327. DÖNEM(Nisan 2009) DH KD. ve YD. SB. ADAYLARI (535 KRAL EFSANE MEHMETÇİK)
19539 Cevap1009656 Görüntüleme25 Favori
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Seçkin Yorumlar Yazdır
Sayfa: <<     76 [78] 80 81 82 83 84 85      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


 
105 Mesaj
15 Mart 2009; 22:46:11 


quote:

Orjinalden alıntı: recander

SELAM DEVRELERİM


Ve Aleyküm Selam


_____________________________



 
73 Mesaj
15 Mart 2009; 22:46:57 


quote:

Orjinalden alıntı: Tiesto__



KARDES BENI EKLEMEMISSIN...

ÇAĞAN TUNÇ
İKAMET: MERSİN
DOGUM: MERSIN
HACETTEPE JEOLOJI MUH. (L)
ODTU DENİZ JEOLOJİSİ (YL)



bende yokum oysaki sayfanın baslarından beri buradayım neyse

volkan güner
ikamet : istanbul
dogum : istanbul

Dumlupınar üni. işletme

birde su meshur listeye nereden bakıyoruz kimler var diye


_____________________________

artık iphone 4G 32GB


 
1310 Mesaj
15 Mart 2009; 22:48:38 


quote:

Orjinalden alıntı: iphone3G




bende yokum oysaki sayfanın baslarından beri buradayım neyse

volkan güner
ikamet : istanbul
dogum : istanbul

Dumlupınar üni. işletme

birde su meshur listeye nereden bakıyoruz kimler var diye

1. sayfada vatan fedailerine tıkla listeyi görürsün


_____________________________



 
105 Mesaj
15 Mart 2009; 22:49:23 


quote:

Orjinalden alıntı: iphone3G




bende yokum oysaki sayfanın baslarından beri buradayım neyse

volkan güner
ikamet : istanbul
dogum : istanbul

Dumlupınar üni. işletme

birde su meshur listeye nereden bakıyoruz kimler var diye



http://spreadsheets.goo...1aNf9fe1EqRm7ysd13uOMg# buradan bakıyoruz


_____________________________



490 Mesaj
15 Mart 2009; 22:56:21 

Bende bugün yavaş yavaş vücudu alıştırmak amacıyla 15 km yürüyüş yaptım..Abartmışım galiba ölüyorum


_____________________________



464 Mesaj
15 Mart 2009; 23:03:45 


quote:

Orjinalden alıntı: zımzımettin





Geçmiş olsun kardeşim. Aramıza tekrar döndün hoşgeldin sefa geldin.


eyvallah tertibim.hoşbulduk



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 16txs1963 -- 15 Mart 2009; 22:59:04 >


_____________________________

Doğrulmaya Azmin Niçin Böyle Süreksiz,
Sen mi Yoksa Ümidin mi Yüreksiz.
Ümitsizlik Öyle Bir Bataktır ki Düşersen Boğulursun,
Azmine Sımsıkı Sarıl Bak Ne Olursun!


 
238 Mesaj
15 Mart 2009; 23:07:04 

Arkadaşlar ben rekor artış falan bu tarz şeylere pek inanmıyorum madem yığılma vardı niye kim erken sevk dilekçesi yolladıysa kabul edildi aralıkta kabul edilmeyen 3 tane arkadaşım bu dönem kimseye rastlamadım ayrıca biliyorsunuz Ocak 25 olan son başvuru tarihi TSK tarafından 25 şubata alındı boyleliklede okulu sömestrde biten bir çok arkadaşta başvurmuş oldu.Ben yığılma olması konusunda soylenenlere inanmıyorum kapasiye neyse yin eo kadar asker alınıyor benim görüşüm.
quote:

Orjinalden alıntı: cenngiz




muhakkak bu tip belgeler götürmeyenlere göre fark yaratacaktır. ama çok da ümitli olmamak lazım. Rekor düzeyde talep varmış. Bugün haberlerde gösteriyordu, TSK işsizlik nedeniyle asker başvurularındaki artışa dikkat çekmiş. İşsizliğin diğer bir sonucu da yedek subay talebinin artmış olması. Eylülde gelip boş oturmaktansa, nisana kadar maaş almayı tercih ediyorlar haklı olarak.



_____________________________

ZMA TK.K 14. ZH TUGAY /KIBRIS


 
1310 Mesaj
15 Mart 2009; 23:07:48 

ARKADAŞLAR AYIN 10 NUNDA KARIŞIKLIK OLMSAIN İSTEYEN İSTEDİGİ GİBİ ARADIGI KİŞİYİ BULSUN DİYE LİSTEYE MSN ADRESLERİDE EKLENİYO 10 NUNDA BURDA AÇIKLANINCA HERKES AŞAGI YUKARI BERABER GİDECEGİ KİŞİYİ GÖRCEK MSN DEN HEMEN İLETİŞİME GEÇİLİR BU KONUDA DUYARLI OLALIM ARKADAŞLAR .AŞKIN ARKADAŞIMIZA MSN LERİDE EKLETELİM


_____________________________



 
282 Mesaj
15 Mart 2009; 23:14:14 


quote:

Orjinalden alıntı: asker_ilbey

eren,mustafanın da dediği gibi verilmeyen bi faul beleş attığınız 2. gol, bu akşam galecimizin aşırı derecede performansının düşük olması.ve her zamanki gibi iki mal forvetimiz.ama bu akşam trabzonspor alanzinyoyu kazandı ve şampiyonluk yarışından da kopmadı lig uzun bi maraton bu ligde herşey olabilir biz konya ve denizli maçlarını vermekle aslında en büyük hatayı yaptık ama oda onların şansı bizim büyük şansızlığımızdı.neyse uzatmaya gerek yok galatasaraya uefa da başarılar işallah final oynarlar.
TRABZON BÜYÜKTÜR ELİNİZE SIĞMAZ........

