerekiyor...

    O nedenle, lütfen bu aracı geçen yıl karda buzda kullanan arkadaşlarda deneyimlerini paylaşsınlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dammak -- 7 Eylül 2012; 17:26:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dammak

    Bu lastik konusuna iyice kafayı taktım...

    O yüzdende yurtdışındaki Grip Control forum ve incelemelerine takılmaya başladım...

    Kısa zamanda edindiğim izlenim 3008'deki mevcut 215/60 R16 Michelin Latitude Tour HP "Mud & Snow" 4 Mevsim lastikler bu işin ilacı...

    Yorumlardan anladığım kadarıyla; aracın üzerinde bu lastikler olduğu sürece ayrıca kış lastiği almaya da gerek yok...

    Karda, buzda, yağmurda, çamurda ve tozda toprakta yani dört mevsimin dördünde de bu lastik bizim aslanlarda pençe görevi yapıyor... Dediğim gibi en azından yurtdışındaki yorumlar böyle...

    Benden söylemesi...

    Tabii birde bizim kullanıcıların yorumu gerekiyor...

    O nedenle, lütfen bu aracı geçen yıl karda buzda kullanan arkadaşlarda deneyimlerini paylaşsınlar...



    Ben forumda epeyce kez bu konuyla ilgili deneyimlerimi aktarmıştım. Benim için 215/60 R16 Michelin Latitude Tour HP "Mud & Snow" 4 Mevsim kış koşullardan kesinlikle yeterli gelmedi. Yaşadığım yer İstanbul ancak kar yağışının iyi olduğu yüksek bir kesimde oturuyorum. Karlı bir sabah saat 7 civarı askeriyeye gidecektim hemde aracı ilk kez deniyecem diye biraz da heyecanlıydım ama kapının önünde biriken kardan epeyce zor geçtim sonra da hafif eğimli bir yolda kalkıp ana yola geçemeyince doğru geri dönüp, kış lastikli honda civic'e bindim ve rahatça gittim. Daha başka seferlerde lastikleri denedim ve iyi sonuçlar alamadım ama çok hafif karda işe yarıyordur ona birşey diyemem.

    Geçen sene lassaları kullandım gayet de sorunsuzdu ancak bir akşam hava -5 ve ben sahil yolundaydım o lastiklerle bile kayarak ilerledim.




  • 3008 Grip Control Test Görüntüleri





    KolesaRuyoutube
    Тест-драйв Peugeot 3008 и Volkswagen Tiguan
    http://www.youtube.com/watch?v=l27fxqdeFU0&feature=related


    http://www.youtube.com/watch?v=XzN3bhHP0Sc&feature=related

    Motorionlineyoutube
    Peugeot 3008 Grip Control
    http://www.youtube.com/watch?v=ytLhuipS1AA&feature=fvwrel



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dammak -- 7 Eylül 2012; 20:38:01 >




  • Uzerindeki lastikler kesinlikle bir kar lastigi degil ama kartalkayaya cikarken diger kar lastiksiz araclar zincir takarken yanlarindan rahatca gectim. Tabiki kosullar önemli ama kar lastikle elbette tadi ayri olacaktir. Bence grip kontrol diger araclara gore avantaj sagliyor. Ben birkez kuma girdim sonrada ciktim, eminim baska aracla saplanir kalirdim..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha evvel ekledigim videoda goruldugu uzere 4ceker arac bile bazi kiş kosullari altinda yolda kalabiliyor. Önemli olan elinizdeki ekipmanin şartlara uygunlugu, buz kaplamis yola kar lastigininde faydasi olmaz. Aslina bakarsaniz istanbuldaki kar sartlari daha cetin, cunku kisa surede eriyip zaten az yagmis ince karin altinda buz oluyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde istanbul icin kar lastigi nekadar gerekli bilmem ama karda yolda kalmak istemiyorsaniz kar coraplari super (kisa sureli) cozum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erceerce

    Uzerindeki lastikler kesinlikle bir kar lastigi degil ama kartalkayaya cikarken diger kar lastiksiz araclar zincir takarken yanlarindan rahatca gectim. Tabiki kosullar önemli ama kar lastikle elbette tadi ayri olacaktir. Bence grip kontrol diger araclara gore avantaj sagliyor. Ben birkez kuma girdim sonrada ciktim, eminim baska aracla saplanir kalirdim..

    Bu lastikleri henüz kış koşullarında denemediğim için çok fazla konuşmak istemiyorum...

