- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ Twitter DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
Kfc extreme menü deneyen varmı nasıl ??
96 Cevap12739 Görüntüleme1 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Linkli Mesajlar Yazdır
Sayfa: [1]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


1112 Mesaj
14 Ocak 2009; 14:14:14 

???


_____________________________

Baylar ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, mensublar memleketi olamaz. En doğru ve en hakikî tarikat, medeniyet tarikatıdır.


2259 Mesaj
14 Ocak 2009; 14:17:39 

güzel menü ama kfc restrorantlarının arasında fark var söyleyeyim. kimisi iyi kimis kötü


_____________________________



716 Mesaj
14 Ocak 2009; 14:17:55 

crispy strips menü favorimdir,extreme de yedim ama bana gore degil.


_____________________________



1112 Mesaj
14 Ocak 2009; 14:19:45 

Menüler nekadar ?


_____________________________

Baylar ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, mensublar memleketi olamaz. En doğru ve en hakikî tarikat, medeniyet tarikatıdır.


 
1399 Mesaj
14 Ocak 2009; 14:19:50 

Ben yedim hiç memnun kalmadım verdikleri hamburger kıytırık bişey,3-5 tane minik yuvarlak parça tavuk veriyolar bide bi kaç hot wings hiç beğenmedim ayrıca doyurmadı eğer doymak istiyosanız 8 li hot wings menü bi de ekmek alın haa bbq sosu istemeyide unutmayın


_____________________________



4122 Mesaj
14 Ocak 2009; 15:45:50 

Bence Gayet Güzeldii..
Zinger Burger i Zaten Seviyodum + Hot wings + Hot Shots Olunca .


_____________________________



3014 Mesaj
14 Ocak 2009; 15:57:18 

Ekmeğinden alın 2-3 tane ekstra.Her türlü doyarsınız.Ne güzel ekmeği var ya.

Ama Bakırköy Galleria daki daha güzel.
en azından 7-8 yıl önce.


_____________________________



321 Mesaj
14 Ocak 2009; 15:57:20 

Güzel bence

Kıyaslama yaparsak, Burger king te yiyeceğin her hangi bir menüden daha doyurucu...


_____________________________



 
3331 Mesaj
14 Ocak 2009; 15:59:12 

Zinger Burgeri sevmemiştim ben gerisi çok güzel


_____________________________



1540 Mesaj
14 Ocak 2009; 16:01:13 


Güzel 10 TL ve gayet doyurucu(en azından ben doyuyorum ).


_____________________________



273 Mesaj
14 Ocak 2009; 16:03:01 

10 liraya göre gayet guzel


_____________________________

Sokaktakiii insan damdaki davşan.aslında herkes bunu merak ediyo ne olacak bu kuraklık bende merak edıyorum.onun ıcın lutfen çeşmeleri akıtırken sabunu elinizden düşürmeyin efendim :D (M.A.birand)


3623 Mesaj
14 Ocak 2009; 16:04:21 

ekmegin tarifini bilen var mi acaba , sadece ekmegini yesem yetiyor

tarifi bu sanirim,

http://benimkucukmutfag...k-veya-hizli-ekmek.html

denemek lazim.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eDDiè -- 14 Ocak 2009; 16:06:17 >


_____________________________



520 Mesaj
14 Ocak 2009; 16:23:21 


quote:

Orjinalden alıntı: oeste

Ben yedim hiç memnun kalmadım verdikleri hamburger kıytırık bişey,3-5 tane minik yuvarlak parça tavuk veriyolar bide bi kaç hot wings hiç beğenmedim ayrıca doyurmadı eğer doymak istiyosanız 8 li hot wings menü bi de ekmek alın haa bbq sosu istemeyide unutmayın


bbq sos haricinde harfi harfine yapın güzel doyuruyo


_____________________________



610 Mesaj
14 Ocak 2009; 16:24:34 

Coleslaw hariç diğerleriyle doyuyorum birkaç tanede biscuit aldın mı işte doyarsın


_____________________________




3233 Mesaj
14 Ocak 2009; 16:24:35 

2 kişi bucket alcaksınız keyfinize bakcaksınız


_____________________________


bang! bang!


 
639 Mesaj
14 Ocak 2009; 16:25:56 

Hot Wings başkadır başka.. :)
Onun dışında arkadaş ortamı ile gidince kova hem ekonomik hemde doyurucu oluyor genelde arkadaşlarla gittiğimiz için kova alıyoruz ortaya :)


_____________________________



460 Mesaj
14 Ocak 2009; 16:29:34 

öyle çokta aşırı doyurucu bişey degil biz büyüttkük kola ve patatesleri eh peh


_____________________________



 
163 Mesaj
14 Ocak 2009; 17:06:05 


quote:

Orjinalden alıntı: GoktuguA

Hot Wings başkadır başka.. :)
Onun dışında arkadaş ortamı ile gidince kova hem ekonomik hemde doyurucu oluyor genelde arkadaşlarla gittiğimiz için kova alıyoruz ortaya :)




_____________________________



1249 Mesaj
14 Ocak 2009; 17:23:38 

bucketlardan şaşmamak lazım tabiki
1 kovayı tek başıma yemişliğim var
xtreme 10 milyon için iyi ama..
acıktım lan


_____________________________

don't you love the taste of a beaver when it hesitates?