2.gol beleş derken çok kolay atıığınız bir gol demek istiyosun galiba.Her ne kadar bir gsli olsamda trabzona sempatim var.trabzonun şampiyon olmasını isterim ama bence hala o eski gunlerdeki havayı yakalayamadılar.Yine bişeyler eksik bence.Ama seneye bu takımdan bişeyler olur


_____________________________

www.kral327.com


127 Mesaj
15 Mart 2009; 23:14:59 

evet bakın örnek veriyorum ben msn adresimi ekledim dün gece bi devrem eklemiş antalyadan izmire sınava beraber gidelim dedik oralarda yalnız kalmayın arrkadaşlar hem daha sonrası kim nereye çıktı çok rahat haberleşebiliriz.....
saygılar


_____________________________




 
22 Mesaj
15 Mart 2009; 23:21:20 

beni de ekleyin arkadaşlar listeye.

Yücel Aktaş Zonguldak
Kocaeli Ünv.İnşaat Mühendisliği
yucelaktas@msn.com


_____________________________

YÜCELAKTAS


 
1310 Mesaj
15 Mart 2009; 23:24:56 


quote:

Orjinalden alıntı: yucelaktas

beni de ekleyin arkadaşlar listeye.

Yücel Aktaş Zonguldak
Kocaeli Ünv.İnşaat Mühendisliği
yucelaktas@msn.com

HOŞGELDİNİZ ARKADAŞLAR


_____________________________



 
164 Mesaj
15 Mart 2009; 23:38:11 


quote:

Orjinalden alıntı: ganyanci

niye? senelerce mürekkep yalamış gencecik çocukları 3 ay eğitip, 10 senedir dağda yaşayanların karşısına salmasını biliyorlar. O cocuklar orada vurulunca iki damla göz yaşından başka bişey görünmüyor. Bir de düşüncelerimize mi gem vuracaklar?

Ülkemin menfaati için kanımın son damlasına kadar savaşırım. Varlığım ülkeme helal olsun. Ama orada akan şehit kanlarından para kazanan simsarlar var ya, iki cihanda elim yakalarında olsun. Giderim, bana verilen vazifeyi en ala biçimde yaparım, ama okadar. Kimse bu yaşananların haklı olduğunu söylemesin.

NOT: Bu kepazeliğin nasıl biteceğini bilip de sesini çıkarmayanlar, olanlara göz yumanlar, gencecik şehitlerin arkasından timsah gözyaşları dökenler bu ülkedeki en ala VATAN HAİNLERİDİR. (Cenngiz)

Bak Cengiz arkadaşım. Eleştirmeye çalıştığın 3 ay eğitilip dağdaki canilerin karşısına çıkarılan askerlerimiz görevlerinin hakkını sonuna kadar veriyorlar. Sen gönlünü ferah tut. Hiç eğitilmeden de içinde vatan sevgisi olan bir TÜRK ASKERİNİ ciğeri beş para etmeyecek insanlığını kaybetmiş teröristlerin karşısına çıkartsan emin ol o dağları temizler. Ne yapsın ordumuz öneri sun o halde. Sana dese ki 1 yıl eğitim görüp 2 yıl da dağda görev yapacaksın. Acaba buna eyvallah diyecekmisin merak ediyorum. Sistem bu şekilde arkadaşım. 3 ay veya 2 ay herneyse o eğitim yeter bir Türk'e. 10 yıl mı eğitelim yani askerlerimizi. Bir askerimiz şehit olduysa bu Şanlı Ülkemiz'in ayıbı değil gururudur. En azından uğruna öleceğimiz bir vatanımız var. Vatansızlara inat. Senin de neyi ve neden eleştirdiğini anladım. Bir sorunun varsa açık konuş. Ülkemize karşı haince planlar yapılıyorsa bunlara papuç bırakmayacağız tabii ki de şehitte vereceğiz. Sen o 3 ay eğitilip dağa çıkan aslanlarımızın ne kadar vatan hainini etkisiz hale getirdiğini biliyormusun.?