    Ancak araçtaki orijinal 4 mevsim Michelin lastiklerin çok kötü olduğunu düşünmüyorum...

    Bu lastikler bence karda iş görür...

    Elbette kar buz için özel üretilmiş Michelin'ler çok daha iyi olacaktır...

    Ancak çok ağır karlı buzlu yol koşullarında aracınız ve lastiğiniz markası ne olursa olsun İstanbul'da araç kullanmanızı önermem... Siz ne kadar usta sürücü ve aracınızda ne kadar donanımlı olursa olsun kabak lastikle trafikte cirit atan a..nın biri gelir tepenize biner...

    Geçtiğimiz kış böyle biri Erenköy Carrefour girişinde kamyonetle üzerime çıktı...

    Benim araçta (şirket aracı) kış lastiği dahil her şey vardı... Ama gel gör ki bana vuran a..cıkta kent ve trafik kültürü dahil hiç bir şey yoktu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erceerce

    Birde istanbul icin kar lastigi nekadar gerekli bilmem ama karda yolda kalmak istemiyorsaniz kar coraplari super (kisa sureli) cozum.

    Çalıştığım şirketteki (İstanbul Anadolu Yakası) bütün araçlarda 1 Aralık - 31 Mart tarihleri arasında kış lastiği kullanıyoruz...

    Herhangi bir bahane üretme şansı olmaksızın her gün işe gitmek zorunda olan biri olarak bu uygulamadan son derece memnunum...

    Çok şükür karda buzda bugüne kadarda herhangi bir vukuatım yok...

    Ancak bu 4 aylık süre için kendi araçlarımıza yani 3008'lere kış lastiği almak gereklimi?

    Bence bu konuyu bir kaç noktada tartışmalıyız;

    1. Asgari 1500 TL'lik ek bir maliyet
    2. Yazın kış, kışında yaz lastiklerin uygun koşullarda saklayacak yer bulmak zorunluluğu
    3. Alınacak kış lastiklerinin de mevcut 4 mevsim lastikler gibi Grip Control uyumlu olması




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: erceerce

    Yıldırım Peugeotta servis müdürüyle arkadaş olduk bir şekilde ben aracımı ona teslim eder ondan teslim alırdım. Aslında orada Tamer usta var, çok düzgün biridir. Sadece hafta içi uygun saatte gidin, aracınızla yapılacakları tek tek yazdırın iş raporuna ..çünkü işleri aşağıdaki ustalar oradan takip ediyorlar.. Birazda titiz olduğunuzu hissettirin ;)

    Ben Yıldırımda epey zaman geçirdim hatta daha öncede burada paylaşmışım evet servis müdürü gerçekten iyi birisi ancak servis çok çok zayıf. Ne giderim ne de tavsiye ederim. Maltepede oturyorum ama bakıma sakarya ya gidiyorum ama yıldırıma gitmiyorum.

    5008 aracımı götürdüm burç degisimini hemen onayladılar. Henüz işlem yapılmadı Tabiiki sonrasında işçilik ve servis kalitesi hakkında yorum yapabilirim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yildirim peugeottaki servis muduru arkadas oradan ayrildi, ozel bir serviste mudur olarak calismaya basladi. Umut arkadasimiz otomotiv mezunu bir arkadas olup son derece bilgilidir. Yeni basladigi yeri bilmiyorum ama Aktifiriyildan yukari cikarken camlica sapaginin oralarda biryerdeymis. Servisi bilmiyorum ama arkadasa kefilim..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • PEUGEOT 3008 ' in gelecek hali mi?

     PEUGEOT 3008
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erceerce

    Yildirim peugeottaki servis muduru arkadas oradan ayrildi, ozel bir serviste mudur olarak calismaya basladi. Umut arkadasimiz otomotiv mezunu bir arkadas olup son derece bilgilidir. Yeni basladigi yeri bilmiyorum ama Aktifiriyildan yukari cikarken camlica sapaginin oralarda biryerdeymis. Servisi bilmiyorum ama arkadasa kefilim..

    Bende daha önce konu ile ilgili yazıştım gerçekten servis müdürü olan arkadaş çok iyi birisiydi. Kendisi için hayırlısı olmuş başarılı olur inşallah
  • arkadaşlar daha önce belirtmişim aracım çok yakıyordu ancak 10 bin km yi devirmemle galiba hallodu işte tüketimim
  • 
Sayfa: önceki 299300301302303
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.