 
2542 Mesaj
14 Ocak 2009; 17:23:39 

Valla 2 ay önce ist.teydim gece acıktık ne yiyek ne yiyek hayatımdada KFC den yememişim ( marmariste yok ) Extreme Menü verdik sip. 1 hafta memlekete dönene kadar hep ondan yedik gayet memnun kaldım


_____________________________



 
758 Mesaj
14 Ocak 2009; 17:28:18 

Off çok güzel bi menü tavsiye ederim ama crispy strips menüyü de es geçmemek lazım ben bu ikisie bayılıyorum


_____________________________



5743 Mesaj
14 Ocak 2009; 18:07:25 

Antalyada yok Çok da merak ediyorum


_____________________________


Μολών λαβέ


2332 Mesaj
14 Ocak 2009; 18:16:04 

10 TL'ye 10 numara bir menü bence. Doyurucu , doymayan McDonalds'tan gnctrkcll ile 2 menü alıp 2'sinide kendi yesin.


_____________________________

X1 GamerTag: TheOutlawTorn39
İzmir Ekonomi Üniversitesi | Mütercim-Tercümanlık


2617 Mesaj
14 Ocak 2009; 18:20:33 

Bakırköy gibi yerde eve servisi yok. Haliyle deneyemedim hiç. Ama KFC iyidir.


_____________________________



15913 Mesaj
14 Ocak 2009; 18:22:34 

canım çekti


_____________________________




 
1100 Mesaj
14 Ocak 2009; 18:29:20 

10 liraya 2 tavuk döner + ayran çok daha doyurucu olur.
Ben hiç beğenmedim,doyurucu da değil ayrıca.


_____________________________



2820 Mesaj
14 Ocak 2009; 18:34:03 

Güzel ama 2-3 kişi gidersek kova favorimdir. Canım çekti şimdi.


0


_____________________________



3739 Mesaj
14 Ocak 2009; 18:34:26 

double whopper memü+king seçim

doymak için


_____________________________

ASUS Maximus VI Extreme | ASUS GTX Titan GDDR5 | Intel i7 4770K | Corsair Vengeance Pro 16GB DDR3 | Corsair Obsidian 550D | Corsair Hydro H100i | ASUS 3D 27" VG278H


 
2443 Mesaj
14 Ocak 2009; 18:44:21 

Ben çok yerim aslında ama bununla doydum. Bence orta boy yeterli. Ayrıca yanında verdikleri küçük salatayı kimse sevmez ben onu daçok sevdim. Alternatif olarak patates ezmesi gibi bir şey verebiliyorlar onunla daha doyurucu olur. Ama soğuyunca berbat oluyor o patates.


_____________________________



4636 Mesaj
14 Ocak 2009; 18:47:27 

Kıtlıktan çıkmadıysanız Extreme menü yeterde artar bile.


_____________________________



3590 Mesaj
14 Ocak 2009; 18:57:49 

Şu yanındaki sos neyin nesidir?


_____________________________



14982 Mesaj
14 Ocak 2009; 19:42:31 

kemiksiz tavuk en güzel tada sahip menüde


_____________________________

Ne yapalım ? Burası Türkiye abicim !


> > < <


436 Mesaj
14 Ocak 2009; 19:44:56 

kayseriyede istiyorum ben KFC ya


_____________________________



221 Mesaj
14 Ocak 2009; 19:46:56 

Öğlen yediğim zaman akşam yemek yiyemiyorum yahu


_____________________________

HAYATINIZ KURAL DIŞIDIR | | Uymanız gereken hayat kurallarını okumak icin tıklayınız.


4382 Mesaj
14 Ocak 2009; 20:25:15 

Telefon numarasını bilen varmı sipariş etmek için.


_____________________________



2119 Mesaj
14 Ocak 2009; 20:27:14 

kaç zamandır canım çekiyordu bugün gittim sonunda.10TL yi sonuna kadar hakediyor iyide doyuruyor


_____________________________

P4 3.2Ghz HT LGA775 | MSI 865PE Neo3-F/ FS |2 X 512MB DDR400Kingston+1 GB DDR 400 Buffalo | Sapphire X1950GT
| 320 GB SAMSUNG Spinpoint T HD321KJ---500 GB WD MYBOOK---2 X 1,5 TB Samsung Story---1 TB Seagate |




1467 Mesaj
14 Ocak 2009; 20:54:51 

Bence süper bir menü.herkese tavsiye ederim. Çok doyurucu ve çok güzel tadı da var.