DOSTUM SÖMÜRÜYÜ BIRAK

BİKERE VATAN İÇİN ÖLMEYECEKSİN YAŞAYACAKSIN
MİLLETİN OĞLU ASKERDEN KAÇSIN,AMERİKALARDA OKUSUN PARALI ASKERLİKLER YAPSIN SEN BEN ÖLELİM İYİ VALLAHİİ.
BU 3 AYDA EĞİTİLİP DAĞA YOLLANACAK İŞ DEĞİL POPİLİST YAKLAŞMAYACAKSIN OLAYA,YOK TÜRKÜZ,TÜRKE BİŞE OLMAZ VS VS.
TERÖRİSTLE TERÖRİST GİBİ SAVAŞACAKSIN,
DÜZENLİ ORDUYLA TERÖRLE MÜCADELE EDİLMEZ.
ORDUYLA ORDU SAVAŞIR.
TERÖRİSTLE SAVAŞMAK İÇİN ÖZEL BİRLİKLER KURACAKSIN ADAMIN İŞİ ÖLDÜRMEK OLACAK.
BEN KÜÇÜKKEN DEVLETİ YÖNETENLERDE AYRI SÜPER BİR ZEKA VARDIR SANIRDIM
ŞİMDİ ANLADIM Kİ GERİZEKALILAR BİZİ YÖNETİYOR
15 Ağustos 1984 ERUH BASKINI pkk nın ilk saldırısıdır. o tarihten 96-98 yıllarına kadar ordu mücadele etti kafalarına sonrabir dank etti özel harekatçıları dağlara çıkardılar başarılı olmalarına rağmen sonrasında geri çektiler şimdi profsyonel orduya yeni geçiyoruz KAFAMIZ GEÇ BASIYOR GEÇ...

mantıklı düşünün canımı ye tertip, duygusal olunca insan sağlıklı düşünemiyor


_____________________________

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE


 
359 Mesaj
15 Mart 2009; 23:43:27 


quote:

Orjinalden alıntı: vatanmustafa

Arkadaşlar ben rekor artış falan bu tarz şeylere pek inanmıyorum madem yığılma vardı niye kim erken sevk dilekçesi yolladıysa kabul edildi aralıkta kabul edilmeyen 3 tane arkadaşım bu dönem kimseye rastlamadım ayrıca biliyorsunuz Ocak 25 olan son başvuru tarihi TSK tarafından 25 şubata alındı boyleliklede okulu sömestrde biten bir çok arkadaşta başvurmuş oldu.Ben yığılma olması konusunda soylenenlere inanmıyorum kapasiye neyse yin eo kadar asker alınıyor benim görüşüm.




Nisan ve Ağustos 2008 ve daha önceki celplerde 15'er kısa dönem askerin gönderildiği Çukurca Tugay Komutanlığında, Aralık ayında giden yeğenim eğer 80 yeni kısa dönemden birisiyse, bunun iki manası olabilir: ya bölgede konuşlu güçlere ek yapılıyordur, ya da yığılmadan dolayı birlik mevcutları artırılmıştır.


_____________________________

Mimar


 
359 Mesaj
15 Mart 2009; 23:53:14 

Amerika, 150.000 kişilik orduyla 11.000 km uzaktan gelip, Irak gibi bir memleketi yerden yere vuruyor.

550.000 kişilik donanımlı ordusuyla Türkiye 5.000 kişilik terör örgütünü dünyadan silemiyor ve 50.000 kayıo veriyorsa eğer, bir yerde hata var demektir. Ve bu memlekette insanlar ne zaman konuşmaktan korktularsa, o zaman başımıza bir iş geldi.


_____________________________

Mimar


 
282 Mesaj
15 Mart 2009; 23:56:50 


quote:

Orjinalden alıntı: cenngiz




Nisan ve Ağustos 2008 ve daha önceki celplerde 15'er kısa dönem askerin gönderildiği Çukurca Tugay Komutanlığında, Aralık ayında giden yeğenim eğer 80 yeni kısa dönemden birisiyse, bunun iki manası olabilir: ya bölgede konuşlu güçlere ek yapılıyordur, ya da yığılmadan dolayı birlik mevcutları artırılmıştır.

aralık ayında aşırı yığılma oluyor.Onceki sayfalarda okumustum sınava 10.000 kişi girmiş 3 gunde.Bizim donemde 5000i bulursak iyidir


_____________________________

www.kral327.com


72 Mesaj
16 Mart 2009; 0:02:47 


quote:

Orjinalden alıntı: orhaninho

DOSTUM SÖMÜRÜYÜ BIRAK

BİKERE VATAN İÇİN ÖLMEYECEKSİN YAŞAYACAKSIN
MİLLETİN OĞLU ASKERDEN KAÇSIN,AMERİKALARDA OKUSUN PARALI ASKERLİKLER YAPSIN SEN BEN ÖLELİM İYİ VALLAHİİ.
BU 3 AYDA EĞİTİLİP DAĞA YOLLANACAK İŞ DEĞİL POPİLİST YAKLAŞMAYACAKSIN OLAYA,YOK TÜRKÜZ,TÜRKE BİŞE OLMAZ VS VS.
TERÖRİSTLE TERÖRİST GİBİ SAVAŞACAKSIN,
DÜZENLİ ORDUYLA TERÖRLE MÜCADELE EDİLMEZ.
ORDUYLA ORDU SAVAŞIR.
TERÖRİSTLE SAVAŞMAK İÇİN ÖZEL BİRLİKLER KURACAKSIN ADAMIN İŞİ ÖLDÜRMEK OLACAK.
BEN KÜÇÜKKEN DEVLETİ YÖNETENLERDE AYRI SÜPER BİR ZEKA VARDIR SANIRDIM
ŞİMDİ ANLADIM Kİ GERİZEKALILAR BİZİ YÖNETİYOR
15 Ağustos 1984 ERUH BASKINI pkk nın ilk saldırısıdır. o tarihten 96-98 yıllarına kadar ordu mücadele etti kafalarına sonrabir dank etti özel harekatçıları dağlara çıkardılar başarılı olmalarına rağmen sonrasında geri çektiler şimdi profsyonel orduya yeni geçiyoruz KAFAMIZ GEÇ BASIYOR GEÇ...

mantıklı düşünün canımı ye tertip, duygusal olunca insan sağlıklı düşünemiyor

Cok doğru tespitler. Dediğin gibi tertip vatanımız için yaşamamız daha mantıklı Ortada top yekün bir savas yok olsa canımız feda hepimiz burdayız iste ama bu pisliklerle özel ve profesyonel birliklerin urasması sart


_____________________________

Koyun şarabı içince dağa çıkıp kurt ararmış.


173 Mesaj
16 Mart 2009; 0:04:21 

00:00 16.03.2009 PAZARTESİ
Geri Sayım Kalan Gün

16
BURSA


_____________________________


"Yarınım Kapıda Bekliyor Ve Son Veda Zamanı" [ SaGoPa ]
3'ÜNCÜ ZH. TUG. K.LIĞI ÇERKEZKÖY TEKİRDAĞ

Scream61- <º))))><.•´¯`•. €m®€ .•´¯`•.¸><((((º>


726 Mesaj
16 Mart 2009; 0:04:55 


quote:

Orjinalden alıntı: cenngiz

kesinlikle katılıyorum. saatlerin maharetleri arttıkça, dayanıklılıkları azalır. Nekadar az tuşu olursa okadar sağlam kalır.




Her zaman durum böyle değil tabii ki... Casio Pro Trek serisi saatler özellik kaynıyor. sağlamlık bakımından da onunla yarışabilecek saat varmıdır acaba merak ediyorum. lakin gel gelelim o saatle kim askere gitmeye cesaret eder ki ?


_____________________________

There are only two things are infinite. The universe and human stupidity. Actually I'm not sure about the former.

-Albert Einstein


 
1310 Mesaj
16 Mart 2009; 0:10:56 

VAY BE MEHTAP BURSA OLMUŞ ÇAYLAR BEN DEN ARKADAŞLAR
0


_____________________________



72 Mesaj
16 Mart 2009; 0:15:48 


quote:

Orjinalden alıntı: recander

VAY BE MEHTAP BURSA OLMUŞ ÇAYLAR BEN DEN ARKADAŞLAR
0


eyvallah tertipp. Bu arada çaycı arkadas aşmış kendını tebrık ederız


_____________________________

Koyun şarabı içince dağa çıkıp kurt ararmış.


 
1310 Mesaj
16 Mart 2009; 0:17:01 

SAGOLSUN İDARE EDİYOZ


_____________________________



 
1310 Mesaj
16 Mart 2009; 0:19:11 

BU ARADA SİGARA İÇEN ARKADAŞLARI UNUTMAYAYIM HERKEZ Bİ PAKET ALSIN HE

0


_____________________________



173 Mesaj
16 Mart 2009; 0:19:18 

Tertip akşam akşam iyi geldi sağolasın


quote:

Orjinalden alıntı: recander

VAY BE MEHTAP BURSA OLMUŞ ÇAYLAR BEN DEN ARKADAŞLAR




_____________________________


"Yarınım Kapıda Bekliyor Ve Son Veda Zamanı" [ SaGoPa ]
3'ÜNCÜ ZH. TUG. K.LIĞI ÇERKEZKÖY TEKİRDAĞ

Scream61- <º))))><.•´¯`•. €m®€ .•´¯`•.¸><((((º>


 
82 Mesaj
16 Mart 2009; 0:22:34 


quote:

Orjinalden alıntı: recander

BU ARADA SİGARA İÇEN ARKADAŞLARI UNUTMAYAYIM HERKEZ Bİ PAKET ALSIN HE

0


[


sm=s17.gif]


_____________________________


DH 323.DÖNEM VATAN FEDAİLERİ


 
1310 Mesaj
16 Mart 2009; 0:22:36 


quote:

Orjinalden alıntı: scream61

Tertip akşam akşam iyi geldi sağolasın





BİŞE DEGİL DEVREM


_____________________________



72 Mesaj
16 Mart 2009; 0:23:43 

Tertipler aranızda gunler azaldıkca heyacanı da azalan ben gibi manyaklar varmı yaw yoksa bu terso durumu bir benmi yasıyorum. Vardır ya bunda bı hayır gorecez bakalım ustumdeki rahatlık neden olsa gerek


_____________________________

Koyun şarabı içince dağa çıkıp kurt ararmış.


 
359 Mesaj
16 Mart 2009; 0:23:45 


quote:

Orjinalden alıntı: recander

VAY BE MEHTAP BURSA OLMUŞ ÇAYLAR BEN DEN ARKADAŞLAR
0



Eyvallah recander kardeş. Allah seni ve hepimizi asker ocağında çaysız bırakmasın inşallah.