_____________________________

no pasaran


1112 Mesaj
14 Ocak 2009; 21:53:25 

Bende bugün denedim hamburger güzel patates güzel salata ezme tarzı şey hiç iyi değil kemikli incikler süper yemede yanında yat gayet doyurucu bence


_____________________________

Baylar ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, mensublar memleketi olamaz. En doğru ve en hakikî tarikat, medeniyet tarikatıdır.


 
2864 Mesaj
14 Ocak 2009; 22:01:36 

kimse sevmiyo heralde ama coreslaw ı çok seviyorum şekerli sanırım güzel bir tat veriyor


_____________________________

Mazda 3 Power AT Sedan Beyaz //Apple Iphone 6 128GB Uzay Gri //Apple Ipad Air 32GB Wifi Uzay Gri //Sony Playstation 3 //Logitech Z-906 THX //Plantronics 7.1 //harman/kardon CL //


1112 Mesaj
14 Ocak 2009; 22:02:01 

0


canınız çeksin bu tavuğa bu sosu nasıl veriyorlar yaa ben pane harcıyla yapıyorum olmuyor ne yazıkki


_____________________________

Baylar ve ey millet, iyi biliniz ki, Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler, mensublar memleketi olamaz. En doğru ve en hakikî tarikat, medeniyet tarikatıdır.


2862 Mesaj
14 Ocak 2009; 22:02:34 


quote:

Orjinalden alıntı: barocka

kayseriyede istiyorum ben KFC ya


Evet ya. Keşke Burger King yerine, KFC açsalarmış. Kayseri Park'a buradan bir, .


_____________________________

Gamertag : medj4iTR


1078 Mesaj
14 Ocak 2009; 22:05:39 

Babamla eve geçen sene kova istemiştik inanılmaz yağlıydı yemeden çöpe gitmişti bi daha hiç bi şey yemedim kfc den


_____________________________

...Aşkımız iki gözlüklünün öpüşme çabasıydı;
gözlükleri çıkarmak hiç aklımıza gelmedi.


513 Mesaj
14 Ocak 2009; 22:13:26 

fiyatına göre yeterli bir menü.acıktım valla


_____________________________

And Gearbox Software continues its scandal...


454 Mesaj
14 Şubat 2009; 18:01:29 

off acıktım ben kfc gidiyorum ama 11 tl olmuş ne olursa olsun gidicem acıktım


_____________________________



2948 Mesaj
14 Şubat 2009; 18:11:26 

yedim süper ama o yanında ki salata gibi şey çok tatlı.


_____________________________

Jason Becker


 
4991 Mesaj
14 Şubat 2009; 18:15:55 

şimdi bunun fiyatı nedir..

9,5 mu 11 mi..


 
4616 Mesaj
14 Şubat 2009; 18:16:51 

superdir


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2948 Mesaj
14 Şubat 2009; 18:19:56 

ben 10 ytl ödedim.


_____________________________

Jason Becker


85 Mesaj
14 Şubat 2009; 20:25:33 


quote:

Orjinalden alıntı: drift34

off acıktım ben kfc gidiyorum ama 11 tl olmuş ne olursa olsun gidicem acıktım


Eve serviste 11 tl restoran da 10 ytl. 9.5 eski fiyatı.


_____________________________



5019 Mesaj
14 Şubat 2009; 20:35:27 

Çok güzel ve bazı zamanlar doyurucu


_____________________________



 
5011 Mesaj
14 Şubat 2009; 20:42:37 

açmayın şöle konular

saat de geç oldu nerden bulcam şimdi


_____________________________

Canon EOS 60D | Canon EF 50mm f/1,8 II | Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 SP Di VC USD | Lowepro Nova 3 AW

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
14 Şubat 2009; 21:06:20 

Buckethead.


 
2429 Mesaj
9 Ocak 2010; 17:50:46 

ne kadar olmuş bunun fiyatı ?


_____________________________

REFERANSLARIMI PROFİLİMDEN GÖREBİLİRSİNİZ...


2110 Mesaj
9 Ocak 2010; 18:00:12 

11 lira galiba en son


_____________________________



Yıldız Teknik Üniversitesi
2012 Girişliler





313 Mesaj
9 Ocak 2010; 18:01:02 

emin olun çok kötü aldığınız zaman hiç de dolgun bir menü olmadığını anlıyorsunuz. hamburgeri de kıytırık bişey zaten üstüne 2-3 lira koy big king xxl king boy ye burger king den


_____________________________


Guitar Hero 3 Fan Kulübü


2234 Mesaj
9 Ocak 2010; 18:16:34 

Kayseri,Antalya yı ßırakında Kocaelide yok ya vallaha garip


_____________________________