_____________________________

Mimar


 
1789 Mesaj
16 Mart 2009; 0:25:07 

ya ben biraz konuyu dağatmak ve forumuda eğlenceli hale getirmek istiyorum..
mesela arkadaşlar askerde halı saha turnuvası basket maçı yada ne biliyim böle aktiviteler yapabilcekmiyiz bugun trt1 de asker programı vardı bazı yerlerde kütüphane ve internet cafe bile var er erbaş girio dersini çalışıo internetine girio ne biliyim dershaneler var okuma yazma bilmeyenler için hocalarda kısa dönemler fln..
yada konserler oluo hatta hep duydugumuz aç aç bunlar varmı gercekten neden hiç bunlardan bahsedilmio ve aklıma takılan en büyük sorun uyku:Dbilindigi gibi askerde yatış almadan yatmanın imkanı yok ama ben çarşı izinlerimin bi kaç tanesini otelde uyuyarak geçirmek istiyorum buna engel bi durum varmı?çarşı izni hangi saatler arasında oluo eger sabah 7 aksam 17 arası ise bu zaman benim rahat uykum için yeterli:D


_____________________________



 
1310 Mesaj
16 Mart 2009; 0:25:39 

İŞALLAH ŞAKA MAKA ÇOK ÇAY İÇERİM BEN TABİ KARADENİZLİ OLDUGUMUZDAN HERALDE.AYNI YERDE OLURSAK SİZİ ÇAYSIZ BIRAKMAM


_____________________________



 
359 Mesaj
16 Mart 2009; 0:26:12 


quote:

Orjinalden alıntı: segman

Tertipler aranızda gunler azaldıkca heyacanı da azalan ben gibi manyaklar varmı yaw yoksa bu terso durumu bir benmi yasıyorum. Vardır ya bunda bı hayır gorecez bakalım ustumdeki rahatlık neden olsa gerek


Valla heyecan azalması mı dersin, yusufal enfeksiyon mu dersin bilmiyorum ama ben demin google earth marifetyile eğridir, kırkağaç, bolu ve foça komando okullarını şöyle bir gezdim. "içim ürperiyor, ya evde yoksan" yani.


_____________________________

Mimar


 
182 Mesaj
16 Mart 2009; 0:27:44 

çay için sagol kardesım..bu arada maçda cok uzuldum ıkı takımdan bırı yenmelıydı bence..besıktası sampıyon yapacaklar galıba..neyse lıg uzun..
bu arada foruma gıren arkadaslar ıcınde ısmını goremeyenler var..yaaa su ısı bı dogru yapamadık..ayrıca aknyldz kardesımde bu aralar bıraz yogun galıba arada kaynayan adamlar oldugunu dusunuyorum...su lısteye bı bakın da yaa...neyse ıyı gecelr usaklar hepınıze..


_____________________________

327. Dönem DH Vatan Fedaileri ..
ARSiNLi...


 
1310 Mesaj
16 Mart 2009; 0:27:59 


quote:

Orjinalden alıntı: cenngiz




Valla heyecan azalması mı dersin, yusufal enfeksiyon mu dersin bilmiyorum ama ben demin google earth marifetyile eğridir, kırkağaç, bolu ve foça komando okullarını şöyle bir gezdim. "içim ürperiyor, ya evde yoksan" yani.

YUSUF YUSUF SINIRA DAYANDIMI ARTIK ETKİ ETMİYO DEMEKKİ


_____________________________



557 Mesaj
16 Mart 2009; 0:28:50 


quote:

Orjinalden alıntı: garcia1905

ya ben biraz konuyu dağatmak ve forumuda eğlenceli hale getirmek istiyorum..
mesela arkadaşlar askerde halı saha turnuvası basket maçı yada ne biliyim böle aktiviteler yapabilcekmiyiz bugun trt1 de asker programı vardı bazı yerlerde kütüphane ve internet cafe bile var er erbaş girio dersini çalışıo internetine girio ne biliyim dershaneler var okuma yazma bilmeyenler için hocalarda kısa dönemler fln..
yada konserler oluo hatta hep duydugumuz aç aç bunlar varmı gercekten neden hiç bunlardan bahsedilmio ve aklıma takılan en büyük sorun uyku:Dbilindigi gibi askerde yatış almadan yatmanın imkanı yok ama ben çarşı izinlerimin bi kaç tanesini otelde uyuyarak geçirmek istiyorum buna engel bi durum varmı?çarşı izni hangi saatler arasında oluo eger sabah 7 aksam 17 arası ise bu zaman benim rahat uykum için yeterli:D


Kardeş halı saha turnuvası yapılan birlikler var basketbol voleybol gibi aktiviteler de yapılıyor. Konserler de birlikten birliğe değişiyor genelde moral geceleri düzenleniyor ama "aç aç" yapılanı hiç duymadım Çarşıyı otelde geçirme meselesine gelince. Otele kayıt alınırken yakalanmazsan sorun yok


_____________________________



2011 Kia Cee'd CRDI Motion MT/ Sivas


 
1310 Mesaj
16 Mart 2009; 0:29:59 


quote:

Orjinalden alıntı: garcia1905

ya ben biraz konuyu dağatmak ve forumuda eğlenceli hale getirmek istiyorum..
mesela arkadaşlar askerde halı saha turnuvası basket maçı yada ne biliyim böle aktiviteler yapabilcekmiyiz bugun trt1 de asker programı vardı bazı yerlerde kütüphane ve internet cafe bile var er erbaş girio dersini çalışıo internetine girio ne biliyim dershaneler var okuma yazma bilmeyenler için hocalarda kısa dönemler fln..
yada konserler oluo hatta hep duydugumuz aç aç bunlar varmı gercekten neden hiç bunlardan bahsedilmio ve aklıma takılan en büyük sorun uyku:Dbilindigi gibi askerde yatış almadan yatmanın imkanı yok ama ben çarşı izinlerimin bi kaç tanesini otelde uyuyarak geçirmek istiyorum buna engel bi durum varmı?çarşı izni hangi saatler arasında oluo eger sabah 7 aksam 17 arası ise bu zaman benim rahat uykum için yeterli:D

AÇ AÇ OLAYI YERİNE BAGLI OLARAK VAR AMA DİGER AKTİVELER YOK DİYEBİLİRİZ SADECE İLERDE USTA OLDUKÇA TELEVİZYONUN KUMNDASINI VERİRLER DİYE DÜŞÜNÜYORUM


_____________________________



 
359 Mesaj
16 Mart 2009; 0:30:04 


quote:

Orjinalden alıntı: recander

İŞALLAH ŞAKA MAKA ÇOK ÇAY İÇERİM BEN TABİ KARADENİZLİ OLDUGUMUZDAN HERALDE.AYNI YERDE OLURSAK SİZİ ÇAYSIZ BIRAKMAM


İnşallah kardeşim. Benim de kütük İstanbul ama damarım Şanlıurfa dan geliyor. Kaçak çaydan ve yanında Camel dan nasıl uzak kalacam bilmiyorum. O taraflarda biryere düşsem keşke.


_____________________________

Mimar


72 Mesaj
16 Mart 2009; 0:31:14 


quote:

Orjinalden alıntı: recander

YUSUF YUSUF SINIRA DAYANDIMI ARTIK ETKİ ETMİYO DEMEKKİ

Valla tertip olaya bu yonunden bakınca evet 1 aydır dusunmekten baska bıse yapmadım artık zevk almaya dondu olay demekkı


_____________________________

Koyun şarabı içince dağa çıkıp kurt ararmış.


 
1310 Mesaj
16 Mart 2009; 0:32:02 


quote:

Orjinalden alıntı: cenngiz




İnşallah kardeşim. Benim de kütük İstanbul ama damarım Şanlıurfa dan geliyor. Kaçak çaydan ve yanında Camel dan nasıl uzak kalacam bilmiyorum. O taraflarda biryere düşsem keşke.

ÇAY OLAYI KOLAY 100 BİN LİRA FELAN SİGARADA ARTIK KOLAY KOLAY BULUNUYO


_____________________________



557 Mesaj
16 Mart 2009; 0:32:16 

Millette yusuf sınıra dayanıyor ben de içimdeki yaratığı özgür bırakmak istiyorum


_____________________________



2011 Kia Cee'd CRDI Motion MT/ Sivas


 
82 Mesaj
16 Mart 2009; 0:33:13 


quote:

Orjinalden alıntı: garcia1905

ya ben biraz konuyu dağatmak ve forumuda eğlenceli hale getirmek istiyorum..
mesela arkadaşlar askerde halı saha turnuvası basket maçı yada ne biliyim böle aktiviteler yapabilcekmiyiz bugun trt1 de asker programı vardı bazı yerlerde kütüphane ve internet cafe bile var er erbaş girio dersini çalışıo internetine girio ne biliyim dershaneler var okuma yazma bilmeyenler için hocalarda kısa dönemler fln..
yada konserler oluo hatta hep duydugumuz aç aç bunlar varmı gercekten neden hiç bunlardan bahsedilmio ve aklıma takılan en büyük sorun uyku:Dbilindigi gibi askerde yatış almadan yatmanın imkanı yok ama ben çarşı izinlerimin bi kaç tanesini otelde uyuyarak geçirmek istiyorum buna engel bi durum varmı?çarşı izni hangi saatler arasında oluo eger sabah 7 aksam 17 arası ise bu zaman benim rahat uykum için yeterli:D




bu uyku olayı benim de aklıma gelmedi değil ama yaz dönemide haftada bi kere çıkıyoruz dışarısı cıvıl cıvıl uyuyamayız heralde


_____________________________


DH 323.DÖNEM VATAN FEDAİLERİ


 
1310 Mesaj
16 Mart 2009; 0:35:02 


quote:

Orjinalden alıntı: yol_cu






bu uyku olayı benim de aklıma gelmedi değil ama yaz dönemide haftada bi kere çıkıyoruz dışarısı cıvıl cıvıl uyuyamayız heralde

EGER EVCİL İZNİ ALIRSANIZ OLUR AMA DİGER OLAYLAR YASAK GEÇ KALIRSANIZ CEZA BİLE ALIRSINIZ


_____________________________



 
1789 Mesaj
16 Mart 2009; 0:35:30 

vala ben uyurum birader düşünsene aylardan agustos dısarısı cayır cayır yanıo her sabah 6 da kalkmaktan hayatımız kaymış c.tesi günü böle güzel klimalı bi otele gidiosun güzelce duşunu alıosun saati kurup klimayı acıp bi yatıosun offf yemin ediyorum 15 günlük izne bedel:D


_____________________________



72 Mesaj
16 Mart 2009; 0:35:30 


quote:

Orjinalden alıntı: yol_cu






bu uyku olayı benim de aklıma gelmedi değil ama yaz dönemide haftada bi kere çıkıyoruz dışarısı cıvıl cıvıl uyuyamayız heralde

Yaw tertipler bu üniversite hayatından sonra diyeceğim tek şey insanoğlu 5.30-6.00 da kaldırılırmı ya


_____________________________

Koyun şarabı içince dağa çıkıp kurt ararmış.


 
238 Mesaj
16 Mart 2009; 0:36:32 

Kardeşim dediklerin mantıklı evet ya özel bir plan var yada yığılma fakat şu noktayıda atlamayalım her şeyin temeli iktisattadır yani ne kadar ekmek o kadar köfte TSK nın yıllık bütçesi vardır bu kadar askerin giysisi yemeği maaşı vs bunların bir planı olmalıdır yığılma var diye bütçe es geçilemez yine belirttiğim gibi başvuru tarihleri 1 ay uzatılmıştı, istenilse yapılmayabilinirdi tabi konuştuklarımızın hepsi farazi şeyler birde şöyle bir şey var memleketin taşı toprağı üniversite oldu bu gün internette dolanırken şaşırdım kaldım buralarada mı üniversite açılmış diye yıllar önce ÖSS ye girdiğim için ondan sonra dikkat etmemiştim belkide hakikaten çok fazla mezun oldu ondan kontenjanlar artmıştır
quote:

Orjinalden alıntı: cenngiz




Nisan ve Ağustos 2008 ve daha önceki celplerde 15'er kısa dönem askerin gönderildiği Çukurca Tugay Komutanlığında, Aralık ayında giden yeğenim eğer 80 yeni kısa dönemden birisiyse, bunun iki manası olabilir: ya bölgede konuşlu güçlere ek yapılıyordur, ya da yığılmadan dolayı birlik mevcutları artırılmıştır.



_____________________________

ZMA TK.K 14. ZH TUGAY /KIBRIS


 
1310 Mesaj
16 Mart 2009; 0:37:02 


quote:

Orjinalden alıntı: garcia1905

vala ben uyurum birader düşünsene aylardan agustos dısarısı cayır cayır yanıo her sabah 6 da kalkmaktan hayatımız kaymış c.tesi günü böle güzel klimalı bi otele gidiosun güzelce duşunu alıosun saati kurup klimayı acıp bi yatıosun offf yemin ediyorum 15 günlük izne bedel:D

VALLA MUHABBETİ BLE TATLI AMA KOMUTANLARDA TATLI


_____________________________



 
82 Mesaj
16 Mart 2009; 0:38:47 


quote:

Orjinalden alıntı: garcia1905

vala ben uyurum birader düşünsene aylardan agustos dısarısı cayır cayır yanıo her sabah 6 da kalkmaktan hayatımız kaymış c.tesi günü böle güzel klimalı bi otele gidiosun güzelce duşunu alıosun saati kurup klimayı acıp bi yatıosun offf yemin ediyorum 15 günlük izne bedel:D




tertip o yorgunluğa o rahattıkta uykuya dalarsam beni ertesi sabah anca kaldırırlar heralde


_____________________________


DH 323.DÖNEM VATAN FEDAİLERİ


 
359 Mesaj
16 Mart 2009; 0:40:02 

AÇ AÇ Anısı

lise yillarindayken, askerlik yapan abilerimizden duydugumuz, merak ettigimiz, hatta sirf o muabbet nedeniyle "askere gitcem ben de yaaa" diyerekten vatani koruma askiyla yanip tutustugumuz ilginc atraksiyon. ama duydugum ilginc bir hikayeyi anlatmadan gecemiycem:

komutan midir artik kim bilemiyorum, bolugu toplar ve "ac ac'a gitmek isteyenler iki adim one ciksin" der. tabi malum, mevzu soyunan kadinlari izlemek olunca isteyen de olacaktir istemeyen de.. derken abazanligin da vermis oldugu zeka piriltisiyla bolugun buyuk cogunlugu iki adim one cikar. ardindan kayserili komutan biyik altindan gulerek: "iki adim one cikanlar yemekhaneye et ve bakliyat tasimaya gidecekler, kalanlar ac ac izlemeye gidebilir" der..

bu hikayeyeyi anlatan abi olayi gercekten yasiyordu, o hayal kirikliginin hakim oldugu yuzdeki garip ifade hala aklimdadir. adama koymus gercekten, ne zaman anlatsa sigara yakardi. biz de israrla tekrar tekrar anlatmasini isterdik. birkac kez anlatir, daha sonra dalga gectigimizi sezip kufrederdi.



Kaynak: Ekşi Sözlük


_____________________________

Mimar


72 Mesaj
16 Mart 2009; 0:40:23 


quote:

Orjinalden alıntı: garcia1905

vala ben uyurum birader düşünsene aylardan agustos dısarısı cayır cayır yanıo her sabah 6 da kalkmaktan hayatımız kaymış c.tesi günü böle güzel klimalı bi otele gidiosun güzelce duşunu alıosun saati kurup klimayı acıp bi yatıosun offf yemin ediyorum 15 günlük izne bedel:D

ufff en güzel fanteziye değişmem valla ne uyunur bee zaten alışığım adananın sıcağında uyumaya oyle


_____________________________

Koyun şarabı içince dağa çıkıp kurt ararmış.


 
1789 Mesaj
16 Mart 2009; 0:41:58 


quote:

Orjinalden alıntı: recander



VALLA MUHABBETİ BLE TATLI AMA KOMUTANLARDA TATLI



düşündümde vala hayali bile süper inş. böle bişeye izin verirler nolcak sanki sabah nizamiyeden cıkıcam akşama kadar paramla uyuycam arkadaşım:D:D agustos cayır cayır klimalı tvli bi oda güzel bi duş akşama kadar valla mükemmel olur:D


_____________________________



 
1310 Mesaj
16 Mart 2009; 0:43:58 

ARKADAŞLAR HER YERİN İNSANI AYRIDIR AMA ASKER OLDUGUMUZ İÇİN BAZI ŞEYLERE DİKKAT EDELİM SADECE ASKERDEN GEÇİNEN YERLER VAR BU ARADA Bİ ÇOKDA ÇAKAL İNSANLAR


_____________________________



 
1310 Mesaj
16 Mart 2009; 0:47:51 

BU ARADA ÇARŞI İZİNLARİNDE AŞAGIDAKİ BEYLERE DİKKAT EDİN

0




_____________________________



 
1789 Mesaj
16 Mart 2009; 0:48:13 


quote:

Orjinalden alıntı: recander

ARKADAŞLAR HER YERİN İNSANI AYRIDIR AMA ASKER OLDUGUMUZ İÇİN BAZI ŞEYLERE DİKKAT EDELİM SADECE ASKERDEN GEÇİNEN YERLER VAR BU ARADA Bİ ÇOKDA ÇAKAL İNSANLAR



abim jandarma komando olarak yaptı askerligini 90 lı senelerde bilecikte acemi birligindeyken bildigin market normal vatandasa 3 kurusa sattıgı topkek i askere 5 kurusa satıomuş bikere tam 15 asker bu olaya gıcık olup marketin önüne sabah erkenden bırakılan ekmek gazete ve sütleri alıp bi güzel götürmüşler bölükte alem yapmışlar süt ekmek ve gazete :DD


_____________________________



 
82 Mesaj
16 Mart 2009; 0:49:01 


quote:

Orjinalden alıntı: garcia1905





abim jandarma komando olarak yaptı askerligini 90 lı senelerde bilecikte acemi birligindeyken bildigin market normal vatandasa 3 kurusa sattıgı topkek i askere 5 kurusa satıomuş bikere tam 15 asker bu olaya gıcık olup marketin önüne sabah erkenden bırakılan ekmek gazete ve sütleri alıp bi güzel götürmüşler bölükte alem yapmışlar süt ekmek ve gazete :DD






_____________________________


DH 323.DÖNEM VATAN FEDAİLERİ


 
1310 Mesaj
16 Mart 2009; 0:50:33 

quote:

Orjinalden alıntı: garcia1905





abim jandarma komando olarak yaptı askerligini 90 lı senelerde bilecikte acemi birligindeyken bildigin market normal vatandasa 3 kurusa sattıgı topkek i askere 5 kurusa satıomuş bikere tam 15 asker bu olaya gıcık olup marketin önüne sabah erkenden bırakılan ekmek gazete ve sütleri alıp bi güzel götürmüşler bölükte alem yapmışlar süt ekmek ve gazete :DD

GASTELERİN İÇİNDE BULVAR GASTESİ VARSA SAGLAM ALEM YAPMIŞTIR BÖLÜK



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi recander -- 16 Mart 2009; 1:03:02 >


_____________________________



72 Mesaj
16 Mart 2009; 0:51:57 

Arkadaşlar bu inzibat arkadaslara carsılarda neden dikkat edicez yani bu arkadasların tam olarak gorevi nedir bizle ilgili?


_____________________________

Koyun şarabı içince dağa çıkıp kurt ararmış.


4375 Mesaj
16 Mart 2009; 0:52:39 

Bende de bir heyecan azalması var, sebebini bilemiyorum, keşke birliklerimiz daha önceden şu sıralar belli olsaydı mesela, en azından daha uzun dönemde bir araştırma ve geliştirme yapmamıza imkan olurdu..

Bu arada aç aç olayı nedir?..


_____________________________

..Karanlığa Küfredeceğine Bir Mum Yak..


 
1310 Mesaj
16 Mart 2009; 0:53:14 


quote:

Orjinalden alıntı: segman

Arkadaşlar bu inzibat arkadaslara carsılarda neden dikkat edicez yani bu arkadasların tam olarak gorevi nedir bizle ilgili?

normal hayatta polis ne ise askeri haytın polisleride onlar


_____________________________



 
50 Mesaj
16 Mart 2009; 0:54:38